Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013

Μη μου χτυπάς εμένα την πόρτα!


Μου το είπαν ξεκάθαρα στο φλιτζάνι: μεγάλη πόρτα θα διαβείς, πτηνό' πρόσεξε μην βρει το ράμφος σου στην κόχη! Και επειδής εγώ αυτά τα θέματα τα παίρνω πολύ σίριουσλι, απεφάσισα να τριγυρίσω στα σοκάκια, για να διαλέξω από μόνος μου ποια θα χτυπήσω. Μήπως αυτήν τη λαδί που πάει και με τα μάτια μου;



Ή μήπως σου κάμει πιο κούκου, η γαλάζια που ξεπροβάλει μές από τις φυλλωσιές; Ναι, καλά το κατάλαβες: η σημερινή ανάρτηση εστιάζει σε πόρτες. Δηλαδής σα να λέμε, περισσότερη εξειδίκευση δεν γίνεται -είδη κιγκαλερίας να πούλαγα, λιγότερο πόμολο θα έβλεπες.


Τι εννοείς που μου'ρθε; Άνοιξε ο καιρός, βρέθηκα στο νησί και ενεπνεύσθειν από τις πόρτες -τραβάμε κάνα ζόρι; Δεν είναι μούρλια αυτή η λουλακί με τον οκτάπους από κάτου; Έρχεται το κεφαλόποδο και αναδεικνύει το κεφαλόσκαλο!


Γιατί με σκουντάς; Α ναι, δεν σου είπα πού είμαστε! Στις Σπέτσες ντε! Που θα σου τ'ομολογήσω, αν έκαμα ποτέ δεκάδα με τα πιο αγαπημένα κι όμορφα μέρη της Ελλάδας, θα κρατούσα μία θέση στα σίγουρα για ετούτο δω το μέρος! Ειδικά τώρα την Άνοιξη και πριν πλακώσουν οι ορδές των τουριστών, πριν ανοίξουν τα κλαμπομάγαζα και πριν γιομίσει το νησί με μανιασμένο δίτροχο, τον απολαμβάνω τον περίπατό μου στα δρομάκια και τα λιμανάκια του, ωσάν το πιο γλυκό βάλσαμο. Δεν μου είπες όμως: η πράσινη εντέλει σου αρέ;


Σου έχω και καφετιά, πιο ρουστίκ που επειδής δεν παραπέμπει εύκολα σε θαλασσινό μέρος, σου την έχουμε γαρνίρει με δελφινάκι πολύ καπριτσιόζο. Κάτσε ντε στα σκαλάκια να μου ποζάρεις, να'χω το παιδί και το δελφίνι!



Σου'χω και πιο γκραντιόζα, αψιδωτή, στο πειραγμένο γκρί, γραμμωτή και με μπορντούρα τα πιθάρια! 



Αν είσαι του μίνιμαλ και δεν θέλεις πολλές πολλές φιοριτούρες, υπάρχει η σοβαρή η πόρτα, στο μπλέ της θάλασσας, των Στρούμφ ή της Νέας Δημοκρατίας, με απλές γεωμετρικές φόρμες και χρυσό πόμολο. (Βέβαια κάπου μέσα στην πρόταση χάθηκε η σοβαρότητα της πόρτας και δεν φταίνε τα Στρούμφ!)



Στο ελαφρώς βαθύτερο μπλε αλλά με μία εσάνς διαφάνειας, έχω ετούτη την πόρτα που είναι και κλάσικ και έλεγκαντ και αποπνέει ένα κύρος. Το κακό είναι πως δεν έχει ματάκι, αλλά κοτζαμάν τζάμι, τουτέστιν αν σου χτυπήσει η Κικίτσα η αχώνευτη, δεν μπορείς να τη μπανίσεις εκ των έσω και να προσποιηθείς ότι δεν είσαι σπίτι -θα τη φας στη μάπα τρεις ώρες επίσκεψη.



Για πιο εκκεντρικές εμφανίσεις, υπάρχει η κόκκινη πόρτα, φλογερή και παθιασμένη (ολέ!). Το ενδεχόμενο να τη χτυπήσεις και να βγει από πίσω η Παπαρήγα, είναι όσο να πεις αποθαρρυντικό.



Αν είσαι τύπος αρ-νουβό και θέλεις διακοσμητικά στοιχεία, λουλουδάκια, νύμφες, κοχύλια και πουλάκια, αυτή είναι η πόρτα για σένα. Να σε δω καημένε μου με το άζαξ στο χέρι, να περνάς ένα ένα τα σιδεράκια για να τα γυαλίσεις.



Όχι για να μη λες ότι είναι μπόρινγκ το σημερινό τόπικ και μας τα'πρηξες πτηνό με τις πόρτες, σου έχω και μίνι αφιέρωμα στο βοτσαλωτό κατώφλι (ε; ε;). Που πολύ μου αρέσει, διότι (α) νοιώθεις γουέλκαμντ στο ξένο σπίτι πριν καλά-καλά μπεις, (β) έχει τέχνη και μεράκι ρε παιδί μου και (γ) λατρεύω την αίσθησή του στο πόδι μου -ωσάν να κάμω ρεφλεξολογία στα καλά του καθουμένου! Κι αυτό στο έχω σε πολλά σχέδια: ας πούμε σε ωραιότατο οκτάπους/κεφαλόποδο που λέγαμε πριν -που αν δεν σου αρέσει, μπορείς να το πεις και μαλάκιο!



Επίσης, καραβάκι με υπέροχα κατάρτια, πανιά, καταστρώματα και όλα τα κομφόρ του. Που εμένα για κάποιον λόγο, μου θυμίζει την απεικόνιση απάνου στη δραχμή. Εδώ ταιριάζει και το άσμα "που πας καραβάκι με τέτοιον καιρό, σου το λεγαν οι φίλοι, σου το΄λεγα κι εγώ".



Και επειδής βεβαίως είμαστε και νησί, έχομεν και άγκυρα. Καλά τα ταξίδια, αλλά θέλεις και κάπου ν'αράξεις. Να βρεις ένα απάνεμο λιμάνι και να κουρνιάσεις στην αγκάλη του. Σε πολλά επίπεδα στο παίζω σήμερα, ελπίζω να με παρακολουθείς.



Εδώ έτερη άγκυρα! Που -μεταξύ μας- προσπάθησα να την καδράρω πιο καλλιτεχνικά με την οριζόντια την πόζα, τη φωτοσκίαση και το δήθεν τάχα-μου τυχαίο φυλλαράκι (δύο ώρες τα έστηνα τα φύλλα ένα-ένα, το μάδησα εντελώς το παρακείμενο φυτό -εντάξει πλάκα κάνω, σποντένιους ήταν η φωτό).



Και για να ολοκληρώσω το θέμα, έκαμα φόκους και στα ρόπτρα. Τα χεράκια ντε! Τα τουκ τούκ μαραφέτ! Ετούτο φοράει και ρολογάκι.



Αυτό είναι πιο κομψευάμενο, με μανικάκι τσιριμπίμ τσιριμπόμ, λιμαρισμένο νύχι και δουλεμένο δάχτυλο.



Κι εδώ έχομεν την Άρτα και τα Γιάννενα. 


Λοιπόν, δεν ξεύρω για εσένα, αλλά εγώ αποφάσισα: θα πάρω την κόκκινη κι ό,τι βγει! Δεν βαριέσαι, ρίσκο είναι όλα, ποτέ δεν ξεύρεις τι κρύβεται από πίσω. Το λέει και το άσμα: δύο πόρτες έχει η ζωή, άνοιξα μια και μπήκα. Αμ το άλλο; Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ, εδώ είναι ο παράδεισος και η κόλαση εδώ! Επίσης: Άσε στην πόρτα τα κλειδιά κι όταν ξυπνήσω, θα βρω κουράγιο και καρδιά να ξαναζήσω! Αλλά σου έχω και καλύτερο: Στο πρώτο χτύπημα, σβήνω τα φώτα / δεύτερο χτύπημα κι είμαι στην πόρτα / στο τρίτο χτύπημα, η πόρτα ανοίγει / μην επιμένεις, έχω φύγει. Μιούζικαλ το κάμαμε, συγκεντρώσου.


Τοκ, τοκ, τοκ! Ανοίξτε, παρακαλώ. Το πτηνό είμαι! 

62 σχόλια :

  1. πριν δω ποια θα διάλεγες είχα διαλέξει την κόκκινη!μ'αρεσει πολύ!
    με ανατριχιαζουν τα χεράκια ,δεν τα πιάνω ποτε όπου τα συνταντησω ,εν αντιθέσει με τα δίδυμα που ξετρελαίνονται και προσπαθούν να τα ξεριζώσουν....όπως και τα χταποδάκια που αν τα πατησω νομίζω θα πονέσουν!!!ειμαι πολύ ευαισθητούλα τελικά χιχιχι
    καλημερα!
    σκάμε απο τη ζέστη εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ζούπερ η κόκκινη, κάμει και ωραία αντίθεση με το λευκό τοίχο.
      Τα χεράκια είναι όντως λίγο ανατριχιαστικά, αλλά αποτελούν αγαπημένο φωτογραφικό θέμα του πτηνού (έχω πολλά στη συλλογή μου, κάποια στιγμή να μαζευτούμε να βγάλω ένα λεύκωμα).
      Κι εδώ ζέστη κάμει. Αλλά δεν ξεγελιέμαι και δεν αφήνω εγώ το πουλοβεράκι μου: από αύριο, πέφτει η θερμοκρασία -αυτός ο Μάρτης πολύ τζαναμπέτης μήνας!

      Διαγραφή
  2. Πολύ... σουξεδιάρα, η κόκκινη! Εκεί έπεσε αμέσως το μάτι μου!

    Δεν λέω όχι, όμως και για την αρ-νουβώ (συγγνώμη, Πιγκουίνε, για το "ω", αλλά είμαι της παλαιάς σχολής!!!) με την προϋπόθεση ότι άλλος θ' αναλάβει να καθαρίζει τα μπλιμπλίκια, διότι δεν έχω υπομονή!

    Tα ρόπτρα ανέκαθεν με... μαγνήτιζαν!

    Όμορφη, πολύ όμορφη πρωινή βολτούλα!
    Καλημέρα και να είσαι καλά!
    Φιλιά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα, μου κανε και υπέροχη λιακάδα, βγήκαν λαμπερές οι φωτογραφίες! Το κόκκινο είναι τραβηχτικό ως χρώμα -το λέει και ο ταύρος (όχι το ζώδιο, το ζούδι)! Κι εγώ κόκκινη θα την έβαφα να γυαλίζει και ν'αναστατώνει! :)

      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε η πορτογύρα στις Σπέτσες αν και νόμιζα ότι ήταν φωτογραφίες απο την Υδρα. Με τα ρόπτρα έχω και εγώ μιά αγάπη, αντε βγάλε λευκωμα να τα βλέπουμε συγκεντρωμένα.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Σπέτσες οι φωτογραφίες, μία θαυμάσια ανοιξιάτικη ημέρα με καταγάλανο ουρανό και τη θάλασσα λάδι. Ησυχία στους δρόμους, χαιρετιζόμουν με τους ντόπιους, σουρτούκευα μέσα στα στενά δρομάκια, έφαγα τ'αμυγδαλωτά μου, ήπια κι ωραιότατο καφέ με το βιβλιαράκι μου, όλα υπέροχα και γαλήνια. Αυτό είναι που λέμε πχιότητα ζωής.

