Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

Το λιονταράκι κικιρικικί, να με ξυπνάει καθέ πρωί!


Πήρα εψές ένα κουτί σπόρια και πήγα να επισκεφθώ κάτι συγγενείς, πολύ καλά παιδιά αλλά λίγο γειάσου. Μπήκα από τη μεγάλη πύλη με τους ελέφαντες -που τελοσπάντων είναι γκραντιόζα και σου δίνει την αίσθηση πολυτέλειας και μεγαλείου που σου αρμόζει- και διέσχισα τους κήπους της εισόδου.



Πέρασα από το Βαγγελάκη και το Θανασάκη. Τους είπα μία καλημέρα, πιάσαμε λίγο το κουβεντολόι, έμαθα ότι η Χαρίκλεια (του αδελφού του Βαγγελάκη, η ξαδέλφη) είναι σε ενδιαφέρουσα! "Μπράβο ρε Βαγγελάκη, πολύ χάρηκα! Δηλαδής σα να λέμε, περιμένει να της έρθει ο πελαργός;" 


Καθόλου δεν το εκτιμάει ο Βαγγελάκης το χιούμορ μου.


Μετά πέρασα από την πισίνα, όπου έριχνε τις απλωτές της η Τζουλιάνα. Δεινή κολυμβήτρια, ευέλικτη, με ένα σώμα γιομάτο καμπύλες που σκίζει το νερό με χάρη. Σου λέω, τύφλα να'χει η Έστερ Γουίλιαμς -θα μπορούσε και η Τζουλιάνα μας, να'χε κάμει φοβερή καριέρα στο Χόλιγουντ σ'εκείνες τις ταινίες που πέφτουν στους πίδακες κάτι κορασίδες με το μανταλάκι στη μύτη και σχηματίζουν κύκλους με τις ποδάρες τους. Είναι οι άλλες καλύτερες απ'τη δικιά μας;



Αν δεν είχε κι αυτό το πρόβλημα με το μουστάκι.


Μετά πέρασα από τα ελάφια! Βρε παιδί μου, χαζά ζώα ντιπ για ντιπ: τρώνε τρία με τέσσερα κιλά χόρτο καθημερινά (εξού και το βλέμμα), κάμουν ένα ελαφάκι ανά τρία χρόνια (αν είναι αρσενικό το βγάζουνε Μπάμπη) και η ερωτική τους πράξη δεν ξεπερνά τα 45 δευτερόλεπτα. Ε με συγχωρείς: το κέρατο, το βλέπεις!



Με τα φλαμίνγκο ως γνωστόν, δεν μιλιόμαστε. Πρώτον, γιατί εγώ σοβαρή συζήτηση με ροζ πράμα, αδύνατον, με υπερβαίνει. 



Και δεύτερον, γιατί μια ζωή τα φώναζα φλαμένγκο και εκνευρίζονταν. 



Σε αρκούδα, έχουμε τη μαύρη τη γκοθού με το νύχι κάγκελο...



...τη λευκή την πόλαρ μπέαρ που ταιριάζει σε κάθε μίνιμαλ σαλόνι...


...και την αρκούδα κις μάι ας -που εκφράζει ταυτόχρονα τους Αγανακτισμένους, το κίνημα ΔενΠληρώνω και τους από-Δευτέρας-δίαιτα.


Α, να και οι λευκοί λύκοι! Υπέροχο τρίχωμα, αλλά πολύ διαστροφικά ζώα. Κάθε βράδυ, ντύνεται ο ένας κοκκινοσκουφίτσα και κυνηγιούνται μέσα στο δάσος.



Για να μην το'χεις κι απορία, βρισκόμαστε στο ζου του Βερολίνου. Που είναι από τους πιο γουάου ζους στον κόσμο. Εσύ και τα ζώα σε απόσταση αναπνοής, δεν το΄χεις ξαναζήσει -εκτός αν παίρνεις καθημερινώς τον ηλεκτρικό, με όλους αυτούς τους ανάγωγους και πανβρώμικους την τύχη μου μέσα. 



Οι χώροι είναι άκρως μελετημένοι και άψογα διαμορφωμένοι, ώστε και τα ζώα να έχουν αρκετό σπέις να σουλατσάρουν (καλά, εννοείται πως σαν το νάτσουραλ λάντσκεϊπ δεν θα είναι ποτέ!), αλλά και εσύ να μπουκάρεις από διάφορες μεριές και να τα βλέπεις -ακόμα κι αν έχουν αποσυρθεί στο κονάκι τους. Αν είσαι πιτσιρικάς, πέφτεις κάτω και παραληρείς από τη χαρά σου!



Εντυπωσιακοί είναι και οι στεγασμένοι χώροι που είναι ουσιαστικά τα "σπιτάκια" των ζωών, και τα οποία μπορείς να δεις εκ των έσω. Εν προκειμένω, η -νομίζω εύλογη- απορία μου για το αν αντέχει αυτός ο μικρός φράχτης ή αν ο ζοχαδιασμένος ρινόκερος θα μας πάρει όλους φαλάγγι, ευτυχώς δεν χρειάστηκε να απαντηθεί. Τον ηρέμησε ένας φύλακας, με μισό τόνο σανό.



Αλλά, καθώς περπάταγα μου δημιουργήθηκαν και άλλες απορίες. Όπως π.χ. τι κάμεις αν γυρίσεις σπίτι και βρεις έναν τέτοιον ιπποπόταμο να κοιμάται στο κρεβάτι σου. Σου ετοίμασα και απαντήσεις: (α) Κοιμάσαι στον καναπέ, (β) Ρωτάς τη γυναίκα σου πώς και ήρθε η πεθερούλα πάλι απροειδοποίητα ή (γ) Αναρωτιέσαι που έστρωσε να πέσει ο ελέφαντας.



Ο Γιωργάκης πάντως, γέλασε.



Αυτό είναι το άφρικαν σέξιον. Ιμπρέσιβ;



Λέων! Όχι το έμπλαστρο, μήτε το ζώδιο: το γνωστό αιλουροειδές. Που μην το βλέπεις έτσι αγέρωχο και χνουδωτό -έβγαζε μία μπόχα, απερίγραπτη. Εντάξει όχι όσο οι γκαμήλες. Αλλά πάλι, παρέα δεν το έκαμες. 



Προτελευταία στάση, οι μαϊμούδες και τα πιθήκια. Το ξεύρεις ότι έχεις κατά 99% ίδιο ντι-εν-έι με ετούτες τις φαιδρότητες που ξεψειρίζονται καθημερινώς και μασουλάνε μπανάνες; Βέβαια εγώ, ήξευρα μία πρώην συνάδελφο που έφθανε και το 100%.



Σίδερα μασάει ο Κουταλιανός, τρένα σταματάει ο Κουταλιανός, πέτρες ροκανίζει ο Κουταλιανός και βουνά γκρεμίζει ο Κουταλιανός. Ανοίξτε το κλουβί, να χυθεί η μαγκιά στο πεζοδρόμιο!

Και η στιγμή που όλοι περιμέναμε:


Κλαψ, κλαψ, σνιφ, σνιφ, ξαναμανακλάψ κλαψ, κυλάει η μάσκαρα της Βίκυς Χατζιβασιλείου, να φύγει ο τοίχος τζους: ΦΑΜΙΛΙ!


Με δάκρυα στα μάτια και αναφιλητά χαράς, αγκαλιάστηκα με τα ξαδέλφια, τις θειές μου και το λοιπό σόι.


Εδώ εγώ σε πολύ καλλιτεχνική πόζα με αντανάκλαση στο νερό, ειδικό φίλτρο-Σεμίνα που με δείχνει λεπτότερο και σέρτλες για να φαίνεται το σιξ πακ μου.


Το τι πλατσουρίσαμε, το τι περπατήσαμε κοκέτικα απάνου στις πετρούλες, το τι γρυλίσαμε ο ένας στον άλλον, το τι ραμφιές ρίξαμε, το τι ωραία περάσαμε δεν μπορώ να σου το περιγράψω! Είμαστε όμως βρε παιδί μου, τα πιο αβανταδόρικα πτηνά: κύριοι πάντα, σινιέ, αρμάνιδες.


Κι αφού σε σύστησα και στο φάμιλι, άντε καλό σου μήνα και θυμήσου ότι η Άνοιξη ξεκινάει από το χαμόγελό σου.

50 σχόλια :

  1. ο μήνας ξεκίνησε τέλεια με το χιουμορ που τα περιγράφεις!
    αλλά πτηνο μου ψυχοπλακώνομαι με τα ζωα στο ζωολογικό κήπο όσο ωραιος,ανετος και τεράστιος να είναι!και απο τότε που είδα το Μαδαγασκάρη και Χάπυ φιτ στενοχωριέμαι περισσότερο!
    πτηνο μου ο ειδικίς φακός δεν έκανε και τόσο καλή δουλειά!κόψε λίγο τα ψαράκια και κολυμπησε περισσότερο!μη γίνεις ένα και το αυτό με την αρκούδα!
    τσίου τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα ναι: Παρασκευή σήμερα, πρώτη του Μάρτη, μπαίνει και η Άνοιξη (θα'ναι του καιρού κατάνυξη), είπα να ευθυμήσουμε λιγάκι βρε παιδί μου!
      Κι εγώ στεναχωριέμαι με τα ζώα στα κλουβιά, αλλά είναι από τις καλύτερες περιπτώσεις το Ζου του Βερολίνου. Και η φροντίδα που είδα από τους φύλακες είναι κάτι το απερίγραπτο! Αφού για να καταλάβεις, έχουν και τις κουζίνες που ετοιμάζουν τα φαγητά τους, με τζάμι για να βλέπεις την προετοιμασία των γευμάτων. Ιμπρέσιβ.

      Τα ψαράκια τα έχω κόψει! (δεν μου αρέσουν αλλά καθόλου!) Τα γλυκά είναι που με παχαίνουν...

      Διαγραφή
  2. ✿Καλημέρα, καλό μήνα!✿

    Όλα τα πλάσματα, με τη χάρη τους! Μελαγχόλησα λίγο, καθώς θυμήθηκα τον μικρούλη Κνουτ...

    Για την οικογένεια... δεν έχω λόγια! (Ε, κι εσύ καλός είσαι, δε λέω! Αλλά... πού λεκιάστηκες, καλό μου πτηνό;!!! Τι θα λέει το σόι;!)

    Φιλιά και... καλή Άνοιξη! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφαγα κάτι σαραγλάκια που με τρατάρανε και λερώθηκα! Στην αμέσως επόμενη σκηνή, βούτηξα στη λιμνούλα και βγήκα πάλι σινιέ.

      Φιλιά και Χάπι Σπρινγκ!

      Διαγραφή
  3. Κούκλος στη μοναχική φωτό, κούκλος! Φτου φτου σκόρδα!

    Καλό μήνα πτηνό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα δεν είμαι; Δεν είμαι;

      Είδες ράμφος; Είδες μπρίο; Έχω χτενίσει και το λοφίο μου, θα κάψω καρδιές λέμε!

      Διαγραφή
  4. xaxaxaxaax Εχω λιώσει στο γέλιο..........ΘΕΟΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχεχεχε! Καλό μήνα να'χουμε και Χάπι Σπρινγκ!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα πτηνούλι μου και πάντα τέτοια και καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πόσους συγγενείς έχω στη Γερμανία; Αν το πράμα δυσκολέψει κι άλλο στην Ελλάδα, εκεί θα πάω να μείνω, στη λιμνούλα. Θα γίνει και το μπλογκ στα γερμανικά και ολημερίς θα γράφω για τη Λιλύ Μαρλέν.

      Χάπι Σπρινγκ, An-Lu!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα Πιγκουίνε μου. Ωραίες φωτογραφίες. Εμένα δεν μου αρέσουν οι ζωολογικοί κήποι και τα τσίρκο.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα! Και έλεγα δεν θα πει κάποιος για τις ζούπερ φωτογραφίες που ετράβηξα; Ξεύρεις τι προσπάθεια έκαμα να στήσω το λύκο και το Βαγγελάκη; Το δε λιοντάρι, να το πιάσει ένα χασμουρητό την ώρα του ενσταντανέ, μα ένα χασμουρητό! Δύο καφέδες του έστιαξα για να συνέλθει και να μου ποζάρει.

      Τα τσίρκο κι εμένα δεν μου αρέσουν (μα καθόλου). Και στο κονσεπτ των ζωολογικών δεν είμαι πολύ φίλος. Αλλά μου αρέσουν πολύ τα ζώα! Και λατρεύω να κάθομαι να τα χαζεύω!

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Πιγκου μου ..δε μπορω να πω, εισαι απο αρχοντικο σόι!Ξεχωρισε αμεσως.. ακομα και στις φωτογραφιες γραφει καλυτερα!!
    Ασε με να μαντεψω,επομενη σταση στο KaDeWe στην Kurfurstendam!
    Οπως γραφει και η Ιωαννα,προ τετραετιας ειχαμε ξετρελλαθει με τον αρκουδακο Κνουτ,ηταν ο σταρ του ζωολογικου κηπου!Οχι οτι ξεχωριζε απο τους αλλους, αλλα ιστοριες εγκαταλειψης απο τη μαννα, παντα συγκινουν!!
    Απορια..το αρσενικο ελαφι γιατι το βγαζουνε ...Μπαμπη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, είμαστε αρχοντόσογο! Και τρομερά φωτογενή πτηνά! Όσο για το KaDeWe, θα πλαντάξουν οι πιστωτικές!!!

      ΥΓ. Μπάμπη, από το γνωστό Μπάμπι το ελαφάκι. Χεχεχε!

      Διαγραφή
    2. Γι αυτο σου λεω..μη στεναχωριεσαι για το Βαγγελακη το Γερμαναρα!Εμεις εδω εκτιμαμε πολυ το χιουμορ σου!!Μα παρα πολυ λεμε!!!

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς που έχω εσάς, γιατί εκεί στη Γερμανία πολύ εχθρικό το κλίμα: ως και τα λιοντάρια ήθελαν να με φάνε!

      Καλά, είναι βέβαια που είμαι και νοστιμούλης!

      :)

      Διαγραφή
  8. Είσαι...το πιο απίστευτο πιγκουινάκι! Το πιο έξυπνο και το πιο όμορφο σ' όλο το σόι!
    Να είσαι πάντα καλά που μου φτιάχνεις τη διάθεση!

    Καλές ανοιξιάτικες διαδρομές να έχεις και να απαθανατίζεις έτσι ωραία τους πάντες και τα πάντα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, είναι γνωστό πως είμαι το καμάρι της οικογένειας: από όλη την αποικεία (δυόμιση χιλιάδες πιγκουίνοι) είμαι ο μόνος που ξεύρω πατίνια! :)

      (χαίρομαι που σου σιάχνω τη διάθεση! Αυτή είναι πάντοτε η πρόθεση!)

      Πολλά φιλιά και Χάπι Σπρινγκ!

      Διαγραφή
  9. Καλό Μήνα, πουλάκι μου !!! Είστε ομορφόσογο τελικά, φτου σας να μην αβασκαθείτε !!!

    Το ΣΚ θα πάω να δω τα ξαδερφάκια σου που μένουν εδώ κοντά μου: http://www.harewood.org/whats-on/news/1/1049. Πάμε και τα βλέπουμε συχνά οικογενειακώς και τα ταΐζουμε (μα τι φαγανά που είναι, σκόρδα να 'χουν) κι όλο με ρώτάνε πότε θα 'ρθεις να τους δεις, λέει.

    Τι να τους πω ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους δώκεις τα φιλιά μου και την αγάπη μου! Επίσης μπορείς να βάλεις με τρόπο στο τάισμα που θα τους ρίξεις και ένα μικρό πριονάκι. Μεταξύ μας, οργανώνουνε απόδραση.

      Να περάσετε ζούπερ το ΣΚ! Να βολτάρετε, να διασκεδάσετε και να πιάσετε το Μάρτη!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. καλό μήνα πτηνούλι μου
    Εντυπωσιακό ιμπρέσιβ και ότι είπανε τα άλλα παιδάκια εδώ πέρα...+ λατρεύω όλα αυτά τα πλάσματα και πολύ θα ήθελα να τα δω όπως εσύ.
    Μ' έχει πιάσει ...Η ζήλεια και τρώω τα νύχια μου.
    Καλύτερα όμως ...γιατί μπορεί και να άνοιγα κανένα κλουβί να βγούνε έξω να γίνει το έλα να δεις...εγώ στα γερμανικά κάτεργα κλπ κλπ..
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και να άνοιγες το κλουβί, κανένα ζώο δεν θα έφευγε! Διότι είναι αυτά εμποτισμένα με τη γερμανική κουλτούρα και παραμένουν στο καθήκον. Άσε που έχουν ακούσει για τα ποσοστά ανεργίας του Νότου και δεν θυσιάζουν τα επιδόματά τους για να έρθουν εδώ να σκυλοπεινάνε!

      Πολλά φιλιά, καλημέρες και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Καλαμιά στην κάμπο1 Μαρ 2013, 4:18:00 μ.μ.

    Αυτή τη φορά δεν σε ζηλεύω γιατί έχω πάει στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο που νομίζω ότι είναι τέλειο, με πολύ πολύ φως και ήλιο και όπου είχα δει πολύ ωραία ζώα. Με είχαν εντυπωσιάσει οι άπειρες χελώνες.
    Πολύ το είχα φχαριστηθεί αν και είχε πολύ περπάτημα αλλά είχα δει ένα σωρό ζώα που τα ήξερα μόνο από τα βιβλία και την τηλεόραση. Μόνο την αρκούδα δεν είχα δει γιατί ήταν μάλλον τσαντισμένη με το πλήθος που την ενοχλούσε και δεν έβγαινε ούτε για να λιαστεί. Τώρα μου ξαναθύμησες εκείνη την καταπληκτική επίσκεψη στα ζώα και νοιώθω ωραία.
    Αλλά δεν θυμάμαι καθόλου, είχα δει πιγκουίνους ή όχι;

    (Την στιγμή που διάβαζα για τα φλαμίνγκο/φλαμένγκο μασούλαγα τυρόπιτα και παραλίγο να πνιγώ από το γέλιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινώς για τα φλαμίνγκο/φλαμένγκο δεν φταίω: μπερδεύομαι. Είναι σαν τη Μαδαγασκάρη/Μαγαδασκάρη και την μεγέθυνση/μεγένθυση! Πολύ κομπλικέ για το πτηνό -λαμβανομένου υπόψη και του μικρού μου εγκεφάλου.

      Το Αττικό Πάρκο είναι έξτρα ζούπερ υπέροχο! Έχει και την άπλα του, ωραιότατη βόλτα! Εκεί θα είδες σίγουρα τον εξάδελφό μου τον Spheniscus demersus, που είναι καλό παιδί αλλά λίγο άτυχος με αυτό το όνομα. Στο σχολείο ούτε ο ίδιος δεν μπορούσε να θυμηθεί το όνομά του. (http://www.atticapark.com/zoo-details/4tIA/African-Penguin).

      Φιλιά και καλό μήνα, αγαπημένη Καλαμιά!

      Διαγραφή
  12. Μόλις έφτασα στο τέλος της βόλτας, βούρκωσα με τη συνάντηση των συγγενών -άλλο πράγμα το αίμα ξάδελφε- και για να συνέλθω από την συγκίνηση την έκανα από την αρχή. Με το ίδιο εισιτήριο.

    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξάδελφε, σου δίνω ελευθέρας, να σουρτουκεύεις όσο και όποτε θέλεις!
      Μεταξύ πτηνών, αλληλεγγύη!

      Πολλά φιλιά στην από κείθε πλευρά του φάμιλι! Και Χάπι Σπρινγκ!

      Διαγραφή
  13. αχαχαχαχαχαχαχ το σιξ πακ λεει! Σορρυ που θα σε στεναχωρήσω αλλα με το ζόρι διέκρινα το ουαν πακ!! θέλεις λίγη δουλίτσα! αχαχαχαχαχαχχ Έπρεπε να ρίξεις ένα φίλτρο σταλόνε για να αποκτήσεις μούσκουλα!

    Την χάρηκα την ανάρτηση πιγκουινάκι μου και μου θύμισες οτι σε αυτό το Αττικό Ζωολογικό ακόμα να πάω! Άντε να αριβάρω τωρα που ξανοίγει (ρίζα?) ο καιρός!

    Καλό μήνα να έχουμε!! Κισσις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που δεν ρουφιόμουνα στη φωτογραφία! Αλλιώς και σιξ πακ και έιτ πακ μπορεί να διακρίνεις!
      Το φίλτρο Σταλόνε είναι θεϊκο πάντως: το'χω χρησιμοποιήσει στο γορίλλα (στην πραγματικότητα είναι πιθηκάκι).

      Στο Αττικό Ζωολογικό να πας οπωσδήποτε! Είναι εξαιρετικό -ισάξιο πολλών ζωολογικών κήπων του εξωτερικού! Και σε παρακαλώ να δώκεις τα φιλιά μου στους πιγκουίνους εκεί (είμαστε λίγο μαλωμένοι για κάτι περιουσιακά, αλλά το αίμα νερό δεν γίνεται).

      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. απολαυστικό ποστ και υπέροχες φωτογραφίες!!

    δεν το πιστεύω ότι έχω περάσει απέξω και δεν έχω πάει :/
    ένα εξάμηνο το θες στο Βερολίνο για να τα προλάβεις όλα :-)))

    καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει το Μπερλίν, αρκετές μέρες για να το δεις! Είναι κι εκτεταμένο, δύσκολα τα προλαβαίνει κανείς όλα!
      Την επόμενη φορά που θα βρεθείς εδώ πάντως, ρίξε μία επίσκεψη και στο ζου: έχω πει γις σένα στα ξαδέλφια και θέλουν να σε γνωρίσουν!

      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Χαχαχα πτηνό μου δεν υπάρχεις!
    Τι γέλιο ήταν αυτό;
    Απίστευτο χιούμορ!
    Να σαι καλά!!!!!!!

    Τα φιλιά μου, καλό μήνα:)

    ΥΓ. Καιρός ήταν να μας γνωρίσεις το φάμιλι, εγώ στο έχω δείξει όλο!!!
    Τόσες γάτες πια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού κατάφερα να σας κάνω να γελάσετε λιγουλάκι, είμαι πολύ χάπι!
      Ήθελε πάντως και το φάμιλι να σας γνωρίσει, ευκαιρία ήταν!
      Πολλά πολλά φιλιά και καλό μήνα! Την αγάπη μου στα γατόνια σου!

      Διαγραφή
  16. Πόσο το ευχαριστήθηκα !

    Καλό σου μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!!!

      Καλό σου μήνα κα Χάπι Σπρινγκ!

      Διαγραφή
  17. Με αποτέλειωσες!
    Αυτό ήταν, κλαίω απ τα γέλια και είμαι στη δουλειά...ρεζίλι θα γίνω!!

    Η ολόσωμη φώτο σου έκλεψε την παράσταση!!!
    ΄Εχεις βρει τον τρόπο να εντυπωσιάζεις...και τι ύφος!!
    Πολλά φιλιά! Καλό μήνα, με χαρές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ τσίλικο πτηνό, σκεμπρόζο και γούτσουγούτσου!
      Κι αν σου άρεσε η ολόσωμη φωτό μου, που να με δεις και με μαγιώ!!!
      Πολλά πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  18. Τι ωραιες εικονες,μου θυμησες τοτε που ειχα παει στο ζωολογικο κηπο στη Φρανκφουρτη οταν ημουν 10 χρονων.Ειχα μεινει με ανοιχτο το στομα ειδικα στα λιονταρια!
    Καλο βραδυ να εχεις πινγκουινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούπερ και ο ζου της Φρανκφούρτης, έχω εκεί μία θεια μου! Κάνει κάτι σουτζουκάκια σμυρνέικα, φανταστικά!

      Όσο για τα λιοντάρια, εσύ να μείνεις με το στόμα ανοιχτό όσο θέλεις, αυτά είναι να μην το ανοίξουνε! Πτηνό έχει πολύ κακές εμπειρίες με λιοντάρια: μεγάλη δυσωσμία στην αναπνοή τους!

      Πολλά φιλιά και Χάπι Σπρινγκ!

      Διαγραφή
  19. Να χαίρεσαι την φαμίλια σου αλλά βρε παιδί μου αυτός ο αδελφός σου ο Κουταλιανός, φτυστός εσύ πουλάκι μου.
    Μονοζυγωτικούλης δίδυμος ο αγαπητός αδελφός ,η μου φαίνεται;

    Σπαρταριστή περιήγηση με ωραίες φωτογραφίες.
    Εύγε πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Κουταλιανός είναι καλό παιδί, μην τον βλέπεις σφίχτη και νταβραντισμένο, ασχολείται με την ποίηση και τη συλλογή γραμματοσήμων! Επίσης είναι φανατικός βετζετέριαν!

      Πολλές καλημέρες και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  20. Μικρέ Πιγκουίνε καλή σου μέρα μαι καλό μήνα!!! Η οικογένεια "Πιγκουίνων" πρέπει να είναι πολύ περήφανη που ανήκεις σε αυτήν... τέλειος φωτογράφος,καταπληκτικός αφηγητής & χιουμορίστας!!! Όσο για τον Ζοο του Βερολίνου, τι να πω... τον έχω επισκεφθεί και νομίζω πως όντως είναι ο καλύτερος του κόσμου!!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φάμιλι πολύ σε είχε συμπαθήσει, όταν είχες έρθει και ρωτάνε όλοι για σένα!
      Πολύ σε φχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πτηνούλι κοκκινίζει!
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  21. χαχαχα πολυ μου άρεσε η περιγραφή στο καθε ζώο αλλά η περιγραφή στο σόι σου μου άρεσε περισσότερο...έχετε πάντως ένα περπάτημα αυτοκρατορικό..και φοράτε κι αυτό το σμόκιν...δεν λέγεστε και τυχαίως αυτοκρατορικοί πιγκουίνοι..καλό μήνα,καλή άνοιξη.Τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου τυχαία δεν μας λένε αυτοκρατορικούς: είναι γιατί έχουμε τουπέ!

      Καλό μήνα και Χάπι Σπρινγκ, δελφινάκι!

      Διαγραφή
  22. Αγαπητέ Πιγκουίνε......
    Μόλις σε ανακάλυψα και χάρηκα πάρα πολύ για τη γνωριμία. Πάντα μου άρεσε και θαύμαζα αυτό το πτηνό. Δεν ήξερα όμως ότι είναι και χιομορίστας-κονφερανσιέ.....και γέλασα με την ψυχή μου.... Εγώ είμαι καλλιτεχνικού και κάνω διάφορα με χαρτοπολτό που φκιάνω μοναχή μου. Πέρυσι μάλιστα, έκανα ιδιαίτερη ανάρτηση για το είδος σου. Μόνο που δεν σε ήξερα για να μου ποζάρεις .....Μπες και δες. Με το καλό την Άνοιξη. Πολλά φιλιά....http://elenartista.blogspot.gr/2012/03/normal-0-false-false-false.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικές οι καλλιτεχνικές δημιουργίες, ζούπερ ταλέντο και μεράκι (καλά, είναι και το πτηνό που δεν παίζεται ως μοντέλο)!

      Πολλά φιλιά και Χάπι Σπρινγκ (είθε να φέρει πολλές εμπνεύσεις!)

      Διαγραφή
  23. Καλαμιά στην κάμπο3 Μαρ 2013, 6:14:00 μ.μ.

    Το λιονταράκι όμως που κάνει κικιρικικί πέρασε στο ντούκου. Λιονταράκι είναι αυτό ή η φτερού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λιονταράκι που'χει το μαλλί του κοκοράκι.
      :)

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts