Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Μου δίνει κέφι, μου δίνει στυλ!


Από την Όντρεϊ Χέπμπορν και το Πρόγευμα στο Τίφανις έως την Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και το Σεξ & δε Σίτυ, η Νέα Υόρκη είναι συνυφασμένη με το υψηλό γούστο, τη μόδα και το έλεγκανς. Σωστά; Καμία σχέση! Διότι αν περιμένεις να ιδείς ψηλοτάκουνες γόβες Μανόλο και συνολάκια του Ύβ Σεν Λοράν να κυκλοφορούν στην πόλη, σε περιμένει μεγάλη ήττα και θα κλάψεις γοερά. Το πολύχρωμο πλήθος της Νέας Υόρκης είναι εξαιρετικά κακόγουστο, φοράει ό,τι να'ναι, ψωνίζει από τα καλάθια, ενώ δεν λείπουν και οι ενδυματολογικές ακρότητες που σου βγάζουν το μάτι. Το πτηνό, σου έχει συγκεντρώσει εδώ ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από στυλιστικές προτάσεις, να ξεπατικώσεις κι εσύ για να το παίζεις νιου-γιόρκερ.


Ο Τζόνι έδωκε ραντεβού με την Τζουλιάνα στην Πέμπτη Λεωφόρο να πάνε για ψώνια και καφέ. Ειδικά για την περίσταση, συνδύασε το καφέ παντελονάκι, τη μπλε κάλτσα και το καρό πουκάμισο με τσαντούλα που έχει απάνου της τη φάτσα της Τζουλιάνας σε σιδερότυπο. Ναι, διαθέτει τσάντες με όλες τις φάτσες των φίλων του και τις συνδυάζει αντίστοιχα.


Η Πέγκι Σου από την Τούλσα της Οκλαχόμα είχε βάλει αμέτι μου χαμέτι μου, να γίνει μοντέλα, ηθοποιός, τραγουδίστρια, πανελίστρια. Όταν μάλιστα, βγήκε αναπληρωματική Μις Οκλαχόμα φούσκωσαν τα μυαλά της κι απεφάσισε να μεταμομίσει στη Νέα Υόρκη. Όπου προς το παρόν φουσκώνει μαλλιά, δουλεύοντας βοηθός πιστολάκι στο Τσέλσι. Τα νεύρα της είναι τσατάλια, η υπομονή της έχει αρχίσει να εξαντλείται και είναι ζήτημα χρόνου να γυρίσει στο ράντσο του μπαμπά ν´αρμέγει γελάδες, ακούγοντας Ντόλι Πάρτον.


Βάλε το κόκκινο φουστάνι, εκείνο που σε κάνει, να μοιάζεις πυρκαγιά! Η Καρλίτα -ιταλίδα τρίτης γενιάς από το Λιτλ Ίταλι- στο δρόμο προς τη δουλειά της. Υπάρχουν πάνω από 600.000 νεοϋορκέζοι ιταλικής καταγωγής -αποτελούν την πολυπληθέστερη κοινότητα από την Εύρώπη με δεύτερους σε πλήθος τους ιρλανδούς. Που σημαίνει πως πίτσα θα βρεις εύκολα.


Ο Μαρτσέλος συνδυάζει το σανδαλάκι με το μαύρο σορτσάκι, το γκρί ζακετάκι και το καπέλο αλεπουδίτσα. Τον λες και φοξ τροτ.


Ποιος είναι απόψε ο τυχερός; Στο Σόχο γίνεται χορός! Ο Χοσέ και η Χουανίτα το καταδιασκεδάζουν σε ένα υπαίθριο γλέντι που'χει στηθεί κοντά στο High Park. Και ένα, και δύο...


...στροφή!


Η Αναμπέλα φόρεσε τη χαρουμενιά πάνω της. Αν είχε και μεγάλο φιόγκο ανάμεσα στ'αυτιά, θα ήταν φτυστή η Μίνι Μάους.


Ένα μεγάλο χαμόγελο από την Πρισίλα για το πτηνό! Της το ανταπέδωσα, χαμογελώντας διάπλατα! 


Η Γκαμπριέλ Σολίς είναι αποφασισμένη να παντρευτεί απόψε τον Κάρλος. Μήτε η κίνηση την πτοεί, μήτε ο κόσμος. Διασχίζει ατάραχη την Τάιμς Σκουέαρ και κατευθύνεται στον καθεδρικό όπου την περιμένει σύσσωμη η οικογένειά της και η πορτορικανή μαφία. Στη δεξίωση, θα πέσουν μπαλωθιές. 


Η Παμέλα και η Καρμέλα ήρθαν σαν την άνοιξη και μου'φεραν αυτό που καρτερούσα, ρόδα και γαρύφαλλα του έρωτα που τόσο καρτερούσα! Ειδικά η Παμέλα, το λελουδικό το έχει και σε πατούμενο. Ρισπέκτ!



Και δύο κορίτσια στο πιο μονόχρωμο. Σου λέει η Αμιχάρ, σιγά μην πονοκεφαλιάζω εγώ καθημερινώς με το τι να βάλω και τι να συνδυάσω. Πετάει απάνου της τη μαυρίλα και ξενοιάζει. Τ'αγαπημένο της της-ΕΡΤ.


Τα καπελάκια έχουν αρχίσει να επιστρέφουν στη μόδα. Υπάρχουν πλέον πολλές επιλογές. Απλό καπελάκι για τον ήλιο...



...ή καπέλο-γιογιό για τη δύσκολη την ώρα της ευκοιλιότητας. 


Επειδής έχει σκιαχτεί η Κάθριν με όλες αυτές τις φυσικές καταστροφές (ανεμοστρόβιλοι στην Οκλαχόμα, καταιγίδες στη Λουιζιάνα), είπε να φορέσει τη μπότα που αστράφτει -αν ω μη γένειτο την πάρει το ρέμα, να την εντοπίσουν οι διασώστες από τη μπότα! Σου μιλώ, ήμουν στην Πέμπτη Λεωφόρο και είδα από χιλιόμετρα μακριά, κάτι ροζ να αστράφτει. Σε στραβώνει! Αφού υπάρχουν και μαρτυρίες ρώσων κοσμοναυτών που ρωτούν απορημένοι τι διάολο λάμπει έτσι;


Reggae night, we come together when the feeling right! Κυκλοφορεί και σε κονσέρβα. Από την εταιρία τροφίμων "Τράτα". 


Η Παναγιώτα έχει δώκει ραντεβού με τα κορίτσια στο Macy's. Θα πιούνε καφέ, θα αγοράσουνε μπλούζες με στάμπες και μαντήλες με λαχούρια, θα περάσουνε τζετ. 


Μετά την τεράστια επιτυχία του Psy, το κορεάτικο ποπ έχει ξαμοληθεί στους δρόμους. Gangnam Style.


Καρδιά μου καημένη πώς βαστάς και δεν ραγίζεις, 
στον ψεύτη ντουνιά τόση απονιά που αντικρίζεις.


Δεν με πόνεσε κανείς 
Δεν με πόνεσε κανείς, 
ούτε στιγμή, μες τη ζωή-η μου. 
Μες τους δρόμους ξαφνικά
κάποιο πρωί
θα βγει η ψυχή μου.

(Μπόλιγουντ)


Της είπανε της Έστερ ότι της πάει το άνιμαλ πριντ και φόρεσε όλη τη ζούγκλα πάνω της. Ασβό στο κεφάλι, πούπουλο στη ζακέτα, ζέβρα στην τσάντα, λεοπάρδαλη στο παντελόνι και ιπποπόταμο στο παπουτσάκι (πρόσεξε τη μουσούδα στα ακροδάχτυλα). Που ντύνεσαι γλυκιά μου, στη WWF;


Μου λες να βάλω χρώμα
Να γίνω πιο φαντεζί
Λίγο πιο τρέντι ρούχα
Να βγούμε έξω μαζί
Χωρίς να θέλω δείχνω
Το μέσα έξω φοράω
Μόνο το μαύρο χρώμα
Μονάχα αυτό προτιμάω

Στα μαύρα έχω ντυθεί
Μου πάει το μαύρο πολύ
Στα μαύρα έχω ντυθεί
Βάλε τα ίδια κι εσύ

(από τραγούδι των Μπλε)


Η Τσα Γα Νό -φανατική βουδίστρια- πήγε και έκαμε ένα τατού με τον Βούδα στην πλάτη της. Για την ακρίβεια, δεν το λες τατού, αλλά γκράφιτι. Μη σου πω και τοιχογραφία.



Η Νέα Υόρκη έχει πολλά πρόσωπα. Όσα οι είκοσι εκατομμύρια άνθρωποι που την κατοικούν και οι δεκάδες χιλιάδες τουρίστες που τη σουλατσάρουν. Από όλα αυτά τα πρόσωπα, εχώ θα σε αποχαιρετίσω με ετούτο. Το σκερτσόζικο και αισιόδοξο χαμόγελο της νεαρής κοπέλας που πόζαρε με την ειλικρίνειά της στο φακό.

36 σχόλια :

  1. βρε ,8 η ώρα κι ακόμα να ξυπνήσουν;;; και αργω επίτηδες γιατί με γλωσσόφαγαν πτηνούλι!!

    αν δεν είχαμε κι αυτά ,πώς θα μας πέρναγε η ώρα ;;;
    αυτές οι στυλιστικές επιλογές είναι που δίνουν χρώμα στη ζωή μας χαχαχαχα
    ντρέπομαι να φωτογραφίσω εδώ μερικές μερικές ,να δείτε τι εστί χρώμα!!!!! ποια Αμερική και ποια Αυστραλία ,που εκεί νομίζω είναι χεορότερα πίγκου μου χιχιχιχι
    φιλάκια !!!
    καταπληκτική μέρα σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με προκαλείς, διότι σε τίποτα δεν το έχω να σου κουβαληθώ στο νησί για επιτόπιο στυλιστικό ρεπορτάζ υπό τις υποδείξεις σου, να χαλάσουμε κόσμο!
      Τις καλησπέρες μου! (αργώ να απαντήσω στα σχόλιά σου, αλλά υπάρχει λόγος -βρίσκομαι σε εντελώς διαφορετική τάιμ ζόουν! Για την ακρίβεια, στα πέρατα του κόσμου! Θα σου τα πω εν καιρώ...)

      Διαγραφή
  2. Τι να πρωτοσχολιάσω...

    Τα δυο κορίτσια στο μολ έδωσαν νέα έννοια στο φλοράλ...

    Εντωμεταξύ κόλλησα με τα ποδοδάχτυλα της τελευταίας τσαπερδόνας. ΕΤ phone home!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες δάχτυλα; Παίζει και πιάνο με δαύτα! Σου μιλώ για πολύ ταλαντούχο κορίτσι...
      :)

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Καλέ τι καρακιτσαριό ήταν αυτό.
    Θα τρελαθώ Παναγία μου.
    Ο μπόγιας που είναι βρε πτηνούλι να τις μαζέψει;
    Ελεος καθρέφτη δεν έχουν στα σπίτια τους.
    Αυτό όμως που παρατηρώ άσχετα από το ντύσιμο, είναι ότι είναι όλοι τους χαρούμενοι, μήπως επειδή δεν έχουν πρέπει, ούτε στο ντύσιμο ούτε πουθενά;
    Τι να πω!
    Καλημέρα πτηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α στην Αμερική, υπάρχει μεγάλη χαρουμενιά!
      Δεν μπορείς (μη σου πω, δεν δικαιούσαι) να μην είσαι χαρούμενος!
      Και ναι, ο καθένας μπορεί να κάμει και να δηλώνει ό,τι θέλει!
      Είναι κομμάτι του αμέρικαν ντριμ, υποθέτω!

      Τις καλησπέρες μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CF%84%CE%B9&dq=
    Ρϊξε μια ματιά γιατι το αμετι μουχαμέτι, το τσαλάκωσες και φοβάμαι μην παρεξηγηθεί. ημουν σίγουρη, διότι το τούρκικο αιμα κατρακυλά στας φλέβας μας, αλλα να ειμαστε ακριβείς....

    Οσο για την κολεξιόν... !!! σας φιλω αμικαλμάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς, υποτίθεται πως δεν κάμω τέτοια λάθη! Ορίστε το μαργαριτάρι!
      Χιουτζ μαργαριτάρι!
      Αλλά μ´ αρέσει να με διορθώνουν, γίνομαι καλύτερος! :)

      Φιλιά ΖουΖού!

      Διαγραφή
  5. Καλαμιά στην κάμπο19 Ιουν 2013, 10:17:00 π.μ.

    1)΄Εχεις γίνει εξπέρ στη φωτογράφιση παντός είδους φρούτων και λαχανικών,
    2)Η Καρλίτα και η Πέγκυ Σου δεν είναι καθόλου κακές,
    3)Εκτός από την τελευταία κοπελίτσα ποζάρισε και η Ναργκίς πιο πάνω (πιθανόν και η ΄Εστερ-άνιμαλ πριντ),
    4)Παρακολουθούσες και Νοικοκυρές σε Απόγνωση και σου άρεσε η Λονγκόρια,
    5)Νομίζω ότι καμμιά φορά μπορεί και να ζηλεύουμε τον Μαρτσέλο, τον Τζόνι, την Παμέλα και Καρμέλα. Γιατί δεν είναι κι άσχημο να κυκλοφορείς όπως νοιώθεις κι όχι όπως θέλεις να σε βλέπουν οι άλλοι (εγώ παιδί μου το σκύλο βγάζω βόλτα και κοιτάζω να ταιριάζει το παπούτσι με το φόρεμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Έχω αναπτύξει τεχνογνωσία στο θέμα!
      2) Αλλά καθόλου όμως!
      3) Η Ναργκις δεν είναι θεϊκή;
      4) Εννοείται πως έβλεπα και Νοικοκυρές σε Απόγνωση! Και ναι, η Λονγκόρια είναι μεγάλη μου αδυναμία!
      5) Είναι μεγάλο πράμα να μη σε νοιάζει τι θα πούνε, πως θα σε σχολιάσουν, τι θα σου προσάψουν! Και όντας ένας άνθρωπος που με ενδιαφέρει κι εμένα αρκετά η εικόνα που έχουν οι άλλοι για μένα, σε νιώθω απόλυτα! Όσο μεγαλώνω πάντως, κάπως βελτιώνομαι επ´ αυτού...
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Γούστο δεν υπάρχει, αλλά σεχ υπάρχει και μπόλικο σε αυτή την πόλη.
    Πάντως τα σέβη μου για τις φωτογραφίσεις. Θα σε ζήλευε και ο τύπος από το humans of new york!
    Αναμένω Astoria! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αστόρια είναι αγαπημένη μου γειτονιά! Μία πατρίδα, μακριά από την πατρίδα!
      Το υπόσχομαι ότι θα σεργιανίσω μία ανάρτηση και προς τα εκεί!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό! Είναι ένα μικρό δείγμα από τις εκατοντάδες φωτό / πορτραίτα δρόμου, που έχω συλλέξει από αυτήν την πόλη!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Χαχαχα! Δεν υπάρχεις!!!
    Πάντως, κάνεις μια χαρά για fashion police :)

    Η καημένη η Ιταλιδούλα όμως με τα κόκκινα, τι σε χάλασε; Μια χαρά την βρήκα στυλιστικά. Εντάξει, δεν το 'χει φατσικώς για να είναι γουάου όλο το πακέτο, αλλά από λαιμό και κάτω μια χαρά την βρίσκω.

    Πάντως, με τις αναρτήσεις σου, μου έχεις κάνει μεγάλη καταστροφή. Είχα και εγώ τη NY στο μυαλό μου όπως τη γνώρισα μέσα από το Sex and the City, με τα Manolos, τις γκαλερί, τα fashion bars, τους όμορφους τύπους που "χτύπαγε" η Samantha...Μου έκανες ολική καταστροφή μιλάμε πτηνούλι :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Σόρι που σου το ανέτρεψα, αλλά η Νέα Υόρκη δεν είναι στυλιστικά ενδιαφέρουσα (εκτός αν ψάχνεις για το γκροτέσκο, το δήθεν και το άπλυτο). Πολύ ανώτερες είναι οι μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και κάποιες μητροπόλεις της Ασίας! Το κρατώ ως εκκρεμότητα και θα επανέλθω!

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Την Έστερ δεν την φτάνει καμιά,ό,τι και να λέμε! Έχουμε και στην Ελλάδα "καλόγουστο" κόσμο,όμως,δεν παραπονιόμαστε.

    Φιλάκια,Πτηνούλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Έστερ την σέβονται όλοι οι μόδιστροι και τη φοβούνται όλα τα ζωντανά!
      Όσο για τον καλόγουστο κόσμο της ημεδαπής, μην με προκαλείς, αυτό σου λέω μόνο, μην με προκαλείς!
      Χα χα χα!

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Πιγκουίνε. Από την ώρα που ανακάλυψα το blog σου (και έχει περάσει αρκετή ώρα από τότε), δεν έχω σταματήσει να διαβάζω παλαιότερες αναρτήσεις. Ψέμματα! Σταμάτησα λίγο για φαί και για πιπί. Μέχρι στιγμής γέλασα, ταξίδεψα, προβληματίστηκα, συγκινήθηκα και ποιός ξέρει τι έχω να πάθω ακόμη, μέχρι να τις διαβάσω όλες!!! (Ε όχι σήμερα, κι αύριο μέρα είναι!)
    Είδες τι μου 'κανες μεσημεριάτικο και έχει και ζέστη?
    Συγχαρητήρια, το blog σου είναι από τα πιο απολαυστικά που έχω διαβάσει. Σε αφήνω. Συνεχίζω το διάβασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θε-μου, σταμάτα να διαβάζεις, είναι πολλές!!
      Μήτε εγώ δεν τις έχω διαβάσει όλες!
      Εννιά χρόνια δν διαβάζονται λέμε! Αυγό ήμουν και γέρασα!

      Φχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Κοκκινίζω!

      Διαγραφή
  10. χαχαχα! Το κανες το θαύμα σου πάλι!
    Είσαι by far ο καλύτερος λεζαντίστας... :-p
    Ακόμη και την πιο απλή φωτογραφία μπορείς να την αναδείξεις σε πρόκληση για στοχασμό και γέλιο.
    Τελικά είναι η πόλη των άκρων ή μου φαίνεται?
    Πολλοί χοντροί και πολλοί αδύνατοι.
    Πολλοί καλοντυμένη και πολλοί άσχετοι...
    Στα σίγουρα όμως είναι μια πόλη που διεγείρει τις αισθήσεις και τη σκέψη.
    Μάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ χαίρομαι που σου άρεσαν οι λεζάντες -η άλήθεια είναι ότι τη συγκεκριμένη ανάρτηση, την έκαμα με πολύ κέφι και γέλαγα και μόνος μου!
      Με ενέπνευσε το θέμα! Δώσε μου τρελή θείτσα και πάρε μου την ψυχή!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. έτοιμη η νέα υόρκη για εφαρμογή του νέου ριάλιτι, φάσιον πολίς!
    όποιος είναι αουτ οφ όρντερ, κλείνεται δέκα μέρες στο ίδιο κελί με το γαβαλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γαβαλάς θα έκαμε θραύση στη Νέα Υόρκη! Επιτέλους χρειάζονται έναν ειδήμονα να τους βοηθήσει μα βγουν από το στυλιστικό τέλμα...

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Η Έστερ νομίζω πως τους κερδίζει όλους με διαφορά...ξέρεις πόση ώρα έκανε να τα βάλει όλα αυτά?...δεν ξέρω πότε έβγαλες τη φωτογραφία, αλλά αυτή ακόμα γδύνεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Έστερ έκαμε πραγματικά πολύ ώρα να τα φορέσει γιατί έπρεπε και να τα συνδυάσει κατάλληλα! Αρχικά είχε βάλει το γιλέκο στρουθοκαμήλου και το γιλεκάκι φώκιας, αλλά μετά σκέφτηκε ότι δεν πάνε με το λεοπαρδάέ πανταλόνι και τα έβγαλε! Ποτέ μην συνδυάζεις πτηνό με αιλουροειδές στο ντύσιμό σου!
      :)

      Διαγραφή
  13. Πως σε είπε η Λιακάδα;
    Ο καλύτερος λεζαντίστας;
    Προσυπογράφω με χέρια και με πόδια!
    Δεν έχω να πω τίποτα άλλο.
    Τα είπες και τα έδειξες όλα!
    Μέχρι την Έστερ με όλη την ζούγκλα αγκαλιά μας παρουσίασες!
    Τι άλλο να ζητήσουμε;
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Έστερ, σου στέλνει τα φιλιά της και ρωτά αν έχεις κανένα τσιντσιλά, να συνδυάσει με την αυριανή γαζέλα που θα φορέσει!

      Α και ευχαριστώ για τα εύσημα περί λεζάντας! Δεν κάμω τίποτις το σπουδαίο πάντως, διότι τα έργα μιλούν από μόνα τους!

      Φιλιά και καλησπέρες!!

      Διαγραφή
  14. Έχω λιώσει να γελάω με το καπέλο αλεπουδίτσα!!
    Η κοπελίτσα στην τελευταία φωτό πάντως είναι πολύ χαριτωμένη!
    (θέλω να έρθω τόσο κάποτε στην Νέα Υόρκη....με ταξίδεψες έστω φωτογραφικά MRS Fashion Police!)
    Kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καπέλο αλεπουδίτσα είναι επαναστατικό στυλιστικό στέιτμεντ. Το εισήγαγε η Έστερ (η μανταμίτσα με το άνιμαλ πριντ), αλλά σήμερα το βλέπεις παντού! Αντενδείκνεται πάντως για την περίοδο του κυνηγιού...
      Φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  15. Καλέ τι γέλια έχω κάνει; Να είσαι καλά πτηνό! Μιλάμε έχω διπλωθεί, γελάω μοναχή μου, θα με μαζέψουν, θα μου φορέσουν την άσπρη μπλούζα με τα μακριά μανίκια! χαχα
    Βρε αυτές είναι φωτογραφίες, αυτός είναι σχολιασμός, βρε τύφλα να έχουν οι αρθρογράφοι του ΟΚ! χαχα
    Φιλιά αγαπημένο πτηνό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Πτηνούλι πολύ μοχθηρό και κουτσομπόλικο!
      Βαθιά βέβαια παραμένει της πχιότητος, αλλά που και που, το ρίχνει έξω με μερικές αγαπημένες θείτσες για να κανιβαλλίζει την όποια σοβαρότά του!
      Χαίρομαι ειλικρινά αν σε έκανα να γελάσεις, έστω και μία φορά!!

      Διαγραφή
    2. Μα όχι μόνο μία, το έχεις καταφέρει πολλές φορές :-)

      Διαγραφή
  16. Πτηνό μου, μπήκα χτες να σχολιάσω αφού το διάβασα και πέθανα στα γέλια (η Παναγιώτα μου κλεψε την καρδιά) και μόλις έγραψα την πρώτη λέξη η οποία ήταν Αχ, σκάει mail για crisis και έπαθα mini stroke και ήμουνα με στραβωμένο στόμα αλλά τελικά όλα καλά. Το μόνο ότι δεν σου σχολίασα. Αλλά σχολίασα τώρα, ναι; Ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Παναγιώτα είναι και μένα από τις αγαπημένες μου! Και μη σκας για τα σχόλια: εσύ να είσαι καλά, να γελάς και να γλιτώνεις έτσι εύκολα από τα mini strokes και εγώ χαρούμενος θα είμαι!
      Σου είπα πόσο πολύ έχεις λείψει από τη μπλογκόσφαιρα;

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts