Σάββατο, 18 Μαΐου 2013

Eurovision 2013 - Μέρος Tρίτο


Τρίτο και τελευταίο μέρος του σήριαλ, κορύφωση της αγωνίας και αποκάλυψη του δολοφόνου. Η σημερινή Γιουροβίζιον είναι η εξηκοστή που σημαίνει ότι άλλα επτά χρόνια και θα δικαιούται σύνταξη από το ΙΚΑ. Για την ηλικία της, καλά κρατιέται! Και τελοσπάντων, νισάφι με την κριτική περί πχιότητος: ας κάμουμε όλοι ένα διάλειμμα μια φορά το χρόνο από τα κλασικά και πχιοτικά μας ακούσματα, τον Ντεμπισί, τον Βάγκνερ, την Φλέρυ Νταντωνάκη, και ας αφεθούμε απενεχοποιημένα σε έναν χαρούμενο μουλτιέθνικ χαβαλέ -δεν θα μας αλλοτριώσει δα η Γιουροβίζιον.

Επειδή το πτηνό είναι πολύ συνεπές σε τέτοια ζητήματα, ολοκληρώνει το ριβιού με τις τελευταίες πέντε χώρες: τις λεγόμενες μπιγκ φορ και την περσινή νικήτρια Σουηδία!

Γαλλία



Κάποτες η Γιουροβίζιον ήταν ουσιαστικά γαλλόφωνος διαγωνισμός και αν δεν είχες το σορμπόν, δεν ελάμβανες ντουζ πουά με την καμία! Οι καιροί άλλαξαν, επικράτησαν τα αγγλικά και ύστερα τα βλαχοαγγλικά της ανατολικής ευρώπης και της κάθε Ρουσλάνας και Σβετλάνας! Η κακομοίρα η Γαλλία (ποβρ Φρανς) έχει κάμει τα πάντα για να μεταστρέψει το κλίμα υπέρ της, αλλά ντουζ πουά δεν της δίνει πλέον κανείς και έχουν γίνει τα νεύρα τους πουά! Φέτος στέλνει την Αμαντίν Μπουρζουά με κεριά και λιβάνια, μπας και ξορκίσει το κακό το μάτι! Αλλά το πράμα θέλει κανονικό ευχέλαιο, με τον Άνθιμο και όλη την Ιερά Σύνοδο.

Ισπανία



Η Ισπανία στέλνει ένα κέλτικο τραγούδι με γκάιντες και αυλούς και μία τραγουδίστρια ξωτικό! Οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι αυτού του είδους η μουσική είναι πολύ συνηθισμένη στη Βόρεια Ισπανία! Επίσης ότι οι U2 είναι ισπανικό συγκρότημα, η ημέρα του Αγίου Πατρικίου εθνική εορτή των Βάσκων και οι Riverdance χορεύουν ένα είδος φλαμένκο. 

Γερμανία



Για κάποιο λόγο, νόμιζα πως η Cascada είναι μάρκα μέικ απ. Μετά συνειδητοποίησα ότι εκπροσωπεί τη Γερμανία! Το τραγούδι είναι αρκούντως χαζοχαρούμενο για να πιάσει πάτο. Άλλωστε τη Γερμανία, δεν θα την ψήφιζε πια ούτε ο Δήμος Σταρένιος (¨οι Γερμανοί είναι φίλοι μας¨). 

Σουηδία



Μπούλης με εξαιρετικά ενοχλητική φωνή και μισό σωληνάριο τζελ στο μαλλί του, σκούζει επί τριλέπτου, εξαφανίζοντας την παραμικρή ελπίδα της Σουηδίας να κάμει το ντάμπλ! Ο,τι χειρότερο έχει παράξει η χώρα, μετά τα κρεβάτια των ΙΚΕΑ.

Ιταλία



Όλοι με το που ακούνε ιταλικό τραγούδι λιγώνονται! Δεν ξεύρω αν είναι που τρως και πίτσα εκείνη τη στιγμή, αλλά αν αφαιρέσεις το πεπερόνι και τη σάλτσα, σου μένει μία λίγδα. Το άσμα είναι αδιάφορο και το έχεις ακούσει ξανά και ξανά από διάφορους ιταλούς τραγουδιστές της μίας επιτυχίας. Σα να λέμε Μιχάλης Χατζηγιάννης στα ιταλικά.

Ηνωμένο Βασίλειο


Βέρι βέρι χολοσκασμένη που καταλήγει πάντα τελευταία, η χώρα απεφάσισε να επιστρατεύσει ιερά τέρατα από τον προηγούμενο αιώνα, μπας και τσεπώσει κάνα πόιντ από νοσταλγούς του ροκ εν ρολ! Πέρσι με τον Έγκεμπελ Χουμπερντινγκ στα ενενήντα του και φέτος με τη Μπόνι Τάιλερ στα εξήντα της, τρέμει το φυλλοκάρδι μας για το τι άλλο μπορεί να στείλουνε: τον Ρικ Άσλεϊ με μπάκα και καραφλίτσα; Τους Τζένεσις και τον Φιλ Κόλινς; Ριγιούνιον των Wham; Η Μπόνι Τάιλερ πάντως σε μεγάλη παρακμή, μοιάζει με φτηνή αγγλίδα νοσοκόμα σε διακοπές στο Φαληράκι. Εντέλει η κάτω βόλτα είχε ξεκινήσει από εκείνη την αλήστου μνήμης συνεργασία με τη Σοφία Αρβανίτη και τον Κώστα Χαριτοδιπωμένο.

Τέλος, φινίτο λα μούσικα, πασάτο λα φιέστα! Να αποτολμήσω και μία πρόβλεψη; Ναι, η Δανία και η Νορβηγία είναι φαβορί! Ναι, το Αζερμπαϊτζαν και η Γεωργία θα πλασαριστούν καλά! Ναι, η Ρωσία και η Ουκρανία θα ψηφιστούν από το ανατολικό μπλοκ. Αλλά και η Ελλάδα θα τα πάει ανέλπιστα καλά και μην ξαφνιαστείς αν την εδείς μέσα στην τελική δεκάδα! Φιλιά και καλή διασκέδαση!

32 σχόλια :

  1. Αγαπητο πτηνο αργησα αλλα ηρθα ή μαλλον επανηλθα.
    Εχω παραγγελει πιτσα για να δεσει το συνολακι με τη γιουροβιζιον.
    Ενα τραγουδι μου εκανε εντυπωση και αυτο απτη σκηνικη παρουσια.Το Ισραηλ με τη γοργονα που θυμιζε λιγο Μουσχουρη στη φατσα.Και εγω πιστευω κατι θα κανουμε,δεν ειναι ασχημο τωρα που το ακουσα ολοκληρο για πρωτη φορα!
    Καλη μερα να εχεις και σου στελνει φιλια και η Μελενια μου(την εχω απαγαγει χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε εσύ την έχεις απάγαγει! Και ήμουν έτοιμος να τη δηλώσω ως αγνοούμενη στον Ερυθρό Σταυρό, να ξαμολίσω τη Νικολούλη και το σίλβερ αλέρτ!
      Η ισραηλίτισσα γοργόνα δεν εφτούρησε και κόπηκε στα προκριματικά! Επομένως, υποστηρίζουμε Αγάθωνα σήμερις!
      Τα φιλιά μου στη Μελένια!!

      Διαγραφή
  2. Αχ πτηνό μου, αποφάσισα ποιο θέλω να βγει αλλά θα μου βάλεις τις φωνές, όχι, δεν είναι η Ολλανδία... Βέβαια, αυτό που θέλω να βγει θα πιάσει πάτο, αλλά χαλάλι, τουλάχιστον θα φάμε πίτσα - και μάλλον χειροποίητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα θα με μαλώσεις... το Ούγγρικο...

      Διαγραφή
    2. γλυκέ μου θα σε μαλώσω εγω. πιο μονότονο πράγμα δεν έχω ακούσει...
      σταμάτα το ποδήλατο, σου έχει χαλάσει τα αυτιά!

      Διαγραφή
    3. Άντε την Ελίτσα να στη συγχωρήσω, καμία σκανδιναβία να την καταλάβω, αλλά το ούγγρικο; ΜΑ ΤΟ ΟΥΓΓΡΙΚΟ?? Εντάξει, όλοι έχομεν τις αδυναμίες μας! Εγώ ας πούμε, συμπαθώ το βέλγικο και τη λευκορωσίδα μη-χειρότερα!

      Διαγραφή
    4. ... (με σκυμένο το όμορφο κεφαλάκι μου)... μα είναι τόσο ωραίο...

      ΤΗ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΔΑ;;;;;;;;

      Διαγραφή
  3. Καλά, Σουηδικό και Ιταλικό ΔΕΝ ακούγονται! Η δε αλήστου μνήμης Μπόνι, τη βλέπω να κάνει λασπόλουτρα στο Brighton για να ξεχάσει το γεγονός ότι εξακολουθούμε να την ξεχνάμε! Για τη Ναταλία Γερμανού της Γερμανίας, δεν έχω λόγια, ενώ η Γαλλίς σίγουρα εμφανίστηκε χάρη σε κάποια χρονοδίνη από τα 80's!
    Φιλιά πτηνό μου και καλή κερκίδα απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μπόνι πάντως έχει κάνει και χειρότερα πράματα στη ζωή της. Σε παραπέμπω εδώ:

      http://m.youtube.com/watch?v=TCrM1jB3c3o

      Διαγραφή
  4. Αυτό που φοβόμουν (λόγω φτώχειας) θα γίνει...θα κερδίσουμε σίγουρα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κερδίσουμε δεν το πιστεύω. Αλλά καλά θα πάμε! Δεδομένου ότι είμαστε και η μόνη βαλκανική χώρα στον τελικό σχεδόν, θα ψηφιστούμε από όλο το γκρουπ του Νότου!

      Διαγραφή
  5. α πα πα χάλιαααα!

    μπα, εμείς θα το πάρουμε και φέτος. όλα τα άλλα είναι χαλια, εξαίρεση η μολδαβία...

    και έχουμε και καλή σειρά. 21. πολύ καλή σειρά. μέσα στην πεντάδα θα είμαστε. και η μπόνι από κοντά. λογω ονόματος και τοταλ εκλιψ οφ δε χαρτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κακομοίρα η Μπόνι θα φάει πάτο! Εμείς πάλι, να δεις που θα τα κουτσοκαταφέρουμε!
      Και όντως είναι καλή η σειρά εμφάνισής μας! Θάχω σκάσει και στην πίτσα ως τότε, θα μας απολαύσω χορτάτος!

      Φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  6. Καλαμιά στην κάμπο18 Μαΐ 2013, 2:27:00 μ.μ.

    Το γαλλικό άσμα δεν είναι κακό. Αυτή που το εκτελεί είναι λίγο κάπως.
    Τα άλλα, άστα να πάνε. Από τα υπόλοιπα -εκτός του δικού μας που το τραγουδάω συνέχεια από προχθές κι ας μην καταλαβαίνω τι λένε τα λόγια- το ουγγαρέζικο και το ισλανδικό μου ακούγονται λίγο καλύτερα από τις σκανδιναυικές άρες μάρες κουκουνάρες.
    ΄Αντε και με τη νίκη για να τα ξαναπούμε μεταμεσονυχτίως.

    (Πες μου ότι αυτό το Σουκού δεν πήγες "εδώ παραέξω" κι ότι έμεινες στην Αθήνα να παρακολουθήσεις τη Γιουροβίζιον, και θά σ΄αγαπήσω περισσότερο).


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κακομοίρης δεν πήγα πουθενά (α) γιατί είμαι τόσο κουρασμένος από τη δουλειά αυτές τις μέρες που με δυσκολία σέρνομαι σήμερα από τον καναπέ στο κρεβάτι, (β) γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω τη γιουροβίζιον και το κοκούνιγκ της παρακολούθησής της με το αγαπημένο παρεάκι και (γ) διότι πρέπει να ανασκουμπωθώ γιατί σε κάποιες εβδομάδες, θα βρίσκομαι ουχί ¨εδώ παραέξω¨, αλλά ¨βέρι βέρι παραέξω¨! Θα σου τα πω αναλυτικά, μην μου ανησυχείς!

      Διαγραφή
  7. Χωρίς πτηνό στην eurovision δεν βλέπω τίποτα, έτσι και αλλιώς το τραγούδι που στέλνουμε κατα την γνώμη μου είναι απαραδεκτο!
    Τουλάχιστον να υπήρχε πτηνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Αυτήν την εβδομάδα η χειρότερή σου! Δεν αντέχεις την Γιουροβίζιον και η σε έχω πρήξει! Σε ευχαριστώ που ανέχεσαι στωικά το σχετικό μπούρου μπούρου! Υπόσχομαι από βδομάδας να μην ξαναπιάσω το κόντεστ στο στόμα μου!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Καλαμιά στην κάμπο18 Μαΐ 2013, 2:40:00 μ.μ.

    Τώρα διάβασα τα παραπάνω και είδα ότι δεν σου αρέσει το ουγγαρέζικο.'Ντάξει, δεν πειράζει, κανείς δεν είναι τέλειος αλλά κι εμένα η αλήθεια είναι ότι μάλλον μου άρεσε της Λευκορωσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι έχομεν τις αδυναμίες μας! Το ελληνικό πάντως όσο το ακούω, τόσο περισσότερο μου αρέσει!
      Για να δούμε το βράδυ...

      Διαγραφή
  9. βρε βρε ,τι βλέπω ;αναρτησούλα εν μέσω ΣΚ ;;;
    ΝΑ είμαστε συνδεδεμένοι το βράδυ να σχολιάζουμε -θάβουμε ζωντανά !!
    και να κάνουμε διαγωνισμό της καλύτερης παρεο-πίτσας ,φωτογραφίζοντάς τες και καταβροχθίζοντάς τες !!!!
    και καλύτερης μούντζας του τραγουδιού που δεν μας αρέσει!!

    καλή βραδιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα! Είπα να κάνω έξτρα εορταστική ανάρτηση για να μην το αφήσω ανολοκλήρωτο!
      Το πτηνό σιάχνει κερκίδα για το βράδυ και είναι έτοιμο να ζητωκραυγάσει τον όποιον νικητή!
      Εκτός κι αν βγει η Ελλάδα, οπότε θα ψάλει τον εθνικό ύμνο!

      Φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
    2. Πού θα είστε συνδεδεμένοι καλέ να έρθω κι εγώ ;;;
      Είμαι στο σούπερ μάρκετ τώρα και ψωνίζω τα απαραίτητα για το βράδυ ! Μετά θα πάω σπίτι και θ αρχίσω την προπαγάνδα στο FB μπας και μας δώσουν οι Άγγλοι ντουζ πουα !!!

      ALCOHOL IS FREE !!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Η καμπάνια σου στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! Μας ψήφισαν και μας καλο-ψήφισαν!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  10. Τα προγνωστικά μου μετά από τόσο ωραία κείμενα (ξεράθηκα στο γέλιο και σε πολλά συμφώνησα) : ΛευκοΡωσσία-Αζερμπαϊζαν και Βέλγιο, ένα τουλάχιστον από αυτά στην πρώτη τριάδα. Η Φινλανδία ίσως πάει ψηλά, μια και "πολλά ανδρικά πήγαν ψηλά" με το καυτο λεσβιακό φιλί στο φινάλε, ανάμεσα στην τραγουδίστρια και μία από της χορεύτριες-φωνητικά-γλάστρες. Και ίσως για να δείξουν τι προχώ κοινό είναι (βρε μακριά από τον κόλια μας και ότι θέλουν ας είναι !)
    Γεωργία, Ισλανδία, Λιθουανία (!!),Ρωσσία Σαν Μαρίνο μου άρεσαν.
    Για το Ελληνικό, ναι, δεν θα εκπλαγ΄ω αν είναι στη δεκάδα, έχει κάτι το ιδιαίτερο. Αν και τώρα όλοι συνασπίζονται και εμείς μονο από Κύπρο περιμένουμε το 12αρι.

    Αυτά και χάρηκα που ξανάρθα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα έπεσες! Και το Αζαρμπαίτζάν και η Ρωσία και το Βέλγιο, καλά πήγανε! Η δόλια Φινλανδή δεν εφτούρησε να ιδεί χαϊρι με το ¨γάμο¨ της! Η δε Ελλάδα, ωραιότατα τα κατάφερε -δεν θα μου κάνει εντύπωση να βγει ο πρωθυπουργός μας να δηλώσει ευτυχής περί αναστροφής του αρνητικού κλίματος! Άντε και εις άλλα με υγεία!

      Διαγραφή
  11. Pas mal,η εκτη θεση για την Ελλαδα!!Αξιοπρεπεστατη η παρουσια μας!!
    Εγω,αν μου επιτρεπετε, πανηγυριζω για τη Δανια,αφενος γιατι μου αρεσε πολυ,αφετερου γιατι εκει τρωει αρτο η μικρη μου κορη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλαμιά στην κάμπο19 Μαΐ 2013, 1:43:00 π.μ.

    Μπράβο στο ελληνικό τραγούδι, που αντίθετα με όλα τα προγνωστικά και τους στοιχηματζήδες, κατέλαβε πολύ καλή θέση αλλά τα έχω πάρει στο κρανίο. Αφ'ενός γιατί ήλπιζα ότι η πλύση εγκεφάλου που μας είχαν κάνει τόσους μήνες με την Δανία δεν θα είχε αποτέλεσμα και η γιαλαντζί Σακίρα δεν θα κέρδιζε και αφ'ετέρου γιατί οι Καπουτζίδης και Κοζάκου, που ήταν τόσο καλοί στην παρουσίαση των τραγουδιών, κατέληξαν απερίγραπτοι μέχρι γελοίοι κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χάθηκε να ανεβούμε ακόμα καμία θέση, αλλά ξέρω τι έφταιγε, αυτά τα ασπρόμαυρα ρούχα δεν κατάφεραν να μεταδώσουν τη μεθυσμένη χαρά του τραγουδιού. Πάντως, το αποτέλεσμα που καταφέραμε κάθε άλλο παρά άσχημο είναι, μπράβο τους!

    Μα βρε πτηνό μου δεν την κατάλαβα καλά την κατάταξη, είτε δεν μου άρεσαν στο σύνολο τους τα τραγούδια, είτε που είχα πέσει με τα μούτρα στην πίτσα και δεν έδωσα τη δέουσα προσοχή.:-/
    Είμασταν και 10 νοματαίοι και κάναμε ενός χωριού αντάρα, με τις υγείες!

    Καλή σου νύχτα αγαπημένο πτηνό:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω Fri για τα ρουχα,μου φανηκαν πολυ αυστηρα,αγκυλωτικα με τα σφικτοκουμπωμενα γιακαδακια ,προτιμουσα τις καρω φουστιτσες με τα τισερτ!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Πιγκουίνος..βιάστηκες να την μεγάλωσεις την γιουροβιζούλα, ακόμα 58 χρονών είναι όχι 60!! :)) Δεν είδα τον τελικό (δεν τον χάνω κάθε χρόνο) αλλά ήμουν εκτός σπιτιού , πρόλαβα όμως τα αποτελέσματα..Δε μου άρεσε το τραγούδι της Δανίας..ΜΟυ άρεσε το δεύτερο του Αζερμπαιζάν..Η Ελλάδα μας , μπράβο 6η θέση με 152 βαθμούς! Και ναι , το δωδεκάρι της Κύπρου πήγε στην Ελλάδα!! :)) Τσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είχες δεν είχες με κόλλησες το μικρόβιο και πήρα μια (μικρή ευτυχώς) δόση χτες...
    Άσε που και να μην ήθελα (που δεν ήθελα), απ' όλα τα μπαλκόνια και τους φωταγωγούς, βοούσε ο μαχαλάς...
    Λοιπόν, εμένα μου άρεσαν τα κείμενά σου (εκτός θέματος είμαι, το ξέρω...)
    Επίσης μου άρεσε (μόνον) το παιδί με το σκουφί και την αξιοπρεπή παρουσία του. Ουγγαρία νομίζω (?)

    Αυτά, και του χρόνου να είσαι καλά να μας ξαναγράψεις περί γιουροβίζιον.
    Άντε τώρα όμως, να γράψουμε κανένα σοβαρό κειμενάκι και να ξαναβάλουμε αγαπημένες φωτογραφίες.
    Φιλιά Ευρω-πιγκουίνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts