Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

Λευκές νύχτες καλαματιανές


Την προηγούμενη βδομάδα, έζησα μία λευκή νύχτα! Όχι από εκείνες που μετράς προβατάκια και δεν σε παίρνει ο Μορφέας. Ούτε από εκείνες του Ντοστογιέφσκι με τον νεαρό π´αναζητούσε τον έρωτα. Μήτε από τις άλλες τις χορευτικές με τον Μπαρίζνικοφ να προσπαθεί να αποδράσει από τα σοβιέτ χορεύοντας -δεν τα καταφέρνω στις πουέντ!


Περί σόπινγκ πρόκειται! Στο τόπικ Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, είμαστε! Όχι στη Νέα Υόρκη, αλλά στην Καλαμάτα! Με κοιτάς με απορία και ανησυχώ! Κάτσε να σου το εξηγήσω. Το Σάββατο 31 Αυγούστου, όπως ξεύρεις, τελείωσε ημερολογιακώς το καλοκαίρι. Αλλά τελείωσαν επίσης και οι εκπτώσεις -που παρενθετικά θα πω ότι ήσαν φέτος αρκετά γερές, πήρα καναδυό τσίλικα τι-σερτς με ωραιότατες στάμπες που μου πάνε μούρλια και ένα ζευγάρι αθλητικά νάχω να τρέχω στα τζόκινγκ μου. Πάλι τον έχασα τον ειρμό, κάτσε να το ευθυγραμμίσω.


Ο Δήμος της Καλαμάτας απεφάσισε και ένεκα της λήξης των εκπτώσεων, να οργανώσει γκραν ιβέντ υπό τον τίτλο ¨Λευκή Νύχτά¨. Όλα τα καταστήματα της πόλης παρέμειναν ανοιχτά από τις οκτώ το βράδυ έως τις τέσσερις τα ξημερώματα και μάλιστα, με συγκλονιστικές εκπτώσεις -τύπου μπες στα Μπέρσκα, πάρε μία σακούλα και γιόμισέ την μπλουζάκια! Και για να γίνει το πάκεϊτζ ακόμα πιο θελκτικό, οργάνωσε σε συνεργασία με διάφορες εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής, μία σειρά από εκδηλώσεις σε διάφορα σημεία της πόλης. Λάτιν πάρτι σε πλατείες, επιδείξεις τραμπολίνο σε σταυροδρόμια, δωρεάν αναψυκτικά και μπαλόνια στα πεζοδρόμια! Σου μιλώ για υπερπαραγωγή!


Θα πεις, τί μας τσαμπουνάς ωρέ πτηνό, για μαγαζιά και εκπτώσεις; Εδώ εμείς στο σούπερμάρκετ και με δισταγμό, μπαίνουμε. Ρούχα, φοράμε τα προπέρσινα και από παπούτσια, τη βγάζουμε με σαγιονάρες και καλά λόγω τρέντι -ποιώντας την ανάγκη, φιλοτιμία! 


Κι όμως, όπως φάνηκε από το πείραμα της Καλαμάτας, ο κόσμος διψάει για τέτοιες εκδηλώσεις. Και για ρίαλ προσφορές! Στο κέντρο της πόλης οχτώμιση το βράδυ γινόταν το αδιαχώρητο! Αλλόφρονες κορασίδες με αγκαλιές από ρούχα τρέχανε στα ταμεία, νεολαίοι είχαν ριχτεί με μανία στα αθλητικά παπούτσια και στα μπλουζάκια, κιουρίες μιας κάποιας ηλικίας ψωνίζανε γυαλιά και μαντίλες, αλλαφιασμένοι υπάλληλοι προσπαθούσαν να συγκρατήσουν και να εξυπηρετήσουν τα πλήθη!


Ναι, ο κόσμος διψάει για τέτοιες εκδηλώσεις! Και τις υποστηρίζει και τις αγκαλιάζει και σπεύδει να συμμετάσχει σε αυτές! Κι εκεί που λες, πάει τελείωσε το καλοκαιράκι, θα κλειστούμε όλοι σπίτια μας να κλάψουμε την κρίση, γιόμισαν οι δρόμοι με χαρές κι άνθισαν οι πλατείες!


Επειδής σε ξεύρω τι τζαναμπέτης είσαι, θα με ρωτήξεις και ποιός πληρώνει ωρέ πτηνό όλο ετούτο το νταβαντούρι; Είναι οι Δήμοι για τέτοια έξοδα; Μη μου ανησυχείς αναγνώστα και δεν σε ξοδέψαμε για να στήσουμε το σόπινγκ πάρτι. Τα λάτιν ήταν προσφορά σχολής χορού, τα τραμπολίνο τα οργάνωσε γνωστό γυμναστήριο της πόλης, οι μουσικές οργανώθηκαν από τα κλαμπς και τους ντιτζέις, τα φαγητά και τα ποτά σού τα κέρναγαν οι καταστηματάρχες. Και ο Δήμος δηλαδής, τί έκανε; 


Έβαλε την ιδέα, κινητοποίησε τους εμπόρους, έστησε το κόντεξτ, κάλεσε τον κόσμο. Κι έτσι απλά, χωρίς μεγάλο μπάτζετ, έστησε από το τίποτα μία τεράστια γιορτή! Που κράτησε ως αργά τη νύχτα! Παρασυρμένος μέσα στη χαρούμενη λαοθάλασσα, σκεφτόμουν το παρατημένο και υποβαθμισμένο κέντρο της Αθήνας. Και την αδυναμία (για να μην πω τίποτις πιο χοντρό) του εκείθε Δήμου να αναλάβει μια οποιαδήποτε πρωτοβουλία για να μας σώσει από τη μιζέρια. Η Καλαμάτα παραδίδει μαθήματα προς κάθε ενδιαφερόμενο.

51 σχόλια :

  1. Μικρές, απλές, έξυπνες κινήσεις χωρίς πολλά κολλήματα. Τέτοια χρειαζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοιες ιδέες μπορεί κανείς να ξορκίσει και την κρίση και τη μιζέρια! Θέλει φαντασία το πράμα και τόλμη!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Αχ δεν τό ξερα που είμαι με 200 μπλουζάκια πλύνε - βάλε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να σου το πω κι εγώ: χρειάζεται μία ανανέωση η γκαρνταρόμπα σου! Μπορείς να δωρίσεις τα μπλουζάκια σου να ντυθεί μία μικρή πόλη της Αφρικής και να έρθεις Καλαμάτα για ένα φρες σταρτ! Και θάχεις κάμει το καλό τύπου Μαριάννα Βαρδινογιάννη και θάχεις ολοκαίνουργια κολεξιόν στην ντουλάπα σου! Μιλάμε για win-win situation!

      Διαγραφή
  3. εγω δεν ψωνίζω σε κοσμοπλημμύρα ,αλλά τη βόλτα μου θα την έκανα ευχαρίστως!
    Η Καλαμάτα είναι απο τις αγαπημένες μου πόλεις ,κυριως μετα το σεισμό...

    τωρα συμπόνεσα και τον Τρεμένς! πάω να του ψωνίσω,κρίμα να μην εχει αλλαξιά !

    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω σου λέω

      Medium παρακαλώ και αν έχει V το μπλουζάκι να είναι διακριτικό γιατί είμαι και μεγάλος άνθρωπος, επίσης ό,τι χρώμα θες εκτός από σομόν, δεν ταιριάζει με την επιδερμίδα μου, την σκοτώνει - κυριολεκτικώς!

      Διαγραφή
    2. Νάσια μου, γινόταν το αδιαχώρητο! Σε κάποια μαγαζιά, δεν χώραγες καν να μπεις! Αφού λέει ξεπούλησαν τα πάντα όλα ως τη μία τα μεσάνυχτα και μετά έβλεπες κενά μαγαζιά! Ως και το φαγητό τελείωσε σε αρκετά εστιατόρια και δεν είχε ο κόσμος να ντερλικώσει! Χιουτζ σαξές το ιβέντ!

      Διαγραφή
    3. Tremens, είδα κάτι ζούπερ μπλουζάκια που θα σου πήγαιναν χάρμα! Τα V πάντως κι εγώ τα αποφεύγω (λόγω ράμφους) και τα επενδύω με λευκό ή μαύρο φανελάκι εκ των έσω, να σιάχνει κάπως το πράμα!

      Διαγραφή
  4. Κοίτα που τα μαθαίνω πάντα τελευταία, δυο ώρες δρόμο!
    χεχε! Όντως υπερπαραγωγή δείχνουν οι φωτογραφίες σου!
    Άλλη φορά η ενημέρωση να πέφτει προ της υπερπαραγωγής παρακαλώ! αχαχα!
    Φιλάκι πτηνούλι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στ´ομολογώ πως κι εγώ τυχαία βρέθηκα και με εξέπληξε το όλο ιβέντ!
      Μακάρι να το ήξευρα νωρίτερα, να σου το ψιθύριζα!
      Φιλιά πολλά και καλημέρες!!

      Διαγραφή
  5. Είχε πράγματι πάρα πολύ κόσμο και για τον επισκέπτη ίσως φαινόταν ενδιαφέρον όλο αυτό, αλλά για τους Καλαματιανούς, είχε και θετικά και αρνητικά. Κατά τη γνώμη μου δεν ήταν καλά οργανωμένο... Επίσης, να πω και την άλλη όψη της εκδήλωσης, που κόσμος κυριολεκτικά ποδοπατιόταν για να καταφέρει να τσιμπήσει ένα μεζεδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρότι καταλαβαίνω ότι το νταβαντούρι δημιουργεί και τα προβλήματά του, ειλικρινά εύχομαι να γιομίσουν οι πόλεις μας τέτοια νταβαντούρια, μπας και ξορκίσουμε λιγάκι τη μιζέρια! Μακάρι η Αθήνα (αλλά και η Θεσσαλονίκη) να διδαχθούν τίποτις από την Καλαμάτα γιατί η ερήμωση του κέντρου της πρωτεύουσας εκπέμπει ες-όου-ες!
      Πολλά πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. Ναι από αυτή την άποψη έχεις δίκιο! Το κέντρο της Καλαμάτας, μετά την πρόσφατη ανάπλαση έχει αλλάξει τελείως! Και γενικά διοργανώνονται αρκετά τέτοια "νταβαντούρια" από τότε που η κρίση μας χτύπησε την πόρτα... Βλέπεις δηλαδή πως δημοτικοί φορείς/καταστηματάρχες/κάτοικοι προσπαθούν να βρουν μικρές διεξόδους!

      Διαγραφή
    3. Είμαστε πολύ υπέρ των πρωτοβουλιών! Άντε και του χρόνου, με καλύτερη οργάνωση και ακόμα περισσότερο κόσμο! :)

      Διαγραφή
  6. Εύγε στους καλαματιανούς που δεν ξέρουν μόνο από καλό λάδι...το τερπνόν μετά του ωφελίμου και οι μαγαζάτορες ευχαριστημένοι που πούλησαν την πραμάτεια τους και οι καταναλωταί που επιδόθηκαν σε αθεράπευτο τζαμπαντάν σόπινγκ!Και μετά σου λέει ότι δεν έχει μυαλό ο Έλληνας...(παρεμπιπτόντως δεν ήξερα ότι φοράν και αθλητικά τα πουλιά):))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιότατη ήταν η πρωτοβουλία και χίλια μπράβο σε όποιον τη σκέφθηκε και την οργάνωσε! Τόσο κόσμο να περιπατεί και να ψωνίζει, δεν βλέπεις στην Αθήνα, ούτε τα Χριστούγεννα με τα δώρα!
      Όσο για τα αθλητικά παπουτσάκια, τα φορούμε εμείς τα πτηνά μονάχα για το τζόκινγκ μας!
      :)

      Διαγραφή
  7. Χαχαχαχααα !!! Μέγα Μπράβο στην Καλαμάτα !!! Αυτός ο πανικός που περιγράφεις (στην νιοστή) γίνεται εδώ στο "νησί" κάθε 26η Δεκεμβρίου, που είναι η πρώτη μέρα των χειμερινών εκπτώσεων. Μιλάμε, γίνεται ΤΗΣ $%&(#@)$ !!! Πατείς με, πατώ σε ... ξεμαλλιάσματα, καταστάσεις του στυλ άσ'την-κάτω-την-Λουί-Βιττόν-μωρή-εγώ-την-κοίταξα-πρώτη και δεν συμμαζεύεται !!! Γίνονται τρελές εκπτώσεις όμως !!! Φίλοι μου έχουν πετύχει κι έχουν αγοράσει καινούρια τηλεόραση plasma SONY 42inch με £30 (από το κατάστημα της SONY) και κοστούμι BOSS με £10 !!! Κόντεψαν να χάσουν την ζωή τους στη μάχη όμως, χαχαχαχαχα !!! Πρώτη φορά που πήγα κι εγώ να χαρώ εκπτώσεις και νόμισα πως είχα διακτινιστεί στον πόλεμο του Κόλπου ! Μόνο χημικά και πύραυλοι εδάφους-εδάφους που δεν έπεφταν !!! Έκτοτε αγοράζω μόνο φουλ πράις και ονλάιν. Την θέλω την ζωούλα μου - χαχαχαχαχαχαα !!!

    Το μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ όμως το λέω στην Καλαμάτα, διότι έκανε πράξη κάτι για το οποίο φωνάζω συνέχεια: την συλλογική εθελοντική προσπάθεια για έναν κοινό σκοπό. Η κοινωνία της Ελλάδας είναι η ιδανική κοινωνία για ν' ανθίσουν ανάλογες προσπάθειες και είναι πολύ μεγάλο κρίμα που δεν συμβαίνει σε ευρύτερη κλίμακα. Ακόμα μεγαλύτερο ΜΠΡΑΒΟ θα τους πω βροντοφωνάζοντας, εαν την Λευκή Νύχτα την καθιερώσουν και για τα επόμενα γίαρς του καμ και αν ακούσω για την ανάληψη τέτοιων πρωτοβουλιών και για άλλες εκδηλώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εσύ πολύ καλά το φωνάζεις, αλλά ποιος σε ακούει! Οι συλλογικότητες στην Ελλάδα σπάνια καταφέρνουν να ευδοκιμήσουν και να αναπτύξουν δράσεις. Όσο για τις εκπτώσεις στο νησί, τις έχω ζήσει και έχει φοβηθεί το μάτι μου! Για να εξασφαλίσω καναδυό παντελονάκια σε χαμηλή τιμή, έφθασα ξεπουπουλιασμένος στο ταμείο, εκεί στην Oxford Street!
      Μακάρι πάντως να αναλαμβάνονται τέτοιες πρωτοβουλίες και στην Ελλάδα, μπας και ξυπνήσουμε λιγάκι από το λήθαργο της μιζέριας και της κακομοιριάς μας!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. H Καλαμάτα είναι πολύ μπροστά...

    Και είναι και αγαπημενή μου γιατί έχω ψωνίσει κολλητή απο εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιότατη η Καλαμάτα, με μερικές ακόμα επεμβάσεις και λίγη φροντίδα από το Δήμο για τους κοινόχρηστους χώρους και τα πάρκα, θα μπορούσε να γίνει μία από τις πιο συμπαθητικές πόλεις της Ελλάδας!

      Διαγραφή
    2. Χαχα, Χριστίνα, τα ίδια "ψώνια" κάναμε από Καλαμάτα! ;-)

      Διαγραφή
    3. Ψωνίσαμε από σβέρκο....:Ρ

      Διαγραφή
    4. Εγώ βλέπω ότι τα ψώνια που κάνατε ήταν πολύ συμφερτικά και σας πηγαίνουν!
      :)

      Διαγραφή
  9. Μα να είμαι σχεδόν δίπλα και να το μάθω 2 μέρες μετά; Πολύ μου κόστισε που έχασα τούτη τη γιορτή. Στο μέσα μου, γιατί για την τσέπη μου ήταν σωτήριο! :-)
    Πολύ ωραία η πρωτοβουλία του Δήμου, έμαθα από όσους γνωστούς βρέθηκαν εκεί πως ήταν μια εξαιρετική διοργάνωση και μια πολύ όμορφη βραδιά. Μακάρι να υπάρχουν συχνά τέτοιες πρωτοβουλίες!

    Καλημέρα πτηνό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όντως εξαιρετική η βραδιά, με κόσμο, τζέρτζελο και μία διάχυτη χαρουμενιά! Πολύ μού αρέσει όταν οι επαρχιακές πόλεις και οι τοπικές κοινότητες παίρνουν πρωτοβουλίες και κερδίζουν το ενδιαφέρον και τις εντυπώσεις! Παλιά, όλα γίνονταν στην Αθήνα και τριγύρω ερημιά! Τώρα έχουν αρχίσει να αντιστρέφονται τα πράγματα και πολύ το απολαμβάνω!

      Διαγραφή
  10. ναι δεν το ήξερα να ξενυχτήσω για να αγοράσω φθηνά. Μην αγοράσω. ποτέ. Ατσα ομως η Καλαμάτα...
    ατσα οι κυρίες κάποιας ηλικίας!!!
    εγώ ειμαι κάποιας ηλικίας βαριά ομως.. δεν κουνιέμαι. ειμαι του καναπέως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω ως φανατικά αντιξενύχτης (τα πτηνά κοιμόμαστε με τη δύση του ηλίου)! Αλλά εντάξει, δεδομένου ότι το χάπενινγκ ξεκίνησε από τις οχτώ και ότι κάμει ακόμα ζέστη και μπορούσε κανείς να το συνδυάσει με απογευματινή βόλτα, χωρίς να ξενυχτήσει κατανάγκη, ευπρόσδεκτη η πρωτοβουλία!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Καλαμιά στην κάμπο6 Σεπ 2013, 1:56:00 μ.μ.

    Αγαπημένε μου Πιγκουίνε,
    πρέπει να αισθάνεσαι πολύ περήφανος που έχεις για φίλη σου -και πιστή οπαδό σου- την Καλαμιά, αναντάμ παπαντάμ Καλαματιανή και ως εκ τούτου μοντέρνα, πανέξυπνη, προοδευτική, ρηξικέλευθη, ριζοσπαστική, με πρωτοπόρες ιδέες κλπ.κλπ. δηλαδή, όπως ακριβώς και η πόλη που την γέννησε( και εννοείται και πολύ... μετριόφρονα και ταπεινή).
    Χαχαχα, νόμιζες, ότι, όταν σου έλεγα ότι η Πελοπόννησος είναι το καλύτερο μέρος της Ελλάδος, τα παραέλεγα, έτσι;

    Φιλιά και χαιρετισμούς από τα όρη και άγρια βουνά της Αργιθέας όπου μια ψυχρούλα πάντως την έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισθάνομαι υπερήφανος για τη φίλη μου ανυπερθέτως! Και δεν ξεύρω για τη λοιπή Καλαμάτα, αλλά η αγαπημένη μου Καλαμιά τάχει όλα αυτά τα χαρίσματα κι ακόμα περισσότερα!
      Όσο για την Πελοπόννησο, την αγαπάμε πολύ και την τριγυρνάμε σε κάθε ευκαιρία! Θα ιδείς αρκετή Πελοπόννησο και στις επόμενες εβδομάδες -πτηνό θα σουρτουκέψει αρκετά, στα μέρη κάτου απ´τ´αυλάκι! Αλλά την Αργιθέα σου και τη δροσιά της, τα ζηλεύω...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Να μου "ζήσεις" ΚΑΛΑΜΑΤΑ!!!
    Γιατί έχω και εκεί 1/4 γονεϊκής ρίζας, αγαπητό μου πτηνό, και προφανώς αν δεν το παινέψω μπορεί και να σηκωθεί και να με "χαιρετίσει" :-)))

    Τις ιδέες τις κάνουν οι άνθρωποι και αυτό που πρέπει να γίνει, είναι να ξεκινήσουν οι άνθρωποι να σκέφτονται και να ξεκολλήσουν από την μουρμούρα και την τζαναμπετιά πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε και καλαματιανή λοιπόν! Να τις χαίρεσαι όλες τις καταγωγές σου, είναι σημαντική η ταυτότητα και ακριβή μας περιουσία!
      Και ναι, πρέπει κάποια στιγμή να αναλάβουμε πρωτοβουλίες και να ρίξουμε ιδέες! Αρκετά την κλάψαμε την κρίση, οφείλουμε να πάμε παρακάτω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. μπράβο στο δήμαρχο καλαμάτας. μακάρι να γινόταν και στην αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ η καημένη η Αθήνα έχει αφεθεί από όλους στην παρακμή της!
      Μακάρι ν´άλλαζε τίποτα, αλλά δεν είμαι πολύ οπτιμίστικ, ria μου!

      Διαγραφή
  14. Η Καλαμάτα διδάσκει τρόπους...
    Ας ακολουθήσουν κι άλλες πόλεις και κυρίως η Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέψου τι θα γινόταν στην Ερμού και πόσο θα ζωντάνευε το κέντρο με μία τέτοια πρωτοβουλία! Και οι έμποροι θα ήσαν ευχαριστημένοι και ο κόσμος που θα μπορούσε να ψωνίσει στο πάμφθηνο!
      Τόσο δύσκολο είναι πια;

      Διαγραφή
  15. Τέλειο !!!! Αντε και στην Αθήνα !!!
    Λες να τα καταφέρει κι ο Καμίνης να στήσει τέτοιο πάρτυ;
    Μμμμμμ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη στον Καμίνη (αν είχα δηλαδής και ποτέ...).
      Η κρίση δεν μπορεί να είναι ελαφρυντικό για τα πάντα: είναι αποτυχημένος και λυπάμαι πολύ. Όχι για αυτόν, αλλά για την Αθήνα.

      Διαγραφή
  16. Α, το είδα κι εγώ σε αφίσα (ήμουν κι εγώ καλαμάτα - και λοιπά κατωαυλακιώτικα- φέτος, έχω και φωτό αλλά ντρέπουμαι να παραπέμψω). Πλήρες ρεπορτάζζζζ (με αξάν). Για πολλοστή φορά, διασκεδαστική γραφίδα (να λέω πληκτρολόγηση πια;). Μπράβο σου.
    Ε.
    υγ 1. σαν πολύ δε γυρνάς στο νησί μας;
    2. νομίζω ότι και κάπου άλλου έγινε το τζέρτζελο παλιότερα, δε θυμάμαι πού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίαρ Ε., χαίρομαι που σου άρεσε το ρεπορτάζζζ, πτηνούλι έκαμε σόπινγκ θέραπι στη Μεσσηνία! Η γραφίδα / πληκτρολόγηση είναι εκ προθέσεως διασκεδαστική, διότι η σοβαροφάνεια είναι πολύ μπόρινγκ. Και τελοσπάντων, με τέτοιο ράμφος, πώς να με πάρει κανείς στα σοβαρά;
      υγ 1. Παρότι από το Βορρά, το νησί σας το λατρεύω!
      υγ 2. Αλήθεια; Και το έχασα; Τερίμπλ!!!

      Διαγραφή
  17. Του χρόνου θυμήσου θα τον μιμηθούν πολλοί δήμοι.
    Η μίμηση είναι εύκολη ,οι πρωτότυπες ιδέες είναι δύσκολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τους μιμηθούν κι άλλοι! Σου μιλώ για τρομακτικό σαξές: ήρθε κόσμος από όλη την Πελλοπόννησο!!!

      Διαγραφή
  18. Μάλλον γιόρτασαν επειδή πήγες εσύ...λίγο είναι να έρχεται ολόκληρος πιγκουίνος στα μέρη σου?
    Πάντως σαν κίνηση πραγματικά ήταν πολύ καλή!!..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι παρότι χορτασμένος από επισημότητες, με συγκίνησαν οι εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν προς τιμή μου! Πτηνό μεγαλύτερο σελέμπριτι και από τις Καρντάσιανς!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Σαν θα (ξανα)πας στην Καλαμάτα, σφύρα μας κι εμάς.
    Πριν το ιβέντ, όχι άφτερ...
    Πλήρες, ενημερωτικό και απείρου κάλους το πτηνο-ρεπορτάζ σου!
    Μπράβο στα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το υπόσχομαι να ειδοποιήσω έγκαιρα νεξτ τάιμ!
      Πάντως το ιβεντ πραγματικά με εντυπωσίασε: με όλον αυτόν τον κόσμο στους δρόμους, σε συνέπερνε κι εσένα η χαρουμενιά, ήθελες δεν ήθελες!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Καλέ τι καταπληκτικη κίνηση και εξυπνη.
    Μπραβο στους Καλαματιανούς.
    Ζήλεψα.
    Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούπερ έξυπνη κίνηση, συμφωνώ απολύτως!
      Και παρότι είχα κάμει ήδη τα ψώνια μου στις αθηναϊκές εκπτώσεις, όλο και κατι ψώνισα το έρμο πτηνό!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Κλαιω εντυπωσισμενη-με τη Τυρινθα!χαχαχα απιστευτη περιγραφη!ψωνισα απο Τσαινα Ταουν,"χτυπησα¨"και μπλουζακια και μαντηλες απο Καλαματα,εκανα και διακοπες φθινοπωρινες...,αποθηκευσα και ασπρομαυρη χρωματιστη φωτ-συγκλονιστκη η φωτ με τη μεταναστρια!!!!!-
    που θελω να καταληξω που λεει και ο φιλος μου Πιγκουινος:
    κοσμογυρισμενη νοιωθω σημερα...
    ζηλευω φθινοπωρινες διακοπες,που μυριζουν ΑΥΓΟΥΣΤΟ,εδω πανω μυριζει Οκτωμβρη βρεχει καθε μερα,
    ζηλευω φωτ και αναρτησεις...
    ρισπεκτ για ακομη μια φορα,υποσχομαι να μην αφηνω τοσες αδιαβαστες αναρησεις διοτι αντε να ταξινομησω τοσες πληροφοριες στο μυαλο μου μεγαλη γυναικα...αχχαχαχ
    Τα σεβη μου και τις καλημερες μου!Καλη συνεχεια στις διακοπες,και ας ζηλευουμε ολοι εμεις!!!!!!!!!!¨:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο να αμελήσεις το πτηνό και σου μαζεύεται ένας σκασμός αναρτήσεις! Είπαμε, την πολυλογία την έχει εύκολη. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε το ποστ για την Τίρυνθα. Και εκείνο το άλλο με την Τσάινα Τάουν.

      Όσο για τις φθινοπωρινές διακοπές, τη χρειαζόμουν αυτήν την ανάπαυλα, διότι ο χειμώνας προβλέπεται δύσκολος, απαιτητικός και ήδη δείχνει τα δόντια του (ουχί το χαμόγελο της κολγκέιτ, αλλά κάτι κυνόδοντες τεράστιους μη-χειρότερα!).

      Μην μου ανησυχείς πάντως καθόλου. Πτηνό δεν πτοείται και συνεχίζει να φοράει το πιο λαμπερό του χαμόγελο. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  22. :):):) με αποροφησαν τα σχολια στην αναρτηση σου "τοπογραφια του τρομου"ηταν γνωστες φια μενα οι φωτ απο τις βολτες μου, αλλωστε ειναι περσινη η αναρτηση σου -δεν ηταν διανθισμενες βεβαια απο ατσχολια σου και μαζι σου.....για ακομη μια φορα διαπιστωνω ποσο μονολιθικες αποψεις μπορει να υπαρχουν ,,,ευγε στην υπομομη σου και μαλλοον εισαι και ευγενης πολυ θα λεγα γμτ μου....δεν μπορω να συνεζισω στις επομενες αναρτησεις νυσταξα και αυριο θα παω συναμενη κουναμενη στο γραφειο παλι κατα τις οκτωμιση....χαμογελο κολκειτ χαχαχαχχα απιστευτος!!!!!!!!!!!και καληνυχτα~!!!!!!!!!!αιμ ντετ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τα πτηνά έχουμε μεγάλη υπομονή και ευγένεια - εκτός από τους κότσυφες που είναι εντελώς παλιοχαρακτήρες και τα φλαμίγκο που είναι γεια-σου! :)

      Την καλημέρα μου με χαμόγελο κολγκέιτ!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts