Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

Όλα τα μυστικά μου, τα πήρε το ποτάμι


Καθώς βάδιζα δίπλα στο ποτάμι, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξυπνήσω. Γιατί στα σίγουρα τ'ονειρευόμουν ετούτο εδώ το μέρος.


Βλέπεις, τον ιμπρεσιονισμό πάντοτε τον ελάτρευα -δεν φανταζόμουν ότι θα ερχόταν η ώρα που θα τον εζούσα κιόλας! Το πινέλο της πάχνης ανακάτευε τα γαλάζια με τα καφετιά και τα σμαραγδιά με τις ώχρες, στερώντας από τα περιγράμματα, τη σαφήνειά τους. Δεν βαριέσαι, καμιά φορά, περιττή είναι.


Το γιοφύρι στεκότανε κι αυτό σαστισμένο απάνου από το ποτάμι. Ίσως και να φοβότανε πως δεν συνδέει τόπους, αλλά χρόνους. Αν το καλοσκεφθείς, χρόνους ενώνει.


Κι ύστερα σκέφθηκα πως αν έπρεπε να συναντήσω ποτές τα ξωτικά, τις νεράιδες, τις λάμιες και τα χόμπιτς, νομίζω εδώ θα τους έδινα ραντεβού. Σε ετούτο το δέντρο παραδίπλα. Θα γινόμασταν πολύ χαρούμενη παρέα! Με τις κιθάρες και τις άρπες και τα φλάουτα -σαν εκείνους τους ονειρώδεις πίνακες του Γύζη.


Κι αν έπρεπε το φθινόπωρο να υποδεχθώ κάπου, εδώ θα το σφιχταγκάλιαζα και θα το γλυκοφιλούσα. Ανάμεσα στα νερά και τα βότσαλα, εκεί που απλώνεται το καστανοκίτρινο σεντόνι του. Αγαπημένη εποχή, υπενθυμιστική.


Στάθηκα σιωπηλός και ανέπνευσα τη στιγμή μου. Και ειλικρινά θα σου το πω: ήταν εκείνη η στιγμή, ξανάλαφρη από όλες μου τις σκοτούρες, τις ανησυχίες, τα άγχη και τις αναστατώσεις. Άδειασε η σκέψη μου και όλα τα ελησμόνησα, σαν να μην με απασχόλησαν ποτές. Και θα το πω κι ας μου κακιώσεις: κι εσένα ακόμη -σχώρα με- κι εσένα ακόμη ξέχασα.


Κι αφού όλα τα έλυσε ο Βοϊδομάτης και τα πήρε μαζί της η πάχνη και η ροή του ποταμού, ησύχασα κι εγώ. Αναστέναξα ανακουφισμένος και πήρα το δρόμο για το παρακάτω.

23 σχόλια :

  1. τα ξέρω όλα τα μυστικά σου πτηνό!!με αυτό το ποτάμι είμαστε φίλοι πολλά χρόνια!!!!την επόμενη φορά που θα πας ,θα πω στα ξωτικά να μη σε φοβηθούν,να βγουν και να σε παίξουν!!!
    πλιτς πλατς(έριξα κι ένα βοτσαλάκι....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμώτο! Και μου υποσχέθηκε το ποτάμι πως θα ήταν εχέμυθο...
      Τα ξωτικά είναι πολύ φίλοι μου. Μιλάμε συχνά και στο ίντερνετ.
      πλιτς πλατς (έριξα κι εγώ βοτσαλάκι...)

      Διαγραφή
  2. Εκπληκτικές οι φωτογραφίες Πιγκουίνε!!!!! Σίγουρα όταν βρίσκεσαι σε μια τέτοια φύση, δεν μπορείς παρά να ξεχάσεις τις όποιες σου έγνοιες και να την απολαύσεις στο ακέραιο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έβγαζα τις φωτογραφίες, έλεγα από μέσα μου ότι δεν θα με πιστεύουν όποιοι τους δείχνω την τόση ομορφιά! Θα νομίζουν ότι έβαλα τίποτις φίλτρα ή έπεσε απάνου στις φωτογραφίες το φότοσοπ. Η φύση τα ζωγράφισε όλα κι εγώ απλώς τα ανέπνευσα. Καλημέρες, Δανάη!

      Διαγραφή
  3. Απίστευτο μέρος και όπως πάντα εκπληκτικές φωτογραφίες... Καλημέρα πτηνό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλημέρα σας! Μπήκαμε σε φθινοπωρινό μουντ αυτές τις μέρες. Ε καιρός ήτανε!

      Διαγραφή
  4. Θέλω ταξίδι τώρα! Φανταστικές φωτογραφίες, θα σε προωθήσω στον καλλιτεχνικό χώρο...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ να προωθηθώ άμεσα στους διεθνείς φωτογραφικούς κύκλους! Επίσης, ετοίμασε βαλίτσα! :)

      Διαγραφή
  5. Απίθανο το ποτάμι, υπέροχες οι φωτογραφίες, τα χρώματα, μέχρι και αρώματα σου φέρνουν στο νου... αχ πτηνό, τι μου καμες μεσημεριάτικο, εκεί που σκυλόβριζα τις γλυκές συναδέλφους με έκαμες να χαμογελάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντί να τις σκυλοβρίζεις, μπορείς να τις αφήσεις να τις πάρει κι αυτές το ποτάμι!
      :)

      Διαγραφή
  6. Καλαμιά στον Κάμπο24 Οκτ 2012, 2:25:00 μ.μ.

    Είδες, δεν χρειάζεται πολύ για να αγαλλιάσει η ψυχή του ανθρώπου* και να νοιώσει την ευτυχία. ΄Ενα τοπίο φθινοπωρινό, μοναχικό, λίγο μελαγχολικό αλλά ποιητικό κι ονειρεμένο.

    *..του καλού ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα αφήσει λίγο πιο κάτω το αυτοκίνητο και καθώς βάδιζα, βρέθηκα μέσα σε αυτό το μαγικό τοπίο της σιωπής. Μου φάνηκε σχεδόν εξωπραγματικό. Είναι αυτό που λένε "από το υλικό που φτιάχνονται τα όνειρα!"

      Διαγραφή
  7. Ξέρεις πόσα τέτοια ποτάμια περιμενουν να πάρουν τα μυστικά σου? πόσα ξωτικά παραμονεύουν να σε συναντήσουν? Η πατρίδα μας είναι πολύ όμορφη Πιγκουίνε μου, μου κόβεται ή ανάσα κάθε φορά που συναντώ τόση ομορφιά.
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που έχει ο τόπος μας ομορφιές, για να αντισταθμίζουν τις δικές μας τις ασχήμιες! Καλό απόγευμα, Μαρία!

      Διαγραφή
  8. όμορφος ρομαντικός τόπος..σαν πίνακας ζωγραφικής είναι
    πανέμορφος τόπος...που είναι όμως δεν κατάλαβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δρόμος που σκαρφαλώνει στο Πάπιγκο, σε κάποιο του σημείο συναντά τον ποταμό Βοϊδομάτη. Εκεί υπάρχει ένα γιοφύρι και από κάτου όλη ετούτη η ομορφιά!

      Διαγραφή
  9. μ τι ωραιες φωτογραφίες
    ειμαι γκρουπι σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε γκρούπι, μπορώ να σου στείλω ένα πτερό από το λοφίο μου (collector's item) για να την κορνιζάρεις να με θυμάσαι! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  10. αν δεν δεις απο κοντα τον καταπαγωμενο Βοιδοματη δεν μπορεις να αντιληφθεις την ομορφια του..να περπατησεις τις οχθες του αντιλαμβανοντας οτι το γκρι δεν ειναι το μονο χρωμα που υπαρχει..
    ασε που καποιους απο εμας πηγε να μας ''παρει'' οταν ημασταν μικροι κ αμυαλοι(τωρα ειμαστε μεγαλοι κ αμυαλοι γιατι υπαρχουν κσταθερες στη ζωη )..
    τελικα την γλυτωσαμε με ενα ωραιο μπλε χρωμα στα καραφυστικια μας!!

    μερες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ποτάμι με έβαλε να του υποσχεθώ ότι θα ξαναπάω! Επομένως ελπίζω ότι θα το δω και στο μπλε μαρέν του.

      Διαγραφή
  11. Το μπλε κ ολες τις τονικες αποκλισεις του θα τις δεις πανω σου οταν μπεις μεσα στο ποταμι;)
    και οταν θα ξαναπας σε εκεινα τα μερη μην ξεχασεις να πας για πεστροφα στον Καλαμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts