Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Ο γάτος μου ο Τούρκος


Οι γάτες οι Πολίτισσες έχουνε άλλη χάρη, 
τα μάτια, τα μουστάκια τους, μοστράρουν με καμάρι
Πάμε να σου γνωρίσω εγώ όλες τις φιλενάδες
τις γάτες μου τις Τούρκισσες, που τρων και μπακλαβάδες


Πρώτη και καλύτερη, η γάτα θεατράλε. "Κάντε πέρα να περάσω, κάντε πέρα να διαβώ, μην τα κάνω όλα λίμπα, μην τα κάνω ρημαδιό. Είμαι γατόνι ζόρικο, σκληρό και αι-μοβόρικο." Συνδυάζεται με λαμέ φόρεμα και φρουφρού. Αν της δώκεις ένα πιάνο και ένα λαμινόρε, μπορεί να σου νιαουρίζει για ώρες. 


Η γάτα φασιονίστα. Που τη χάνεις, που τη βρίσκεις, για σόπινγκ θέραπι στα μεγάλα μολς της Πόλης. Επειδής κόβει και το μάτι της, θεωρείται μεγάλη γάτα στο να εντοπίζει τις ευκαιρίες στις εκπτώσεις.


Η πεινάλα γάτα. Που τελοσπάντων στην Πόλη και με δεδομένη την αγάπη και την τρυφερότητα των κατοίκων στα συμπαθή τετράποδα, το να πεινάσεις δύσκολο. Λίγο να νιαουρίσεις σε έναν Τούρκο και το'χεις εξασφαλίσει το ντίνερ σου (ή το ντονέρ σου).



Έτερη πεινάλα γάτα. Σε γεύμα με κόκκινους και πράσινους κόκκους.


Η επόμενη κατηγορία είναι οι σκληροπυρηνικές. Να, ας πούμε η γάτα Παλιοκώστας, που άλλοτε βρίσκεται πίσω από τα σίδερα και άλλοτε τα μασάει. "Μη μου τα πρήζεις και δεν έχω όρεξη, φιλαράκι! Σπάσε!"


Επίσης, η μόρτισσα γάτα. "Όταν λέω νιάου, το εννοώ!"



Και τέλος, η αθώα γάτα. "Σας τ'ορκίζομαι: το ψάρι είναι που έπεσε μέσα στο στόμα μου!"


Η γάτα τσιριμπίμ τσιριμπόμ. "Ένας-ένας ρε παιδιά, πάρτε νουμεράκι και στη σειρά σας".


Η γάτα Μαντάμ Σουσού. "Μαρί Λεονί, θα πάρω το πτι-ντεζενέ μου στο κρεβάτι!"


Η γάτα αρτοκλασία!


Η γάτα θαλασσόλυκος. Αγναντεύει το Βόσπορο από την ευρωπαϊκή πλευρά και χαιρετάει τα τάνκερς που περνάνε. Κρυφός της πόθος, να ξεβράσει το κύμα ουχί καμία γοργόνα, αλλά κανένα λιθρίνι. Τι εννοείς δεν την βλέπεις; Α ναι, στάσου να κάμω ζουμ.


Νιάου!


Η γάτα γλυκατζού. Την έχει στημένη όξω από το ζαχαροπλαστείο και κάμει γλύκες στο νήπιο, μπας και κονομήσει τίποτις γλύκες στο πιο κυριολεκτικό τους.


Η γάτα λουκέτο. Θύμα της κρίσης!


Η γάτα Μποτρίνι. "Τους παρήγγειλα μία απ'όλα, εδώ και ένα μισάωρο, αλλά τζίφος οι παλιοερασιτέχνες. Δεν με λένε τυχαία εφιάλτη στην κουζίνα -θα τους τη σκίσω εγώ τη γάτα."


Η διαφημίστρια γάτα. Εκατό μεγκαμπάιτς με 2,5 λίρες ή ένα γκιγκαμπάιτ με 9,5 λίρες; Με την αμοιβή της από το συγκεκριμένο σποτάκι, η διαφημίστρια γάτα έχει να περιμένει πολλά μπάιτς. 


Η γάτα-ζόμπι. Ανοιχτό φέρετρο, τάφοι σε περίβολο τζαμιού, απλανές βλέμμα, ύποπτο γρύλισμα. Ε δεν την πλησιάζεις.



Η αλλεργική γάτα. Όλο αυτό το ολάνθιστο παρτέρι και το λουλουδιασμένο πάρκο στην Πόλη, της προκαλούν έναν ερεθισμό και μία φαγούρα απερίγραπτη! Ολημερίς ξύνεται.


"Μας πιάσανε!"


Η ιντάστριαλ γάτα.


Η γάτα κιθαρίστας ή ντράμερ.


Η φωτογενής γάτα. Όχι για να μη λες ότι μόνο το αγαπημένο σου πτηνό έχει τέτοιες λόξες και κάμει περίεργα θεμάτικ φωτο-αφιερώματα. Για του λόγου τ'αληθές, σου έβγαλα ωραιότατο τουρίστα που φωτογράφιζε μία γάτα. (χμ. μήπως να εξειδικευθώ στη φωτογράφιση τουριστών που φωτογραφίζουν γάτες; Νοτ μπαντ!)


Η αυτοϊκανοποίητη γάτα. Η Γκιουλχανέ είδε κι απόειδε περιμένοντας τον Οσμάν και απεφάσισε ότι ναι, περνώ και μόνη μου καλά, τα καταφέρνω μια χαρά, δεν σ'έχω ανάγκη ευτυχώς, μου είσαι πλέον περιττός! 


"Μπα, ήρθες;"


Η παρεξηγιάρα γάτα.


"Δες την που κάθεται παραδίπλα και δεν μας μιλάει!"
"Σιγά μη βάλω κι εγώ τη γάτα μου να κλαίει!"


Στην Πόλη, μου αρέσει να συζητάω με τις γάτες. Βρίσκονται παντού, είναι ήμερες, επικοινωνιακές και καλοζωισμένες. Τις συναντάς στον περίβολο των τζαμιών, στα περβάζια, στις γωνίες, στις προβλήτες, στα παραθύρια, απάνου στα κεραμίδια, ξοπίσω σου σε κάθε βήμα. 



Ο σεβασμός για τις γάτες έχει να κάμει με την πεποίθηση ότι είναι καθαρά ζώα και καλότυχα. Μετά από κάμποσες τέτοιες συναντήσεις, νομίζω πως πλέον έχω καταλάβει τι κάμει νιάου νιάου στα τούρκικα! Και θα σου το πω μέσα από μία ιστορία που λένε οι μουσουλμάνοι. Ένα πρωινό ο Μωάμεθ ξύπνησε για να πάει να προσευχηθεί. Αλλά απάνου στο ρούχο του κοιμόταν η αγαπημένη του γάτα Μουέζα. Αντίς λοιπόν να την ξυπνήσει, πήρε εκείνος ένα ψαλίδι κι έκοψε το τμήμα του μανικιού απάνου στο οποίο κοιμόταν η γάτα. Όταν εντέλει επέστρεψε από την προσευχή του, η γάτα για να τον ευχαριστήσει, του έκαμε μία βαθιά υπόκλιση. Κι εκείνος, της το ανταπέδωσε χαϊδεύοντάς την τρεις φορές. Νιάου!

60 σχόλια :

  1. όχι μόνο στα τούρκικα αλλά και στην Κάσο!
    σε όλους μας έχει κάνει εντύπωση το γατομάνι!κάθε σπίτι έχει τουλάχιστον 20 γάτες!σκυλί ούτε για δείγμα!σε μερικά σπίτια και ας λένε πως οι γάτες είναι καθαρές ,περνάς και ζέχνει ο τόπος γατίλα!στα μαγαζιά ,ακόμα και μέσα στο φαρμακείο κάθονται πάνω στα προϊόντα γάτες και γάτες τεράστιες θεόχοντρες!όλο έλεγα να τις φωτογραφίσω να σας τις δείξω,αλλά σκεφτόμουν ''μα τις γάτες να δείξω ;'' χαχαχαχαχαχα
    αφού οι καθηγητές λέμε πως αν ήταν Φιλιππινέζοι θα την είχαν κάνει ''ταράτσα'' !!!!!
    οι γάτες τα τρώνε τα πουλάκια Πτηνό μου!
    τσίου τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου, γενικά στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, κυκλοφορεί πολύ γάτα. Οι τουρίστες εντυπωσιάζονται από το πόσες πολλές σουλατσάρουν στα ελληνικά νησιά, στα παράλια της Μικράς Ασίας ή και πιο νότια προς τη Μέση Ανατολή.
      Αλλά ειδικά στην Κωνσταντινούπολη, γίνεται το κάτι άλλο! Γάτες όλων των τύπων, των χρωμάτων και των διαθέσεων, σουλατσάρουν χαρωπές!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  2. Ένας άλλος μύθος λέει πως όταν ο Μωάμεθ ήταν στην έρημο, είχε για παρέα του μια γάτα. Ένα βράδυ που προσευχόταν, τον πλησίασε ένα φίδι και η γάτα το σκότωσε. Τότε ο Μωάμεθ για να την ευχαριστήσει τη χαϊδεψε πάνω στο κεφάλι κι θεωρείται πως τα τρια σημάδια (γραμμές) που έχουν στο κεφάλι τους οι γάτες, είναι το αποτύπωμα των δακτύλων του Μωάμεθ.
    Δύστυχώς δεν υπάρχει η ίδια αντίληψη για τα σκυλιά στο Ισλάμ, τα οποία θεωρούν ακάθαρτα και τα κυνηγούν με μανία.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μωάμεθ πολύ φιλόζωος ήτανε, στα υπέρ του και η φράση "καταραμένος όποιος κυνηγάει και βασανίζει ζώα για διασκέδαση"! Δυστυχώς τα σκυλιά δεν είναι τόσο αγαπητά, όσο οι γάτες και πολύ μεγάλο κρίμα για τα δύστυχα!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  3. Δεν τις πάω τις γάτες αλλά το διασκέδασα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τις καημένες τις γατούλες; Άμα τις γνωρίσετε θα γίνετε φαν είμαι σίγουρη.

      Διαγραφή
    2. GiP, κι εγώ δεν ήμουν πολύ φίλος, τ'ομολογώ. Αλλά όσο μεγαλώνω, τόσο περισσότερο τις αγαπάω τις γάτες και τις εκτιμώ.

      Νιάου!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία ιστορία και τι ωραίες φωτογραφίες!!!! Δεν είμαι ο τύπος της γάτας, προτιμώ τους σκύλους μακράν αλλά οι αναρτήσεις σου είναι σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ανάμεσα στα δύο, αυθορμήτως το σκύλο προτιμώ (είναι που είχα και τόσα χρόνια έναν -δεν ξεχνιούνται τέτοιες αγάπες). Αλλά και οι γατούλες, ωραιότατες είναι. Τσαχπίνες και αγαπησιάρικες!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  5. Η πιο χαρούμενη ανάρτηση που έχω διαβάσει τελευταία! Μου έφτιαξες τη διάθεση για μέρες! Ευχαριστώ!
    Μιάου!
    ='ο'=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνό = χαρούμενες αναρτήσεις! Εκ πεποιθήσεως!
      Χαίρομαι πολύ πολύ, αν σου έσιαξα τη διάθεση. Τα μπράβο σου ουχί στο πτηνό, αλλά στις γάτες! Φιλιά!

      Ε και νιάου!

      Διαγραφή
  6. Εγώ δεν τα πάω καλά με τις γάτες... Τις φοβάμαι...
    Αλλά βρε παιδί μου εσύ στην Πόλη χάθηκε να κάνεις ένα αφιέρωμα στα υπέροχα γλυκά!!! στα σιροπιαστά και στα λουκουμάκια!!!
    Κι αν δεν τα πας καλά με τα γλυκά φωτογράφισε κεμπάπ... ή άλλες λιχουδιές και νοστιμιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φοβάσαι τις γάτες;;;;; Σόκ και δέος!!! μα ήμαστε τόσο γλυκούλεεεεες

      Διαγραφή
    2. Οι γάτες, μεγάλη δύναμη στην Πόλη! Βρίσκονται παντού, σου λέω!
      Όσο για τα γλυκά, μην με προκαλείς, γιατί θα σου σιάξω σύντομα αφιέρωμα που θα το διαβάζεις και θα παχαίνεις! Τίγκα στη θερμίδα! Χε χε χε χε!

      Α και μη φοβού τις γάτες! Σε αγαπάνε, μου το είπανε.

      Νιάου!

      Διαγραφή
  7. Πίγκου σε διαβάζουν βλέπω πολλοί μη γατόφιλοι. Ελπίζω το αφιέρωμά σου στις καταπληκτικές γάτες της Πόλης να τους έβαλε σε σκέψεις. Εγώ λατρεύω όλα τα ζωάκια αλλά η αδυναμία μου είναι οι γάτες. Είναι μοναδικά ζώα αλλά όπως συμβαίνει συνήθως για να εκτιμήσεις τα ωραία πράγματα πρέπει να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να τα γνωρίσεις πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί κάποιοι να μην είναι φανατικοί γατόφιλοι, αλλά είναι φανατικοί ζωόφιλοι! Τι εννοείς πού το ξεύρω; Μα είναι δυνατόν να μην αγαπάνε τα ζώα και να διαβάζουν ένα πτηνούλι; Φιλιά και καλημέρες!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  8. νιάου νιαρρρ και πρρρρρρ άχου γατούλες παντού!!!!

    Όσο για την ιστορία, εγώ εχω ακούσει μιαν άλλη. Πως όσο ήταν στην έρημο ο Μωάμεθ (πρίν πάρει τα πάνω του) τον είχε πάρει ο ύπνος σε μια όαση. Εκεί του την έπεσε ένα φίδι το οποίο σκότωσε μια γάτα. Για να την ευχαριστήσει ο Μωάμεθ την ευλόγησε και την χάιδεψε στο κεφάλι. Για αυτό και για έχουν αυτές τις χαρακτηριστικές γραμμές στο κεφάλι τους. Είναι τα ίχνη από τα δάχτυλα του Προφήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούπερ ιστορία αυτή με τον Μωάμεθ. Η ζωοφιλία (και πιο συγκεκριμένα η γατοφιλία) είναι μία από εκείνες τις εντυπωσιακές πλευρές του μουσουλμανικού κόσμου, που μόνο αν ζήσει κανείς για καιρό ανάμεσά τους, καταλαβαίνει και εκτιμά. Τα φιλιά μου mahler!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  9. Εμένα πάλι οι γάτες μου ήταν πολύ αδιάφορες μέχρι που έκανα τη δεύτερη κόρη μου κι έμαθα τί σημαίνει "γάτα". Από μικρή τους είχε μια απίστευτη λατρεία και πάντα μας γέμιζε την αυλή γατιά...τύφλα να 'χουν οι γειτονιές της Πόλης. Τα ταίζει, τα γιατροπορεύει, τους κάμει επεμβάσεις, τα ξεγεννάει....έχει κάμει τη διατριβή της μιλάμε πάνω στο θέμα "γάτα". Μικρή έλεγε ότι θέλει να γίνει κτηνίατρος, μόνο για γάτες αλλά φοβόταν μην πεθάνει κάνα άρρωστο γατί στα χέρια της....έτσι όπως δεν φοβούνται οι γιατροί των ανθρώπων. Τέτοια συνείδηση. Για την σημερινή "κόρη" της την Μίκα έχω κάμει ειδικό αφιέρωμα-ανάρτηση με ωραίες φωτό...
    Πιγκουίνε μου...τελικά είσαι πολύ ευαίσθητο και ανώτερο πτηνό που αν και οι γάτες τρελαίνονται να κυνηγούν πουλιά, εσύ τους έκαμες σπέσιαλ αφιέρωμα....Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ανωτερότητα που δείχνω; Παρότι οι γάτες δεν τα πάνε καθόλου καλά με εμάς τα πτηνά (και ουχί με δική μας υπαιτιότητα), εγώ τους αφιερώνω κοτζαμάν ανάρτηση! Μπράβο για τη μικρή σου -οι φιλόζωοι άνθρωποι έχουν το σεβασμό και την εκτίμησή μου! Να τη χαίρεται τη Μίκα της και να την έχει πάντα συντροφιά της! Πολλά πολλά φιλιά!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  10. Πάρε και το λινκ για τη Μίκα...να την καμαρώσεις κι από κοντά...
    http://elenartista.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούπερ ναζιάρα και χαριτωμένη η Μίκα! (και εξαιρετικό το ομοίωμα -κάθε φορά το λέω: είσαι μεγάλο ταλέντο!)

      (Νιάου!)

      Διαγραφή
  11. Δε θα επαιρνα ποτε γατα για συγκατοικηση,τις ...φοβαμαι κιολας!
    Ως μοντελα ομως σταθηκαν στο υψος τους ή μαλλον στη θεση τους!!
    Οσο για τις λεζαντες τι να πω γελουν και τα ...μουστακια μου!!
    Η Μποτρινι,η διαφημιστρια και η παρεξηγιαρα ολα τα λεφτα!!Για
    τη Γκιουλχανε, εχω ενσταση, μαλλον κανει γιογκα ή ασκησεις προθερμανσης περιμενοντας τον Ομαρ,τι αναγκη εχει με τετοια αφθονια γατων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και που γέλασες! Κι εγώ τη φχαριστήθηκα πολύ ετούτη την ανάρτηση -ακόμα και πριν τη γράψω, όταν έβγαζα τις φωτογραφίες και σκεφτόμουν πώς θα τη στήσω! Ειδικά όταν είδα σε μία στάση τραμ τη γάτα διαφημίστρια, είπα "εδώ είμαστε! Θα τους αποτελειώσει αυτό! Χα χα χα!"
      Όσο για την Γκιούλχανε, δεν ξενοκοιτάζει γιατί είναι μονογατική. :)

      Νιάου!

      Διαγραφή
  12. Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου πτηνούλι.
    Τρελαίνομαι για γάτες η ανεξαρτησία τους, τα μάτια τους, η αύρα τους, όλα.
    Και η τραγική ειρωνία παντρεύτηκα έναν άνθρωπο που είναι αλλεγικός στην τρίχα της γάτας.
    Δικαιολογεί το δικαστήριο διαζύγιο για τέτοιο λόγο;
    χα χα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι αλλεργικός στην τρίχα της γάτας, αλλά στο γάμο του αποδείχθηκε γάτος!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  13. Kαλημέραααααα!
    Τι υπέροχη ιστορία!! Και τι όμορφη ανάρτηση!
    Μου έλυσες τελικά την απορία γιατί οι Τούρκοι αγαπούν ή είναι τόσο ανεκτικοί με τις γάτες... είναι θρησκευτικό το θέμα!! Και γω που νόμιζα ότι τις θέλουν για να τους ξεβρωμίζουν από τα ποντίκια... μιας και όπως και να'χει ένα θεματάκι το'χει η Πόλη... ;)
    Σε ευχαριστώ πολύ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Λιακάδα, οι Τούρκοι λατρεύουν τις γάτες γιατί τις θεωρούν πολύ καθαρά ζώα και έχουν στο μυαλό τους την καθαριότητα στενά συνδεδεμένη με τη θρησκεία και την αγνότητα.
      Φιλιά πολλά!

      Και νιάου!

      Διαγραφή
  14. Y.Γ. Η παστρικιά που κάνει το μπιντέ της και η θεατράλ είναι οι αγαπημένες μου :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θεατράλε είναι και δική μου αγαπημένη. Χρόνια στο παλκοσένικο...

      Διαγραφή
  15. Το πόσο γέλασα πάλι, δε λέγεται! Ειδικά με την παρεξηγιάρα γάτα, ακόμα γελάω!
    Πανέμορφη ανάρτηση, η φαντασία σου δεν παίζεται!
    Μάθαμε και κάτι σήμερα, θα συμφωνήσω με τη Λιακάδα... ωστόσο εγώ επιμένω να μην τα πολυσυμπαθώ τα γατιά. Δεν ξέρω γιατί, ανέκαθεν δεν ταίριαζαν μάλλον τα χνώτα μας! Καλά τα γατάκια, δε λέω, τα ταϊζω και όποτε έρχονται δίπλα μου στις ψαροταβέρνες, αλλά δεν αλλάζω με τίποτα τον σκυλάκο μου... Άλλο πράγμα ο σκύλος!

    Να κάνεις και για δαύτους μια ανάρτηση μια μέρα!
    Φιλιά πολλά, καλημέρα πτηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τα σκυλιά τα λατρεύω Μαρία μου! Είχα ένα για δώδεκα χρόνια, το πόσο τον αγαπούσα δεν μπορώ να σου πω! Μαζί μεγαλώσαμε. Τον σκέφτομαι και βουρκώνω! Με την πρώτη ευκαιρία, θα αφιερώσω αντίστοιχο ποστ και στους σκύλους! Προς το παρόν όμως....

      ....νιάου!

      Διαγραφή
  16. Αγαπημενο πτηνο συγκινηθηκα που ειδα την ξαδελφη απ'την Πολη την γλυκατζου!
    Εδω δεν εχουμε πολλες γατες και οταν συναντω δεν ειναι τοσο τροφαντες οσο αυτες που μας εδειξες,ισως ειναι και αυτες θυματα της κρισης.
    Σαν γατος που ειμαι πολυ χαρηκα την αναρτηση σου αυτη,τι να πεις για τη γατα Βανδη απ'την Πολη ή την παρεξηγιαρα γατα?γελασα πολυ να εισαι καλα φιλε μου.Καλη μερα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις τα φιλιά από όλο το σόι! Μου είπαν να σου μεταφέρω ότι εσύ Θεό κι αυτές Αλλάχ, αλλά και οι δυό σας αχ και βαχ! :)

      Νιάου! (για να μιλήσω στη γλώσσα σου, παρότι είμαι και πτηνό!)

      Διαγραφή
  17. Καλαμιά στην κάμπο28 Μαρ 2013, 1:17:00 μ.μ.

    Χαχαχαχα, μετά τις τουρκάλες που έπρεπε να κρύβεσαι για να τις φωτογραφίσεις, διάλεξες θέμα που το φωτογράφιζες στα φανερά. Άσε που οι γατούληδες σου στέκονταν και έπαιρναν και πόζες.
    Ξετρελλάθηκα με το σημερινό σου θέμα γιατί μου αρέσουν πολύ οι γάτες.
    Αυτήν την εποχή έχω 4 και από τη ζωή μου έχουν περάσει πολλές.
    Η αγαπημένη μου σε χρώμα, στυλ και ομορφιά η γάτα φασιονίστα.

    Εσύ να προσέχεις, όμως, γιατί η γάτες, λόγω Ντι-εν-έι, αγαπούν να κυνηγούν και να ξεπουπουλιάζουν πτηνά.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι από τις τουρκάλες με τις μαντήλες, οι γάτες ήταν πιο εύκολος φωτογραφικός στόχος. Αλλά μια-δυο γραντζουνιές, πήγα να τις φάω! Η μόρτισσα γάτα και η γάτα λουκέτο (όπως φαίνεται και από τις εκφράσεις τους) καθόλου φιλικές δεν είναι με τα πτηνά! Η φασιονίστα σου πάντως κιουρία!

      Τα φιλιά μου στις γάτες σου (που είναι πολύ τυχερές που σε έχουν!)

      Νιάου!

      Διαγραφή
  18. Καλεεεεε το σοι του αντρός μου!!!!! χαχαχαχαχχααααχαχχα

    Εμένα ξέχασες να μοστράρεις φωτογραφία..σε εσταντε με τον γατο μου! Η γάτα ερωτιάρα φυσικά που λείπει από την κατηγορία σου! Αλλά σε συγχωρώ! Και αν θες από φωτός έχω πολλές σε πολλές πόζες!! Να πάρε μερικές να μας έχεις να μας καμαρώσεις!!!

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=461414493894419&set=a.275121555857048.58125.275115872524283&type=1&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=620374607977363&set=a.125025844178911.21728.125017774179718&type=1&theater

    Φυσικά τις πιό σόκιν πόζες τις κρατάμε για την πάρτη μας! Όχι τίποτα άλλο δεν θέλω να βγάλω στην φόρα τα κάλλη του γατούλη μου και μαζευτούν όλες οι επίδοξες γάτες τριγύρω και ακονίσω τα νύχια μου!!

    Καλημερούδια!!!! Σε φιλώ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούπερ οι φωτό, πάει και τελείωσε είστε πολύ ταιριαστό γατό-ζεύγος!
      Και καλού-κακού ακόνισε τα νύχια σου, γιατί κυκλοφορεί και η γάτα τσιριμπίμ τσιριμπόμ με πολύ παθιάρικες διαθέσεις...

      Νιάου!

      Διαγραφή
  19. Δεν τις συμπαθώ τις γάτες ! Εκτός από μία που είχαμε στην παλιά μου γειτονιά - όχι δικιά μου, του γείτονα ήταν - η οποία όποτε τύχαινε να έχω την πίσω πόρτα του σπιτιού μας ανοιχτή, έμπαινε συνάμενη-κουνάμενη, σηκωνότανε στα πίσω πόδια βάζοντας τα μπροστινά της πάνω στο ψυγείο και μου νιαούριζε μέχρι να της δώσω 2-3/5-10 φέτες ζαμπόν να φάει !!! Μετά καθόταν πάνω στα γόνατά μου (γεμίζοντάς με τρίχες - γκρρρρ !!!) και κοιμόταν με τις ώωωρεεεεεεεεεεεεες !!! Κι όταν ξυπνούσε, έφευγε - κιουρία πάντα - και πήγαινε να βρει κανένα άλλο σπίτι στη γειτονιά με ζαμπόν στο ψυγείο. Πιο τεμπέλα γάτα δεν έχω δει !!! Ούτε ο Γκάρφηλντ να ήταν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλά πρέπει να τους την αναγνωρίσεις την εξυπνάδα! Διότι μόνο ένα έξυπνο ζούδι, θα έστηνε τέτοια παράσταση για να σου φάει το ζαμπόν και να κερδίσει τις αγκαλιές σου! Όσο για τον Γκάρφιλντ, μεγάλο ρισπέκτ (αγαπημένος φίλος του πτηνού παιδιώθεν!).

      Νιάου!

      Διαγραφή
  20. Άλλαξε το τεξτ παρακάτω και κάντο "κάνε μου λιγάκι νιάου"...
    Πειράζει που χάθηκα στα σχόλιά σου και τις γάτες τις πέρασα ένα γρήγορο βιου;
    Εντάξει... δεν παίζεσαι στα λογοπαίγνια και στα κείμενά σου!!!
    Άψογες και οι φωτό (επαγγελματική γατοπαρουσίαση λέμεεε...)

    Next?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχαριστώ για τα καλά τα λόγια! Αλλά οι γάτες πολύ θυμωμένες μαζί σου που τις προσπέρασες στο γρήγορο και ετοιμάζονται σήμερα το βράδυ για εκκωφαντικό νιαούρισμα κάτω από το παράθυρό σου.
      Εγώ μια φορά προειδοποίησα!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Νιάου!

      (next? χμ, πτηνό αύριο θα σε πάει εκδρομή!)

      Διαγραφή
  21. ωραίες φωτογραφίες, ακόμα πιο ωραίες οι λεζάντες, αλλά εγώ είμαι φαν των σκύλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτες vs Σκύλοι, σημειώσατε χι! Πολλοί οι γατόφιλοι, πολλοί και οι σκυλόφιλοι!
      Τυχερά τα ζούδια που μας έχουν!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  22. Αχ, η ιντάστριαλ γάτα είναι φτυστή ο αλανιάρης γάτος μου στην Αθήνα, ο επονομαζόμενος "γάτης" ή "απατεώνας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως (λέω μήπως) είναι τόσο αλανιάρης που έφθασε η χάρη του μέχρι την Πόλη; Κι ήρθε κι ανέβηκε απάνου στις σωλήνεις και το έπαιζε τάχα-μου ιντράστριαλ; Διότι κάτι μου νιαούρισε στα ελληνικά και μου μπήκαν υποψίες ότι είναι πατριωτάκι. :)

      Νιάου!

      Διαγραφή
  23. Το γατί στα βραχάκια έπρεπε να το αρπάξεις και να μου το φέρεις.

    Μεγάλωσα με σκυλιά και γατιά αγκαλιά, αλλά μια αδυναμία στα αιλουροειδή την έχω. Ίσως μάλλον για την "ανεξαρτησία" που αποπνέουν. Μια γάτα,σε αντίθεση με ένα σκύλο, δεν έχει αφεντικό. Είναι το αφεντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γατί θαλασσόλυκος πολύ θα ήθελα να σου το φέρω, αλλά έχει ήδη μπαρκάρει.
      Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ψάρι.
      Εμένα μου αρέσει πάντως πολύ και το γατί που έχεις ως εικόνα προφίλ σου: είναι πολύ ζόρικο και δεν μασάει!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  24. ΠΤΗΝΟ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
    ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ολάκερο μπλογκ θα μπορούσα να αφιερώσω στην Πόλη, τόσα που έχω να πω. Αλλά επειδής το πτηνούλι λατρεύει και την ποικιλία, όπως βλέπεις εναλλάσσονται τα θέματα για να έχει και λίγο νάζι το πράμα -μην μας πουν και μονομανείς μη-χειρότερα! Υπόσχομαι πάντως πολλές βόλτες ακόμα στην Πόλη: τα καλύτερα έρχονται!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  25. Κι εγώ τις σέβομαι τις γάτες και τις αγαπάω..απόλαυσα τις φωτογραφίες σου..οι περιγραφές σου με έκαναν να γελάσω πολύ...γεια σου βρε πτηνό...νιάου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που γέλασες, οι γατούλες σου στέλνουν την αγάπη σου!
      Και το πτηνό, ένα μεγάλο Νιάου!

      Διαγραφή
  26. Και τα μοντέλα υπέροχα, αλλά κι ο "δημοσιογράφος" με τις λεζάντες του ά π α ι χ τ ο ς!!! Απόλαυση είσαι, πτηνόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστούμε! Και εγώ και οι πολίτισσες γάτες!
      Νιάου!

      Διαγραφή
  27. Μα είχα κι εγώ απορία βρε πτηνό από τον Ιούνη που πήγα στην Πόλη, γιατί τόση γάτα; Και είναι τόσο φιλικές και κοινωνικές, όχι σαν τις δικές μας τις κυνηγημένες που δεν πλησιάζουν με τίποτα!

    Ένας από τους λόγους που μ'άρεσε η Πόλη λιγάκι παραπάνω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ κοινωνικές οι πολίτισσες και πολύ επικοινωνιακές! Λίγο σημασία να τους δώκεις και σου έχουν έρθει και σου τρίβονται!

      Νιάου!

      Διαγραφή
  28. Απόλαυση που δεν ήθελα να τελειώσει. Γιά ευχαριστώ σου χαρίζω αυτή.....

    http://4.bp.blogspot.com/-ZrRRc7IiNNs/UTmlpAKLRDI/AAAAAAAAQ1w/JPE17taf0Pk/s640/1-Mikres+stigmes3.jpg

    (κρίμα που δεν έχεις ενεργοποιήσει την εμφανιση φωτο στα σχόλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετική φωτό! Αλλά εξαιρετική όμως!

      Επειδής το πτηνό είναι μάστερ στα αφιερώματα και τα εξειδικευμένα τόπικς, υπόσχομαι να επανέλθω με παρόμοια θεματολογία! (ήδη οι σκύλοι έχουν κρυφτεί για να αποφύγουν το φωτογραφικό φακό μου...)

      :)

      Διαγραφή
  29. Τι ανάρτηση !!!!
    Respects !!!!
    Ολα τα λεφτά οι γάτες σου....
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts