Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Μεταναστευτικό πτηνό


Εδώ και κάποιους μήνες, έχω έρθει στο μη παρέκει μου με αυτή τη χώρα! Και επειδής χαϊρι δεν βλέπω, ξεκίνησα συστηματικά να ψάχνω να φύγω για κάπου καλύτερα. Σύντομα συνειδητοποίησα πως παρότι είμαι πτηνό με πολλά προσόντα και πολυετή επαγγελματική εμπειρία, η κατάσταση δεν είναι εύκολη μήτε στα εξωτερικά. Αλλά επειδής είμαι και επίμονος, συνέχισα επί μακρόν να στέλνω βιογραφικά προς κάθε κατέθυνση. Σε καναδυό περιπτώσεις έφθασα και σε δεύτερη και σε τρίτη συνέντευξη, αλλά για τον ένα ή τον άλλο λόγο, εντέλει δεν ευοδώθηκε το πράμα. Εντούτοις προημερών παρουσιάσθηκε μία καλή ευκαιρία σε γνωστή πολυεθνική εταιρία την οποία ζαχαρώνω εδώ και χρόνια. Δεν σου είπα όμως το κερασάκι στην τούρτα: η θέση βρίσκεται -κρατήσου- στο Χαρτούμ. Ναι, του Σουδάν. Δίπλα από την όαση και τέσσερα λεπτά δρόμο από την γκαμήλα.

Μη με κοιτάζεις σα χάνος! Σε πληροφορώ πως ένα fund του Κατάρ έχει αποφασίσει να επενδύσει τρελά κεφάλαια στην ανακατασκευή του Χαρτούμ και σύντομα η πρωτεύουσα του Σουδάν θα αποκτήσει νέα όψη με ουρανοξύστες και πολυτελή συγκροτήματα κατοικιών. Πολλές δυτικές πολυεθνικές ενδιαφέρονται για την αχανή αγορά του και ειδικά μετά την κατάρρευση Ελλάδας και Κύπρου, αλλά και την αποσταθεροποίηση στην Αίγυπτο, τα επενδυτικά κεφάλαια πήγαίνουν νοτιότερα (επομένως μην τα περιμένεις στο Ελληνικό, γιατί θα σε στήσουνε!).

Παρότι αρχικά το είδα κι εγώ πολύ αρνητικά (δεν τον έχω τον τυχοδιωκτισμό μέσα μου) και πέσαν γνωστοί και φίλοι απάνου μου -λέγοντάς μου "που θα πας ρε πτηνό, στην Αραπιά, θα σε φάνε οι μάο-μάο και θα γυρίσεις σαν τον Κωνσταντάρα μαυρισμένος μετά από χρόνια και θα τρομάξουμε να σε γνωρίσουμε"- εντέλει την προηγούμενη εβδομάδα, την πήρα την απόφασή μου: αγαπημένε αναγνώστα, με χάνεις!

Βεβαίως ουδέν καλό αμιγές κακού (ή μήπως το ανάποδο;). Φοβούμαι ότι στη νέα μου ζωή, δεν θα υπάρχει πολύς χώρος για μπλογκινγκ -τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Άσε που δεν ξεύρω πότε και αν θα έχω ίντερνετ εκεί. Ευκαιρία να απεξαρτηθώ και λίγο από την τεχνολογία, να αναζητήσω τον εαυτό μου στη φύση ή σε άλλα πράματα που είχα αμελήσει τα τελευταία χρόνια. Υπόσχομαι ότι θα βγάλω άπειρες φωτό, θα συλλέξω ζούπερ εμπειρίες και όταν με το καλό τα ξαναπούμε, θα'χω φοβερές ιστορίες να σου λέω!

Ναι, αυτό σημαίνει πως κάπου εδώ κλείνει ο ιστορικός κύκλος του πτηνού, τέλος, φινίτο λα μούζικα, πασάτο λα φιέστα! Θέλω να ευχαριστήσω κάθε έναν από εσάς ξεχωριστά για τις υπέροχες στιγμές, να ευχηθώ σε όλους σας καλή δύναμη με την κρίση και αν τυχόν αγριέψουν τα πράματα εδώ στην Ελλάδα, να ξεύρετε ότι πάντα θα υπάρχει για σας ένα πτηνό να σας στείλει μία καρύδα ή έναν χουρμά για να μην ξενηστικωθείτε.
Καλή αντάμωση, σας γλυκοφιλώ όλους! Και σας χαρίζω με αγάπη αυτό το άσμα (είναι καλουτάκια, δώσε βόλιουμ).

62 σχόλια :

  1. καλή Πρωταπριλιά!!!!!!
    τσίου τσίου τσίου τσίου
    αν και δε θα ήταν άσχημα να σου τύχει κάτι τέτοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κι εσύ άσπλαχνη αναγνώστρια, το πτηνό μεταναστεύει κι εσύ το πήρες για αστείο?! Όλα τα έχουμε ισοπεδώσει πια!

      Διαγραφή
    2. μα δεν το'χετε βρε!και βαριόμουν να γράψω κι εγω ,γιατί με απασχολεί κάτι και δεν έχω διάθεση,να βλέπατε πως είναι η εξαπάτηση!!!!

      Διαγραφή
    3. Άσπλαχνη Νάσια! Ούτε ένα μαντήλι δεν θα μου κουνήσεις; Ούτε ένα γλυκό αντίο; Ένα στερνό φιλί;
      (γμτ, μα τίποτα να μην σου ξεφεύγει;)

      Διαγραφή
  2. Εγώ πτηνό το έχαψα σαν χάνος!!! Εάν δεν ήταν η Νάσια θα σου έγραφα μάλλον κάτι δακρύβρεχτο, που πας, που μας αφήνεις και τέτοια.... Άντε τρομάξαμε πρωί-πρωί...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν αυτό δεν είναι πρωταπριλιάτικο κρατήσου ερχομαι να σε τσουρουμαδήσω!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, θα το γλιτώσω το μάδημα (δεν είναι και η εποχή που αλλάζω πτέρωμα και θα ήταν τράτζικ το τσουρομάδημα!).

      Διαγραφή
  4. ... επίσης καλό μήνα! Χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα, καλό μου πτηνό!

    Η εν πολλαίς απουσίαις, δεν ξέρω πού να πρωτοσχολιάσω! Στις... Πολίτισσες γάτες; Στην Καρύταινα; Στο... πλεκτό σου;

    Πρωταπριλιάτικος, πρωτότυπος και, όπως πάντα, απολαυστικός!

    Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α με το πάσο σου! Δεν υπάρχει καμία βιασύνη!
      Εδώ στο Χαρτούμ, οι ρυθμοί είναι αργοί και νωχελικοί!
      Χα χα χα χα!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Εάν δεν ήταν η Νάσια εγώ τώρα θα σου ζήταγα καρύδες... Θα σου έλεγα να μη στεναχωριέσαι και ότι μάλλον θα μας γράφεις και από τα ξένα!

    Τσίμπησα σα συναγρίδα... (δε θέλω α πω χάνος, καταλαβαίνεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ εύχομαι να είναι πραγματικότητα και στέλνω τις καλύτερες ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε έτσι λοιπόν, θέλεις να με ξεφορτωθείς!
      Πείσμωσα και δεν θα πάω!!
      :)

      (καλό μήνα!!!!)

      Διαγραφή
  8. Έκανα κι εγώ πρωί πρωί φάρσα στα παιδιά μου και ήμουν προετοιμασμένη! Πάντως ωραία η ιδέα αλλά και το τραγούδι! Καλό μήνα λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Irene! Έτσι, να τα τηρούμε τα έθιμα!
      Και της Έλλαδας και του Σουδάν!
      :)

      Διαγραφή
  9. Εγώ πάλι ήμουν έτοιμη να γράψω σχόλιο με μία μόνο λέξη...."ΚΛΑΙΩ"..και τίποτε άλλο. Μετά σκέφτηκα αν είναι για το καλό του πτηνού ας πάει κι ας μεγαλουργήσει εκεί στην Αραπιά. Θλίψηηηηηηηηηη......Μέχρι που άρχισα να διαβάζω τα σχόλια και πήρα τη μεγαλύτερη χαρά των ημερών από τη φίλη Νάσια. Χάρηκα και ηρέμησα....αλλά την είχα ήδη πατήσει. Να είσαι πάντα καλά, καλό μήνα και του χρόνου τέτοια μέρα να μας την ξανασκάσεις. Φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ήθελες να γράψεις ΚΛΑΙΩ
      Κι εγώ θέλω να γράψω ΓΕΛΑΩ
      Χα χα χα χα!!!

      Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Μα στο Χαρτούμ; Πρωταπριλιάτικο αστείο ή ευσεβείς πόθοι; Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Χαρτούμ που ´ναι παχιές οι μπανάνες! Χα χα χα!
      Καλό μήνα, Ίνα μου!

      Διαγραφή
  11. Πτηνό μου σε ασπάζομαι και καλό μήνα να έχεις!
    Στην αρχή το έχαψα γιατί είσαι παμπόνηρο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι εξυπνοπούλι!
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Κι εγώ το έχαψα βρε άτιμο πτηνό, ευτυχώς που έγραψε η Νάσια πρώτη πρώτη και γλιτώσαμε τις ομαδικές αυτοκτονίες ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μη-χειρότερα! Μα είναι δυνατόν να αφήσει το πτηνό τέτοιους φίλους αναγνώστες; Ζαμέ!
      Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Πριτς μαρτς τα κατσίκια! Άσε το κοινό σου είναι απαιτητικό και πανστρουφικό! Καλύτερα να έλεγες πως μάλωσες με μια πολική αρκούδα (εμένα)παρά το μπλογκινγκ λόγω Σουδάν! Χαχα! Του χρόνου να οργανωθούμε καλύτερα...
    Καλό μήνα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα! Καλό μήνα και φιλιά!
      Εγώ πτηνό, αλλά εσείς πιάνετε πουλιά στον αέρα!

      Διαγραφή
  14. Κι απάνω που ήρθα κι εγώ, εσύ φεύγεις. καλη Πρωταπριλιά λοιπόν, διότι μέρα που ειναι, είμεθα επιφυλακτικότεροι, του επιφυλακτικού!
    Τζένη.

    * ο πίγκου, ειναι πτηνό? να αναθεωρήσω? για να το λέτε, κάτι ξέτε!
    *α, ήρθα απο την τζόαν "μέσα στα απλά..."
    * επίσης αν, λέω, αν τύχει και βρεθείτε κατα Αραπιά μεριά και συναντήσετε τους κορκοδείλοι - οπως το γράψει, φέρετε μια τσάντα, που πολύ επιθυμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που έμαθα ότι ήρθατε, σιγά μη φύγω!
      Πτηνούλι άλλαξε τα πλάνα του και θα κάτσει εδώ, να πιάσουμε το κουςκους!
      Όχι που θα γλιτώνατε!
      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Τουχρόνου να πας στη Νέα Ζηλανδία, ή καλύτερα στην Ανταρκτική να φέρεις και καλές φωτογραφίες.
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με προκαλείς, δεν τόχω σε τίποτα να πάω!!!
      Χα χα χα! Καλό μήνα Μαρία!

      Διαγραφή
  16. Κι εγώ την πάτησα, το ομολογώ :)
    Βέβαια είμαι σίγουρη πως ακόμα και από το Χαρτούμ κάπως θα έβρισκες τρόπο να μπλογκάρεις, γιατί είναι πλέον στο αίμα μας, δεν κάνουμε χωρίς αυτό (εγώ τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι).

    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι πολύ πονηρούλι, προσπάθησε να σας τη σκάσει!
      Χα χα χα! Αλλά δεν μου κακιώνετε, για το καλό ήταν...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Πιγκου μου ,στα κλεφτα που μπηκα το πρωι,νομισα οτι εφτασε η χαρη σου μεχρις εκει,
    και ειπα ...ωραια ,θα μαθουμε και για το Χαρτουμ!!
    Τωρα ομως που διαβασα εκτενως,και χωρις να διαβασω το σχολιο της Νασιας,απο το λιγο που σε ξερω,σου λεω οτι περισσοτερες πιθανοτητες να το πιστεψουμε ειχες, αν εγραφες για μεταναστευση σε κεντροβορειοευρωπαικη χωρα!!
    Καλο μηνα βρε...τωρα πεταξε το μικρο πτηνο..μενουμε Ελλαδα ,αγαπαμε Ελλαδα!!
    Και δε θαταν ασχημα οι πτητικες εξερευνησεις να σε πανε και λιγο Αφρικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που δεν με ξεύρεις λίγο; Σε βορειοευρωπαϊκή χώρα, ταιριάζω ο κακομοίρης, αλλά δεν μου την αγοράζει κανείς! Πήγα να σας τη φέρω, αλλά με πιάσατε (άτιμη Νάσια!)
      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  18. Καλή νέα αρχή! Να σου αρέσει και να τους αρέσεις! Κρίμα που σε ανακάλυψα πρόσφατα,,, αλλά οκ... θα διαβάζω τα παλιά μέχρι να βρεις τρόπο να ανταποκρίνεσαι (χο) κ από κει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου ανησυχείς Joan, θα έχεις από αύριο να διαβάζεις και καινούργια!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Καλαμιά στην κάμπο1 Απρ 2013, 2:41:00 μ.μ.

    Αγαπημένο μου πτηνό, στενοχωριέμαι πολύ που θα φύγεις αλλά εμένα με βολεύει γιατί λόγω ανωτέρας βίας* πρέπει να σταματήσω να σε διαβάζω και ως εκ τούτου και να σχολιάζω. Ελπίζω κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον να ξαναβρεθούμε και να συνεχίσουμε την αμφοτερόπλευρη αγαπησιάρικη σχέση μας.

    Σε φιλώ στη μούρη
    Καλαμιά

    *Ο άντρας μου δυστυχώς ανακάλυψε αυτό που μας ενώνει και μου απαγόρευσε να συνεχίσω ειδάλλως θα μου αφαιρέσει εντελώς το λαπτόπ μου το οποίο χρειάζομαι στη μαγειρική μου.Έπρεπε να διαλέξω Πιγκουίνος ή κατσαρόλες. Την απάντηση την ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααααααααα!! Με θυσίασες για μία τεφάλ; Τι έπαθα το κακόμοιρο πτηνό!
      Καταλαβαίνεις βέβαια ότι μετά από αυτό, ακυρώνω το ταξίδι για Χαρτούμ, ανασκουμπώνομαι και συνεχίζω με νέες αναρτήσεις! Δεν σε αφήνω με τίποτα!!!

      Πολλά φιλιά και καλό μήνα! Τα χαιρετίσματά μου στον σύζυγο!

      Διαγραφή
  20. Χοντρή η πλάκα σου...
    Σήμερα όμως άκουσα στην τηλεόραση σαν πρωταπριλιάτικο αστείο ότι μεταναστεύουν οι πιγκουίνοι από το βορρά προς την Αφρική, κι έτσι με βρήκες προετοιμασμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έμαθα κι εγώ και είπα ν´ακολουθήσω το σόι μου!
      Χα χα χα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Τώρα εγώ να τσιμπήσω ή απλά να ευχηθώ καλό σου μήνα και να περάσω πάλι από αύριο να μιλήσουμε σοβαρά; :-Ρ

    Πολλά φιλιά στα πτερύγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά όλα τα άλλα...αλλά θα σου πήγαινε καρδιά να μας αποχωριστείς?
    Εμάς?...τι πάει να πει δε θα έχω χρόνο για μπλόγκινγκ!! δεν υπάρχει αυτό!
    Στην αρχή το έχαψα...και πάνω που συγκινήθηκα για την απόφαση που πήρες και το πόσο μακριά θα πας και ήμουν έτοιμη να σε ξεπροβοδίσω με κλάματα, -Πτηνό που μας αφήνεις..εδώ είναι οι μάο μάο όχι εκεί...θα μας φάνε οι άγριοι...γύρνα πίσω άκαρδε- και τέτοια άσματα του αποχωρισμού, έφτασα στο επίμαχο σημείο και.....Καλό Μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πήγαινα καλά στην αρχή, όμως! Στο τέλος ήταν που χάλαγε! Του χρόνου, θα βελτιωθώ!!
      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  23. Καλή πρωταπριλιά πτηνούλι και άντε και να έβρισκες αυτή την δουλειά που λες, θα μπορούσες να ζήσεις χωρίς εμάς βρε;
    Ελα δεν θέλω αηδίες εννοείται πως όχι!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χμμμμ

    θα μπορούσε να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο.
    θα μπορούσε και να μην είναι...

    θα μπορούσες να φύγεις. σε έχω ικανό.
    θα μπορούσες όμως και να το παλέψεις εδώ...

    θα μπορούσε να έχει μια δόση αλήθειας.
    θα μπορούσε και να μην έχει...

    θα δείξει η επόμενη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κακομοίρης δεν πάω πουθενά!
      Παρότι ένα Χαρτούμ, πολύ θα μου άρεσε, δεν στο κρύβω. Αλλά για μόνιμα, θα προτιμούσα μία Σουηδία, μία Ολλανδία, ένα Λονδινάκι. Όχι το λέω, μην τυχόν δεις καμία ανοιχτή θέση κατά κει, να μ'έχεις υπόψην σου!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  25. Aει στο καλό σου, εγώ το έχαψα εντελώς, καλά που διάβασα τα σχόλια πριν σχολιάσω... Απαπα, πτηνό, τι αστεία είναι αυτά που κάνεις;!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Πτηνό μεγάλος απατεώνας!
      Καλημέρες και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  26. Εντάξει , ΕΛΠΙΖΩ , να ειναι ψέμα...γιατί οπως ειναι τα πραγματα σήμερα και στη Μονζαβικη πάω!!


    Φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεύρεις ποιο είναι το καλό; Ότι τώρα με την κρίση δεν χρειάζεται να πας εσύ στην Αφρική, γίνεται Αφρική η Ελλάδα! (μπαίνει και το καλοκαιράκι σε λίγο με τους καύσωνες, μήτε που θα καταλαβαίνεις διαφορά!)

      Διαγραφή
  27. Εντάξει..πρωταπριλιάτικο αστείο. Και δεν θα δεχτώ τίποτα άλλο για απάντηση εκτός από το ότι σε κατάλαβα!

    Ανόητο πτηνό που νόμιζες θα με ξεγελάσεις!

    Καλό μήνα! Φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, με κατάλαβες και με ξεμπρόστιασες! Αλλά θα βρω εγώ τρόπο να σε ξεγελάσω, δατς ε πρόμις! :)

      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  28. Ουφ! Μ' έβγαλες απ΄τη δύσκολη θέση.
    Από καιρό ήθελα να στο τιτιβίσω.
    Με κούρασαν οι αναρτήσεις σου.
    Τα ίδια και τα ίδια...
    Άντε να πας στο Σουδάν, να ησυχάσουμε κι εμείς απ' τις περιπλανήσεις σου...

    Φιλιά και καλό μήνα πτηνό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε έτσι! Πολύ καλά λοιπόν, παίρνω τα μπογαλάκια μου, την οικοσυσκευή μου, το ράμφος μου και φεύγω! Ή μάλλον όχι, τώρα που έμαθα τα πραγματικά σας αισθήματα έναντι του πτηνού, θα κάτσω για να σας εκνευρίσω! Και θα τιτιβίζω κάθε μέρα. Και δύο φορές τη μέρα! Τ'αυτιά θα σας πάρω!
      :)

      (Καλό μήνα και πολλά φιλιά!)

      Διαγραφή
  29. Δεν μάσησα...
    Γνωρίζω καλά πως φεύγεις συχνά, πως σε γοητεύουν άλλες χώρες, άλλες κουλτούρες, αλλά πάντα εδώ επιστρέφεις...κάτι σε κάνει να επιστρέφεις εδώ...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα το άτιμο να σας τη φέρω, αλλά δεν τσιμπήσατε!
      Πολύ καλό σου μήνα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  30. χαχαχαχα

    Η καλυτερότερη φάρσα, οφείλω να το ομολογήσω. Εγώ μια φορά το 'φαγα.

    Να 'σαι καλά, πτηνόν.
    Καλό και χαρούμενο μήνα να 'χεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Πτηνό είναι μεγάλος απατεωνάκος!
      Καλημέρες και καλό μήνα!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts