Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013

Η δοξολογία της Άνοιξης


Στάθηκα στις πλαγιές του Φενεού κι έγινα μάρτυρας στ'αντάμωμα της Περσεφόνης με τη μάνα της. 


Είδα το Μάη να χορεύει ανάμεσα στα δέντρα, να κυλιέται στα γρασίδια και στα χρώματα.


Τους ουρανούς να ερωτοτροπούν με τις αντανακλάσεις τους.


Τον Πάνα να παίζει τους αυλούς του, το ασκέρι του να χοροπηδάει στις ραχούλες. Να ερωτοτροπούν οι νύμφες με τους διόνυσους.


Κι ύστερ'ανέβηκα ακόμα πιο ψηλά. Στη Λίμνη Δόξα. 


Και βούτηξα στο λαμπερό γαλάζιο. 


Αποχαιρέτισα τα τελευταία χιόνια και τα κρύα. Μέτρησα τις μυτερές βουνοκορφές.


Μπήκα στο εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου, καταμεσίς της λίμνης. Κι ευχαρίστησα τον Άγιο που μου φανέρωσε την τόση ομορφάδα.


Κι αν με ρωτήσεις, θα σου πω ότι την είδα την Ανάσταση. Την εγιόρτασα εγώ με κάθε δόξα και τιμή. Στις κοιλάδες και στους κάμπους. Στα καταπράσινα ρουμάνια.


Γιόμισαν τα μάτια μου και τ'αυτιά μου και τα πνευμόνια μου με τη δοξολογία της φύσης.


Μίαν ευχή έχω για σένα και για μένανε. Ας φέρει ετούτος ο Μάης αναστάσεις και ανατάσεις. Ψυχικές, συναισθηματικές και ουσιαστικές. Κι αν είν'το μήνυμα πως νικήθηκε ο θάνατος, αληθές είναι. Γιατί κάθε μέρα είναι μία νίκη. Κι αξίζει να την εκτιμάει κανείς.

Καλό Πάσχα αναγνώστα!

40 σχόλια :

  1. Α πτηνό! Καλό μήνα, καλό Πάσχα, ανάστση και ανάταση στις ψυχές μας, ομορφιά στη ζωή μας κι ευτυχία διάχυτη. Γιατί; μα, γιατί όχι;

    Υπέροχες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψιτ, εσύ, μικρέ !!! Άντε, άντε ... πολύ κάθησες !!! Τι θες, δηλαδή ;;; Να σταθούμε μπάστακες με την Νάσια κάτω απ΄το μπαλκόνι σου με πανώ φωνάζοντας "Γύρνα πίσω, Τρέμενς" ;;; ;-)

      Καλό Μήνα και Καλό Πάσχα, αν δεν τα ξαναπούμε, αγαπημένε μου !!!

      Φιλιά Πολλά !

      Διαγραφή
    2. ωραία του τα είπες πτηνό μου! μόνο εκείνο το ''μικρέ '' τι το ήθελες!!

      Διαγραφή
    3. Εμένα λες, καλέ, "πτηνό μου" ;;; Εχάζεψες ;;; Πτηνό είναι μόνο ένα !!!

      Το "μικρέ" το είπα, μπας και τον καλοπιάσω ;-)

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχα χάζεψα πράγματι......χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Καλό μήνα, καλό πάσχα και καλά ξεμπερδέματα, αγαπημένε tremens! Διότι αν δεν επανέλθεις στο πόστο σου, δεν σε βλέπω καλά!! Όπως σοφά έλεγε η Ζωζώ, έχεις μεγάλη ζήτηση και γίνεται συζήτηση γύρω απ´ τ´όνομά σου!!

      Διαγραφή
    6. Νάσια, σούχω γίνει εφιάλτης και βλέπεις παντού πτηνά; Ούτε τα Πουλιά του Χίτσκοκ, τόση αγωνία!!
      Αχ σ´αγαπώ κι ας έχεις αρχίσει να τα χάνεις...
      :)

      Διαγραφή
    7. Αγγελική, σα να βλέπω φτερά και ράμφος ή είναι η ιδέα μου;
      Πολύ καλο σου Πάσχα! Ζούπερ να τα περνάς, σ´όποιους ουρανούς κι αν πεταρίζεις!

      Διαγραφή
  2. βουκολική ξενάγηση !την ορεινή Κορινθία δεν την έχω περπατήσει...οι φωτογραφίες με τη λίμνη μου θυμίζουν λίγο τον αγαπημένο μου Καναδά!
    Καλό Πάσχα σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την επερπατήσεις την ορεινή Κορινθία, στην πρώτη ευκαιρία! Οι οικισμοί δεν είναι σπουδαίοι, αλλά η φύση -ειδικά από την πλευρά του Φενεού- είναι εξαίσια! Ειδικά η λίμνη Δόξα είναι για μένα η ομορφότερη της Ελλάδας! Κατά πολύ πιο εντυπωσιακή από τη λίμνη Πλαστήρα!

      Και όντως μοιάζει με Καναδά! Χμ, λες να κάμω Πάσχα προς Τορόντο πλευρα; Μη μου δίνεις ιδέες...

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες φωτογραφίες πτηνούλι!
    Αχ πόσες ομορφιές έχουμε στην χώρα μας.
    Οσον αφορά για τις ασχήμιες τις προσπερνώ γιατί θα βρίσω πρω πρωί και δεν θέλω άγιες μέρες!
    Θου κύριε!
    Φιλιά πολλά καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αρκετές ομορφιές η Ελλάδα! Δυστυχώς οι πόλεις μας είναι άσχημες. Και τα περισσότερα χωριά! Αλλά η φύση είναι υπέροχη! Η λίμνη Δόξα είναι από τα πιο αγαπημένα μέρη μου στην Ελλάδα! Αν τυχόν δεν έχεις πάει Έλενα κατα κει, να πας οπωσδήποτε! Θα τη λατρέψεις!

      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Εχω πάει πτηνούλι γιατί έχει μια φίλη μου σπίτι στην Γκούρα και το έχω γυρίσει όλο το μέρος πολλές φορές.
      Οντως είναι πανέμορφα!
      Και δεν βαριέμαι όσες φορές και να πάω.

      Διαγραφή
  4. Έκανες και το πρώτο μπανάκι δηλαδή;;
    Μια χαρά σε βρίσκω!
    Οι φωτογραφίες όπως πάντα υπέροχες!
    Καλό μήνα και Καλό Πάσχα Πιγκουίνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό!
      Τα συγχαρητήρια πάντως πρέπει να πάνε ουχί στο φωτογράφο, αλλά στη φύση: που ζωγραφίζει τέτοιες ομορφιές και τις στολίζει με χρώματα, κάθε Άνοιξη!

      Διαγραφή
  5. Καλαμιά στην κάμπο1 Μαΐ 2013, 11:32:00 π.μ.

    Βρε παιδί μου, όταν είσαι στη φύση και γύρω σου έχει πανέμορφα βουνά και μάλιστα χιονισμένα, βλάστηση πυκνή και καταπράσινη, λίμνες και νερά γενικά, γεμίζεις τόσο πολύ ψυχικά και σωματικά που νοιώθεις ότι δεν χρειάζεσαι τίποτε παραπάνω. Ξεχνάς τα προβλήματα και τη μιζέρια και εύχεσαι αυτή η ώρα της αγαλλίασης να κρατήσει για πάντα. Καλή η θάλασσα και οι παραλίες, τα βοτσαλάκια και οι ξάπλες στην άμμο αλλά μόνο η απεραντοσύνη των βουνών μπορεί να φέρει την αγαλλίαση.
    Κι αυτές οι καταπληκτικές φωτογραφίες σου -ειδικά η 6η και η 7η του νερού με φόντο το χιονισμένο βουνό - είναι μία ξεκούραση για τα μάτια μου και το μυαλό μου. Σωτηρία της ψυχής.
    ΄Ολο λέω, αφού πάω που πάω στην Πελοπόννησο, ότι πρέπει να κάνω και μια επίσκεψη και στη λίμνη Δόξα κι όλο το αναβάλλω. Ντροπή μου.Αδικαιολόγητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλαμιά μου, σε σκέφτηκα όταν ήμουνα στη λίμνη! Είπα πως ετούτο το μέρος κι αυτές οι φωτό να δεις που θα γοητεύσουν την Καλαμιά! Κι εμένα μου αρέσουν πιότερο τα βουνά, τα δάση και τα κρυστάλλινα νερά στους χειμάρους και τις λίμνες! Καλή η θάλασσα, αλλά πιο πολύ συγκινεί την καρδούλα μου ένα τέτοιο τοπίο!

      Να πας στη λίμνη Δόξα, θα ξετρελαθείς! Οπωσδήποτε να τη βάλεις στο πρόγραμμα!

      Καλημέρες και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. υπέροχες φωτογραφίες!!

    καλό πάσχα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι εντυπωσιακές; Αφου τις ξανακοιτάζω κι εγώ και νιώθω να μου γελάει ο Μάης μέσα από την οθόνη!

      Ζούπερ να περνάς! Καλό μήνα και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  7. Ρε συ, Πιγκουϊνάκι μου, θα με κάνεις ν' αγαπήσω την Πελοπόννησο με τις αναρτήσεις σου (και μετά πώς θα 'χω μούτρα να την λέω στο έτερον μου ήμισυ, μου λες ;;;) και θα κάνεις και τους υπόλοιπους να νομίζουν ότι οι ομορφιές της Ελλάδας είναι μόνο από Λάρσα και κάτω !!!

    Λοιπόν, σου βάζω τασκ. Τσάλεντζ. Μίσσιον Ιμπόσσιμπλ άμα θες κιόλας ! Στους επόμενους δώδεκα μήνες, επιθυμώ να δω αναρτήσεις για μέρη όπως:

    - Δέλτα του Έβρου
    - Δάσος Δαδιάς (Έβρος πάλι)
    - Πομακοχώρια (διάλεξε όποιο/-α θές, αλλά ένα οδοιπορικό στην περιοχή, θα σου/μας δώσει πολλά)
    - Αλεξανδρούπολη (χαλαρά στο τοπ 5 των ομορφότερων πόλεων της Ελλάδας)
    - Καϊμάκ Τσαλάν
    - Πρέσπες και περίχωρα
    - Δοϊράνη και περίχωρα
    - Κοτζά Ντερέ (Κιλκίς)
    - Χαλκιδική (είτε παραθαλάσσια είτε πιο ενδοχώρα, ό,τι σε βολεύει)
    - πόλη της Δράμας (αν όχι στο τοπ 5, είναι στο τοπ 10 σίγουρα)
    - πόλη της Καβάλας

    Άντε, αυτά για φέτος και για του χρόνου βλέπουμε ... ;-)

    Φιλιά πολλά και Καλό Μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Τσάλεντζ αξέπτεντ! Και θα σου αποκαλύψω και μυστικό: πτηνούλι είναι βορειοελλαδίτικο! Και μάλιστα γεννήθηκε σε ένα από τα μέρη που υποδεικνύεις! Στο τοπ 5 των ομορφότερων πόλεων της Ελλάδας!

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα, είπα; Να περνάς ζούπερ καλά και να απολαμβάνεις τον υπέροχο καιρό, είτε στο Βορρά, είτε στο Νότο!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    3. Α, δηλαδής είμαστε ΚΑΙ κοντοχωριανοί-γκατζολάκια, ε ; Εμ, έτσι εξηγείται η αγάπη που σου ΄χω !!!

      Το χωριό μου είναι 3 χλμ από το τελωνείο των Κήπων ;-)

      Φιλιά πολλά και να περνάς κι εσύ υπέροχα !!!

      Διαγραφή
    4. Είμαστε πατριωτάκια! Στην πινέζα του χάρτη, που λένε χαριτολογώντας!
      Η πρώτη μου μνήμη είναι ο φάρος! Βαθιά ριζωμένη στην καρδιά μου!

      Την γλυκιά καλησπέρα μου, Αγγελική!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα πτηνό μου! Υπέροχες ανοιξιάτικες οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό!
      Να περνάς ζούπερ καλά!!

      Διαγραφή
  9. Ποσο καιρο εχω να συναντησω τη λεξη ..ρουμάνια!!
    Την ανταμωσες λοιπον την ανοιξη Πιγκου μου,σε βουνα κι οροπεδια,εγω να δω αν θα τα καταφερω να πιασω το Μαη σημερα!Ευτυχως που εχω τα λουλουδια του κηπου μου!Ευλογια ειναι κι αυτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι λέει, ευλογία! Σε ζηλεύω που έχεις κήπο με λουλούδια!
      Εγώ ο κακομοιρούλης ένα μικρό μπαλκονάκι με τρεις γλάστρες...
      Άνθισε όμως η μία και πήρα μία ιδέα άνοιξης και στο σπιτικό μου!
      Άντε, καλό μας μήνα! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα..Καλό Πάσχα..Ομορφες οι φωτος σου.. Τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και καλό Πάσχα, δελφίνι δελφινάκι!

      Διαγραφή
    2. Ζέστανε και ο καιρός, ξανοίξανε κι οι θάλασσες, φαντάζομαι θά είσαι στις χαρές σου!!

      Διαγραφή
    3. ουυ ποιος με πιάνει !!! :)))

      Διαγραφή
  11. καλό μήνα και καλή ανάσταση πιγκουινάκι μας.
    να εισαι καλά να μας ταξιδεύεις τόσο όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περνάς, ria! Να είσαι κι εσύ καλά, να με συντροφεύεις στα ταξίδια!

      Διαγραφή
  12. Ταξίδεψα με τις φωτογραφίες σου... Θαυμάσιες.
    Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχος ο Φενεός και η λίμνη Δόξα! Ιδίως την Άνοιξη!
      Πολύ καλό σου μήνα και πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Μα..que σύμπτωσις πτηνούλι μου. Χθες Μεγαλότριτο όλη μέρα καμπογύριζα (γύριζα στους κάμπους....) στα τοπία που μας ταξίδεψες σήμερα φωτογραφικά και αν και βρέθηκα εκεί για λυπηρό λόγο (κηδεία γαρ....90ούτηδος και βάλε παππούλη) δεν μπόρεσα κι εγώ να μην απολαύσω στα κλεφτά το χορό της Άνοιξης. Μακάρι οι ευχές σου να πιάσουν σε όλους μας. Φιλιά πολλά και Καλή Ανάσταση πίγκου μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Y π έ ρ ο χ ε ς φ ω τ ο γ ρ α φ ί ε ς !!!
    Να έχεις καλό Πάσχα, να γεμίσεις με φωτογραφίες και ωραίες στιγμές με τους δικούς σου, αυτές τις μέρες.
    Με το καλό να Αναστήσουμε!
    Θα τον ξανασταυρώσουμε πάλι του χρόνου, αλλά σε δουλειά να βρισκόμαστε...

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφες φωτογραφίες, απλά καταπληκτικές!
    Να είσαι καλά πτηνό, χρόνια όμορφα να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα αν σου πω ότι δε ζήλεψα τη ζωγραφική της φωτογραφίας σου θα πως ψέμματα, αλλά και να σιωπήσω πάλι ψέμματα θα πω. Ηθελα να βρεθώ κι εγώ απέναντι σε τέτοια ομορφιά για να οπλίσω και να αποτυπώσω. Πάλι αν με ρωτήσεις πιά γωνία απ όλες αυτές μου άρεσε περισσότερο δεν θα'ξερα να σου πω. Αλλά αυτό το contrast του σκούρου μελί με το έντονο πράσινο........ Τυχερός ήσουν. Πάντα να ξεπετάγονται μπροστά σου τέτοιες ομορφιες για να τις μοιραζεσαι μαζί μας. Θα δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.