      Διαγραφή
  4. Και πώς κανείς μπορεί να δημιουργήσει τέχνη από τα απλά καθημερινά πράγματα... Δε λέω για τους πορτο-τεχνήτες καλέ, για τον πορτο-φωτογράφο μας λέω! :-P
    Καλημέρα αγαπημένο πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Και στ'ομολογώ, όταν έγραφα την ανάρτηση, έλεγα από μέσα μου: κανένας δεν θα συγκινηθεί από δέκα πόρτες και πέντε βοτσαλωτά κατώφλια, άπατο θα πάει το ποστάκι!

      Πολλά πολλά φιλιά Fri και φχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι, τσιμπώ την πορτούλα τη ρουστίκ με το δελφινάκι, καθόσο τυγχάνει καλό παρεάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική σου, κατοχυρώθηκε. Να σου την τυλίξω ή θα την ανοίξεις εδώ; :)
      An-Lu, πότε θα με πας βόλτα στην υπερκαυκασία; (ξέρεις εσύ!)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πωπωπωπω φιλε μου τι ωραιες εξωπορτες,μα το Θεο τις ζηλεψα ολεςς!
    Καλη μερα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτε, σε ένα τέτοιο μέρος θέλω ν'αποσυρθώ στα ύστερά μου. Πίσω από μία τέτοια πόρτα, να κάθομαι, να διαβάζω, να ζωγραφίζω και να στοχάζομαι τη ζωή.

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Πολυαγαπημένες Σπέτσες!!!
    Έχουν ωραίες πόρτες είναι η αλήθεια και ωραία σπίτια!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας -στα σίγουρα μέσα στο προσωπικό μου τοπ-τεν.
      Αυτήν την εποχή μάλιστα, έχει μία ηρεμία και μία μακαριότητα που φχαριστιέται η ψυχούλα σου!

      Αχ, τρελοτουρίστρια, εσύ με νιώθεις!

      Διαγραφή
    2. Καλέ εννοείται!!! Τέτοια εποχή (και πιο χειμώνα ακόμα) είναι υπέροχες!! Εσύ και η θάλασσα!!!

      Τρελοτουρίστρια

      Διαγραφή
  8. Καλή σου μέρα Πιγκουίνε! Σε διαβάζω καιρό αλλά σήμερα που είδα πόρτες είπα να χτυπήσω, να καλημερίσω και να αφήσω το σχόλιο μου! Προσωπικά το ότι όλες αυτές οι πόρτες οδηγούν στην αυλή ενός σπιτιού σε νησί μου φαίνεται από μόνο του τόσο υπέροχο που και με την ρουστικ καφέ θα ήμουν υπερικανοποιημένη! Τώρα αν είχα και περιθώριο επιλογής θα διάλεγα την γαλάζια με το χταπόδι μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουέλκαμ και καλώστηνε! Καλά έκαμες και χτύπησες πόρτα, είμαστε πάντα ανοιχτά και κερνάμε αμυγδαλωτά Σπετσών και καφεδάκι! Αχ μακάρι να'χα κι εγώ ένα σπίτι σε νησί (στις Σπέτσες αν γινότανε) και να πήγαινα εκεί να ησυχάσει το κεφάλι μου! Κι ας ήταν η πόρτα και πουά!

      Φιλιά πολλά ...INA!

      Διαγραφή
  9. Πορτες με ταυτοτητα,που εχουν ομως ανασα και ζωη,απ την αγαπη των ιδιοκτητων,που τις συντηρουν και αναπαλαιωνουν με σεβασμο!Ολη η αλμυρα της θαλασσας αποτυπωμενη στα βοτσαλωτα !
    Θαθελα να σου ανοιξουν Πιγκου μου,να περιδιαβεις με τον ευαισθητο φακο σου,και να μας διηγηθεις για καθε καπετανοσπιτο και μια ιστορια!!Αρχοντικο κι αναρτηση!!!
    Και ...νομιζω,οτι θαθελες να δωσεις σαυτες τις πορτες πνοη και χρωμα με πινελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην με προκαλείς Afra μου, γιατί σε τίποτα δεν το'χω ν'αρχίσω όντως να χτυπάω πόρτες, να καταγράφω τα ινσάιντς και να σας φλομώσω στη θεμάτικ ανάρτηση με διηγήσεις και κουτσομπολιό! Αρχοντικό κι ανάρτηση, όπως το λες!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Σου έχω και άλλο άσμα:

    "Σε μια πόρτα κλειδωμένη δε χωράω
    Κι εσύ αδιάντροπα μου λες πως μ’ αγαπάς.
    Σπασμένη η νύχτα, το φεγγάρι σου φοράω
    Κι εσύ τον έρωτα με ψέματα πουλάς..."
    Από το νέο τραγούδι της Θεοδωρίδου 'Πόρτα κλειδωμένη'

    (δεν είμαι του λαϊκού ρεπερτορίου. Το έψαξα όμως για πάρτη σου για να μεγαλώσεις τη συλλογή σου)

    Btw, υπέροχες οι Σπέτσες!

    Φιλάκι στην φτερούγα. Σμουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Νατάσσα τα'χει τραγουδήσει όλα εντέλει. Και τι στίχος, τι ποίησις: Ελύτης!
      Τρέχω ν'αγοράσω το νέο σιντί! (στο Πρώτο Θέμα το δίνουνε ή στη Real News; Χα χα χα...)

      Ναι, οι Σπέτσες υπέροχες! Αλλά υπέροχες όμως!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Το σημερινό σου θέμα μου άρεσε υπερβολικά. Και οι παλιές πόρτες λένε κάτι μέσα μου, και τα βοτσαλωτά νομίζω πως είναι ένα είδος τέχνης και το ρόπτρο μου θυμίζουν την πόρτα της γιαγιάς μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Και να φανταστείς ότι ήμουν έτοιμος να το κάμω ντιλίτ το ποστ, με το σκεπτικό ότι σιγά μην ενδιαφέρει κανέναν μία ανάρτηση γιομάτη πόρτες και ρόπτρα! :)

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Πωπωωωω τέλεια ανάρτηση!! Σε απόλαυσα!! Τι όμορφες πόρτες, τι όμορφα χρώματα!! Και αυτά τα ψηφιδωτά απο βοτσαλάκια πολύ τα λάτρεψα!!

    Μύρισε λίγο καλοκαίρι, δεν ξέρω γιατί.. έφερα εικόνες απο Σπέτσες και θάλασσα και χταποδάκι ψητό δίπλα στην παραλία! ααααχχχχ είμαι παιδι του καλοκαιριού τελικά!!

    Καλημερούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ήταν η θάλασσα τόσο θελκτική, σχεδόν καλοκαιρινή -ως και να βουτήξεις ήθελες!
      Κάμε κουράγιο, έρχεται το καλοκαίρι σπιντάτο!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πτηνό μου αρέσει το χιούμορ σου...πάντα γελάω με τις περιγραφές σου.να σαι καλά με κάνεις και γελώ..(με τη καλή έννοια μη παρεξηγηθούμε) Τελικά δεν μας είπες σου άνοιξαν και μπήκες; Με την απορία μείναμε :))

    οκ οκ σοβαρά τώρα :) τι όμορφο ταξίδι..τι ωραίες διακοσμήσεις έχουν στα πατώματα, μου άρεσε πολύ γιατί δείχνει 100% νησί... Εμένα μου άρεσε η πόρτα με τα πιθάρια..και κάτι άλλο....χμ, για να δω αν μαντέψεις τι άλλο; :)

    Τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, σε σκέφτηκα όταν φωτογράφιζα εκείνα τα κατώφλια! Λέω, το Δελφινάκι θα ενθουσιαστεί!
      Η πόρτα με τα πιθάρια είναι όντως υπέροχη, αρχοντική! Κι εγώ τη ζήλεψα!

      Α και χαίρομαι πολύ που σε κάμω να γελάς! Το κρατώ ως μεγάλο κοπλιμέντο! Να'σαι καλά στις θάλασσες και τους ωκεανούς που ταξιδεύεις!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλαμιά στην κάμπο13 Μαρ 2013, 2:38:00 μ.μ.

    Μεγάλες πόρτες δεν τις λες για να τις διαβείς αλλά, αλλές λιγότερο άλλες περισσότερο, είναι όμορφες. Εμένα μου άρεσε η δεύτερη η μπλε με τον...οκτάπους χαμαί επειδή το μπλε είναι το χρώμα μου (ΔΕΝ είμαι ΝΔ).Και είδες πόσο πανέμορφα έργα φτιάχνει κανείς με χρώματα ή με βότσαλα αλλά με πολύ μεράκι;
    Και όταν βρίσκεσαι μπροστά από μία κλειστή αλλά κομψή πόρτα δεν σου εξάπτεται η φαντασία για τα ακόμα πιο κομψούς χώρους και πράγματα που θα υπάρχουν πιο μέσα;

    Έχω κι εγώ ένα κολληματάκι με τις γραφικές πόρτες αλλά με τα κάγκελλα περισσότερο.΄Οταν δω περίτεχνο αλλά καλόγουστο κάγκελλο κάτι παθαίνω και ανεβαίνει στην εκτίμησή μου ο ιδιοκτήτης του κτίσματος γιατί είναι σίγουρο, ένας άνθρωπος καλαίσθητος είναι καλορίζικος και καθόλου μίζερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα, το ξεύρω ότι δεν είσαι ΝΔ, το'χω καταλάβει! Και ναι, είμαι βέρι βέρι κιούριους για τους χώρους στο εσωτερικό αυτών των σπιτιών. Διότι όπως ξεύρεις, οι Σπέτσες είναι εξκλούσιβ νησί και το κάθε σπίτι μπορεί άνετα να φιλοξενηθεί ως κεντρικό θέμα σε περιοδικό διακόσμησης!

      Από τις πόρτες, από τα κάγκελα, από τέτοιες λεπτομέρειες είναι που φαίνεται η καλαισθησία του καθενός. Και δυστυχώς σε γενικές γραμμές, είμαστε κακόγουστος λαός. (σιγά μην δεν την πω την γκρίνια μου!)

      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Όταν ξαναπάς, βγάλε και μια νυχτερινή πόρτα και συμπλήρωσε το ποστ με Κόκοτα. "Μη μου χτυπάς
    τα μεσάνυχτα τη πόρτα
    μη μου μιλάς
    να σ' ακούσω δεν μπορώ"

    Γκάτσος παρακαλώ, σε μουσική Δ. Μούτση.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πχιότητα ρε παιδί μου! :)
      Είδες πόση πόρτα έχει το πεντάγραμμο;

      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. Όλες καταπληκτικές, αλλά η κόκκινη νομίζω πως τραβάει τα βλέμματα λίγο περισσότερο...
    Να μαζευτούμε να το βγάλεις το λεύκωμα!!..φαντάζομαι πόσες ομορφιές μαζεμένες θα δούμε!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το βγάλω το λεύκωμα και θα σε καλέσω στην επίσημη παρουσίαση να το προλογίσεις! :)
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σώθηκες τώρα..βρήκες το κατάλληλο άτομο με τον ακόμα πιο κατάλληλο γλωσσοδέτη...χαχα!!

      Διαγραφή
  17. Η τελευταία η κόκκινη μού κλεψε την καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ρεντ, τουέλβ πόιντς. Λα ρούζ, ντουζ πουά!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφο το φωτορεπορτάζ σου πτηνό μου!
    Εχω ένα κολληματακάτι κι εγώ με τις πόρτες...
    Εχω μια συλλογή από κυκλάδες και μια από Τυνησία...
    Ψηφίζω κόκκινη για την απλοϊκότητά της και την αμεσότητα που βγάζει (νταξ... είναι και το χρώμα του ζωδίου μου :-p)
    Φιλάκια πολλά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ για τα καλά τα λόγια, είχαν εντέλει οι πόρτες το σουξέ τους!
      Αλλά εμένα άλλο με απασχόλησε: έχουν τα ζώδια, χρώματα;
      Και τι ζώδιο είσαι; Και τι χρώμα έχει το δικό μου το ζώδιο (Καρκίνος);
      Άκου τι μαθαίνει κανείς!

      Πολύχρωμα Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Κούκλες όλες! Χαραμίζεσαι ρε πτηνό! Καλλιτεχνική δουλειά, μπράβο σου!
    Για τα σχόλια σου δε... τι να πω; Είσαι μαέστρος!
    Ψήφος κι από μένα στην κόκκινη! Αγαπάω τα ρίσκα... Κι ότι βγει, όπως λες κι εσύ!
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν! Και οι φωτό και τα σχόλια!
      Η κόκκινη νομίζω αναδεικνύεται σε δημοφιλέστερη πόρτα των Σπετσών.

      Φιλιά πολλά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  20. Πιγκουινάκι πού είσαι σήμερις;;κλειδώθηκες μέσα;;να φωνάξω κλειδαρά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακόμοιρο πτηνό είναι πηγμένο στη δουλειά και δεν προλαβαίνει ούτε ν'αναπνεύσει! Υπόσχομαι αύριο να επανέλθω δριμύτερος: θα'χω και μουσικές και ντισκομπάλα και τρελά κέφια, σε περιμένω από το πρωί!

      Διαγραφή
    2. Αχ όχι και έιμαι απ τις 7 και κάνω refresh.... Θα την προλάβω αύριο; Δεν θα την προλάβω, γαμώτη μου!!!

      Καλημέρα και στα 2 σας!

      Πτηνό μη μου στείλεις πολλές διορθώσεις σήμερις, ναι;

      Διαγραφή
    3. Tremens, άσε έχω φάει μεγάλη εμπλοκή με όλες τις δουλειές και έχω διακόσια είκοσι επτά ντεντλάινς που αν δεν τα πιάσω, θα είμαι ντεντ μπερντ! Εψές τελείωσα κατά τη μία το βράδυ και σήμερα ξανά προς τη δόξα τραβώ από τις επτά το πρωί! Όχι-άλλο-κάρβουνο λέμε! (θα σας αποζημιώσω με το αυριανό ποστάκι, άι πρόμις)

      Διαγραφή
  21. Eγω πτηνούλι τρελάθηκα με την δεύτερη, την μπλε με την πρασινάδα γυρω γύρω.
    Που τις βρήκες όλες αυτές τις φοβερές πόρτες βρε πτηνούλι.
    Τέλειες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιότατη και η μπλε, έρχεται και η πρασινάδα και της τονίζει τα μάτια της!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα πιγκουίνε! Πάντα σε θεωρούσα πανέμορφο και σικ πτηνό λόγω του φράκου που φοράς! Μεγάλη ζημιά έκανες στην ξενιτεμένη αφεντιά μου όταν είδα τις φωτογραφίες και λιμπίστηκα νησάκι, ανοιξιάτικες βολτίτσες και θάλασσα... Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλημέρα σου, ξενιτεμένη μου! Έχει τις ομορφίες της η Ελλάδα, έχει και τις (πολλές) ασχήμιες της! Της πάει πάντως η λιακάδα αυτής της χώρας! Ελπίζω να έρθεις σύντομα, να πάμε βολτίτσα να μυρίσουμε τις μυγδαλιές και να αναπνεύσουμε θάλασσα!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Aγαπώ το μπλογκ και το χιούμορ σου!!!
    Τέλεια η κόκκινη πόρτα, κι εγώ αυτή θα διάλεγα, αλλά μ'αρέσει και ο τρόπος που απέδωσες την ομορφιά και των υπόλοιπων!

    Καλό απόγευμα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αγαπάς το μπλογκ! Να ξεύρεις ότι σε αγαπά κι αυτό!
      Τις πόρτες, τις πέρασα ένα χέρι χιούμορ, να έρθουν να αναδειχτούν! Αν και από μόνες τους εντέλει, μια χαρά άρεσαν σε πολλούς!

      Πολλά πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  24. , εγω θα διαλεγα αυτη με το δελφινι μπροστα\
    καλησπερα κι απο μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δελφινάκι ειν´ πολύ καπριτσιόζο! Κατοχυρώθηκε σε σενα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Αγαπητό Πτηνό...
    Θα πάρω την απλή...αυτό με το βότσαλο είναι ωραίο στο μάτι αλλά για το πόδι δεν , με τίποτα όμως...
    Μια βδομάδα στη Ρόδο, σε μια βοτσαλωτή αυλή, χοροπηδούσα χειρότερα και από Πιγκουίνο (σόρρυ κιόλας)...
    Μου αρέσει η ξυπολυσιά το καλοκαίρι και όπως καταλαβαίνεις δύσκολα τα πράγματα για ένα ξυπόλυτο κλειδί πάνω στο βότσαλο!

    Καλό Βράδυ σου εύχομαι!!!

    Τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει το βοτσαλωτό τη γοητεία του, αλλά όντως δεν είναι και πολύ φιλικό στο πόδι!
      Και να ξεύρεις ότι οι πιγκουίνοι χοροπηδάμε πολύ χαριτωμένα! Ορίστε μας!!
      :)

      Πολλά φιλιά Πασπαρτού!

      Διαγραφή
  26. Ωραία ανάρτηση, Πιγκουίνε, πρωτότυπη! Μου άρεσαν πολύ τα ψηφιδωτά με τις πετρούλες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Δανάη! Ήταν πολύ εξειδικευμένο! Σύντομα θα ασχοληθώ και με άλλα φασινέιτινγκ τόπικς όπως τα παράθυρα, τα κάγκελα, τα μανταλάκια κλπ κλπ
      ;)

      Φιλιά!!Μ

      Διαγραφή
  27. Υπέροχη συλλογή, συγχαρητήρια!!!
    Εξαιρετικές φωτογραφίες!
    Η Δανάη μου το έστειλε, γιατί ξέρει πόσο αγαπώ τις ωραίες πόρτες και τα παράθυρα:)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Δανάη σού είπε καλά λόγια, γιατί μ´αγαπάει και την αγαπάω χρόνια τώρα! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πόρτες, σύντομα υπόσχομαι να επανέλθω στο τόπικ με παράθυρα! Χε χε χε!

      Φιλιά! Το πτηνό

      Διαγραφή
  28. Πολύ ωραία δουλειά , συγχαρητήρια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ σε ευχαριστώ! Είναι οι Σπέτσες έμπνευση για κάθε πτηνό!
      :)

      Διαγραφή
  29. Είδα Σπέτσες και μπήκα!!! Αχ το λατρεύω αυτό το νησί! Και τις πόρτες του...χαχα...καλέ τις ξέρω όλες, τις έχω φωτογραφήσει μία μία! Είμαι τυχερή γιατί γνώρισα αυτό το νησί στα μέσα του 80 (τότε που μάζευες τα πανίνι... κι εγώ το ίδιο έκανα...χιχι), χωρίς ίχνος δίκυκλου, μόνο ποδήλατα κι άμαξες. Δεν μπορείς να φανταστείς ομορφιά! Από τότε πήγα πολλές φορές, μέχρι πρόσφατα που δεν μπορούσα να περπατήσω από τα δίκυκλα (αν και λάτρης τους...μου την έδωσαν στα νεύρα!). Την καλημέρα μου και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκαμες και μπήκες! Λατρεμένο το νησί, από τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας!
      Αυτό πάντως με τα δίκυκλα και τα μοτοσακά, φιούριους με κάμει κι εμένα! Θα έπρεπε όλα να απογορευτούν και να το γυρίσουμε στο ποδήλατο και την πεζοπορία! Δηλαδής έλεος με τη φασαρία και τα κορναρίσματα!
      Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts