Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Εφτά τραγούδια θα σου πω για να διαλέξεις το σκοπό.


Ο Βαλεντίνος είναι μόνο μία ανόητη αφορμή. Για να σου τραγουδήσω τον έρωτα. Με μουσικές που με συγκινούνε βαθιά. Και με κινηματογραφικές αφηγήσεις που ορίζουνε για μένα την αισθαντικότητα, το νιάξιμο, την αφιέρωση του εγώ στο εσύ, το αντάμωμα που δεν θέλεις να τελειώσει ποτές. Γιατί είναι ο έρωτας, ο πιο σπουδαίος λόγος για να γίνομαι καλύτερος. Για σένα.



Στο Ρωμαίο και την Ιουλιέτα, η ρομαντική ετούτη μπαλάντα, μου φέρνει πάντα ρίγη συγκίνησης. Δεν είναι μόνο η εξαίσια νατουραλιστική σκηνοθεσία του Φράνκο Τζεφιρέλι, μήτε μόνο η αριστουργηματική μουσική του Νίνο Ρότα. Είναι αυτή η ανυπέρβλητη ιστορία αγάπης του Σέξπιρ, ανάμεσα σε δύο νέους που αφήνονται στην ανάγκη τους να είναι μαζί. Στην επιθυμία τους που μπροστά της ωχριούν οι διαχωριστικές γραμμές, οι αντιρρήσεις των άλλων, οι ανόητες συμβάσεις, οι κομ-ιλ-φο απαγορεύσεις. Ο μόνος που μπορεί να τους χωρίσει είναι ο θάνατος. Ίσως ούτε καν αυτός.


Αχ να μην τελείωναν ποτέ εκείνες οι στιγμές. Που είμαστε σφιχταγκαλιασμένοι και βυθισμένοι μέσα στην αγάπη μας. Ξαπλωμένοι, μιλάμε, μου χαϊδεύεις τα μαλλιά κι εγώ σε φιλάω τρυφερά. Να σε κρατάω για πάντα στην αγκαλιά μου, μόνο αυτό θέλω. Να σου ψιθυρίζω την ερωτική εξομολόγηση του Έλβις, που μοιάζει με νανούρισμα. Δεν χρειάζονται πολλές πολλές φιοριτούρες. Έτσι ακριβώς όπως το λέει στην ομότιτλη ταινία: Λοβ μι τέντερ, λοβ μι σουίτ, νέβερ λετ μι γκόου.


Αλλά ο έρωτας έχει παρηγοριά και για την Ίνγκριντ Μπέργκμαν, που έχασε την αγάπη της. Play it again Sam. Κι ας την πληγώνουν οι θύμησες που φέρνει το τραγούδι σου. Κι ας έχει στερηθεί την παρουσία και την αίσθηση. Κι ας μην είναι γραφτό ποτές πια να ξανανιώσει εκείνη την ευτυχία που δοκίμασε μαζί του. Φυλάει με προσοχή στη μνήμη της το τραγούδι αυτό. Μόνο αυτό της έμεινε. Play it again Sam. And again.


Ο Ορφέας τραγουδά για την ευτυχία του έρωτα, η Ευρυδίκη χορεύει στο διπλανό χαμόσπιτο και η μελωδία των συναισθημάτων ξορκίζει την ένδεια της φαβέλας, στο Ορφέο Νέγκρο. Ακόμα κι αν κεντήσεις το στόρι στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, ακόμα κι αν η κάθοδος στον Άδη αποκτήσει για φόντο της το καρναβάλι, ο έρωτας που αναμετριέται και με το θάνατο ακόμα, παραμένει μία από τις ισχυρότερες αφηγήσεις ανά τους αιώνες.

Για πάντα σ'αγαπώ. Ακόμα κι όταν δεν θα υπάρχεις. Και τότε θα σ'αγαπώ. Ακόμα κι όταν δεν θα υπάρχω.


Εννιά λεπτά. Τόσο πήρε στο Up της Pixar να σου σιάξει μία από τις πιο συγκινητικές και βαθιά ανθρώπινες αφηγήσεις του έρωτα στον παγκόσμιο κινηματογράφο. Ένα κοριτσάκι που τρυπώνει στο δωμάτιο ενός αγοριού. Και του δείχνει το βιβλίο με τις περιπέτειες, τις σελίδες του οποίου θέλει να γιομίσει στη ζωή της. Μαζί ονειρεύονται το μεγάλο ταξίδι. Που ουδέποτε κάμουν. Αλλά εντέλει δεν έχει και μεγάλη σημασία, έχει; Και τώρα που το παρακολούθησα ξανά για να στο βάλω, πάλι βούρκωσα.


Αλλά αρκετά με τα δράματα. Ο έρωτας είναι χαρά. Και πλατσούρισμα. Και πετάρισμα. Και χορός. Τα μέσα μου χορεύουν όταν σε σκέφτομαι! Δεν πα να βρέχει και να χιονίζει και να ρίχνει χαλάζι! Δεν με ενδιαφέρουν οι καιροί, μονάχα ο δικός σου είναι που με νοιάζει. Το γέλιο σου είναι η δικιά μου η λιακάδα.


Two drifters, off to see the world / there's such a lot of world to see. Περιπλανώμενος είμαι. Στο δικό σου κόσμο. Και μέσα σ'αυτόν αποκτώ κι εγώ νόημα και περιεχόμενο.  Γιατί στην αριθμητική του έρωτα, ένα συν ένα σημαίνει τα πάντα. Και δύο πλην ένα σημαίνει τίποτα. Μαζί σου το έμαθα κι αυτό.

Κι αν όλα τ'αλλα μοιάζουν γκρι, εμείς θα τα χρωματίζουμε θαλασσιά. Και κόκκινα. Και μενεξεδιά. Και πράσινα. Γιατί ό,τι και να συμβαίνει, όσο έχω εσένα, ευτυχισμένος είμαι.

50 σχόλια :

  1. Κ α λ η μ έ ρ α πτηνό!!!!!!!!πάω να σε διαβασω με την ησυχία μου τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι love is in the air είναι αυτός!!!!!!!!!
      κόλλησε η οθόνη μου μέλια!!!!
      το αγαπημένο μου είναι του UP!
      αχ!!!love love love love love love love love love!
      i love you πτηνούλι!
      i love you και εσενα σήμερα(μόνο) Τρεμουλάκο!!!!

      Διαγραφή
    2. I love you too, Nasia!
      Love is a many splendored thing!
      Κι είπα ένεκα της ημέρας να απευθύνω ένα χαιρετισμό στον έρωτα.
      Καλημέρα, καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχα

      Ζε τ εμ Νάσια, και όχι μόνο ένεκα της ημέρας!!!

      Διαγραφή
    4. άλλη διάθεση τότε....συνεχίζεται η κατάθλιψή μου....

      Διαγραφή
  2. 'Επρεπε ρε συ να βάλεις και τη σκηνή από την Λαμπέτη και τον Χορν ( http://www.youtube.com/watch?v=pikQoPLWV_4 ) ή αυτό ( http://www.youtube.com/watch?v=jcH-o0kFmBM ). Καλημέρα ερωτευμένε πιγκουίνε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτηση είναι ανοιχτή και δέχεται μουσικές ή κινηματογραφικές αφιερώσεις. Και τραγούδια δέχεται, πάρε το μικρόφωνο και δώσε ήχο στον έρωτα:

      Α-αααα, κρουαζιέρα θα σε πά-ω
      Α-αααα, γιατί σε νοιάζομαι και σ'αγαπά-ω
      Α-αααα, Μύκονο και Σαντορί-νη
      Α-αααα, σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι

      Καλημέρες

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα όλη μέρα ερωτευμένε πιγκουίνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κάθε μέρα από ένα ερωτευμένο πιγκουίνο!

      Διαγραφή
  4. Δεν μπορώ να διαλέξω πτηνό μου, αν είναι όλα υπέροχα, όταν τραγουδηθεί η αγάπη πέρα από κλισέ είναι αρμονία, είναι άπιαστη, είναι όνειρο!!!

    Χρόνια πολλά σε όλους τους ερωτευμένους - κάθε μέρα!!!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά τρέμενς. Κι ας είναι κλισέ η μέρα. Ή σκέτο εμπόριο, δεν έχει μεγάλη σημασία.
      Έρωτας είναι, όλα συγχωρούνται.

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Το καλύτερο ερωτικό post!!! Αφού τελειώνει με το λατρεμένο μου Moon River από το καταπληκτικά ανέμελο Breakfast at Tiffany's!!!! Η μόνη μου ένσταση: σου αντικαθιστώ το Love me tender από τον Elvis με το Love me tender από Nicolas Cage και Wild at Heart http://youtu.be/TwfZyQeinTI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αφού το προτιμάς, στο αφιερώνω! Χαλάω εγώ χατίρια; Σας έχομεν τελοσπάντων και αδυναμία! Χάπι Βάλεντάιν'ς ντέι, Χριστίνα!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  6. Α..ρε Πιγκου μου πρωινιατικα και βουρκωσα με το ταινιακι της Pixar!Και ειμαι και σε εργασια!Εκει ειναι το ευαισθητο σημειο μου..οταν μενεις μονος και ανημπορος,και ζεις με μνημες!!
    Καλυτερο επετειακο δε θα μπορουσες να κανεις!Λατρεψα και την emotional πλευρα σου που βεβαια υποπτευομουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και εμόσιοναλ πλευρές το πτηνό, μην το βλέπεις αγέρωχο με το ράμφος και το λοφίο του! Ειδικά σε αυτό το απόσπασμα από το Up, έτοιμος είμαι να τα μπήξω και να κλαίω σαν μωρό παιδί.

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα πτηνούλι :) Ρομαντικό μας βγήκες ρε συ! Δεν σε είχα για τέτοιο! Άσε που είσαι και φοβερά ψαγμένο! Που τα ξετρύπωσες όλα αυτά μέρα που είναι σήμερα!!!??? Η πιγκουίνα σου θα είναι πολύ περήφανη για εσένα με τη σημερινή ερωτική σου εξομολόγηση. Μπράβο πτηνούλι. Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ τι νόμιζες, πως εμείς τα πτηνά τιτιβίζουμε μόνο γκρίνιες και αμπελοφιλοσοφίες; Τραγουδάμε και τους έρωτές μας. Καλή σου μέρα λοιπόν, με τις πιο αγαπησιάρικες ευχές μου!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα.Ρομαντική ανάρτηση..Αφού μου δίνεις 7 τραγούδια για να διαλέξω το σκοπό :) διαλέγω το πρώτο,Ρωμαίος και Ιουλιέτα.Συγκινητική,ρομαντική ιστορία αγάπης με συγκλονιστικό τέλος!
    Τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A Time for Us, λοιπόν. Μία από τις πιο θλιμμένες και αισθαντικές μελωδίες του 20ου αιώνα.
      Αν δεν έχεις δει την ταινία του Τζεφιρέλι, σου την προτείνω ανεπιφύλακτα. Εξαίσια!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  9. Τα καλυτερότερα μας μάζεψες πτηνό μου!
    Είναι να μη σε αγαπάμε!
    Φιλούμπες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αυτά που συγκινούν εμένα, συγκινούν κι εσάς, τότε μεγάλη μου χαρά!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα, καλημέρα και εγώ βούρκωσα με την ταινιούλα της Pixar... Σου εύχομαι να μπορέσεις να ζήσεις και εσύ μία αντίστοιχη αγάπη αν και από ότι κατάλαβα έχεις κάνει ήδη μια καλή αρχή! Να περνάς πάντα καλά. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που ένα καρτούν -σχεδόν χωρίς λόγια- μπορεί να σου προκαλέσει τέτοια βουρκώματα;
      Φχαριστώ για τις ευχές κι ανταποδίδω! Αγάπη παντού! Σε κάθε μας πρόβλημα, λαβ ιζ δε άνσερ!
      Σε φιλώ!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  11. Ai sto kalo, me siginises palio-ptino... Vourkosa sa vlakas me tin tainioula tis Pixar (kai leo vourkosa giati eimai sto grafeio, allios tha eiha plandaxei).

    Ande, an kai ti giorti ti snobaro genikos, to minima einai to pio simadiko ston kosmo, opote happy Valentines agapimeno Ptino!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ που είμαι τελοσπάντων πτηνό πχιοτικό, κάτι τέτοια παλιά τα εσνόμπαρα. Τώρα πια λέω, ας πάει και το παλιάμπελο, είναι τόσο λίγες οι αφορμές να χαρούμε και να εκδηλώσουμε θετικά και ευγενή αισθήματα, που είναι κρίμα να τις αφήνουμε χαμένες. Πολλά πολλά φιλιά!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  12. Ανατρίχιασα ειδικά με το Moon River...
    Μακράν το πλέον ερωτικό ποστ!
    Πάντα ερωτευμένο πτηνό μου!!!

    Φιλάκι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου σερενάτα, το Breakfast at Tiffany's είναι η πιο αγαπημένη μου ταινία έβερ. Δεν είναι η πιο σπουδαία, ούτε η πιο βαθυστόχαστη: αλλά εμένα με συγκινεί. Εξού και την έχω δει περισσότερες φορές από οποιαδήποτε άλλη. Ναι, ακόμα και από το "Η Ρένα είναι οφ σάιντ" :)
      Φιλιά!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  13. Ερωτιαρικη και αγαπησιαρικη αναρτηση!
    Αααααχ! Πολυ γουτσου και επιβάλλεται σημερα!
    Γλυκά φιλάκια πτηνό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξευρα ότι εσύ ειδικά -και λόγω εθισμού στην αγάπη- θα με καταλάβεις!
      Πολλές ευχές για αγάπες ουσιαστικές κι αληθινές κι ανεξίτηλες στο χρόνο.

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω οτι ήταν η πιο γλυκιά ευχή που έχω ακουσει!Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Πτηνουλιιι μου τι γλυκουλης που είσαι! :)

      Διαγραφή
  14. Απίθανα τραγούδια διάλεξες, πουλάκι μου !!! Ένα κι ένα όλα !!!

    Χρόνια σου πολλά !!! Να σε χαίρεται το ταίρι σου και να το χαίρεσαι κι εσύ !!!

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγούδια! Είναι από τα πολύ αγαπημένα μου.
      Χρόνια πολλά και σε σένα λοιπόν. Κι ας είναι κλισέ ο Βαλεντίνος, εμείς δεν γιορτάζουμε εκείνον. Τους έρωτές μας γιορτάζουμε.

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  15. Παλι έχασα το σχόλιό μου..πφφφ Ξανα απο την αρχή!
    Ο έρωτας θέλει αφορμές να εκδηλώνεται! Και εσύ άρπαξες την αφορμή να τον εκδηλώσεις μέσα απο όμορφες ταινίες/τραγούδια! Το χάρηκα πολύ!

    Το Up είναι απο τα αγαπημένα μου! Μάλιστα έχω ενα βιντεάκι που αφιερώνω μαζί με το τραγούδι του στο αμόρε μου κάθε φορά. Το έχουν συνδυάσει πολύ όμορφα, με όμορφο νόημα. Στο χαρίζω για σήμερα μιας και αναφέρθηκες στην ταινία και μου το θύμισες

    http://www.youtube.com/watch?v=qw4OxIYi7Tw&list=FLoUzD2abUi8_I6b_G3655sw&feature=mh_lolz

    Καλημέρα και χρόνια πολλά στους ερωτευμένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Up εγώ, Up κι εσύ! Άκου να δεις καμιά φορά που συναντιούνται οι ευαισθησίες των ανθρώπων (και των πτηνών)! Κι έλεγα ότι από τις επτά αφιερώσεις, εκείνη που μάλλον δεν θα συγκινήσει πολλούς είναι ετούτη!

      Σου εύχομαι πολλές-πολλές αγαπησιάρικες στιγμές, τρυφεράδες κι αγκαλιές! Γιατί τη διέγνωσα εγώ από το βιντεάκι σου, τη ρομαντική διάθεση! Και πολύ μου άρεσε!
      Φιλιά πολλά!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  16. Καλαμιά στον Κάμπο14 Φεβ 2013, 2:23:00 μ.μ.

    Και το όγδοο ελληνικό, το "Σ'αγαπώ" (όπως η μάνα το παιδί, όπως η φλόγα το δαδί, όπως ο γέρος τη ζωή που τον αφήνει....) που τραγούδησαν μαζί ο Χατζής και η Μαρινέλα νομίζω ότι τα λέει όλα.
    Αλλά εγώ πάντως ως ιστορίες πραγματικής αγάπης θεωρώ ότι είναι εκείνες που δεν τις τελειώνει ο χρόνος αλλά μένουν ανεκπλήρωτες και δεν έχουν συνέχεια, όπως π.χ. του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Γιατί συνήθως η ζωή μας έχει δείξει ότι ό,τι αρχίζει με μεγάλο έρωτα τελειώνει τις περισσότερες φορές άδοξα.
    Εν πάση περιπτώσει χρόνια σου πολλά και σου εύχομαι ο δικός σου έρωτας να είναι η εξαίρεση και να ζήσει αιώνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλαμιά μου, του χρόνου υπόσχομαι σίζοναλ ποστάκι αποκλειστικώς με ελληνικά τραγούδια!
      Και Μαρινέλα θα σου'χω και Πουλόπουλο και Πάριο και ό,τι θέλεις!

      Νομίζω πως ο έρωτας δεν χρειάζεται να σε πληγώνει και να κυλιέσαι στα πατώματα για να είναι σπουδαίος και ουσιαστικός. Συνάντηση είναι. Κατανόηση. Συντροφικότητα. Νοιάξιμο. Τι σου τα λέω, είμαι βέβαιος ότι τα ξεύρεις! Αν μπορέσει κιόλας να διατηρηθεί στο χρόνο, τότε πραγματικά τυχερός στάθηκες στη ζωή σου. Αν όχι, ωσάν την Ίνγκριντ Μπέργκαμ, διατηρείς στη μνήμη σου και στην καρδιά σου το τραγούσι του Sam. Και αναστοχάζεσαι τον έρωτά σου, κάθε φορά που το ακούς. Play it again, Sam.

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
    2. Να πω τη γνώμη μου?
      Αν σε κάνει να κυλιέσαι στα πατώματα και να υποφέρεις δεν είναι έρωτας, είναι κόλλημα...ο έρωτας σε κάνει να πετάς και να ονειρεύεσαι και όλα όσα λες παραπάνω!!

      Διαγραφή
  17. χχαχαχα η καλαμια στο καμπο έγραψε
    το υπογραφω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει και τελείωσε, του χρόνου το σίζοναλ ποστάκι θα'ναι σπέσιαλ αφιερωμένο στην Καλαμιά και σε σένα. Και θα'χει μέσα ελληνικό ερωτικό τραγούδι -έντεχνο και καψουροτράγουδο!
      Ευχές και καλησπέρες!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
    2. Καλαμιά στον Κάμπο15 Φεβ 2013, 10:30:00 μ.μ.

      Εγώ μπορώ αντί για Πουλόπουλο και Μαρινέλα να πάρω κάτι από Στράτο Διονυσίου, ας πούμε το Τα Πήρες Όλα κι Έφυγες;
      Και μετά καπάκι κάτι άσχετο, όπως την Κάστα Ντίβα;
      Ευχ.

      Διαγραφή
    3. Την Κάστα Ντίβα ευχαρίστως. Τον οποιονδήποτε από το Διονυσίου-φάμιλι, ζαμέ!
      Άντε, επειδή είσαι εσύ βέβαια, θα κάμω την καρδιά μου πέτρα. Ως και Στράτο!

      Διαγραφή
    4. Καλαμιά στον Κάμπο18 Φεβ 2013, 2:31:00 μ.μ.

      Για να πάει η καρδιά σου στη θέση της και
      επειδή καταλαβαίνω ότι σε πλήγωσα και ότι για να μου κάνεις το χατίρι κάνεις μεγάλη θυσία,
      πρέπει να διευκρινίσω ότι ΔΕΝ μου αρέσει ο Διονυσίου.
      Το συγκεκριμένο τραγούδι μου αρέσει.

      Διαγραφή
  18. Τι αγαπησιάρικο κείμενο είναι τούτο...ζηλεύω που δεν γράφω έτσι !!!
    Μας ταξίδεψες πάλι αγαπημένο πτηνό ....
    Τι sensational και πράσιν' άλογα;
    Εφτά τραγούδια θα σου πω....και ξερό ψωμί !!!!
    Με τα μούτρα στην απόλαυση του κειμένου σου, μ' ένα ποτάκι και το αγαπημένο πρόσωπο απέναντί μου.
    Φιλιά





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και εισέπραξες το αγαπησιάρικο μουντ του πτηνού!
      Να χαίρεσαι το προσώπατο! Πολλά αγαπησιάρικα χαιρετίσματα!
      Το πτηνό

      Διαγραφή
  19. Τέλειο αφιέρωμα και εξαιρετικές οι μουσικές επιλογές! Ειδικά το Moon River γιατί έχω αδυναμία στην Audrey Hepburn!
    Θα μου επιτρέψεις να αφιερώσω κι εγώ κάτι γι αυτή τη μέρα κι ας μην είναι τραγούδι ή απόσπασμα από κινηματογραφική ταινία, αλλά ένα βιντεάκι πολύ τρυφερό που κλείνει όλο το νόημα της ημέρας:
    http://www.youtube.com/watch?v=rdyISvJOtFo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κε μπέλο ε ντολτσίσιμο, το βιντεάκι σου! Πολύ μου άρεσε!
      Αγαπησιάρικες ευχές και σε σένα!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  20. Θα ξαναγράψω κάτι που έγραψα κι αλλού...αν είναι να γίνεται αφορμή ο άγιος για να ανοίγουν οι καρδιές, χαλάλι του όλα!!
    Τα ερωτευμένα πιγκουινάκια είναι τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα ναι! Διάβασα κι εγώ τόσο ωραία και τρυφερά ποστάκια ένεκα της ημέρας, που φχαριστήθηκα το πτηνό.
      Συνειδητοποίησα πόσο μεγάλο απόθεμα τρυφερότητας κι αγάπης και ρομαντσάδας υπάρχει τριγύρω!
      Και πολύ εχάρηκα!

      Λαβ γιου!

      Διαγραφή
  21. Και μόνο που έβαλες το moon river... μ' ἐριξες τρελοπτηνό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts