Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Όλες οι Βιεννέζες την Άνοιξη



Που πάνε τρέχοντας τα παιδιά; Μην τους κάλεσε ο Πάπας να τους ξομολογήσει; Μην παν μαζί στην εκκλησία, πάνε να προσκηνύσουν;


Μην τάμα έχουν ιερό κάμει στον Άγιο Στέφανο;


Νιχτ! Είχανε ραντεβού με τα κορίτσια, ντε!


"Καλέ κοπέλες, είστε για κανέναν καπουτσίνο;" "Αφήστε μάγκες τις εξυπνάδες, είμαστε αγνά κορίτσια του Θεού!¨



Η τουρίστρια Τζέλα από το Μοντεβιδέο, εχάθη και βρήκε έναν γηγενή να της δείξει το Σομπρούν και τα πόδια του. Όταν εντέλει γύρισε στην Ουρουγουάη, αποφάνθηκε για το ταξίδι της: "Τρίχες!"


Η Γκούντρουν γυρνάει από τη λαϊκή, όπου ψώνισε το ζαρζαβάτι της να το πετάξει στην κατσαρόλα μαζί με λίγο κρεατάκι και καμιά πατάτα, να σιάξει κάνα γκούλας. Επειδής το τρώει συχνά, είναι γνωστή στη γειτονιά και ως Για-γκούλας.


Η Ανγκέλα μόλις γύρισε. Είχε πάει ταξίδι στο μεσοπόλεμο.


Η Ανίτα είχε βγει Μις Σάλτσμπουργκ. Την είχε στέψει ο ίδιος ο Φύρερ. Μετά ήρθαν οι βομβαρδισμοί, έγινε το προσωπάκι της στραπατσάδα! Ύστερα τη χτύπησε και το τριφασικό μια μέρα που έστιβε κάτι πορτοκάλια στο μπλέντερ κι έμεινε η έκφρασή της Μουλινέξ, 


Κόκκινο, δεν ήταν κόκκινο, είχε το χρώμα τ'ουρανού και την αγάπη ενός παιδιού.


Η Τερέζα εδώ και κάποιες βδομάδες έχει γνωρίσει μέσω τσατ τον Φρίντριχ. Εντέλει και μετά από τις ασφυκτικές του πιέσεις, απεφάσισε να ενδώσει και να τον συναντήσει από κοντά. Δώσανε ραντεβού κάτω από το άγαλμα. Ο Φρίντριχ θα κρατάει ένα τόπι.


Η Ούρσουλα είπε τώρα που μπήκε η άνοιξη, να βάλει κάτι πιο ελεύθερο, να δείξει και λίγο πόδι -θέαμα που δεν άφησε ασυγκίνητο τον Καρλ.


Ούτε όμως και την Ελφρίντε.


Η Μπεατρίτς και ο Όσκαρ -παντρεμένοι εξήντα χρόνια και φαινομενικά ευτυχισμένοι- πηγαίνουν στην Εργατική Εστία να πάρουν κουπόνια για διακοπές. Εφέτος θα πάνε στη Λίμνη Κωνσταντία και αδημονούν να ξεκινήσουν τις διακοπές τους. Η Μπεατρίτς για να κάμει κάνα μπάνιο για τ'αθριτικά της, ο Όσκαρ για να την επνίξει που του'χει φάει τα σκώτια και να ζήσει τον έρωτά του με τη νεαρή Σβετλάνα Κωλοπετσομένοβα από την Ουκρανία. 


Η γιαγιά της Νάνι Φάιν μαζί με μία φίλη της, απολαμβάνουν το φρεντοτσίνο τους και ένα χοτ ντογκ στα όρθια.


Μαρί, που πάμε;

32 σχόλια :

  1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    περιμένω τη στιγμή που θα φας ξύλο με καμιά ομπρέλα από τους φωτογραφιζόμενους!
    τρε σικ η κυρία Ανίτα!

    τσίου τσίου τσίου τσίου τσίιιιιιιιιιιιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ασφαλίσει το ράμφος μου έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
      Αν μου το κάμουν μπλε-μαρέν, θα γίνω τουλάχιστον πλούσιος.

      (η φράου Ανίτα σε ευχαριστεί! Αν και μεταξύ μας το σικ έχει την έννοια του sic αλλά και του sick, οπότε δηλώνει λίγο μπερδεμένη από το σχόλιό σου.)

      Σου είπα πόσο μου αρέσει η πολύ πρωινή σου καλημέρα;

      Διαγραφή
  2. Δροσερές υπάρξεις στη Βιέννη, εξαιρετικό, πέθανα στο γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιθέριες, ιντίντ! Αφού δεν με πήρε καμία στο κατόπι που τις φωτογράφιζα, πάλι καλά! Αλλά έχουν χιούμορ -όπως φαίνεται άλλωστε από τις ενδυματολογικές τους επιλογές! (Πιγκουίνος, κακό πτηνό!)

      υγ. Πρωινό σχόλιο από τη Νάσια κι ύστερα καπάκι από τον tremens; Oh, the good old days...

      Διαγραφή
  3. Μα πες μου πως τους φωτογραφίζεις όλους αυτούς τους ανθρώπους χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι? Μα κάθε φορά την ίδια απορία έχω. Έσκασα στα γέλια!!! (Μαρί που πάμε?) Χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ δαιμόνιο πτηνό! Και έχω αναπτύξει πολύ εξελιγμένες κατασκοπικές μεθόδους φωτογράφισης, βλέποντας Τζέιμς Μποντ από τα μικράτα μου.
      :)

      Καλημέρες Μίκα!

      Διαγραφή
  4. Ανεβασμένη η ομάδα!!! Καλημέρα,τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οι Βιεννέζες σε πολύ ανεβαστικό μουντ!
      Just blame it on the springtime.

      Καλημέρες, Irene!

      Διαγραφή
  5. Η Ούρσουλα είναι η απεσταλμένη του ΕΟΤ στη Βιέννη... Δεν πρόσεξες την γαλανόλευκη ομπρέλα? Θα σου πω ένα μεγάλο κυβερνητικό μυστικό. Είναι το νέο πρόγραμμα του ΕΟΤ. Προσλαμβάνει νεαρά κορίτσια, τα ντύνει ελαφρώς και τα αφήνει σε κεντρικά σημεία της Ευρώπης. Περνάει ο ντόπιος, βλέπει το κορίτσι, βλέπει τη γαλανόλευκη, θυμάται Ελλάδα, παραλία, ήλιος, κορίτσια στον ήλιο, greek lovers, να θυμηθώ να κλεισω εισιτήρια για Ελλάδα το καλοκαίρι σκέφτεται και έτσι ανεβαίνει ο τουρισμός!

    Πραγματικά ιδιοφυές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πρόλαβες! Κι εγώ κάτι παρεμφερές ήθελα να πω για την Ούρσουλα και τα εθνικά μας χρώματα ;)

      Διαγραφή
  6. Είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις φάει ξύλο ως τώρα ε;
    Δηλαδή το εύχομαι να την έχεις γλιτώσει και να συνεχίσεις ατρόμητος...να μας φτιάχνεις τη μέρα!
    Καλή σου μέρα και εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρις τα τώρα, την έχω γλιτώσει! Γιατί είμαι χαριτωμενούλης και προστατευόμενο είδος. Δεν σηκώνουν χέρι στα πτηνά!

      Καλημέρες, iris!

      Διαγραφή
  7. τα σχόλια στις φωτογραφίες με πέθαναν πρωί πρωί!
    να είσαι καλά, μου έφτιαξες τη μέρα.
    πέρα από την πλάκα, η βιέννη είναι η μοναδική πόλη που θα μπορούσα να ζήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Η Βιέννη όντως είναι ιδανική πόλη για να ζει κανείς.
      Σου προσφέρει τα πάντα και κυρίως: την ηρεμία, την ασφάλεια και τη γαλήνη σου!
      Όταν πας για μόνιμα, πλήζ να με πάρεις κι εμένα μαζί σου...

      Διαγραφή
  8. Σχολιασμοί και εικόνες πολύ εξυπνα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι Εξυπνοπούλης!
      Πιγκουίνος είναι το μικρό μου.
      :)

      Διαγραφή
  9. Καλέ πεντακάθαρα τα έχουν όλα, τι άνθρωποι είναι αυτοί; Δεν πετάνε σκουπιδάκια κάτω; Απολίτιστοι ε απολίτιστοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς χάλια! Μα είναι δυνατόν να μην γράφουνε με σπρέι πάνω στους τοίχους; Να μην βάφουν με μπογιά τ'αγάλματα; Να μην πετάνε κάτω αποτσίγαρα, τσίχλες, μπουκάλια και λογής λογής σκουπίδια; Αλλά τι περιμένει κανείς; Όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες... και τα λοιπά, και τα λοιπά...

      Διαγραφή
  10. Αν δεν κάνω λάθος...τριγύριζες στη Mariahilfrigerstrasse (ή Μαρία η Πορτοφολού γιατί σ'αυτό το δρόμο μπορείς να ξετινάξεις το πορτοφόλι σου, έτσι μας είχεν πει η ξεναγός μας, από τα ψώνια στα πάμπολλα καταστήματα)....και στην Κartnerstrasse ή οδό Καρινθίας. Πάντως μπορεί οι πόλεις τους να είναι εξαιρετικές....αλλά το γούστο τους στο ντύσιμο...άστα να πάνε. Ενώ εμείς εεεεεε ??????.....Φιλιά πολλά Πιγκου μου....(μου το κόλλησε η φίλη Afra)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί ακριβώς τριγύριζα, με τσάκωσες! Οι πόλεις της Αυστρίας είναι όντως υπέροχες, το ντύσιμο είναι συντηρητικό και κάπως μονότονο. Όλοι ντύνονται με τον ίδιο περίπου τρόπο, κλασικά και ολίγον ντεμοντέ! Όπως και στη Γερμανία, εξάλλου!
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      ο Πίγκου σου

      Διαγραφή
  11. Συνομολογώ, ότι οι Βιεννέζες από μόδα nichts για nichts ! Απαπαααα, να ψάχνεις για μοντελάκι στην Kartnerstrasse και να νοσταλγείς την Ερμού ! χαχαχα
    Πάντως, η Ούρσουλα - λέγε με "κανάρες" ! - σώζει τα άσωτα, μαζί και τους ασώτους, που άν είχαν μεσογειακό ταμπεραμέντο δεν θα έριχναν απλώς ματιές, αλλά παραγάδι !
    Πολύ μου άρεσε το φωτορεπορτάζζζζζζ !!!!! Αχ, Βιέννη Βιέννη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Βιέννη, όλα σου τα προσφέρει, αλλά από μόδα μεγάλη μπαναλαρία! Έχουν έναν συντηρητισμό ανκδιήγητο σε κάτι τέτοια! Η Ούρσουλα όντως σώζει τα προσχήματα, διότι πέραν όλων των άλλων, οι αυστριακές δεν φημίζονται για την ομορφάδα τους!

      Τα φιλιά και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  12. Ο Φριντριχ δεν προβλεπεται να εμφανισθει ουτε με τοπι ουτε στο κατοπι(ν),γιατι η Γκουτρουν τουχε στειλει φωτογραφια προ 30ετιας!Ασε που ουτε αυτον τον λενε Φριντριχ αλλα ...Οσκαρ και ψαχνει για εναλλακτικη της Κωλοπετσομενοβα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε ο Όσκαρ κρυβόταν πάλι πίσω από το νικ-νέιμ! Άχου και να τα μάθει αυτά η Μπεατριτς, θα την τσουρομαδήσει! Χα χα χα χα!!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Καλαμιά στην κάμπο23 Μαΐ 2013, 4:56:00 μ.μ.

    Πριν λίγο καιρό, όταν σε ρώτησα γιατί φωτογραφίζεις μόνο τις τουρκάλες θείτσες με διαβεβαίωσες ότι φωτογραφίζεις και ωραίες, κομψές τουρκάλες και κάποια στιγμή θα τις δούμε κι αυτές τις φωτογραφίες. Αντ΄αυτού βλέπουμε βιεννέζες θείτσες.
    Αρχίζω να πιστεύω ότι η φωτογράφιση των...θειτσών είναι πιγκουινέζικο χαρακτηριστικό και εύχομαι να μην έχει καμμιά από αυτές συγγενείς στην Ελλάδα και την αναγνωρίσουν και μετά σε ψάχνουμε στο Νότιο Πόλο.

    Υ.Γ. Έλα στη λαϊκή μας το καλοκαίρι να φωτογραφίσεις Τσέχες, Πολωνέζες, Σέρβες, Ουγγαρέζες κλπ. διεθνείς θείτσες δίπλα στα καρπούζια και τα μαρούλια, να ευχαριστηθεί η κάμερά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι εξειδικεύομαι στη θείτσα (αγαπημένο τόπικ πτηνού), αλλά έχω και πιο διευρυμένη θεματολογία, δεν είμαι τίποτις εμμονικός! Ανανεώνω την υπόσχεση για ανάρτηση με πιο στυλάτες παρουσίες! Από διάφορα μέρη του κόσμου!

      ΥΓ. Οι λαϊκές είναι από τα πιο αγαπημένα στέκια του πτηνού! Παραφυλάω πίσω από τα μπρόκολα και τις μελιτζάνες και εντοπίζω χαρούμενες και λατρεμένες θείες!

      Διαγραφή
  14. Ας φτιάχνουν όσα γκούλας θέλουν. Γκουλαγκ μόνο να μην φτιάχνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πτηνό, είσαι σούπερ ουάου!!
    Μάθε μας κι εμάς μερικές από αυτές τις εξελιγμένες κατασκοπικές μεθόδους..μπορεί να μας χρειαστούν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχα! Πέθανα με τη γιαγιά της Νάνι Φάιν!! Άγνωστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να μας κανείς μαθήματα διακριτικής φωτογράφηση, εδώ που είμαι αυτή τη βδομάδα,τι βλέπουν τα ματιά μου πιγκουινε μου. Αλλα δισταζω να φωτογράφισω φοβάμαι το ξύλο
    Φιλία πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.