Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Quatre Vingt


Ε ναι λοιπόν: quatre vingt! Όπως λέμε "ογδόντα", στα γαλλικά. Που αν δεν το ξεύρεις, το ογδόντα εκεί στα Παρίσια, αποδίδεται με τη φράση "τέσσερις (φορές) το είκοσι". Ναι, είναι κάτι για το οποίο τους κοροϊδεύουμε χρόνια. (Και που να ιδεις πώς λένε το ενενήντα εννιά. Σε επίπεδο σορμπόν τρουά φθάνεις για να το πεις.)



Γιατί στα λέω όλα αυτά; Α ναι! Οζορντουί έχουμε αφιέρωμα στη γαλλική μουσική της δεκαετίας του '80. Πουρκουά, θα με ρωτήξεις. Μα διότι πτηνό λατρεύει και τα δύο: και τη γαλλική μουσική και τη δεκαετία του 80. Και τελοσπάντων, γουάτς νοτ του λάικ; Τις βάτες, την περμανάντ ή τα κολάν;



Ξεκινάμε βασιλικά! Ή έστω πριγκιπικά. Η Στεφανί του Μονακό ανάμεσα στα λοιπά χόμπις που ανέπτυξε κατά καιρούς για να σκοτώνει το χρόνο της ("το χρόνο της" είπα, δεν είπα "τη μαμά της" -μην επιμένεις, δεν υπάρχουν αποδείξεις λέμε!), έκαμε μόντελινγκ, ασχολήθηκε με το σχεδιασμό ρούχων και έβγαλε και καναδυο δίσκους. Κι ενώ υπό άλλες συνθήκες, θα έλεγες "κάτσε κουκλίτσα μου στην πισίνα σου στα μόντε κάρλα και μην μας ζαλίζεις", το Ouragan είναι ως και πολύ συμπαθητικό. Και από φωνή, κορμάρα.



Η μικρή Βανέσα Παραντί -πολύ πριν μπλέξει με τον Τζόνι Ντεπ, τον Λένι Κράβιτς και τα ναρκωτικά- τραγουδά με αφοπλιστική παιδικότητα, το Joe le Taxi, έναν ύμνο προς τον απανταχού αυτοκινητιστή! Το γατίσιο μάτι και η ερμηνεία-νιαούρισμα είναι πάντα τρέζ ιρεζιστίμπλ για το γαλλικό κοινό, που κάτι τέτοια θέλει για να μερακλώσει.



To 1987 η μεγαλύτερη γαλλική επιτυχία της δεκαετίας έρχεται με το Voyage, Voyage και την σουπέρμπ ερμηνεία της Desireless. Ένδεκα ετών ήμουν, αλλά το πήρα πολύ κυριολεκτικά το άσμα: εξού και από τότε, ταξιδεύω! Το τραγούδι είναι ένα από τα καλύτερα των 80s, αλλά παρακολουθώντας το βιντεοκλίπ, οφείλεις να διαπιστώσεις πως το μαλλί της Desireless εξακολουθεί να κάμει κοντράστ με το προσωπάκι της. Ως και την περμανάντ, έρχεσαι και αναπολείς ως λύση.


H Celine Dion πριν την ανακάλυψη της βαφής μαλλιών, της χαλάουα και της τσιμπίδας για τα φρύδια, θριαμβεύει στη Γιουροβίζιον. Ντυμένη μπομπονιέρα και με το βλέμμα της αποφασισμένης σαλαμάνδρας, εφώναζε να μην φύγουμε χωρίς αυτήν (ne partez pas sans moi!) και επειδής τότες επιδείξαμε μεγαλοθυμία και της δώκαμε τα ντούζ πουά της, μας κατσικώθηκε για χρόνια και μας πήρε τ´αυτιά με εκείνον τον Τιτανικό -που μαύρη η ώρα κι η στιγμή που βρήκε (α) το παγόβουνο και (β) τη διανομή στις αίθουσες! Η Celine τότες εκπροσωπούσε την Ελβετία. Σήμερα έχει τα λεφτά της εκεί.



Ορίστε και έξτρα μπόνους, ένα εξώφυλλο της αρτίστας από εκείνας τας εποχάς. Ινκόγκνιτο και λίγα λες!



Αλλαγή κλίματος και ηχοχρώματος. Η Κομπανί Κρεολέ τραγουδά με αφρικάνικο κέφι και πολύχρωμο τέμπο, το "σ'ε μπον πουρ λε μοράλ"! Αν δεν είσαι εξοικειωμένος με τη σύγχρονη κουλτούρ φρανσέζ και σε ξενίζει το αφρικανίζμ, οφείλω να σε ενημερώσω ότι η χώρα φέρει έντονες επιδράσεις από τις αποικίες της και έχει αναπτύξει μία μουλτινάσιοναλ φυσιογνωμία που δεν βρίσκεις σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Εν προκειμένω, το άσμα είναι αρκούντως εύθυμο για να κουνήσεις τον πωπό σου!



Αφιέρωμα στη γαλλική ποπ, χωρίς αναφορά στη Μιλέν Φαρμέρ δεν γίνεται! Για πάνω από τριάντα χρόνια άλλωστε, παραμένει η τραγουδίστρια με το πλου-γκραντ-σουξέ στη Γαλλία και με τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στα εξωτερικά. Από τα αμέτρητα τραγούδια της, σου επιλέγω το πιο αγαπημένο μου, το "Sans contrefacon". Σε προειδοποιώ ότι τα κλιπς της Μιλέν είναι συνήθως ολόκληρες ταινίες με ευρωπαϊκές αβαντ γκαρντ πινελιές. Παρότι η ερμηνεία της είναι υποδώρια και ο στίχος της υπαινικτικός, προτείνω να της δώκεις μία ευκαιρία -ακόμα κι αν δεν το μιλάς το γαλλικό.



Και θα σε αφήσω με κάτι εντελώς γνώριμο. Το 1986, η αειθαλής και πολυαγαπημένη France Gall επανέρχεται στα πενήντα της, με μία νέα ιντερνάσιοναλ επιτυχία, αφιερωμένη στην Έλα Φιτζέραλντ. Το "Έλα, ελ α" παίχτηκε πολύ στην εποχή του από τα ραδιόφωνα, τραγουδήθηκε όσο λίγα και διασκευάστηκε στα ελληνικά από τη Μπέθυ Αργυράκη. Κοντολογίς, γνώρισε τις μεγαλύτερες τιμές που μπορούν να αποδωθούν σε άσμα.



* Οι φωτογραφίες με τα μοδάτα κορίτσια στην παραλία είναι από τη γαλλική Vogue (Μάρτιος 2011) και τις βρήκα ταιριαστές. Όχι για να μην λες ότι δεν κάμω και τα ρέφερενς. 

40 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. Γουάου, δεύτερο συνεχόμενο σπριντ! Η γυμναστική, σου επχει κάμει όντως καλό!
      :)

      Διαγραφή
    2. Στο νήμα πτηνό μου, στο νήμα, έχω υπεράξια αντίπαλο!

      Διαγραφή
    3. Καλά δεν το συζητώ: είναι σχεδόν αήττητη εδώ και τόσους μήνες!

      Διαγραφή
  2. αχ!πτηνούλι!για το αφιέρωμα έπρεπε να ζητήσεις φωτο του Τρεμένς τη δεκαετία του '80!!!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Καταστράφηκαν όλες σε μια σεμνή πυρά μια τρελή νύχτα καλοκαιριού. Κακώς βέβαια καθότι διέθετα και φράντζα τότες!

      Μπλε μπλε, λ αμόρ ε μπλε!

      Διαγραφή
    2. Νάσια, αν χρησιμοποιούσα φωτογραφίες μας από τη δεκαετία του 80, το ποστ δεν θα ήταν μιούζικαλ, αλλά γκραν γκινιόλ! Και καλά πες ο tremens πρόλαβε και τις έκαψε, εγώ με την αφάνα και το μαγουλάκι κινδυνεύω με γκράντε διασυρμό! Εντάξει ήμουν και τοσοδούλι πτηνό, ήταν κι ο κόσμος γιομάτος πολύχρωμα μποφάν, περμανάντ και βάτες, έχω κάποια ελαφρυντικά!

      Διαγραφή
  3. Λατρεμένη γαλλική γλώσσα, και ιδιαίτερα τα Joe le taxi και το voyage voyage υπέροχα. Η γλυκιά Celine ήτο τρομαχτικιά, θα μπορούσε επίσης με αυτό ακριβώς το στιλ να πουλά ψάρια στη λαϊκή Αγίου Νικολάου - τόσες και τόσες το έκαμαν, αλλά ήτο πιο ξύπνια και τσαχπίνα και πανδρεύτηκε γέροντα σεβάσμιο μέσα σ ένα τεψί και περνάει ζάχαρη. Τώρα της φέρνουν σε ασημένιους δίσκους τα καλύτερα ψάρια - ουχί ιχθυοτροφείου, πελάγους μόνον, μην σου πω αρχιπελάγους και συγχιστείς. Η Stefanie δε, που εξηφανίσθη; Παντρέυτηκε τον προμηθευτή αλιείας της Celine;

    Ανησυχώ και καλημέρα σας!!! Α, Νάσια, μη μου πεις ότι ανεβάσαμε και οι 2 διότι το χα έτοιμο, copy paste και το έκαμα με απόλυτη επιτυχία, πάω τώρα να γυμνασθώ να μου φύγει η φούρκα που δεν ομιλώ την γαλλική δεόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ θα μείνω στη Στεφανί ,που τότενες κοιτούσα να της μοιάσω!
      μ'άρεσε πολύ το στυλ της και η ''επανάστασή'' της στα βασιλικές διαταγές....
      Παραντί ούτε να τη βλέπω,δε μ'άρεσε ποτέ....το Έλα ελάα πολύ όμορφο και αγαπημένο μου....ωραία η γαλλική γλώσσα αλλά πάντα μπουρδωκλουνόταν η γλώσσα μου να τη μάθω ,χώρια που ντρεπόμουν να μιλήσω με προφορά....ψυχολογικά τι να πεις ;;;;και μου τα εντείνει ο μεσιέ Τρεμένς!

      Τρεμένς το κατάλαβα πως το έκανες copy ...στο εξής όμως θα γράφω τελευταία ,αργά το βραδάκι ....

      Μπον ζουρ πτηνούλι!

      Υ.Γ: εγώ όπως είναι η 2η φωτο της Vogue ξεσκονίζω! πάντα μες τη μόδα είμαι!

      Διαγραφή
    2. Έκτοτεη Σελίν σοβαντίστηκε, ίσιωσε το μαλλί της, έμαθε αγγλικά και πήγε και κατσικώθηκε στο Λας Βέγκας για συνεχόμενη αρπαχτή -με τους γνωστούς λαρυγγισμούς παρηγορεί τους όσους έχουν γκίνια στα καζίνα: νάχεις τον πόνο σου που υποθήκευσες το σπίτι στον μπλακτζάκ, νάχεις και τη Σελίν να σου φωνάζει στ´αυτί!

      Η Στεφανί από την άλλη, μετά από τριανταπέντε γάμους και δώδεκα εξώγαμα, απεφάσισε να αφιερωθεί πλέον στα πριγκιπικά της καθήκοντα, ήτοι ξάπλες, γιόγκες, πισίνες, γκαλά! Σου μιλώ για μεγάλη ταλαιπωρία, ευτυχώς θεέ μου που δεν μας έκαμες πρίγκιπες να υποφέρουμε έτσι!

      Διαγραφή
    3. Αχ Νάσια είσθε σεμνή, εγώ ξεσκονίζω με αδαμιαία περιβολή τώρα το καλοκαίρι, τρομάζει η σκόνη και φεύγει τροχάδην!

      Διαγραφή
    4. Νάσια, καλή χρυσή η Στεφανί, αλλά είχε κάτι ώμους, σαν το Σταλόνε ήταν! Αλόγα από μικρή! Σήμερις δε, αν την εδείς, θα τρομάξεις: είναι πιο λεπτή από τα τότες κι έχουν πεταχτει όλες οι φλέβες της, σαν κινητό μάθημα ανατομίας έχει γίνει! Τερίμπλ, σου λέω!

      Επίσης, θέλω φωτό σου με το ξεσκονόπανο βερσάτσε στο χέρι!

      Μπον ζουρ!

      Διαγραφή
    5. τώρα ούτε να τη δω τη Στεφανί...τότε ήμουν μικρή κι αθώα κορασίδα! μετά με διέφθειρε ο Τρεμένς και όπως βλέπω δε θα ξαναξεσκονίσω ............

      Διαγραφή
    6. Με έχουν πει ένα σωρό πράγματα, σχεδόν χιλιάδες
      Τι όμορφο
      τι έξυπνο
      τι τσαχπίνη
      τι κεφάτο
      τι κρυστάλλινη πηγή της νοέτητος (ναι, και όμως τό χω ακούσει και αυτό)

      Διαφθορές Αθώων Ξεσκονιζόντων Δασκαλών Με Χρυσές Κόμες δεν με έχουν ξαναπεί και χαίρομαι, έχω αλλάξει πίστα, έχω πάει πολύ μπροστά!

      Διαγραφή
    7. Διαφθορέα Αθώων.......

      Διαγραφή
    8. Εγώ ξεύρω ότι με τούτα και με κείνα, έμεινε το σπίτι μέσα στη σκόνη!!

      Διαγραφή
    9. Άσε με γιατί της χύθηκε ο καφές και λέει ότι φταίω εγώ

      Διαγραφή
    10. σχόλιο του συζύγου μου (τωρα που σε διαβάζει πτηνό) :'' ένα σοβαρό μπλογκ υπήρχε ,του το κάνατε ''καλοκαιρινό '' εσύ και ο Τρεμένς''.........

      απαιτώ υπεράσπιση Πίγκου!

      Διαγραφή
    11. Όλα σας τα συγχωρώ, πρώτον, διότι σας έχω αδυναμία και δεύτερον, διότι εχαρακτηρίστηκα "σοβαρό μπλογκ" -τα φχαριστώ μου στον σύζυγο.

      Άσχετο, τι είναι ετούτα που μαθαίνω ότι και καλά θα μούρχεσαι βράδυ αντίς για πρωί; Παρακαλώ για εξηγήσεις!

      Διαγραφή
  4. Ίσως η καλύτερη δεκαετία της ζωής μου από 20 έως 30 χρονών.
    Δεν θέλω να την κατηγορήσω για τίποτα...
    Είναι τόσο σημαντική για μένα όσο καμιά άλλη μετά
    αφού φιλοξένησε τα καλύτερα νιάτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι υπέροχη αυτή η δεκαετία! Με το φαντεζί της, με τα λαμπάντα της, με τα παπάκια και το σκα-σκά-σουσού, με την Πωλίνα και την Αλέξια, με τον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο! Όλα ήταν πιο χαρούμενα και απλά!

      Μπον ζουρ!

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω την γαλλική γλώσσα, αφού σκέφτομαι πολύ έντονα να ξεκινήσω έστω και τώρα να την μάθω, αλλά τα τραγουδάκια δεν τα έχω ξανακούσει πτηνούλι!
    Οσο για την μόδα, η μόδα του 80 πρέπει να μένει ασχολίαστη, γιατί αλλιώς ξεκινάς και δεν σταματάς!
    Χα χα!
    Φιλιά πολλά πτηνούλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, να τα αρχίσεις τα γαλλικά! Έχουν τις δυσκολίες και τις ιδιοτροπίες, σαν όλες τις γλώσσες, αλλά διαθέτουν μία μουσικότητα μοναδική! Άλλωστε, η εκμάθηση κάθε γλώσσας, σου ανοίγει ένα παράθυρο σε μία ολάκερη κουλτούρα και έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης -επομένως, είναι μία αληθινά παιδευτική και ωφέλιμη εμπειρία!

      Τα φιλιά μου και τα μπονζούρ μου!

      Διαγραφή
  6. Αγαπώ '80s!Δεν είχα γεννηθεί βέβαια τότε,αλλά από αυτά που ακούω από την γιαγιά μου ήταν η καλύτερη δεκαετία!Με τα κολανάκια τους,το κοκόρι για φράντζα,τις έντονες βάτες,τις τούλινες φούστες και δεν συμμαζεύεται.Ωραίες εποχές βρε παιδί μου ξέγνοιαστες,μου έχουν πει και η μουσική τους,γαλλική αγγλική ποπ οστεοπόρωση!Κρίμα που δεν το 'ζησα!(σε έπεισα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να το δεχθώ κι ας με πληγώνει, ότι δεν είχες γεννηθεί στα εϊτις! Αλλά και ότι τα έχεις ακούσει από διηγήσεις της γιαγιάς σου, αυτό πάει πολύ! Δηλαδής έλεος, νιώθω εγώ quatre vingt ετών, μετά από αυτό!
      Επειδής είμαι ανώτερος άνθρωπος και μεγαλόκαρδο πτηνό, θα το προσπεράσω και θα σου πω ένα μπονζούρ, να πάει και το παλιάμπελο!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. άσε τη μουσική, η γαλλική βογκ του 2011 είχε υμνο στο κιτς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε πληγώσω, αλλά φοβούμαι ότι ήταν εντιτόριαλ μόδας, τύπου ντυθείτε λατέρνα και βγείτε στους δρόμους! Άβυσσος η ψυχή της βογκ!

      Διαγραφή
    2. τι στο καλό; χάθηκε το γούστο;
      καιρό έχω να δω ωραίο ρούχο και κομψό. μόνο ένας τύπος με παπούτσια που το γύρισε στη μόδα κάτι κάνει. έλληνας. μου διαφεύγει το όνομά του τώρα...

      καλή σου μέρα πτηνό μου!

      Διαγραφή
  8. Bonjour mon ami à plumes !!! :-)

    80's rule σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου !!! Εποχή γκραντ σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής - στην μουσική, στην ένδυση, στην κόμμωση !!! Να 'σουν από μια μεριά να μ' έβλεπες πώς πήγαινα στο σχολείο - με μαλλί περμανάντ (το μαλλί μου είναι σγουρό από φυσικού του εντωμεταξύ, αλλά του είχα πετάξει και μια περμανάντ !) και όρθια ξυσμένη φράντζα, παντελόνι τζην (κολάν), κίτρινη πουκαμίσα με βάτες παίχτη του ράγκμπι και φαρδιά ζώνη από πάνω. Το λουκ ολοκληρωνόταν από μακιγιάζ με μάσκαρα και πορτοκαλί σκιά ματιών από τα βλέφαρα μέχρι πάνω στο άβγαλτο φρύδι !!! Τώρα που με περιέγραψα μου θύμισα το Μπιγκ Μπερντ από το Σέσαμι Στρητ !!!

    Τα τραγουδάκια όλα ένα κι ένα !!! Όμορφα χρόνια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως καταλαβαίνεις, μετά από αυτήν την περιγραφή, θέλω φωτογραφίες!!!
      Χαχαχα, ήταν τράτζικ η αισθητική εκείνης της δεκαετίας. Αλλά είχε το πράμα, μία γλυκιά και αφελή ανοησία, την οποία φοβούμαι πως απωλέσαμε εντελώς τις επόμενες δεκατίες!
      Όντως, όμορφα χρόνια...
      Πολλά φιλιά, Αγγελική!

      Διαγραφή
  9. Επειδή τα κατέχουμε απο την παιδικη ηλικία τα μάθαμε με παιχνίδια και τα μαθαμε εύκολα. Τα γαλλικά λεω. αλλα την δεκαετία του 80 ουδόλως την αγάπησα. Ως μεσήληξ, αγαπώ άλλες δεκαετίες παλαιότερες με Τζόνυ Χαλιντέυ στα πικάπ και Αλαιν Ντελόν στο πανί....
    καλο ΣΚου και καλά ξεμπερδέματα...... με τις μετρήσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπόσχομαι λοιπόν μεγάλη ρετροσπεκτίβα στο παλιό γαλλικό τραγούδι. Πρώτον, για να στο αφιερώσω. Και δεύτερον, επειδή το λατρεύω κι εγώ και μου αρέσει να το σιγοτραγουδώ!
      Ορεβουάρ!

      Διαγραφή
  10. Εδώ μιλάμε για μεγάλη "τεράστια ανασκαφή" και η Εφορεία Αρχαιοτήτων θα μας ζητά άδεια οικοδομής και ανοικοδόμησης, αγαπητό μου Πτηνό!

    Άσε που εμένα μου θύμισες τραγούδι από τα παλιά:

    Τι τριάντα, τι σαράντα, τι πενήντα
    Τι θα πει αν είναι λίγα πολλά
    Η ζωή είναι ωραία ως το τέλος
    και νικάει όποιος ξέρει να γελά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία που το λέει το άσμα: νικάει όποιος ξέρει να γελά!
      Μεγάλη νίκη το χαμόγελο και η αισιοδοξία -σε κάθε εποχή και σε κάθε ηλικία!
      Και επειδής το πτηνό είναι ρετρό ψυχολογίας, υπόσχεται ότι θα επανέλθει στο θέμα ¨σανσόν φρανσέζ¨ με ακόμη πιο παλιές αναφορές!
      Τα φιλιά μου, Πηνελόπη!

      Διαγραφή
  11. Καλαμιά στην κάμπο13 Σεπ 2013, 3:54:00 μ.μ.

    1)Γιατί όμως τη δεκαετία του ΄80 που δεν είναι και η καλύτερη της γαλλικής ποπ;
    2)Γιατί όχι τη προηγούμενη δεκαετία με τους Χάλιντέι, Βαρτάν, Ανταμό, Γκενσμπούργκ κλπ.κλπ.
    3)Γιατί πιστώνεις την αντιπαθέστατη πλην όμως πανέξυπνη και πολυεκατομμυριούχα Σελίν Ντιον στους Γάλλους ενώ είναι Καναδέζα;
    4)Πώς θεωρείται σπουδαία η Βανέσα Παραντί με την τόσο αντιπαθητική φάτσα και την φωνή που βγάζει η γάτα μου όταν της πατάω την ουρά; (κατά λάθος εννοείται γιατί μπλέκεται συνέχεια στα πόδια μου)

    (Καθώς κατάλαβες δεν τρελλαίνομαι για γαλλική ποπ.Να ήταν καμμιά Πιάφ, Μοντάν, Μπρελ....)
    (Στη Φοινικούντα και εκεί γύρω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Κάτι έψαχνα στο γιουτιούμπ, βρέθηκα στο τραγούδι της Στεφανί που είχα καιρό να το ακούσω και -όπως ξεύρεις- δεν θέλω και πολύ για να σου σκαρώσω αναρτησούλα...
      2) Το έχω υποσχεθεί το αφιέρωμα και στα πιο κλάσικ γαλλικά ακούσματα και θα επανέλθω!
      3) Η Σελίν είναι όντως Καναδέζα, κέρδισε τη Γιουροβίζιον με την Ελβετία και έπιασε την καλή όταν πήγε στην Αμερική! Αλλά τη δεκαετία του 80, την ήξευραν μόνο στη Γαλλία, όπου θυμάμαι είχε κάμει τρομερό σουξέ ως παιδί-θαύμα! Τι εποχές κι εκείνες!
      4) Η Βανέσα Παραντί είναι μία αστεία περίπτωση σταρλετίτσας που είναι παγκοσμίως γνωστή για μισή επιτυχία και για ένα σκασμό αποτυχίες (καλλιτεχνικές, στην προσωπική της ζωή κ.λπ.).

      Πιαφ, Μοντάν, Μπρελ... Ωραιότατη ιδέα για ανάρτηση!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Εντάξει η σημερινή ανάρτηση ήταν απολαυστικότατη! Έδωσες ρέστα στον σχολιασμό και πρέπει να σου πω πως έκλαψα από τα γέλια!
    Η συγκεκριμένη δεκαετία ήταν η εκδίκηση του σγουρομάλλη με το φουντωτό μαλλί χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε -τα έιτις είναι ανεξάντλη πηγή έμπνευσης για το πτηνό!
      Αξεπέραστο στάιλινγκ, γλυκερές μελωδίες, απίθανα μαλλιά: τι άλλο να ζητήσει κανείς από τη ζωή του;
      Τα φιλιά και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  13. Τι λες, τώρα;;;
    Φοβερή ανάρτηση.
    Θα την ξανασκαλίσω αύριο με το φως της μέρας, γιατί τώρα παίξαμε το σιωπητήριο με τη σαλπιγγούλα μας... και δεν μπορώ να φχαριστηθώ το youtube.
    Κατρ βεν ντις-νεφ, σι ζε νε με τρομπ πα...
    Μπιζού (όχι φω- αληθινά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την ακούσεις την ανάρτηση, νομίζω θα σου σιάξει το κέφι! Δηλαδής και μόνο για το μαλλί της Σελίν, αξίζει τον κόπο! Και τώρα που είπες ¨μπιζού¨, σε παραπέμπω και εδω:

      http://pigkouinos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_16.html

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts