Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Κύπρος τουέλβ πόιντς


Χαιρετώ σας! Την ώρα της μεγάλης φουρτούνας, θέλει και μία νότα αισιοδοξίας και γέλιου για να αντέξουμε στο κατάστρωμα. Εξού και το πτηνό απεφάσισε να αφιερώσει στη μαρτυρική Κύπρο, μία αναδρομή στις συμμετοχές της στη Γιουροβίζιον τη δεκαετία του ογδόντα -γιατί μπορεί όλα τα υπόλοιπα ναν τα χάσαμεν κουμπάρε, το χιούμορ μας ποτέ! Ναι, και Αλέξιαν έχομεν δαμέ και Λίαν Βίσσην. Βάζεις τα ηχεία δυνατά και ξεφτιλίζεσαι στη γειτονιά! Φύγαμεν!


Το στόρι ξεκινάει το 1981, όταν για πρώτη φορά η Κύπρος συμμετέχει στο διαγωνισμό, με αποκλειστικό σκοπό να δίνει τουέλβ πόιντς στην Ελλάδα. Το πρώτο τραγούδι τιτλοφορείται "μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνικα, ζεις εσύ για μένα ζω εγώ για σένα κι είναι όλ'αρμόνικα!" Που θα το πεις και μεγάλη στιχουργική αστοχία, διότι χελόου, ο στίχος φωνάζει πως η "Μόνικα" κάμει ρίμα μόνο με τη "φυσαρμόνικα"! Ναι, δεν σε γελούν τα μάτια σου: η Αλέξια είναι. Και ο χαμένος αδελφός των Μπι-Τζις. Πρόσεχε με το ρεφρέν, μπορεί να σου κολλήσει και να πρέπει να σε φιμώσουμε.


Η Κύπρος την αμέσως επόμενη χρονιά, στέλνει ό,τι καλύτερο διαθέτει: την Άννα Βίσση πριν παντρευτεί τον Καρβέλα. Το "Μόνο η Αγάπη" φθάνει στην πέμπτη θέση και χωρίς να συμμετέχει η Ελλάδα (που σημαίνει, νόου τουέλβ πόιντς από τον Κωστάλα). Μπερδεμένη η μεγαλόνησος για το τι θα ψηφίσει, ρίχνει εντέλει το δωδεκάρι της καλοπροαίρετα στη Γερμανία -για να εισπράξει τριάντα χρόνια αργότερα, δώδεκα φάσκελα. Την Άννα είχε ντύσει τότες ο Χυτήρογλου.



Το ρεφρέν "η αγάπη ακόμα ζει κι ας μην είδε άσπρη μέρα" είναι υπαινιχτικό και αναφέρεται στη σχέση με τους ελλαδίτες. Τη νεαρά Κωνσταντίνα (πριν φύγει με τους φίλους της για Κάιρο) συνόδευε τότες ο Σταύρος Σιδεράς. Το τραγούδι είναι σχεδόν νέο κύμα (ή σαν να το ξέβρασε το κύμα). Αλλά επειδής η Γιουροβίζιον δεν είναι μπουάτ, η προσπάθεια κατέληξε στη δέκατη έκτη θέση. Αν θες το πιστεύεις: εκείνη τη χρονιά η Κύπρος έδωσε μεν το δωδεκάρι της στην Ελλάδα, αλλά η Ελλάδα δεν έδωσε απολύτως κανέναν πόντο στην Κύπρο. Και της κατέσχεσε και μερικές καταθέσεις. Πολλά χρόνια αργότερα, η αγαπημένη Κωνσταντίνα εκδικήθηκε το ελληνικό κοινό, κάνοντας ντουέτο με τον Βασίλη Καρρά.



Ο ανυπέρβλητος Andy Paul (!) ντυμένος αστρο-ροκαμπίλης (τον ελές και αστροσκαμπίλη) τραγουδάει το "Άννα Μαρία Λένα"! Στα φωνητικά τρεις εξωγήινες από τον πλανήτη Ζέντα (η Άννα, η Μαρία και η Λένα προφανώς!), πρώτες ξαδέλφες του Φλας Γκόρντον. Επειδής το τραγούδι δεν πήγε και πολύ καλά, ο τραγουδιστής και οι φωνητικούδες τσαντίστηκαν,  έβγαλαν τα αστρο-όπλα τους (προσοχή εννοώ τα φέιζερς και όχι τα μπλέιζερς) απείλησαν τους διοργανωτές και ύστερα διακτινίστηκαν πίσω στο αστρόπλοιό τους με άγνωστο προορισμό. Όλα αυτά το 1984, επιβεβαιώνοντας τους χειρότερους εφιάλτες του Όργουελ!



Την επόμενη χρονιά, είναι η σειρά της Λίας Βίσση Πηλιούρη. Που η κακομοίρα, άτυχη σε όλα. Κατ'αρχήν στο εισαγωγικό κλιπ, τη στείλανε σε ένα θερμοκήπιο να δει αν κοκκίνησαν οι ντομάτες. Μετά η παρουσιάστρια την προλόγισε ως ΛίΖα Βίσση. Και ύστερα τη ντύσανε ασορτί με το πιάνο! Το τραγούδι "μα ήταν λάθος, το κατάλαβα αργά", μπορείς να το πεις και αυτοαναφορικό.



Λένε πως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Εκτός αν κατεβάζει ως συμμετοχή, τέτοιου είδους άσματα -οπότε το σωστό είναι "η Ελπίδα έρχεται τελευταία"! Διότι ναι, το 1986, η μαρτυρική Κύπρος παίρνει μόνο τέσσερις πόντους από τη Γιουγκοσλαβία (που μετά κατάλαβε το λάθος της και αυτο-διαλύθηκε ως χώρα) και έναν από την Ιρλανδία (το νησί βρώμαγε αλκοόλ εκείνη τη βραδιά -αφού να σκεφτείς το δωδεκάρι τους, το δώσανε στην Ουρουγουάη). H Ελλάδα δεν συμμετείχε -ναι, πάλι! (κάποιοι λένε πως το έκαμε σκόπιμα για να μη χρειαστεί να δώκει τουέλβ πόιντς στην Κύπρο, αλλά ο πραγματικός λόγος ήταν ότι είχαμε χρεοκοπήσει -ναι, πάλι!). Ευτυχώς η συμπαθέστατη Ελπίδα δεν ξαναέκαμε παρόμοια λάθη, πράγμα που δεν μπορείς να πεις και για την Ελλάδα. Πάντως, το περιπατητικό χορευτικό στα μουσικά ιντερμέδια χάραξε νέους δρόμους στις ιντερνάσιοναλ περφόρμινγκ άρτς και διδάσκεται μέχρις και σήμερα στις Σχολές Χορού και στις παρελάσεις.



Επιτέλους ζουπεργουάου, η στιγμή που όλοι περιμέναμε. Η πιο τέλεια συμμετοχή έβερ στο σύμπαν και διαπαντός και νυν και αεί και στους αιώνες των αιώνων (αμήν). Η Αλέξια ντυμένη ντισκοτέκ, με σκουλαρίκια πολυελαίους, κολάν και τακούνι, ερμηνεύει το άσπρο μαύρο, με φαντεζί διάθεση και μπρίο. Κανονικά θα έπρεπε να της δώκουν την πρωτιά και ο θεσμός της Γιουροβίζιον να αυτοκαταργηθεί αμέσως μετά, δεδομένου ότι -λετς φέις ιτ- δεν υπάρχει περίπτωση να ξεπεραστεί αυτό το τραγούδι που να συνεργαστούν οι ABBA με τον Τζόνι Λόγκαν και να πάρουν για φωνητικού τη Σελίν Ντιόν. Δυστυχώς για μία ακόμη φορά τα διεθνή συμφέροντα, οι πολυεθνικές και τα μονοπώλια του κεφαλαίου συνομώτησαν κατά της Κύπρου, ρίχνοντάς την στην έβδομη θέση. Ακόμα πάντως πολλοί κύπριοι μνημονεύουν με απορία το στίχο "θυμάμαι σ'είχα πρωτοδεί στο τρένο", δεδομένου ότι η μεγαλόνησος ως γνωστόν δεν διαθέτει ράγες. Ιμπρέσιβ!



Σοκαρισμένη η Κύπρος από την κατάφορη αδικία κατά της Αλέξιας, την επόμενη χρονιά δεν συμμετέχει. Επανέρχεται όμως το 1989 (καλή-καρδιά!) με το Γιάννη Σαββιδάκη (σμηνίτης Τζιοβάνι Ντάλας) και τη Φανή Πολυμέρη (δεν έχει πάει φαντάρος) να τραγουδούν το "Απόψε ας βρεθούμε" με αμφίεση "Απόψε ας Παντρευτούμε" -ούτε ο Αλμπάνο με τη Ρομίνα Πάουελ τόσο νοσηρή ενδυματολογική άποψη. Εκτός από την Ελλάδα που ενθουσιάστηκε (τουέλβ πόιντς), οι υπόλοιπες χώρες, τους ρίξανε μόνο ρύζια. Για να τιμήσουν το έθιμο πάντως, στο ευχαριστήριο πάρτι που διοργανώσανε μετά τη συμμετοχή τους, τα παιδιά κόψανε την τούρτα και μοιράσανε μπομπονιέρες.



Το 1990 ο Αναστάζιο έκαμε τις τσαχπινιές του και τα τσαλιμάκια του, αλλά η Ελλάδα για πρώτη φορά εκ συστάσεως κόσμου, σιξ πόιντς! Δηλαδή αυτό απλώς δεν υπάρχει -πέσαν τα μικρόφωνα, έτρεχαν αλλόφρονες οι λοιπές αποστολές να δούνε τι έγινε, έκατσε ο Αναστάζιο κάτω από μία κόχη, κάποιοι άλλοι κρύφτηκαν κάτου από τα θρανία! Σου λέει, πάει, ήλθε η Δευτέρα Παρουσία! Αφού όταν ανακοινώθηκε το σιξ πόιντς, νομίζανε προς στιγμήν πως ο Κωστάλας έπαθε τίποτις σε εγκεφαλικό ή καμιά πάρεση και περιμένανε να συνέλθει και να συνεχίσει με άλλους σιξ πόιντς για να συμπληρωθεί η ντουζίνα. Αλλά εις μάτειν! Η Τουρκία προσφέρθηκε τελευταία στιγμή, να προσφέρει εκείνη τους άλλους έξι πόντους, με αντάλλαγμα παραχωρήσεις της μεγαλονήσου στην ΑΟΖ -πρόταση που δεν έγινε δεκτή, διότι η Λευκωσία θεώρησε ότι οι πόντοι θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον οκτώ. Η Τουρκία αρνήθηκε και απέσυρε την προσφορά της.



Κάπου εδώ τελειώσαμε. Ως δεκαετία εννοώ. Γιατί ως οικονομίες, τελειώσαμε αργότερα. Αλλά επειδής το Άσπρο-Μαύρο, αξίζει ένα ανκόρ, βάλε δυνατά τα ηχεία (έχουμε πάρτι λέμε!), μέτρα τις φούξια και τις μενεξεδί πουκαμίσες της Αλέξιας στο οφίσιαλ βίντεο κλιπ (το οποίο διαθέτει σκιέρς, πελεκάνους, μεζ μαλλί, τουρίστες, σέρφερς και έναν καντηλαναύτη) και αφέσου χωρίς πολλές πολλές σκέψεις στη χαρουμενιά του. Και τελοσπάντων αν το καλοσκεφτείς, δεν τα λέει και λάθος: μία εναλλαγή από άσπρο και μαύρο δεν είναι η ζωή; Όπως σοφά ευχόταν τότες και η Μπόκοτα: "Καλή τύχη, Κύπρος!"

57 σχόλια :

  1. απο αυτήν την εποχή έχω σβήσει όλες τις φωτογραφίες μου!!χάλια μαύρα στο στάιλινγκ !!!
    αυτόν τον Αναστάζιο πολύ τον χάζεψα!
    κάνει και ο Τρεμενς τα κλειστά του να σχολιάσει με λεπτομέρειες γιατί δεν προλαβαίνω εγω!
    χωρίς να ξερω πως το έχεις και στο τέλος ,θα σου έλεγα για το άσπρο-μαύρο που τραγουδούσα μετά μανίας ,τότε Α Λυκείου (μην κάνετε προσθέσεις καλέ!)....
    φεύγω για το σχολείο με το ρεφρέν του και να δεις που θα το κολλησω σε όλους σήμερα!
    (είναι και η Αγγλικού που τρώγεται μαζί μου,θα περνάω απο δίπλα της και θα της κάνω τα νεύρα τσατάλια τραγουδώντας το χαχαχαχχχαχαχα ζούπερ ιδέα μου έδωσες!!!!!!!!!!!!)
    καλημέραααααααααααααα ,καλό ΣΚ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γύρισα απο το σχολειο τραγουδωντας το γνωστο σκοπό !! τα νεύρα μου ε!!!!εκεινα του Γυμνασίου ουτε καν ακουστή δεν την είχαν την Αλέξια!με κοίταγαν με μια απορίααααα ! Γιουροβιζονομάθημα έκανα σήμερα!

      Διαγραφή
    2. Χεχεχεχε! Το ύπουλο πτηνό σού έκαμε ζημιά! (εννοείται πως ήταν σκόπιμο και προσχεδιασμένο!)

      Εμένα πάλι που μου έχει κολλήσει η μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνικα; Σου μιλώ για γκραν καταστρόφ: σε σημείο που δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά!

      "Ας σταματήσει κάποιος το "Μόνι-Μόνι" μέσα στο μυαλό μου
      μη βγω στο μπαλκόνι με τ'αμόνι γύρω απ'το λαιμό μου!" (χιώτης μάμπο!)

      Διαγραφή
  2. Η "εϊτίλα" που κατατρέχει τα νιάτα μου!

    Τα σκουλαρίκια-πολυέλαιοι της Αλέξια φάνηκαν υπερβολικά στην Πολυμέρη που προτίμησε τις απλίκες!

    Ο Αναστάζιο (τα ύστερα του κόσμου, άκου εκεί σιξ πόιντς!), που τον χάζεψε κι η Νάσια -κι είπα, "για να τον χαζέψει η Νάσια, κάτι καλό θα κάνει, κάτσε να τον χαζέψω κι εγώ"- γιατί κάθε "ο" το 'χε σε προφορά -eau;

    Στη Μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-μόνι-Μόνικα (τα μέτρησα, ελπίζω να μην μου ξέφυγε κανένα μόνι-μαόνι), παρέλειψες ν' αναφέρεις τον -αιωνίως χαμογελαστό- Δώρο Γεωργιάδη!

    Δεν ξέρω τι να άλλο να σχολιάσω, έχασα το φως μου!!!

    Καλημέρα και πολλά φιλιά, καλό μου πτηνό!
    ✽~✽~✽

    ΥΓ. Κάποιος να με φιμώσει! (Καλά να πάθω, το μέτρημα με μάρανε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αναστάζιο είναι του γαλλικού, εξού και λέει όλα τα "ο", "νεγό"! Έχει και αξάν στην κίνηση.
      Η Νάσια που'χει ένστικτο σε κάτι τέτοια, αμέσως έκαμε φόκους! :)

      Παράλειψις του πτηνού, το ρέφερνες στον σμάιλι Δώρο-αν-ήμουν-πλούσιος-Γεωργιάδη! Ρισπέκτ!

      Το μόνι-μόνι, είναι πολύ επικίνδυνος εθισμός και κανονικά θα έπρεπε να απαγορευθεί από το γιου τιουμπ.

      Τα φιλιά και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα Πιγκουινάκο!Ευχαριστώ πολλά για την ανάρτησην αφιέρωσην στην Κύπρον. Ευχαριστώ τζιαι για το τραγουδιστικόν ταξίδιν..Σε κάποιες χρονιές ήμουν μιτσιά (μικρούλλα), όμως κάποιες θυμούμαι τα τα τραούθκια που τα άκουσα τζιαι γω η ίδια .. Αρεσε μου στη πρώτην παράγραφον η κυπριακή προφορά σου :) Τουέλβ πόιντς Ελλάδα τζιαι Κύπρος, Κύπρος τζιαι Ελλάδα, αγαπημένες μου πατρίδες !! Φιλούθκια τζιαι τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ γιατί νομίζεις πως βλέπω καθημερινώς Βαλς με Δώδεκα Θεούς και ΡΙΚ;
      Μεγάλο λάικ σε κυπριακή προφορά!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  4. Άσπρο μάυρο όνειρα κάνω λαλαλαλαλα μου κόλλησε κ εμένα! Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο και να μην ξαναγυρίσει ποτέ αυτή η μόδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδής οι μόδες κάμουν κύκλους, σε βλέπω κάποια στιγμή με περμανάντ, βάτες και κολάν!
      Πτηνούλι έτοιμο για παν ενδεχόμενο και έχει αγοράσει μπλε γιλεκάκι και κάμει το τσουλούφι του μπούκλες!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  5. χαχαχα!
    Να'σαι καλά πίνγκου μου!
    Με εκανες και γέλασα...πολύ!!!
    Και το ίδιο θα γελάσει και η αδελφούλα μου που σε διαβάζει τις τελευταίες μέρες!
    Φιλάκια πολλά!!


    Υ.Γ. Η χορογραφία του Αναστάζιο απλά δεν υπάρχει...! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ώστε οικογενειακώς με αναγιγνώσκετε! Είμαι βέρι βέρι χάπι που είμαι επιτέλους παρτ οφ δε φάμιλι!
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες στη γλυκία αδελφούλα!

      Anastazio rules!

      Διαγραφή
  6. Πολύ-αγαπημένο μου πτηνό πόσο πολύ μου έφτιαξες τη μέρα! :-) :-)
    Μπορώ να σχολιάσω ένα προς ένα μερικά από αυτά τα ιστορικά (ε;) κομμάτια;
    Την χρόνια που η Αλέξια είχε μαλλί αλά-γκαρσόν δεν ήταν μόνο ο στίχος που μέτραγε, αλλά και η χορογραφία, όλα είχαν ρίμα που σε αφήνει άφωνο!
    Όσο για την Αννούλα μας ένα έχω να πω, (στιλιστικά τουλάχιστον) ευτυχώς που τον παντρεύτηκε τον Καρβέλα! :-Ρ
    Το βιντεάκι τη χρονιά της νεαράς Κωνσταντίνας είναι πάντως πολύ πιο μπροστά από αυτά που φτιάχνει το τωρινό δικό μας υπουργείο τουρισμού! Φαντάζομαι πρόσεξες πως το βίντεο ανοίγει με τοπλες λουόμενη ;-)
    Καλά για τη συμμετοχή '84 έχω μείνει άφωνη! Άλλωστε τα είπες εσύ πολύ καλά... Πόσο απαράδεκτο!
    Και για τη Λία θα συμπληρώσω, δε φτάνει που την έστειλα στο θερμοκήπιο, γιατί το ντύσανε έτσι το κακόμοιρο;
    Το '86, τι μαλλί, τι ρούχο, τι περφόρμανς ήταν αυτά; Τα μάτια μου-ελατήρια δηλαδή!
    Μετά, πιστεύω όλοι είδαμε το ποδονάρι που κρατάει το κολλάν κάτω από το παπούτσι της Αλέξιας! Θεέ μου πόσα ρίγη συγκίνησης, πήγαινα δημοτικό τότενες και ήμανε πολύ μικρή, η μαμά μου δε με άφηνε να το φοράω καθημερινά στο σχολείο...
    Για το '89 και το '90, τι γέλια ήταν αυτά που έριξα!

    Με έχεις αποτελειώσει, άσπρο-μαύρο όλη μέρα σήμερα, θα το βάλω και σε μπλουζάκι ;-)

    Πολύ καλή σου μέρα πτηνό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και πρόσεξα την τόπλες τουρίστρια -Σάιπρους πολύ προχώ σε τέτοια θέματα!
      Η Αλέξια με το ποδονάρι (λέξη που αγνοούσα και χαίρομαι που μου τη μαθαίνεις, διότι πτηνό πολύ σένσιτιβ σε θέματα ορολογίας) και το τακούνι, ρίχνει και κάτι κλωτσιές στον άερα ως κομμάτι του χορευτικού! Δηλαδής πόσο πιο τέλειο μπορεί να γίνει;

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω θέλεις να ξέρεις πως εχθές το βράδυ έφτιαξες το κέφι και ξεσήλωσες ολόκληρη παρέα! Είχαμε μαζευτεί σπίτι, φάγαμε, κουβεντιάσαμε, και μετά είχα την τρομερή έμπνευση να διαβάσουμε και να ακούσουμε την ανάρτηση σου! Κλάψαμε από τα γέλια! Και φυσικά μετά θέλαμε κι άλλα 80's, βάλαμε αντίστοιχη μουσική κι έγινε χαμός! Ευχαριστούμε :-)
      Μια μεγάλη καλημέρα...

      Διαγραφή
    3. Ζούπερ γουάου! Τα φιλιά μου σε όλη την παρέα!
      Πτηνούλι πολύ γκρούβι!

      Διαγραφή
  7. Καλα η δεκαετια του 80 δεν περιγραφεται!Ενας χαμος σε ντυσιμο,χορογραφια κλπ.
    Χθες ακουγαμε με τη Μελενια μου καποια τραγουδια και πεθαναμε στα γελια!Μπεσυ Αργυρακη("κορμι και αλατι" και οτι αλλο εχει κλεψει απτα εξωτερικα και τα εκανε επιτυχιες εδω)Βισση(κιτρινο,γαλαζιο και μενεξεδι)τραγουδια παντως που σου μενουν και ακομα και σημερα τα ψιλοτραγουδω χαχα
    Καλη σου μερα πιγκουινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με προκαλείς, Γάτε, γιατί δεν το έχω σε τίποτα να αφιερώσω κι άλλη ανάρτηση σε Μπέθυ Αργυράκη και Ελπίδα και Πασχάλη και Δάκη! Το Κίτρινο, Γαλάζιο και Μενεξεδί είναι μεγάλο μαστ!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  8. Εγώ εκείνη την εποχή απείχα από τα μουσικά δρώμενα γιατί ήμανε και εργαζόμενη αλλά και μικρομάνα. Αλλά δεν χρειαζότανε να δω τις καλλιτεχνικές εμφανίσεις γιατί μου φτάνει όταν κοιτάζω τις φωτό μου της εποχής εκείνης. Αν είχα φυλαμένες τις βάτες από τα ρούχα μου θα είχα κάνει τώρα τουλάχιστον πέντε παπλώματα. Για το δε μαλλί κανένα σχόλιο.....Ίδια χάλια με τους καλλιτέχνες και τρισχειρότερα... Πάντως ξεκαρδίστηκα και μου έφτιαξες τη μέρα μου...να είσαι καλά Πιγκουίνε. Καλημέρα και φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ο κακομοίρης ήμουν πολύ μικρός εκείνη τη δεκαετία και τότε είναι που άρχισα να αντιλαμβάνομαι τον κόσμο! Δεν ξεύρω αν φταίει η παιδικότητα με την οποία έχω συνδέσει αυτές τις αναφορές, αλλά μού φαίνονται πολύ πιο χαρούμενα εκείνα τα χρόνια! Μετά ήρθαν οι τεχνολογίες, οι υπερβολές και οι ευμάρειες και έγιναν όλα πιο πολύπλοκα...

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  9. Τι μου θύμησες βρε ασπρομαυρο πτηνό μου!

    Είχαμε ντυθεί άσπρο μαύρο με την αδερφή μου τις επόμενες απόκριες....με το μαλλι αφρο και γω ντυμένη με το μαύρο!! Η μικρη μου αδερδή ωσαν παγωτατζής...και να κοάζουμε άσπροοοοοοοοοοοοοοοο μαυροοοοοοοοοοοοοοο εναλλάξ!
    Μην φανταστεις ...ολόκληρες μουλάρες ήμασταν... πωπωπωπω '90 ....βρε υπήρχαν και εκείνα τα χρόνια!!!!

    Σε ευχαριστούμε που μας τα θύμισες!!

    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ζούπερ πρωτότυπη αμφίεση!!
      Πε μου πόσα θέλεις για να μου δείξεις φωτό από τα τότες!!!
      Σε αντάλλαγμα, μπορώ να σου δείξω το πτηνό ντυμένο ρομπέν των δασών!!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένα έιτιζζζζ !!! Αγαπημένη Γιουροβίζιον !!! Αγαπημένη Κύπρος !!! Αγαπημένη Αλέξια, Κωνσταντίνα, αφαί Βίσση κλπ. κλπ. !!! Να 'σαι καλά Πιγκουΐνε μου, μού 'φτιαξες την μέρα. Μη σου πω και το Σαββατοκύριακο ολόκληρο !!!

    "Και τα πλήκτρα σαν αγγίζωωωωωω, νιώθω να πετώω ... ... ..." - όλο το ΠΣΚ αυτό θα τραγουδάω, πάει και τελείωσε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε!! Πολύ καλό σαββατοκύριακο, Αγγελική! Χαίρομαι που σου άρεσε το κυπριακό ποστάκι -σερβίρεται με χαλούμι!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  11. Ο παλιός αγαπημένος μου Πιγκουίνος. Απο αυτά σε γνώρισα και ξεκολημό δεν έχω απο σενα. Τις αναρτήσεις σου με τα εξώφυλλα των δίσκων θυμάμαι και τρελαίνομαι.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εκείνα τα εξώφυλλα, σε πόσες αναδημοσιεύσεις τα έχω δει, δεν μπορείς να φανταστείς!
      Πτηνούλι απολαμβάνει πολύ αυτά τα κείμενα και τα γράφει με μεγάλη ευχαρίστηση!
      Κι αφου τα φχαριστιέσαι κι εσυ, διπλή η χαρά μου!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  12. Ωρε πτηνό! Οι πρώτοι μου φάνηκαν πως ήταν οι ΑΒΒΑ. Ασε πια το μονιμονιμονι..μουκόλλησε.................... Στο πιάνο είναι ο Δωρος Γιωργιάδης ή μου φάνηκε?

    Στο δεύτερο τότε που η Βίσσυ ήταν μελαχρινή και πιό ηλικιωμένη από σήμερα χα!
    Αμ ο άλλος με το Ελβιςκουαφύρ και της κουρεμένη τρίχα στο ύψος του καριδιού τι σου λέει?

    Αλλα σαν τα ελληνικά του αγγλου...τιποτε στον κόσμο ΛίαβίσσσσσσσσσσσιΠιλιούρι τα καταλΆβα Άργκα..... τόσα χρόνια κατοχή στην Κύπρο και δεν μπόρεσαν να μάθουν να προφέρουν δυό λέξεις ελληνικές σωστά! Ενώ η άλλη την είπε ΛυσσαΒιση Αυτή την έφαγε λάχανο η μπιγκ σταρ αδερφούλα.

    Η Ελπίδα χωρίς ελπίδα και σχόλιο.

    Αλέξια δεν σχολιάζω γιατί έχω καλό φιλαράκι γκρέιτ φαν της και θέλω να παραμείνει φιλαράκι.

    Καλό γουήκεντ πινκουινάκι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, στο πιάνο ο πάντα καταχαρούμενος Δώρος Γεωργιάδης! Η Άννα Βίσση στο δεύτερο, άλλος άνθρωπος! Που να το φανταστεί κανείς τότες πως θα τραγουδάει σε μερικά χρόνια με τους κοιλιακούς έξω και το μαλλί πορτοκαλοκαστανό; Η Λία όπως πάντα, άτυχη...

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  13. Γέλασα με την ψυχή μου! Τι να πρωτοσχολιάσω: τα φάσκελα της Γερμανίας στην Κύπρο, το τρένο που δεν έχει το νησί, το δίδυμο νύφη-γαμπρός;! Απολαυστικό ήταν πτηνό μου, απλά απολαυστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Ήταν κλάσικ κείμενο πτηνού αυτό! Όπως τις παλιές καλές εποχές!
      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  14. Καλαμιά στην κάμπο5 Απρ 2013, 3:02:00 μ.μ.


    Υ.Γ.Αν σου πω ότι εμένα μ΄άρεσε το τραγούδι της Ευδοκίας Φαμ Φατάλ στη Γιουροβίζιον 2008, που από το πολύ άγχος και τρακ το κατέστρεψε, θα με πεις βλαμμένη;Επειδή είναι η παραμονή του Σαββατοκύριακου και εδώ ο καιρός άρχισε να χαλάει, επειδή από το πρωί τρέχω και δεν φτάνω, επειδή τα περισσότερα ως άνω άσματα τα έχω ακούσει στις αντίστοιχες Γιουροβίζιον και έπρεπε να είναι κανείς διεστραμμένος για να του αρέσουν, επειδή τη δεκαετία του ογδόντα δεν θέλω να την θυμάμαι και επειδή τα νεύρα μου είναι κρόσσια για διάφορους άσχετους λόγους (ο σημαντικότερος των οποίων είναι ότι από σήμερα μου τελειώσαν κιόλας τα λεφτά του μήνα) δεν αντέχω να τα ξανακούσω στα βιντεάκια.
    Αρκούμαι στο να διαβάσω μόνο τα ενδιάμεσα σχόλιά σου που μου ξαναφτιάχνουν τη διάθεση σιγά σιγά και με κάνουν να γελάω. Ευτυχώς, γιατρέ μου, που υπάρχεις κι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε έκαμα έστω και λίγο να χαμογελάσεις, χαρούμενος είμαι! Αυτό με τα λεφτά που τελειώνουν από πριν τα πάρεις, είναι μεγάλη μπαλαφάρα και σε νιώθω! Ο καιρός χαλάει μεν (είναι και ο νοτιάς με τη σκόνη της Αφρικής, χάλια το λοφίο μου!) αλλά πού θα του πάει, θα ανοίξει σύντομα!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια! Εύχομαι να είναι όσο πιο χαρούμενο γίνεται το σουκού σου!

      Διαγραφή
  15. Καλαμιά στην κάμπο5 Απρ 2013, 3:04:00 μ.μ.

    Για να βγάλεις νόημα πρέπει να διαβάσεις το σχόλιό μου από το πρώτο "επειδή" και το υστερόγραφο στο τέλος;
    Δεν έχω ιδέα πώς ανακατεύτηκε έτσι το άτιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειπα κι εγώ, σε τόσο σουρεαλίσμ δεν με έχει συνηθίσει...
      Η σκέψη της Καλαμιάς είναι γραμμική, με αρχή, μέση και τέλος!
      Βέβαια ξεκίνησες και με τη φαμ φατάλ και πραγματικά ανησύχησα! Χα χα χα χα!!

      Διαγραφή
  16. Και γω εκεινη την εποχη απειχα απο τα δρωμενα γιατι ημουν ..κουλτουριαρα και ειχα αλλα ακουσματα!!Στη δεκαετια που αναφερεσαι υπαρχει κενο και γκριζα ζωνη!!Στη συνεχεια ομως, πεσαν οι αναστολες και εγινα φαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα η κουλτουροδεκαετία μου ήταν τα νάιντις (ήμουν φοιτητής, καταλαβαίνεις). Στα έιτις και ως παιδόπουλο, ήμουν πολύ πιο ευάλωττος στη χαμηλή πχιότητα!

      Διαγραφή
  17. Λοιπόν δεν είδα σχεδόν καμιά φωτογραφία (σόρυ κιόλας), έχω πέσει κάτω απ' τα γέλια, με τα κείμενά σου...
    Έβλεπες παλιά Μαλβίνα; Μου τη θύμησες έντονα σήμερα.
    Φιλί Πιγκουίνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε!! Που να δεις και τα βιδεάκια! Η ανάρτηση είναι στο κλάσικ ύφος που έχει αναδείξει το πτηνό τόσα χρόνια! Λέμε τώρα...

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα... πριν λίγο διαπίστωσα πως ήταν βιδεάκια. Συλλεκτικά και αγαπημένα!
      Πού τα ξετρύπωσες;;;

      Πιγκουίνε μου υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!

      Διαγραφή
  18. Μιλάμε οκ!!
    Σου στέλνω αγκαλιά και φιλί για το ΠΟΣΟ γελούσα τόση ώρα, έχοντας ως μουσική υπόκρουση αυτά τα απίστευτα που έστειλαν στον διαγωνισμό!

    Τι να πω, τα λόγια για το πόσο χιούμορ είχαν για άλλη μια φορά τα σχόλιά σου, είναι απλώς περιττά!

    Να'σαι καλά πτηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι σε πολύ γελαστερη διάθεση, Μαρία! Χαίρομαι αν τα κατάφερα να σου τη μεταδώσω!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  19. Χα χα χα! Η αποθέωση του κιτς και όλοι σχεδόν οι τραγουδιστές με απίστευτο τρακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που κανονικά οι θεατές θα έπρεπε να ´χουνε τρακ! Ή έστω πατατράκ!

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  20. "Μπερδεμένη η μεγαλόνησος για το τι θα ψηφίσει, ρίχνει εντέλει το δωδεκάρι της καλοπροαίρετα στη Γερμανία -για να εισπράξει τριάντα χρόνια αργότερα, δώδεκα φάσκελα."

    :-)))) αχ αχ αχαριστία... τέλεια τα σχόλια :-)))

    όμως δεν έβαλα να ακούσω κανένα, μια χαρά μου κόλλησε τζαι έτσι το άσπρο/μαύρο όνειρα/κάνω δενξέρω/παρακάτω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά έπρεπε τώρα στη διαπραγμάτευση με το Σόιμπλε, η Κύπρος να ζητήσει πίσω και εκείνο το δωδεκάρι της! Βέβαια η Γερμανία θα το κούρευε κι αυτό και θα το επέστρεφε μισό...

      Χαιρετώ σε και φιλούθκια!

      Διαγραφή
  21. αγαπημένο μου πτηνό, πολύ στενοχωρέθηκα που δεν μπορώ να απολαύσω τα βίδεα!
    μιλάμε δεν παίζει κανενα τελείως...
    και ειχα όρεξη να γελάσω σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προβοκάτσια θα ήταν, δεν εξηγείται!
      Δοκίμασε να μπεις κανονικά στην ιστοσελίδα και όχι από feeder ή email.
      Νομίζω ότι αξίζει να δεις και τα βίδεο...

      Πολλά φιλούθκια!

      Διαγραφή
  22. εγω ως γνωστος αλεξιο-φαν ψηφιζω αλεξια ξανα, να παει να ουρλιαζει τα δικα της εξπεριμενταλ τζαζιστικα και να τους κανει τουε ευρω-πεους να φανε τα λυσσακα τους
    και ναι θα δωσω ενα 12 στη κυπρο αν και φετος αυτην πωε την λενε την πρωην του χατζηγιαννη πολυ αδιαφορο ειναι αλλα οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εννοείται πως ψηφίζουμε Κύπρο, ό,τι και να στείλει! Ακόμα και καμπάκ του Andy Paul υποστηρίζω στην ανάγκη! Alexia rules!

      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  23. Αυτή είναι μια αναδρομή με τα όλα της, τις εικόνες της, τα βίντεο, τις περιγραφές της...σε μια δεκαετία που δεν περιγράφεται..χαχα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, τι; Μισές δουλειές; Υπερπαραγωγή η ανάρτηση!
      Μόνο το μαλλί του Andy Paul να χτενίσεις, θέλεις κοτζαμάν μπάτζετ!

      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  24. Το τι βάτα έπεφτε στην πιο κιτσάτι περίοδο της ζωής μας δεν λέγεται!
    Αναρωτιέμαι αγαπημένο μου πτηνό πού βρίσκεις αυτή την περιγραφή στα "χρόνια της υπομονής" που έλεγε άλλο άσμα...
    Εσύ πουλάκι μου θα πρέπει να είσαι ξαδελφάκι του Πτηνού Αρκά!
    Φιλιά στο κίτρινο ράμφος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aντιγονάκι μου....εγώ στο δικό μου σχόλιο πιο πάνω, έγραψα ότι με τις βάτες που φόρεσα εκείνη τη δεκαετία, θα μπορούσα να γεμίσω πέντε παπλώματα...χα χα χα...είδες για να είμαστε της ίδιας περίπου ΕΣΣΟ ????....Φιλούθκια Αντιγόνη μου, που λέει και το πτηνούλι μας...

      Διαγραφή
    2. Γιαγιά Αντιγόνη, εγώ εκείνη την εποχή φορούσα κοντό παντελονάκι και πεδιλάκι, διότι ήμουν τοσοδούλικος. Αλλά το ενθυμούμαι ως στυλιστική μνήμη και πολύ γελώ με τις φωτό των γονιών μου από τη δεκαετία του 70 και του 80. Ζούπερ! ElenArt, να τις κρατήσεις τις βάτες, είναι συλλεκτικές (άσε που η μόδα κύκλους κάμει και δεν ξεύρεις τι μας ξημερώνει...)

      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  25. Χα χα χα χα χα χα χα χα χα!!!!!!!!!!!
    Καλέ καινουριο συκώτι έκανα.
    Με τι να πρωτογελάσω με τις εμφανίσεις με τους στίχους με τα σχόλια σου που είναι το καλύτερο απο όλα.
    Περιμένω ένα ίδιο αφιέρωμα και για τα καρακιτσαρια της Ελλάδας.
    Να 'σαι καλά βρε πτηνούλι μου έφτιαξες την μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Πτηνούλι γέλαγε και το ίδιο, όταν έγραφε την ανάρτηση! Ζούπερ δεν είναι τα τραγούδια; Θα επανέλθω κάποια στιγμή και με τα της Ελλάδας, διότι υπάρχει υλικό που πρέπει να αξιοποιηθεί. Καταλαβαίνεις!

      Φιλούθκια!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts