Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

Πιο ποπ πεθαίνεις!


Αν έπρεπε να σιάξω ένα κολάζ για ετούτο το καλοκαίρι, θα χρησιμοποιούσα έντονα χρώματα. Και γέλια. Και τραγούδια. Και αγαπησιάρικα φιλιά. Και παρεϊστικες στιγμές. Και γαλάζιο της θάλασσας. Και πράσινο των πεύκων. Και μενεξεδί σαν τον ουρανό που γλυκοχαράζει. Και κίτρινο σαν τον ήλιο που ζεσταίνει ετούτο δω τον τόπο. Και καφετιά. Και μπλε. Και πράσινα. Σαν τα μάτια που κοιτάζουν, που σκέφτονται, που αισθάνονται και που αγαπάνε.


Όχι, δεν με βάρεσε η ζέστη στο κεφάλι, μήτε ξέχασα εξάφνου τα (πολύ υπαρκτά) προβλήματα και τις (πολύ δικαιολογημένες) μιζέριες. Αλλά αγαπημένε αναγνώστα, το κολάζ μου θα ήταν στ'αλήθεια καταγέλαστο. Ηθελημένα και συνειδητά. Διότι όσο μπορώ να σου χαμογελάω, θα σου χαμογελάω -και μάλιστα, διάπλατα.


Εξού και φόρεσα τα καλοκαιρινά μου, έβαψα κόκκινες τις ταπετσαρίες, μεγάλωσα τα γράμματα, αναδιοργανώθηκα και σου αφιερώνω ποπ ποστάκι με τραγούδια από το Glee μη-χειρότερα! Διασκευές από Abba, Spice Girls και Μαντάνα. Ναι, και Μαρτάκη θα σου βάλω, αν είναι να σου ανεβάσω το κέφι.


Οι οδηγίες χρήσης είναι απλές: Πρώτον, ανεβάζουμε την ένταση. Δεύτερον, πατάμε το πλέι. Τρίτον, χοροπηδάμε στην καρέκλα μας, στο κρεβάτι, στην κουζίνα, στο μπαλκόνι, στην ξαπλώστρα. Το πτηνό σού έχει συνταγογραφήσει για σήμερα, έξτρα δόσεις χαρουμενιάς για ζούπερ πόζιτιβ φίλινγκ. Εγγυημένο αποτέλεσμα, αλλιώς μάς στέλνετε πίσω το προϊόν και σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.


Και σε περίπτωση που δεν το έπιασες από τα συμφραζόμενα, θα σου το πω όσο πιο απλά μπορώ: Δε μπερντ ιζ μπακ!

29 σχόλια :

  1. βρε ,σηκώθηκα αχάραγα και έψαχνα για δημοσίευσή σου (είχα δει ίχνη σου στο fb και λέω γύρισε το πτηνό)και εσύ κοιμόσουν; τι ώρα είναι αυτή που αναρτάς το κολάζ σου;;;;
    δεν μπορώ τώρα μανούλα μου να τα δω!πάω οδοντίατρο για να σου χαμογελάσω αργότερα και αστραφτερότερα!
    τσίου τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ,όχι και τώρα 1ο σχόλιο! ούτε εγώ δεν μ'αντέχω πια!

      Διαγραφή
    2. Ανεξαρτήτως ώρας ανάρτησης, το πρώτο σχόλιο είναι δικαιωματικά δικό σου. Αν δεν σχολιάσεις εσύ, δεν τολμάει άλλος να μιλήσει, πάει και τελείωσε!

      Η ανάρτηση άργησε λόγω τεχνικού προβλήματος -το πτηνό ξυπνάει πάντα στις 6, ανεξαρτήτως εποχής, καιρού και κατάστασης. Γκουντ λακ με τον οδοντίατρο! Σε θέλω με αστραφτερό χαμόγελο και χρυσό δοντάκι!!!

      Διαγραφή
    3. Επίσης, αντί για footloose, ειδικά εσύ μπορείς να το πεις και toothloose.
      :)

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχα... "Toothlose" :):):)

      Διαγραφή
    5. Κι αυτό αφιερωμένο στην Νάσια: http://youtu.be/SsXYLu9-pCI

      Χιχιχιχιχιιι !!! :-)

      Διαγραφή
    6. το σκεφτόσασταν αρκετή ώρα να παίξετε με τα tooth μου;;;
      ωραίο γκρουπάκι τελικά αυτοί!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πήρα όλες τις δόσεις χαρουμενιάς για ζούπερ πόζιτιβ φίλινγκ που μου συνταγογράφησες για σήμερα, είδες τι καλό κορίτσι που είμαι;
    Και τώρα που χοροπηδάω γύρω-γύρω στο γραφείο και έχω την τάση να σκορπίσω τους πάκους με τα χαρτιά από το ανοικτό παράθυρο είναι παρενέργεια ή φυσιολογικό;

    Καλημέρα πτηνό, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εντελώς φυσιολογική αντίδραση στη θεραπεία, δεν εμπνέει ουδεμία ανησυχία η κατάστασίς σου. Το θεράπων πτηνό συστήνει συνέχιση και εντατικοποίηση του τρίτμεντ με ακόμα μεγαλύτερες δόσεις χαρουμενιάς. :)

      Καλημέρα και πολύ καλή σου εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  3. Welcome back λοιπόν πτηνό:) Κίσσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα! Μου λείψατε! Ρίλι!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την ωραία σας εκπομπή! :-p
    Σε απόλυτη ταύτιση σήμερα!
    Στο ίδιο κλίμα κι εγώ γι'αυτό και πολύ ευχαριστήθηκα τα υπέροχα που μας έβαλες!
    Για να ανταποδώσω το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να σε τρατάρω κι εγώ κάτι : http://www.youtube.com/watch?v=oc-P8oDuS0Q (oι οδηγίες χρήσης ισχύουν ως άνω... :)
    Φιλάκια πολλά...!

    Υ.Γ. Μη τολμήσεις να βάλεις Μαρτάκη γιατί όχι λαλάκι δε θα ανταποδώσω αλλά θα έρθω να σε τσουρουμαδήσω!! (φτερό δε θα σου μείνει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούπερ το Eileen. Είναι από αυτά που μου καρφώνονται στο μυαλό και τα τραγουδάω από μέσα μου για ώρες. Αθάνατη ποπ. Guilty pleasure! Πολύ σε ευχαριστώ για το τράτο.

      Μαρτάκη δύσκολα θα βρεις σε ετούτο το μπλογκ (αν και μεγάλη κουβέντα δεν λέω), διότι έχει και η αλαφράδα τα όριά της. Επομένως δεν κινδυνεύω από τσουρομάδημα (νομίζω!). :)

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Υ.Γ2 Το κολλάζ του σκύλου ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ποπ. Δεν είναι ζούπερ;

      Διαγραφή
    2. Ναι!!
      Ξέρεις κάτι? Μου έδωσες ιδέα για το παιδικό δωμάτιο...
      Θα το φτιάξω να το κάνω δώρο εκπληξη στην μικρή μου για όταν γυρίσει από την κατασκήνωση! Φοβερή ιδέα! Θα κάνω και γάτα!! :)

      Διαγραφή
    3. Ζουπερτέλειο ακούγεται! Τυχερή η μικρούλα σου!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα, Πιγκουίνε - και καλή εβδομάδα και καλώς ήρθες πάλι!
    Παρακολούθησα όλα τα βιντεάκια με τη σειρά και μου έφτιαξες το κέφι! :-))))
    Πολύ καλή ιδέα αυτή η "ανεβαστική" ανάρτηση για το ξεκίνημα της μέρας! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να δώσω ένταση για χαρούμενο ξεκίνημα! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βιντεάκια. Αν κέρδισα καναδυο χαμόγελά σου, ο στόχος επιτεύχθηκε!

      Διαγραφή
  7. Διαβάζοντας την πρώτη-πρώτη σου παράγραφο, ξέρεις ποιο τραγούδι μου ήρθε αμέσως στο μυαλό και το σιγομουρμουράω τώρα μαζί με τα υπόλοιπα που ανάρτησες ; Αυτό: http://youtu.be/OEa3Zq7iJNc της Αννούλας που στο αφιερώνω εγκαρδίως !!! :-)

    Γουέλκαμ μπακ, πτηνούλι μου !!! Μας έλειψες πολύ !!! Ελπίζω να πέρασες όμορφα εκεί που ήσουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου, τι ωραία αφιέρωση ήταν αυτή!! Πολύ μού αρέσει αυτό το άσμα της Αννούλας -υπέροχα και δροσερά εκείνα τα πρώτα της τραγούδια! Πολύ σε ευχαριστώ για την αφιέρωση!

      Κι εμένα μου λείψατε! Πέρασα ζούπερ, θα σας τα πω!

      Διαγραφή
  8. Καλαμιά στην κάμπο8 Ιουλ 2013, 2:20:00 μ.μ.

    Απορίες περίεργης αναγώστριας:
    1)Πού πήγες;
    2)Τα πέρασες καλά;
    3)΄Εκανες μπάνια εκεί που πήγες;
    4)Ερωτεύτηκες;
    5)Θα ξαναφύγεις για να συνεχίσεις τις διακοπές;

    Οι ερωτήσεις, φαινομενικά άσχετες, έχουν άμεση σχέση με το ότι γύρισες σε τρελλά κέφια και σουρεαλιστική διάθεση, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον θα απαντήσεις θετικά τουλάχιστον στις 4 από αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντήσεις:
      1) Προς Ασία πλευρά. Πτηνό στις Άπω Ανατολές. Θα σου τα πω αναλυτικά τις επόμενες ημέρες.
      2) Ζούπερ τα πέρασα. Έμαθα / είδα / επισκέφθηκα / γνώρισα / περπάτησα σε ένα σωρό μέρη!
      3) Μόνο σε κάτι πισίνες. Με θέα ουρανοξύστες!
      4) Είμαι σταθερά ερωτευμένος.
      5) Δεν προβλέπεται κάτι άμεσα. Τον Αύγουστο είμαι συνήθως στην Αθήνα. Αλλά όλο και κάπου ξεγλυστράω.

      Μου έλειψες, στο είπα; Ελπίζω να κάμεις τα μπάνια σου και να απολαμβάνεις τις υπέροχες ακρογιαλιές εκεί κάτου από τον Πλαταμώνα. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Μας ελειψες βρε παλιοπαιδο ,αλλα αφου περασες τοσο ομορφα και ηλθες γεματος, χαλαλι σου!!
    Αντε να ξαναβρουμε το πρωινο ρυθμο μας ,γιατι ..παθαμε στερητικο συνδρομο!!Α-πιγκουινιαση
    το λενε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έλειψες Afra! Αλλά να την προσέξεις την πιγκουινίαση, είναι πολύ δόλιος εθισμός! Χα χα χα χα! Πολλές πολλές καλημέρες!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Καλώς ήρθες με πολλά χαμόγελα!!!
    Το κολάζ που έφτιαξες είναι όλα τα λεφτά..μιλάω φυσικά για την περιγραφή...έτσι είναι το καλοκαίρι λέμε..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυνατά, χαρούμενα και πολύχρωμα! Μόνο έτσι λειτουργεί το γκρικ σάμερ.
      Τα φιλιά και τις καλημέρες μου maria! :)

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts