Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

Τα έιτις μετά το ενενήντα

Σήμερα θα μου επιτρέψεις να παίξω μόνο μουσικές -πτηνό σε διάθεση ντι-τζέι. Τ'απογέματα μετά τη δουλειά, όταν κάθομαι με το βιβλιαράκι μου ή με τις εφημερίδες ή όταν σου γράφω κάποια ανάρτηση για να έχεις να διαβάζεις το επόμενο πρωί, βάζω πάντα στο μπαγκράουντ μουσική. Τι ακούω; Διάφορα. Από τζαζ μέχρι όπερα, από Χατζιδάκι μέχρι Χατζηγιάννη, από Χατζηνάσιο μέχρι Χατζή (αν δεν πάει ο καλλιτέχνης για ιερό προσκήνυμα, δύσκολα μπαίνει στο πλέι-λιστ μου). Κάποιες φορές σιάχνω και θεμάτικ συλλογές να'χω ν'ακούω στο τουτού για να τραγουδάω αντίς να βρίζω, κατά την οδήγηση. Μία τέτοια συλλογή, σου έχω σήμερα. Με καλλιτέχνες που τους θυμάσαι από τα παρδαλά 80ς. Που εδώ όμως στους μοστράρω στα πιο σοβαρά τους, όταν ωριμάσανε στα 90ς (μιλάμε για εξειδικευμένο αφιέρωμα). Εντζόι.


Οι αγαπημένοι Roxette επιχειρούν ένα καμπάκ το 1999 με ένα δίσκο που δεν έτυχε της προσοχής και της επιτυχίας που του άξιζε (όπως ας πούμε το καμπακ του Νίκου Μαστοράκη με το σούπερ μπιγκο στον αντέννα ή της Κατερίνας Στανίση με τη διαφήμιση των τζάμπο -δες εδώ!). Αν έσιαχνα ένα σάουντρακ της ζωής μου, θα έβαζα το Anyone μέσα. Αλλά δυνατά.


Η γλυκιά Kylie ωσάν Οφηλία και ο άγκλι Nick ωσάν το θάνατο συναντιούνται στο ποτάμι και κεντούν στα νερά του ένα κομψοτέχνημα. 


Παρότι οι Duran Duran μεσουράνησαν τη δεκαετία του '80, για μένα το καλύτερο τραγούδι τους το έβγαλαν το 1993. There's an ordinary world, somehow I have to find. Υπάρχει, αλήθεια!



Το 1998, η Madonna κάμει ριμπούτ (ξανά) και τίποτα δεν θυμίζει το True Blue και το Papa, don't preach. To Frozen αρέσει ακόμα και σε αυτούς που δεν τους αρέσει η Madonna.



Η Sade έκαμε πολλές απόπειρες για καμπάκ τη δεκαετία του 90. Ετούτη είναι η πιο επιτυχημένη. Επίσης, η πιο ευαίσθητη και η πιο αισθησιακή. Άσε που ικανοποίησε και όσους τη μισούσαν και εύχονταν να πάει να πνιγεί!



Θυμάσε που σου έλεγα για το σάουντρακ της ζωής μου, πριν λίγο; Προσέθεσε και αυτό το τραγούδι. "What's worth? nothing else but love". Από τους Simple Red.



O Sting μετά από χρόνια απουσίας, επιστρέφει το 1999 με το Desert Rose και προσθέτει μία πικάντικη εσάνς ανατολής στον ήχο του. Και ξεύρεις πόσο πολύ τα τρώω εγώ τ´ανατολίτικα!



Τον Terence Trent D'Arby δεν μπορείς εύκολα να τον κατατάξεις σε μία κατηγορία -και το λέω στα υπέρ του. Έχοντας αφήσει πίσω του τα έιτις, τραγουδάει με την υπέροχη Des'Ree για το πόσο εύθραυστοι είμαστε όλοι. Από τα πιο αρτίστικ κλιπ έβερ!

41 σχόλια :

  1. πτηνούλι σε πλάκωσε το πάπλωμα σήμερα και δεν προλαβαίνω να ακουσω όλα τα τραγούδια!
    άκουσα τα αγαπημενα μου συγκροτήματα ,ως φανατικη
    Duran Duran στην αρχή , Simple Red στη συνέχεια και μου ξεκίνησες υπέροχα τη μέρα με Terence Trent D'Arby !!!!!και η μέρα θα συνεχιστεί τέλεια γιατί πάμε εκδρομήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη !!!!!
    πάω να φορέσω στο σπορτεξάκι μου ,το κοντομάνικό μου κι έξω απο την πόρτα!
    τα υπόλοιπα το απόγευμα........
    τσιου τσίου τσίου τσίου,θα πω και τις καλημέρες μου στους φίλους σου τους γλάρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν παίζω, θέλω κι εγώ εκδρομήηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!
      Να περάσετε ζούπερ, να τραγουδήσετε το "Ήταν-ε-να-μικρ-ο-καράβι!", να φάτε σάντουιτς με μορταδέλα, να παίξετε το τόπι και να μαζέψετε λουλούδια!
      Επίσης, να μου φιλήσετε τα γλαρόνια!

      (μουχφ! Τυχερή Νάσια!)

      Διαγραφή
  2. Τρελαίνομαι για Sting.
    Αχ ρε πτηνούλι σε τι μουντ μας εβαλες πρωι πρωι.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος ο Sting! Τον εθυμάμαι από τον καιρό των Police και αναπολώ τα χρόνια που ήμουν νήπιο κι ανακάλυπτα την ξένη μουσική!
      Καλημέρες Έλενα!

      Διαγραφή
  3. Πω, πω Terence Trent D' Arby, έρωτας μεγάλος εκείνα τα χρόνια! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ ιδιαίτερος ο Terence. Και με εξαιρετικά προσωπικό στυλ.
      Αν διαβάσεις στη γουικιπίντια βέβαια για τη ζωή του, φυσιολογικό δεν τον ε-λές.
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα πτηνούλι. Μ'εφτιαξες πάλι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ γνώριμα ακούσματα μέσα από τα παιδικά-εφηβικά δωμάτια των παιδιών μου (στο τέρμα οι μουσικές μιλάμε....αφού δε γκρεμίστηκε το σπίτι τότε, δεν το τρομάζει κανένας Εγκέλαδος πια...). Προσωπικά μου άρεσε το κομμάτι των Duran Duran αλλά και αυτό της Μαντόνα. Και πάντα εξαιρετικά αγαπημένος και αξεπέραστος ο Sting. (Nα σε ρωτήσω κάτι πτηνούλι μου...την εποχή που αναφέρεις δεν έπαιζε τίποτις σε Petshop Boys ?????...Πεθαίνω μιλάμε). Καλημέρα και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δεκαετία του ΄90 είναι από τις τελευταίες παραγωγικές εποχές για τη μουσική. Και είχε ένα εύρος ακουσμάτων (από κλάσικ έως νεωτερικούς ρυθμούς, μπαλάντες, ποπ, ροκ, εναλλακτικά ρεύματα, ζούπερ την περνάγαμε!). Οι Pet Shop Boys εξαιρετικοί, αλλά τα καλύτερά τους είναι στα τέλη της δεκαετίας του '80. Σου χαρίζω ετούτο που είναι έπικ:

      http://www.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1Q

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα μουσικό πτηνό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μεγάλη μουσική καλημέρα και σε σένα, μάι ντίαρ Fri!

      Διαγραφή
  7. Eίμαι τρελλή με τη μουσική...
    Εχω μια μουσική βιβλιοθήκη με 6.500 τραγούδια...
    Απο κλασσική μέχρι ρεγκε...you name it.
    Το πρωί με το που θα σηκωθώ ακούω μουσική μέχρι το βράδυ.
    Που θέλω να καταλήξω... Το κομμάτι της Roxette αν σου πω ότι δε το θυμομουν??!
    Μπορεί και να μην το'χα ξανακούσει.
    Πάντως για το γούστο σου ρεσπέκτ!
    Αψογο σε όλα!

    Καλημερα γλυκό μου πίνγκου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι επίσης διαθέτει μία χιουτζ μουσική συλλογή!
      Πάντοτε διάβαζα με μουσική, δουλεύω με μουσική, ονειρεύομαι με μουσική.
      Οι Roxette είναι εξαιρετικοί! Αν σου άρεσε το Anyone, άκου κι αυτό που είναι από τον ίδιο δίσκο τους και είναι χαρουμενοχαριτωμένο:

      http://www.youtube.com/watch?v=uzZRdjXd2qw

      Φιλιά με νότες!

      Διαγραφή
  8. Εκτός από τον Terence Trent D'Arby όλα τα άλλα κομμάτια τα λατρεύω!!
    Ενα κι ένα πτηνό μου.
    Να έχεις μια όμορφη μέρα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα πέτυχα λοιπόν!
      (ο κακόμοιρος ο Terence, τι σου΄καμε;)

      Πολλές μουσικές καλημέρες!

      Διαγραφή
  9. Where the wild roses grow...
    Εάν δεν το είχες συμπεριλάβει στη λίστα σου, ειλικρινά δεν θα ήξερα ποιο να επισημάνω ως περισσότερο "αγαπημένο" από τα άλλα.

    Πέραν του άσματος, στο συγκεκριμένο κλιπάκι-κομψοτέχνημα, όπως λες κι εσύ, ακόμη κι ο... Σπηλιάς έως και ερωτεύσιμος είναι! (Εντάξει, οπτική και βίτσια είναι αυτά! Μην χτυπάτε!)

    Την καλησπέρα και τα φιλιά μου, καλό μου πτηνό!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι εξαιρετικό τραγούδι;
      Την Kylie τη συμπαθούμε έτσι κι αλλιώς! Διότι έχει καταφέρει να παραμείνει αξιοπρεπής τόσα χρόνια, έχει εξελιχθεί και είναι και ζούπερ γλυκιά!

      Φιλιά και μουσικές καλημέρες, Ιωάννα!

      Διαγραφή
  10. Καλαμιά στην κάμπο11 Απρ 2013, 1:43:00 μ.μ.

    Εσύ που νόμιζες ότι εμείς οι δυο ταυτιζόμαστε και συμφωνούμε σε όλα! Αλλά στη μουσική δεν ταιριάζουμε και πολύ*. Μόνο το Frozen μου αρέσει λίγο ενώ το Desert Rose μάλλον με εκνευρίζει.
    ΄Οπως σου έχω ξαναπεί τα γούστα μου στη μουσική είναι κάπως (έως πολύ) ανισόρροπα: Νηλ Ντάιαμοντ, Λέοναρντ Κοέν, αμερικάνικη κάντρυ, Χειμερινοί Κολυμβητές και...κλασσική μουσική.
    Και δεν μπορώ με τίποτε κάνω πράγματα και να ακούω μουσική στο μπαγκράουντ. Ειδικά όταν διαβάζω θέλω απόλυτη ησυχία. ΄Οταν δε μαγειρεύω ούτως η άλλως ο θόρυβος του απορροφητήρα δεν αφήνει τίποτε άλλο να ακουστεί.

    *Δεν πειράζει όμως, εγώ σε αγαπάω για όλα τα άλλα.-:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και νομίζεις δηλαδής τώρα εσύ πως δεν μου αρέσει ο Λέοναρντ Κοέν, ο Νηλ Ντάιαμοντ και η αμερικάνικη κάντρυ! Ας γελάσω: ΧΑ! Φυσικά και μου αρέσουν! Άσε που το πτηνό είναι πολύ της κλασικής μουσικής και ακούει φανατικά BBC 3 στ'ακουστικά ενόσω δουλεύω για να μπορώ να προσηλώνομαι. Και πολλές φορές στο αμάξι, τρίτο πρόγραμμα. Σταματάω στα φανάρια, εγώ με το Σοπέν και ο διπλανός με την Κατερίνα τη Στανίση -ένας κόσμος ανάμεσά μας. (που και κατερινάκι μπορώ ν'ακούσω -είμαι πολύ χειραφετημένο πτηνό- αλλά εντάξει όχι για πολύ ώρα γιατί έχουμε και το μη-παρέκει μας!)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Είχα τις υποψίες μου αλλά επιβεβαίωσα, τελικά είσαι πτηνό ρομαντικό και νοσταλγικό! Νομίζω τη δεκαετία του ΄90 την πέρασα ολάκερη ιν λαβ (γενικώς και αορίστως), οπότε μια χαρά μου κάθησαν οι επιλογές. Βάλε και ένα Knocking on Heavens Door (παρατσάκ αρχές ΄90s) και ένα When a Man Loves a Woman για ιντροντάξιον και κλείσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι το άτιμο, ρομάντικ και νοστάλτζικ! Πόσο χαίρομαι που πέρασες τη δεκαετία ιν λαβ! Ζούπερ έκαμες! Όλες τις δεκαετίες σου έτσι να τις περνάς! Ιν λαβ (και γενικώς και ειδικώς)!

      Φιλιά και μουσικές καλημέρες!

      Διαγραφή
  12. Λοιπον αγαπητο μου πτηνο εχω να πω πως εκανες αριστες επιλογες,ολα αυτα τα κομματια τα ακουω ακομη(με εχουν πει και αρχαιο γιαυτο και ας με βρηκε το 90+παιδακι ακομη).Απο Roxette ειχα αγορασει μια πολυ ωραια συλλογη που εχουν τραγουδια απο τις αρχες τους εως και τα τελευταια το 2006 που εβγαλαν ενα καταπληκτικο κομματι το Reveal(ακουσετο αν δεν το ξερεις ειμαι σιγουρος πως θα το λατρεψεις).Ρομαντικο πτηνο εσυ ρομαντικος γατος εγω πως να μην συμφωνησουμε και στα ακουσματα!
    Εχω να προσθεσω πως οι δυο προηγουμενες αναρτησεις σου,αν και δεν σχολιασα,ηταν καταπληκτικες.Απτη Ναυπακτο μονο ενα περασμα εχω κανει δυστυχως και οτι αφορα τη Θατσερ εψαξα να μαθω αφου ειδα την ταινια.
    Καλο απογευμα να εχεις πιγκουινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ, βρεθήκαμε όλα τα ρομαντικά ζούδια και μελώσαμε! Οι Roxette είναι από τα πιο αγαπημένα συγκροτήματα των τελευταίων δεκαετιών και το μπεστ-οφ τους, το έχω κι εγώ στο πλέι-λιστ μου πολλές φορές!

      Χαίρομαι που σου άρεσαν και οι προηγούμενες αναρτήσεις!

      Φιλιά και μουσικές καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. Θα βγάλεις και ελληνικό βερζιόν;
    Γιατί απ' όλα αυτά, εκτός από sting & duran (*2), μήτε που τους ξεύρω...
    Ναι;

    Πάντως μ' αρέσει ο τρόπος που τα λες... (ως συνήθως)
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ! Επειδής συχνά-πυκνά το πτηνό κάμει μακροβούτια στη μουσική, υπόσχομαι να επανέλθω με ελληνικό πλέι-λιστ να μερακλώσουμε!

      Φιλιά και μουσικές καλημέρες!

      Διαγραφή
  14. Καλά που υπάρχει κι η μουσική, να μας ηρεμεί, να μας ταξιδεύει και να μας φτιάχνει το κέφι.

    Εξαιρετικές επιλογές, πτηνό!
    Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Είναι η μουσική, μεγάλη παρηγοριά!

      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω!

      Διαγραφή
  15. Ξεχώρισα την Roxette.
    Όμορφα ακούσματα !

    Καλά να περνάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πάρα πολύ το "Anyone".
      Αφού και τώρα που έσιαχνα την ανάρτηση και το έψαξα για να στο βάλω, το άκουσα πεντέξι φορές για να το φχαριστηθώ.

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. αχ τι ωραίες επιλογές!
    με ταξίδεψαν χρόνια πίσω...

    ευχαριστώ πιγκουινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά δεν χρειάστηκε να πάρουμε τρένα, αεροπλάνα κι αυτοκίνητα: μπήκαμε στη μουσική χρονομηχανή και μας ταξίδεψε!

      Τις καλημέρες μου, ria!

      Διαγραφή
  17. Λοιπον κι εγω οταν εργαζομαι,μελετω ,διαβαζω θελω ησυχια!!Το πολυ πολυ ενα σαουντρακ στα χαλαρα μου!!Οταν οδηγω ...επιμενω ελληνικα!!
    Οταν μαγειρευω ..παιανιζει η τηλεοραση για συντροφια!!Οταν βγαινω βραδυ, εκει μονο θα ακουσω ξενη μουσικη, αλλα που να ξερω, τι ειναι, ποιου;;
    Αποτι καταλαβες,η Κανελλακη κι εγω περιμενουμε την ελληνικη πλει-λιστ για να εκφρασουμε αποψη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι θα επανέλθει με ελληνικά φλασμπάκ! Ιτς ε πρόμις!
      Έχει μία δύναμη το καλό ελληνικό τραγούδι, μιλάει στα μέσα μας. Ακόμα και η δεκαετία του '90 (που γενικά ήταν της κατηφόρας για την ελληνική μουσική), έχει αρκετά διαμαντάκια. Γίνονταν πράγματα, γράφονταν μουσικές, υπήρχε μία κινητικότητα. Τώρα πάπαλα!

      Φιλιά και καλημέρες, Afra!

      Διαγραφή
  18. σε κασεττα 90 αρα τα θελω με τον γουοκμαν και να περπατω στην πατησιων γεματη απο ζωη και μαγαζια και ωραια παιδια,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Πατησίων εσύ, στην Πατησίων κι εγώ. Να δεις που έχουμε διασταυρωθεί κιόλας -βέβαια από την άλλη, θα θυμόσουν το ράμφος μου...

      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  19. Ωραία η επιλογή σου!
    Ενα και ένα τα κομμάτια!
    Αυτός ο κύριος Terence Trent D'Arby πως μου ξέφυγε εμένα;
    Πάω να επιμορφωθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Terence είναι καλή περίπτωση!
      Έκαμε 4-5 επιτυχίες προς τα τέλη της δεκαετίας του '80 και τις αρχές του '90!
      Έμοιαζε λίγο και με τον Prince, αλλά στο πιο μπαλάντα και γιρλάντα!
      Για δώστου καμία ευκαιρία -νομίζω θα σου αρέσει.

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Πτηνό μου αγαπητό
    τι εκλεκτή ανάρτηση !!!
    Τη χάρηκα πολύ - ΕΥΓΕ !!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ανοίξαμε λίγο το παράθυρο να φυσήξει νότες! Και χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσαν! Είναι απόλαυση η μουσική, αισιοδοξεί κανείς ακούγοντας ωραίες μελωδίες και ρυθμούς.

      Πολλά πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  21. Τζόνσον ο αλογόμυγας15 Απρ 2013, 2:45:00 π.μ.

    Μαντόνα, με ντίσκο, τελετές, γκλίτερ
    http://www.youtube.com/watch?v=sJV29ZQIUhs

    Όμως, πώς και δεν στάμπαρες και αυτό;
    http://www.youtube.com/watch?v=aGSKrC7dGcY&list=PL8AC90C276514D94E&index=7

    Όμως, αφού εντόπισες και τον άγκλι Νικ, τα λόγια περιττεύουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts