Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Θέλω ψάθινο καπέλο



Το πτηνό καλωσορίζει το καλοκαιράκι που σύμφωνα με το καλαντάρι μπαίνει επισήμως αύριο, με τραγούδι, μπριο, τσαχπινιά από παλιό ελληνικό κινηματογράφο!



"Το χειμώνα δεν τον θέλω, θέλω ψάθινο καπέλο, θέλω θάλασσα γαλάζια κι αμμουδιά. Να ξαπλώνουμ'όλοι χάμω, πάνω στη ζεστή την άμμο και να παίζουμε όλη μέρα σαν παιδιά." Όλα τα παιδάκια πιανόμαστε από τα χέρια (μαζί με την κόρη Μαυρογιαλούρου) και χορεύουμε γιάνκα, ακολουθώντας τη συγκεκριμένη ζούπερ αλέγκρα χορογραφία! Να δεις μετά πόσο αστεία θα σου φαίνονται όλα όσα σε απασχολούν. (Επίσης, μην ανησυχείς: "θα πούμε ότι το γιαούρτι δεν το έριξες, αλλά σου'πεσε!")



Μμμμμμμμμ, ά-λα! Ααααααααααχ!
Κόψε το λοιπό τραγούδι, κράτα τα επιφωνήματα και έχεις αυθεντικό γκρικ ερότικα από το χίλια εννιακόσια εξήντα έξι. Τότες που τα κορίτσια φορούσαν ζουμερά ροζ μπικίνι και λουλούδια στα μαλλιά. Τότες που τ'αγόρια χορεύανε συρτάκι στις ακρογιαλιές. Εντάξει, λέμε τώρα! Πτηνό σε νοστάλτζικ σάμερ μουντ.



Μπορεί το "τραλαλαλαλά" και οι κιθάρες ν'ακούγονται βέρι βέρι ρετρό σε σχέση με τις σημερινές ξέφρενες διασκεδάσεις των μπιτς μπαρς της Μυκόνου και του Σταρ, αλλά επέτρεψέ μου να σου χαρίσω αυτόν το στίχο: "Έλα πάρε μ' απ' το χέρι, μη σε νοιάζει η συννεφιά, έλα πάρε μ' απ' το χέρι. Κάπου υπάρχει καλοκαίρι, θα το βρούμε συντροφιά." Δώσε μου το χέρι σου και πάμε!



Η Τζένη Καρέζη σε ένα από τα πιο αισιόδοξα σουλάτσα του ελληνικού κινηματογράφου. Με το ποδήλατο, στην υπέροχη Κω. Με παρέα της τον Φέρτη, τη χαρούμενη συντροφιά που την ακολουθεί και βεβαίως, την αθωότητα μίας Ελλάδας που δεν υπάρχει πια. Τότες που ο μαίανδρος ήταν κεντημένος στην ολόλευκη καλοκαιρινή πουκαμίσα και όχι ζωγραφισμένος ως τατουάζ στο μπράτσο κοντοκουρεμένου μαυροφόρου. Πάρε μπόλικο λευκό και έλα να σβήσουμε το μαύρο.



"Τσιν τσιν. Γλυκό κρασί. Τσιν τσιν. Με κερνάς εσύ. Η ζάλη που με βρίσκει, πιο μεγάλη απ'το ουι-σκί." Μπόνους: η Αλίκη με σετάκι καπέλο / τσάντα να κάμει τα τσαλιμάκια της. Αφιερωμένο σε όλες και όλους σας. Τσιν τσιν! 

28 σχόλια :

  1. η αλικη σε ινσταγκραμ της εποχής
    ναι ηρθε το καλοκαιράκι, και τσιν τσιν γλυκό κρασί
    και καποιοι αγαμητου ας φανε τη σκονη μας καθως θα φλερτάρουμε μαυρισμένοι και σεξυ κατω από το φεγγαρι της Σαντορίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, το γκρικ σάμερ! Ο ήλιος, η θάλασσα και η ξενοιασιά του, παραμένουν ένας από τους ελάχιστους λόγους που δεν έχουμε αυτοκτονήσει όλοι ομαδικώς σε αυτή τη χώρα. Στην καλντέρα της Σαντορίνης, στις αμμουδιές της Νάξου, στα πράσινα νερά των Παξών, στα λευκά χωριά της Τήνου, στις κοσμικές ακτές της Μυκόνου, στην Πάτμο και στην Αμοργό, στην Κέρκυρα και στη Ρόδο, στην άγρια Μάνη και στην ζεστή αγκαλιά της Κρήτης.

      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή
    2. I second that! Με την ευκαιρία, ευχαριστώ για τα όμορφα τραγούδια μιας πιο αθώας εποχής! :-)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. "η αλικη σε ινσταγκραμ της εποχής"
      έχω λιώσει να γελάω!!! Να είσαι καλά!!!ahahhahhh

      Διαγραφή
  2. πράγματι ξένοιαστες στιγμές!
    τέλεια καλημέρα πτηνό! μου τη χάλασε μόνο ο άσωτος γιος που θα πάει ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!!! Η ζάλη που με βρίσκει, πιο μεγάλη απ'το ουι-σκί.
    για να το ξεπεράσω ,ραντεβού στην παραλία στις 10.00 !
    φύγαμεεεεεεεεεεεε!
    τσίου τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι: κάποιοι το τραγουδούν το καλοκαίρι μέσα από τους υπολογιστές τους και τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο και κάποιοι άλλοι (γκούχου γκούχου) το ζουν το καλοκαίρι στα ακρογιάλια και τα γαλάζια τα νερά!

      Αλλά δεν θα πτοηθώ: έχω κάμει ήδη τρία μπάνια (που είναι πέρσοναλ ρέκορντ του πτηνού για τέλος Μαϊου) και ετοιμάζομαι και για πολλά ακόμη! Αν και, ετούτο τον Ιούνη θα είμαι μακριά (πολύ πολύ πολύ μακριά) από τα αιγαιοπελαγίτικα νερά.

      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή

    2. http://youtu.be/T5kvVBrBorg
      χαχαχαχαχαχα τρία ,λεει!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !τρία χαχαχαχαχαχαχα πολύ γέλιο έχεις πτηνό!

      Διαγραφή
  3. Σε φανταστικό σάμερ μουντ σε βρίσκω! Αλλά πως να μην είμαστε αφού θα σουλατσάρουμε όλο τον Ιούνη στο NYC! Ζηλεύυωωωω... Κίσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ´έχει πιάσει φέτος το καλοκαιράκι από το ράμφος! Είναι νομίζω αυτή η ανάγκη που νιώθουμε όλοι να ξεφύγουμε από τα όσα μας κατατρώγουν. Κι είναι το καλοκαίρι, το κατάλληλο πρόσχημα για λίγο πιο αλέγκρα διάθεση!

      Όσο για τη Νέα Υόρκη, καθόλου μη μου στεναχωριέσαι: από αυτή τη Δευτέρα, μαζί μου θα σε σέρνω στην πέμπτη λεωφόρο και στο σέντραλ πάρκ!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Σήμερα σε βρίσκω εντελώς κεφάτο.
    Θες καλοκαίρι...., θες ελληνικό σινεμά...., θες μπικίνι στις παραλίες....
    Σου εύχομαι να έρθει για σένα το καλοκαίρι με ότι επιθυμείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!
      Είθε ετούτο το καλοκαίρι να φέρει και σε σένα, μεγάλες δόσεις ξενοιασιάς και ξεκούρασης!

      Τα φιλιά μου!
      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή
  5. Θέλω τα ώπα μου, θέλω τα χάι μου
    θέλω τις βόλτες μου στην εξοχήηηηηηηη!!!

    καλημέρα αμί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόψε η Ζουζούνα, θέλει θα-λα-σσα
      Κι εγώ ποτέ χατίρι, δεν της χα-λα-σα!

      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή
  6. Έι πειρατή το τόπι μου....


    Ας ήταν όλη η ζωή μου
    σαν και σήμερα
    που είν' όλα γύρω μας
    και όμορφα και ήμερα
    και είναι τόσο γαλανός και τόσο φωτεινός ο ουρανός.....



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλαμιά στην κάμπο31 Μαΐ 2013, 1:27:00 μ.μ.

    Το τραγουδάκι Θέλω ψάθινο καπέλο - γιατί δεν το βλέπουμε πια στο βίντεο; - είναι από τα πιο χαριτωμένα και αστεία που έχω ακούσει στο ελληνικό σινεμά. Κι όσες φορές και να το ακούσω και να δω την ταινία πάντοτε διασκεδάζω.

    ΄Ασχετο. Ο τίτλος σου μου έφερε στο νου το βιβλίο "Τα Ψάθινα Καπέλα" της Μαργαρίτας Λυμπεράκη που το είχα διαβάσει στην εφηβεία μου.
    Από τα ωραιότερα βιβλία της ελληνικής λογοτεχνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλή μου Καλαμιά, που βρίσκεις τρόπο, ακόμα και στις πιο αφελείς μου αναρτήσεις με τα τσιν τσιν, να κάμεις τις λογοτεχνικές σου αναφορές και να με αναβαθμίζεις!

      Διαγραφή
    2. Το βίδεο αποκαταστάθηκε επιτυχώς και μπορούμε να επιδιθούμε όλοι αναπόσπαστοι στη γιάνκα!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Καλό καλοκαίρι και καλές βουτιές λοιπόν!
    Το τρίο Ατενέ απολαυστικό! Βρε βρε πόσο πίσω πήγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι, αγαπημένη iris!
      Αν και σήμερα βγήκα το έρμο πτηνό με το κοντομάνικο, το σορτσάκι και το γυαλί ηλίου κι έπεσε η βρόχα και μου φόρεσε φθινόπωρο!

      Φιλιά! Τσιν τσιν!

      Διαγραφή
  9. Η πιο ωραία καλημέρα!
    Φιλιά πολλά καλοκαιρινό πτηνούλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!! Καλό καλοκαίρι, Έλενα!
      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή
  10. Πέρασα πολύ όμορφα πιγκουινάκι μου στο μπλογκοσπιτάκι σου!! με Αλίκη και με Τζένη δροσερή αύρα απο μέρες καυτού καλοκαιριού..η ανάρτησή σου με τους Σερ ηταν απίστευτη έμπνευση..ειδικά το κα-σέρ Καρδίτσας έγραψε!γράφτηκα μέλος σου,και σε περιμένω και απο το μπλογκοσπιτάκι μου να με γνωρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο φτωχικό μου! Με πέτυχες σε χάπι σάμερ μουντ!
      Εννοείτε ότι σου ´ρχομαι να σε τσεκάρω!
      Τα φιλιά μου!
      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή
  11. Υπέρχοο blog!!Ευχαριστώ για τα video που ανέβασες!!
    Εισαγωγή για ένα όμορφο καλοκαίρι!!
    Φιλιαααά θα ξαναέρθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Πτηνό σε πολύ ανεβαστική διάθεση!
      Κι ας είναι ο καιρός σήμερα σχεδόν φθινοπωρινός, εγώ ονειρεύομαι παραλίες και θάλασσες και καλοκαιρινούς περιπάτους στα νησιά!

      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή
  12. καλό σαββατοκύριακο πιγκουινάκι!
    οι παλιες ταινίες έχουν εκπληκτική μουσική!
    όλα, ο δε πλέσσας, κένταγε...
    και οι ενορχηστρώσεις ήταν τέλειες και το μουσικό χαλί της ταινίας. τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούπερ είναι! Κυρίως η γιάνκα!
      Και αυτή η χορογραφία, σου σιάχνει τη διάθεση!
      Τα φιλιά μου, ria!
      Τσιν τσιν!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts