Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

L'oiseau et Lolita


Λ'ουαζό έ νοσταλζίκ, οζορντουί. Γι'αυτό, το σημερινό ποστάκι δεν έχει πολύ μπλα μπλα. Μόνο αθώες (#πονηρές #ξεπεταγμένες #θέλω_καραμελίτσα) κορασίδες, που τις συνάντησες στην πλαζ και φορούσαν τιρκουάζ, στο λαιμό μαντήλι. Α, και τραγούδια! Ναι-ναι, έχουμε τραγούδια. Μποκού ντε σανσόν! Και ασπρόμαυρες εικόνες. Από το τότες που και τα πονηρά, αθώα ήτανε.



"Με ένα τοσοδούλι, σούπερμίνι, διάφανο και ροζ μπικίνι."*
(*Πωλίνα)


"Είχα μιαγάπη κι εγώ και το μυαλό μου θολό και δυο ματάκια, μάτια, τόσο γλυκά.
Είχα μιαγάπη τρελή κι είχα πιστέψει πολύ πως ήταν όλα, όλα, ρομαντικά."*
(*Ζωίτσα Κουρούκλη)


Απαπά, βρε παπά! 



"Κουκλίτσα μου κερένια, παλιά γλυκιά μου έγνοια."*
(*Τζίμης Μακούλης)


"Χούλα χουπ, χούλα χουπ,
κούνα τη μεσούλα σου και γύρνα την κουλούρα σου.
Χούλα χουπ, χούλα χουπ,
Χούλα χούπ μωρό μου, χούλα χουπ"*
(*Άννα Βίσση)


Νταν τε μπρα, ζε βε λ'ουμπλιέ. Μέσα στην αγκαλιά σου, θέλω να ξεχάσω.
Αγκάλιασέ με, ντε!


"Ένα φιλάκι να σου'δινα, ένα φιλάκι
στο μαγουλάκι το δροσερό,
κόκκινα χείλια, βελούδινα κόκκινα χείλια
με τρώει η ζήλια για σας καιρό!"*
(*Ζωίτσα Κουρούκλη)



Τουά, μον αμούρ, μον αμί, ζε νε πε βιβρέ σαν τουά!
Χωρίς εσένα, δεν μπορώ να ζήσω. Ξεκάθαρα πράματα!



Ε πουρ φινίρ, ένα "Ζου Μπιζού Μπιζού".
Ως στάση και δήλωση ζωής.

Σημείωση: οι φωτογραφίες είναι από τη Lolita του Κιούμπρικ, οι στίχοι, ανακατώματα του πτηνού και η διάθεση, ζετέμ.
Τουζούρ.

27 σχόλια :

  1. Καλαμιά στον Κάμπο24 Ιαν 2013, 8:49:00 π.μ.

    ΄Οχι μόνο νοσταλζίκ αλλά και λίγο πονηρούλι το βρίσκω σήμερα το πτηνούλι. ΄Ομως μου αρέσουν επιλογές του, ειδικά για την Συλβί Βαρτάν (την είχα σχεδόν ξεχάσει) που υπήρξε και σπουδαίο ροκ σύμβολο τις δεκαετίες 60 και 70 μαζί με τον τότε άντρα της Τζόνυ Χάλιντέι.

    (Καθώ κατάλαβες έχω ξυπνήσει από τα χαράματα και πρώτη μου δουλειά, τι; Να διαβάσω Πιγκουίνο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλημέρα σου, αγαπημένη Καλαμιά! Το πτηνό σήμερα απεφάσισε να γίνει λιγάκι πιο μουσικό κι ερωτικό. Να σου κλείσει και το μάτι πονηρά! Με αγαπημένα σανσόν και μπονμπόν! Με Συλβί Βαρτάν και Φρανς Γκαλ και Σιλβί Λαφορέ.

      Διαγραφή
  2. Νοσταλζίκ και ζε τ αίμ, τι πιο όμορφο για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα κι εγώ ο καημένος να σας αρχίσω στα γαλλικά.
      :)

      Διαγραφή
  3. Κι εμείς εμ μποκου το πτηνό, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα! :-Ρ
    Όμορφος τρόπος για να ξεκινήσει η μέρα, ευχαριστούμε και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε η μουσική καλημέρα μου!
      Μπονζούρ, Fri!

      Διαγραφή
  4. To παρλάρεις καλά το γαλλικό μικρό μου πτηνό! :)
    Αχχχ νοσταλγία!
    Φιλιά Πιγκουίνε!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι για να μη λένε μερικοί-μερικοί, ότι το πτηνό έχει μανία με τα ίνγκλις.
      Από εδώ και στο εξής, σελμάν αν φρανσέζ! Να αξιοποιηθούν και τα άπειρα χρόνια εκμάθησης, δηλαδής...
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή














































  5. Αγαπημένες μουσικές αναμνήσεις. Δεν προσπέρασα ούτε ένα τραγούδι.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε αυτά σε έχουν ποτέ προσπεράσει!
      Πολλά φιλιά!
      :)

      Διαγραφή
  6. Ζου μπιζού μπιζού ε λεζ εσπρί συγ λε γκγιλλ !!! ;-)

    Μπονζούγ μον σεγί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζου μπιζού μπιζού, ζουμπιζού, ζουμπιζού, ζου μπιζού, μπιζού!
      Δεν φαίνονται όλα πολύ πιο εύκολα μετά από αυτή τη φράση;
      Τρε σιμπλ!

      Διαγραφή
    2. Το τραγουδούσα τις προάλλες στην κουζίνα καθώς έκανα δουλειές (με τις απαραίτητες χορευτικές χαριτωμενιές - μην ακούω γέλια, παρακαλώ) και ήμουν μες στην τρελλή χαρά ! Μετά από λίγη ώρα ακούω και το μικρό μου (2.5 χρονών) να μουρμουρίζει καθώς έπαιζε: "Δου μπιδού μπιδού" !!!

      Είναι κολλητικότατο, σου λέω !!!

      Διαγραφή
    3. Χι χι χι! Κολλητικότατο και εθιστικό!
      Το μικρό σου είναι πολύ πολύ τυχερό που έχει μία ζούπερ μαμά που του τραγουδάει χαρουμενιές!

      Διαγραφή
  7. Vartan και Laforêt! Αυτές είναι πιο παλιές... κι από 'μένα, αλλά (και) με αυτές μεγάλωσα οπότε... τι μου θύμισες!!!
    Θαυμάσια ανάρτηση, να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο πιο φορμιντάμπλ να μεγαλώνει κανείς με τη Βαρτάν και τη Λαφορέ, από το να μεγαλώνει με τη Βανδή και την Πέγκυ Ζήνα! Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση!

      Διαγραφή
  8. νοσταλζικ κα μανταμ ντε πελαζι, ασχετο αλλα μου φτιαξες τη διαθεση που σιγο ψιχαλι-ζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σκέφτηκα κι εγώ: ότι ταιριάζει το γαλλικό με ετούτο τον καιρό!

      Διαγραφή
  9. Ισί ιλ πλαι!
    Αααα πως με βλέπεις;
    Αν δεν τη μιλάς τη γλώσσα την ξεχνάς....
    Και είχα πάρει Σορμπόν 1!
    Πολύ καλό γλυκό μου πτηνό:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισί ιλ πλαι οσί!
      Και σε βλέπω σουπέρμπ!
      Και εξτραορντινέρ!

      Διαγραφή
  10. Σήμερα σε βλέπω πολύ ρομαντίκ!! Πολύ όμορφη ανάρτηση, παιχνιδιάρικη!!

    Καλημέρα!

    **Και πως σου πάει το γαλλικοοοοο!! Μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί! Ελπίζω να μεταδίδει μία εσανς ποζιτίβ σε όλους σας!
      Ζου μπιζού μπιζού!

      Διαγραφή
  11. Δεν μπορώ να βάλω τα τραγούδια...θα περιοριστώ στις εικόνες και το λιγοστό μπλα μπλα...μα κι εσύ, πτηνό και λιγομίλητο γίνεται?...ή μήπως γίνεται?..δεν τα ξέρω όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην πρώτη ευκαιρία, να τα βάλεις και να τ'ακούσεις.
      En avant la musique!

      Διαγραφή
  12. Τι μου θυμησες Πιγκουινε μου!! Στο σπιτι μας υπηρχε ενα πικαπ για εκμαθηση προφορας γαλλικων με τη μεθοδο linguafone!Μαζι βαζαμε και τα δισκακια με τα γαλλικα τραγουδια,για..καλυτερη εμπεδωση! Εμενα οι γυναικειες φωνες,μου φαινονταν ελαφρα χαζοχαρουμενες.Παθιαζομουν με τον Enrico Macias,τον Adamo και τον Herve Vilard κι αλλους που δε τους θυμαμαι(γιατι τα τραγουδια ητανε νοσταλγικα και λυπητερα), και μπορω να σου πω οτι τραγουδωντας στιχους τους,πηρα και καλο αξαν!!
    Στη πορεια ,μεγαλωνοντας ουτε ιδιαιτερα ρομαντικη εγινα, ουτε μου αρεσουν τα λυπητερα!!
    Εχω ομως μια απορια,..πού ανακαλυψες τη Φρανς Γκαλ με τις αφελειες και τα μαλλια παζ,τη Λαφορε με τα ωραιοτερα ματια, ..εσυ πρεπει να ησουν αγεννητος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα γαλλικά τ'αγάπησα μέσα από τα τραγούδια και τις μουσικές. Τα ομιλώ (ίσως όχι τόσο καλά, όσο παλαιότερα) αλλά κυρίως τα τραγουδώ, όταν βάζω Ανταμό και Σιλβί Βρατάν και Ζακ Μπρελ. Αγέννητος ήμουν, αλλά επειδής είμαι ρομαντικός άνθρωπας (και ρετρό πτηνό), μου έχουν γίνει πολύτιμα ακούσματα. Ακόμα και τα πιο ελαφρά εξ αυτών.
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts