Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

Παραλίγο δεκατρία!

Και κάπως έτσι φεύγει το δώδεκα. Ένα έτος που συλλογικά και ατομικά, μας πλήγωσε και μας εξευτέλισε. Ένα έτος με επαναλαμβανόμενες εκλογές, με φωνασκίες και χαστούκια, με λαϊκισμούς και απειλές. Ένα έτος που πήγε την πχιότητα ζωής μας παραπίσω. Και γενικά νομίζω μας εγκαταλείπει πιο φτωχούς και πιο θλιμμένους απ'ό,τι μας παρέλαβε.

Δυστυχώς, η κρίση δεν φαίνεται να δίδαξε πολλά πράματα αυτόν τον τόπο. Κι αν αύριο βρίσκαμε πετρέλαιο στην Ομόνοια και γιόμιζαν τα κρατικά ταμεία με παραδάκι, πάλι τα ίδια θα γίνονταν, πάλι το ίδιο πάρτι θα στηνόταν, πάλι οι ίδιες τσέπες θα γέμιζαν, πάλι οι ίδιοι άνθρωποι θα χτίζανε μεζονέτες και θα αγόραζαν κότερα. Και σε 5-10 χρόνια θα ξαναφθάναμε να χρωστάμε και της Μιχαλούς. Είναι πολύ βαθύτερο το θεματάκι μας.

Αλλά δεν πρόκειται να σε αφήσω εγώ τελευταία μέρα του χρόνου με τέτοιες σκέψεις. Διότι η αισιοδοξία είναι απόφαση. Και εις πείσμα των καιρών και της όποιας εξωγενούς αντιξοότητας, το πτηνό εύχεται η νέα χρονιά να μας προσφέρει ευκαιρίες για ευχάριστα ανταμώματα. Να μας χαρίσει θετικά αισθήματα. Νιαξίματα για τον άλλον. Να μας κάμει πιο σοφούς, σε συλλογικό επίπεδο. Πιο συνετούς στις επιλογές και τις συμπεριφορές μας. Και ναι, να σκάσει κάνα χαμόγελο παραπάνω στα χείλη μας!

Καλή χρονιά λοιπόν αγαπημένε αναγνώστα! Σ'ευχαριστώ που με συντρόφεψες το χρόνο αυτό στα πηγαινέλα μου και σου εύχομαι από καρδιάς, υγεία και καλοτυχία! 
Είθε να το πιάσουμε επιτέλους το δεκατριάρι!

17 σχόλια :

  1. καληχρονια πιγκουινακι
    να περασεις τελεια φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά άσωτε!
      Να περάσεις και εσύ ζούπερ!

      Διαγραφή
  2. είμαι χαρούμενη που είδα το μοτο μου εδώ:''η αισιοδοξία είναι απόφαση'' !
    kαλή χρονιά,με πολλά πολλα ταξίδια και ανακαλύψεις σου εύχομαι!!!!!!!!!!!
    με τον νέο χρόνο πάντα να προλαβαίνω πριν το unemployed boy να σχολιάζω και να στέλνω πτηνούλικα φιλάκια!!!!!!!!!!!
    τσίου τσίου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αισιοδοξία ΕΙΝΑΙ απόφαση και ας ελπίσουμε να πείσουμε περισσότερους να τη λάβουν, μέσα στο προσεχές έτος!
      Καλή χρονιά, σου εύχομαι! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, τα τρισχαριτωμένα αγγελάκια σου και να προσέχεις τον εαυτό σου!!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. καλή χρονιά και καλό κουράγιο για τα δύσκολα που έρχονται μικρέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας πτοούν τα δύσκολα, mahlerάκο! Θα τα παλέψουμε και θα τα νικήσουμε!
      Τις καλυτερότερες ευχές μου! Να περάσεις τέλεια απόψε!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Καλή χρονιά, συνετή και σωστή,
    γιατί δεν αντέχουμε άλλη κατρακύλα.
    Τα δύσκολα θα τα παλέψουμε κι ότι γίνει...
    Γι αυτό περιμένουμε άλλωστε το 13.
    Το 12 μας ξάφνιασε και δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε.
    Το 13 να μας κάνει πιο αποφασιστικούς...
    Και πάλι Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραίες ευχές! Το 13 να μας βρει σοφότερους και ωριμότερους!
      Σου εύχομαι τα καλύτερα! Χρόνια Πολλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλή χρονιά σου εύχομαι, πουλάκι μου !!! Με ό,τι μα ό,τι επιθυμείς να σου 'ρθει κατακέφαλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να επιβεβαιωθείς και να μου πέσει ένα iPhone 5 κατακέφαλα! Χε χε χε!
      Σου ευχομαι κι εσένα να σε βρουν οι πιο ευχάριστες εκπλήξεις!

      Διαγραφή
  6. Καλαμιά στον Κάμπο31 Δεκ 2012, 2:54:00 μ.μ.

    Δεν θα γράψω κανένα σχόλιο για τον χρόνο που φεύγει ούτε για κείνον που έρχεται, για δύο λόγους. Ο σημαντικότερος είναι ότι συμφωνώ απολύτως μαζί σου και επομένως ό,τι και να πω εγώ θα είναι σαν να σε επαναλαμβάνω και ο δεύτερος ότι δεν προλαβαίνω ούτε να σκεφτώ, δεν προλαβαίνω. Στην κουζίνα γίνεται ένας χαμός για το βράδυ και ίσα που μπορώ να κάνω ένα πεντάλεπτο διάλειμμα.
    Μέσα από την καρδιά μου, λοιπόν, σου δίνω τις ευχές μου για να έρθουν τα πράγματα στην ζωή σου όπως τα επιθυμείς και τα ονειρεύεσαι.
    Θα τα ξαναπούμε...του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Καλαμιά, σου εύχομαι τρομερή επιτυχία αφενός στο εορταστικό δείπνο που οργανώνεις και αφετέρου σε όλα όσα επιχειρήσεις μέσα στο 2013! Να σου φέρει τύχη το πτηνό και να σου συμβούν μόνο ευχάριστες και χρήσιμες εκπλήξεις!
      Πολλά πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  7. Αποφασισμένη κι εγώ να αισιοδοξώ, δίνω μιαν υπόσχεση για το δεκατρία.
    Να καταστρέφω ότι με καταστρέφει.
    Ευχαριστώ για τις βόλτες που μας πήγες φέτος.
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο, με αυτήν ακριβώς την ψυχολογία να μας βρει το νέο έτος!
      Και ένα πράγμα μπορώ να υποσχεθώ από μεριάς μου: πολλές πολλές βόλτες!
      Φιλιά και ζούπερ ευχές!

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά πτηνό μου!
    Με υγεία κι αισιοδοξία!!!
    Και αγάπη και δύναμη και κουράγιο και ελπίδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά serenata!
      Μεαγαπησιάρικη διάθεση και χαμόγελα!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Εύχομαι ένα ευτυχισμένο 2013 με αγάπη και υγεία και ότι καλύτερο στον καθένα προσωπικά. Καλύτερες στιγμές στις χώρες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts