Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

Δώσε ήχο στα Χριστούγεννα!


Το πτηνό φοράει το πιο γιορτινό του χαμόγελο και σου αφιερώνει τσίζι τραγουδάκια για να συνοδεύσεις τον κουραμπιέ και το μελομακάρονο. Και για να πάει η γαλοπούλα κάτω, βρε αδελφέ.


Ξεκινάμε με χριστουγεννιάτικο combo από γνωστά καλαντοτράγουδα από τον Andy Williams, με έλκυθρο, φωνητικούδες, πατινάζ, κόκκινους σκούφους, πλεχτά πουλόβερ, ψεύτικο χιόνι και φουρό. Που πιο σίζοναλ, δεν το θέλει ούτε ο τάρανδος.



H Judy Garland με μία μάλλον τσίπικη διάθεση, μας εύχεται να έχουμε χαρούμενα μικρά Χριστούγεννα (=Have Yourself a Merry Little Christmas)! Από την τσέπη σου θα τα βάλεις, καλή μου;



Αν ο αγαπημένος σας ή η αγαπημένη σας το'χει καβαλήσει εντελώς, μπορείτε να του/της αφιερώσετε το ως άνω άσμα που είναι αφενός σίζοναλ και αφετέρου γιομάτο υπονοούμενα! Κατέβα από την καμινάδα μωρό μου!



Επειδή λόγω ελλείψεως πετρελαίου, κυκλοφορούμε με τα παλτά μας μέσα στα διαμερίσματα εφέτος, το πτηνό (συνηθισμένο σε πολικές θερμοκρασίες) αφιερώνει σε όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας του το Ταγκό του Εσκιμώου. Έλα να τρίψουμε τις μύτες μας, γειτόνισσα!



Επειδής τα χρήματα πια είναι λίγα και ο ανταγωνισμός στα κάλαντα, μεγάλος, ο πήχης έχει ανέβει! Εξού και εξήγησα σε όσα νήπια μού χτύπησαν εψές για να μου τα ψάλλουν, ότι αν θέλουν το φιλοδώρημά μου, θα πρέπει να βελτιώσουν τις πολυφωνίες τους. Για να γίνω πιο κατανοητός, τους έβαζα να δουν το ως άνω βίντεο. Τα περισσότερα έφευγαν κλαίγοντας -αλλά έτσι βελτίωση δεν γίνεται!




Το μήνυμα εν προκειμένω είναι προφανές: αν θες να περάσεις ζωή και κότα, κάνε κι εσύ λίγο την κότα!


Και κάπου εδώ, σε αφήνω με τις θερμότερες ευχές μου αναγνώστα! Τι να σου ευχηθώ; Να 'μαστε καλά! Να βρίσκουμε ο ένας τον άλλον. Να συγχωρούμε και να μην χανόμαστε στις λεπτομέρειες. Να νοιαζόμαστε. Να περνάμε καλά. Να χαμογελάμε.

Φιλιά!
Το πτηνό

28 σχόλια :

  1. απόλαυσα όλα τα βιντεάκια με την ησυχία μου ,αφού ξέρω ότι ο Τρεμένς ξενύχτησε και παίρνει τον πρωτο-ύπνο του τώρα!!!!!
    εύχομαι ότι εύχεσαι συν του ότι θέλω του χρόνου να μου πει τα κάλαντα εκείνος απο τη χορωδία-Μαντράχαλων με το καρό κασκόλ!!!!!!!
    Χρόνια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με κακούργα κι έχω ξυπνήσει με ένα πονοκέφαλο...

      Χρόνια πολλά λατρεμένη μου, ευτυχισμένα, υπέροχα - κι ας είσαι ανταγωνίστρια!

      Διαγραφή
    2. Νάσια, σου στέλνω τον μαντράχαλο με το καρό κασκόλ να δω τι θα τον εκάμεις! Μπορείς να τον κρεμάσεις στο δέντρο ή να τον πάρεις στο νησί να τον εβάλεις στην πλατεία για ατραξιόν! Και ναι, τον πρόλαβες τον τρεμενς και με μεγάλη διαφορά! Μόνο με πονοκέφαλο και χανγκόβερ μπορεί να αναχαιτιστεί η πρωινή ορμή του...

      Διαγραφή
    3. Και βέβαια, πολλά φιλιά και χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά καλό μου πτηνό. κάθε ευτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά mahler μου! Να είσαι γερός κι ευτυχισμένος!!

      Διαγραφή
  3. Αχ πτηνό μου, χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα!!! Με υγεία και αγάπη και όμορφα τραγούδια και ακόμα πιο όμορφα posts!!!!

    Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου νάμαστε καλά, τρεμενς!! Ανταποδίδω τις ευχές και τα χαιρετίσματά μου! Να περάσεις τέλεια! Και με ρέγουλα τα ξενύχτια, εμείς είμαστε πρωινοί τύποι και άμαθοι στο μεταμεσονύχτιο!

      Διαγραφή
    2. Αχ πτηνό μου, είπα να δω τη Φαφούτη, τη Μαρίζα Ρίζου και τους Klein mein και αρρώστησα ο παλιόγερος, χαλάλι όμως, το φχαριστήθηκα!

      Διαγραφή
    3. Άντε ρε που είσαι παλιόγερος! Εικοσιπέντε είσαι, μετά βίας! Σε πιγκουινοχρόνια μάλιστα, είσαι τινέιτζερ!
      (Καλή η Φαφούτη;)

      Διαγραφή
    4. Μέτρια ήταν, κάτι έλειπε, ήταν λίγο φλατ... αλλά οι προηγούμενοι, Μαρίζα Ρίζου και Klein Mein ήταν εξαιρετικοί. Θέλω να πιστεύω ότι και η Μαριέττα με λίγη τριβή θα στρώσει, τη φωνή την έχει, δεν είναι ψεύτικη. Πάντως μια φορά πέρασα υπέροχα!

      Διαγραφή
    5. Φλατ, ε; Δεν έχει την εμπειρία ακόμα. Ελπίζω αυτή η γενιά καλλιτεχνών να το ψάξει λίγο παραπάνω και να μην πέσει στις ίδιες λούμπες που φάγανε τις Βίσσες και τις Βανδήδες.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά όμορφο πτηνό!
    Πρόσεχε τα τρίψε τρίψε τις μύτες σας με τη γειτόνισσα, μη κολλήσεις κάνα ιό, ε;

    Φιλάκια εορταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την εμβολιάσω την κακούργα! Πέρασα πριν δύο βδομάδες, ένα κρύωμα, δεν την ξαναπατάω!
      Πολλα φιλάκια και σε σένα! Τις καλυτερότερες ευχές μου!!

      Διαγραφή
  5. Μουσικές για όλα τα γούστα μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
    Χρόνια πολλά, καλά, ευτυχισμένα με υγεία, αγάπη και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να βαλω μερικές μουσικές για το καλό!
      Να σου ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου, υγεία, ευτυχία και πολλά γλυκά χαμόγελα!

      Διαγραφή
  6. Τις θερμότερες ευχές μου για όμορφες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλαμιά στον Κάμπο25 Δεκ 2012, 2:53:00 μ.μ.

    Μα τα διαλέγεις ένα-ένα!
    Από απολαυστικά και νοσταλγικά μέχρι αστεία και χαριτωμένα.
    Εννοείται ότι τα Μάπετς είναι το καλύτερο.
    Χρόνια πολλά αλλά κυρίως καλά και ευτυχισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που εγκρίνεις την επιλογή! Τα Μαπετς είναι και το δικό μου αγαπημένο! Θεικές δεν είναι οι κότες;
      Με κάτι τετοια μπορούμε να ξορκίζουμε την περιρρέουσα μιζέρια! Και με τις ευχές και τις αγάπες μας!
      Να είσαι πολύ καλά! Να περάσεις ΥΠΕΡΟΧΑ!!

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ ψηφίζω Μάπετς ασυζητητί!
    Αν και το καλύτερο, είναι ο επίλογος με τις ευχές σου. Με ουσία και ανθρωπιά!
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ και τα μάπετς, σε φιλούμε σταυρωτά και σου ευχόμαστε να περνάς υπέροχα, Μαρία!

      Διαγραφή
  9. Muppets Forever!!!!! :))))
    Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου Πολλά καλέ μου Leviathan! Να περνάς ζούπερ τέλεια με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!
      Πολλά πολλά φιλιά στη Βόρεια Ελλάδα (αχ πατρίδα μου γλυκιά!)

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και του χρόνου εύχομαι ένα βιντεάκι με χριστουγεννιάτικα τραγούδια από πιγκουίνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά! Υπόσχομαι του χρόνου προσεγμένη, προσωπική δουλειά με φωνητικούδες και κοστούμια και κλακέτες. Διότι το πτηνό είναι σε κάτι τέτοια, της λαρτζ παραγωγής και του πλεονασμού.

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts