Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

Επιχείρησις Ξεκούραση


Εψές έμαθα ότι αν φας μία φέτα καρπούζι την 1η του Αυγούστου, διατηρούνται κόκκινα τα μάγουλά σου ολ-γίαρ-λονγκ. Εξού και πήγα ως το λόκαλ γκρόσερι σοπ. Για καρπούζι ντε. Πήρα και καναδυο ροδάκινα, κάτι σύκα, μερικά σταφύλια. Πέντε χιλιάδες θερμίδες σε φρούτα! Αν βάλεις και τη βάφλα που έφαγα προχθές το βράδυ, είναι ν'απορείς με τι κοιλιές θα βγω στην παραλία. Δεν τον λένε τυχαία "μήνα που τρέφει τους ένδεκα".  


Τελοσπάντων, είμαστε σε φάση διακοπών θα-πεις, όλα επιτρέπονται. Σπικ φορ γιουρσέλφ. Διότι ενόσω εσύ θα αράζεις στις παραλίες σου, θα πασαλείφεσαι με τα κοπερτόν σου, θα χτυπάς με νάζι τη ρακέτα (αυτό με τη ρακέτα, πληζ ντοντ!), το δύστυχο πτηνό θα βρίσκεται πίσω στην πόλη και θα δουλεύει. Και μην ακούσω τίποτις εξυπνάδες, τύπου "μωρέ η Αθήνα είναι μία κούκλα τον Αύγουστο", γιατί θα έρθω στο νησί όπου ρίχνεις τις βουτιές σου, θα σε πάρω από το μαλλί και θα σε σύρω πίσω Πανεπιστημίου και Πατησίων γωνία, να κάμουμε δεκαπενταύγουστο στα Χαυτεία. Εγώ, εσύ και το τρόλεϊ.


Αλλά επειδής το πτηνό δεν πτοείται από τέτοιες αντιξοότητες, αν θαρρείς ότι θα το βάλει κάτω και θα βαλαντώσει στο κλάμα που θα μείνει στην πόλη, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Οι διακοπές είναι απόφαση. Κατεβάζω λοιπόν το διακόπτη σε summertime mode, εκδράμω με την κάθε ευκαιρία εντός και εκτός πόλης, χώνομαι νωχελικά στα βιβλιαράκια μου και στις λοιπές ενασχολήσεις, βλέπω όλες τις ταινίες και σειρές που δεν πρόλαβα να ιδώ μέσα στο χειμώνα, βολτάρω, συλλογιέμαι και ξεκουράζομαι. Σχεδόν με ζηλεύω τόσο ωραία που θα την περάσω!


Ανάπαυλα λοιπόν. Κατεβάζομεν ρολά, ευχόμαστε ο ένας στον άλλον καλή αντάμωση και υποσχόμαστε να τα ξαναπούμε από Σεπτέμβρη. Να ησυχάσει και λίγο το κεφάλι σου βρε αδελφέ, από το διαρκές παραληρηματικό μπλαμπλά μου. Δεν ξεύρω για σένα, αλλά εμένα στα σίγουρα θα μου λείψεις. Και θα σε πεθυμήσω. Να προσέχεις εκεί που θα πας. Να μην μπαίνεις στα βαθιά. Να βάζεις τ'αντικουνουπικό σου. Να μετράς τα μπάνια που θα κάμεις και τα παγωτά που θα φας και να'ρθεις μετά να μου τα πεις. Να αφεθείς. Στην ξεκούρασή σου και στην παρέα σου. Στη ρομαντσάδα της αυγουστιάτικης πανσελήνου. Να φτιάξεις αναμνήσεις. Να βγάλεις φωτογραφίες. Α και να φας καρπουζάκι. Για να έχεις ροδοκόκκινα μάγουλα όταν θα ξανανταμώσουμε.

Μαέστρο, δώσε εκδρομικό τέμπο να τραγουδήσει όλο το πούλμαν. Και ένα... Και δύο.. Φύγαμε!

54 σχόλια :

  1. δε μας τα λες καλά! σε πιστέψαμε πως θα συλλογιέσαι και θα ξεκουράζεσαι!
    καλό μήνα !εγώ θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου ,για να με βρεις σώα το Σεπτέμβρη πρώτο θρανίο πίστα!
    εις το επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πώς με ξεύρεις! Εντάξει, άι αντμίτ ιτ: όλο και κάπου θα τριγυρίσω. Σιγά μη μείνει το πτηνό στη φωλιά του έναν ολάκερο μήνα.
      Να περάσεις ζούπερ ντούπερ, Νάσια μου! Να χαρείς το φάμιλι, τις αμμουδιές και τις λιακάδες. Και από το Σεπτέμβρη καημένη μου, ραντεβού πουρνό-πουρνό για τον πρώτο καφέ μας. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. kefi? τι ειναι kefi?
    πιγκουινακι μου λατρεμενο σε φιλω
    αν δεις στο προφιλ μου στο φατσο βιβλιο η φωτο ειναι εδω και καιρο με τα καρπουζια
    εγω το καλοκαιρι κανω τη διαιτα του καρπουζιου
    και χανω χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ το έχω ιδεί! Και το ζήλεψα το καρπουζάκι σου!
      Να περάσεις ζούπερ άσωτε! Θα τα λέμε και από το φέιζμπουκ, δεν χανόμαστε ντε!
      Χάπι σάμερ! Δυνατά!

      Διαγραφή
  3. Αύριο φεύγω για σχεδόν όλο τον Αύγουστο, πάω στην έτερη μεγαλούπολη και από κει ό,τι ήθελε προκύψει! Μη νομίζεις, ζάχαρη θα περάσεις, θα ηρεμήσεις ακόμα και εντός των πυλών, δεν κάνει και ζεστό καλοκαίρι - ό,τι πρέπει για βόλτες!

    Να περάσεις σούπερ πτηνό μου, να ξεκουραστείς, να γεμίσεις μπαταρίες και τα ξαναλέμε λίγο πριχού ανοίξουν τα σχολεία! Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!

    Καλά, η από πάνω η δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά διακοπίζεται δεόντως εδώ και καιρό - αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γι αυτό πνίγηκα με τα κουκούτσια απο το καρπούζι μου;;με μελέταγες πρωινιάτικα;;
      άντε μου στο καλό κι εσύ και διαρρηγνύω τα ιμάτιά μου!

      Κοντός ψαλμός αλληλούια !

      Διαγραφή
    2. Αυτά είναι! Ο tremens όλο τον Αύγουστο στη Βόρεια Ελλάδα, η Nasia σε διακοπές εδώ και ένα ζίλιον βδομάδες, καλά που θα μείνω εγώ στην Αθήνα να κατεβάζω το μέσο όρο. Διότι θα'ρθει η τρόικα από Σεπτέμβρη να μας αξιολογήσει και καθόλου χαρούμενη δεν θα είναι αν μάθει ότι έχει κάμει ο καθένας μας δυομιση μήνες διακοπές. Θα επιβάλει χαράτσι παραλίας.

      Να περάσεις καταπληκτικά, tremens! Να γιομίσεις κι εσύ τις μπαταρίες σου και από Σεπτέμβρη, όλα τα παιδάκια πίσω στα θρανία με καινούργιες τσαντούλες και κασετίνες.

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα και να περάσεις καλά με την αυλαία κλειστή!
    Καλή αντάμωση!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ, καλή μου Eva!
      Να ξεκουραστείς κι εσύ και να περάσεις ζούπερ τέλεια!
      Σι γιου, από Σεπτέμβρη!
      Φιλιά πολλά, πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλά να περάσεις πτηνό μου, καλό μήνα!
    Και εμείς μη νομίζεις κάπως έτσι θα τον περάσουμε τον Αύγουστο, στη πόλη μας με μικκρές αποδράσεις....
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μίκα μου! Εντός ή εκτός πόλης, εμείς μια χαρά θα την περάσουμε!
      Τις καλυτερότερες ευχές μου! Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. καλή ξεκούραση και όπως το ονειρεύεσαι να περάσεις πιγκουινάκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ξεκούραση και σε σένα, καλή μου ria!
      Να περάσεις καταπληκτικά και να μαζέψεις πολλές πολλές εμπειρίες, να'χεις να μου λες από Σεπτέμβρη!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Πτηνούλι μου μπράβο σου που δεν μιζεριάζεις. Καλό Αυγουστο και σου αφιερώνω αυτή την τραγουδάρα που σου πάει γάντι....

    http://www.youtube.com/watch?v=6Hxz6qJi-9k

    Στο επανιδείν και να τηρήσεις την συμβουλή μου (αν με διάβασες), ενταξει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εννοείται ότι θα ακολουθήσω πιστά τις συμβουλές και οδηγίες σου! Είσαι το απόλυτο guide μου! Θα βάλω και μπόλικο αντηλιακό στο ράμφος!
      Και σε φχαριστώ για το τραγούδι! Ο Joe πολύ με καταλαβαίνει και με εκφράζει.
      Να περάσεις ζούπερ τέλεια και να επανέλθεις με μαυρισμένο λουκ και διάπλατο χαμόγελο.
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Το μάτι μου έπεσε στην Έλενα και αγαπημένη ταινιά έβερ και ήρθα να σου πω πως θα σκέφτομαι όταν θα βουτώ στις παραλιές του νησιού που έβγαλε τον Γιαννάκη τον Πάριο:)
    Καλή ξεκούραση, τρελά μπάνια κ πολύ φαί! Πτηνό που κελαιδεί μην το φοβάσαι:)
    Ραντεβού το Σεπτέμβρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Ελενάκι σε αυτήν την ταινία είναι καταπληκτικό. Δηλαδής εντελώς ΕΟΤ, Ξενία και γκρικ σάλαντ. Αλλά στην καλυτερότερη εκδοχή τους.
      Να περνάς υπέροχα στο νησί, να τραγουδάς τα Μάτια Μπλε και το Θα με θυμηθείς (άντε και κάνα νησιώτικο, τύπου "Λυγαριά, Λυγαριά, εσένα έχω στην καρδιά") για να τιμήσεις τον ερωτικό καλλιτέχνη, να μαυρίσεις, να ξεκουραστείς, να ανανεωθείς! Και από Σεπτέμβρη, θα'χεις να μου διηγηθείς πολλά!

      Διαγραφή
  9. Κι εγω ελεγα θα εχω παρεα τον Αυγουστο για μπλα μπλα. Πολυ καλα θα κανεις ομως, αν εχεις αναγκη απο αποτοξινωση. Να περασεις υπεροχα ευχομαι, εντος κι εκτος πολης και να επενδυσεις πολυ στην ομορφη παρεα και στην καλη διαθεση.

    Ραντεβου τον Σεπτεμβρη λοιπον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά έλεγα να μην το κλείσω το τσαρδί μου και να εξακολουθήσω να φλυαρώ όλο το μήνα. Μετά πάλι σκέφθηκα ότι αφενός, θέλει κι ο αναγνώστης την ανάπαυλά του, θέλω κι εγώ λίγο χρόνο γι'ανασύνταξη, περισυλλογή, ξεκούραση, διαλογισμό, βούτυρο-θα-με-βρείτε-το-Σεπτέμβρη. Και επικράτησε το δεύτερο.
      Να περάσεις υπέροχα Dee Dee. Να ξεκουραστείς και ν'απολαύσεις κι εσύ την παρέα σου και τις διακοπές σου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Πως την πάτησα έτσι??? δεν έφαγα καρπούζι την 1η Αυγούστου... Πάλι τα λεφτά μου στα ρουζ θα τα φάω τον χειμώνα...

    Αθήνα ε?? Δε λέω τίποτα... Δε θέλω να συρθώ στη Πανεπιστημίου... Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, το μυστικό με το καρπούζι, το κράτησα σκοπίμως και σου το ξεφούρνισα στις 2 Αυγούστου. Για να είναι μόνο τα δικά μου τα μαγουλάκια κατακόκκινα και να με ζηλεύεις! :)
      Να περνάς ζουυυυυυυυυυυύπερ!!!! Σε γλυκοφιλώ!

      Διαγραφή
  11. Καλά θα κάνεις πτηνούλι!
    Μπράβο που το βλέπεις θετικά!

    Να ασχοληθείς με ό,τι σου αρέσει και να φορτίσεις μπαταρίες
    και όποτε μπορέσεις, φεύγεις. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει ο κόσμος μόνο τον Αύγουστο να πηγαίνει διακοπές, στοιβαγμένος ο ένας πάνω στον άλλον στις παραλίες και στα πλοία!
    Τόσους μήνες έχει ο χρόνος...

    Φιλιά, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι γενικά δεν κάμω διακοπές τον Αύγουστο. Φροντίζω να φεύγω πιο πριν ή πιο μετά ή (ιδανικά) ΚΑΙ πιο πριν ΚΑΙ πιο μετά! (πτηνό πολύ μεγάλος πλεονέκτης).

      Όπως και να'χει, να περάσεις κι εσύ υπέροχα! Να ξεκουραστείς και να σε ξαναβρώ το Σεπτέμβρη, ανανεωμένη και γιομάτη χαρούμενες εντυπώσεις!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. Καλά να περάσεις ότι και να κάνεις. Θα ακολουθήσω πιστά τις οδηγίες σου αφού κι εγώ "ντεν έκει αντεια με τίποτα καρντιά μου", αλλά δεν θα τα βάψουμε μαύρα.
    Ψηλά το ηθικό κι εις το επανιδείν , με υγεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορεβουάρ και αουφίντερζεν, καλή μου airis! Και μη μου στεναχωριέσαι καθόλου που θα μείνουμε σπίτι. Ζούπερ θα τα περάσουμε, είναι βέβαιο και τσεκαρισμένο!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Ωχ, αυτο με το καρπόυζι πιάνει και αν το φας στις 2/8;;;;; (μιλάμε για μόνιμο μακιγιαζ τώρα....!!!!)

    Καλη ξεκούραση λοιπόν! (όσο γίνεται, ούτε γω θέλω να συρθω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι, πιάνει μόνο την 1η Αυγούστου. Πρέπει να ζήσουν και οι εταιρίες καλλυντικών, καταλαβαίνεις.

      Τις καλυτερότερες ευχές μου Joan. Στ'ορκίζομαι δεν θα'ρθω να σ'αρπάξω από την παραλία. (αν και καλού-κακού, αν δεις πιγκουίνο δίπλα στην ξαπλώστρα σου, τρέξε μακριά!)

      Διαγραφή
  14. ααα προσθέτω και αφιέρωση... http://www.youtube.com/watch?v=UPsDEqlzGCY
    στο 20ο λεπτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!! Καταπληκτικό!
      Πολύ πολύ μου άρεσε!
      Φχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  15. Θα 'ρθω να σου κάνω παρέα στην Αθήνα, πτηνούλι :-) Κάποιες μέρες μετά το Δεκαπενταύγουστο θα επισκεφτούμε την πρωτεύουσα, η οποία όντως είναι όμορφη τον Αύγουστο (αλλά μόνο τότε ! Κι όταν αυτό το λέει βέρα Σαλονικιά ισχύει !)

    Φιλιά και καλά να περνάς κι αν σου περισσεύει ώρα για καφεδάκι στο κέντρο, στείλε μήνυμα στο φατσοβιβλίο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και τα καλά της η Αθήνα τον Αύγουστο (ένα εξ αυτών είναι ότι λείπουν οι Αθηναίοι!). Να μας έρθεις λοιπόν, θα έχομεν αδειάσει τους δρόμους για να σε προϋπαντήσουμε!!!

      Τα φιλιά μου και τις καλυτερότερες ευχές μου! Κι αν θέλεις καμία συμβουλή για το τι να κάμεις ή που να πας στην Αθήνα τον Αύγουστο, εδώ είμαστε! (για την ακρίβεια, στο φατσοβιβλίο θα είμαστε!)

      Διαγραφή
  16. Καλαμιά στην κάμπο2 Αυγ 2013, 2:35:00 μ.μ.

    Θες να πεις ότι για ένα ολόκληρο μήνα δεν θα γράφεις, δεν θα σε βλέπω, δεν θα σε διαβάζω, δεν θα σε απολαμβάνω, δεν θα γελάω, δεν θα συγκινούμαι, δεν θα διασκεδάζω, δεν θα συμφωνώ και πολλά ακόμα που δεν θα κάνω μαζί σου;
    Ας είν΄καλά το γινάτι σου να μας αφήσεις ορφανά και μόνα έναν ολόκληρο μήνα!


    (΄Ασε τις σαχλαμάρες και γύρνα γρήγορα πίσω, ΄ντάξει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα σταμάτα, γιατί δεν μπορώ τους αποχαιρετισμούς! Κι εμένα θα μου λείψεις (πάρα πολύ!!!). Αλλά δεν χανόμαστε. Από Σεπτέμβρη, αχ, θα βαρεθείς να με διαβάζεις. Κι έχω τόσα να σου πω! Αλλά τόσα πολλά...

      Να είσαι καλά, μ'ακούς; Και να περάσεις τέλεια! Να σε βρω το Σεπτέμβρη με τη γνωστή οξύνοια, την πάντοτε ευγενική και καλή σου προδιάθεση και το χαρισματικό σου πνεύμα. Τα φιλιά μου, αγαπημένη Καλαμιά!

      Διαγραφή
  17. Μου αρέσει ο τρόπος που περνάς τις διακοπές σου...είναι ίδιος με το δικό μου!!
    Να τα περάσεις υπέροχα!!!!
    Κι εσύ θα μας λείψεις!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με νιώθεις, Μαρία! Και να σου πω ένα μυστικό; Ξεκούραση είναι και η αποχή από τους άλλους! Τώρα που άδειασε η πόλη (περίπου), αυτή η ησυχία με έναν τρόπο, με γαληνεύει!
      Να τα περάσεις λοιπόν κι εσύ υπέροχα σε ό,τι κι αν κάμεις!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. Καπως ετσι θα περασω και εγω νομιζω,εκτος απο καποιες μερες που θα ειμαι με το αμορε μου!Να περασεις ομορφα,ξεκουραστα και οπως θελεις εσυ πανω απ'ολα!
    Καλες διακοπες φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις φανταστικά γάτε και να προσέχεις το αμόρε!
      Τα λέμε από Σεπτέμβρη!
      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  19. Τωρα εμεις οι καινουργιοι αναγνωστες υπερτερουμε εναντι των παλιων,κοινως¨" τους τη φερνουμε" διοτι εχουμε την τροφη των παλαιοτερων αναρτησεων!καιμε ενα γρηγορο υπολογισμο διακοπες,γυρναμε μετα δεκαπενταυγουτο, τι ναι ο Σεπτεμβρης ενα τσιγαρο δρομος ειναι!!!!!
    Καλο μηνα Αυγουστο,με μικρες η μεγαλυτερες αποδρασεις,ανασες δροσιας και ξεκουρασης!!!!!!!
    Οπως και να χει που λεει και ο φιλος Πιγκουινος ζουπερ να περασεις!!!!!!!καλη συνεχεια!!!!!!!!!:):) :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν εσείς οι καινούργιοι αναγνώστες, έχετε σχεδόν εννιά χρόνια αναρτήσεων να διαβάσετε επομένως δύσκολο καλοκαίρι σάς περιμένει. Εξού και προτείνω να εγκαταλείψετε την προσπάθεια, να πάρετε ένα πιο ευχάριστο και ριγουόρντινγκ ανάγνωσμα (Τις Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι, το Μαζί τα Φάγαμε του Πάγκαλου ή ένα άρλεκιν βρε αδελφέ) και να την αράξετε σε κάποια παραλία! :)

      Τα φιλιά μου (και μην ξεχάσω: να τα περάσετε ΖΟΥΠΕΡ σε ό,τι κάνετε!)

      Διαγραφή
  20. Καλά να περάσεις στο κλεινόν άστυ αγαπημένο πτηνό.....και σίγουρα δεν θα είσαι μόνος. Τώρα εμείς....από το Πάσχα και μετά κάνουμε περίπου πεντάμηνες διακοπές (πού ΄σαι τρόϊκα να μας τσεκουρώσεις....) στο εξοχικό (Ανάβυσσο μεριά....) και θα είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς να σε φιλοξενήσουμε στο τσαρδί μας όποτε θέλεις (ένα τσιγάρο δρόμος είμαστε που λέει και ο άλλος). Θα σε πάω και παραλία να πλατσουρίσεις (να μην ξεχάσεις και την καταγωγή σου.....), θα σου κάμω κι έναν ωραιότατο μουσακά....ζούπερ θα περάσουμε που λες κι εσύ. Καλή ξεκούρσα και πολλά φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι ευγενική πρόσκληση είναι ετούτη! Πολύ σας ευχαριστώ (ειλικρινά!) για την ευγενική σας πρόθεση και τη διάθεσή σας να περιθάλψετε ένα πτηνό που ξέμεινε στην πόλη! Το γεγονός ότι δεν με ξεύρεις δια ζώσης (διότι δια της γραφής, με ξεύρεις και με καλοξεύρεις), καθιστά την πρότασή σου ακόμα πιο ευγενική και ανοιχτόκαρδη! Εάν τα καταφέρω μετά το 15αύγουστο, θα έρθω προς τα μέρη σας για κάνα ουζάκι, μία μπυρίτσα, ένα κρασάκι βρε παιδί μου, αλλά το κέρασμα δικό μου!
      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου! Να περνάτε (ΖΟΥΠΕΡ) τέλεια στις εξοχές!

      Διαγραφή
  21. Μας έκαμες πάλι... καρπουζόφλουδες!
    Τώρα θα μου πεις, τόσα πετάγματα κάνεις μέσα στο χρόνο.
    Γυρίσαμε τη μισή υδρόγειο μαζί σου.
    Καλή ξεκούραση λοιπόν Πτηνούλι μας.
    Θα μας λείψεις...

    (Η ανάρτηση και οι φωτογραφίες, είναι -και πάλι- τέλειες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν γυρίσαμε παρέα τη μισή υδρόγειο πέρσι, του χρόνου θα γυρίσουμε και την άλλη μισή (άι πρόμις!).
      Κι εμένα θα μου λείψετε πολύ, Μαρία!
      Να περνάς όσο πιο ξεκούραστα και ευχάριστα γίνεται! Με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  22. Γεια χαρα, Πιγκου μου!Να περνας καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Afra κι αγαπημένη μου! Ελπίζω να βρίσκεσαι κάπου όμορφα και να καλοπερνάς!
      Σου εύχομαι τα καλυτερότερα! Θα τα πούμε πάλι από Σεπτέμβρη!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  23. Εγώ πάλι είμαι φαν της Αθήνας τον Αύγουστο (καθότι κάτοικος του κέντρου και πόσες ευκαιρίες σου δίνονται μες τον χρόνο να ανέβεις την Αλεξάνδρας με ένα φανάρι;). Επίσης απολαμβάνω την ησυχία και φέτος, που δεν έχει καύσωνα, μ'αρέσει το απογευματινό καφεδάκι στο μπαλκόνι με το βιβλίο μου. Βέβαια τις διακοπές μου τις έκανα τον Ιούνιο κι έχω ήδη ξεκουραστεί. Οπότε πιγκουινάκι μου θα σου κάνω νοητά παρέα στην καλοκαιρινή σου ξεκούραση στην πόλη και ραντεβού τον Σεπτέμβρη. ματς-μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει και τελείωσε: θα σε πάρουμε να διαφημίζεις την καλοκαιρινή Αθήνα στους τουρίστες! Συμφωνώ μαζί σου πάντως. Εγώ που είμαι πάντα (όσο θυμάμαι τον εαυτό μου) στην Αθήνα τον Αύγουστο, την απολαμβάνω όπως εσύ. Ραντεβού τον Σεπτέμβρη, αγαπητέ Ανώνυμε. Ματς μουτς!

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά, θα τους βάλω να μου ποζάρουν καλύτερα.

      Διαγραφή
  25. Μου αρέσει το γαλάζιο, περισσότερο απ'το ροζ. Τόσο καλοκαιρινό! Εύχομαι να το κρατήσεις και μετά τις διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Blue is the new pink! Που σημαίνει ναι, το κρατάμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Μμμ...αφήσαμε τα κύματα και βγήκαμε στα γαλαζοπράσινα ρηχά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να επενδύσω στο πιο μίνιμαλ γαλαζοπράσινο. Θε-μου, τώρα που το ξανασκέφτομαι, είμαι ασορτί η κυβέρνηση!

      Διαγραφή
  27. Ραντεβού το Σεπτέμβρη λοιπόν, αφού ακόμη διακοπάρεις στις κεντρικές Αθηναϊκές λεωφόρους ;)
    Καλά το καρπουζάκι για τα ροδοκόκκινα μαγουλάκια...αυτά τα σύκα, τι τα πήρες από το γκρόσερι, μου λες; Για να βγάλεις σπυράκια; (δες κουκουτσάκια)
    Σάμερ χούμορ έκανα :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.