Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013

Μπακ φορ μορ!


Καλά τρόμαξα να σε αναγνωρίσω μετά από τόσον καιρό! Άσε τις αγκαλιές και τα φιλιά, βάζω καφέ και κάτσε να μου πεις πώς τα πέρασες! Θέλω λεπτομέρειες και μπόλικες φωτογραφίες! Μα πού πήγες και μαύρισες έτσι; Πόσα μπάνια έκαμες; Σε ποιες παραλίες πήγες; Τι εννοείς πως δεν είσαι μαυρισμένος, αλλά καρβουνιασμένος από την εφορία; Άσε τα σάπια, τη μυρίζω εγώ την αλμύρα στα μαλλιά σου! Εκτός αν πασπαλίζεσαι με το Πέρλα από τα νεύρα σου, μη-χειρότερα!


Που έφυγες και με εγκατέλειψες μονάχο μου στην πόλη. Ένα πτηνό να βολοδέρνει στους άδειους δρόμους. Μπορεί να μην έφυγαν όλοι εφέτος, αλλά κάπου εκεί στα μέσα τ'Αυγούστου, η εικόνα της Αθήνας ήταν -έστω και για καναδυό μέρες μόνο- παντελώς έρημη. Και για του λόγου τ'αληθές, εδώ από πάνου, σου έχω φωτογραφίσει τη Σόλωνος από την πλευρά της Ιπποκράτους. Το κοκκινωπό κτήριο στο βάθος είναι η Νομική, για να καταλάβεις.


Κι εδώ η Ακαδημίας, άδεια κι αυτή. Με την ελληνική σημαία να κυματίζει απάνου από την Πανεπιστημιακή Λέσχη. Ευτυχώς, το κτήριο έχει αποκατασταθεί πλήρως μετά τις αγριότητες εκείνων των επεισοδίων που το'χανε κάψει εξωτερικώς και μαγαρίσει εσωτερικώς. Μέσα στην αυγουστιάτικη νιρβάνα, θαρρείς πως όλα εκείνα δεν έχουν ποτέ συμβεί. Πως ήταν απλώς ένας εφιάλτης στον ύπνο σου και τώρα, ξύπνησες -να τα κόψεις τα τηγανητά το βράδυ, σου κάμουν ανήσυχο ύπνο.


Σου'χω και έτερη έπικ πόζα από την άλλη πλευρά της Ακαδημίας (κατεύθυνση προς Βασ.Σοφίας). Με ελάχιστους να περιμένουν στη στάση και καναδυό να περιπατούν στα πεζοδρόμια. "Ρε παιδιά, να μετρηθούμε να ιδούμε πόσοι μείναμε!"


Κι εδώ λίγο παραπάνω, στη συμβολή με την Ομήρου. Αν μου αρέσει η Αθήνα έτσι; Όχι, δεν μου αρέσει καθόλου. Σαν πόλη φάντασμα μοιάζει. Σαν σκηνικό από το Walking Dead -εσύ τρέχεις, τα ζόμπι σε κυνηγάνε. Όπως καταλαβαίνεις, στα δείχνω όλα αυτά για να σου πω ότι χαίρομαι πολύ που γύρισες. Διότι και τι να την κάμω κοτζαμάν πόλη, μόνος μου; Που πήγες διακοπές και μ'εγκατέλειψες στους πέντε δρόμους (τους φωτογράφισα και τους πέντε!).


Τώρα βέβαια για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής, δεν έμεινα κι εγώ στην Αθήνα όλο τον Αύγουστο. Με ξεύρεις άλλωστε ότι δεν βάζω τον τέτοιον μου εύκολα κάτω. Όσο μπορούσα σουρτούκεψα. Και εντός και εκτός. Και επί ταυτά, μπορώ να σου πω. Πτηνούλι κατευθύνθηκε σε κοντινούς προορισμούς, αλώνισε και κάτι παραλίες. Με μπόλικο αντηλιακό εννοείται. Κυρίως στο ράμφος. Γιατί δεν θέλω να μαυρίσει και να μοιάσω με κουρούνο. Ή τίποτις κόρακα. Ντοντ γκετ μι ρονγκ, δεν είμαι ρατσιστής, αλλά το μαύρο στο πουλί δεν είναι καθόλου σικ -παρά τα όσα διαδίδει κατά καιρούς το Κοσμοπόλιταν.



Αλλά τέλος αυτά, φθινοπώριασε και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του! Επειδής ο Σεπτέμβρης είναι μήνας αλλαγών, απεφάσισα να κάμω κι εγώ μερικές. Πρώτον, πέρασα ένα χέρι γαλαζοπράσινο τα φόντα μου (για να'μαι ασορτί με τη δικομματική κυβέρνηση που κινείται στην ίδια χρωματική παλέτα ντε -λέμε τώρα!). Δεύτερον, προσέθεσα ένα νέο κουμπάκι κάτω από τη μαρκίζα μου, υπό τον τίτλο "Νάσιοναλ Πτηνογκράφικ", όπου έχω καρφιτσώσει στο χάρτη τις αναρτήσεις μου, για να διευκολύνεσαι, αν θες να ανατρέξεις στο περαδώθε μου. Τρίτον, θ'αλλάξει ελαφρώς η θεματολογία μου. Μη μου ανησυχείς, τίποτις δεν θα χαθεί από τα συστατικά της συνταγής. Απλώς θα μου επιτρέψεις να προσθέτω που και που, μικρά πράματα που μου αρέσουν -σειρές, κόμικς, φωτογραφίες, λινκς, φαγητά, μουσικές. Για να συμπληρωθεί καλύτερα αυτή η εναλλακτική αφήγηση της ζωής μου.

Ξεύρεις, όλο τον καιρό που ήμασταν χώρια, σκεφτόμουν πολύ για το τι θα σου πω όταν ξανανταμώσουμε. Με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, έτοιμος ήμουν να ριχτώ με μανία σε καταγγελτικά κείμενα και ραμφιές προς όλες τις κατευθύνσεις. Και παρότι κάποιες φορές δεν θα τα γλιτώσεις κι αυτά (πτηνό είμαι, έχω κι εγώ τα όριά μου), απεφάσισα εντελώς συνειδητά να συνεχίσω να σου μιλώ τις περισσότερες φορές για ωραία πράματα. Είναι βαρύ το μαύρο που μας κυκλώνει, ας παρηγοριόμαστε τουλάχιστον μεταξύ μας -κι άλλωστε, έχεις τόσους και τόσους άλλους να σου σχολιάζουν τη μαυρίλα. Εγώ λοιπόν σήμερα, στην πρώτη ανάρτηση της νέας σεζόν, θα σου αφιερώσω τραγουδάκι. Της Νταλιντά! Με διάθεση ρετρό. Και με διδακτικό ύφος. "Μην κλαις, bambino (που τελείωσε το καλοκαίρι), παίξε το μαντολίνο σου και τραγούδα το γλυκό σκοπό σου". Χαίρομαι πάρα πολύ που σε ξαναβλέπω αναγνώστα, στο είπα;

52 σχόλια :

  1. και εγώ χαίρομαι πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυ!
    μας έλειψε το τσίου τσίου σου!Μ'αρέσουν οι νέες ιδέες σου! επιτέλους να μάθουμε τι αρεσει στο πτηνούλι ,λίγο κουτσομπολιό βρε αδερφέ να ξεχνιόμαστε!!!!
    περιμένω νεώτερα λοιπόν!
    καλό Φθινόπωρο και Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς κάποια πράματα, δεν αλλάζουν ποτε: διότι η πρώτη καλημέρα έπρεπε και για εθιμοτυπικούς λόγους, να ήταν δικιά σου! Για να πάει καλά η χρονιά ντε!! Πολύ καλημέρα σου λοιπόν, Νάσια! Καλό μήνα, χάπι φθινόπωρο νάχουμε!
      Τα φιλιά μου και τις αγάπες μου!

      Διαγραφή
  2. Πτηνό μου, οφείλω να σου πω ότι η δική σου επάνοδος ήταν η πιο πετυχημένη απ' όλες όσες ήδη έχω διαβάσει.
    Εντυπωσιακότατο πουλί καλό σου φθινόπωρο και χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλημέρα σου, καλώς σε ξαναβρήκα! Είπα να κάμω γκράντε επανεμφάνιση για να εντυπωσιάσω!
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε!!
      Πολλά, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Θανκ γκοντ γιου αρ μπακ! Ένα στερητικό το πάθαμε.
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν έπαθα εγώ στερητικό, νομίζεις;
      Μου έλειψες πολύ πολύ! Άσε που έχω τώρα μαζεμένα ένα σκασμό πράματα να σου πω...
      Θα βαρεθείς να με διαβάζεις!
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  4. Μόλις βρήκα το μπλογκ σου και είμαι ενθουσιασμένη! Έριξα μια ματιά και σε προηγούμενα ποστ αλλά περιμένω με αγωνία τα καινούρια!
    Επίσης, επειδή δεν έχω δει ποτέ την Αθήνα έτσι άδεια, χάζεψα με τις φωτογραφίες σου! Που πήγαν όλα τα αυτοκίνητα;;;
    Γουέλκαμ μπακ λοιπόν και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας μερσώ και σας καλωσορίζω στο κονάκι μου! Δεν είναι πολύ ιμπρέσιβ η άδεια Αθήνα; Από τη μία, την απολαμβάνω την έμπτινες, από την άλλη σκιάζομαι με τόσες μοναξιές που τριγυρνούν στην πόλη κι ανυπομονώ για την επιστροφή στην κανονικότητα!
      Καλημέρες λοιπόν και καλό φθινόπωρο νάχουμε!

      Διαγραφή
  5. Καλό Φθινόπωρο, καλώς ήρθες και ναι σε περίμενα για να ακούσω ωραία πράγματα γιατί όσο και αν δεν το δείχνουμε(ω) μ' όλα αυτά γύρω μας, το έχουμε ανάγκη...
    Welcome back!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο, αγαπημένη Irene! Συμφωνώ απόλυτα: με ομορφιές πρέπει να ταϊζουμε τη ζωή μας. Γιατί από πίκρες και σκοτούρες, άλλο τίποτα.
      Πολλά πολλά φιλιά, καλό μας φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  6. Έχει μια μελαγχολία η άδεια Αθήνα, η Σαλονίκη δε, δεν άδειασε ούτε το δεκαπενταύγουστο, άλλα ήθη!

    Καλό φθινόπωρο πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο, tremens! Μου έλειψες! Τη Σαλονίκη, τη θυμάμαι άδεια και καθόλου δεν της πάει η ερήμωση! Θέλει η ελληνική πόλη, το νταβαντούρι της για να έρθει να δείξει.
      Καλημέρες και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλώς ξαναβρεθήκαμε πτηνούλι όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ανανεωμένη διάθεση και τη χαρακτηριστική μας αισιοδοξία!
      Καλό πτηνόπωρο!! :)

      Διαγραφή
  8. Καλώς τον! Μας έλειψες. Εγώ,πάντως,τον περισσότερο καιρό Αθήνα ήμουν,αλλά λόγω διαβάσματος και αφόρητης ζέστης δεν έβγαινα παρά μόνο το βράδυ. Και ναι,ούτε σ' εμένα αρέσει αυτή η ερημιά. Επιστρέψαμε στους ρυθμούς μας όμως.

    Καλό μήνα να έχουμε. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας και χαρά σας!! Δεν στο κρύβω ότι προτιμώ τις δροσιές από τις ζέστες! Και οι ερημιές, με καταθλίβουν -δεν της πάνε της Αθήνας!
      Καλό μας πτηνόπωρο λοιπόν!! Κι αν έχεις εξετάσεις, ζούπερ επιτυχία σού εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Πανελλήνιες. Ευχαριστώ πολύ. :)

      Διαγραφή
  9. πόσο μου λείπει η Αθήνα!!

    καλό φθινόπωρο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ της λείπεις! Άντε έλα ντε!!
      Καλό πτηνόπωρο!

      Διαγραφή
  10. Πτηνό, καλωσήρθες - μου έλειψε η τσαχπίνικη παρέα σου! :-)
    Η Αθήνα τον δεκαπενταύγουστο ... μπρρρρ! Ούτε το ένα άκρο είναι ευχάριστο, να είναι δηλαδή πηγμένη στον κόσμο, ούτε και το άλλο, να είναι άδεια! Απλά να μην γίνεται της κακομοίρας καλά θα ήτανε!
    Αναμένοντας τις καινούργιες σου, ανανεωμένες αναρτήσεις, εύχομαι καλό φθινόπωρο!!!

    Υ.Γ.: Θέλω να σε ενημερώσω ότι, μετά τις πληροφορίες που έδωσες για την αρχαία Μεσσήνη, βρήκα ευκαιρία κι έσυρα τον καλό μου, μία εβδομάδα πριν, στον αρχαιολογικό αυτό χώρο (κάναμε μια εκδρομή στη Μεσσηνία: Αρχαία Μεσσήνη, Κορώνη, Φοινικούντα, Πύλο) - αν και γκρίνιαζε, αρχικά, λόγω μιας κακής επιλογής στη διαδρομή που διαλέξαμε για να πάμε εκεί, όταν είδε τον χώρο εντυπωσιάστηκε! Εγώ ήμουν in the know, εξαιτίας σου, και τον τράβαγα από δω κι από κεί, έκανα και την πολύξερη, χαχα! Πολύ το ευχαριστηθήκαμε και οι δύο! Λίγες μέρες νωρίτερα, δε, έμαθα από φίλο ότι πρόπερσι τυχαία βρέθηκε και εκείνος στο μέρος αυτό, που ήταν ανοιχτό το βράδυ λόγω αυγουστιάτικης πανσελήνου. Και είχε τη μεγάλη τύχη να ξεναγηθεί από τον ίδιο τον Θέμελη στο χώρο, που είχε φροντίσει, για εκείνη και μόνο τη νύχτα, να κρυφτούν πίσω από ελαιόδεντρα όλα τα μηχανήματα των ανασκαφών και να σκεπαστούν με πράσινους μουσαμάδες, για να μη χαλάσουν την ατμόσφαιρα και την αισθητική των επισκεπτών ... Εξαιρετικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η Αρχαία Μεσσήνη! Μα δεν είναι εντυπωσιακός ο χώρος, τα θέατρα, το στάδιο; Βλέπω με μεγάλη μου χαρά ότι τον τελευταίο καιρό, έχει αρχίσει να προβάλεται και να προσελκύει ολοένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον! Έχω στείλει κάμποσο κόσμο -πρέπει ν´αρχίσουν να μου κόβουν ποσοστά! :)

      Διαγραφή
    2. Επίσης: κι εσύ μου έλειψες πολύ!!!
      Καλό πτηνόπωρο, σου εύχομαι!
      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Τόγραψα και τόχασα
    Την Αθήνα την θέλω άδεια και δεν την συνάντησα έτσι. Ολο τον Αύγουστο πηγαινοερχόμουν Κυψέλη Βάρκιζα απο το κέντρο που ειναι και λιγα χιλιόμετρα.
    Οι μονοι που ήταν στις στάσεις ήταν οι αλλοδαποί. Οι μόνοι που εργάζονται φαινεται..

    Χάρη θα μου κάνετε, κάποιο καλοκαίρι να μην γυρίσετε, αλλα ολοι εδώ.. πφ!!!

    επίσης καλο χειμώνα ήταν η ευχή που δίναμε παλιά γιατί είχαμε λίγες μερες άδεια και οταν γυρίζαμε λέγαμε "και του χρονου και καλο χειμωνα'.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ωραία η Αθήνα άδεια, αλλά δεν είναι ωραία και τιγκαρισμένη. Δεν ξεύρω αν ζητάμε πολλά αγαπητή ΖουΖούνα, αλλά αν ξεχαστεί κάνα εκατομμύριο κατοίκων στις ιδιαίτερες πατρίδες του, χάρη θα μας κάμει!

      Η ευχή ¨καλό χειμώνα¨ δεν αρέσει σε πολλούς, γίαυτό κι εγω λοιπόν εύχομαι ¨καλό πτηνόπωρο¨!

      Διαγραφή
  12. Welcome back! Καλές πτήσεις χειμωνιάτικες και καλή σχολική χρονιά να έχουμε η μπλογκογείτονιές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα, καλή μου Georgina! Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά!
      Πολύ καλό μας πτηνόπωρο!

      Διαγραφή
  13. Καλό φθινόπωρο πτηνό μου! Περιμένω πώς και πώς τις καινούριες σου αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αύριο και καθημερινώς (εντάξει, περίπου) στην οθόνη σου!
      Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι ολόψυχα καλό πτηνόπωρο!

      Διαγραφή
  14. Welcome back! Μας έλειψε το πηγαίο χούμορ σου!
    " Ντοντ γκετ μι ρονγκ, δεν είμαι ρατσιστής, αλλά το μαύρο στο πουλί δεν είναι καθόλου σικ -παρά τα όσα διαδίδει κατά καιρούς το Κοσμοπόλιταν." Χαχαχα. Δεν υπάρχεις μιλάμε!
    Με γεια και το νιου λοοκ της πτηνοφωλιάς σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε! Πτηνούλι έτσι κι αλλιώς δεν μαυρίζει, αλλά κοκκινίζει (είμαι ξανθωπός)!
      Σου άρεσε το καινούργιο λουκ; Είναι γαλαζοπράσινο, για να θυμίζει και λίγο θάλασσα.
      Τα φιλιά μου και όλες μου τις ευχές για ένα ζούπερ υπέροχο πτηνόπωρο!!

      Διαγραφή
  15. Τσίουουουουουου! Καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσίου τσίου! Και καλό πτηνόπωρο και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  16. Καλαμιά στην κάμπο2 Σεπ 2013, 6:16:00 μ.μ.

    Επειδή έλειψες πολύ και μου έλειψες ακόμη περισσότερο,
    σου κάνω μούτρα και δεν σου λέω ούτε τι έκανα ούτε πού πήγα ούτε πού θα πάω από εβδομάδα.
    (Τέλος πάντων, καλώς ήρθες και να μην επαναληφθεί παρόμοια μακρά απουσία!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έλειψες πάρα πάρα πολύ! Αλλά πολύ όμως!
      Στηρίζομαι στην αδυναμία που μουχεις και ελπίζω ότι δεν θα μου κρατάς μούτρα για πολύ ακόμα!
      Και επίσης, λέγε που πήγες και που θα πας! Τα θέλω με λεπτομέρειες και με πλήρη σχολιασμό!!
      Πέρασες καλά; Ξεκουράστηκες; Έκαμες τα μπάνια σου;

      Πολύ καλό πτηνόπωρο, αγαπημένη Καλαμιά!

      Διαγραφή
  17. Kαλώς ήλθες πτηνό στη βάση! :)
    Kαι γω έχω τραβήξει τις ίδιες φωτογραφίες όταν τον Αυγουστο έτρεχα στα δικαστήρια για χάρη των φιλοζωϊκών...
    Αδεια σα στοιχειωμένη η Αθήνα... έτσι φωτογράφησα την Πατησίων και την Ευελπίδων ακριβώς όπως και συ!
    Το πιστεύεις όμως ότι αυτή η Αθήνα μ'αρέσει?
    Μπόρεσα και περπάτησα από Βικτώρια στην Ευελπίδων και το καταευχαριστήθηκα!
    Φιλιά πολλά και μην ακούσω για "καλό χειμώνα" από τώρα γιατί θα αρχίσω τα μπινελίκια, ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις που διασταυρωθήκαμε μέσα στις ερημιές, γιατί κι εγώ σε εκείνες τις περιοχές τριγυρνάω! Σίγουρα δεν είδες κανέναν με ράμφος; :)
      Πολύ καλό πτηνόπωρο νάχουμε, καλή μου Λιακάδα!!!

      Διαγραφή
  18. Καλώς ήρθες πάλι πτηνό μας!!
    Καλά τρελάθηκα με το "Νάσιοναλ Πτηνογκράφικ"...!!...
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ανταμωθήκαμε και πάλι, καλή μου Μαρία!
      Το Νάσιοναλ Πτηνογκράφικ είναι ακόμα σε δοκιμαστική φάση!
      Αλλά σύντομα θα έχει εμπλουτιστεί με μπόλικο υλικό!
      Καλό μας πτηνόπωρο!

      Διαγραφή
  19. Καλό χειμώνα! (είμαι παραδοσιακή). Καλώς ήρθες λοιπόν (αν κι εγώ που σου΄κανα παρέα στην Αθήνα τον Αύγουστο όλο και σε συναντούσα) και καλές, πολλές, χαρούμενες αναρτήσεις. Το σεπτεμπερ ρεσολούσιον είναι αυτό. Φτάνει η μιζέρια! Νισάφι! Δε θα πεθάνουμε κιόλας. Θα τα παλέψουμε όλα. Φιλιά πολλά σε όλο το παρεάκι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό πτηνόπωρο και σε σένα λοιπόν! Είναι το γκρίζο δυνατό, αλλά οφείλουμε να χρωματίζουμε τη ζωή με ομορφιές, γιατί αν αφεθούμε σε αυτό, κακό του κεφαλιού μας!
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  20. Για φθινοπωρο και χειμωνα φτερουγα δεν ανοιγουμε,μονο αν προκειταιγια πτηνοπωρο κανουμε συμβιβασμο και δεχομαστε αλλαγη εποχης!!!!!!!!!!καλο πτηνοπωρο λοιπον με ομορφες διαδρομες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, το πτηνόπωρο είναι πολύ ζούπερ εποχή! Είναι βέβαιο ότι θα περάσουμε καλά!
      Τα φιλιά και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  21. Άντε, κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, λοιπόν ...

    Σήμερα επιστρέψαμε κι εμείς στην Γηραιά Αλβιώνα κι από αύριο, τα κεφάλια μέσα. Κοιτούσα γύρω-γύρω στους άδειους δρόμους της Αθήνας (οι οποίοι εμένα μου αρέσουν πάρα, μα πάααααρα πολύ, τ' ομολογώ) μπας και δω ράμφος-φωτογράφική ντουέτο, μιας κι έφαγα πόρτα για κείνον τον καφέ :-(, αλλά μου ξέφυγες. Δεν πειράζει ... ... νεξτ γίαρ ;-).

    Τα δικά μου θα στα πω σιγά-σιγά τις επόμενες μέρες, αλλά θα είναι λίγο ... σκουρόχρωμα. Αδημονώ να διαβάσω τις δικές σου χρωματιστές αναρτήσεις !!! Καλό χειμώνα !!!!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον, ζηλεύω την επάνοδο στη Γηραιά Αλβιώνα, διότι της έχω μεγάλη αδυναμία (να μου τη φιλήσεις και να της πεις ότι μου λείπει). Δεύτερον, ελπίζω να πέρασες καλά στην πατρίδα, περιμένω γλαφυρές αφηγήσεις! Και τρίτον, ο καφές σημειώνεται στα χρωστούμενά μου και θα κεραστεί νεξτ γίαρ (ή τελοσπάντων στην πρώτη ευκαιρία)!

      Πολύ καλό πτηνόπωρο να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  22. Δεν ξέρω πόσα χρόνια πάνε από την τελευταία φορά που είδα την Αθήνα έτσι, πτηνό, άδεια και μόνη. Θαρρώ πως ποτέ τζη δεν αγαπήθηκενε αρκετά αυτή η πόλη, για αυτό και κουβαλά τόση ασκήμια μέσα τζη.. Όμως, αχτίδες ήλιου που και που πέφτουν πάνω τζη και τότε μετρώ έναν-έναν τους λόγους που την αγάπησα τόσο. Τόσο άδειο το κέντρο! Σ'ευχαριστώ για το ταξίδι πίσω στην Πατρίδα..

    Φιλί ανοιξιάτικο από Μελβούρνη! Να'χεις ένα γλυκό φθινόπωρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αγαπήθηκε όντως αυτή η πόλη. Κι αφέθηκε να παρακμάσει, μαζί με τους κατοίκους της.
      Έχει όμως κρυμμένες ομορφιές, διαθέτει ακόμα κάποια γόητρα -χωμένα κάτω από τόνους τσιμέντου και κακογουστιάς! Φέτος, θα σου τη συζητήσω αρκετά αυτήν την πόλη και θα σου δείξω γιατί εγώ την αγαπώ.

      Πολλά, πολλά φιλιά στη μακρινή Αστραλία! Και σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  23. Καλώς ώρισες Πίγκου μου....καλό πτηνόπωρο που λες κι εσύ.....μου έλειψες κι εμένα πάρα πολύ αλλά παρακολουθούσα μετά μανίας τα post σου στο φατσοβιβλίο οπότε "παραμορφώθηκα" με τις παλιές αναρτήσεις και ήταν σαν να διάβαζα για τις εξετάσεις των μετεξεταστέων για τον Σεπτέμβριο. Ωραία η ιδέα σου να καβατζώσεις το ενδιαφέρον μας με περσινά (αλλά καθόλου ξινά....) σταφύλια. Κι έτσι δεν ένιωσα τόσο έντονα το στερητικό σύνδρομο. Καλορρίζικα όλα τα νέα αξεσουάρ της σελίδας....πολύ με αρέσουν. Φιλιά πολλά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι με τις επαναλήψεις που έτρεχα όλον τον Αύγουστο στο φέιζμπουκ, φοβήθηκα προς στιγμήν ότι ξέπεσα σε χειρότερο επίπεδο από το Ρετιρέ με την Κατερίνα Γιουλάκη. Αλλά αφού, βρήκες κάποιο ενδιαφέρον σε εκείνες τις παρελθούσες αναρτήσεις, χαίρομαι πολύ!

      Φιλιά πολλά και καλό πτηνόπωρο, καλή μου Έλενα!

      Διαγραφή
  24. pthnouli ap ta kalitera blog pou exo diavasei ...tha gino ena fanatiko pio pardalo katsikaki ...na mazeuoume idees uper tis suntiriseos tou oikosustomatos ... :P :) latreuo tin athina adeia ... lupamai polu pou eimai makria tis kai den mporo na tin apolauso etsi !!! kalo pthnoporo pou les kai su , kai gia mas tou xenitemenous kali epistrofi !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώστο το κατσικάκι! Όλα τα ζούδια ευπρόσδεκτα, στα παρδαλά όμως έχομεν ιδιαίτερη αδυναμία!
      Η Αθήνα άδεια καλή είναι, αλλά μόνο για λίγο! Ύστερα σε πιάνει η μελαγχολία και θες και λίγο νταβαντούρι, ένα μποτιλιάρισμα, καναδυό διαδηλώσεις στο κέντρο, για νάρθεις στα ίσα σου!
      Καλό πτηνόπωρο σου εύχομαι, ολόψυχα!

      Διαγραφή
  25. Καλώς ξαναβρεθήκαμε λοιπόν..Ενας ένας επιστρέφει στο μπλογκάκι του. Καλώς σας βρήκα και γω .. ωραία η ανάρτηση σου και οι φωτος σου.. Με γεια οι χρωματικές αλλαγές και η νέα στήλη (πτηνογκράφικ) , μου αρέσουν και οι νέες στήλες που θα παρουσιάζεις.. Τσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε φχαριστώ, αγαπημένο Δελφινάκι για τα καλωσόρισες! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι αλλαγές -είναι για να μη βαριόμαστε και να αλλάζει και η διάθεσή μας!

      Τα φιλιά και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.