Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

Τι είναι ροζ, χνουδωτό κι αναβοσβήνει;

Μιλάμε ζούπερ γουάου, κέρδισα βραβείο! Και μου το απένειμαν με διαφορά κάποιων ημερών τόσο ο νιάου νιάου Γάτος σε Οίστρο, όσο και ο -αδυναμία μου μεγάλη, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε;- Τρεμένς. Το πράιζ είναι ετούτο το ροζ αρκούδι που πάει και με το μπαγκράουντ μου. Η παραλαβή προϋποθέτει και απάντηση σε τέσσερα ερωτήματα. Το πτηνό δίνει απαντήσεις.


(α) Γιατί δημιούργησα το μπλογκ μου;

Με πας πίσω, πολύ πίσω. Διότι βλέπεις, το πτηνό καυχιέται ότι διατηρεί ένα από τα αρχαιότερα μπλογκς στο ελληνικό κουρμπέτι -σχεδόν εννιά χρόνια δεν το λες και λίγο! Εικοσιοκτώ ήμουν και σε λίγο σαρανταρίζω (εντάξει όχι ακριβώς και μεθαύριο, αλλά το έκαμα πιο έπικ και μελοδραματικό για να δείξει!). Πάμε πίσω στο δυοχιλιάδεςτέσσερα!Καλοσπουδαγμένος, αψηλός και φιτ φέρελπις, με καλή δουλειά και την Ελλάδα στα χάι της. Όλα καλά; Τουναντίον, όλα μαύρα. Η μαμά μου στο τελευταίο στάδιο του καρκίνου, τα χρέη να με ζώνουν από παντού, πέρσοναλ λάιφ ανύπαρκτη και η καθημερινότητά μου τα νοσοκομεία. Ναι, θυμάμαι πολύ καλά γιατί το ξεκίνησα ετούτο δω το μπλογκ. Ήμουν εξαιρετικά μόνος μου. Αυτή είναι η απάντηση. Δεν εννοώ από φίλους -φίλους είχα διαλεχτούς και μου στάθηκαν και με αγκάλιασαν και με στήριξαν και τους ευχαριστώ. Σαν έκλεινε όμως η πόρτα του σπιτιού μου, έμενα εγώ και η μοναξιά μου, εγώ και οι αγωνίες μου, εγώ και η απόγνωσή μου. Ψυχοθεραπευτικό λοιπόν; Περίπου. Συντροφιά μου, ήταν. Έγραφα σ'ένα μπουκάλι τις σκέψεις μου και τις άφηνα στον ωκεανό του διαδικτύου. Ένα μήνα μετά την πρώτη μου ανάρτηση, εκείνη πέθανε. Κι έμεινα ακόμα πιο μόνος. Της είχα αδυναμία, μ'αγαπούσε πολύ, γιόμιζε πάντα περηφάνια για μένα, ήμουν ο μονάκριβός της! Την έκαμα και γέλαγε! Ως την τελευταία στιγμή κι όταν όλα τα υπόλοιπα δεν έπιαναν πια (μήτε τα φάρμακα, μήτε οι θεραπείες), το μόνο που μου είχε απομείνει για να της απαλύνω τον πόνο, ήταν το χιούμορ μου. Κι όταν εντέλει έφυγε, τ'αποφάσισα πως να γελάει πρέπει κανείς. Και ν'αγαπάει δίχως όρους. Και να ζει τη ζωή του όσο πιο καλά μπορεί. Με αυτά τα τρία υλικά είναι φτιαγμένο ετούτο δω το μπλογκ. Με χαμόγελο, με αγάπη και με ντόλτσε βίτα.


(β) Ποια μπλογκς επισκέπτομαι συνήθως;

Τον Τρεμένς θέλω να διαβάζω, του'χω αδυναμία τα έχουμε ξαναπεί. Και τη Νάσια, πρώτη πρωινή καλημέρα. Και τα ζούδια του διαδικτύου: τον Πρόβατο (ρισπέκτ!), τον Αρκούδο (χρόνια τώρα!), την Κουρούνα (παλιά αγαπημένη κι αυτή!), τον Γάτο και τον Τσαλαπετεινό (τα πτηνά μεταξύ μας σολινταριτέ!). Και τον Philo διαβάζω πάντα. Και τις αναλύσεις του Γεράσιμου και του V for Valvis. Και τις ζόρικες φωνές: την ψιλικατζού, τη Μάγισσα Κίρκη, τον Άνθρωπο του Μετρό, τη Sraosha, τον Άσωτο. Και την αγαπημένη Γιαγιά Κασσιανή, το bLoGirL, το Μελοκάνελλο, το Mytripsonblog, την Angela-Lucy, το Kostalexi της Αστέρως, τη Σερενάτα, τη Σοκατσού, τη Λιακάδα, την Αγγελική, τη MyLovelyBaby, την Ιωάννα, τη Lemon, την Αθηνά, το Δελφινάκι, τη Ria, τις Σκέψεις των Έξι, τη Μερόπη και βεβαίως τη γλυκιά μου DaNaH! Ουφ, λαχάνιασα και που τα λέω. Ε και τη Georgina Kassavetes εννοείται! Και τον Mahler. Και ξεχνάω και πεντέξι, σχωρέστε με! Δεν σχολιάζω πάντα και μπορεί να χάνω και κάνα ποστ, αλλά όσους έχω στο blogroll μου, όλους σας παρακολουθώ.



(γ) Ποια είναι τ'αγαπημένα μου θέματα;

Όλα μ'αρέσουν, όλα μ'ενδιαφέρουν, όλα θέλω να τα συζητήσω. Και τα σοβαρά και τα γελαστερά. Μ'αρέσει να σου μιλάω για ταινίες, για τέχνες, για κόμικς, για σειρές, για πολιτική, για διαφημίσεις, για μουσικές. Μου αρέσει να κοιτάζουμε μαζί φωτογραφίες και να σχολιάζουμε. Να σε παίρνω μαζί μου στα σουρτουκέματά μου. Στις αγαπημένες μου πόλεις που επιστρέφω ξανά και ξανά: στο Λονδίνο, στην Κωνσταντινούπολη και στη Θεσσαλονίκη. Στην Ελλάδα και στα εξωτερικά. Παντού σ'έχω μαζί μου και πάντα σε σκέφτομαι και λέω "μμμ, αυτό ίσως και να ενδιαφέρει τον αναγνώστα, τράβα δυοτρεις φωτό να του τις δείξεις". Και ξεύρεις κάτι; Κάθε μου ποστ, εγώ είμαι. Κι αν δεν είναι ευθέως αυτοαναφορικό, εντέλει για εμένα σου μιλάω. Πίσω από τις λέξεις.


(δ) Μία λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο μπλογκ;

Προφανώς η λέξη "πτηνό". Κι άλλες πολλές. Κάμποσες στα γκρίκλις. Που αν είσαι φανατικά της Φιλολογίας, μου έχεις πατήσει ντισλάικ και μου έχεις σπάσει και τ'αμάξι. Κι αν λέω τον άνθρωπο, "άνθρωπα" κι αν βάζω κάνα τελικό σίγμα στο δηλαδή και στο επειδή, όλα μου τα συγχωρείς γιατί με αγαπάς και είμαι προστατευόμενο είδος από το βε-βε-εφ.

Επειδής τα βραβεία είναι για να μοιράζονται και οι περισσότεροι από αυτούς που παρακολουθώ έχουν ήδη παραλάβει το συγκεκριμένο, απονέμω το ροζ αρκούδι κι εγώ με τη σειρά μου σε όλους τους αναγνώστες που με τιμούν με την καλημέρα τους και τα σχόλιά τους. Να το σηκώσουμε όλοι μαζί το τιμημένο!

66 σχόλια :

  1. Περιττό να σου πω πόσο με συγκίνησες με την πρώτη απάντησή σου, και ναι, πρέπει να γελάμε, όσο μπορούμε περισσότερο γιατί μόνο έτσι η ζωή είναι όμορφη!

    Σ ευχαριστώ που απάντησες!

    Καλημέρα όμορφο πτηνό! Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ. Όχι τόσο για το βραβείο, αλλά για τα ποστς που γράφεις και για όλες τις καλημέρες σου.

      :)

      Διαγραφή
  2. ξέρεις γιατί άργησα φυσικά!δεν είχα ιντερνετ ....είσαι πολύ γλυκό πτηνό και παιχνιδιάρικο!
    φιλάκια και τσίου τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά, διότι εκτός από πρώτη πρωινή, είσαι και εξαιρετικά πιστή φίλη του πτηνού! Πολλές καλημέρες Νάσια!

      Τσίου τσίου!

      Διαγραφή
  3. Καλό μου πτηνό!!!

    Δεν έχω τι να σου γράψω, σήμερα!... Τα είπες όλα σ' αυτές εδώ τις φράσεις σου:
    "(...) να γελάει πρέπει κανείς. Και ν'αγαπάει δίχως όρους. Και να ζει τη ζωή του όσο πιο καλά μπορεί."
    ...Και ναι, όλα αυτά τα πολύτιμα υλικά τα έχει το blog σου... και γι' αυτό σ' αγαπάμε πολύ κι εμείς!

    Πολλά φιλιά και να είσαι καλά! ❀~✿

    ΥΓ. Και καλημέρα, που την ξέχασα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα βλέπεις αυτά τα τρία υλικά στο μπλογκ. Γιατί με αυτά προσπαθώ να πλάθω τις αναρτήσεις -κάποτες το καταφέρνω, κάποτες δεν μου βγαίνει, αλλά πάντοτε το προσπαθώ.

      Πολλά φιλιά και καλημέρες Ιωάννα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα πτηνό,
    Κάθε φορά που αναφέρεσαι στη μαμά σου συγκινούμαι πολύ...
    Κάθε πρωί με το που φτάνω στη δουλειά φτιάχνω καφέ και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να σε διαβάσω. Μας έχεις χαρίσει τόσες όμορφες στιγμές! Νά' σαι καλά να συνεχίσεις έτσι για πολλά-πολλά χρόνια ακόμα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Μίκα! Πτηνούλι συνδυάζεται ωραιότατα με πρωινό καφέ και κουλουράκια! Κι αν τυχόν καταφέρνω που και που να σου χαρίζω και μερικές όμορφες στιγμές όπως λες, ζούπερ μεγάλη μου χαρά!

      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  5. Έκλαψα φίλε μου με την πρώτη παράγραφο. Όταν δεν με κάνεις να γελώ, με κάνεις και κλαίω. Μεσαίο κάτι δεν έχει. Γι' αυτό σε ξεχωρίζω και σ' αγαπώ, από τότε που σ' ανακάλυψα. Να είσαι πάντα καλά και να μας παίρνεις μαζί σου στα ταξίδια σου.
    Καλημέρα Πτηνό!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέλιο και κλάμα, είναι και τα δύο καθαρτικά με έναν τρόπο. Ελπίζω να σου προκαλώ πιο συχνά το πρώτο βέβαια, διότι αρκετές μιζέριες μάς κυκλώνουν, δεν χρειάζεται να κλαίμε και στη μπλογκόσφαιρα. Σε φχαριστώ για τα καλά λόγια και την αγάπη σου.

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Το πρώτο, το πρώτο με κάνεις πιο συχνά! Εγώ σίγουρα έχω να σκεφτώ σοβαρά πάνω στο "κλάμα" γιατί είμαι γνωστή δραματικιά και τώρα τελευταία αυτό αρχίζει να με φαίνεται πράξη βίας προς την ανθρωπότητα. Καλά ήταν όσο όλοι ήταν στα χάϊ τους, δε με έδιναν σημασία. Τώρα με παίρνουν πολύ στα σοβαρά και άντε να τους συνεφέρω. Πολύ δύσκολος ο αγώνας μου, πρέπει να πάω κόντρα σε όλες τις φυσικές μου ροπές.

      Διαγραφή
  6. Να γελάμε πρέπει και να συγκινούμαστε πρέπει... Και να σε διαβάζουμε πρέπει γιατί μας τα προσφέρεις τόσο όμορφα και τα δύο συναισθήματα....

    Καλημέρα πτηνό!

    Αρχαίο πτηνο...(μα από το 2004???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, αρχαίο πτηνό, έχω αρχίσει να βγάζω άσπρα πούπουλα και να μου πέφτει το ράμφος.
      Εσένα λοιπόν σε παρακολουθώ πολύ τελευταία. Και πολύ σε απολαμβάνω.

      :)

      Διαγραφή
    2. Εσυ ασπρίζεις και εγώ κοκκινίζω...

      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Oτι είσαι προστατευόμενο είδος είσαι...
    ..όχι για τον τρόπο που περπατάς και ανοίγεις τα "φτερά" σου αλλά για τον τρόπο που αγαπάς και αυτό φαίνεται μέσα από τα μάτια σου... που αγαπούν την λεπτομέρεια και ανακαλύπτουν την ομορφιά στην πιο μικρή, πιο ελάχιστη μορφή της αλλά και στον τρόπο που παρουσιάζεις τα θέματα και στην έκρασή σου που είναι η επιτομή της λέξης "αξιοπρέπεια"

    Αγαπώ πτηνό!❤ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ομορφιές της ζωής κρύβονται στις λεπτομέρειες, στην καθημερινότητα, στα απλά πράγματα. Δυστυχώς πέρασα κι εγώ μεγάλο μέρος της δικής μου ζωής, περιμένοντας τα μεγάλα και τα εντυπωσιακά. Αλλά επειδής δεν έρχονται όσο συχνά τα θέλουμε, απεφάσισα να αναζητήσω το νόημα και στα μικρά. Αν αποτυπώνεται αυτό και στα κείμενά μου, χαίρομαι πολύ!

      Και η λέξη "αξιοπρέπεια" είναι μεγάλο κοπλιμέντο. Σε ευχαριστώ θερμά!

      Διαγραφή
  8. Πιγκουινακι μου πολυ σε χαρηκα στις απαντησεις σου!!Καθε φορα σε χαιρομαι και περισσοτερο!!Σου αξιζουν πολλα βραβειακια και ειμαι χαρουμενη που σου εδωσα ακομα ενα,ροζ και αυτο,και ταιραζει πολυ με το μπλογκ σου!

    Ολα ζουπερ που λες και εσυ και να ειναι παντα ζουπερ!Που θα ειναι,ειμαι σιγουρη!!

    Καλημερα και πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε φχαριστώ Μελοκανέλλα μου! Και για τα καλά σου λόγια και για το ζούπερ βραβείο που μου χάρισες! Θα τα κάμω συλλογή τα ροζ βραβεία και θα τα κοτσάρω απάνου απάνου στο μπλογκ για να τα βλέπω να τα χαίρομαι!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. ουαου!!!! 9 χρόνια μπλοκ!!!! Δεν το είχα καταλάβει!!! Μένω άφωνη, μπράβο λοιπόν!!! Εγώ πάντως σε επιλέγω γιατί οι αναρτήσεις σου είναι χαρούμενες και αισιόδοξες!!! και αισθάνομαι και το χαμόγελο και την αγάπη και πιο πολύ την ντόλτσε βίτα.
    Καλές αναρτήσεις λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού εισπράττεις και το χαμόγελο και την αγάπη και τη ντόλτσε βίτα, πτηνούλι δηλώνει βέρι βέρι χάπι! Διότι αυτό σημαίνει ότι τον πετυχαίνει το στόχο του! Φχαριστώ που με διαβάζεις!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένε μου φίλε, με έκανες και δάκρυσα πρωί πρωί. Να είσαι καλά, που μας προσφέρεις τόσο απλόχερα την αγάπη και το χιούμορ σου. Εγω ταξιδεύω μαζί σου όπου και να πας και λογαριάσε με στους δικούς σου ανθρώπους που είναι πολύ περήφανοι για σένα και νομίζω οτι είμαστε πολλοί που σε αγαπάμε και πετάμε με τα φτερά σου
    καλημέρα με μιά μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, έτσι όπως το πας, θα με πάρουνε εμένα τώρα τα ζουμιά!
      Πολύ (αλλά πολύ πολύ πολύ) σε ευχαριστω για την αγάπη σου και για την αγκαλιά σου!
      Μα πόσο γενναιόδωρο όμως, να προσφέρεις την αγκαλιά σου σε κάποιον που δεν βλέπεις παραμόνο μέσα από τις λέξεις και τις σκέψεις του!!!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μας έβγαλες όλα τα συναισθήματα μαζί βρε πτηνό πρωι πρωι.
    Πως τα καταφέρες;
    Είσαι πολύ γλυκό πτηνό και χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε, έχω ταραχτεί πολύ που έχω χάσει 9 χρόνια πτηνό.
    Θα διαβάζω κάθε μέρα να αναπληρώσω τα κενά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα χα! Σιγά μην κάτσεις να διαβάσεις τα μπαγιάτικα! Μόνο ολόφρεσκες αναρτήσεις για εσάς!
      Κάθε ποστ και ένα βήμα παραπέρα! Πτηνούλι έχει ακόμα πολλά να σου αραδιάσει, όρεξη νάχεις...

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Με χαμόγελο, με αγάπη και με ντόλτσε βίτα....καλημερα πτηνό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Ούτε στάλα λιγότερο!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Τα θερμά μου συγχαρητήρια Πιγκουίνε μου, για το βραβειάκι σου. Σου αξίζουν αυτό και άλλα πολλά. Τα συστατικά της επιτυχίας σου είναι αυτά που αναφέρεις και που τα εισπράττουμε κι εμείς οι αναγνώστες σου γιατί τα έχουμε ανάγκη. Σε ανακάλυψα πολύ πρόσφατα και σε θεωρώ εύρημα και θησαυρό. Λατρεύω το χιούμορ σου που με κάνει και ξεκαρδίζομαι, θαυμάζω την ευφυία σου, τις γνώσεις σου και το μνημονικό σου και μ'αρέσεις πολύ γιατί με τις αναμνήσεις σου και τις αναδρομές σου μου θυμίζεις τα παιδικά χρόνια των παιδιών μου. Βλέπεις έχουν πάνω κάτω την ηλικία σου και όσα αφηγείσαι τα έχω βιώσει κι εγώ μαζί τους.΄Οσο για τα ταξίδια και τις περιπλανήσεις σου δεν έχω λόγια. Θέλω να ξαναπάω στα μέρη που μας πας για να δω όλα αυτά που έχω χάσει όταν πήγα μόνη μου. Σου εύχομαι να είσαι πάντα γερός, χαρούμενος και τυχερός στη ζωή σου. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, τώρα το πτηνό κατακοκκίνησε! Οι πιγκουίνοι δεν φημίζονται για την καταπληκτική ευφυία τους, μήτε για το μνημονικό τους! Είναι όμως αστείοι και αγαπησιάρηδες! Χαρά μου που σου υπενθυμίζω αναμνήσεις με τα παιδιά σου!

      Πολλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Να είσαι πάντα καλά πτηνούλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ An-Lu μου! Ούτε που θυμάμαι πόσα χρόνια σε διαβάζω...
      :)

      Διαγραφή
    2. Και έχω αραιώσει τα τελευταία χρόνια...σόρι...

      Διαγραφή
  15. Πρώτα με έκανες να κλάψω και μετά να γελάσω...όπως και να έχει με συγκίνησες πάλι...να είσαι καλά πτηνό να ομορφαίνεις το διαδίκτυο...είσαι ζούπερ!!
    Δημιουργείς έντονα συναισθήματα..τόσο δυνατά όσο οι φωτογραφίες σου και οι περιγραφές σου...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε φχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πτηνούλι λάβς γιου του!
      Πολλά φιλιά, Μαρία!

      Διαγραφή
  16. Καλαμιά στην κάμπο21 Μαρ 2013, 12:44:00 μ.μ.

    Εφόσον για να πάρεις τον αρκούδο έπρεπε να απαντήσεις σε ορισμένα ερωτήματα και εφόσον με την σειρά σου τον απένειμες σε μας τους αναγνώστες σου,νομίζω ότι πρέπει να απαντήσουμε κι εμείς στα ίδια ερωτήματα,
    κάπως προσαρμοσμένα είναι η αλήθεια:

    1)Γιατί δεν δημιούργησα μπλογκ

    Γιατί αυτά που θέλω να πω και αυτά που σκέφτομαι τα λένε καλύτερα από μένα οι άλλοι, δηλαδή ο Πιγκουίνος.

    2)Ποια μπλογκς επισκέπτομαι συνήθως

    Επισκέπτομαι πολλά μπλογκς, δηλαδή το εξής ένα : τον Πιγκουίνο.
    Δεν κάνω πλάκα. Προτιμώ κυρίως ξένα (π.χ.The Bloggess, The Onion). Αν όμως είναι μπλογκς με συνταγές τότε επισκέπτομαι δεκάδες. Μήπως πρέπει και ο Πιγκουίνος να αρχίσει να ασχολείται με την μαγειρική;

    3)Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα

    ΄Ο,τι γράφει ο Πιγκουίνος.

    4)Μια λέξη που χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα όταν σχολιάζω

    Αυτό συνήθως εξαρτάται από εκείνα που γράφει το αγαπημένο μου πτηνό ("αγαπημένε μου Πιγκουίνε", το λέω συχνά).

    5)΄Εχεις μετανοιώσει σε κάτι σχετικά με το μπλογκ του Πιγκουίνου

    Που δεν τον είχα ανακαλύψει νωρίτερα κι έχασα πολύτιμο χρόνο.

    (Η τελευταία ερώτηση δημιουργήθηκε γιατί η απάντησή της δεν χωνόταν πουθενά στις προηγούμενες.)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Καλαμιά. Ετούτο δω το μπλογκ είναι πια και δικό σου. Κι αν λέει απάνου Πιγκουίνος, έχει στις σελίδες του τόσες σκέψεις σου και τόσο ωραία κι εύστοχα σχόλιά σου, που δίχως αυτά, δεν θα ήταν το ίδιο. Ξεύρεις, σε κάθε ανάρτηση, είσαι από τους ανθρώπους που σκέφτομαι. Λέω "χμ, δεν θα αρέσει πολύ αυτό στην Καλαμιά, δεν βλέπει μπλοκμπάστερς!", "αυτό νομίζω θα ενδιαφέρει την Καλαμιά, να δεις που θα συμφωνήσει μαζί μου!", "πολύ περίεργος είμαι για το τι θα σχολιάσει η Καλαμιά και αν έχει άλλη γνώμη!". Σα να μιλάμε είναι, καθημερινά στο τηλέφωνο. Έτσι στα πεταχτά, για ένα γεια και μία καλησπέρα.

      Τιμή μου (και το εννοώ) που αφιερώνεις χρόνο και με διαβάζεις αδιαλείπτως. Χαρά μου (και το εννοώ) που βρίσκεις ενδιαφέρον σε αυτά που αραδιάζω.

      Για τη μαγειρική, δεν μπορώ να σου υποσχεθώ -πτηνούλι προσπαθεί, αλλά δεν τα πολυκαταφέρνει στο κούκινγκ. Οκτώ-εννιά φαγητά έχει μάθει να κουτσοσιάχνει και τα επαναλαμβάνει. Αλλά ξεύρει να εκτιμά το καλό φαγητό (μεγάλο ρισπέκτ) και τρέφει πια μεγάλο θαυμασμό για τους ανθρώπους που μαγειρεύουν καλά και ζωγραφίζουν γεύσεις.

      Πολλά πολλά πολλά φιλιά! (και φχαριστώ)

      Διαγραφή
  17. Πτηνούλι καλησπέρα :) Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου. Μέσα από αυτή σου την ανάρτηση έμαθα πολλά πράγματα για εσένα που δε γνώριζα, καθώς είμαι σχετικά νέα αναγνώστριά σου. Είναι τιμή μου που με έχεις στη λίστα των ιστολογίων που διαβάζεις :)

    Θα σου κάνω όμως το παραπονάκι μου. Το βραβειάκι αυτό σου το έδωσα και εγώ και μάλιστα σε αποκάλεσα και "λατρεμένο Πιγκουινάκι" βλ. εδώ:

    http://my-lovable-baby.blogspot.gr/2013/03/emotions-thoughts-2-1-1.html

    και μου είχες γράψει τότε ότι "Πτηνό ετοιμάζει ευχαριστήριο λογίδριο, το οποίο και θα διαβάσει σε ειδική εκδήλωση με επιμελώς αυθόρμητη συγκίνηση!". Δεν πειράζει που με ξέχασες. Σε συγχωρώ γιατί είσαι λατρεμένο και όταν έρχομαι εδώ μέσα διασκεδάζω :)

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου τι έκαμα το συφοριασμένο πτηνό! Είχες σ'εκείνη την ανάρτηση δύο βραβεία και μπερδεύτηκα ότι πήρα το άλλο (που μου το έχουν απονείμει κι αλλού και σκέφτομαι να το κάμω άλλη ανάρτηση). Πρόθεσις δεν υπήρχε, με την καμία! Σε θερμο-ευχαριστώ και σε γλυκο-φιλώ! Και γονυπετής ζητώ συγνώμη!

      :)

      Διαγραφή
    2. Σήκω πάνω βρε! Επιτρέπεται να κάθεσαι στα γόνατα Πιγκουίνος πράμα που δεν έχεις και γόνατα εδώ που τα λέμε; Μη ζητάς συγγνώμη για αυτή τη βλακειούλα. Το ξέρω ότι ξεχάστηκες και δεν το έκανες επίτηδες.
      Φιλιά ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ φτερά! (σήμερα είμαι γενναιόδωρη)

      Διαγραφή
    3. Αχ στη γενναιοδωρία σου στηρίζομαι το έρμο πτηνό!
      (και η αλήθεια είναι πως δεν έχω και γόνατα, τώρα το συνειδητοποίησα! ΘΕ-ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΟΝΑΤΑ!!!)

      Πολλά πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  18. Χάρηκα που διάβασα αυτήν την ανάρτηση κι έμαθα την πτηνοιστορία. Συγκινήθηκα πολύ με την ιστορία της αρχής στο μπλογκινγκ. Να'σαι πάντα καλά και να γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ πολύ ...INA! Παρότι τώρα έχω αρχίσει να σε παρακολουθώ (είσαι και μπραντ νιου!), μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου. Νομίζω ότι μέσα από τις γραμμές του, νιώθω και τους λόγους για τους οποίους το γράφεις. Μου αρέσει πολύ.
      Σ'έχω προσθέσει και στο μπλογκρόλ μου για να σε συναντώ πλέον τακτικά!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Μετά από μια τέτοια ανάρτηση, το μόνο που μπορώ να σου στείλω διαδικτυακά είναι μια σφιχτήηηηη αγκαλιά κι ένα ζεστό φιλί στο αριστερό σου μαγουλάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι λατρεύει αγκαλίτσες και φιλάκια, διότι είναι ως γνωστόν αγαπησιάρικο και συναισθηματικό! 'Όπως είδες και σε διαβάζω και μου αρέσεις και στο μπλογκρόλ μου έχεις προστεθεί γιατί θέλω να μη χάνω τα απντέιτς σου! Πότε θα πάμε Σκότλαντ;

      :)

      Διαγραφή
  20. Πτηνό μου συγκινήθηκα... Σου δίνω ολόψυχα μια ευχή: η ζωή σου να έχει πάντα αυτά τα τρια υλικά που είπες: χαμόγελα, αγάπη και ντόλτσε βίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για σένα το ίδιο εύχομαι! Και για το υπέροχο φάμιλί σου!
      Αλλά μην νομίζεις ότι θα τη γλιτώσεις έτσι εύκολα με μερικά καλά λόγια κι ευχές! Θα έρθω καημένη μου στην Ελβετία, να με πηγαίνεις βόλτα κι εμένα στα δάση και τις βουνοκορφές και να με ταϊζεις σοκολάτες! Ε μα πια!

      :)

      Διαγραφή
  21. Σευχαριστω πολυ που δεχτηκες και επαιξες με το βραβειακι!Αν μη τι αλλο εισαι ενας μπλογκερ που θαυμαζω,με κανεις και χαμογελω οταν σε διαβαζω και αλλωτε ταξιδευω!
    Τελικα γατοι,πτηνα,αρωματα και γευσεις εχουμε πολλα κοινα.Παντα πισω απο εναν ανθρωπο με χιουμορ βρισκεται ενας βαθυς πονος!
    Με συγκηνησες πολυ με τον λογο που ανοιξες το μπλογκ αυτο και μου χτυπησες γατισια φλεβα!Να εχεις ενα ομορφο απογευμα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που μου έδωκες το υπέροχο βραβείο!
      Κι εγώ τα λέω μια ζωή: τα ζούδια του διαδικτύου, ενωμένα ποτέ νικημένα!

      Πολλά φιλιά, Γάτε! (είναι και η εποχή σου, φαντάζομαι πέφτει πολύς οίστρος! χεχεχε!)

      Διαγραφή
  22. Πιγκου μου ,αργησα σημερα και πετυχα πολλη συγκινηση και πολυ χαμογελο!!
    Ευχαριστω που σκεφτηκες κι εμας τους ταπεινους αναγνωστες,που δεν εχουμε μπλογκ,να σταυρωσουμε κι εμεις ενα βραβειακι!!Σου εχω ξαναπει, σε διαβαζω περιστασιακα απο το ..βρε ουστ!!Τοτε που ειχες κανει αναρτηση για τη μαμα σου, θυμαμαι ποσο ειχα συγκινηθει, γιατι και η δικη μου ειχε πεθανει απο την ιδια ασθενεια,τη χρονια που πηρα το πτυχιο μου!Τον τελευταιο χρονο ,εγινες η καθημερινη αγαπημενη συνηθεια ,γιατι μεγαλωνοντας εσυ και μικραινοντας εγω, η ψαλιδα της ηλικιας κλεινει σιγα σιγα και τα ενδιαφεροντα γινονται ολο και πιο κοινα!!
    Εισαι ενα θαυμασιο πτηνο,διαβασμενο,πολυσχιδες αλλα συναμα σεμνο και αγαπησιαρικο!Θα μπορουσα να πω ενας νεος ..παλαιας κοπης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το Βρε Ουστ; Παναγιά-μου, αυτό είναι θεόπαλιο! Δεν μπορώ παρά να σε ευχαριστήσω θερμά που μου αφιερώνεις το χρόνο και την προσοχή σου, τόσα χρόνια! Χαίρομαι πολύ που συναντούνται τα ενδιαφέροντά μας και οι σκέψεις μας. Ναι, μεγαλώνω προφανώς. Φαίνεται και από τα κείμενα. Αλλά μέσα μου, ένα παιδί θέλω να παραμείνω. Να παίζω, να γελάω, ν'ανακαλύπτω με ενθουσιασμό τον κόσμο, να ρωτάω με περιέργεια και να μαθαίνω συνέχεια καινούργια πράματα.

      Μεγαλώνω εγώ (αργά), μικραίνεις εσύ (γοργά), υπέροχη παρέα είμαστε! Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Σε λίγα χρόνια που θα'χω κι εγώ προϋπηρεσία μπλόγκερ, κάτι αντίστοιχο θα γράψω (πρώτα ο Θεός κι αν είμαι καλά!).
    Να σου πω ότι και οι προσωπικοί μου λόγοι, οι ανάγκες και τα συναισθήματα, είναι ασορτί με τα δικά σου; Φούστα-μπλούζα ένα πράμα;
    Να σου πω επίσης ότι ζηλεύω το θάρρος και την ειλικρίνειά σου; Όλα αυτά θα μπορούσαν απλά να είχαν μείνει καλά κρυμένα και να μη μπαίνεις καν στην (επώδυνη) διαδικασία να "εκτίθεσαι" και να τα μοιράζεσαι.

    Νιώθω ευτυχής που σε γνώρισα!
    Τα φιλιά μου και τη φιλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, εξαιρετικά σε ευχαριστώ για όσα λες. Χαίρομαι που και για σένα το μπλογκινγκ είναι συντροφιά και τρόπος διεξόδου. Εγώ πολύ το απολαμβάνω -κι αν το απολαμβάνουν έστω και λίγο οι όσοι τυχόν με διαβάζουν, μεγάλη μου χαρά!

      Ακόμα και σε περιόδους που πνίγομαι από τη δουλειά και από ποικίλες υποχρεώσεις, προσπαθώ όλο και κάτι να γράφω, για να εκτονώνω την ανάγκη μου για επικοινωνία. Ακόρεστη ανάγκη. Είμαι και πτηνό πολυλογάδικο, τα'χουμε πει! :)

      Πολλά πολλά φιλιά, να'σαι καλά! Κι εγώ είμαι ευτυχής που σε γνωρίζω!

      Διαγραφή
  24. Να χαρείς το βραβείο σου..κομμένο και ραμμένο στα χρώματα του μπλογκ σου..με συγκίνησε η πρώτη σου απάντηση για τη μοναξιά και τη μαμά σου.. όλες οι απαντήσεις ενδιαφέρουσες..σ ευχαριστώ που περνάς από τα μέρη μου - χαίρομαι,νόμιζα δε περνάς :)
    Τσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, είναι δυνατόν να μην σε διαβάζω; Απλώς με τόσα μπλογκς που παρακολουθώ, καμιά φορά αμελώ να σχολιάσω. Αλλά σε καμαρώνω που κολυμπάς με τόση χάρη στους ωκεανούς του διαδικτύου.

      Τσίου τσίου!

      Διαγραφή
  25. Με συγκίνησες τόσο πολύ με την πρώτη απάντηση σου...

    Να σαι καλά πιγκουίνε, το αξίζεις το βραβείο και με το παραπάνω!!
    Τόσα ταξίδια φέρστ κλάς μας έχεις προσφέρει...
    Πολλές ευχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ στο μέλλον να δεις πόσα ταξίδια έχω να σας πάω!
      Πολλά πολλά φιλιά! Και φχαριστώ για τα καλά σου λόγια -πτηνούλι έχει κατακοκκινίσει.

      :)

      Διαγραφή
  26. Πιγκουινάκι σήμερα με έκανες και βούρκωσα... Μπράβο πτηνούλι μου!!! Σου αξίζουν πολλά βραβεία. Γράφεις καταπληκτικά και απολαμβάνω να σε διαβάζω !!!! Φιλάκια βραβευμένε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπόσχομαι μόνο γέλια και χαρές από βδομάδας! Αφού σ'έκαμα και βούρκωσες, πρέπει να σε αποζημιώσω!

      Πολύ σε φχαριστώ για τα φιλιά και την αγάπη σου!
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  27. Πολύ σ' αγαπάω πτηνούλι γλυκό !!!
    Από πριν δηλαδή...αλλά τώρα που διάβασα για τη μαμά και τα λοιπά....ε άσε με καϋμένε, στην ψυχή μου σ' έβαλα κι έχω και τη γιαγιά Κασσιανή να με σκουντάει να σε φιλήσει κι αυτή...
    Ουφ πια
    άντε φιλιά
    πάω σπίτι μου να σκουπίσω τα μάτια μου...
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο ζεστά κι αγαπησιάρικα φιλιά μου. Και στη Σόφη και στη γιαγιά Κασσιανή!
      Άχου, ειλικρινά δεν είχα πρόθεση να σας κάμω να συγκινηθείτε. Μόνο γελαστές, θέλω να σας βλέπω!
      Τσίου τσίου!
      Και φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Σε φιλώ γλυκά πτηνό μου....

    Ξέρω τον πόνο της μαμάς....έχασα μια από τις δύο μου μαμάδες, είμαι τυχερή είχα δυο.... τα ξέρω τα νοσοκομεία...ξέρω πως είναι να τραβάει το χέρι της από την παλάμη σου γιατι ο πόνος είναι αβάσταχτος και κείνη δεν βγάζει κιχ...

    Σε φιλώ γλυκά........
    όλα τα υπόλοιπα είναι ασήμαντα μπροστά στον πόνο της μητερας που ξεγλιστράει από τα χέρια σου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με νιώθεις λοιπόν Πασπαρτού μου. Αυτοί οι αποχωρισμοί δεν ξεπερνιούνται ποτέ. Απλώς λαμβάνουν διαφορετικές μορφές και φυλάσσονται εντέλει μέσα σου για όσο ζεις.

      Σε γλυκοφιλώ και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  29. Νομίζω πως αυτό είναι το κατάλληλο ποστ για να αφήσω επιτέλους εκείνη τη καρδούλα που θέλω να αφήσω καιρό (χωρίς να είμαι ορ σουζέ) και να σου πω ένα μεγάλο μπράβο για το μπλογκ και γενικά για τη στάση σου απέναντι στα πράγματα. Πόσο χαίρομαι που γράφεις τόσο συχνά! =)

    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ για την καρδούλα. Και για τα τόσο καλά σου λόγια.
      Γράφω και γράφω και γράφω και πολλές φορές σκέφτομαι ότι θα μπορούσα αυτόν τον (πολύτιμο) χρόνο να τον αφιέρωνα σε άλλα πράματα, αντίς να μένω μπροστά σε μία οθόνη. Αλλά ύστερα έρχονται μηνύματα σαν το δικό σου και μου επιβεβαιώνουν πως δεν αραδιάζω σκέψεις στο πουθενά -είναι κάποιος απέναντί μου και με ακούει.

      Ευχαριστώ που με ακούς.

      Διαγραφή
  30. εγινες αγαπημενη συνηθεια,αντι(ς)να κανω αλλο πραγματα και γω μενω σε μια οθονη να σε διαβαζω με την πρωτη ευκαιρια,να πεταγομαι απο χρονο σε χρονο,-και δεν ειμαι και πτηνο να πεις-και οντως με καλη διαθεση πιο pop δεν γινεται σημερα,με τετοια διαθεση ανοιξα το "Τι ειναι ροζ....."για να επιβεβαιωσω αυτο που απο την αρχη διεκρινα μπλογκ σου!συγκινηση,ευαισθησια,γελιο,γνωση,χιουμορ που δινεις απλοχερα στον αναγνωστη σου!λυπαμαι που αργησα να σε ανακαλυψω,διοτι εχω πολυ δρομο για να καλυψω,χαιρομαι που σε βρηκα!!!!!!να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Τι να πω; Χαίρομαι που τα όσα αραδιάζω, τυγχάνουν τόσο θερμής ανταπόκρισης. Είναι ετούτο το μπλογκ μία συνεχής αφήγηση της ζωής και του κόσμου, με τα δικά μου μάτια. Άλλοτε εύθυμη και άλλοτε πιο σοβαρή, η ματιά παραμένει πάντοτε αισιόδοξη και καλοπροαίρετη.

      Και πάλι, ευχαριστώ. Ειλικρινά. :)

      Διαγραφή
  31. Να συνεχισεις....Να αυνεχισεις,με το ιδιο χιουμορ,διαθεση και ευαισθησια,να γραφεις,να φωτογραφιζεις,να ταξιδευεις!!!!!!!!!!!και αν η απαρχη για αυτη το μπλοκγ ηταν ενα τοσο δυσαρεστο γεγονος,να ειναι μονο ευχαριστα αυτα που θα σηματοδοτουν και θα επικυρωνουν την συνεχεια του!
    Σε ευχαριστω και γω! ΄:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts