Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Κρανιδίου Τόπος!


Η Δέσποινα Βανδή έχει ωραιότερη φωνή από την Άννα Βίσση, η σοκολάτα είναι καλύτερη από το σεξ και το κόμμα του Λοβέρδου έχει λαμπρό πολιτικό μέλλον. Όσο και να το προσπαθήσεις, υπάρχουν κάποιες απόψεις που τελοσπάντων δεν μπορείς να τις στηρίξεις με την καμία και τις οποίες (δικαίως) αντιμετωπίζεις με καχυποψία. Το ίδιο θα συμβεί λοιπόν αν σου πω ότι το Κρανίδι Αργολίδος είναι μέρος γοητευτικό και στο προτείνω να πας να το περπατήσεις. Ε, θα γελάσεις στα μούτρα μου και θα μου πεις να πάω να κοιταχτώ.


Αλλά επειδής το πτηνό μιλάει με φακτς, απεφάσισα να σου κοτσάρω φωτορεπορτάζ με ενσταντανέ, για να σε ξεμπροστιάσω που με αμφισβητείς και να σου βγω από πάνω.  


Το Κρανίδι είναι απάνου σε κάτι λόφους, οπότε για να το περπατήσεις, πρέπει (α) να είσαι αποφασισμένος, (β) να έχεις καλούς προσαγωγούς, (γ) να μην έχεις φάει πρωτύτερα σπεντζοφάι και (δ) να έχεις κόψει το κάπνισμα τουλάχιστον τρία χρόνια. 


Διαθέτει ωραιότατα σπίτια, που θυμίζουν το αρχιτεκτονικό ιδίωμα των νησιών του Αργοσαρωνικού. Αλλά διαθέτει και ένα πολύ δικό του χρώμα, με καλντερίμια, εκκλησιές και υπέροχα μπαλκόνια.


Πολλά από τα σπίτια, έχουν ανακαινισθεί και ξαναβαφτεί και σου ποζάρουν όμορφα στο φακό. Κυριαρχεί το καστανό και το ξανθό μελί της Κριστάλ Κολόρ, αλλά αν είσαι λίγο επίμονος, θα βρεις και άλλα πιο αβανταδόρικα χρώματα.


Κάποια άλλα μπίλντινγκς είναι σε φάση καταρρέω, κι άλλο πια δεν μπορώ, θα ερωτευτώ τον Παπαντρέο, τον Ποπάυ, τον Ζορό. Στεναχωριέσαι μεν, αλλά έχει κι αυτό, το χάζι του.


Και είναι ούλα ωραία; Είσαι σε γκρικ τέριτορι, βρε μάτια μου: δεν μπορεί να είναι ούλα ωραία. Το παλιό αρχοντικό σφιχταγκαλιάζεται με την κιτσάτη μεζονέτα, η κολώνα της ΔΕΗ εξέχει εκεί που δεν την σπέρνουν, η αυθαιρεσία συναντά την εγκατάλειψη και το αποτέλεσμα είναι μία μίξη του πιο αναπάντεχα ευχάριστου και δυσάρεστου, σε συσκευασία κωμόπολης. Ωραίο δεν είναι. Είναι όμως πολύ ενδιαφέρον.


Και μην περιμένεις καλοφροντισμένες πλατείες και δενδρόφυτους δρόμους. Μήτε μεγάλα ανοίγματα και καλόγουστα μαγαζιά. Τη γοητεία θα την αναζητήσεις στη λεπτομέρεια. Στην οινοπνευματί πόρτα με το ροζ πόμολο.


Στη στιγματισμένη πόρτα, που λες και πήρες το μπικ και τη ζωγράφισες από νευρικότητα, κατά τη διάρκεια ενός πολύ βαρετού, πολύωρου τηλεφωνήματος. 


Στο ξύλινο πορτάκι του μετρητή, που πάνω του ερίζουν οι αιώνιοι. ΠΑΟ εναντίον ΟΣΦΠ, ντε! 


Στις λαμαρίνες που καμώνονται τη στέγη. Μεγάλο φέιλ.


Στο λουλακί παράθυρο που κλαίει.


Στο βαθύ μπλε ρόπτρο που κρέμεται χρόνια και χτυπάει άλλοτε για καλό και άλλοτε για κακό. 



Στη σημαία που ανεμίζει υπενθυμιστικά. Σε ένα μέρος που συναντάς κυρίως Ινδούς. Διότι στο Κρανίδι, όπως και σε ολάκερη της Ερμιονίδα (και μέχρι την Τροιζήνα δηλαδής), υπάρχει τεράστια παροικία Σιχ! Μήτε που έχει καλοκαταλάβει κανείς γιατί ήρθαν ειδικά εδώ τόσοι πολλοί -αλλά εργάζονται στις καλλιέργειες και έχουν και το δικό τους χώρο προσευχής πλέον! Είναι φιλήσυχοι, μένουν σε παράγκες, παραπήγματα και ημι-ρημαγμένα σπίτια. Και τ'απογέματα, σουλατσάρουν στον κεντρικό δρόμο, με το τουρμπάνι στο κεφάλι και την παντόφλα στο πόδι, είτε για να ψωνίσουν λίγο μπασμάτι, είτε για να πάρουνε Βομβάη και Καλκούτα, από το καρτοτηλέφωνο της πλατείας.



Εκτός από Ινδούς, σουλατσάρουνε και πάρα πολλές γάτες. Τι εννοείς, δεν βλέπεις πολλές, αλλά μονάχα μία;



Μα γιατί οι υπόλοιπες είναι εδώ, δηλαδής χελόου!


Και βεβαίως μπορείς να συναντήσεις τα πιο diversified μαγαζιά. Γιατί πε-μου πού αλλού έχεις βρει κατάστημα να αγοράσεις και την κορνίζα σου και τη σκυλοτροφή για το Μπούμπη και τον καθρέπτη του μπάνιου να κοιτιέσαι. Αν πουλούσε και κρέπες, θα ήταν το τέλειο μαγαζί.



Και κάπως έτσι, ενώ έφθασα αυτό το Σάββατο στο Κρανίδι, με σκοπό να βρω κάτι να φάω και να φύγω τρέχοντας, έμεινα τεσσερις ώρες και καθόμουν και φωτογράφιζα τις γάτες και τις πόρτες. Νοτ μπαντ. Νοτ μπαντ, ατ ολ.

49 σχόλια :

  1. Πελοπόννησος for ever!!!!!τα καλύτερα μέρη,τα καλύτερα μαγαζιά ,οι περισσότερες γάτες ,οι καλυτερες αυθαιρεσίες!!!!!!!
    Πελοπόνησος και ξερό ψωμί!!!!!!!
    και μην τολμήσει να με πει κανένας σοβινίστρια!χαχα
    τσιου τσιου και καλημέρα σε όλους!!!!!

    κανά πόμολο πήρες μαζί;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαιρετικά όμορφη η Πελοπόννησος. Με τους κατοίκους της έχω ένα θεματάκι (γκούχου γκούχου), αλλά το ξεπερνώ γιατί είμαι μεγάλη καρδιά!

      Τσίου τσίου και πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με το πτηνό ! Καμμένη εδώ και 16 χρόνια από Αμαλιαδιώτη !!! Αααααααχχχχχχχ, πού πήγα κι έπεσα, η Θεσσαλονικιά !!!! Χαχαχαχαχαχα !!!

      Διαγραφή
    3. Αχ Αγγελική μου, ως βορειοελλαδίτης συμφωνώ και σε συμπονώ!
      :)

      Διαγραφή
    4. Αγγελική απο την Πελοπόννησο εξαιρείται η Αμαλιάς!χιχιχι
      στον κύριο Πιγκουίνο η σιωπή μου ,απάντησή του!

      Διαγραφή
    5. Νάσια μου, για σένα κακή κουβέντα το πτηνό, να πέσει ο ουρανός να το πλακώσει! Αλλά δεν είναι μοναχά η Αμαλιάδα. Και η Κυπαρισσία. Και εκείνος ο Πύργος. Ά-πα-πα-πα, πολύ δραματική εμπειρία. Ουχί τα μέρη (μια χαρά, υπέροχα είναι!), οι άνθρωποι ντε. Νοτ βέρι φρέντλι στα πτηνά!

      Διαγραφή
    6. Σισσυ Ηλιοπουλου7 Ιουν 2014, 10:44:00 π.μ.

      ειπε κανείς κουβέντα για τον πύργο ?? ??? ε????συμφωνώ και εγω !

      Διαγραφή
  2. Μαγική τέχνη η φωτογραφία!! και μαγος όποιος την κατέχει. Τα άσχημα γίνονται όμορφα, παραπάνω η απόδειξη. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις βέβαια, εγω πχ στις φωτογραφίες φαίνομαι χάλια οσο και να προσπαθεί ο φωτογράφος χεχεχε
    καλημέρα Πιγκουίνε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθω να σε φωτογραφίσω εγώ, πάει και τελείωσε! Ε όχι να φωτογραφίζουμε μπαλκόνια και σημαίες και ουχί τους φίλους μας!
      Χαίρομαι που σου αρέ τα ενσταντανέ, ενθουσιάστηκα με το μέρος και έχω βγάλει μερικές εκατοντάδες πόζες -δεν ξεύρω τι να τις κάμω τόσες πολλές!
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Καλέ, πότε πρόλαβε η Νάσια και άφησε σχόλιο;

    Νομίζω πτηνό ότι ο απλός επισκέπτης δεν θα κατάφερνε να δει αυτά που μας έδειξες εδώ, εξαίρετο post για άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Νάσια είναι η πρώτη πρωινή. Κι έλεγα πως μόνον εγώ ξυπνάω πριν την αυγή, επειδής είμαι πτηνό.

      Είδες το Κρανίδι; Θα σου το κάμω εγώ, τοπ τουρίστικ ντεστινέισον 2013!

      Διαγραφή
    2. ξυπνάω απο τις 06.00 και ας κοιμηθω στις 02.00 να μπανιαριστω ,περφουμαριστω και το κυριότερο να πιω τον καφε μου πριν ξυπνησουν τα μικρά!
      αχ!!!!άτιμη κενωνία!άλλους τους έχεις άνεργους και κοιμούνται ως το μεσημέρι κι άλλους τους έχεις στο δημόσιο και ξυπνάν αχάραγα!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα, Πιγκουίνε!

    Για τις φωτογραφίες σου, άλλη μια φορά δεν έχω λόγια [ειδικά: 2, η 3 και μια σημαία σ' ένα μπαλκόνι / αλλάζει χρώματα και με σκοτώνει (ναι, ok, στην εκκλησία είναι η σημαία, αλλά το άσμα δεν μιλάει για εκκλησία) και η πόρτα με το ροζ πόμολο].
    Τα κείμενά σου, επίσης "φωτογραφικά" (να γιατί έγινες πρωινή συνήθεια, μαζί με τον καφέ!)

    Με... τσάκισαν τα oδικά πτηνά στην πινακίδα!!! :))

    Καλή μέρα κι όμορφη να έχεις! ❀~✿ (Πάρε και άνθη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγκεκριμένα πτηνά είναι γουόρλντ-γουάιντ γνωστά ως μεγάλες σοφεράντζες! Έχουν καλές αναρτήσεις, κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και ενσωματωμένο τζι-πι-ες.

      Η φωτό με τη σημαία στο μπαλκόνι κι εμένα μού άρεσε πολύ! Αλλά και το ροζ πόμολο είναι πολύ αγαπημένο -πηγαίνει και με την ταπετσαρία (του μπλογκ ντε!). Καλημέρες κι ευχαριστώ για τα λουλούδια!

      Διαγραφή
  5. Δεν κατάλαβες καθώς φωτογράφιζες ότι κάθε εικόνα στέλνει το μυαλό σε πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες πίσω απ' αυτήν.
    Έπειτα αφού όλα αυτά υπάρχουν, είναι άξια σχολίων και φωτογράφησης.
    Και η φωτογράφησή σου έχει σίγουρα αξία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει και ηθικό δίδαγμα από το ποστάκιον: την ομορφιά τη βρίσκεις παντού, απλώς πρέπει να ξεύρεις να ψάχνεις και να εκτιμάς (δηλαδής πόσο ιντελεκτουέλ και ψαγμένο; Αν ήμουν ο Κοέλιο, θα είχα γράψει ιντερνάσιοναλ μπεστ σέλερ με αυτή τη σοφία).

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι φωτό και τις βρήκες αφηγηματικές.
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ειδες που σου εχω επισημανει οτι ανακαλυπτεις πραγματα ,εκει που οι πολλοι προσπερναμε;Τρεις φορες εχω περασει απο Κρανιδι με τελικο σκοπο Πορτο χελι και Σπετσες και στη βιασυνη του τελικου προορισμου,εχασα τις ομορφιες του ταξιδιου!!
    Το μονο που θυμαμαι ειναι η ..στροφαδουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ για εκείθε πήγαινα -μη φανταστείς. Αλλά έκαμνα μία στάση στο Κρανίδι, διότι μου μίλησαν για ένα παλιό λιοτρίβι που'χει γίνει ταβέρνα και στάθηκα να φάω μερικούς κιοφτέδες. Αλλά το χορτάτο το πτηνό, θέλει και το σουρτούκεμά του, εξού και ξεχύθηκα στα στενά σοκάκια του Κρανιδίου για σάιτ-σίινγκ. Και ιδού το αποτέλεσμα!
      :)

      Διαγραφή
  7. Τι τέλειες φωτογραφίες βρε Πιγκουίνε ! ζηλεψα!
    Το μέρος έχει κάτι παλιό που με προσελκύει.
    Ελπίζω να πέρασες τέλεια!
    Φιλιά :)

    Υ.Γ:Τις φωτογραφιες τις τραβάς με ψηφιακή ή επαγγελματική φωτογραφική μηχανή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει το μέρος κάτι παλιό, αρχοντικό και νοσταλγικό. Αλλά κρύβει και μπόλικη ασχήμια! Και κακογουστιά και παρανομία. Όλα μαζί τουρλού!
      Τέλεια τα πέρασα, το επερπάτησα απ'άκρη σ'άκρη, έφαγα και νόστιμους κιοφτέδες.
      Τις φωτό με ψηφιακή, αλλά όχι επαγγελματική. Χαίρομαι που σου αρέσουν -βάζω μπόλικη αγάπη κι ενδιαφέρον απάνου τους!

      Διαγραφή
    2. είναι τέλειε, συνεχισε έτσι !

      Διαγραφή
    3. χεχεχε! Τέτοια του λες του πτηνού και παίρνει φόρα κι αραδιάζει φωτογραφίες με τη σέσουλα!

      Διαγραφή
  8. Οι φωτογραφίες άπαιχτες, η διάθεσή σου να βρεις την ομορφιά παντού (ακόμα και σ' έναν κάδο απορριμάτων μ' ένα σωρό γατιά πάνω του) αξιοζήλευτη !!! Θα μοθ επιτρέψεις όμως να σου πω ότι εγώ προσωπικά πολύ ευκολότερα στηρίζω με φακτς την άποψη ότι η σοκολάτα είναι καλύτερη από το σεξ, παρά ότι το Κρανίδι είναι γοητευτικό !

    Καλή σου μέρα, πουλάκι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *μου επιτρέψεις ήθελα να πω, όχι μοθ επιτρέψεις. Ο δαίμων του ... ... ... δακτυλογραφείου :-)

      Διαγραφή
    2. Κοίτα, εγώ είμαι ανοιχτό πτηνό και καμία αντίρρηση δεν έχω να ακούσω τα επιχειρήματά σου υπέρ της σοκολάτας: αρκεί να συνοδεύονται από μεγάλες δόσεις από σοκολατόπιτες, παστούλες, κέηκ με σοκολάτα, φερέρο ροσέ και ίον αμυγδάλου. Ως και να με πείσεις μπορείς! :)
      Πολύ καλημέρα σου!

      Διαγραφή
  9. Κάτσε να χάσω τα περιττά κιλά (καθότι μου έχω επιβάλλει αυστηρή σοκολατοαπαγόρευση αυτόν τον καιρό) και σου υπόσχομαι σοκολατοερωτική ανάρτηση, να την διαβάζεις και να (τε)λιώνεις !!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Challenge accepted! Ετοίμασε την τσοκοερώτικ ανάρτηση και ας νικήσει ο καλύτερος!

      Διαγραφή
  10. Καλαμιά στον Κάμπο12 Φεβ 2013, 2:48:00 μ.μ.

    Η Πελοπόννησος παντού είναι πανέμορφη ή τουλάχιστον πολύ ενδιαφέρουσα και καθόλου μονότονη, αντικειμενικά, δηλαδή και... όχι επειδή είμαι βέρα Πελοποννήσια (γεν.στην Καλαμάτα με καταγωγή από τη Μεσσηνιακή Μάνη και την Στεμνίτσα στην ορεινή Αρκαδία).
    Επιπλέον -και πάλι αντικειμενικά- όχι μόνο η σοκολάτα αλλά γενικώς το καλό φαγητό
    είναι σαφώς καλύτερο από το σεξ και έχω ακλόνητα επιχειρήματα γιαυτό.
    Αλλά,σπεντζοφάι, έφαγες σπεντζοφάι στο Κρανίδι; Να φ'λάει (sic) ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι η Πελοπόννησος, φαντάστικ τοπία, ιστορικά μόνιουμεντς, καρτποστάλ ακρογιαλιές, συμπαθητικές πόλεις. Αν την κατοικούσαν και οι Βορειοελλαδίτες, θα ήταν παράδεισος (μεγάλο και ηχηρό γέλιο πτηνού!).
      Η αλήθεια είναι ότι δεν έφαγα σπεντζοφάι, αλλά κιοφτέδες και σαλάτα και πατατούλες τηγανητές. Παρότι απομεσήμερο και με γιομάτο στομάχι, να με δεις πώς σκαρφάλωνα πτηνό-πράμα απάνου στις ανηφοριές για να βγάλω τις πόζες!

      (ώστε Καλαμάτα με Μάνη και Στεμνίτσα, λοιπόν! Μήπως να κάμω μία ανάρτηση-βόλτα και από εκείνα τα μέρη; Ιδέες!)

      Διαγραφή
  11. Γεια σου ασπρόμαυρο πτηνό των πάγων! Τον κατέχεις τον φακό βλέπω. Κογκρατσουλέισιονς!

    Εμένα όμως θα μου μείνει η απορία. Όλο οδοιπορικά είσαι. Από βορρά προς νότο και από ανατολή προς δύση. Πιλότος δεν είσαι. Μήπως είσαι ιντερνάσιοναλ ταξιντράιβερ; Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν θα το πάμε δια της ατόπου. Πιλότος δεν είμαι, το ξεκαθαρίσαμε. Αλλά και ούτε ταξιντράιβερ δεν είμαι (οπότε μη φοβού, δεν χρεώνω διπλή ταρίφα για τα μακρινά ταξίδια). Αν θέλεις, συνεχίζεις τις μαντεψιές! Μπορώ να σου αποκλείσω επίσης τα εξής: πλανώδιος σαλτιμπάγκος, λαϊκός τραγουδιστής σκυλάδικων εθνικής, αεροσυνοδός και ιντερνάσιοναλ ντίλερ τάπεργουέαρ. Είδες πόσο βοηθάω;
      :)

      Διαγραφή
  12. Οδικά πουλιά? Πάνε από το δρόμο εννοεί? Απαπα! Νάσια που είσαι Νάσια? Χελοου! Μόνο τα δικά μας τα ορθογραφικά βλέπεις?
    Τι ωραίες φωτογραφίες! Τι ωραίες! Θες να πας στο Κρανίδι μετά από αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα ποτε σου έκανα παρατηρηση εσενα βρε;;που σε αφηνω τελευταια να σε διαβασω ,σε απολυτη νυχτερινη ησυχια...εγω ,να ξερετε δε βάζω τόνους ,γιατι βαριεμαι πολυ να χτυπάω εκεινο το πληκτρο...στο σχολειο ,ουρλιαζω στα παιδια που δε βαζουν τονους και σε οποιοδήποτε ορθογραφικό λαθος δω!

      Διαγραφή
    2. Αν καμιά φορά, διαβάσω πολύ αργότερα κάνα ποστάκι μου και εντοπίσω λάθος στο συντακτικό ή ανορθογραφίες, παθαίνω μεγάλη φρίκη, σηκώνονται τα πούπουλά μου και τσακίζομαι να το διορθώσω. Σκέφτομαι το ρεζιλίκι και γίνεται το ράμφος μου, μενεξεδί!

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ το παθαίνω αυτό συνέχεια! Αλλά βρίσκω τόσα πολλά λάθη, που μου είναι αδύνατο να βρω χρόνο να τα διορθώσω! Νάσια πρέπει να σου δώσω τα κλειδιά να μπαίνεις με φαίνεται...

      Διαγραφή
    4. Νάσια, αν θες και τους δικούς μου κωδικούς για καμιά επιμέλεια που και που...
      :)

      Διαγραφή
  13. Κορνίζες-καθρέπτες-πετ σοπ -πέθανα..!

    Μούρλια οι φωτό, ακόμα πιο μούρλια οι περιγραφές, καλύτερος κι απ'το Νάσιοναλ Τζεογκράφικ είσαι άτιμο πτηνό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχουνε ζητήσει και από το Νάσιοναλ Τζεογκράφικ, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν θέλανε να τους κάμω περιηγήσεις, αλλά να τους ποζάρω ως πτηνό υπό εξαφάνιση! Μήτε πούπουλο από το πτέρωμά μου, δεν θα πάρουνε!

      Διαγραφή
  14. Με φέρατε πολλά χρόνια πίσω, στην ...άπω νεότητά μου, όταν πήρα τον πρώτο μου διορισμό στο Κρανίδι. Μέσα στη γκρίνια και στη μουρμούρα ήμουνα 4 ατέλειωτα χρόνια. ΄Ολα μου φταίγανε τότε. Χρειάστηκε να φύγω για να το εκτιμήσω.

    Όλες οι εικόνες μου είναι πολύ οικείες. Ξέρω τη διαδρομή που κάνατε από την Πάνω Πλατεία προς την Κάτω, από το μέσα δρόμο. Την είχα κάνει άπειρες φορές.
    Έμενα στο επόμενο σπίτι αριστερά από τη μπλε πόρτα της τελευταίας σας φωτογραφίας.
    Αν προχωρούσατε λίγα μέτρα ακόμη, μετά το σπίτι μου, θα βλέπατε απέναντι τους ανεμόμυλους.

    Και όπως πάντα, εκπληκτικές οι φωτογραφίες σας.


    κ.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι -και χωρίς να το έχω ζήσει καθόλου βέβαια- ότι είναι ένα δύσκολο μέρος για να ζήσει κανείς. Αυτή την αίσθηση, μου έδωκαν οι κλειστές πόρτες και τα σφραγισμένα παράθυρα. Αλλά και τα βλέμματα των κατοίκων που με κοιτούσαν με καχυποψία καθώς ανηφόριζα τα στενά και στεκόμουν να χαζέψω τους τοίχους, τα μπαλκόνια και τις αυλές.

      Οι περισσότερες (ίσως και όλες) οι φωτό είναι ακριβώς εκεί που λέτε: στο μέσα δρόμο από την Πάνω Πλατεία προς την Κάτω. Αλλά και τους ανεμόμυλους είδα και στην άλλη πλευρά του Κρανιδίου ανέβηκα (πίσω από την Πάνω Πλατεία) και σε κάτι μπασκέτες που αγναντεύουν από ψηλά όλη τη δυτική άκρη, έφθασα. Γενικά, μία καλή εικόνα νομίζω απέκτησα. Και ό,τι μπορούσα να αποτυπώσω με τις φωτό, το αποτύπωσα.
      Χαίρομαι που σας άρεσε η ματιά μου.

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Και η αλήθεια είναι ότι έβγαλα τόσες πολλές πόζες που ούτε κι εγώ το πιστεύω. Νομίζω κάποιες είναι αρκετά ενδιαφέρουσες, επομένως ίσως επανέλθω με δεύτερη ανάρτηση.

      Διαγραφή
    3. Για 4 ώρες είναι πολύ ωραίο το Κρανίδι. Όχι όμως για 4 χρόνια.

      Όντως πολύ κλειστή κοινωνία, καχύποπτοι άνθρωποι, αλλά έχω αποκτήσει κάποιους φίλους που τους θυμάμαι -και επικοινωνώ μαζί τους κάπου κάπου- με πολλή αγάπη και αρκετή νοσταλγία για τη φάση εκείνη της ζωής μου, που δεν μπορούσα να εκτιμήσω παρά με τη ματιά της απόστασης, που δίνει το βάθος του χρόνου.

      Κι έχω διάφορες ιστορίες να διηγηθώ για συμπεριφορές κάποιων απέναντί μου.
      Πάντως, όταν πηγαίνω καμιά φορά, πολύ χαίρομαι.


      κ.κ.

      Διαγραφή
  15. Λατρεύω τις φωτογραφίες σου, λατρεύω και τις περιγραφές σου...!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι γίνεται ροζ (ωσάν το πόμολο) όταν ακούει τέτοια αγαπησιάρικα!
      :)

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το κρανίδι λοιπόν πτηνό μου, ειδικά αν είσαι λάτρης της φωτογραφίας και έχεις έρωτα με τον φωτογραφικό φακό (εσένα εννοώ ντε!! ). Αν πρότεινες και καμιά καλή κοψιδοταβέρνα ίσως και να το έβαζα στην must go (απο το must have) λίστα μου! Διότι περπάτημα σε ανηφοριές και χάζι στα σπίτια και τα πόμολα όσο να ναι ανοίγει την όρεξη!!

    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σας άρεσε, υπόσχομαι να αφιερώσω και δεύτερο ποστάκι στο πλέις. Αφενός γιατί έχω να σας πω κι άλλα πράματα και αφετέρου γιατί έχω στο σκληρό μου ένα ζίλιον φωτογραφίες από τις βόλτες μου εκεί και δεν ξεύρω τι να τις κάμω!

      Ναι, έχω να προτείνω και ταβέρνα! Θα σου πω, θα σου πω!

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφες φωτογραφίες!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Πτηνούλι είναι να μην πάρει φόρα με τη μηχανούλα του.
      Μεγάλο φωτοταλέντο!
      :)

      Διαγραφή
  18. Πτηνό μου και πάλι έγραψες!!! Μας ταξιδεψες απολαυστικα και μας ανοιξες την όρεξη για εκδρομή, για κεφτεδες, για σεξ και σοκολάτα!!! Και η αλήθεια είναι ότι αν σε μία εκδρομή τα συνδιασεις όλα αυτά θα περασεις υπέροχα!!! Καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts