Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

Τα καλύτερα χορευτικά έβερ!


Υπάρχουν άνθρωποι που τον έχουν τον ρυθμό μέσα τους. Και άλλοι που τους ξερνάει ο ρυθμός απάνω σου. Εντάξει δεν έχουμε γεννηθεί όλοι Μεταξόπουλος-Φοντάνα, το καταλαβαίνω! Αλλά και ο Μίστερ Μπιν ο ίδιος να είσαι, με τη σωστή χορογραφία, όλο και κάτι μπορεί να κουτσοκαταφέρεις. Για εσένα λοιπόν τον ατσούμπαλο αναγνώστη που δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου στην πίστα, το πτηνό διοργανώνει ταχύρρυθμα σεμινάρια χορού.

Τι πρέπει να κάμεις; Α είναι πολύ απλό. Θα παρακολουθήσεις με προσοχή τα επόμενα κλιπς και θα ξεπατικώσεις τα χορευτικά για να τα επαναλάβεις καρμπόν στο επόμενο πάρτι -το παρεάκι θα σε λατρέψει, το γιουτιούμπ θα σε κάμει διάσημο.


Ετούτο το μικρό αριστούργημα από τη δεκαετία του '80, έρχεται να διαψεύσει το μύθο ότι οι Φινλανδοί δεν είναι μεγάλοι χορευταράδες. Το τραγούδι λέγεται "I Wanna Love You Tender" αλλά την τρυφερότητα δεν θα τη νιώσεις. Διότι το κορεόγκραφι φλερτάρει με το αερόμπικ, τη μανιοκατάθλιψη και τη σπαστική κολίτιδα ολ-τουγκέδερ. Ο τραγουδιάρης με το λουκ πλέιμομπιλ και την κουπ Νίκος Οικονομόπουλος / Ρένα Παγκράτη, κλέβει στ´αλήθεια τις εντυπώσεις από την κουκλίτσα με το μπουκλάκι, που τον συνοδεύει! Αν το μπλογκ μου έπρεπε να έχει άνθεμ, δις ιζ ιτ!



Μένουμε στην κουπ Οικονομόπουλος / Παγκράτη, αλλάζουμε όμως χώρα. Στη Γαλλία συγκεκριμένα. Όπου ο Κλοντ Φρανσουά έχει αφήσει ιστουάρ με το φαντεζί χορευτικό για το τραγούδι "Alexandrie, Alexandra". Το νάζι, η τσαχπινιά, το μπρίο δεν του λείπουνε. Ειδικά το σημείο που γουρλώνει μαζί με το μπαλέτο τον πισινό στην κάμερα είναι αριστούργημα! Δεν ξεύρω τι λες εσύ, αλλά νομίζω ότι ο Κλοντ είχε κλας -και δεν εννοώ κλας=πχιότητα, αλλά κλας όπως λέμε έφαγε εψές φασολάδα.



Σιγά μην δεν έχομεν και Ελλάδα. Το τραγούδι λέγεται ¨Σείλη¨ και ουδείς ποτέ κατάλαβε αν πρόκειται για τρίμπιουτ στον Σειλη-νό ή αν απλώς αποτελεί εξελληνισμό του silly. Διότι την ανοησία, τη βλέπεις στα σίγουρα! Και καλά, το αμπεμπαμπλόμ και την πίσω κλωτσιά / αναπήδημα, να τα δικαιολογήσεις. Το αφελές κατέβασμα της σκάλας από τον Πάντσα και τις φιλενάδες του, πώς να το εξηγήσεις; Άσχετο: εκείνος ο δύστυχος ο χοντρούλης, τι δουλειά είχε στα πλάνα;



Η Ραφαέλα Καρά σε τρελά κέφια, οι χορευτές σε ντελίριο και τα μυαλά στα κάγκελα. Το κορεόγκραφι είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, γιατί συνδυάζει τη σπανιόλα με το καλαματιανό και το χάλι γκάλι με το χάλι μαύρο. Πάντως εγώ απορία το έχω, πώς με τόσα τινάγματα της κουπ προς τα πίσω, δεν την έπαθε τη διάσειση η Ραφαέλα τόσα χρόνια. Καλού κακού, εσύ απέφυγε το συγκεκριμένο τσαλιμάκι, μη σε τρέχουμε.



Από ετούτο το αφιέρωμα δεν θα μπορούσε να λείψει η παλιά αγαπημένη του μπλογκ, Άντζι! Το καλύτερο χορευτικό που έχει γίνει έβερ στην ελληνική τηλεόραση (μακράν), με κλωτσιές που θα ζήλευε ο Τσάκι Τσαν, λικνίσματα που θα φθονούσε ο Μπαρίζνικοφ και στριφογυρίσματα με δείκτη δυσκολίας το άπειρο (με έξτρα τσάλεντζιγκ δυσκολία, το καταραμένο καλώδιο). Ο στίχος "είχα και μία αδελφή, κοριτσάκι του σπιτιού, μα κατάντησε κι αυτή, του σκοινιού του παλουκιού" είναι προσωπικό φέιβοριτ.



Θα μου πεις καλά κι ωραία όλα αυτά ρε πτηνό, αλλά εγώ δεν είμαι επαγγελματίας χορευτής και δεν μπορώ να ξεπατικώσω τα καταπληκτικά χορευτικά! Για έξτρα εμψύχωση και για να σου αποδείξω το αντίθετο, σου έχω για το τέλος ένα κλιπ με απλούς καθημερινούς ανθρώπους που επαναλαμβάνουν το έπικ κορεόγκραφι του "I Wanna Love You Tender". Ε λοιπόν ναι: μπορείς κι εσύ, αναγνώστα!

31 σχόλια :

  1. πέθανα στα γέλια πρωινιάτικα!!!!
    μα τι χόμπυ έχει το πτηνό ,τι αναζητήσεις!!!!!!!!
    η Αντζυ κλέβει τις εντυπώσεις ! Υποστηρίζουμε Ελλάδα! θα πάω τα παιδιά στο σχολείο και θα γυρισω να κανω εντατικά μαθηματα ,γιατί ναι πτηνό ,ειμαι απο αυτούς που δεν το'χουν με το χορό!
    Καλημέραααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πες ειλικρινά: μετά από αυτό, δεν οφείλουν να με βάλουν κριτική επιτροπή στο Dancing with the Stars; Είναι αυτή η Γκαλένα Βελίκοβα καλύτερη από εμένα; (μην απαντήσεις)

      Η Άντζυ είναι μία πολύ μαγική στιγμή του ελληνικού τραγουδιού. Αγαπάμε Άντζυ.

      Χορεύουμε;

      Διαγραφή
  2. Αχ δεν προλαβαλινω να τα δω όλα τώρα αλλά δεσμεύομαι να τα παρακολουθήσω προσεκτικά το απόγιομα και να σχλιάσω καταλλήλως κι ανυπερθέτως!

    Καλημέρα πτηνό, καλημέρα Νάσια μου γλυκιά δασκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν αναμονή των σχολίων σου και επειδής ξεύρω ότι θα εκτιμήσεις τα κορεόγκραφι, σου αφιερώνω με πολύ αγάπη και τη μαγική Σεχραζάντ! https://www.youtube.com/watch?v=jkqQIE3S-Hk

      Διαγραφή
  3. Αχαχαχα...μου 'φτιαξες τη μέρα!!! Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω... νομίζω αυτό με την Ραφαέλα είναι κορυφαίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ραφαέλα είναι κορυφαία περίπτωση. Κι επειδής βλέπω πως της έχεις αδυναμία, σου αφιερώνω και μία φιέστα για έξτρα κέφι:
      https://www.youtube.com/watch?v=ZhzWzANy4YY

      Διαγραφή
  4. Jesus Christ!! Πού τα βρήκες αυτά πουλάκι μου????? Εγώ σ' αφήνω να διαβάσεις και συ σερφάρεις τα γιουτιουμπ με τις ώρες???!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
    Μου θύμισες τη Μαλβίνα!!!!! Κι εκείνη ξέθαβε κάτι απίστευτα βιντεάκια, όπως ένα τελείως ακατάλληλο δι ανηλίκους με τον Φλωρινιώτη... (α, ρε Μαλβινάρα...)
    Anyway, ξέφυγα απ΄το θέμα: Μ'αρέσει πολύ ο χορός (αν και σπάνια έχω την ευκαιρία) αλλά αυτές οι φιγούρες με ξεπερνάνε βρε πουλάκι μου! Θέλουν τόλμη, δεν θέλουν ταμπού και καμία επαφή με την πραγματικότητα!! αχαχαχαχα!!
    Ξεκινάμε με χαρά και χαμόγελο την εβδομάδα! Να 'σαι καλά πουλάκι :))
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ σε όλους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μεγάλη εξειδίκευση σε κάτι τέτοιες πχιότητες. Χαίρομαι που έσκασε με χαμόγελο η βδομάδα -αυτό ήταν και το όλο κόνσεπτ. Πάω να προβάρω το χορευτικό της Άντζυ γιατί με ζητάνε και από τα Μπαλσόι.

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  5. Βρε τι ανάρτηση είναι αυτή πρωί πρωί μας έφτιαξες την εβδομάδα!
    Το Σείλι σείλι κορυφαίο!!!
    Σειλινός ολα τα λεφτά!
    Χαχαχα αθάνατες ελληνικές ταινίες!!!
    Φιλιά πολλά και ΚΑΛΗΜΕΡΑ πτηνούλι!!!
    Χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μεγάλο ρισπέκτ στο αμπεμπαμπλόμ του Σείλη-Σείλη.
      Κανονικά θα έπρεπε να έχει γίνει ιντερνάσιοναλ επιτυχία και να χορεύεται σε όλα τα κλαμπς.
      Αλλά μας έφαγαν τα χάλι γκάλι και τα τσα-τσα.
      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  6. Δε μπορώ να δω τα βιντεάκια τώρα αλλά τα φαντάζομαι...

    Μου αρκεί βέβαια για να μου φτιάξει το κέφι το βλέμμα της αριστερά κυρίας στην πρώτη φωτογραφία... είναι και από διαφήμιση για παπούτσια χορού... Τρελό κέφι... Τα φοράς και παθαίνεις κατάθλιψη...

    Α και τα συνολάκια νότες των κυριών που συνοδεύουν τον Κλοντ Φρανσουά βέρι βέρι ιμπρέσιβ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πρέπει να ιδείς τα βίδεα! Αλλιώς πώς θα σε βγάλω αύριο-μεθαύριο στις πίστες να κάμουμε χορευτικό; Εγώ έχω αρχίσει εντατικές πρόβες το κορεόγκραφι της Άντζυ και εκείνο με τους φινλανδούς που είναι ευκολάκι.

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
    2. Τα είδα και αποφάσισα ότι to love you tender είναι πέρα από κάθε φαντασία....

      Αλήθεια πτηνό η angie σε ποια εκπομπή είναι? Είναι αλήθεια της ΕΤ2? Τι ακυρη εκπομπή είναι αυτή. Μια μπροστά κοπανιέται, δυο βαριούνται σε ένα καναπέ και ένας ζωγραφίζει....

      Διαγραφή
  7. Απίστευτο!!! Την Angie δεν την γνώριζα αλλά και το τελευταίο είναι απίστευτο!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Άντζυ ήταν θύμα των διαπλεκόμενων συμφερόντων. Επειδής ποτέ δεν συμμετείχε στα παρεάκια που λυμαίνονταν τότε την ελληνική μουσική βιομηχανία, δεν κατάφερε να κάμει την καριέρα που της άξιζε.

      Τα φιλιά και τις καλησπέρες μου, Irene!

      Διαγραφή
  8. Την Αντζυ δεν τη θυμομουν, αλλα το τραγουδι το θυμαμαι...οπως κι αυτο το ντυσιμο κι αυτο τον χορο επισης....καταλαβε κανεις την ηλικια μου;;; :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από διηγήσεις, φαντάζομαι. Διότι είναι γνωστό ότι οι αναγνώστες του πτηνού είναι έφηβοι και κάτω. :)

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου, Dee Dee!

      Διαγραφή
    2. Χαχα, θα σε στενοχωρισω πτηνο μου. Γεννημενη το '77 εφηβη δε με λες :) Οταν περνανε ομορφα τα χρονια δεν εχουμε τιποτα να φοβηθουμε :)

      Διαγραφή
  9. Καλαμιά στην κάμπο30 Σεπ 2013, 2:52:00 μ.μ.

    Επειδή είμαι άνθρωπος με ευαίσθητες αισθήσεις και έχω τα νεύρα μου από μικρή, δεν κατάφερα να τα δω όλα αλλά και κείνα που είδα δεν τα άντεξα μέχρι τέλους. Αλλά :

    1)Το Φινλανδικό είναι μακράν το καλύτερο. Ο χορογράφος εμπνευσμένος, πρωτότυπος, άξιος ενός ΄Οσκαρ,
    2)Ο Γάλλος είναι ό,τι πρέπει για ν΄αρχίσει κανείς τα ψυχοφάρμακα,
    3)Ο Πάντζας στο Σείλη-Σίλη δεν κατεβαίνει τη σκάλα με οποιαδήποτε κορίτσια. Το ένα, με το ροζ, είναι η Ανουσάκη (και ο πωπός της),
    4)Η ' Αντζι είναι επιπέδου Μαντόνας αλλά η τελευταία την έφαγε στην στροφή γιατί είχε καλύτερα κονέ.

    (Τουρλώνουν, παιδί μου, τους πισινούς τους, όχι γουρλώνουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (1) To φινλανδικό είναι ζούπερ τέλειο! Όταν έχω τις μαύρες μου, είναι ένα από τα τρία βιντεάκια που βάζω για να συνέλθω.
      (2) Ο Κλοντ Φρανσουά είναι πολύ γνωστός στη Γαλλία με τεράστια καριέρα. Για την ιστορία, έπαιρνε ψυχοφάρμακα. Και πέθανε από ηλεκτροπληξία στο μπάνιο του. Ο-μον-ντιε!
      (3) Άστοκαλό! Το Ελενάκι ήταν και δεν το γνώρισα; (αυτό το μάτι σου...)
      (4) Την Άντζι την έφαγαν τα κυκλώματα (και το εννοώ κυριολεκτικά: κάποτε πάτησε εντέλει το καλώδιο)

      (είπα να το πω "γουρλώνουν" για έξτρα έμφαση! Της πίσω δεξιά μπαλέτας, ο πισινός ουχί μόνο γουρλώνει αλλά κλείνει και το μάτι!)

      Φιλιά είπα;

      Διαγραφή
  10. uplifting!με πορτοκαλί γκέτες,ροζ κολάν κ λαχανί μπαντάνα ξεκινώ πρόβες κ αντιγράφω φιγούρες!πόσο ανάγκη το είχα αυτό σήμερα δεν μπορείς να φανταστείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού λοιπόν το είχες ανάγκη, σου το αφιερώνω με όλη μου την αγάπη!
      Την καλησπέρα μου και πολλά, πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  11. Χαχαχα... Απολαυστικό...
    Όσον αφορά το "Σείλι-Σείλι" (που έχεις δίκιο ότι είναι silly), είναι η απάντηση του Βαγγέλη Σειληνού στον Χατζιδάκι: ο Χατζιδάκις είχε παρουσιάσει στην "Οδό Ονείρων" (θέατρο Μετροπόλιταν, καλοκ. 62) τον χορό "Χάτζι-Χάτζι" και ο νεαρός Σειληνός είχε τη φιλοδοξία (όπως έχει πει ο ίδιος) να κάνει κάτι ανάλογο!
    Είναι το πρώτο σχόλιό μου στο μπλογκ σου και σου λέω με την ευκαιρία ότι περνώ πολύ καλά εδώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν την τρίβια πληροφορία δεν την ήξευρα. Ιτ μέικς σενς, νάου!

      Χαίρομαι πολύ που περνάς καλά εδώ. Σαν στο σπίτι σου -φουρνίζω και μπισκότα, θα'ναι έτοιμα σε λίγο.

      Τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  12. Πτηνούλι αν ήξευρες σε τι κακό χάλι ήμουν απόψενες! Και ξαφνικά με έπιασα να σπαρταράω σαν ψάρι έξω από το νερό από τα γέλια!
    Να'σαι καλά!
    Και μάλλον καλά και σε άφησα τέτοια ώρα!
    Απλά εύχομαι μην μου βγουν αργότερα ξινά τα γέλια γιατί τελευταία το παθαίνω απανωτά!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω!

    Εγώ πάντως θα σε ήθελα στο Dancing with the Stars; Τι περισσότερο έχει αυτή η πώς τη λένε ... Γκαλένα Βελίκοβα; :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως βγήκαν! Ξινά τα γέλια! :(((

      Διαγραφή
    2. Κάτι ψυχανεμίστηκα ότι δεν πάει καλά, από τις βροχές και τις συννεφιές στη σημερινή σου ανάρτηση. Ελπίζω να είναι περαστικές οι μπόρες. Μην μου πτοείσαι, όλα στριφογυρίζουν κι ανεβοκατεβαίνουν στη ζωή.

      Τα φιλιά μου και τις ευχές μου!

      Διαγραφή
  13. Για να καταλάβω...το I wanna love you tender είχε τόση επιτυχία που έγινε και παρωδία; (Μα τι κιτσαρία αυτοί οι Σκανδιναβοί;)

    Για τους μη ισπανόφωνους, να επισημάνω ότι η Ραφαέλα κάνει έναν ύμνο στο γκρίκ καμάκι αφού "για να είσαι καλά στον έρωτα να έρθεις στο νότο".

    Σ' ευχαριστώ για το όψιμο δώρο γενεθλίων. Κρίμα που δε το είδα στην ώρα του να το χορέψω μετά τα κεράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το I wanna love you tender κυκλοφορεί εδώ και καιρό στο ίντερνετ ως το "χειροτερότερο βίντεο κλιπ έβερ". Όπως καταλαβαίνεις έχει γίνει viral και έχει εμπνεύσει πολλούς στο να το μιμηθούν! Πραγματικά απορείς με τον ελεύθερο χρόνο τους!

      Η Ραφαέλα υπόσχεται, ο γκρικ καμάκι πραγματοποιεί.

      Χρόνια Πολλά, σου είπα; ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!!! (θα μπορούσες να κεράσεις βέβαια και κάνα γλυκό.... όχι, λέω εγώ τώρα!)

      Διαγραφή
    2. Έχει μείνει ένα κομμάτι από τούρτα πραλίνα με επικάλυψη μαύρη σοκολάτα από τον Ασημακόπουλο στο ψυγείο. Μμμμμ... Όποτε θέλεις περνάς να κεράσω (μην αργήσεις όμως γιατί με το ζόρι το φυλάω). Σ' ευχαριστώ για τις ευχές. Ζυγάκι κι εγώ και το blog, γι' αυτό ταιριάξαμε. Φιλιά!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts