Τρίτη, 14 Μαΐου 2013

Eurovision 2013 - Μέρος Πρώτο


Μπορεί εφέτος τη Γιουροβίζιον να μην την εθέλει ούτε το Σταρ, αλλά επειδής το πτηνό οφείλει να την ετηρήσει την παράδοση, θα σου κάμει ένα σύντομο ριβιού των τραγουδιών, για να ξεύρεις κι εσύ τι σε περιμένει, μην σε βρει ο ντοβρουτζάς και σου κάτσει βαριά η πίτσα την τελική βραδιά. Σε περίπτωση που είσαι εντελώς αδιάβαστος, να σου πω ότι το κόντεστ θα γίνει στη Σουηδία, πρώτον διότι είχε κερδίσει πέρσι με εκείνη τη Λορίν που χτυπιόταν "εφόρια και εφόρια" και μας είχε πάρει τ'αυτιά (να ρθεις κουκλίτσα μου εδώ στο Ελλάντα, να ιδείς πως χτυπιόμαστε εμείς με το "Εφόρια") και δεύτερον, διότι είναι η μόνη χώρα που ακόμα ενδιαφέρεται και μπορεί άξουαλι να τον χρηματοδοτήσει. Ακολουθεί σεντονάκι με τα άσματα του πρώτου ημιτελικού που παίζει σήμερα το βράδυ.

Αυστρία



Παιδίσκη τύπου Καλομοίρα δηλώνει ερωτευμένη με ένα βαμπίρ και του λέει "shine, shine, shine, shine, shine" επί τριλέπτου, προσπαθώντας να τον εξολοθρεύσει από τη μονοτονία. Είναι αυτό που λέμε Long Shine, αλλά χωρίς την εντυπωσιακή δράση της παρκετίνης.

Εσθονία



Δεύτερη παιδίσκη, στο εξίσου κλισέ. Σε σημείο που κλείνεις τα μάτια και βρίσκεσαι πίσω σε κάποια Γιουροβίζιον της δεκαετίας του '80 μη-χειρότερα. Η απόφαση να τραγουδήσει στα εσθονικά είναι βεβαίως αξιέπαινη, αλλά για να σου πω την αλήθεια, κάθε φορά που ακούω αυτή τη γλώσσα, έχω την αίσθηση ότι δεν είναι υπαρκτή, αλλά κάποια επινοημένη διάλεκτος των Έλβς της μέσης-γης. Υπό αυτή την έννοια βέβαια, μπορεί να την ψηφίσουν φινλανδοί, ξωτικά και άλλα ιμάτζιναρι κρίτσερς.

Σλοβενία



Εδώ τα πράματα είναι σαφώς πιο μοντέρνα: ελεκτρόνικ ντανς των αρχών της δεκαετίας του 90! Συνέδεσε το συνθεσάιζερ στον υπολογιστή και βάλε τον παππού στην πρίζα. Το μέγα σφάλμα πάντως της τραγουδίστριας Hannah είναι ότι επέλεξε ένα ρομποτικό χορευτικό για την τελική βραδιά και όπως όλοι καταλαβαίνουμε, οι συγκρίσεις με το Ρακιντζή και το S.A.G.A.P.O., απλώς θα την συντρίψουν.

Κροατία



Το τραγούδι λέγεται "Μιζέρια" και είναι αυταναφορικό. Βεβαίως για να είμαστε και δίκαιοι, η χώρα έχει κάπως πρωτοτυπήσει εφέτος και στέλνει ένα ανσάμπλ με έξι καλλιτέχνες κλάπα. Όχι κλάπα κλούπα! Κλάπα, σκέτο! Που είναι μία παραδοσιακή μορφή τραγουδιών από τη Δαλματία (κι εσύ που νόμιζες ότι από εκεί έχουμε μόνο τα εκατόν ένα σκυλάκια). Τα συγκροτήματα κλάπα αποτελούνται από έναν πρώτο τενόρο, ένα δεύτερο, ένα βαρύτονο και έναν μπάσο που τραγουδούν α-καπέλα. Δε'ν'κακό -αλλά μόνο αν είσαι παρέα από συνταξιούχους στα Καμένα Βούρλα. Στο τσακίρ κέφι, μπορείς να πιάσεις και τίποτις αθηναϊκές καντάδες. Κελαηδίστε ωραία μου πουλάκια, κελαηδίστε!

Δανία



Τώρα αν σου πω ότι ετούτο είναι το μεγάλο φαβορί θα με πιστέψεις; Και γιατί να μην είναι άλλωστε, από τη στιγμή που η τραγουδιάρα Εμιλύ ντε Φορέστ φρόντισε να εκπληρώσει όλα τα κριτήρια που οδηγούν συνήθως στην κορφή. Πρώτον, είναι ξυπόλητη. Δεύτερον, σου κοτσάρει στο άσχετο, αναπάντεχο όργανο (=φλάουτο). Τρίτον, διαθέτει τύμπανα, αλλαλαγμούς, φωτιές, κέλτικες αναφορές και εύκολο στίχο. Τι άλλο πια να θέλει, η βορειοευρωπαϊα νοικοκυρά για να πιάσει το ρημάδι το τηλέφωνο και να ψηφίσει; Εγώ πάντως βαριέμαι.

Ρωσία



Ίσως είναι η πρώτη φορά που ρωσίδα τραγουδίστρια ερμηνεύει στ'αγγλικά και δεν γελάει το παρδαλό κατσίκι. Διότι ναι, μπορείς άξουαλι να καταλάβεις τι λέει στ'αγγλικά. Βεβαίως, άλλο το να πάρεις το προφίσιενσι και άλλο το να κερδίσεις το κόντεστ.  Η Ντίνα Γκαρίποβα, αισιοδοξεί να τα έχει και τα δύο στο βιογραφικό της. Άντε και με το σορμπόν.

Ουκρανία



Η χώρα έβαλε το χέρι βαθιά στην τσέπη και προκειμένου να προμοτάρει τη Ζλάτα Όγκνεβιτς, της γύρισε βίντεο υπερπαραγωγή με μονόκερους, ζούγκλες, πλανήτες, ζβαρόφσκι, πεταλούδες, πουλιά και άλλους εξωτισμούς -ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών, λιγότερο εφέ είχε. Το τραγούδι λέγεται Gravity, που σημαίνει Βαρύτητα. Κι έρχομαι εγώ κι αναρρωτιέμαι: σε ελαφρότητα δηλαδής, τι έχουνε;

Ολλανδία



Στο άλλο άκρο η Ολλανδία απεφάσισε να μην ξοδέψει δεκάρα για το κλιπ. Εξού και έβαλε τη δύστυχη Anouk να το πει μέσω skype. Μεταξύ μας, κι εσύ αν έστελνες αυτό το άσμα, όχι κλιπ, αλλά ούτε προμόσιοναλ φώτο δεν θα την έβγαζες την τραγουδιάρα. Οι κακές γλώσσες πάντως λένε πως η έξαλλη Anouk είναι έτοιμη να πολιτογραφηθεί ουκρανέζα, μπας και δει προκοπή.

Μαυροβούνιο



Προφανώς τα'χουν πάρει για κάποιο λόγο οι Μοντενέγκροι, δεν εξηγείται αλλιώς τέτοια ηχορύπανση. Ένα ανακατεμένο πράμα από χιπχοπάδες, ραδιενέργειες, τσιρλίντερς, πληθωρικές ξανθές και αλλοπρόσαλλες μαύρες. Σα να βρίσκεσαι μεσοπέλαγα με εννέα μποφόρ και να'χεις φάει σπεντζοφάι.

Λιθουανία



Και πάνω που λες, ορίστε κι ένας σοβαρός και χαμογελαστός νέος, έρχεται το φρύδι και σε αποσυντονίζει. Αυτός ο Άντριους, καλό παιδί, αλλά ζαβό. Και πες το τικ με το φρύδι το ξεπερνάς. Την παντελή απουσία φωνής; Τη στοιχειώδη αδυναμία σκηνικής παρουσίας; Την τερατώδη άγνοια αγγλικών; Πόσα να συγχωρέσεις πια; Ε τον κόβεις από τα προκαταρκτικά του Fame Story και του λες να μπαρκάρει με κάνα πλοίο στη Βαλτική. Εν προκειμένω, και να θες να τον ψηφίσεις, σου κάμει νόημα ο ίδιος, να μην!

Λευκορωσία



Την ύπαρξη της Λευκορωσίας, σχεδόν την ξεχνάς όλον τον υπόλοιπο χρόνο. Αλλά σαν έρχεται η ώρα της Γιουροβίζιον, η χώρα φροντίζει να κάμει αισθητή την παρουσία της. Το τραγούδι δεν είναι τίποτις το βαθυστόχαστο, αλλά ας πούμε ακούγεται. Αν το έλεγε λόγου χάρη η Παπαρίζου στα καλά της, θα μπορούσε ως και να το φθάσει κάπου. Η τραγουδίστρια Alyona Lanskaya αρέσει. Στον αντρικό πληθυσμό. Στους φαν της Γιουροβίζιον. Και -κυρίως- στον δικτάτορα της χώρας (γκούχου γκούχου, Πρόεδρα ήθελα να πω) Λουκασένκο. Εξού και όταν η Alyona έθεσε υποψηφιότητα για να εκπροσωπήσει τη Λευκορωσία, το πήρε σχεδόν παμψηφεί. Ως και τα δέντρα ψήφισαν στο τελεβόουτινγκ. Κάτι σαν τις τοπικές εκλογές τους δηλαδή.

Μολδαβία


Και τελειωμό δεν έχουν τα σοβιέτ. Η Μολδαβία -που στέλνει συνήθως κάτι χοροπηδηχτά κλαμποτράγουδα- αποφασίζει εφέτος να σοβαρευτεί και να κάμει μία στροφή στην πχιότητα. Η Aliona Moon κλιμακώνει και στο τέλος βάζει τις τσιρίδες. Με αλλόκοτο στάιλινγκ και ένα φόρεμα που θ'αναβοσβήνει με λαμπιόνια και φωτισμούς, να εύχεσαι μόνο μην τη χτυπήσει το ρεύμα και σου κάψει τα τύμπανα.

Ιρλανδία


Τη δεκαετία του 90, η Ιρλανδία κέρδιζε συνέχεια το διαγωνισμό και τον εσιχάθηκε η ψυχή της. Εξού και έχει αποφασίσει από τότε να στέλνει ό,τι πιο γκάου βρίσκει μπροστά της! Καλή ώρα τον Ryan Dolan! Που τραγουδάει (;) ένα τέκνο κομμάτι με το βαθυστόχαστο τίτλο "So Be Love, Only Love". Αλλά εμένα άλλο με απασχολεί: εκείνα τα ζαβά δίδυμα που στέλναν εδώ και δύο χρόνια οι Ιρλανδοί, τι απέγιναν; Χοροπηδήχτηκαν από το παράθυρο;

Κύπρος


Το μαρτυρικό νησί εκπροσωπεί εφέτος η Δέσποινα Ολυμπίου, με το σπαραχτικό "Αν με θυμάσαι". Το πρώτο ερώτημα είναι πού απευθύνει η τραγουδίστρια το στίχο: στο Μιχάλη Χατζηγιάννη; στη δισκογραφία ενγένει; στους ευρωπαϊους που ξεχάσαν τη μεγαλόνησο; Φοβάμαι ότι ποτέ δεν θα μάθουμε. Διότι πρέπει να σου πω, ότι στο πλαίσιο του μνημονίου που υπέγραψε η Κύπρος με την τρόικα, δεν κουρεύτηκαν μόνο οι καταθέσεις αλλά και τα πόιντς. Ας πούμε, αν η Ελλάδα δώσει τουέλβ πόιντς στην Κύπρο, τα πέντε θα πάνε στη Τζέρμανι, τα δύο στη Φρανς, από ένα στην Όστρια, στην Νέδερλαντς και στη Φίνλαντ και ζήτημα είναι αν φθάσει κάνα δίευρω ως τη Λευκωσία. Φασκελοκουκούλωστα, κουμπάρε!

Βέλγιο


Ο Ρομπέρτο Μπελαρόσα είναι ιταλικής καταγωγής και πολύ διάσημος στο Βέλγιο διότι κέρδισε ένα τάλεντ σόου και γενικά θεωρείται ανερχόμενος αστήρ. Εν αντιθέσει με πολλά από τα προηγούμενα τραγούδια, το "Love Kills" το άκουσα δυοτρεις φορές. Και μη σου πω ότι μου άρεσε κιόλας. Μαζί με τη Δανία, ίσως είναι οι μόνες δυτικές χώρες που θα σταθούν όρθιες μέσα στη θύελλα αλληλοϋποστήριξης των ανατολικοευρωπαίων.

Σερβία


Είδε κι απόειδε η χώρα ότι δεν φτουράνε οι πχιοτικές επιλογές της και εφέτος απεφάσισε να ξετσουτσουρέψει τελείως. Το συγκρότημα Moje 3 είναι η εκδίκηση της βαλκάνιας τσαπερδόνας. Ή αλλιώς, το "σήκω χόρεψε κουκλί μου, να σε δω να σε χαρώ" στο πιο μοντέρνο του. Ακόμα πάντως κι αν δεν πάνε καλά στο διαγωνισμό, υπάρχουν πάντα τα κλαμπς στο Μπουρνάζι. 

