Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Αχ Ελλάδα σε ρωτώ και βαθιά παρακαλώ!


Τα πτηνά δε φημιζόμαστε για φοβερή ευφυία. Δεν μας βάζεις εύκολα να σου λύσουμε εξίσωση τρίτου βαθμού, μήτε μάς αναθέτεις οικονομοτεχνικές αναλύσεις. Εξού κι εγώ, παρακολουθώντας την κρίση, έχω να σου αραδιάσω μία σειρά από απλούς (μη σου πω και απλοϊκούς) συλλογισμούς που με υπερβαίνουν ως πτηνό, μπας και με βοηθήσεις εσύ αναγνώστα που όλα τα ξεύρεις και ο νους σου κατεβάζει!

α. Όπως λέμε αλητεία. Έτσι μόνο μπορείς να χαρακτηρίσεις την παγκόσμια οικονομική διαπλοκή και τα σουρταφέρτα των συμφερόντων. Διότι αν η μαμά-Ρωσία σε βοηθάει μόνο αν θα της δώκεις το φυσικό αέριο, αν ο Ισραήλ πήρε τηλέφωνο τον Τούρκο και του είπε σόρι βρε καρντάση που σου σκότωσα εκείνους τους πεντέξι στο πλοίο περασμένα-ξεχασμένα κι ας κάμουμε μπίζνες, αν ο Γερμανός σκίζει τις οικονομίες του νότου για να επωφεληθεί πολλαπλώς (από την προσέλκυση κεφαλαίων προς τις ασφαλείς γερμανικές τράπεζες, από τα ιδιαιτέρως κερδοφόρα επιτόκια με τα οποία δανείζει τους χρεοκοπημένους ελληνοϊσπανούς, από το φθηνότερο ευρώ για τις εξαγωγές του και από την ενδυνάμωση της θέσης του στο διεθνές παλκοσένικο), αν ο Γάλλος σφυρίζει κλέφτικα και αφήνει το τιμόνι για να το παίξει χαρούμενη συνοδηγός, αν ο Αμερικάνος ξαναχωρίζει τα οικόπεδα στη μετά-Λίμαν Μπράδερς εποχή κατά-πώς συμφέρει τις τράπεζες και τις πετρελαιοβιομηχανίες του, τότε αλητεία δεν το λες; Γιατί εγώ αλητεία το λέω. Αλλά θα μου πεις, πάντα έτσι δεν ήταν; Δεν έχω αντεπιχείρημα.



βου. Όπως λέμε βουρ στην τσέπη τ'αλλουνού. Θα σου το πω με παραβολή για να το καταλάβεις. Αν ο κυρ Θάνος που έχει το φούρνο απέναντι, φαλιρίσει μη-χειρότερα (που μεταξύ μας το ´χει χαλάσει το ψωμί και πήγε να μου φύγει και το σαγόνι προημερών όταν δάγκωσα ένα μπαγιάτικο παξιμάδι που μου λάνσαρε για φρεσκαδούρα) γιατί δεν μπορεί ν´ αποπληρώσει το δάνειο με το οποίο μετέτρεψε το μαγαζί σε αρτομπουτίκ, θα έρθει στον κάθε πελάτη και θα τον χρεώσει κομμάτι του δανείου του; Γιατί εγώ ήξευρα ως τώρα πως τα ρίσκα και οι ζημιές του επιχειρηματία (του κυρ Θάνου-επιχειρηματία, του τραπεζίτη-επιχειρηματία και πάει λέγοντας), βαραίνουν τον ίδιο: αυτό δεν είναι και το νόημα της επιχειρηματικότητας; Μη μου πεις όχι, το έχω διδαχθεί. Τότε πώς έρχεται η κυπριακή και η κάθε τράπεζα κι αξιώνει πως πρέπει να επωμιστεί το βάρος της επιβίωσής της ο πελάτης-καταθέτης; Τι είμαι ρε εγώ, μέτοχος; Ανωτέροι-κατωτέροι, γίναμ' ένα εδώ μέσα! Σου λέει, από εψές η κατάθεση έγινε επένδυση. Μώρε τι μας λες; Άλλαξες εσύ τους όρους του παιχνιδιού κι εμένα ούτε που με ρώτηξες; Ωραία συμπεριφορά, δημοκρατική και σύνομη.



Γου. Όπως λέμε Γιουροπίαν Γιούνιον. Υποτίθεται ότι μεταπολεμικώς την Γιουροπίαν Γιούνιον, τη σιάξαμε για να υπερβούμε τις αδυναμίες των επιμέρους κρατών-αγορών και να συστήσουμε ένα υπερεθνικό κάτι επί της αρχής της ισότητας και της δημοκρατίας και εις όφελος των λαών. Μη μου πεις πάλι όχι, το έχω διδαχθεί. Το λέει η Συνθήκη της Ρώμης. Και του Μάαστριχτ. Και του Άμστερνταμ. Καρατσεκαρισμένο. Και σιάξαμε επίσης και κάτι όργανα: μία Ευρωπαϊκή Επιτροπή (που στείλαμε το Μαράκι να ψαρεύει), ένα Ευρωκοινοβούλιο (που στείλαμε άλλους εικοσιτόσους να αγορεύουν), ένα ΕυρωΔικαστήριο και πολλά άλλα, στελεχωμένα με ακριβοπληρωμένο αντμινιστρέιτιβ περσονέλ, με τα ίντερνέτ τους, τους μεταφραστές τους και τα πηγαινέλα τους στις Βρυξέλλες. Και σε όλους αυτούς αναθέσαμε ένα και μόνο τασκ: να υπηρετήσουν όσο μπορούν καλύτερα τα συμφέροντα όλων μας. Έλα όμως που εγώ τελευταία όταν ακούω Γιουροπίαν Γιούνιον, δεν βλέπω μήτε Επιτρόπους, μήτε θεσμούς, μήτε τον Μπαρόζο ή τους ευρωβουλευτάδες -ένα περίεργο πράμα, αλλά τη Μέρκελ μόνο βλέπω και τον Σόιμπλε! Ή που κάτι έχω καταλάβει εγώ λάθος ή που ξεχάσαμε να βάλουμε δημοκρατία στο γλυκό. Μήπως να το ξανάβλεπες λίγο, αγαπούλα;

Δου. Όπως λέμε ΔουΝουΤου! Εγώ ήξευρα ότι αν σου αναθέσουν ένα τασκ στη δουλειά σου και τα κάμεις τουρλουμπούκι, περνάς από το λογιστήριο και χαίρεται. Θα μου πεις, στην Ελλάδα δεν ισχύουν αυτά, μπορεί να σε κάμουμε και προϊστάμενο. Μπορεί. Αλλά στα εξωτερικά και δη στο ΔουΝουΤου, που υποτίθεται πως είναι ρισπέκταμπολ οργκαναϊζέισον με τους τεχνοκράτες του και τα νόου-χάου του, καμία παραίτηση ή αυτοκριτική δεν είδα. Πήραν ετούτη την άχρηστη (δεν θα διαφωνήσω) χώρα πριν τρία χρόνια με ένα δημόσιο χρέος εκατόνεικοσι (ενωμένα εργοστάσια) και μετά από τόσες θυσίες, μαλλιοτραβήγματα, χαστούκια και κλωτσομπουνίδι, το έχουν φθάσει στο εκατονεξήντατόσο (φαληρημένα εργοστάσια) -και οροφή μας, ο Θεός. Τώρα αυτό, ο Μίλτον Φρίντμαν ο ίδιος να είσαι, επιτυχία δεν το λες.



Ε. Όπως λέμε Ελλάδα. Κι έχω εγώ την απορία: διδάχθηκε κανείς τίποτα από αυτήν την κρίση; Οι πασοκονεοδημοκράτες, το πολιτικό περσονέλ που έχτισε αυτό το χάλι ανομίας και αναποτελεσματικότητας, έχουν στο ελάχιστο συνειδητοποιήσει τις ευθύνες τους; Το Καραμανλής φάμιλι; Ο Κώστας ο αμίληκτος και ξεκάθαρος; Το Παπανδρέου φάμιλι; Ο χαρούμενος ποδηλάτης; Το Μητσοτακέικο; Αυτή η αψηλή χαμογελαστή κοπέλα, η Ντόρα; Μπορούν να αναλάβουν την ευθύνη για κάτι από όλα όσα μας βρήκαν; Δεν μπορεί να πληρώνει ο μικροαστός με τους φόρους του, ο συνταξιούχος και ο εργαζόμενος με τις περικοπές του, ο άνεργος με το μέλλον του, ο κύπριος με τις καταθέσεις του και να μένουν οι κυβερνώντες στον καναπέ, στα σαλόνια και στις ιντερνάσιοναλ διαλέξεις τους! Και ναι, δεν ξεχνώ τον κόκκινο Χριστόφια που κυβέρνησε τόσα χρόνια την Κύπρο και τα'καμε -πώς να το πω κομψά;- φασκελοκουκούλωστα! Άκουσα εψές τον Πρόεδρα στη Λευκωσία να υπόσχεται απόδοση ευθυνών -ας το κάμουνε τουλάχιστον εκεί. Διότι στο Βιλαμπάχο, ακόμα πλένουνε.



Στ. Όπως λέμε στάρματα στάρματα, εμπρός στον αγώνα. Βλέπουμε την τριγύρω κατάσταση, μας πιάνει το θυμικό μας, το (απολύτως δικαιολογημένο) παράπονό μας, το αντιστασιακό μας, το εθνοπατριωτικό μας, το αναρχοαυτόνομό μας και αρχίζουμε και φωνάζουμε, απειλούμε, το παίζουμε Κολοκοτρώνηδες και Μπουμπουλίνες -που'ναι και σίζοναλ! Αλλά μπορούμε κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι οι παλικαρισμοί και οι ψευτομαγκιές μας, δεν πιάνουν όταν είσαι μυρμήγκι μέσα σε δωμάτιο με ελέφαντες; Και ομιλώ για το αρχικό Όχι της κυπριακής βουλής (που μετατράπηκε σύντομα σε τρισχειρότερο ναι), για την (πάλαι ποτέ) τάχα-μου απειλή του ΓΑΠ περί δημοψηφίσματος (που έφαγε ευθείς αμέσως χαστούκι από Μέρκελ και Σαρκοζί και το 'ριξε ο χομπίστας στις διαλέξεις), για την τσάμπα-μάγκας στάση του Αλέξη (που είναι απολύτως βέβαιο ότι θα αναδιπλωθεί αμέσως μόλις αναλάβει έστω και για πλάκα την εξουσία και θα ζητάει ταπεινά συγνώμη από τη Μέρκελ που την είπε μαντάμ), για τις δονκιχωτικές αναλύσεις του κάθε Μεσσία της οικονομικής σκέψης (τζαστ κολ μι Βαρουφάκης) που ομιλούν για ηρωικές λύσεις εξόδου, σα να μην έχουν καταλάβει καθόλου τι μας περιμένει όξω από τα τείχη του Μεσολογγίου (δες την Κύπρο, ορίστε το κέις-στάντι σου να έχεις να πορεύεσαι)! Αλλά πώς να το κάμουμε, γράφει ωραία στο φακό ο παλικαρισμός -ιδίως αν είσαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα χρειαστεί να δοκιμασθεί ποτές στην πράξη, η συνταγή που προτείνεις!

Επιμύθιο. Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Και δεν το λέω εγώ. Το είπε ο Μπίσμαρκ, που τελοσπάντων κάτι παραπάνω ήξευρε από το έρμο το πτηνό. Τα διεθνή συμφέροντα δεν μπορείς να τ'αλλάξεις. Μήτε να τα διαπραγματευτείς (Αλέξη) όποτε και με όποιους γουστάρεις -χελόου, είσαι ο τριακοστός πέμπτος κομπάρσος, τι να σε κάμω που αδικήθηκες στη διανομή; Μήτε να τα επηρεάσεις μπορείς που να χτυπιέσαι κάτω και να'χεις όλα τα δίκαια με το μέρος σου. Αυτό που πρέπει να κάμεις είναι να τα εκτιμήσεις σωστά, να τα αξιολογήσεις νηφάλια και από τις επιλογές που τυχόν έχεις, να επιλέξεις εκείνη που εξυπηρετεί καλύτερα τα μακροχρόνια συμφέροντα αυτού του τόπου και των κατοίκων του. Εντός του παιχνιδιού. Γιατί μάντεψε βρε, όλοι μονόπολη παίζουνε -αν εσύ θέλεις να παίξεις πασιέντζα, κάτσε και ρίχτην μόνος σου. Αλλά άκου-με κι ας είμαι πτηνό: με τη μισεμένη σου τράπουλα, δεν θα σου βγει με την καμία.

27 σχόλια :

  1. πτηνό μου γι αυτό σε κάνω παρέα γιατί ουτε εγω φημίζομαι για την ευφυία μου...τα λέμε και τα ξαναλέμε ,αλλά ούτε εμείς κάνουμε κάτι ,όλοι μαζί σαν λαός όυτε θεωρώ ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους 300 της βουλής είναι ικανός να κάνει το οτιδήποτε!
    ένας φωτισμένος-ευφυής άνθρωπος ακούει βρε παιδιά;;;;
    Καλημέρα!(αυτή τη μπιρίμπα να μην μπορω να τη μάθω!θα έκανα παρέα και στον Αλέξη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβούμαι Νάσια πως οι φωτισμένοι-ευφυείς άνθρωποι δύσκολα ασχολούνται με ένα τόσο βρώμικο, δαπανηρό και αγοραίο σπορ όπως είναι η πολιτική. Εξού και έχουμε ξεμείνει από πολιτικές λύσεις και προσπαθούμε να κρεμαστούμε από τα μαλλιά μας. Όσο για τη μπιρίμπα σε παραπέμπω στην Πωλίνα που τα'χει πει καλύτερα από εμένα: http://www.youtube.com/watch?v=YI9eQOPikIo

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πτηνό πλάκα με κάνεις τωρα!
    Λές όσα μας λένε στο Πανεπιστήμιο με πολύ πιο ευχάριστο τρόπο!
    Θα μπορούσες ανετα να κάνεις ακαδημαική καριέρα!Αν δεν κάνεις ήδη δηλαδή!
    Τώρα επι του θέματος,
    αν δεν γίνουμε ανοιχτόμυαλοι,δεν αναλάβουμε την ευθύνη και συνεχίσουμε να υπερασπίζουμε τον βρώμικο μικρόκοσμό μας τότε όχι πρόοδο δεν κάνουμε, αλλά ούτε καν με το κιάλι δεν μπορουμε να την δουμε!
    Καλημερούδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακαδημαϊκή καριέρα; Δεν απαντώ, αλλά σου χαρίζω το αινιγματικό μου χαμόγελο.
      :)

      Πολλές καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αν διαβάζε την ανάρτησή σου ο Βαρουφάκης, θα έσκιζε τα πτυχία του. Τα σοβαρότερα πράγματα είπες με το δικό σου άφθαστο χιούμορ. Ρεσπεκτ!!!! που λες και συ. Πιγκουίνε μου εσύ μας οδηγείς.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ο συγκεκριμένος με την πρόσφατη δήλωσή του περί δυνατότητας μετατροπής της Κύπρου σε ανταλλακτική οικονομία με βάση το χαλούμι, είναι σα να τα έσκισε τα πτυχία του έτσι κι αλλιώς.
      Το τελευταίο πράγμα που θα χάσουμε (και εμείς και ο Βαρουφάκης) είναι το χιούμορ μας.
      Φιλιά Μαρία!

      Διαγραφή
  4. Τελικά εσύ βρε πουλί μου, τι ψηφίζεις όταν έρχονται αυτές οι έρμες εκλογές?
    Ωραία τα είπες πάλι Πιγκουϊνε μου, για χαζοπούλι καλά τα καταλαβαίνεις. Και καλά κάνεις και τα ψιλοκόβεις επίσης. Δεν είσαι πολιτικός αναλυτής, αλλά σίγουρα ένας άνθρωπος με κοινή λογική πρέπει να αναρωτηθεί πάνω σ' αυτά που έθιξες, και να κοιτά να πράξει για τα αγαθά και συμφέροντα στην κάλπη. Αυτό το τελευταίο τώρα, ο καθένας το αντιλαμβάνεται όπως τον συμφέρει ή όπως έμαθε ή όπως ονειρεύεται ή οραματίζεται και όπως φιλοδοξεί. Εκεί είναι το πρόβλημα.
    Καλημερούδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ψηφίζω; Αυτό που νομίζω ότι εξυπηρετεί με πιο ρεαλιστικό τρόπο τα ανά περίπτωση συμφέροντα της χώρας. Δεν τρέφω αυταπάτες, δεν ψηφίζω πλέον ιδεολογικά (την έχω υπερβεί αυτή τη νεύρωση), δεν περιμένω θαύματα, ξεύρω πολύ καλά ότι επιλέγω μία κακή λύση πάντα. Αλλά είπαμε: υπάρχουν κακές λύσεις, υπάρχουν και τρισάθλιες. Ας ελπίσουμε όλοι για το καλύτερο.

      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
    2. Σωστός. Πως το έκανες αυτό με την ιδεολογία βρε παιδί μου? Εγώ σταμάτησα μονάχα να σταυροκοπιέμαι έξω από εκκλησίες και παρεκκλήσια, σαν καταναγκαστική, αλλά ακόμα άσχετα με την ιδεολογία μου δε μπορώ να ψηφίσω. Και το καταλαβαίνω πως είναι νεύρωση. Τώρα αυτό είναι μια ακόμα νεύρωση! Δεν το είχα σκεφτεί έτσι ποτέ. Γιατί όντως τι να την κάνεις την ιδεολογία που στέκει σαν εκκλησιά και παρεκκλήσι και σου ζητά σταυροκοπήματα? Με έχεις βάλει σε μπελάδες πάλι Πιγκουινάκι!

      Διαγραφή
  5. Ax βρε Πιγκουίνε, πώς τα λες.....
    Μπορεί να φοιτήσαμε σε διαφορετικά πανεπιστήμια αλλά τελικά την ίδια γνώση (και επίγνωση) αποκομίσαμε και οι δυό για τα πράγματα.
    Ποιά Γιουροπίαν Γιούνιον και πράσιν' άλογα μου λες...Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο απελπισμένη ένιωσα όταν περίμενα στήριξη και υπεράσπιση των συνόρων μας (ευρωπαϊκών σου λέει...) τότε με τα Ίμια. Αλλά στο καπάκι, έρχεται στο μυαλό μου εκείνο το περιβόητο "ευχαριστούμε τους Αμερικανούς που κλπ. κλπ." που κακό χρόνο να 'χει ειπώθηκε από ελληνικά χείλια.....
    Γι'αυτό κι εγώ, απογοητευμένη απ'όλους αυτούς τους πουλημένους χαρτογιακάδες εσωτερικού τε και εξωτερικού, που κανονίζουν τις ζωές μας....το 'ριξα στα καλλιτεχνικά και τους χαρτοπολτούς. Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η Γιουροπίαν Γιούνιον συνεχώς διαψεύδει τις προσδοκίες. Και ουχί μόνο δεν προστατεύει τα συμφέροντα των λαών της (ως όφειλε), αλλά πολλές φορές τα υπονομεύει, καθώς από ευκαιρία κατέληξε σε θανάσιμη παγίδα των μικρών παικτών σαν εμάς.

      Ωραιότατα τα καλλιτεχνικά και οι χαρτοπολτοί! Και το οτιδήποτε άλλο βρίσκει ο καθείς για να διοχετεύσει τη δημιουργικότητα, το μεράκι και την ευαισθησία του!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα λέτε παιδιά, κι εγώ μαζί σας, και όλοι συμφωνούμε -αλίμονο, για να μη συμφωνεί κανείς εδώ που έχουμε φτάσει πρέπει ή βλάκας να είναι... ή βλάκας, δεν υπάρχει άλλο ενδεχόμενο, μερικοί άργησαν λίγο περισσότερο από τους άλλους, αλλά το πήραμε όλοι το μήνυμα. Πολύ ωραία εντοπίσαμε το πρόβλημα και τους ιθύνοντες και πολύ ωραία σηκώνουμε ειρωνικά το φρύδι στους δον-κιχωτικούς.

    Αλλά δεν ακούω κανέναν να προτείνει λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λύση είναι απλή: (α) εξορθολογισμός του κράτους και απλοποίηση διαδικασιών και θεσμικού πλαισίου, (β) ανάδειξη και ενίσχυση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της χώρας με συγκεκριμένες ενέργειες και μακροχρόνια προοπτική (π.χ. θέλεις τουρισμό; φτιάξε μαρίνες. θέλεις εξαγωγές αγροτικών προϊόντων; φτιάξε συνεταιρισμούς και branded προϊόντα. θέλεις διαμετακομιστικό εμπόριο; φτιάξε λιμάνια σε συνεργασία με ιδιωτικές εταιρίες. κ.λπ.), (γ) διαμόρφωση ισχυρών συμμαχιών σε διεθνές επίπεδο για την προώθηση των συμφερόντων σου (με τις ΗΠΑ, με τη Γερμανία, με την Τουρκία, με το Ισραήλ, με όποιον νομίζεις ότι μπορεί να επιτύχεις ένα win-win αποτέλεσμα). Και τελευταίο: σιάξε δικλείδες ασφαλείας. Ελεγκτικούς μηχανισμούς. Ώστε να ελαχιστοποιήσεις τις παρεκτροπές και την τάση προς ανομικά φαινόμενα.

      Δεν είναι τόσο κομπλικέ, είναι;

      Διαγραφή
    2. Τζόνσον ο αλογόμυγας27 Μαρ 2013, 12:25:00 π.μ.

      Είναι και παραείναι κομπλικέ διότι για να γίνουν όλα αυτά πρέπει κατ'αρχάς να συνεννοηθούμε μεταξύ μας, κάτι που είναι ανέφικτο.

      Διαγραφή
  7. Καλαμιά στην κάμπο26 Μαρ 2013, 1:18:00 μ.μ.

    Εγώ, πάντως, τώρα πια μετά από χρόνια στη δουλειά, στη ζωή και στο κουρμπέτι, είμαι σίγουρη για δύο πράγματα που εξηγούν γιατί βρισκόμαστε εδώ που φτάσαμε κι εμείς και οι άλλοι :
    α)΄Οτι για να γίνει κανείς πολιτικός, πρωθυπουργός, υπουργός, κυβερνήτης, βουλευτής δηλαδή ό,τι έχει σχέση με εξουσία, πρέπει να είναι από ηλίθιος μέχρι πολύ ηλίθιος.΄Αλλοι το δείχνουν αμέσως,όπως π.χ. ο Μπους τζούνιορ και άλλοι το κρύβουν στην αρχή αλλά η ρημάδα η εξουσία τους ξεγυμνώνει. Εδώ δεν βάζω παράδειγμα γιατί δεν θάχει τελειωμό η λίστα.Αρκεί μια βόλτα στις ενημερωτικές εκπομπές, δελτία ειδήσεων κλπ.

    β)΄Οτι η Ευρωπαϊκή ΄Ενωση, στην πράξη*, δημιουργήθηκε για να τα βρίσκουν μεταξύ τους οι δυνατοί και να μην μπλέκουν τα μπούτια τους όταν έχουν τα ίδια συμφέροντα και ότι τα κερασάκια στην τούρτα (ευρωπαϊκά δικαστήρια, επιτροπές, κοινοβούλια, Μάαστριχτ, Ρώμη κλπ.), στη θεωρία*, έγιναν για να πιστεύουν οι λαοί ότι είναι για δικό τους όφελος, για το καλό τους, για τη δημοκρατία,για την ισότητα, μπλα, μπλα, μπλα...

    *Θεωρητικά, δηλαδή, θεωρία και πράξη είναι το ίδιο πράγμα.
    Στην πράξη, όμως, διαφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως πρέπει να 'σαι υπερφιλόδοξος, συμφεροντολόγος και μεγαλομανής για να ασχοληθείς με την πολιτική. Όλα αυτά όμως, δεν συνάδουν με τη χρηστή και συνετή διαχείριση των δημοσίων υποθέσεων. Έχουμε θέμα λοιπόν. Δύσκολα ένας τίμιος και επαγγελματικά επιτυχημένος άνθρωπος θα πεισθεί να εγκαταλείψει τη δουλειά του (που έχει χτίσει με προσπάθεια) για να πολιτευθεί και να τρέχει από κομματική συγκέντρωση σε λαϊκές αγορές και καφενεία χωριών.

      Η Γιουροπίαν Γιούνιον από την άλλη, πάει από το κακό στο χειρότερο. Η υπονόμευση της αλληλεγγύης υπονομεύει και την ουσία της Ευρωζώνης. Που είναι ένα ένωση βασισμένη στην εμπιστοσύνη. Η ιστορία όμως εκδικείται. Σύντομα στις οθόνες μας!

      Διαγραφή
  8. Βιωνουμε ενα θεατρο του παραλογου και εμεις χειροκροτουμε τον λιγοτερο επικινδυνο,εδω φτασαμε.
    Μαλωνουμε μεταξυ μας αντι να κατσουμε να βρουμε λυσεις,λυσεις που να μπορουν να γινουν πραξη και οχι αλλα λογια να αγαπιομαστε!
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου πιγκουινε και ας ειμαι γατος(γατια- πτηνα τρωγονται μεταξυ τους).
    Την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το θέμα, Γάτε! Ότι μαλώνουμε, τη στιγμή που θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε μερικά βασικά πράγματα και να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημά μας (βλέπε απάντησή μου στην Astero παραπάνω).

      Χαίρομαι που συμφωνούμε, διότι ως πτηνό, τους γάτους δεν θέλω να τους τσαντίζω. Είναι φοβιστικοί και μπορεί να βγάλουν και νύχι.

      Καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αχ εμπνευσμένο και μαγικό πτηνό, αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με εμπνέει η κρίση και η κατάρρευση! Είμαι ένας δάνδης της καταστροφής!
      :)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. εξαιρετική ανάλυση. ίσως να μη συμφωνώ σε όλα, αλλά ο τρόπος που τα δίνεις, είναι κατανοητός.
    υπάρχουν όμως και άλλα συμφέροντα. πολυ μεγαλύτερα και πιο σκοτεινά!

    καλό απόγευμα φρακοφορεμένο μου πτηνό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες ria! Κι αν ακόμα διαφωνούμε στις λεπτομέρειες, στα πολύ γενικά νομίζω μπορούμε οι περισσότεροι να συμφωνήσουμε. Συμφέροντα υπάρχουν και υπήρχαν και πάντοτε θα υπάρχουν. Αντίς να τα καταγγέλλουμε απλώς και να πληγωνόμαστε με την ύπαρξή τους, θα πρέπει να το πάρουμε κάποια στιγμή απόφαση ότι αυτό είναι το παιχνίδι είτε μας αρέσει, είτε όχι και να το παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε.

      Realpolitik από το πτηνό!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ σωστά τα λες πτηνό μου!
    Τι να προσθέσω εγώ;
    Που έχω πτυχίο Πολιτικών Επιστημών(με άριστα παρακαλώ!)
    Που έχω μεταπτυχιακά στο LSE(που δεν ήξερα ποιοι είχαν πάει πριν...σόρυ)
    Τι να πω;
    Αλλιώς τα μάθαμε, αλλιώς τα ονειρευτήκαμε...
    Γι αυτό είμαι τόσο απογοητευμένη.
    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όπως σου έγραψα και στο φέισμπουκ φοβάμαι...και φοβάμαι γιατί ξέρω πως οι ζωές μας μπροστά στα δικά τους συμφέροντα δεν έχουν αξία..κάθε μέρα και με πολλούς τρόπους μας το δείχνουν..
    Να σου πω εγώ τι έγινε στην έξοδο που είμαι και κοντά στην Ιερή Πόλη?
    Σφαγή έγινε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κουραστηκα ν΄ακουω ανεξοδες ρητορειες,λαικισμους και παλληκαρισμους, απ εξω απ το χορο, σε καθε υποψια εξουσιας!!Τι γρηγορα ομως γινονται γαργαρα,μολις αλλαξουν οι καταστασεις!!
    Αν επροκειτο να ληφθη αμεσα ενα και μονο μετρο ,ανεξοδο,να ειναι πληρης διαφανεια και ελεγκτικοι μηχανισμοι! Ατεγκτοι ομως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να πω εγώ τώρα μπροστά σε τόσες εξαιρετικές αναλύσεις;
    Οτι το ψωμί επί παππού Παγκάλου είχε μια δεκάρα και επί εγγονού Παγκάλου (λόγω συγκυβέρνησης το λέω) έχει 1,5 ευρώ ήτοι περίπου 500 δραχμές ήτοι 5.000 δεκάρες;
    Μόνο αυτό νοιάζει τον κοσμάκη...πόσο κάνει το ψωμί, το γάλα, το αντιβιοτικό που αν δεν έχει ασφάλιση το πληρώνει για μια ιωσούλα 25 ευρώ και πάει λέγοντας.
    Να σκίσουμε τα ρημάδια τα πτυχία μας να τα κάνουμε κομφετί να παίζουνε τα παιδάκια...
    Φιλιά πολλά πτηνό μου αγαπητό
    Η εγγονή
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts