Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Πατρινό Καρναβάλι καλωσήλθες και πάλι!



Θα σου τ'ομολογήσω κι ας μου κακιώσει ο κολομπίνος: την απόκρια εγώ ουδέποτε την είχα ως ανάγκη. Εξού κι έχω να φορέσω στολή από τη βρεφική μου ηλικία που ντυνόμουν ρόμπιν χουντ (εντάξει, και από το στρατό, όπου είχα ντυθεί φαντάρος).



Πέραν που μου φαίνεται εξαιρετικά εξευτελιστικό να τριγυρνάω στους δρόμους ντυμένος πουλάκι Τσίου (=ντροπή των πτηνών), έχω θέμα με όλο το πακέτο του μασκαρά. Μήτε η σερπαντίνα μού αρέσει (αν μου τη φυσήξεις πάνω μου, θα φας μπούφλα!), μήτε τα κομφετί (ρίξε όσα θέλεις, εσύ θα τα σκουπίζεις μετά!), μήτε το λάτιν παραλήρημα με το μαρακαϊμπο και το σάμπα ντι τζανέιρο.



Εντούτοις εδώ στην Πάτρα και επειδής το ζούνε συλλογικώς και με πάθος, το είδα το θέμα με άλλο μάτι. Κάτι οι γκροτέσκες φιγούρες που έχουν στηθεί στους δρόμους, κάτι η πιτσιρικαρία που κυκλοφορεί μεταμφιεσμένη και συμμετέχει ενθουσιωδώς στα πάρτι, τις εκδηλώσεις και το κυνήγι θησαυρού, κάτι τα μεγάφωνα που έστησε ο δήμος στους κεντρικούς δρόμους και παίζουν ολημερίς τον ξέφρενο ρυθμό (ποιανού ιδέα ήταν αυτό θα'θελα να ξευρα: και ο Ρίκι Μάρτιν να΄σουνα θα σιχτήριζες τόσο μπαλάρ-μπαλάρ και λαβίτα λόκα!), μια φορά να ξεφύγεις δεν μπορείς.



Τα καταστήματα με τις στολές έχουν την τιμητική τους και η επιλογή είναι μεγάλη: πέραν των κλασικών -άραβας, παπάς, φυλακισμένος- μπορείς να κάμεις κομπινέισον: καταριανός επενδυτής στην Ελλάδα, πρώην υπουργός και νυν φυλακισμένος, τρικομματική κυβέρνηση, Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής και Φατμαγκιούλ (για μασκέ-τουρκομπαρόκ ζεύγος)! Κι αν δεν έχεις ήδη ενταχθεί σε κάποια καρναβαλική ομάδα, είσαι κάγκουρας και γελάμε μαζί σου.



Τα φετινά πληρώματα που έχουν κερδίσει το λάικ του πτηνού είναι το "Sexy Χιονάτη πάμε για νάνοι", το "Δεν έχουμε στον ήλιο μπύρα" και το "Κροίσοι στην κρίση". Αν και μεταξύ μας, περίμενα πιο ευφάνταστες ιδέες, με δεδομένο το υλικό που υπάρχει λόγω κρίσης.



Ας είναι! Ως και το καρναβάλι έφτασα να συμπαθήσω. Όχι τόσο γιατί εξετίμησα επιτέλους την αισθητική και το διονυσιασμό του, αλλά διότι υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη για ξέσπασμα και ξεφάντωμα, που κομμάτια να γίνει. Αν χρειάζεται να ντυθούμε όλοι κολομπίνοι και πιερότες προκειμένου να ξορκίσουμε τη μιζέρια μας για λίγο, ας το κάμουμε κι αυτό.


Και τελοσπάντων, αν βαρεθήκαμε (που βαρεθήκαμε) το μελαγχολικό πρόσωπο που μας έχουν φορέσει όλες τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου, ας φορέσουμε μία γελαστερή μάσκα μπας και καταφέρουμε να προκαλέσουμε χαμόγελα ο ένας στον άλλον.


Και δεν ξεύρω τι θα ντυθείς εσύ εφέτος, αλλά εμένα την ιδέα μού την έδωκε το πλέιμομπίλ σε ένα κατάστημα παιχνιδιών στην Πάτρα. Θα βάλω γιαλιά ηλίου, κουστουμιά, θα στραβώσω το ράμφος μου, θα βάλω την Κλάραμπελ να γλείψει το μαλλί μου και θα κυκλοφορήσω γκάγκναμ στάιλ. Χαρούμενο καρναβάλι, αναγνώστα!

41 σχόλια :

  1. αν δεν παίρνεις μέρος στις παρελάσεις ,νομιζω δεν εχει ενδιθαφερον-πλάκα!εγω βαριεμαι πολυ να τις βλέπω,δεν πάω ποτέ!εμεις στον Πυργο ,οταν ειμασταν μικρα ντυνομασταν Μπουλες,με οτι αποφόρια ειχαμε και γυρνουσαμε τα βραδια στα σπιτια να μας αναγνωρίσουν...μετά αυτο σταμάτησε μαχαίρι με την εισοδο των ξένων ,γιατι ο κόσμος φοβόταν....τωρα που ηρθα εδω το ξαναειδα στην Κασο και μου έκανε μεγαλη εντυπωση!καθηγητες απο Αθηνα και Βορεια Ελλάδα δεν ηξεραν αυτό το έθιμο!αυτη την Κυριακή θα ντυθώ κι εγω και θα γυρνάμε τα σπίτια!Εύθυμη χήρα θα ντυθώ χαχαχα
    χαρούμενο καρναβάλι λοιπόν!
    καλημέρα!
    σημερα στα Δωδεκάνησα είναι αργία ,λογω της απελευθέρωσής τους απο τους Τούρκους!εχουμε δοξολογια ,παρελαση ,χορούς εδω και μετά coffee στη λιακάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκρρρρ δεν σε πρόλαβα, Καλημέρααααα

      Διαγραφή
    2. και σημερα δεν έχουμε σχολείο και ειπα ωραια ,θα κοιμηθω λιγο παραπάνω...και ξύπνησα στις 6.30!θα κάνω ρυτίδες και πως θα είμαι ''εύθυμη χήρα'';;;

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Nasia και καλημέρα lolipopfamily! Πόσο χαίρομαι που συναντιόμαστε από τ'αξημέρωτα! Και με κέφι, μπρίο, τσαχπινιά!

      Ωραιότατο το έθιμο με το αποκριάτικο τριγύρισμα στα σπίτια. Κι εγώ που είμαι από τα Βόρεια, δεν το ήξευρα καθόλου! Πολύ καλή η ιδέα σου να ντυθείς εύθυμη χήρα, αλλά θα σε ήθελα στη Βουγιουκλάκη-βέρσιον. Και εννοείται πως περιμένω φωτό!

      Μπουχουχού, θέλω κι εγώ αργία και κόφι στη λιακάδα!
      Φιλιάαααααα!

      Διαγραφή
    4. Γεια σου ρε Νάσια εύθυμη χήρα (το πιάσαμε το υπονοούμενο ). Καλά ρε έχετε εκεί ήλιο; Εδώ Χανιά συννεφιά. Δεν είναι ΤσικνοΠέμπτη αυτή, Μεγάλη Παρασκευή είναι και πως να μπούμε σε μουντ δεν ξέρω.Μπουχουχου και από εμένα πτηνούλι μου που δεν ζω χωρίς ήλιο....

      Διαγραφή
    5. κάποιος,κάποιος λέω, γλωσσόφαγε τη λιακάδα μου!πουντιάσαμε!

      Διαγραφή
  2. Ξαναμπηκα για ένα τσίου αλλά πιο πολυ για να προλάβω την Νάσια (χα χα ).Καλημέραααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Νάσια δεν προλαβαίνεται, λέμε! :)
      Πολύ καλημέρα σου και πάρα πολλά τσίου!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα! Με έκανες και γέλασα πρωί-πρωί!!! Μα τι φάση που έχεις ρε συ πιγκουινάκι;;;!!!

    Ρε συ, δε χρειάζεται να ντυθείς. Ντυμένος είσαι. Πιγκουίνος!

    Αν σου πώ ότι μου λείπει αυτό το καρναβάλι!!! Το οποίο το έζησα επί 10 συναπτά έτη ούσα (κανονική) φοιτήτρια, μεταπτυχιακή φοιτήτρια και μετά εργαζόμενη σε αυτή την πόλη; Το μόνο που δε μου λείπει είναι αυτή η μουσική που μου τη δίνει στα νεύρα. Βλέπεις, την έφαγα στη μάπα και τη σιχάθηκα! Αλλά τρελό καρναβάλι χωρίς μαρακαϊμπο γίνεται; Δε γίνεται!

    Να 'σαι καλά ρε Πιγκουίνε! Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιγκουίνος είναι το φυσικό μου. Ντύνομαι όμως άλλα πτηνά: αν είμαι σε φαντεζί μουντ, γίνομαι παραδείσιο πουλί, αν είμαι στις μαύρες μου, κόρακας. Κι αν είμαι σε φάση κουτσομπολιού και χρηματιστηριακής παραφιλολογίας (!), ντύνομαι παπαγαλάκι κι αν είμαι σε φάση σοφιστικέ, κουκουβάγιος.

      (και ναι, ας το κλείσει κάποιος το ρημάδι το μεγάφωνο στην Πάτρα, πολύ θα το εκτιμήσω!)

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα πινγκουίνε. That's the spirit! Εμένα πάλι πάντα μου άρεσε το καρναβάλι και ντυνόμουν σχεδόν πάντα. Φέτος με τη μικρή μου θα κάνουμε συνδυασμό: εκείνη κοκκινοσκουφίτσα και εγώ μαμά της κοκκινοσκουφίτσας (γιατί γιαγιά δεν παίζει!). Τον μπαμπά προσπαθούμε να πείσουμε να ντυθεί λύκος αλλά δεν βλέπω φως!! Καλά να περάσεις pingu!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανταστική η ιδέα της γκρουπ θεμάτικ αμφίεσης! Αν δεν θέλει ο μπαμπάς να ντυθεί λύκος πάντως, μπορείτε να το κάνετε και στο πιο πειραγμένο: να τον ντύσετε π.χ. σαουδάραβα και να το ονομάσετε "η Κοκκινοσκουφίτσα στο Κατάρ" (προφανώς για να αναζητήσει επενδυτές).

      Πολλές καλημέρες και χάπι απόκριες!

      Διαγραφή
  5. Μου θύμισες... προϊστορικούς χρόνους, όπου πιτσιρίκι χτυπιόμουν να με πάνε σεργιάνι στην Πλάκα (έτρωγα στο κεφάλι τις... σφυριές μου, γέμιζα κονφετί λες και με είχαν ράνει λέλουδα στα μπουζούκια και... ησύχαζα!)

    Με τα χρόνια, έχω την αίσθηση όλες οι γιορτές ξέφτισαν... και το "τελετουργικό" τους μαζί...

    Οι μάσκες με μαγνητίζουν! Και τα περίεργα καπέλα!
    Και ναι, έχεις δίκιο, λίγο να ξορκίσουμε τη "μαυρίλα", βρε παιδί μου! (Τι σου 'φταιξε η σερπαντινούλα, καλό μου;!)

    Φιλιά και καλημέρες! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτή η Πλάκα: έχει ψυχαγωγήσει γενιές καρναβαλιστών! Έχω κι εγώ μνήμες από Τσικνοπέμπτες στα τουριστίκ εστιατόρια και από αποκριάτικες βόλτες μέσα στο συνωστισμό της Κυδαθηναίων, με αφρούς, ρόπαλα και λοιπές καφρίλες (όχι από εμένα, εγώ ήμουν ανέκαθεν σοβαρό πτηνό).

      Ξεφτίζουν όντως οι γιορτές, κι εγώ την ίδια αίσθηση έχω. Εξού και έφθασα να νοσταλγώ, πράματα που μέχρις πρότινος σνόμπαρα μετά βδελυγμίας.

      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  6. Ως τρελός καρναβαλιστής για χρόνια στην Πάτρα - με τις παρελάσεις μου και τα ούλα μου - επικροτώ, λατρεύω τις Απόκριες και τις μεταμφιέσεις, θυμάμαι στα μικράτα μου - γύρω στα 18 - που είχα ντυθεί Μις Κολοπετεινίτσα - και πήγαινα στα σπίτια φίλων και συγγενών και η γιαγιά μου δεν με γνώρισε και δεν μου άνοιγε...

    Από Πάτρα, καρναβαλιστής από το 1997 μέχρι το 2006, μετά μας έφαγε η κρίση και που λεφτά για τέτοια, άτιμη κοινωνία... Αν καταφέρω να βρω 200 έουρος θα πάω να καεί το παλιάμπελο!!!!

    Σμουάτς και θα σου φέρω τρίγωνα από πάνω, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελέ καρναβαλιστή, η Πάτρα σε περιμένει! Έχει και εφέτος εκδηλώσεις, πάρτις, σοκολατοκαρναβαλόπιτες, κυνήγια θησαυρών! Ως και αφιέρωμα στον Άλκη Στέα έχει, που είναι άχαστο (unmissable, πώς το λένε;).

      Όσο για τα τρίγωνα, είναι να μην τάξεις σ'άγιο κερί και σε πτηνό γλυκάκι!

      Να περάσεις ζούπερ στη Σαλόνικα! Που θα περάσεις σίγουρα, δηλαδή...

      :)

      Διαγραφή
  7. Πιγκουίνε, είσαι συμπατριώτης; Ξέρεις πόσο ζηλεύω σήμερα Τσικνοπέμπτη που δεν είμαι κάτω. Η καλύτερη μέρα του καρναβαλιού! Άτιμη εσωτερική μετανάστευση!
    Αλλά φέτος βγαίνω σε γκρουπ μετά από πάρα πολλά χρόνια και θα πάρω το αίμα μου πίσω!

    Τρεμένς, κατέβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόουπ, η σκούφια του πτηνού κρατάει από τη Βόρεια Ελλάδα -αν και αληθινή πατρίδα μου είναι οι άνθρωποι που αγαπάω (τρου πόετρι). Ώστε θα το τσικνίσουμε λοιπόν, ε; Και θα βγούμε και σε γκρουπ! Χμ, θυμήσου ότι ήρθε και η Τρόικα σήμερα: ο-μον-ντιε, ποιος ξεύρει τι εικόνα θα σχηματίσει για μας!

      :)

      Διαγραφή
    2. Koueen τι εννοεις βγαινεις σε γκρουπ;;; Να τραβας φωτο να δω! :))
      τελειο!!!!

      Εγω ποτε δεν ελαβα μερος σε κανεναν καρναβαλι και σε καμια παρομοια εκδηλωση. Οι δικοι μου δεν μας ειχαν μεταδωσει αυτο το κλίμα της Αποκριας και του Καρναβαλιού. Οποτε δεν εχω σχεδον καμια εμπειρια.
      Στη τηλεοραση εβλεπα λιγο το Πατρινο Καρναβαλι αλλα δε με γεμιζε.

      Παντως ξερω πως το Καρναβαλι βοηθαει πολυ την οικονομια της Πάτρας, περα από το αν περναμε ή δεν περναμε καλά, αν μας αρέσει ή δε μας αρεσει.

      Αφου μπορειτε να το απολαυσετε λοιπον, καντε το.

      Εγω δεν παραπονιεμαι παντως,....τον εχω μεσα μου τον Καρναβαλο...να δουμε ποτε θα τον καψω!

      φιλια πολλά και στους δυο

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι ότι τα ελληνικά καρναβάλια δεν είναι πολύ φαντασμαγορικά (όπως ας πούμε οι Βενετίες και τα Ρία ΝτεΤζανέιρα), εξού και η τηλεοπτική τους αναμετάδοση είναι εντελώς μπόρινγκ και ανούσια. Πάντως κέφι υπάρχει από τους όσους συμμετέχουν και ακόμα κι αν δεν είσαι τέτοιο ύφασμα (όπως ας πούμε εγώ!), καλά περνάς και διασκεδάζεις.

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Περιμένω φωτογραφία-ντοκουμέντο αλά γκάνγκμανσταϊλ ή πωςστοδιαλοτολεν αυτό!!!

    (Πι Ες: Μα τι στο καλό συμβαίνει εκεί πάνω στην αρχή των κόμεντς, έχει διαγωνισμό ποιος θα σου σχολιάσει πρώτος? Διότι αν είναι τους έχω χαλαρά, είμαι δυο ώρες πίσω οπότε ξυπνάω 5 ώρα Ελλάδας -ιτ μάι νταστ Γκρις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, Αστέρω. Έχει ξεσπάσει μεγάλος ανταγωνισμός για την πρώτη καλημέρα ανάμεσα στις παρέες του πτηνού. Αλλά πε-μου ειλικρινά: σε μία πραγματικότητα αγένειας και μιζέριας, δεν είναι υπέροχο να πασχίζουμε για το ποιος θα καλημερίσει τον άλλον πρώτος; Πάντως εσύ άνετα μάς περνάς και ουχί με διαφορά στήθους, αλλά με διαφορά ώρας!

      Πολλά φιλιά στις ξενιτιές! (σύντομα κοντά σας!)

      Διαγραφή
    2. Μα τι σκατά, άφησα σχόλιο και δεν ενεφανίσθει? Είπα, ουαί και έρθεις κατά δω και δεν έρθεις να με βρεις, μαύρο φίδι που σ' έφαγε, ξηγηθήκαμε πτηνό? ;)))

      Διαγραφή
    3. Που είναι το κατα δω για να ξευρώ; Παίρνω ένα κουτί σιροπιαστά και σούρχομαι! Σιάξε καφε!

      Διαγραφή
  9. Πτηνό μου ούτε εμένα μου αρέσουν οι απόκριες και τα μασκαρέματα.
    Εχω να 'ντυθώ' από το δημοτικό.
    Τότε που η μαμά μου με έντυνε σπανιόλα ή νεράιδα ή βασίλισσα.
    Εχω δει το καρναβάλι της Πάτρας στην τηλεόραση.
    Με εκνευρίζουν αφάνταστα τα πάρτυ μασκέ.
    Μια φορά μάλιστα καυγάδισα με φίλη που επέμενε να ντυθώ κάτι.
    Εκείνη απ' ότι θυμάμαι δανείστηκε μια στολή και 'γδύθηκε' με αποτέλεσμα να αρρωστήσει για καμιά βδομάδα με πυρετό και συνάχι.
    Επίσης σιχαίνομαι τις Τσικνοπέμπτες που πηγαίνουμε σε ταβερνεία για να φάμε κακοψημένο κρέας και να βρωμάνε τα ρούχα μας μέρες!

    Πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το πάρτι μασκέ, δεν το έχω καθόλου! Δηλαδής συγνώμη, έτσι στο ξεκούδουνο, να ντυθώ καρνάβαλος και να τρέχω με ένα κουτί γλυκά στο ξένο σπίτι, με υπερβαίνει ως διάθεση. Αλλά αν είναι όλος ο κόσμος ντυμένος στους δρόμους και υπάρχει χαρουμενιά στην ατμόσφαιρα, το δέχομαι λίγο καλύτερα!

      Όσο για τη σημερινή σίζοναλ κρεατοφαγία, ένα έχω να πω: την Τσικνοπέμπτη πολύ εμίσησαν, το σουβλάκι και το ζουμερό μπιφτεκάκι ουδείς!

      Διαγραφή
  10. Πόσο σε νιώθω ως παλιός κάτοικος Πατρών. Και μάλιστα στην Αγ. Γεωργίου πάνω! Είσαι ήρωας φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρωας σου λέω! Και τη Σακίρα να έφερνες εδώ και να την έβαζες να ζήσει στο διαμερισματάκι κάτου από το μεγάφωνο, θα σιχτήριζε το λάτιν και τη Γκλόρια Έστεφαν με όλο της το σόι.
      :)

      Διαγραφή
  11. Δε μπορω να πω οτι μου αρεσε ιδιαιτερα να μεταμφιεζομαι αλλα στο mood των ημερων ειχα κανει εξαιρετικες μεταμφιεσεις και μαλιστα με αυθεντικες ενδυμασιες που εφερνα απο ταξιδια.Καποτε ντυθηκα γρια(ειχα πρωτολανσαρει τη μασκα -προσωπο) πηγα σε μια συγκεντρωση οπου δε με περιμεναν(μεχρι και το βαδισμα μιμηθηκα ολη νυκτα!)και δεν αποκαλυφθηκα μεχρι τελους ! Πλησιασα ολους του γνωστους και τους ψιθυρισα απο ενα ..φωνηεν και ακομη εχει μεινει η απορια μετα τοσα χρονια!!Τα τελευταια χρονια δεν εχω διαθεση για μασκαρεματα,ακομη και σημερα αμφιβαλλω αν θα τσικνησω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θεϊκό αυτό με τη μυστηριώδη γριά! Εσύ ήσουν εντέλει;
      (χε χε χε)

      Το μασκάρεμα πάντως είναι και θέμα χαρακτήρα. Κάποιοι το'χουν πιο εύκολο και με μιας, σου μεταμφιέζονται στο οτιδήποτε! Κάποιοι μάλιστα, δεν βγάζουνε τη μάσκα, ούτε τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου.

      :)

      Διαγραφή
  12. Πτηνόπιγκουίνε καλώς σε βρήκα!

    έκανα μια μικρή περιήγηση στο σπιτάκι σου και ομολογώ πως ψόφησα στο γέλιο!
    Ανέκαθεν μου άρεσαν οι πιγκουίνοι, είναι κλασσάτοι ρε πτήνο μου,με το σμόκιν τους και όλα τσάτσαλα!
    Δεν ξέρω αν θα σου λέω πρώτη καλημέρα , εκτός και δεν έχω προλάβει να κοιμηθώ την ώρα που ξυπνάτε...αλλά σίγουρα θα σου λέω!

    Ναι ναι ναι ,.... δεν ξέρω για τα μεγάφωνα , αλλά μου αρέσει όλο αυτό το μανιφάτζουρο που γίνεται!
    Δεν είμαι τύπος που θα ντυθεί χιονάτη , ούτε νάνος καν!
    Πάντα βρίσκω κάτι που να με κάνει να γελάω .....

    Σε αυτές τις αποκριές με βλέπω να ντύνομαι Κ9.... όχι καλέ το αγαπητό λυκόσκυλο....
    Αλλά του κ.... τα 9μερα....διότι μόνο αυτό μας έμεινε δίχως φόρους!!!!
    Όσο το έχουμε και το ορίζουμε , πρέπει και να το τιμούμε!!!!

    Χάρηκα πολύ που σε βρήκα!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασπαρτού, καλωσήλθες στα λημέρια μας! Το Κ9 είναι ωραιότατη ιδέα για στολή, θραύση θα κάμεις!
      Χαίρομαι που σε έκαμε το πτηνό να γελάσεις! Αυτό είναι και το γενικότερο κόνσεπτ, γιατί χαϊρι με τη σοβαρότητα δεν είδαμε.

      Τσίου!

      Διαγραφή
  13. Όσο ήμουνα παιδί με αγαπούσανε πολλοί, άτιμη κενωνία που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα!!!
    Ε; Άλλο ξεκίνησα να λέω κι αλλού η φράση με πήγε!

    Όσο ήμουνα παιδί λοιπόν, δηλαδή μέχρι πριν από 2-3 χρόνια, μου άρεσαν οι απόκριες. Καλά μη φανταστείς ότι έκανα κάτι σπουδαίο, απλά διασκέδαζα με το παρεΐστικο του πράγματος, πήγαινα σε κανένα πάρτι, έριχνα κανέναν χορό (και δυο και τρεις και δέκα). Σε παρελάσεις και τέτοια όχι, δεν έτυχε (ή δεν επιδίωξα) να πάρω μέρος. Μα τα τελευταία χρόνια σαν να μη μου αρέσει πια, σα να μην έχω όρεξη για μασκαρέματα και τα τοιαύτα. Μάλλον φταίει η παρέα, αν σε κανένα δεν αρέσει αυτό το κλίμα που να πάω εγώ με το αφάνα μαλλί (δικό μου, όχι περούκα!);

    Θα τα φάω πάντως τα κοψίδια μου απόψε, γιατί άλλο το ένα, άλλο το άλλο :-Ρ

    Καλή διασκέδαση αγαπημένο πτηνό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φας τα κοψίδια σου, να το τσικνίσεις και να περάσεις ζούπερτέλεια!
      Και καθόλου μη σε νοιάζει που οι λοιποί της παρέας είναι σοβαροί, εσύ την αφάνα σου ψηλά!

      Φιλιά και Χάπι Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  14. Καλαμιά στην κάμπο7 Μαρ 2013, 3:49:00 μ.μ.

    ΄Οταν ήμουνα στο Δημοτικό η γιαγιά μου για χρόνια μας έντυνε εμένα και την αδερφή μου Μαρκησίες. Πώς είναι η Cora Grantham από το Downton Abbey; Καμμία σχέση.
    Ξανακοιτώντας τις φωτογραφίες εκείνης της εποχής μάλλον προς μικρές Μαρίες Αντουανέτες μοιάζαμε. Περούκες με μπούκλες, φραμπαλάδες και βολάν και μάσκες και βεντάλιες. Λοιπόν λες και είχα πάρει υπερβολική δόση μασκαρέματος και από τότε δεν ξαναμασκαρεύτηκα ποτέ ούτε με ξανασυγκίνησαν οι Απόκριες. Να φανταστείς ότι η αδερφή μου σπούδαζε στην Πάτρα και ενώ είχα μέρος να μείνω δεν πήγα ούτε μια φορά στο καρναβάλι. ΄Αμα ο άνθρωπος είναι ανάποδος....

    Το έθιμο όμως της Τσικνοπέμπτης το τήρησα ήδη και με το παραπάνω. Χτυπήσαμε κάτι μπριζόλες, λουκάνικα και άλλα χοληστερηνούχα, νωρίς το μεσημέρι, γιατί το βράδυ δεν κάνει... να τρώμε κι έτσι δεν θα βγούμε.
    ΄Ασε που αν βγω θα χάσω επεισόδιο από το "The Killing".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε φαντάζομαι Καλαμιά μου ως Μαρία Αντουανέτα-παιδίσκη και πολύ σε χαίρομαι! Και τώρα που έμαθα ότι υπάρχουν και φωτό, καταλαβαίνεις ότι με τρώει το ράμφος μου να τις δω!

      Την Πάτρα εγώ την εκτιμώ γενικά κι αυτό με τις απόκριες, της το αναγνωρίζω ως εξαιρετική προσπάθεια να τονώνει την τοπική της οικονομία και τη διάθεση των κατοίκων της.

      Όσο για το έθιμο της Τσικνοπέμπτης, αμ νομίζεις ότι εγώ δεν το ετίμησα ήδη; Αλλά το βράδυ, γιαουρτάκι!
      Το "The Killing" είναι υπέροχο! Έχω δει τ'αμερικάνικο (δεν σου λέω το δολοφόνο, μην επιμένεις) και όλο κρυφοκοιτάζω και το δανέζικο όποτε τύχει. Για να ιδείς πόσο μπροστά είναι το πτηνό, είχα κάμει μνεία στο σήριαλ πριν κάμποσο καιρό: http://pigkouinos.blogspot.gr/2011/07/killing.html (θαρρώ πριν γνωριστούμε!!)

      Διαγραφή
  15. Καλαμιά στην κάμπο7 Μαρ 2013, 3:56:00 μ.μ.

    Εσύ όμως καλά να περάσεις, να διασκεδάσεις και να το ευχαριστηθείς.
    (Αλήθεια, τι τρώνε οι Πιγκουίνοι την Τσικνοπέμπτη;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εμενα μαρεσουν γιατι ειμαι παντα 10 χρονω και ντυνομαι πειρατης
    πιγκουινακι το σχολιο σου στο ΦΒ για τον τσιπρα , ακομη γελαωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκανιάν ιδέα ο πειρατής. Διότι αν συναντήσεις καμία αιθέρια ύπαρξη, μπορεί πάντα να ξεκινήσει ένας διάλογος με την ατάκα "πειρατή, το τόπι μου!"

      Όσο για το σχόλιο στο ΦΒ, εσύ γελάς, αλλά ρώτα και τον Αλέξη (που τρέχει στις κηδείες ανοιξιάτικα).

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts