Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013

Save all your kisses for me


Το χίλια εννιακόσια εβδομήντα έξι συνέβησαν σημεία και τέρατα: ένας καταστροφικός σεισμός άφησε 22.000 νεκρούς στη Γουατεμάλα και την Ονδούρα, ένα αεροπλάνο της Air France που βρισκόταν στην Ελλάδα καταλήφθηκε από αεροπειρατές που το οδήγησαν στην Ουγκάντα, το Τρίνινταντ και Τομπάγκο ανακήρυξε την ανεξαρτησία του (προκαλώντας ερωτηματικά σε όσους νόμιζαν ως τότε ότι πρόκειται για μάρκα παγωτού), ενώ τη Γιουροβίζιον κέρδισαν οι Brotherhood of Men με το ανεκδιήγητο "Save all your kisses for me", γεγονός που εύλογα οδήγησε τη Μαρίζα Κοχ που εκπροσωπούσε την Ελλάδα, να αναφωνήσει στριγγλίζοντας "Παναγιά μου, Παναγιά μου, παρηγόρα την καρδιά μου".


Το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς στην Ελλάδα, υπήρξε ιδιαίτερα ζεστό και μακρύ. Κυβέρνηση ήταν ο Καραμανλής, το ΠΑΣΟΚ ήταν στα σπάργανα, ο κόσμος έβλεπε ΕΡΤ και ΥΕΝΕΔ (Υπηρεσία Ενημερώσεως Ενόπλων Δυνάμεων -για να μην ξεχνιόμαστε) και στη νυχτερινή Αθήνα, μεσουρανούσε ο Βοσκόπουλος που τραγουδούσε με τη Μαρινέλα το "Πριν χαθεί το όνειρό μας και ξαναβραδιάσουμε, άσε με να σ'αγαπώ και όπου φθάσουμε". Επίσης οι Έλληνες έβλεπαν το "Χριστός Ξανασταυρώνεται" και το "Γιούγκερμαν", ενώ στο σινεμά ουρές γίνονταν για το "Ρόκι" και τον "Ταξιτζή" με τον ανερχόμενο ΝτεΝίρο.

Είναι αστείο να προσπαθείς να τοποθετήσεις τον εαυτό σου στο χρόνο. Αλλά κάπου εκεί, στα μέσα του θερμού Ιούλη του χίλια εννιακόσια εβδομήντα έξι -σαν σήμερα, αναγνώστα- γεννήθηκα κι εγώ. Ναι, ιτς μάι μπέρθντεϊ. Ναι, η ανάρτηση είναι αυτοαναφορική.


Εκείνη τη χρονιά που λες, η Diana Ross είχε σκαρφαλώσει στα charts με το τραγούδι "Do you know where you're going to, do you like the things that life is showing you?" Ωραίο άσμα, ρομαντικό, ευαίσθητο και σέβεντις. Μπορεί τότες η Νταϊάνα να μην είχε στο νου της εμένα, αλλά σήμερις και ένεκα της ημέρας, νιώθω ότι σε εμένα τ'απευθύνει εντέλει η αρτίστα τα ερωτήματά της. Και οφείλω να της απαντήσω, μην είμαστε αγενείς και προσβληθεί το είδωλο.

Δεν ξεύρω αν μπορώ να σου κάμω απολογισμό μιας ζωής -βαρύς θα σου πέσει καλοκαιριάτικα- μπορώ στα σίγουρα όμως, να σου μιλήσω για την τελευταία χρονιά. Αυτή που με οδήγησε από τα τριανταέξι μου στα τριανταεπτά μου. Όλα τα είχε αυτή η χρονιά: μπόλικη δουλειά, πολλά πηγαινέλα (σε τρεις ηπείρους βρέθηκα, σε έξι-επτά χώρες), χαρές και γκρίνιες, κάμποσο άγχος, ξεκινήματα και σταματήματα. Κι ένα πράμα, μπορώ μόνο να πω: προσπάθησα, αναγνώστα. Έβαλα τα δυνατά μου να την παλέψω τη ζωή. Αλλού τα κατάφερα, αλλού όχι, χαμογελάμε και πάμε παρακάτω.

Κάποτες, τα γενέθλιά μου δεν τα συμπαθούσα. Μου θύμιζαν ότι τα χρόνια περνούν και οι εκκρεμότητες με όλα όσα ήθελα να κάμω, παραμένουν ασφυκτικές. Πλέον, τ'αντιμετωπίζω διαφορετικά. Νομίζω εντέλει -και θα πω μεγάλη κουβέντα, αλλά ιτς μάι μπέρθντεϊ και δεν μου πήρες δώρο, επομένως δικαιούμαι να την επώ- πως γίνομαι κάθε χρόνο, λιγουλάκι πληρέστερος. Πιο χορτάτος. Και πιο σίγουρος, για να απαντήσω και στην έρμη τη Νταϊάνα που την έχω τόσην ώρα στο περίμενε. Η απάντησή μου είναι λοιπόν πως ναι, ξεύρω πού πηγαίνω. Στους ανθρώπους που με αγαπούν και τους αγαπώ. Εκεί πάω. Και ναι, μου αρέσουν πολύ τα όσα μού δείχνει η ζωή, γιατί τα μοιράζομαι μαζί τους. Έτσι απλά, Νταϊάνα μου.

Τριανταεπτά λοιπόν. Κλεισμένα σήμερα. Κι αν θεωρείς ότι παραμεγάλωσα, γελιέσαι! Ένα παιδί παραμένω. Ένα ενθουσιώδες παιδί! Αλήθεια. :)

67 σχόλια :

  1. Χρόνια σου πολλά, λοιπόν, με υγεία και χαμόγελο πάντα στα χείλη σου.
    Νομίζω πως βρήκες τον σωστό δρόμο στη ζωή.
    Συνέχισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ Φωτεινή για τις ευχές!
      Ανταποδίδω και επαυξάνω!

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Κι εκείνη τη χρονιά, η Barbra γύρισε το A Star Is Born!
    Μάντεψε ποιον είχε στο μυαλό της!
    Χρόνια πολλά πτηνό μου, χρόνια με υγεία και αγάπη, δημιουργικά κι ευτυχισμένα!
    37; Πιτσιρίκι είσαι ακόμα, αχ, τα χρόνια σου να χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, με πήρανε τα χρόνια tremens μου και κάθομαι και νοσταλγώ τα eights που'μουν τοσοδούλικο πτηνό και η αγωνία μου ήταν αν θα πιάσει ο Δρακουμέλ τα Στρουμφάκια και αν θα μου τύχει τ'αυτοκινητάκι του Ιππότη της Ασφάλτου στο Λάκι Καπ. Μιας και είμαστε στο τόπικ Barbra, βάζω ν'ακούσω το The way we were, να πλαντάξω στη νοσταλγία! :)

      (διόρθωση: ακόμα με απασχολεί το αν θα πιάσει ο Δρακουμέλ τα Στρουμφάκια!)

      Φχαριστώ για τις ευχές! Να είσαι κι εσύ καλά και πάντα ευτυχισμένος!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά ομορφόπαιδο!
    Να είσαι πάντα γερός, με ανθρώπους που σε αγαπούν και σε εκτιμούν και με όνειρα εκπληρωμένα!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ! Να είσαι κι εσύ ζούπερ καλά και να χαίρεσαι το φάμιλι!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα... Πίστεψέ με τα 37 είναι ίσως η καλύτερη ηλικία...
    Για μένα αυτή η καλύτερη ηλικία, που κρατάει πάνω από 10 χρόνια, είναι αφορμή για καθημερινή γιορτή...
    Καλή συνέχεια όπου κι αν είναι αυτή... ακόμη και στη σελήνη αν βρεθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ πολύ-πολύ!!! Τα τριανταεπτά είναι όντως καλή ηλικία -εκτός αν είσαι πολική αρκούδα, με μέσο προσδόκιμο τα σαράντα σου! Χαίρομαι που μαθαίνω ότι θα κρατήσει πάνω από δέκα χρόνια, διότι έχω και τόσα πράγματα να κάμω και να χαρώ, δεν προλαβαίνω σε λιγότερο! :)

      Τα φιλιά μου! Και τις καλυτερότερες ευχές και από εμένα.

      Διαγραφή
  5. Πολύχρονος, Πιγκουίνε!

    Υγεία να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκ γιου, θενκ γιου!
      Η υγεία είναι ευπρόσδεκτη και επιθυμητή και εξαιρετικά εκτιμητέα.
      Να μαστε καλά, να χαιρόμαστε, να ανταμώνουμε και να χαμογελάμε ο ένας στον άλλον!

      :)

      Διαγραφή
  6. χρόνια σου πολλά,πάντα με ανθρώπους που σε αγαπούν!
    αφού ταξίδεψες σε όλη τη γη ,εύχομαι να σε πάρει η ΝΑΣΑ προστατευόμενό της πτηνό και να σε στείλει και σε άλλους γαλαξίες !! θα σε λατρέψουν και οι εξωγήινοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη με ζητάνε από το Δέλτα του Κενταύρου (για να μου κάμουν πειράματα;) αλλά τους είπα ότι είμαι booked αυτή την περίοδο! Εμ δεν μπορώ να σας αφήσω κι εσάς, καταλαβαίνεις.

      Φχαριστώ για τις ευχές, ανταποδίδω εις την νιοστή: να χαίρεσαι το φάμιλι και τους δύο αγγέλους που έχουν επίσης σήμερα γενέθλια (τίποτα δεν είν'τυχαίο -το λέει και ο Λεφάκης).

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά πτηνούλι, να περνάς πάντα καλά έτσι όπως εσύ ξέρεις.. Πολλα-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ Μίκα! Να'σαι κι εσύ καλά, υγιής και χαμογελαστή πάντα!
      Τα φιλιά μου και τους χαιρετισμούς μου!

      Διαγραφή
  8. ΠιγκουΙνάκι μου γλυκό Χρόνια σου Πολλά και καλά!!! Είσαι στο σωστό δρόμο με τη σωστή αντίληψη για τη ζωή και έτσι δε σε φοβάμαι. Και στα 57 έτσι χαρούμενος και ζωηρός θα είσαι μπικοζ τηε μπεστ ισ γιετ το καμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ για τις ευχές!! Στα 57 σχεδιάζω να έχω αποσυρθεί σε ένα λοφτ στο Λονδίνο και ν'ασχολούμαι με πραγματικά σοβαρά πράγματα, όπως η συλλογή των κομικς μου, η τηλεθέαση σειρών και η συγγραφή ενός μπλογκ για φλαμίνγκο (προσοχή: όχι που να έχει ως θέμα του τα φλαμίνγκο, αλλά που να απευθύνεται σε φλαμίνγκο).

      Τα φιλιά μου και τους χαιρετισμούς μου!

      Διαγραφή
  9. Πιγκουινάκι χάπι μπερθντει του γιου. Για πιο μεγάλο σε είχα βρε έτσι κοσμογυρισμένο που είσαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πιο μεγάλοοοοο????? Εγώ είμαι τζόβενο! Μόλις προχθές με κλωσάγανε (προσοχή: όχι κλωτσάγανε)!
      Με μεγαλώνει το ράμφος ρε γαμώτο. Φαίνομαι πολύ σοβαρός!

      :)

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Πιγκουϊνε μου! Καλές πτήσεις ολούθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπημένη Georgina! Αυτό το "ολούθε", πολύ μου αρέσει ως προορισμός.
      Πάω να βγάλω εισιτήριο...!
      :)

      Διαγραφή
  11. Είσαι 37 έτη στον πλανήτη αυτό και σε γνωρίζω μόλις λίγες εβδομάδες;;;; Πάω να πηδήξω από το μπαλκονι!!!
    Χρονια σου πολλα και ευτυχισμένα!!! Σου εύχομαι να διατηρείς πάντα το κέφι και αυτό τον ιδιαίτερο πτηνοχαρακτήρα σου, με αυτούς που αγαπάς βεβαιώς βεβαιώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ πολύ για τις ευχές!!! Πτηνό πάντοτε κεφάτο και λαλίστατο. Επομένως μην μου χολοσκάς που έχασες τα πρώτα τριάντα επτά χρόνια -γλίτωσες ένα ατελείωτο μπλαμπλά κι είχες ήρεμο το κεφαλάκι σου!
      :)

      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά γλυκό μου πτηνό...!!
    Να μεγαλώνεις όμορφα, ωριμάζοντας και όχι γερνώντας :)
    Ξέρεις η D.Ross είναι η αγαπημένη μου και δη το συγκεκριμένο τραγούδι το οποίο κυριολεκτικά λατρεύω...
    Eπίσης λατρεύω κι αυτό και στο αφιερώνω με πολύ αγάπη!
    Μάκια, μάκια ξαναμάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε φχαριστώ για τις ζούπερ ευχές!
      Ανταποδίδω και επαυξάνω! Να είσαι καλά και πάντοτε με χαμόγελα!
      Η Νταϊάνα, εξαιρετική και το άσμα, από τα πιο αγαπημένα μου.

      Μα που είναι η αφιέρωση; Α, πάω από κάτω!!!!!

      Διαγραφή
  13. ουπς! Ξέχασα το λαλάκι αφιέρωση!

    http://www.youtube.com/watch?v=K1D9NMadiGo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αν σου πω ότι είναι το αγαπημένο μου ABB-o-τράγουδο, τι θα πεις;
      Πολύ πολύ πολύ σε φχαριστώ!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια σου πολλά πιγκού μου!! Δε μεγαλώνεις εσύ... Εσύ είσαι ιδέα!!! Απλά γίνεσαι τιτανοτεράστιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα! Δεν θα χωράω πουθενά και δεν θα ξεύρετε τι να με κάνετε!

      Τα φιλιά μου! Φχαριστώ για τις ευχές!!!

      Διαγραφή
  15. Εγώ δεν υπήρχα καν το '76! :p

    Χρόνια πολλά,αγαπημένε Πιγκουίνε. Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι πάντοτε ευτυχισμένος και να ξέρεις ότι είναι ευλογία να έχεις ανθρώπους που σ' αγαπούν... Εννοείται πως δεν μεγαλώνεις! Η ηλικία είναι απλώς ένας αριθμός.
    Φιλιά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γερή νάσαι κι εσύ και πάντα καλα! μην τα λετε, βρε έτσι απότομα αυτά τα "δεν είχα γεννηθεί" πέτρες πετάτε? στις καημένες τις θείτσες??? χα χα χα !!!
      ζζζζζζζζβουριχτο και σ' εσένα!!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα. Ευχαριστώ πολύ. :) Επίτηδες τα λέω,για να σας σοκάρω!

      Διαγραφή
    3. Κ. †, η ηλικία είναι απλώς ένας αριθμός; Μ'αρέσει, το υιοθετώ!
      Πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές! Κι επειδής τα σέβεντις δεν τα έζησες, θα σου αφιερώσω τραγουδάκι:

      http://www.youtube.com/watch?v=LB0NDg6pSdo

      :)

      Διαγραφή
  16. Να ζήσεις πτηνάκι και χρόνια καλά
    μεγάλο να γίνεις να βγάλεις πτερά!!!

    το 1976 που λες, ήμουν τετάρτη γυμνασίου, παναπεί, α λυκειου !!! ανετα ήσουν γιος μου, μιάς και εχω συμμαθήτρια με γιο στην ηλικία σου!
    νασαι δυνατός και γερός και δημιουργικός κι ότι ποθείς να τόχεις.

    ζζζζζζζζζζζβουριχτά ζουζουνοφιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου ΖουΖούνα, πολύ πολύ σε φχαριστώ για τις ευχές σου!
      Δεν έχουμε δα και τόσο μεγάλη διαφορά ηλικίας. Αφού θυμάμαι ΥΕΝΕΔ, τον Άγνωστο Πόλεμο και τον Ανδρέα Παπανδρέου με ζιβάγκο, ίδια γενιά είμαστε!

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!!!

      Διαγραφή
  17. Διαβάζω στην ανάρτησή σου την φράση: "Το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς στην Ελλάδα, υπήρξε ιδιαίτερα ζεστό και μακρύ." και το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι "Αχ, την κακομοίρα την μάνα του, τι λούκι θα τράβηξε με την κοιλιά τούρλα μες στην ζέστη !!!". Χαχαχαχαχαχαααα !!! Είμαι τρελή ;;; ΕΙΜΑΙ !!! Αλλά το ότι σκέφτηκα την μαμά σου πρώτη-πρώτη (χωρίς να την έχω γνωρίσει ποτέ), μάλλον σημαίνει ότι σου στέλνει ένα φιλί από εκεί που βρίσκεται :-)

    Συνέρχομαι κι επανέρχομαι στην πραγματικότητα όμως και σου εύχομαι όσα χρόνια ζήσεις να τα ζήσεις και να τα γεμίζεις με την άπλετη αγάπη σου για την ζωή και την παιδικότητά σου. Ένα μαγνητάκι που έχω στο ψυγείο μου λέει:
    Life's too short to wake up in the morning with regrets.
    So love the people who treat you right.
    Forget about the people who don't.
    And believe that everything happens for a reason.
    If you get a chance, take it.
    If it changes your life, let it.
    Nobody said that it's be easy,
    they just promised
    IT WOULD BE WORTH IT !

    Χρόνια Καλά, Πιγκουινίκο μου !!! Να σε χαιρόμαστε όσοι σ' αγαπάμε ! xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τύφλα να'χουν δεκαπέντε γκουρού στο Θιβέτ και ο Μοναχός Παϊσιος: το δικό σου το μαγνητάκι έχει όλη τη σοφία του κόσμου!

      Πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές! Να είσαι καλά, πάντοτε χαμογελαστή κι ευτυχισμένη. Και θενκ γιου για εκείνο το φιλί από τη μανούλα. Πολύ το εκτιμώ που το σκέφτηκες. Ειλικρινά.

      :)

      Διαγραφή
  18. Νίκη από Θεσσαλονίκη15 Ιουλ 2013, 12:53:00 μ.μ.

    Να ζήσεις πουλάκι και χρόνια πολλά
    μεγάλο να γίνεις με άσπρα φτερά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...παντού να ραμφίζεις, να γράφεις και ποστ
      και όλοι να λένε, να ένας πτηνός!

      Φχαριστώ για τις ευχές Νίκη!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  19. Σε διαβάζω ανελλιπώς καιρό τώρα, αλλά δεν έχω σχολιάσει μέχρι στιγμής.
    Όμως, μου έχεις χαρίσει θαυμάσιες στιγμές διαβάζοντας τα κείμενά σου και ταξιδεύοντας με τις φωτογραφίες σου.
    Πολλά, καλά, ευτυχισμένα και πλούσια σ' εμπειρίες χρόνια, σου εύχομαι να 'ναι γεμάτη η ζωή σου!
    Να το κρατήσεις αυτό το παιδί, σου το λέει ένα 10χρονο της χρονιάς που γεννήθηκες! :))

    Καλές πτήσεις, Πιγκουίνε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πολύ σε ευχαριστώ! Ως δεκάχρονος, ως πτηνό και ως άνθρωπος!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα κείμενα. Θα'ναι που είμαστε ίδιας γενιάς δεκάχρονα και μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας.

      :)

      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά!!
    Να ζήσεις να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου κι εμείς φυσικά..γιατί όλοι καμαρώνουμε εδώ για το πτηνό μας!!
    Και μια χαρά πας...στους ανθρώπους που σε αγαπούν και αγαπάς...το καλύτερο ταξίδι είναι αυτό...
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, όλα τα ταξίδια του κόσμου να κάμει κανείς, αν δεν κατευθύνεται στους ανθρώπους που αγαπάει, τότε λάθος προορισμό έχει επιλέξει!
      Σε γλυκοφιλώ και σε φχαριστώ για τις ευχές σου!
      Το πτηνό.

      Διαγραφή
  21. Καλαμιά στην κάμπο15 Ιουλ 2013, 3:01:00 μ.μ.

    Θα μπορούσα να σου πω χίλια πράγματα κι ευχές, γιατί γράφω και σβήνω εδώ και ώρα αλλά, μέσα στις δύο τελευταίες παραγράφους, είπες, ως συνήθως, αυτά που κι εγώ σκεφτόμουν και θα σου ευχόμουν.
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, λοιπόν και μην σταματήσεις ποτέ να είσαι αυτός που είσαι:
    γεμάτος αισιοδοξία και αγάπη για την ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Καλαμιά μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου! Και για τη συνεχή και αδιάλειπτη παρακολούθηση του παραληρηματικού μου λόγου.

      Εύχομαι με τη σειρά μου, να'σαι πάντοτε καλά, με αγαπημένους ανθρώπους τριγυρισμένη, να μοιράζεσαι, να μοιράζεσαι και να μοιράζεσαι. Πτηνό έχει διαγνώσει τεράστια αποθέματα νιαξίματος και σοφίας και αυτοσυνειδησίας. Επομένως, τυχεροί όσοι σ'έχουν πλάι τους.

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Καλαμιά στην κάμπο15 Ιουλ 2013, 3:07:00 μ.μ.

    Και εννοείται ότι φυσικά και θα είχες γενέθλια την ίδια μέρα με τον αγαπημένο σου Ρέμπραντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτις δεν γίνεται τυχαία. Ρισπέκτ στον τρισμέγιστο ζωγράφο. Που δηλαδής αν ρωτήξεις τη Λίτσα Πατέρα, θα σου εξηγήσει το θαυμασμό που του τρέφω, και αστρολογικώς! :)

      Διαγραφή
  23. Χρόνια καλά και πολλά, Πιγκουίνε - και, όπως είχε ευχηθεί κάποτε ο Γιάλομ στα παιδιά του, να νιώθεις πάντα θαυμασμό και δέος! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θαυμασμό και δέος! Πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές (είχαν και Γιάλομ, ποιος τη χάρη μου!).
      Τις ανταποδίδω και σε γλυκοφιλώ!

      Διαγραφή
    2. :-Ρ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ και δέος, ήθελα να γράψω - το κατάλαβα τώρα που διάβασα το σχόλιό σου και το επεσήμανες!!! Φτουουου (ξεφτιλίστηκα, θα λένε ότι δεν ξέρω και ελληνικά ...) ! Χαχα! Δεν πειράζει, όμως, διορθώνω τώρα, άλλωστε το σημαντικό δεν ήταν αυτό... :-)

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και καλά καρκινάκι πτηνάκι! Ούσα καρκινάκι κι εγώ αγαπάω όλα τα καρκινάκια αχαχαχ! Μ'ονο που εγώ σου ρίχνω και κάτι χρονάκια! Υπέροχα τα 37! Να τα χαίρεσαι και να μεγαλώνεις όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε εμείς οι καρκίνοι αξιολάτρευτοι (λέμε τώρα!). Πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές! Ανταποδίδω στη νιοστή!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  25. Χρονια σου πολλα και καλα.

    Ειμαστε και εμεις εδω.. οι ανωνυμοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Ευχαριστώ πολύ Ανώνυμε!
      Και για τις ευχές και για την εκπροσώπηση των Α.Α. (Ανώνυμων Αναγνωστών)!
      :)

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά πτηνούλι μου, πολλά φιλιά στο ράμφος σου, να είσαι πάντα γερός και ευτυχισμένος και να κάνεις ακόμα περισσότερα ταξίδια.
    Να μείνεις πάντα το παιδί που είσαι μας αρέσεις πολύ!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ Έλενα για τις ευχές! Ένα παιδί θα'μαι πάντα, πάει και τελείωσε, δεν αλλάζουν πλέον αυτά! Όσο μεγάλωσα, μεγάλωσα. :)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Σοφο μου Πιγκουινακι,Bis vivit qui bene vivit( ζει δυο φορές αυτός που ζει καλα)....αρα
    δε με κομπλαρεις ,ειμαι βρεφος μπροστα σου!!Να σε χαιρομαστε,ολα τα καλα μαζι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Afra, ραντεβού στις αλάνες, τις παιδικές χαρές και τα λούνα παρκς της καθημερινότητας! Να παίζουμε και να γελάμε!

      Καλημέρες και φχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  28. Μια αγκαλια ευχες για χρονια ομορφα, δημιουργικα,ταξιδιαρικα..........!!!!!!!!!τα καλυτερα να ναι αυτα που ακομη δεν ηρθαν!!!!!!!¨:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ, φχαριστώ, φχαριστώ! Δημιουργικά και ταξιδιάρικα να'ναι, αυτό ελπίζω κι εγώ για τα όσα χρόνια έρθουν.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  29. χρόνια πολλά με υγεία και χαρές. με ταξίδια, με αποδράσεις, με εντυπώσεις και διασκεδάσεις!

    να περνάς καλά, να τα εκατοστήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη ria, σε ευχαριστώ για τις ευχές! Ανταποδίδω εις τη νιοστή, με την αγάπη μου και σε γλυκοφιλώ!

      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  30. Αργοπορημένα χρόνια πολλά πουλερικό! Να είσαι πάντα γερό και να μας ταξιδεύεις σε κάθε γωνίτσα του πλανήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ πολύ πολύ γλεπόκι! Να είσαι κι εσύ ζούπερ καλά και να περνάς υπέροχα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια Πολλά πιγκουινάκο..υγεία,χαρά, ευτυχία...ότι επιθυμείς... καλά πλατσουρίσματα στα παγωμένα νερά του φυσικού σου χώρου.... στους πάγους ζεις και μεγαλώνεις, κατακαλοκαιρο γεννήθηκες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατακαλόκαιρο γεννήθηκα, μέσα στις ζέστες του Ιούλη!
      Πολύ σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου! Εύχομαι και για σένα τα καλύτερα στους ωκεανούς και τις θάλασσες που ταξιδεύεις!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Καθυστερημένα τα χρόνια μου πολλά (έλειπα διακοπές). Εγώ που είμαι κοντά στην ηλικία (κλείνω το Σεπτέμβριο τα 38) κι έχω πολλές κοινές αναφορές (όπως μάλλον έχεις ήδη καταλάβει) έχω να πώ ότι μετά τα 30 περνάμε καλύτερα. Ίσως γιατί σταματήσαμε να κυνηγάμε τη ζωή και αρχίσαμε να την απολαμβάνουμε. Άρα η ευχή είναι να συνεχίσουμε να περνάμε καλά (παρά τις δυσκολίες) έχοντας δίπλα μας τους ανθρώπους που αγαπάμε.

    Αυτό το πηγαινέλα (σε τρεις ηπείρους, σε έξι-επτά χώρες) πες μου ότι είναι για επαγγελματικούς λόγους (να παρηγορηθώ) γιατί αν είναι μόνο λόγω τουρισμού πρασινίζω από ζήλια.

    Φιλιά και να είσαι καλά να απολαμβάνεις και τους τόπους και τους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικά τα λες! "Ίσως γιατί σταματήσαμε να κυνηγάμε τη ζωή και αρχίσαμε να την απολαμβάνουμε". Αν υπάρχουν οι στοιχειώδεις προδιαγραφές (ισορροπημένη προσωπική ζωή, εργασιακή αποκατάσταση και βεβαίως υγεία), τα τριάντα+ είναι η καλύτερη ηλικία. Είσαι επιτέλους ανεξάρτητος, ξεύρεις τι θέλεις (ή τουλάχιστον, θα έπρεπε) και έχεις ακόμα περιθώρια για λάθη. :)

      Όσο για το πηγαινέλα, μπορείς να πρασινίσεις από τη ζήλια σου! :) :) :)
      Αστειεύομαι φυσικά!

      Τα φιλιά μου και σε ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts