Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Θα σε δω στο πλοίο!


"Ταγόρια, ταγόρια, ταγόρια, μες της αγάπης τις φουρτούνες σα βαπόρια, έχουν χαθεί, έχουν χαθεί! Ταγόρια, ταγόρια, ταγόρια, θαρρούν πως έγιναν του έρωτα μαστόρια, μένα φιλί, μένα φιλί (...)
Κορίτσια, κορίτσια, κορίτσια, νάζια, ματιές και πονηριές κι όλο καπρίτσια, και ζαβολιές, και ζαβολιές! Κορίτσια, κορίτσια, κορίτσια, ονειρευόσαστε ταξίδια παραδείσια και αγκαλιές και αγκαλιές"

Σημείωση: Το πτηνό από αύριο και πάλι κοντά σας! Δεν πήγε να σηκώσει τις κυπριακές καταθέσεις του, τον αέρα του πήγε ν´αλλάξει εδώ παραέξω!

32 σχόλια :

  1. το πτηνό το πτηνό το πτηνό
    όλο ζαβολιές κι καπρίτσια
    ονειρεύεται ταξίδια
    νομίζει πως έγινε του μπλογκ μαστόρι
    με ένα τραγουδιστό αναρτησόρι!!!!!!
    ποτέ του όμως δε θα γίνει παραδείσιο πτηνο-αγόρι!!
    τσίου τσίου!
    (Εχω επισκέψεις και με καθυστέρησαν σήμερα στο πρωινό ξύπνημα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Νάσια, η Νάσια, η Νάσια,
      απ΄το πρωί θα μου αρχίσει τα γυμνάσια
      σχολιασμούς -και τσαχπινιές,
      Πτηνούλι, πτηνούλι, πτηνούλι,
      χαμογελάει κι ας καεί το πελεκούδι
      κουτσομπολιά -και ομορφιές!

      Τσίου!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα πτηνούλι,

    Ξεκουράσου....για να μην έχεις ύστερις δικαιολογίες!!!

    Τσιουφιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ; Δικαιολογίες; Ζαμέ!
      Από αύριο φρεσκότατες νέες αναρτήσεις (θα μυρίζουν θάλασσα)!
      :)

      Διαγραφή
  3. Πω πω.αναμνήσεις..αυτό το έργο το έχω σε βιντεοκασέτα και το έβλεπα επί καιρό βίντεο..
    Καημένη Κύπρος πόσα να αντέξεις;; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό σου το έβαλα κι εγώ πρωινιάτικα, για να το θυμηθείς και ν'αναπολήσεις! Χε χε χε!

      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  4. Καλημερούδια, Πιγκουίνε!

    Να είσαι και να περνάς καλά!!!
    Φιλιά!❀~✿

    ΥΓ. Αναμένω εναγωνίως το φρέσκο υλικό! ツ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα, καλημέρα και καλή βδομάδα (δεν είναι ζούπερ να αρχίζει η εβδομάδα από Τρίτη;). Κάποια στιγμή πρέπει να μου κάμεις μάθημα για το πώς να γράφω αυτά τα υπέροχα emoticons που βάζεις! Λουλουδάκια, περισπωμένες, σηματάκια (θέλω κι εγωωωω!!!!)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα, Πιγκουίνε μου! Εδώ έχει τα περισσότερα, αλλά (επίσης, στο ίδιο blog) κι εδώ! Χρειάζονται απλώς copy & paste! ツ

      Φιλιά, καλό μου πτηνό και καλή αντάμωση αύριο το πρωί!!! ❀~✿

      ΥΓ. Ζούπερ ντούπερ είναι ν' αρχίζει από Τρίτη... και να τελειώνει Πέμπτη (εγώ πάω με... τα σχολεία, βλέπεις!!!) ツ

      Διαγραφή
    3. Εκ μέρους του πτηνού, ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία σου Ιωάννα μου!
      Δόξα τω Θεώ ✚ ... είχα φάει τον κόσμο να βρω αυτά τα ❀ ✿...

      Διαγραφή
    4. ツ Χαίρομαι που σας αρέσουν! ツ

      Διαγραφή
  5. Την πενταημερη σχολική εκδρομή μου θύμισες με το άσμα που μας έβαλες πρωϊνιάτικα για να μας...νεροπεράσεις. Μόνον που εμείς φορούσαμε τις μπλε ποδιές μας και όχι μίνια και ξώπλατα. Δεν πειράζει όμως Πιγκουίνε μου...να είσαι καλά, να περάσεις ακόμα καλύτερα και να γυρίσεις με φορτισμένες τις μπαταρίες σου (πτηνό-παιχνίδι, κουρδιστό). Σε αναμένουμε....φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα! Είμαι ακόμα στη φόρτιση, αλλά από αύριο ντούρασελ ("εκεί που οι άλλοι πιγκουίνοι σταματούν, ετούτος συνεχίζει και συνεχίζει και συνεχίζει..."). Είδες νάζι το άσμα; Και τσαχπινιά; Ελπίζω να σε έκαμε να χαμογέλασες!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Αχ καλημέρα απ τον συναχωμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλαμιά στην κάμπο19 Μαρ 2013, 11:55:00 π.μ.

    Από τη δεκαετία '70 ή '80 είναι η τραγουδάρα, έ;
    Επειδή το συζητήσαμε και πρόσφατα (Μπέθυ, Πασχάλης, Πάολα,Οικονομόπουλος κλπ κλπ) η διαφορά εκείνων των εποχών με την σημερινή είναι ότι εκείνες ήταν απλώς κακόγουστες. Η σημερινή είναι φτηνή και σχεδόν χυδαία.

    (Αυτό το "εδώ παρέξω" με προβληματίζει. ΄Η πήρες το καράβι και πήγες στα Χανιά, ας πούμε, ή έστω Πάτρα-Αγκόνα, ή πήρες το αερόπλανο και πήγες στο Τόκιο. Περιμένω ταξιδιωτικές περιγραφές για να καταλάβω τι σημαίνει το δικό σου "παραέξω")-:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα έιτις ήταν το άσμα, εξού και η αισθητική βιντεοκασέτας! Προχειρότητα, ευκολία και μπαντ τέιστ.
      Όσο για το δικό μου "παραέξω", μ'έχεις μάθει και με ξεύρεις! Να δω τι θα σου πρωτοδείξω από τις δύομιση χιλιάδες φωτογραφίες που έβγαλα πάλι (αλήθεια, τόσες είναι!). Τριάντα αναρτήσεις μπορώ να σου βγάλω, άνετα! :)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Να σου πω βρε πτηνό, μια που είσαι μεταναστευτικό δεν έρχεσαι κι από δω μια βόλτα να σου κάνω ξενάγηση να πάθεις πλάκα, τι μπούργκες, τι παντόφλες ξώφτερνες, τι καμήλες, τι ουρανοξύστες, μιλάμε για μεγαλεία...

    Καλές βακασιόν αγαπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα σου λέω: σου'ρχομαι! Είναι ζήτημα χρόνου.
      Διότι εγώ σ'ενα πράμα που δεν μπορώ να αντισταθώ είναι στη μπούργκα και στην γκαμήλα. Αν μου προσθέσεις και την παντόφλα τη ξώφτερνη, τελείωσε μ'έχεις κερδίσει!

      :)

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω εγώ από αυτά δεν είχα γεννηθεί ακόμα.
    Συγνώμη είπατε τίποτα;
    Α νόμιζα...

    Γεια σου πτηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλούμε όπως προσκομίσατε στο πτηνό άμεσα, πιστοποιητικό γεννήσεως, αστυνομικό δελτίο ταυτότητας ή άλλο επίσημο έγγραφο που να αναγράφει την ακριβή ημερομηνία γεννήσεώς σας.

      :)

      Διαγραφή
  10. Καλά να περάσεις πτηνούλι! Ανυπομονώ για το επόμενο ταξιδάκι!

    Καλό βράδυ όπου και αν βρίσκεσαι! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σεργιανίζω το έρμο πτηνό, δεν θέλω να γυρίσω!
      Θα σου τα πω διεξοδικά, μείνε συντονισμένη!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Πιγκουινάκι μου.. μιας και έχω τα γενεθλιάκια μου και επειδή σεργιανίζεις και μπορεί να μην δείς την ανάρτηση από μόνος σου.. πέρνα να παραλάβεις το βραβειάκι σου (αν το θες δηλαδή.. έχεις ελεύθερη βούληση σε αυτό)

      http://melikaikanella.blogspot.gr/2013/03/blog-post_20.html

      Σου στέλνω πολλά φιλάκια και περιμένω το επόμενο ταξίδι! Κράτησέ μου θέση!

      Διαγραφή
  11. Τυχερούλη...ποιος ξέρει για που ταξιδεύεις πάλι...

    ΄Αντε να περάσεις καλά, και να μας ξανάρθεις ξεκούραστος και ανανεωμένος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πτηνό επανήλθε στο κονάκι του ζούπερ ανανεωμένο και καλοχορτασμένο από εικόνες κι εμπειρίες! Έχω πολλά να σου κουτσομπολέψω, όρεξη να'χεις να μ'ακούς!

      :)

      Διαγραφή
  12. Η Έφη Πίκουλα αν δεν με απατά η μνήμη;
    Τι λες τώρα; Πού το ξέθαψες το ντοκουμέντο αυτό;;;

    Να πτηνο-πορεύεσαι όμορφα εκεί που πετάς πάλι...
    Φιλιά εναέρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που έχω κι εσένα Μαρία, γιατί το υποψιαζόμουν ότι είναι η Έφη, αλλά ήθελα και μία επιβεβαίωση!

      Πολλά πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. γεια σου συναδελφε!
    αν θες πες μου την αποψη σου για κατι που με απασχολει :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html

    επισης, αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απάντησα Στέφανε. Ελπίζω να βοήθησα κάπως.

      Διαγραφή
  14. επισης, αν θες γινε μελος στο μπλογκ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts