Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

Χοντρές Αμερικάνες!


Η Τζένιφερ είναι μεγάλη κοκεταρία: κόκκινο νύχι, κατσαρωμένο μαλλί και ένας ωκεανός χυμμένος πάνω της. Η ζυγαριά της μπορεί να υποφέρει, αλλά εκείνο που πρέπει πρωτίστως να λυπάσαι είναι το δύστυχο κολάν. 


Βαμμένα κόκκινα μαλλια. Και τιραντάκι με λευκό σορτσάκι. Εύστοχα η πινακίδα από πίσω, αναφωνεί "Mamma Mia!"


Η Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή από πίσω (τώρα καταλαβαίνεις γιατί την ελένε μεγάλη). Και τελοσπάντων, μην τα βάζεις με την Υποσμηναγό Σούζι, τη δεινή διώκτρια του εγκλήματος, διότι θα βγάλει δύο λουκάνικα από την τσέπη και θ'αρχίσει να σε χαστουκίζει με αυτά. Δεν αστειεύεται λέμε: με την καμία δεν γλιτώνεις από εκείνη. Εκτός αν αρχίσεις να τρέχεις. Ή περπατάς γρήγορα.


Η Τσι Μου Χα είναι πολύ μποέμ άνθρωπας και τελείως ακομπλεξάριστο θηλυκό. Το κολλητό ροζ μπλουζάκι, η τσάντα με τα λαχούρια, η κόμμωση στο μελί της Κρυστάλ Κολόρ και το σεμνό, διακριτικό βάψιμο, συνθέτουν ένα υπέρκομψο στυλιστικό σύνολο που θα ζήλευε κάθε παλαιστής του σούμο. Κι αν ξυπόλυτη χορεύει με σημαία της μια φούστα είναι γιατί σε λατρεύει και σου κάνει όλα τα γούστα.


Η Λιτλ Μπέτι όταν ήταν μικρή, έπεσε στο βαρέλι με τη Μερέντα. Και πήρε το σχήμα του. 


Η Μαρία Λουσία Χουανίτα κρατάει (α) τη φωτογραφική της μηχανή, (β) ένα σάντουιτς που ετοιμάζεται να φάει ή (γ) την κοιλιά της ρουφηχτή για να χορέσει στο κόκκινο μπλουζάκι;


Ωραίο χρώμα. Και της κόβει και τρία μέτρα. 


Έξω από το στάδιο των Yankees στο Μπρονξ, η Καρλίτα με το πολύχρωμο μπλουζάκι και το εφαρμοστό παντελόνι, περιμένει να μπει για να αποθεώσει την ομάδα της, διότι πάνω απ'όλα είναι φίλαθλος. Εντάξει, στην πραγματικότητα έρχεται για τα χοτ ντογκ. 


Για το τέλος, σου έχω ένα από τα πιο αγαπημένα κομμάτια: τη γιαγιά-Ιγκόρ. Για να σε βοηθήσω, δες κάτω και τον ορίτζιναλ Ιγκορ.


Πολίτικαλ κορέκτ σημείωση: το πτηνό αγαπάει όλον τον κόσμο και ανεξαρτήτως βάρους, ύψους ή πλάτους. Τη συλλογή με τις φωτογραφίες από χοντρές αμερικάνες στην είχα τάξει αναγνώστα και ο βασικός λόγος που σου την επιδεικνύω είναι για να παραδεχτείς ότι οι γιοματούλες έχουν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τις λογής λογής ξερακιανές. Και τελοσπάντων, τα πάχη μας, τα κάλλη μας κι από Δευτέρας δίαιτα!

27 σχόλια :

  1. χαραμίζεσαι πτηνό!έπρεπε να κατέχεις πρώτο στασιδι σε πάνελ στην ΤV...να μην πω πως ο Μουτσινάς δεν αξίζει τίποτα μπροστά στην κριτικοπεριγραφή σου!
    ...να τις βλέπουν εκείνες που τις παρήγγειλαν ,να παίρνουν παράδειγμα κομψότητας ,που θέλουν να γίνουν ξερακιανές!!!!!
    τσίου τσίου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνό είναι γεννημένο για τηλεόραση. Μπορεί να κάμει πολλές εκπομπές: διαλόγου, τηλεπαιχνίδια, πρωινάδικα, τ'Αρχονταρίκι! Και τούρκικο σήριαλ μπορεί να κάμει, στο τσακίρ κέφι.

      (τσίου τσίου: χαίρομαι όταν μου μιλάς στη γλώσσα μου)

      Διαγραφή
  2. Αχ τι καλά! Είναι μια παρηγοριά να τις βλέπω και να νοιώθω ότι δεν είμαι η μοναδική χοντρή σ' αυτή τη ζωή! Να είστε καλά αγαπητό πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτω τα χάμπουργκερς και οι πίτσες! Εδώ πάχυνε η Lady Gaga, μην μου χολοσκάς καθόλου: http://www.marieclaire.co.uk/news/celebrity/538515/lady-gaga-hits-back-at-fat-jibes-by-flaunting-her-fabulous-figure.html#index=1

      Διαγραφή
  3. Αχ τι μου θύμισες... μια "λαϊκή" αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Αγγλία, τα ASDA. Εκεί έβλεπες ολόκληρες χοντροοικογένειες, κομπλέ και αμπομπλεξάριστες: μπαμπάς, μαμά και παιδία, να σου γιομίζουν το μάτι, το διάδρομο, το οπτικό πεδίο. Και να κουβαλάνε καρότσια με υπερποσότητες που σε έκαναν να αναρωτιέσαι αν α) περίμεναν άμεσα μια πυρηνική καταστροφή, β) απλώς βαριούνταν το σούπερ μάρκετ και κάναν τα ψώνια τους μια και καλή ή γ) απλώς τρώνε και πίνουν σε μεγάαααλες ποσότητες! Για να σε βάλω λιγουλάκι στο κλίμα, εκεί που πουλιούνταν τα αυγά είχαν από πάνω τους κάτι πλαστικά κοτόπουλα που κακάριζαν σαν αληθινά και ακούγονταν σε όοολο το σούπερ μάρκετ για να σε πάνε κατευθείαν στην πηγή του φρέσκου αυγού. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεϊκό μάρκετινγκ το πλαστικό κοτόπουλο που κακαρίζει! Επίσης θα μπορούσαν να βάλουν ένα πρόβατο να βελάζει στα κρέατα, έναν πιγκουίνο να κάμει σόου στα κατεψυγμένα (ν'ανοίξει καμιά θέση εργασίας και για μας) και μία αγελάδα να γελάει στο La Vache qui rit.

      Πάντως στην Αμερική και με όλη αυτή τη χοληστερίνη να κυκλοφορεί εκεί έξω, είναι να απορεί κανείς πώς δεν τους βλέπεις όλους στα νοσοκομεία!

      Διαγραφή
  4. Πολίτικαλ κορέκτ η σημείωση σου αγαπημένο πτηνό, αλλά κι ο σχολιασμός βγάζει γέλιο μέχρι δακρύων! Άλλωστε δεν φταίνε τα παραπάνω κιλά, ο τρόπος που τα ντύνουν φταίει! ;-) Αγαπημένη η μποέμ Τσι Μου Χα, πέθανα!!!
    Καλά στα λέει πάντως η Nasia, κάνε πρόταση για εκπομπή στην ελληνική tv, σε έχουμε ανάγκη, εσένα θέλουμε, εσένα θέλουμε!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Τσι Μου Χα είναι μοντέλο. Για πλυντήρια.

      Διαγραφή
  5. xaxaxa!
    Τι παλεύω και αυτομαστιγώνομαι κάθε βράδι για 7 ψωροκιλά?
    Αυτά είναι!!
    Καλημέρααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία ακόμα κοινωνική προσφορά του πτηνού! Βλέπουμε τα πολλά και χάνουμε τα λίγα. (εγώ έχω πάρει 3 κιλά από το καλοκαίρι και δεν μπορώ να τα χάσω με την καμία)

      Διαγραφή
  6. Ρε συ πτηνουλι περίμενα κάτι πιο φαντεζί! Δεν συνάντησες τις σωστές χοντρές μου φαίνεται...
    Αυτές δεν γράφουν καλά στο φακό όπως και πολλές αδύνατες επίσης! Ως χοντρή απογοητεύτηκα! Ήθελα να τονωθώ κομμάτι, αλλά τελικά αυτός ο κόσμος είναι φτιαγμένος για αδύνατες. Επιβεβαιώθηκα και θα συνεχίσω να προσπαθώ να ενταχθώ! Αν δεν τα καταφέρω κράτα μου δύο θέσεις θεωρείο, γιατί κι εγώ η χοντρή ακόμα δεν τυφλώθηκα. Έχω μάτια και βλέπω!
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με προκαλείς, αγαπητή, διότι η συλλογή μου είναι τεράστια (δεν μπορείς να φανταστείς) και μπορώ να επανέλθω με ακόμα πιο χοντρό ποστ. Που θα ξεχειλίζει η οθόνη σου και θα φωνάζεις έλεος! Που θα βλέπεις μετά γλυκό και δεν θα το βάζεις στο στόμα σου! Όπως αντιλαμβάνεσαι, θα επιστρέψω στο τόπικ εν καιρώ.

      Διαγραφή
    2. Άμα δεν προκαλέσω εσένα ποιόν τελεσπάντων να προκαλέσω? Όχι υπέδειξέ μου κάποιον άλλο ικανό να μου κόψει την όρεξη και θα τρέξω! Σε αναμονή για πιο κακόγουστες χοντρές Αμερικάνες! Για να ευθυμήσει πάντως μια χοντρή ή ένας χοντρός πρέπει να προσπαθήσεις πολύ! Εκτός κι αν δεν είναι αυτός ο στόχος, αλλά είναι καθαρός αλτρουισμός...ξέρεις να μας κοπεί η όρεξη!

      Διαγραφή
  7. Καλαμιά στον Κάμπο8 Οκτ 2012, 1:15:00 μ.μ.

    Καλά,αυτές που μας δείχνεις, όπως λέει και από πάνω η Τζωρτζίνα, δεν είναι οι πραγματικές χοντρές Αμερικανίδες. Τέτοιες έχουμε κι εμείς. Τώρα πια έχει γεμίσει ο τόπος.
    Εμένα αυτό που μ΄ενοχλεί σαυτές δεν είναι το πάχος τους (αν και όταν ξέρω ότι δεν κάνουν ΚΑΜΜΙΑ προσπάθεια να χάσουν κανένα γραμμάριο, κυρίως για λόγους υγείας, τσαντίζομαι) αλλά το ότι κυκλοφορούν, συμπεριφέρονται και κυρίως ντύνονται σαν συλφίδες. Με κολλητά μπλουζάκια και τις κοιλιές έξω, με κολάν παντελόνια, με ση-θρου και ντεκολτέ και τα μπράτσα γυμνά, βλ. Τζένιφερ και Λιτλ Μπέτι.
    Οι περισσότερες θα μπορούσαν να είναι ΚΑΙ κομψά ντυμένες αλλά αδιαφορούν και διαλέγουν ρούχα πέντε νούμερα μικρότερα,νομίζοντας ότι όταν είναι στενά μέχρι ασφυξίας θα μοιάζουν πιο αδύνατες.
    Επίσης, πολύ απαραίτητη η πολίτικαλ κορέκτ σημείωση, γιατί θα βρεθούν και τίποτα ξενέρωτοι που θα στραβώσουν αντί να σταθούν στο χιούμορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως σωστά το διαπίστωσες, το ποστ δεν είχε ως θέμα το πάχος, αλλά την κακογουστιά. Γιατί εν πάσει περιπτώσει, τα κιλά μπορεί να χάνονται εύκολα, η καλαισθησία κερδίζεται δύσκολα. Και δεν έχει να κάμει με το βάρος...

      (οφείλω να σε προειδοποιήσω όμως ότι η Λιτλ Μπέτι έχει γίνει έξαλλη με το σχόλιό σου και πολύ θα ήθελε να σε πιάσει από το μαλλί! Επειδή είσαι μακριά, έπιασε το κουτάλι και τη μερέντα...)

      Διαγραφή
  8. Αχ πτηνό μου αγαπημένο, πέθανα και βρέθηκα στον παράδεισο, αυτό είναι post! Μεστό, λατρεμένο και πολύχρωμο, να στάζουν τα λίπη και να ξεχειλίζουν τα κρέατα. Τις λάτρεψα όλες και ιδιαίτερα την πάνω πάνω γιατί μου έκαμε και σε μονομάχο (μονομαχούσε με το κολάν μάλλον εξ ου και το ρωμαϊκόν top...) εξαίρετη και τρε σικ!

    Επίσης η γιαγιά του Ιγκόρ, προσωπικότης λατρεμένη όπως και ο ίδιος ο Ιγκόρ άλλωστε μιας και δεν θα ξεχάσω ποτέ τη σκηνή που τον πλάκωνε η Ελίζαμπεθ με το τσαντάκι της αφού της είχε γαυγίσει ερωτικά, μου φαίνεται θα το βάλω να το δω απόψε προς τιμήν σου!

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια για ακόμα ένα εξαίρετο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γιαγιά-Ιγκόρ είναι ένα από τα πλέον πολύτιμα κομμάτια της συλλογής του πτηνού. Αλλά όχι, δεν έχω πει την τελευταία μου λέξη επί του θέματος "χοντρές αμερικάνες". Θα υπάρξει σίκουελ με τίτλο "Η επίθεση του γιγαντιαίου χάμπουργκερ". Σύντομα στις οθόνες σας!

      (έχεις φιλιά από την Τσι Μου Χα!)

      Διαγραφή
  9. Μπα σε καλό σου πάλι!

    Τι να πει κανείς για το δεσμό της αλληνής...

    Δεν πιστεύω,όμως,να πεταρίζεις σε τίποτα Νέες Υόρκες και να μη στολίσεις με δαφνόφυλλα την Άνγκελα,που καταφθάνει αύριο εις τας Αθήνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου ανησυχείς: πτηνό θα είναι στις επάλξεις για να αποκρούσει την επίθεση της μισητής κομαντατούρ! Αερααααααααααα....

      :)

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικές λέμε! Εξού και τους έχω τέτοια αδυναμία!

      Διαγραφή
  11. Αδυνάτισα κι άλλο από το γέλιο..έκανα και κοιλιακούς...μια χαρά γυμνάστηκα και σήμερις...ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά αναφέρομαι στις περιγραφές...!!

      Διαγραφή
  12. Διαβάζοντας το άρθρο σου φούντωσα γιατί διαφωνώ με τη νοοτροπία "κριτικάρω το διαφορετικό", όμως ρίχνω τους τόνους γιατί διάβασα τη τελευταία παράγραφο.

    Χοντρές, ψηλές, αδύνατες, ξερακιανές, βαρελάκια..όλοι άνθρωποι είμαστε ανεξαρτήτου βάρους. Αν είναι ευχαριστημένες με το σώμα τους, μπράβο τους. Αν αυτοί και αυτές που τις βλέπουν με τα ξέχειλα πάχη και τα στενά παντελόνια, αηδιάζουν μία είναι η συνταγή "ΝΑ ΜΗ ΚΥΤΤΑΝΕ". Η αισθητική είναι προσωπικό θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου φουντώνεις, Μαρίνα μου! Πρώτον, μόνο το διαφορετικό έχει νόημα να κριτικάρεις: το "ίδιο" είναι μπόρινγκ και σιγά μην ασχοληθούμε μαζί του. Όλοι είμαστε άνθρωποι (αν και επιμένω ότι εγώ είμαι πτηνό) και όλοι έχουμε δικαίωμα και στην ομορφιά μας και στην ασχήμια μας. Επειδής ξεύρω ότι διαβάζεις αυτό το μπλογκ, είμαι βέβαιος ότι έχεις μάθει πλέον και το χιούμορ του. Και ξεύρεις και τις ευαισθησίες του.

      Διαγραφή
  13. Περαν των φωτ,το ατελειωτο σεργιανι,τη γνωση ,τα οσα γραφεις ειτε με το φακο της μηχανης σου -θα μου αρεσε να πω με την πενα σου -:):) αντε με το πληκτρολογιο,αξια ανεκτιμητη,βλεπε master card διαφημιση,το γελιο που προσφερεις!!!!!!!!αχαχχαχαχα να σαι καλα!!!!!Καλημερα,να χεις ομορφο σαβ-κο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε! Αυτές τις αναρτήσεις τις πιο αλέγκρες, κι εγώ τις απολαμβάνω πολύ όταν τις γράφω! Και τελοσπάντων οι αγαπημένες χοντρές αμερικάνες είναι αβανταδόρικο τόπικ που πάντοτε εμπνέει!
      Τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.