51 σχόλια :

  1. δεν έχω χρόνο να τα δω όλα,θα τα χαζέψω το μεσημέρι γιατί δεν έχω δει κανένα! άκουσα μόνο το φαβορί που λες αλλά δε μου φάνηκε και τόσο ωραίο....στο μεταξύ πάντα μαζευόμαστε να δούμε Γιουροβίζιον παρέα με φίλους και τώρα εδώ δε βλέπω κανέναν πρόθυμο και μοναχούλα μου δε νομίζω να τη δω φέτος..........
    μελαγχολική μέρα σήμερα..ωστόσο Καλημέρααααααααααααααααααα ! πάω να χαζέψω και τη Σερβία! ζήλεψα ολίγο τα πόδια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα που τα είδα πιο καλά ,τα δικά μου είναι καλύτερα!!!!!η ασπρούλα έφαγε αρκετά το Πάσχα!!!

      Διαγραφή
    2. Καλά δεν το συζητώ: σιγά μην σε συγκρίνω εγώ με αυτές τις τριτοτέταρτες βαλκάνιες!
      Και ναι, να τη δεις τη Γιουροβίζιον, έχει πάντα το χάζι της και το νάζι της!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τα χω ακούσει όλα πτηνό μου και είμαι ενδιαμέσως Ολλανδίας και Νορβηγίας και -ναι- Ελλάδας. Ως γνωστόν, ότι μου αρέσει πηγαίνει άπατον! Θα δείξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη Νορβηγία να την καταλάβω. Άντε να έδειχνα κατανόηση για καμία Λευκορωσία ή για τίποτις Ουκρανίες. Αλλά την Ολλανδία, γιατί; Γενικά πάντως πολύ χαμηλό το επίπεδο, ακόμα και για τα δεδομένα της Γιουροβίζιον! Με δυσκολία, τα άκουσα όλα!

      Διαγραφή
  3. Δεν τα έχω ακούσει όλα αλλά και εμένα μου αρέσει η Ολλανδία αλλά και η Ελλάδα! Αυτό με τη Δανία δεν το καταλαβαίνω καθόλου, δεν μου αρέσει καθόλου...
    (και έλεγα, το πτηνό είναι στις μαύρες του τελευταία, σιγά μην ασχοληθεί φέτος με την Γιουροβίζιον...:)) Κίσσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κακομοίρης δεν είμαι στις μαύρες μου, είμαι απλώς πνιγμένος στη δουλειά! Εξού και έχει διαταραχθεί η τακτικότητα των αναρτήσεων... Ένιγουέι, θα συμφωνήσω απόλυτα για τη Δανιά! Χάλι! Εντούτοις και παρά τη φαινομενική του ρέντα, πίσω έχουν τα σοβιέτ την ουρά!

      Διαγραφή
  4. Αγαπητό μου πτηνό δεν έχω άποψη διαμορφώσει ως τώρα . Ετσι και αλλιώς MALOX θα υπάρχουν για την αναγκεμένη ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μιάς και δεν προλαβαίνω να τα παρακολουθήσω από το γραφείο, σε πρώτη όψη, πολύ αζεροπιπίνα μου φαίνεται η ουκρανίς!



    υγ Κι έλεγα, μας ξέχασε το πτηνό και πώς θα ενημερωθόμεν Γιουροβιζιονικώς!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κακή η έρμη ουκρανή! Και τελοσπάντων, έχει και μία παράδοση η χώρα στην τσαχπινογαργαλιάρα αρτίστα! Όλο κάτι τέτοιες στέλνει!

      ΥΓ. Σιγά μη σε άφηνε το πτηνό χωρίς ενημέρωση! Χα χα χα!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω ακούσει κανένα ούτε καν το δικό μας ολόκληρο.
    Βαριέμαι απίστευτα να ασχοληθώ με την eurovision.
    Μετριότητες σε όλο τους το μεγαλείο πάντα.
    Γκουντμορνινγκ πτηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα να πω εγώ ότι έχεις άδικο και πρόκειται για αριστουργήματα, αποκλείεται!
      Το όλο πράμα έχει ένα νόημα, μόνο αν το αποδομεί κανείς και το παίρνει με την αλαφράδα που του πρέπει!
      Γκουντμόρνινγκ ´Ελενα!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ , ΔΥΟ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ... ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΤΗΝΟΥΛΙ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΧΕΣ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ
    ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΛΑ ΝΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ; ΣΤΟΝ Χ'ΓΙΑΝΝΗ; ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΕ ΙΝΤΑ ΜΠΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΨΕ, ΕΝΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΞΑ ΟΪ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΕΝΑΝ ΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΡΑΟΥΔΙ, ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΕΣΕ ΜΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ, ΑΡΕΣΚΕΙ ΜΟΥ Η ΜΟΥΣΙΚΗ
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ
    ΤΣΙΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου Δελφινάκι, η κακομοίρα η Κύπρος, κακόπεσε και εφέτος και την έφαγε η μαρμάγκα!
      Άντε να ιδούμε και τον Αγάθωνα, μπας και.
      Που δεν το πολυβλέπω για κάτι εξαιρετικά καλό, αλλά έναν τελικό θα τον επιάσει!
      Τσίου!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.. Οπως βλέπω έμαθες τα νέα κουμπάρε. Η Κύπρος, ήλθεν, είδεν και απήλθεν! Πάμε γι άλλα! Πάμε για στήριξη και ευχές προς την δεύτερη πατριδούλα , την αγαπημένη Ελλάδα.. Τσίου!

      Διαγραφή
  8. εγώ ψηφίζω μολδαβία. μου άρεσε. μου έκανε κλικ στο αυτί!

    αλλά φωνάρα έχει μόνο η ολλανδέζα. και εκεί ποντάρει!

    πάλι χαμό θα έχουμε φέτος. ελπίζω να μη μας δείρει η αποκάτω με τη φασαρία που θα κάνουμε τη βραδιά του τελικού!

    μη σου πω πως με τόσα τελειωμένα τραγούδια, μάλλον εμείς θα βγούμε πρώτοι παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το σκέφθηκα κι εγώ αυτό. Πως με τόσο χαμηλό επίπεδο, ως και το γκρικ σονγκ έχει κάποιες ελπίδες.
      Πίτσες, παρεούλα και βουρ για ένα ευχάριστο σαββατόβραδο!
      Φιλιά ria!

      Διαγραφή
  9. Αχ, τι καλά που την έκανες εσύ αυτήν την ανάρτηση γιατί ανάλογη είχα αρχίσει κι εγώ εδώ και μέρες αλλά δεν την τελείωσα ποτές (Μα πόσο φίντλι είναι αυτό το κόπυ πέιστ από το Γιουτιουμπ για να κάνεις εμπεντ τα βιντεάκια ;;;). Άσε που η περιγραφή σου κι ο σχολιασμός σου είναι παρασάγγες καλύτερα απ' τα δικά μου !!!

    Λοιπόν ... τρελή φαν της Γιουροβίζιον εδώ, θα βάλω τα μικρά από νωρίς για ύπνο και θα απολαύσω ημιτελικό Α' !!! I cannae wait !!! (για να το πω και Σκωτσέζικα που σ' αρέσουν !!!)

    Όσο για τα ζαβά δίδυμα από την Ιρλανδία που αναρωτιέσαι τι απέγιναν, έχουν φύγει στο Βόρειο Αμέρικα απ' τις αρχές του χρόνου και προσπαθούν να κάνουν την τύχη τους εκεί. Τι νομίζεις ; Μόνο οι Έλληνες φεύγουν μετανάστες ;;; Ααααααχχχχ !!!!

    Φιλί πεταχτό στο ράμφος σου στέλνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκουσα σκωτσέζικο και αγαλλίασε η ψυχή μου! :)
      Α ώστε στο Αμέρικα είναι τα ζαβά δίδυμα από την Ιρλανδία! Ο Θεός να βάλει το χέρι του, να μην τα δούμε σύντομα με ιντερνάσιοναλ καριέρα γιατί δεν θα το αντέξω: σα να βλέπω τον Τζάστιν Μπίμπερ επί δύο.
      Αυτό με το εμπεντ από το γιουτιούμπ, μεγάλη ταλαιπωρία. Πόσο σε νιώθω να'ξευρες!
      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  10. Δε νέδερλαντς, ζίροου πόιντς. Λε πεΰ μπα, ζερό πουάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άι αγκρί γουιθ γιου! Ζε σουί ντ'ακόρ αβέκ τουά!

      Διαγραφή
    2. Για μένα, όλη η Eurovision αντιπροσωπεύεται, ως παιδική ανάμνηση, από αυτές τις λέξεις.
      Να είσαι καλά, να γράφεις πάντοτε έτσι όμορφα, αγγίζοντας τους ανθρώπους.

      Διαγραφή
  11. Παντελώς μα παντελώς ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ, αγαπητό μας πτηνό.
    Τι να πω και τι να σχολιάσω;
    Ας πω μόνον, πως τα Σοβιέτ, όλα μαζί, μια Ευρώπη δεν την κάνουν...αλλά θα μπορούσαν να κάνουν ενδεχομένως έναν δικό τους τραγουδιστικό διαγωνισμό!!!
    Μια πρόταση στο τραπέζι, που λένε, ρίχνω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνουν, Παναγιά μου, δικό τους διαγωνισμό, να ησυχάσει τ'αυτάκι μας. Δεν αντέχω άλλη μολδολευκοβλαχία.
      Άσε που αλληλοψηφίζονται και νιώθω σα να παρακολουθώ ψήφιση νομοσχεδίου στη Σοβιετική Ένωση. Έλα μη-χειρότερα!

      Διαγραφή
  12. Καλαμιά στην κάμπο14 Μαΐ 2013, 2:33:00 μ.μ.

    Μου αρέσει η Γιουροβίζιον, πάντα μου άρεσε και την παρακολουθούσα σαν κάτι ευχάριστο για να περάσεις μια βραδιά κι ας με θεωρήσουν "κατωτέρου" οι κουλτουριάρηδες και οι δήθεν.
    Αλλά, επειδή οι μπούκις, τα κανάλια, οι δημοσιογράφοι και οι λοιποί γιουροβιζιονολόγοι έχουν αποφανθεί περί του ποιο τραγούδι θα νικήσει στον Α΄ημιτελικό και στον τελικό επίσης, δηλαδή το Δανέζικο (μπλιαχ), τα 'χω πάρει στο κρανίο και δεν πατάω ν΄ακούσω τα άλλα τραγούδια αφού είναι προαποφασισμένο ότι θα πάνε άπατα. Κρίμα και γιαυτά και για το δικό μας τραγούδι που μου αρέσει πολύ και θα ήθελα να τερματίσει σε καλή θέση.

    (΄Ασχετο :Το hint για το ποια πόλη εννοούσα στο έδωσα στην ίδια τη φράση, γιατί
    πώς λέμε "σ΄είδα και λαχτάρσα", ε, εγώ καθόλου δεν λαχτάρσα να ξαναβρεθώ εκεί, ιντάξ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ώστε Λάρισα!!!! Τώρα που μου το είπες, οφείλω ποστάκι με κολόρ λοκάλ από θεσσαλικό κάμπο!
      Για να επανέλθω στα της Γιουροβίζιον (μην είμαι και οφ-τόπικ), η Δανία καθόλου δεν μου αρέσει και γενικά εφέτος πολύ χαμηλό το επίπεδο -ακόμα και για τα δεδομένα του κόντεστ.

      Το δικό μας τραγούδι μού αρέσει κι εμένα πολύ. Και είναι η πρώτη φορά που το λέω αυτό, εδώ και χρόνια.

      Τα φιλιά και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Εμένα πολύ με άρεσε το κίτρινο καλσόν με τις μαύρες καρδούλες η λουλουδάκια του Μαυροβουνίου και το πληθωρικό βυζί της ξανθιάς(του Μαυροβουνίου και αυτή)
    Τι να ψηφίσω πτηνό;
    Είμαι σε μεγάλο δίλημμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου δεν ξεύρω τι να σε συμβουλέψω! Κόπηκε και η Τσίπρος εντέλει και δεν έχομεν που να δώκουμε το ντουζ πουά μας. Σε μεγάλα αδιέξοδα η χώρα! Μήπως να ψηφίσουμε εντέλει το λιθουανό, μπας και με την έκπληξη που θα λάβει το δωδεκάρι μας, έρθει και σιάξει το φρύδι του; Λέω εγώ τώρα!

      Διαγραφή
  14. Όλη μέρα μου πήρε σχεδόν να τα ακούσω....εεε με διαλείμματα...εντάξει έλειψα κιόλας...έκανα και κάτι δουλειές...αλλά τα άκουσα...εεε, κάποια όχι ολόκληρα...αλλά τέλος πάντων...
    Να δεις που όπως λέει και η Ρία από πάνω εμείς θα κερδίσουμε τελικά...σε αυτό το συμπέρασμα έφτασα μετά από...χμμμ...μελέτη!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε κι εγώ με πολύ κόπο, τα άκουσα όλα. Αλλά τα κατάφερα ο κακομοίρης!
      Δεν ξεύρω βέβαια τι κουσούρια θα μου βγουν στο μέλλον....

      :)

      Διαγραφή
  15. Νομιζω, οτι εστω και με αυτο το επιτροχαδην περασμα πηρα μια γευση!Στο τελικο θα εντρυφησω περισσοτερο!!
    Αν κανω μια αναδρομη στο θεσμο τα τελευταια χρονια,ενα τραγουδι εξακολουθει να με συγκινει, το fairytale του Νορβηγου Rybak το 2009!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για εσένα, η Λευκορωσία έχει βάλει στο βιντεοκλίπ της τον Rybak (προς το τέλος, εκεί που χορεύει η αρτίστα με το παρεάκι στην παραλία), μπας και σε πείσει να την εψηφίσεις.

      Τα φιλιά μου και τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς ενόψει του τελικού του Σαββάτου! :)

      Διαγραφή
    2. Το ειδα το παλληκαρι μου τον Αλεξαντερ,απο που κι ως που στο βιντεοκλιπ; ,
      ..μωρε τι παρατηρητικοτητα εχεις!!!

      Διαγραφή
  16. Κανένα δεν με κράτησε γιά περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα και της Δανίας μου έκανε σε αντιγραφή του Wild Dances της Ρουσλάνα. Και σε άλλα με υγεία. Καλέ που είναι ο δικός μας ο βαρύμαγγας ο μουστακαλής ν'αναστενάξει η Ευρώπη με το free alcohol Tωρα εμένα ο τίλτος σαν τουριστική πρό(σ)κληση ειδικά προς τους Βρεττανούς μου κάνει αλλά δεν πειράζει. Φιλιά πιγκουινέλι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, που να σε κρατήσουν, τέτοια που είναι; Πάρε το ένα και χτύπα το άλλο!
      Ο δικός μας ο μουστακαλής, μη σου πω ότι είναι και από τα 3-4 καλύτερα.
      Και ναι, έχει να'ρθει αμέτρητος βρετανός τουρίστας εφέτος, τώρα που ακούστηκε αυτό με το αλκοχόλ.
      Μπύρες να'χουμε να τους ποτίζουμε...

      Διαγραφή
  17. Δεν έχω ακούσει κανένα μα τώρα που τα βρήκα εύκαιρα μπορεί και να ακούσω μερικά! Εν τω μεταξύ, είμαι πολύ δυστυχής διότι κάποιος από το οικογενειακό μου περιβάλλον (το στεφάνι μου), ανακάλυψε το μέγεθος της χοληστερίνης μου και μου δήλωσε ότι εφέτος δεν θα μου επιτρέψει να κάνω κερκίδα στο σπίτι με τους φίλους μας και δεν θα τρώμε πίτσες βλέποντας γιουροβίζιον κι εγώ πολύ στεναχωρήθηκα. Τώρα θα μου πεις, τι σε μέλει εσένα για την χοληστερίνη μου; Ε, να μην πω κι εγώ κάπου τον πόνο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, διότι το πτηνούλι είναι σε αυστηρή δίαιτα και δεν έχει πιτσούλα εφέτος! Κλαψ κλαψ κλαψ!
      Πάνε οι πατροπαράδοτες παραδόσεις! Με σαλατούλα και γιαουρτάκια -που τελοσπάντων έχει και το καλό ότι αν κάποιο τραγούδι δεν μου αρέσει, το παίρνω με τα γιαούρτια απευθείας! Και τώρα που στα συζητάω όλα αυτά, με έπιασε μία λιγούρα για πίτσα απερίγραπτη... Γαμώτο!

      (σε νιώθω λοιπόν!)

      Διαγραφή
  18. Mε τη γιουροβίζιον με συνδέει η ίδια σχέση που έχω με το τσάμπιονς λιγκ.
    Θανάσιμο μίσος!
    Παρ' όλα αυτά απόλαυσα το αφιέρωμά σου, που -όπως πάντα- είναι απολαυστικό.
    Η χαρά της Δάφνης Μπόκοτα λέμε!!!

    Φιλιά πτηνό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη Γιουροβίζιον εσύ μπορεί να τη μισείς, αλλά εκείνη μου είπε ότι σε αγαπάει.
      Καημένη Δάφνη Μπόκοτα: μα σκέψου να παρακολουθεί το κόντεστ από το σπίτι της και να τρώει πίτσες πια! Κοσμική ανισορροπία!

      Διαγραφή
  19. Ψωλέγιοοοο ψωλέγιοοοο...Λευκορωσία και φύγαμεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό το κομμάτι.

      (καταλαβαινόμαστε νομίζω)

      Διαγραφή
  20. Αχ δεν το πιστεύω ότι δεν πέρασε το Δεσποινάκι !!! :-(
    Σε ποιον θα δώσουμε τώρα τα ντουζ πουά ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτείνω να εντυπωσιάσουμε και να δώκουμε τα ντουζ πουά στην Κύπρο και παρότι δεν θα συμμετάσχει στον τελικό. Έτσι για σπάσιμο. Και άστους να βρούνε άκρη...
      :)

      Διαγραφή
  21. Λοιπόν, είπα να σου κάνω κι εγώ λιγάκι τσίου (χαχα!). Σε διαβάζω εδώ και κάμποσο καιρό, αλλά απόψε είχα έμπνευση να σου αφήσω σχόλιο, σε ξέρω πια βλέπεις αρκετά καλά - τόσες αναρτήσεις έχω διαβάσει :-Ρ ! Αν και μέχρι πέρυσι έβλεπα φανατικά Eurovision, φέτος ούτε την ελληνική συμμετοχή είχα ακούσει, μέχρι που "έπαιξα" δύο τραγούδια από τη σημερινή (χτεσινή πια) ανάρτησή σου: της Δανίας και του Βελγίου. Τα σχόλιά σου με παρακίνησαν να τα ακούσω, να σου πω (γράψω) την αλήθεια. Και τα δύο μου άρεσαν. Και μπορεί εσύ να βαριέσαι το τραγούδι της Δανίας, αλλά είναι "γυναικείο" περισσότερο, παρά αντρικό, οπότε understandable που το βλέπεις έτσι. Η αλήθεια είναι ότι αυτοί οι βόρειοι πάθανε μια ζημιά μετά τις τόσες νίκες της Ιρλανδίας και το -εξαιρετικό- "Nocturne". Εξ ου και τα χοροπηδηχτά, τα όργανα στο ξεκάρφωτο, η ξυπολησιά και τα ρέστα. Η ιστορία όμως δεν επαναλαμβάνεται, όσο και να χτυπιούνται: ή την έχεις τη γαμάτη έμπνευση - και σαρώνεις τα δωδεκάρια - ή δεν την έχεις, οπότε προσπαθείς να μιμηθείς, τι να λέμε! Παρεμπιπτόντως, το παραπάνω τραγούδι το θεωρώ μακράν το καλύτερο της Eurovision so far... Μάλλον δε θα δω και τον τελικό φέτος, αλλά δεν πειράζει, θα έχω ανταποκριτή ένα πτηνό για να ενημερωθώ, χαχα! Χαιρετώ! Ά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Nocturne" είναι από τα καλύτερα τραγούδια στην ιστορία του κοντεστ ασυζητητί! Και ναι, εφέτος κι εγώ ούτε που είχα ασχοληθεί καθόλου με το τόπικ. Τα τραγούδια τα άκουσα για να γράψω το πατροπαράδοτο ποστάκι σχολιασμού, ενώ το ελληνικό οριακά το θυμόμουν από τότες που είχε επιλεγεί. Ανεξαρτήτως της πχιότητος των τραγουδιών, εξακολουθώ να βρίσκω διασκεδαστικό το όλο κόνσεπτ και εξαιρετικά παρεϊστικο.

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου! Και σε ευχαριστώ που με διαβάζεις!

      Διαγραφή
  22. Καλέ αυτηνής της Μαυροβούνιας που κοπανιέται απάνου στις καρέκλες φαίνεται το απαυτό της! Τσ, τσ, τσ, Γιουρο-βύζον όνομα και πράμα εφέτο!

    Κατά τα άλλα, θα εισηγηθώ στην ΕΡΤ (ναι, ακόμα ΕΡΤ τη λέω, επίσης λέω την Ουίντ Τελεστέτ και είμαι η τελευταία εναπομείνουσα πελάτισσα της Νόκια) μιας που δεν έχει ακόμη βρει άξιο αντικαταστάτη της Δάφνης Μπόκοτα να αναλάβεις εσύ πτηνούλι, με γονάτισες πάλι με το κομεντάρι των βίδεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Μαυροβούνια είναι πολύ απελευθερωμένη και τσιριμπίμ τσιριμπόμ. Δυστυχώς δεν πέρασε, επομένως δεν θα έχομεν την τιμή να ξαναδούμε το απαυτό της.

      (πτηνούλι περιμένει χρόνια το διορισμό στην ΕΡΤ, αλλά τζίφος!)

      Διαγραφή
  23. Ψηφίζω Κροατία με τα χίλια, γιατί να μην κελαηδήσουν τα πουλάκια δηλαδής;
    Γεια σου βρε πτηνό, με έκανες και ευθύμησα πάλι!
    Καλησπέρα θερμή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ με θλίψη μου τώρα το είδα πως αυτοί διαγωνίστηκαν κιόλας και τα πουλάκια μείνανε εκτός :-(

      Διαγραφή
    2. Πάνε πέταξαν τα πουλάκια! Κρίμα και ήταν μακρινά μου ξαδέλφια κι αυτά!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts