Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Θα σας βγάλουμε τας γραβάτας!


Αρκεί να μην μας πάρετε και τα σώβρακα.


Εσύ δεν είσαι που έλεγες πως η ελληνική επιχειρηματικότητα πρέπει να αναπτύξει συγκριτικά πλεονεκτήματα και καινοτομίες;


Από αυτοδιαχειριζόμενο στέκι γατιών.


Λυσσάρες!


Άμα τον πιάσει, γράψε μου.


Αν κρίνω από το σβησμένο τηλέφωνο, μάλλον ενικιάστηκε.


Γάτα ο αρχηγός.


Παγκοσμιοποίηση είναι το να πηγαίνεις σε νυχτερινό μαγαζί που λέγεται Κλεοπάτρα, βρίσκεται στην Εθνική Οδό Καβάλας, έξω από τη Θεσσαλονίκη και να ακους ρώσους καλλιτέχνες, τρώγοντας μουσακά.


Μόλις σε είδα, είπα φέρτε σεισμογράφο,
κεραυνοβόλα σ'αγαπώ, το υπογράφω.


Και πως σου πάνε οι ανταύγες!


Δευτέρα είναι σήμερα, είπαμε;

*Όλες οι φωτό είναι από τη Θεσσαλονίκη (Κέντρο / Άνω Πόλη / Λαδάδικα). Ειδικά για τις ανταύγες, πας στην Τούμπα.

35 σχόλια :

  1. Καλή βδομάδα πιγκουινακι μου.
    Φωτογραφίες συλλεκτικες
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Μαρία!
      Και οι ανταύγες, δώρο.
      :)

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχα ανταύγες έκανα ,δε θέλω άλλες!
    πάω για βούτες!
    καλημέραααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή!! Και για τις ανταύγες και για τις βούτες.
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Σκέφτομαι μήπως να κάνω αυτή την θεραπεία αναδόμηση.
    Πέντε ευρώ δεν το λες και ακριβά.
    Από την άλλη νομίζω ότι χρειάζομαι γενική αναδόμηση, οπότε μόνο στο μαλλί θα είναι δώρον άδωρον!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο σε νιώθω! Κι εγώ δεν χρειάζομαι απλή αναδόμηση, αλλά γενική ανΟΙΚΟδόμηση. Να μου ενισχύσουν τα μπετά μου, να μου αλλάξουν κουφώματα, να με περάσουν και ένα χέρι βάψιμο, να συνέλθω.
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Να σου στείλω και μία αφίσα τον Πατριάρχη Ρωσίας που φέρνει τα λείψανα ενός οσίου Χιζμάδερνταζεντνοουχιμ κι έχουν αφισοκολλήσει όλο τον Δήμο Αχαρνών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λείψανα οσίου; Ήρθες στο κατάλληλο μπλογκ!
      Έχομεν μεγάλη εξειδίκευση στο λείψανο.
      Πληζ στείλε ό,τι μπορείς: αφίσα, τίμιο ξύλο, την ευλογία του Δέσποτα, τον ίδιον τον Χιζμάδερνταζεντνόουχιμ!

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. η αφίσσα για την κλεοπάτρα, ήταν από την ελλάδα. εγώ νόμιζα πως ήταν από κανένα ταξίδι σου στη ρωσσία!

    καλή εβδομάδα. να είσαι καλά, μας έφτιαξες τη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κλεοπάτρα είναι Θεσσαλονικιά, αλλά ανοιχτή σε άλλες κουλτούρες.
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα, ria!

      Διαγραφή
  6. Καλή εβδομάδα πτηνούλι μου. Γιου μεικ μαι ντει καθε φορά. Άσχετο! Αυτό το " bird and the City" με τρέλανε ! Θέλω και trailer xaxaxa. Καλημέρα και τσίου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Ως και διαφημιστικά μέσα μετέρχομαι για να αναδείξω το μπλογκ.
      Σε λίγο θα μοιράζω και πίτσες με κάθε ανάρτηση!
      :)

      Διαγραφή
  7. Μήπως δεν είναι αντάυγες αλλά ανταυγές, το αντίθετον του λυκαυγές; Αναρωτιέμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταύγες ή ανταυγές, σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα ακούγεται φοβιστικό.
      Έχω κρατήσει πάντως διεύθυνση για όταν αποφασίσω να εξτριμάρω το λουκ μου.

      Καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. Είναι ανατριχιαστικό αλλά ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα να σου σχολιάσω.... με τρομάζω ώρες ώρες...

      Διαγραφή
  8. Εγώ μαλλί δε βάφω,αλλά δεν θα 'λεγα όχι σ' ένα βράδυ στην Κλεοπάτρα. Νόμιζα ότι πετάχτηκες μέχρι τη Ρωσία και ξαναγύρισες,ως πτηνό που είσαι...

    Τσίου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σου πω ότι θα'ναι και υπέροχη εμπειρία η Κλεοπάτρα! Εγώ πάντως ψήνομαι για τέτοιες ιντρα-κάλτσουραλ εμπειρίες.

      Καλημέρες και καλή βδομάδα να'χουμε!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα πτηνούλι και καλή εβδομάδα.
    Αντε μας την έφτιαξες λίγο γιατί δεν άντεχα σήμερα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δύσκολη η σημερινή μέρα. Δεν ξέρω αν φταίει η προχθεσινή πανσέληνος, αλλά όλο περίεργα συμβαίνουν. Ξύπνησα και είναι πράσινο το ράμφος μου. (πέραν της πλάκας, όλοι είναι σε τρομερό εκνευρισμό τριγύρω μου)

      Καλημέρες και καλή βδομάδα (άντε μακάρι!).

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα!
    Πολύ γέλασα με το "αυτοδιαχειριζόμενο στέκι γατιών" και το σύνθημά του! "Φόλες στους μπόγιες και τσιπάκι στον κώλο σας" - ΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας βρήκανε μπόσικους κι έχουνε μαγκέψει και οι γάτες.
      :)

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  11. αχαχαχαχαχα Έλιωσα λέμε!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για γέλια και για κλάματα, που λένε!
      Πολύ καλή βδομάδα, iris μου!

      Διαγραφή
  12. Καλαμιά στην κάμπο27 Μαΐ 2013, 2:21:00 μ.μ.

    Δεν ξέρω αλλά δεν γέλασα. Δεν γελάω ούτε όταν τα συνθήματα είναι έξυπνα ή αστεία.
    Θυμώνω απίστευτα πολύ με την ασχήμια του λερωμένου τοίχου, που τις περισσότερες φορές έχει χυδαιότητες γραμμένες πάνω του και μάλιστα ανορθόγραφες για να μην πω πόσο με εκνευρίζει η αφόρητη κακογουστιά της αφίσας ή της διαφήμισης.
    Γ@μώ το φλυτσάνι μου γ@μώ. Μα φλυτσάνι το λένε στο σπίτι τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξεύρεις πόσο πολύ με εκνευρίζουν κι εμένα. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι η μεγαλύτερη εξυπνάδα του κόσμου, να την εγράψουν στο τουίτερ, στο φέιζμπουκ, στο τετραδιάκι τους, στο μέτωπό τους, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ! Πέραν της παντελούς έλλειψης σεβασμού για το δημόσιο χώρο, το γκραφιτι αποτελεί (κατ'εμέ τουλάχιστον) φασιστική πράξη: σου επιβάλλω να με διαβάσεις.

      Την καλησπέρα μου, αγαπημένη Καλαμιά!

      Διαγραφή
  13. Βανδαλισμο στην αισθητικη μου, με το καλημερα σημερα Πιγκου μου;Φιλιά βρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ακριβώς το είπες: βανδαλισμός στην αισθητική.
      Δυστυχώς μέσα σε ένα τέτοιο αστικό τοπίο, ζω. Και το εκθέτω εδώ, μπας και μπορέσω να το εξευμενίσω.
      Το μόνο που μου απέμεινε για να το αντιμετωπίσω άλλωστε, είναι το χιούμορ.

      Τα φιλιά μου, Afra!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ενδιαφέροντα από κοινωνιολογικής άποψης πτηνό μου τα συνθήματα-βρισιές που κάποιος εκτονώνεται στους τοίχους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από κοινωνιολογικής και από ψυχιατρικής άποψης.
      Αυτό πάντως που νιώθουν όλοι αυτοί την ανάγκη να τα γράψουν στον τοίχο, ουδέποτε θα το καταλάβω.
      Τα φιλιά και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτική η σημερινή ανάρτηση. Προτείνω προσεχώς φωτό σου από λαϊκές αγορές με ντελάληδες λαϊκατζήδες και τρομερές ατάκες. Κάνε την αρχή κι εμείς σ'ακολουθούμε. Σίγουρα κάποια πολύ έξυπνα και γελαστερά θα έχουμε ακούσει όλοι μας στις λαϊκές. Εγώ έχω μπόλικα συγκεντρώσει. Φιλιά πίγκου μου....καλή βδομάδα και κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε! Μέσα στο μυαλό μου είσαι! Έχω μία πληθώρα φωτογραφιών από λαϊκές αγορές: όχι ένα, αλλά τουλάχιστον πεντέξι ποστς μπορώ να σου σκαρώσω με δαύτες. Το σημειώνω στα χρωστούμενα.
      Καλή βδομάδα και σε σένα Έλενα! Και καλό κουράγιο σε όλους μας!

      Διαγραφή
  16. Δεν ξέρω αν πρόσεξες πίσω από τη αφίσα της Κλεοπάτρας, τρία πουλάκια κάθονται...και ίσως αυτή είναι και η κεντρική ιδέα..χαχα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι σκόπιμα έστησα τα τρία πουλάκια σε εκείνη την πλευρά, για να γίνει ένα κοινωνικοπολιτικό σχόλιο.

      (εντάξει, τ'ομολογώ, μήτε που το'χα προσέξει! Η παρατηρητικότητά σου είναι εντυπωσιακή! Πλέον αυτή η φωτογραφία δεν θα είναι ποτέ ίδια στη συνείδησή μου!)

      Πολλά πολλά φιλιά και καλή σου βδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Απ' όπου κι αν τις μάζεψες είναι ένα ολόκληρο κεφάλαιο οι ταμπέλες στην Ελλάδα.
    Βλέπεις τα πιο απίθανα πράγματα γραμμένα, με τα πιο απίθανα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη...
    Ολόκληρη έκθεση μπορεί να γίνει με όλες όσες έχουν κυκλοφορήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κακόγουστες και ανορθόγραφες ταμπέλες, οι διαφημιστικές αφίσες και τα ανεκδιήγητα γκράφιτι είναι (δυστυχώς) κομμάτι του αστικού μας τοπίου. Αλλά και εκεί -όπως σε πολλές άλλες εκφάνσεις του δημόσιου βίου μας- ο καθείς κάμει ό,τι θέλει, γράφει ό,τι και όπου θέλει και δεν ελέγχεται από κανέναν.
      Γκρικ ριπάμπλικ.

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts