Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Άσε μου λίγο Αύγουστο ακόμα!


Θυμάσαι που σου εκχώρησα όλο τον Αύγουστο για να κάμεις τις διακοπές σου; Που γύρναγες στα νησιά, έτρωγες βάφλες με παγωτό, έριχνες τις απλωτές σου και σε βρίσκαμε τ´ανάσκελα στην ξαπλώστρα; Ε λοιπόν, πίσω έχει το πτηνό την ουρά (κυριολεκτικά δηλαδή...)!


Τί τούχω τ´αναγνώστη σήμερα και είναι έτοιμος να με πιάσει από το ράμφος και να με ξεπουπουλιάσει; Στιγμιότυπα από τις φθινοπωρινές μου διακοπές ντε! Ναι, περνάω πολύ δύσκολα.


Στην αγαπημένη μου Βοϊδοκοιλιά, βρίσκομαι! Προς Πύλο πλευρά. Και το ξεύρω ότι σε πληγώνω αν είσαι πίσω στην καθημερινότητα, αλλά ο Σεπτέμβρης δεν έχει φθάσει εδώ! 


Η παραλία είναι σχεδόν άδεια, το νερό είναι ζεστό, τα μεσημέρια μυρίζουν Αύγουστο και δεν έχω λόγια να σου περιγράψω την ηρεμία και την ξεκούραση που βρήκα.


Το τελευταίο κεφάλαιο του γκρικ σάμερ γράφεται πάντα αργά το Σεπτέμβρη, έστω κι αν οι περισσότεροι (αναγκαστικά φοβούμαι) κλείνουν το βιβλίο λίγο μετά τον δεκαπενταύγουστο. Αφήνομαι στα γαλαζοπράσινα νερά και γιομίζω δύναμη για τα όσα με περιμένουν. Για τις υποχρεώσεις, τις δουλειές, τους λογαριασμούς, τα πηγαινέλα. Νιώθω πως όλα μπορώ να τα παλέψω. Μονάχα άφησέ με λιγάκι ακόμα μέσα σε αυτήν τη ζεστή υδάτινη αγκαλιά!


Κι ύστερα βόλτα στη Γιάλοβα. Με θέα ολάκερο τον κόλπο του Ναυαρίνου. Να, εκεί απέναντι φαίνεται η Πύλος!


Ξεύρεις, ετούτη εδώ την άκρη της Ελλάδας, την αγαπώ πολύ! Με γαληνεύει, με αισιοδοξεί, με ησυχάζει. Εξού και επιστρέφω συχνά εδώ.


Μεσημέριασε και άρχισε να γουργουρίζει η κοιλιά σου. Έλα να πιούμε ένα κρασάκι παρεούλα. Να χορτάσουμε τις γεύσεις μας, να μεθύσουμε τις καρδιές μας.


Εδώ, δίπλα στη θάλασσα είναι καλά;


Το εστιατόριο λέγεται ¨Ελιά¨ και το φαγητό είναι απλώς εξαιρετικό. Μαμαδίστικα πιάτα, αλλά και πειραγμένες γεύσεις για εσένα τον πιο εκλεκτικό.


Μαραθοπιτάκια με έντονη μυρουδιά ούζου και συνοδεία γιαουρτιού.


Γίγαντες, με τη σαλτσούλα τους, να βουτήξεις τις βουκιές ψωμιού σου.


Κολοκυθάκια γιομιστά, με κιμά και ρύζι, λουσμένα στ´αυγολέμονο.


Ξεύρεις, πολλές φορές μέμφομαι αυτή τη χώρα για τα όσα μου στερεί. Την κατηγορώ για τις ταλαιπωρίες στις οποίες συνεχώς με υποβάλλει, για τα άγχη της, για τα παράλογα και τα ανεκδιήγητα. Εντούτοις, έρχονται στιγμές που την ευχαριστώ κιόλας. Για όλα όσα μπορεί να μου προσφέρει. Για τον παφλασμό της θάλασσας δίπλα μου. Για το τραγούδι που στήνουν τα τζιτζίκια καταμεσίς του Σεπτεμβρίου. Για τη δυνατότητα που μου δίνει να ξεχνάω -για λίγο έστω- τα όσα μου επιφυλάσσει.

48 σχόλια :

  1. Πτηνό σταμάτα πρωί πρωί γιατί 9 μπάνια έχω κάνει όλα κι όλα. και πεινάω ντε... τι βάσανο, ουφ!

    Καλημέρα πτηνό, καλημέρα Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Tremens (έσπασες όλα τα κοντέρ ταχύτητας στην προσθήκη σχολίου -καλά καλά δεν πρόλαβα να αναρτήσω το ποστ και τσουπ, νάτος!)
      Κι εγώ δεν είχα κάμει πολλά μπάνια εντός του καλοκαιριού, αλλά τώρα έχω κερδίσει το χαμένο έδαφος και έχω χτυπήσει καμιά εικοσιπενταριά μπλούμ! Το αγαπημένο σου πτηνό κυκλοφορεί στο εντελώς μαυρισμένο του τώρα, προκαλώντας το χθόνο των όσων έχουν ήδη ξασπρίσει!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. δεν παίζω,κάτι έχει γίνει εδώ!

      Διαγραφή
    2. αυτή η περιοχή είναι απο τις αγαπημένες μου ,την Ανοιξη όμως!
      είναι υπέροχα και μ'αρέσει που είναι και τότε μοναχικά!

      Τρεμένς ισοπαλί έχουμε γιατί δημοσιευσαμε την ιδια ωρα ,αν ανοιξεις τα τσακίρικα ματάκια σου!

      καλημέρα ρομαντικό πτηνούλη!
      καλημέρα παιχνιδιάρη τρεμουλάκο!

      Διαγραφή
    3. ισοπαλία,ηθελα να γράψω ....

      Διαγραφή
    4. Α, είναι διαφορά δευτερολέπτων και διαφορά ότι εγώ πρόλαβα και διάβασα κιόλας μικρή μου! όχι σαν εσένα που πρώτα σχολιάζεις και μετά διαβάζεις! χεχεχεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
    5. Νάσια, λυπάμαι αλλά πρέπει να παραδεχθείς σήμερις ότι ο tremens κινήθηκε αστραπιαία και κέρδισε το σπρίντ! Έτσι, να υπάρχει και λίγος ανταγωνισμός, διότι έχεις τσακίσει τα ρεκόρς!

      Διαγραφή
    6. πτηνούλι εσύ να προσέχεις γιατί κάποιος άνθρωπος σε ακολουθεί στην 3η φωτο.....μην σε αρπάξει και σε κλείσει σε ζωολογικό κήπο φοβάμαι και έρχομαι με τον Τρεμένς να σου πετάω σαρδέλες!

      Διαγραφή
    7. Αχ αυτοί οι followers, ούτε στην παραλία δεν με αφήνουν μόνο μου! Χαχαχα!!
      Δεν έχω δει την περιοχή στο ανοιξιάτικό της, αλλά αφού το προτείνεις, θα το προγραμματίσω!
      Είναι εντυπωσιακό το μέρος: ο υγροβιότοπος της Γιάλοβας, τα διάσπαρτα αρχαία, οι αφρικανικοί χαμαιλέοντες που σουλατσάρουν στην περιοχή, ο κόλπος του Ναυαρίνο με τα νησιά του και την πανέμορφη Πύλο!

      Θα ζούσα ευχαρίστως σε ετούτο το μέρος!

      Διαγραφή
  3. πιγκουινακι μοτ λατρεμενο, εχουμε μια υπεροχη χωρα οπου κατοικειται απο διαβολους οπως λεει και ο παπαδιαμαντης, γιατι ξερω οτι εισαι και κουλτουριαρικο πτηνο συν τοις αλλοις
    σχετικα με το τιτλο εγω δε θα παρω λιγο αυγουστο ακομη γιατι δε περασα καλα

    επισης εχεις ανοιχτη προσκληση ως καλεσμενος στις εκπομπες που θα κανω απο οκτωβρη
    θα σου στειλω email! ανηκω στο φανατικο σας κοινο μη μου το αρνηθειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί σου έκαμε ο Αύγουστος, να πάω να τον μαλώσω; Κι αν δεν πέρασες καλά το καλοκαιράκι, ελπίζω να είναι για εσέ ζούπερ ευχάριστο το πτηνόπωρο -που είναι και πολύ τσίλικη εποχή!

      Να μου πεις πού να σε ακούω και να σε χαίρομαι από Οκτώβρη! Και φχαριστώ πολύ πολύ για την ευγενική πρόσκληση, θα μιλήσουμε επ´αυτού!

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
    2. Mε γύρισες πάρα πολλά χρόνια πίσω που ακολουθήσαμε σχεδόν την ίδια διαδρομή στις διακοπές μας.. ειλικρινά δεν θυμόμουν και πολλά μέχρι που είδα τις φωτογραφίες :))

      Διαγραφή
    3. Ίδιες παραλίες και ίδιες γεύσεις; Αν κρίνω από το πόσο υπέροχα περνάω εγώ, πρέπει να ήσαν όμορφες εκείνες οι διακοπές σου, Τζίνα! Να ξανάρθεις κατά δω, είναι μαγικό το μέρος!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  4. ... Διακοπές το Σεπτέμβρη!!! Φαντάζομαι, όπου και να πας θα είναι παράδεισος!!! Να περνάς καλά και ακόμη καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχος μήνας για να κάμεις διακοπές, ο Σεπτέμβρης! Δεν έχει κόσμο πουθενά, οι θάλασσες είναι ζεστές και οι τιμές σαφώς καλύτερες! Ειδικά φέτος, περναω από τις πιο ξεκούραστες και γαλήνιες διακοπές έβερ! Φιλιά πολλά, Irene!

      Διαγραφή
  5. O διακοπές του Σεπτέμβρη είναι οι καλύτερες!
    Είναι σε άλλο επίπεδο!
    Πόσο σε ζηλεύω πτηνούλι να ήμουν σε αυτή την παραλία μαζί σου και εννοείται μαραθοπιτάκια και ξερό ψωμί τρελαίνομαι!!
    Το λατρεύω επίσης αυτό το μέρος είναι πολύ όμορφο!
    Φιλιά πολλά να περάσεις πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, τις χρειαζόμουν αυτές τις διακοπές, δεν μπορεις να φανταστείς πόσο! Με περιμένει ένας πολύ δύσκολος χειμώνας και μαζεύω δυνάμεις!
      Το μέρος είναι όντως πανέμορφο, οι παραλίες μαγευτικές και τα μαραθοπιτάκια πεντανοστιμα!
      Πτηνούλι πολύ χαρούμενο!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. υπέροχο μέρος. χρόνια έχω να πάω, αλλά πάντα το θυμάμαι με νοσταλγία και ναι, αξίζει να προγραμμάτίσω μια νέα εκδρομή εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μέρος είναι υπέροχο και ξεκούραστο! Εντάξει είναι και η εποχή, αλλά γενικά δεν βλέπεις ποτέ εδώ στην Πύλο το χαμό που γίνεται σε άλλα μέρη της Ελλάδας το καλοκαίρι! Είναι που επχουν γίνει στην περιοχή και ακριβές τουριστικές υποδομές και δεν υπάρχει εδώ ο μαζικός τουρισμός και το νταβαντούρι που συναντάς αλλού! Στην πρώτη ευκαιρία, να ξανάρθεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πτηνούλι μου και εγώ που πέρασα να σου ευχηθώ καλό φθινόπωρο....πονηρούλικο.Άκου να δεις τώρα για κάποιο λόγο σε είχα για Μεσσήνιο, δεν ξέρω γιατί. Από τα μέρη αυτά είναι ο αντρούλης μου. Όμως δυστυχώς λόγω συγκυριών, έχω πάει ελάχιστες φορές. Αυτά τα πλατάνια στην Πύλο...δεν έχω λόγια !Αν δεν είχα παιδάκια που πάνε σχολείο και εγώ Σεπτέμβρη θα την έκανα. Πέρνα καλά και γέμισε τις μπαταρίες σου καλά ε;
    Υ.Γ. Κοίτα μην παχύνεις εκεί με τόσες νοστιμιές. Σε θέλω σικ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεσσήνιος δεν είμαι, αλλά τ´αγαπάω ετούτα τα μέρη (αν και όλα τα μέρη τ´αγαπάω, μην βλέπεις που γκρινιάζω που και που!). Είμαι πτηνό από τον μακρινό Βορρά -όχι από τον αρκτικό κύκλο ντε, από τη Θράκη- έτσι για την ιστορία!

      Όσο για τη δίαιτά μου, μην μου ανησυχείς και αρχίζω ξανά εντατικά γυμναστική από την επόμενη βδομάδα! Όλα θα τα κάψω, θα γίνω μοντελόνι!

      Διαγραφή
  8. Πτηνούλι μου, ούτε στον Πύργο έφυγε ο Αύγουστος ..43 του Αυγούστου έχει σήμερα :))
    Κάτι ξέρεις που πήγες τέτοια εποχή διακοπές...Τώρα είναι η θάλασσα η καλή για όποιον γνωρίζει...
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να έχει τρομερή ζέστη και κατά κει! Τσουρουφλάει σήμερις ο ήλιος! Αλλά καθόλου δεν με πειράζει γιατί ρίχνω τις απλωτές μου και ύστερα αράζω στην ξαπλώστρα μου με το βιβλιαράκι μου και παγωμένο ρόφημα! Σου μιλώ για πολύ δύσκολες στιγμές ταλαιπωρίας... :)

      Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Συνέχισε απτόητος να πετάς δώ και εκεί...

    Αχ καλοκαίρι στην Ελλάδα... Αντε και φθινόπωρο στην Ελλάδα! Μαγικές εικόνες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι ήξευρα εγώ που ευχόμουν ¨καλό πτηνόπωρο¨! Νάτο που με βρήκε!
      Υπόσχομαι ουχί μόνο να συνεχίσω να πετώ από δω κι από κει, αλλά να σε παίρνω κι εσένα μαζί!
      Φιλιά πολλα!

      Διαγραφή
  10. Σε νιώθω απόλυτα, αφού και εγώ στη θάλασσα είμαι ακόμα. Είχαμε επιστρέψει στην πόλη για 2-3 μέρες για κάτι δουλειές και γυρίσαμε χθες. Θα μείνουμε σίγουρα ως την Κυριακή γιατί από βδομάδα έχουμε να παραλάβουμε κάποια πράγματα για το σπίτι, δεν έχουμε ταχτοποιηθεί 100% ακόμα αφού το περισσότερο μέρος του καλοκαιριού ήμασταν στη Χαλκιδική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα! Πάντα έτσι να περνάς και να καλοπερνάς! Σας περιμένει και ωραιότατο καινούργιο σπίτι, ποιος τη χάρη σας! Ας απολαύσουμε λοιπόν και οι δύο τις τελευταίες μέρες ξεκούρασης, θάλασσας και ήλιου και από Δευτέρας, βουρ στην καθημερινότητα!
      Την καλησπέρα μου, Δανάη! Και φιλιά στη μικρή σου!

      Διαγραφή
  11. Κι εμένα μου αρέσουν οι διακοπές μέσα στο Σεπτέμβριο, μια αίσθηση απόλυτης χαλάρωησης μου δίνουν, και παρατείνουν το καλοκαίρι μου, για 2-3 μέρες μα δεν έχει σημασία. Την άλλη εβδομάδα θα τις κάνω εγώ τις φθινοπωρινές μου διακοπές, ελπίζω η θάλασσα κι ο καιρός να μου κάνουν τη χάρη παραμείνουν ζεστά... :-)

    Καλή συνέχεια για εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, θα βάλω τη θάλασσα και τους καιρούς να μου υποσχεθούν πως θα παραμείνουν έτσι και την επόμενη βδομάδα για να φχαριστηθείς κι εσύ τις πτηνοπωρινές σου διακοπούλες! Είναι ωραία η αίσθηση της χαλάρωσης αυτή την περίοδο! Ζούπερ θα τα περάσεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πράγματι εκείνα τα μέρη έχουν κάτι που σε ηρεμεί... Σε κάνει να ξεχνιέσαι...
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου! Αφού για λίγο ένιωσα πιγκουίνος και εγώ!
    Καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες, διότι τις έβγαλα εντελώς στο πόδι και με τη νωχελικότητα των διακοπών στο μάτι! Είναι ζούπερ ξεκούραστο το μέρος και προσφέρεται για αυτό ακριβώς που ήθελα: χαλάρωση και ησυχία!
      Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Σου αφήνω οτι θέλεις. Σήμερα ειναι επισήμως 43 Αυγούστου! αμα δεν ξέρεις να μετράς μουρμουράς.!
    σταμάτα πτηνό και πιάσε μέτρα!
    είδα τον τίτλο, είδα και ξώφαλτσα 2 φωτός, φορτωμένο ειναι και αργεί να ανέβει...
    και καλο αύγουστο λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε 43 Αυγούστου, ε; Αυτό θα πει πόζιτιβ θίνκινγκ!
      Ακολουθώ την προσέγγιση σου και αφήνομαι στο απέραντο γαλάζιο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλά να περνάς, πτηνό μου !!! Να ξεκουραστείς, να μαυρίσει το πούπουλο όλο, να γεμίσει η κοιλίτσα σου με όμορφες γεύσεις και να επιστρέψεις ανανεωμένος, έτοιμος για νέες περιπέτειες :-)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Αγγελική, ήδη κυκλοφορώ στο εντελώς ροδοκόκκινο και από πιγκουίνος μοιάζω με κοκκινολαίμη!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Κακό πτηνό!Κακό κακό!Είμαι έτοιμη για το ξεπουπούλιασμα πάνω από τα ρούχα!Καλά δεν έχεις τσίπα απάνω σου?Δεν αισχύνεσαι καθόλου?Είναι φωτογραφίες αυτές ωρέ?!Να μας ξεκάμεις πας Σεπτεμβριάτικα?Σε μισώ και σε ζηλεύω και σε φθονώ και σου αφιερώνω το "χειρότερη" αυτηνής της δεν ξέρω πως την λένε...με πολύ πολύ αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντρέπομαι! Πτηνούλι είναι όντως προκλητικό κι άκαρδο κι άσπλαχνο απέναντι στον αναγνώστα! Αλλά είπα εδώ που κάθομαι, βυθισμένος στην ξεκούραση και τη γαλήνη μου, να σου στείλω μία καρποστάλ με μερικές φωτογραφίες με όλη μου την αγάπη! Άντε, σύντομα θάμαι κι εγώ χωμένος στην καθημερινότητα και θα βολοδέρνω. Αν και μεταξύ μας, σιγά μην αφήσουμε τα προβλήματα να μας καπελώσουν: όλα θα τα παλέψουμε, όλα!
      Πολλά φιλιά, Μιράντα!

      Διαγραφή
  16. Καλαμιά στην κάμπο12 Σεπ 2013, 4:15:00 μ.μ.

    Τις καλύτερες διακοπές της ζωής μου έχω κάνει Σεπτέμβριο μήνα και μάλιστα εκεί που είσαι εσύ τώρα αλλά και λίγο ανατολικότερα .
    Ζεστές θάλασσες, ερημικές παραλίες- σαν κι αυτές στις φωτογραφίες σου- συνεχιζόμενο αργοπορημένο καλοκαίρι, ξεκούραστες βραδιές, άπλα, ησυχία και καλή εξυπηρέτηση σε ξενοδοχεία και εστιατόρια.
    Σοφό και έξυπνο πτηνό, όχι μόνο γιατί αρχίζεις τις διακοπές σου όταν οι άλλοι έχουν τελειώσει τις δικές τους και έχουν επιστρέψει στις δουλειές τους αλλά και γιατί διάλεξες το ιδανικώτερο μέρος (ήξερες εσύ που είπες να περιμένω και θα μου έχεις υπέροχες παραλίες!).

    Υ.Γ.Τρελλαίνομαι για γεμιστά κολοκυθάκια με αυγολέμονο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ανατολικότερα; Προς Κυπαρισσία; Ή κάτω, προς Μεθώνη και Φοινικούντα; Είναι υπέροχα τα μέρη προς τα δω! Τα έχω γυρίσει πολλές φορές και έχω βρει τις βολές μου -που θα πάω για πεζοπορία, που θα φάω, που θα κάμω μπάνιο, που θα ρεμβάσω. Κι όλα είναι εύκολα πια.

      Μου αρέσει πολύ ο Σεπτέμβρης. Γί αυτό και φροντίζω πάντα να προγραμματίζω τις διακοπές μου αυτήν την περίοδο που ηρεμούν τα πράματα κι αδειάζουν οι παραλίες από κόσμο. Και ναι, αυτές είναι οι παραλίες που σου είχα υποσχεθεί!

      Τα κολοκυθάκια με αυγολέμονο είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά! Μαζί με τα σουτζουκάκια και όλες τις πίτες! Μιαμ μιαμ! Ξαναπείνασα, πάω για κάνα παγωτάκι!

      Διαγραφή
  17. Η 5η φωτογραφία μου άρεσε πάρα πολύ! Τι τυχερός που είσαι, να πετυχαίνεις τη Βοϊδοκοιλιά άδεια!!! Και πολύ χρήσιμο που πρόσθεσες σχόλιο για ταβέρνα της περιοχής, γιατί κάθε φορά που πηγαίνω κάπου, θέλω να ξέρω και πού είναι καλά για φαγητό.
    Για το τελευταίο που γράφεις, δυστυχώς τα παράλογα, τα άγχη, τα ανεκδιήγητα και οι ταλαιπωρίες είναι δουλειά των ανθρώπων. Ενώ όλα σχεδόν τα ωραία τα χρωστάμε στην υπέροχη ελληνική φύση ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχα τα γαλαζοπράσινα χρώματα της Βοϊδοκοιλιάς; Είναι θαυμάσια τώρα, χωρίς καθόλου κόσμο! Μόνο μερικοί Γερμανοί και καναδυό Ιταλοί ήτανε σήμερις εκεί! Και η ζέστη, εντελώς αυγουστιάτικη!

      Η Ελιά είναι εξαιρετικό εστιατόριο με πολύ υψηλής πχιότητας φαγητό! Βρίσκεται στην παραλία της Γιάλοβας, διαθέτει μεγάλη ποικιλία από καλούδια και αρκετά συμπαθητικές τιμές! Καλά μου το λες, θα προσθέτω που και που, μαγαζιά και εστιατόρια στις αναρτήσεις, μπας και δίνω καμιά ιδέα σε όποιον τυχόν τη χρειάζεται.

      Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Οι καλύτερες διακοπές είναι αυτή την εποχή και νομίζω πως το πτηνό το γνωρίζει καλά αυτό...
    Ζήλεψα όμως πολύ!!!...και μου άνοιξε και η όρεξη...πάω να φάω για να ξεχάσω πως ζηλεύω..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι ιδανική η εποχή αυτη για διακοπές! Όποτε τα καταφέρνω με τη δουλειά, φροντίζω να επιλέγω Σεπτέμβρη αντίς για Αύγουστο!
      Πολλά πολλά φιλιά, Μαρία!

      Διαγραφή
  19. Αχ, πατρίδα μου γλυκιά, πόσο σ' αγαπώ βαθιά!!!

    Βρε καλό μου Πτηνό, μπας και είμαστε και συγγενείς, εκεί από καμμιά μεριά στα μέρη της Πυλίας;

    Έγραψες Ιστορία με τούτο το post σου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Πηνελόπη, την Πύλο την αγαπώ πολύ, αλλά πτηνούλι είναι από το Βορρά!
      Είστε πολύ τυχεροί πάντως όσοι κατάγεστε από ετούτα τα μέρη! Είναι πανέμορφα!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  20. Eίπα να ζηλέψω μιας και είναι από τα μέρη που κάθε χρόνο επισκεφτόμουν για 3-4 μέρες εκτός από φέτος όμως είδα το ευφάνταστο σχόλιο της Αιρις που είπε ότι είναι 43 Αυγούστου και γέλασα... :))
    Mπορώ να ελπίζω ότι ίσως κάπου στο 60κοστό να κάνω ένα μπανακι... πριν τα πρωτοβρόχια ... :-p
    Καλό ξημέρωμα πίνγκου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σου το εύχομαι να το κάμεις το μπανάκι σου! Ο καιρός είναι ακόμα γλυκός, η θάλασσα ζεστή και σχεδόν μυρίζει ακόμα Αύγουστος!
      Πολλές καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.