Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Χουανίτα Μπανάνα!


Ξεύρεις πολλές φορές με ρωτάνε άνθρωποι που με διαβάζουν, "καλά ρε πτηνό, μέσα σε όλη αυτή τη μαυρίλα, πώς μπορείς και βρίσκεις τα κουράγια να είσαι αισιόδοξος, να βολτάρεις και να περνάς καλά;" "Πού βρίσκεις τα λεφτά να ταξιδεύεις;" "Και πού βρίσκεις το χρόνο να γράφεις κατεβατά -σίγουρα δεν δουλεύεις και είσαι κάνας ελεϊνός κηφήνας του συστήματος, δεν εξηγείται!" Μήτε βιομήχανος είμαι, μήτε ρέμπελος, σε διαβεβαιώνω, αγαπημένε αναγνώστα. Και όσο για τη μαυρίλα, κι εγώ το ίδιο χωμένος με σένα είμαι μέσα της. Με αυτήν παλεύω, άλλοτε χάνω, άλλοτε (πιο σπάνια) κερδίζω.



Εντούτοις, ο καθένας από εμάς έχει μία ζωή, ναι; Και επειδής, ετούτη η ζωή μάς εκλήρωσε κι αυτήν την πραγματικότητα έχομεν, γουι σουντ μέικ δε μπεστ οβ ιτ! Εύκολο δεν είναι. Θέλει όμως χαμόγελο το πράμα! Ακόμα κι αν όλα πάνε στραβά. Και υπομονή. Η Ρώμη δεν χτίστηκε μέσα σε μία μέρα. Το λέει και το άσμα των Morcheeba.



Σήμερις λοιπόν, έτσι για αλλαγή, για έξτρα δόση αισιοδοξίας, σου έχω σιάξει μία πλέιλιστ με τραγούδια που μου φτιάχνουν τη διάθεση. Ακόμα κι όταν είμαι στις μαύρες μου. Τραγούδια που μιλάνε για την ανεμελια. Ιτς γκατ του μπι πέρφεκτ! Αγαπημένο από τη δεκαετία του 80, από τους Fairground Attraction. Που το έχω και σε βινίλιο και το είχα λιώσει τότες στο πικάπ. Διότι ήμουν τελοσπάντων και ως νήπιο, της πχιότητας. Η τραγουδίστρια φέρνει λίγο σε Σοφία Φιλιππίδου, αλλά τα λέει κανονικά τα ρω. Του έρωτα.



(Η Αλίκη) σήμερα, πρωτογνώρισε τη χαρά, χτύπησε η καρδιά της πιο τρυφερά, σήμερα ψάχνει να βρει σωστό σκοπό, για να πει με τι έρωτα σ'αγαπώ. Κι εσύ το μόνο που αναρωτιέσαι είναι πώς το πήρε βρε αδελφέ, το δίπλωμα οδήγησης. Χαλάλι!


Ο εξαίσιος Henri Salvador σκαρώνει ένα χιουμοριστικό κλιπ στα όρια του σουρεαλισμού, με τη γλυκιά Χουανίτα Μπανάνα! Το τρικ με τις κοτσίδες, το έκαμε και μία θεία μου. Δείκτης αισιοδοξίας και χαρουμενιάς: απόλυτος!



Σαν ξημερώνει Κυριακή, το σπίτι μου με χάνει, μπαίνω στ'αμάξι δεν αργώ, παίρνω δρόμο και τραβώ, το ρίχνω στο σεργιάνι. Κάθε ανάρτηση και κάθε βόλτα μου, ένα τέτοιο σάουντρακ θα ήθελα να έχει ιδανικά. Με τη Βλαχοπούλου, τον Ηλιόπουλο, το γκάμπριο σαραβαλάκι και το συνεχόμενο λα-λα-λα-λα. Να βγούμε στη λιακάδα αναγνώστα, στη λιακάδα!



Κι αν δεν έχεις αισιοδοξήσει ακόμα, σου έρχεται το καλυτερότερο. Σε μία εξαιρετική λάιβ ερμηνεία! Δώσε μεγάλη βάση στους στίχους. Και δεν εννοώ μόνο το ρεφρέν που το ξεύρεις. Έλα να σφυρίξουμε μαζί δυνατά: Always look on the bright side of life, αναγνώστα!


(Την αγάπη μου σε όλους όσους περνάνε δύσκολα. Γιατί ίσως δεν έχουν δουλειά. Γιατί ίσως δεν έχουν παρέα. Γιατί αντιπαλεύουν μία δύσκολη καθημερινότητα. Γιατί προσπαθούν σε έναν κόσμο άδικο. Την αγάπη μου. Και Χουανίτα Μπανάνα!)

19 σχόλια :

  1. Χουανίτα Μπανάνα φορ έβα πτηνό μου, η ζωή, το είπαμε, είναι ωραία και είναι μία και μοναδική. Όξω οι πίκρες, μέσα τα κέφια! Απ τις 4.55 στο πόδι σήμερα και η μέρα είναι μεγάλη, και λοιπόν; Θα την καταφέρουμε!

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξεύρω αν φταίει ο ανάδρομος, δεν ξεύρω αν φταίει η πανσέληνος (μόλις πληροφορήθηκα ότι κοντοζυγώνει), δεν ξεύρω αν φταίνε τα δου-νου-του, τα νου-δου ή τα νου-νου, αλλά νομίζω ότι η θλίψη και η κατήφεια μεγαλώνει. Από τριγύρω μου, μόνο άσχημα ακούω. Και η αντίσταση στη μιζέρια γίνεται ολοένα δυσκολότερη. Αλλά θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα την παλέψουμε, ναι;

      Την καλημέρα μου και Χουανίτα Μπανάνα!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σήμερα αντιμετώπισα από 2 αγαπημένους πολύ δύσκολες καταστάσεις, παρο΄λα αυτά ακόμα χαμογελώ (και είμαι και πτώμα ήδη). Είπαμε, Χουανίτα Μπανάνα και τέρμα τα παράπονα, τέρμα και οι καημοί!

      Διαγραφή
  2. wonderful feeiling !!!
    αυτής της άποψης ,προσπαθώ πολύ κι εγω να είμαι !!
    δεν την αντεχω την κατήφεια ,τη μιζερια ,την απαισιοδοξία ....αλλά είναι και κουραστικό όλοι οι γύρω σου απαισιόδοξοι να περιμένουν τη δική σου ματιά ,το δικό σου σπρώξιμο ,γιατί εσύ δείχνεις πάντα να μπορείς ! Κάποια στιγμή ΠΡΕΠΕΙ να μπορέσουν κι αυτοί!
    καλημέρααααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπουένας ντίας, τσίκα! Είναι μεν κουραστικό να προσπαθείς να μην σε ρίξει. Αλλά είναι πολύ πιο κουραστικό να το αφήσεις να σε ρίξει. Ας βοηθιόμαστε λοιπόν μεταξύ μας. Ας χαμογελάει ο ένας στον άλλον. Όχι χαζοχαρούμενα και με καμία αφέλεια. Αλλά με τη βαθιά συνείδηση ότι με την γκρίνια αποκλειστικά, δεν μπορούμε να πάμε παρακάτω.

      Την καλημέρα μου και Χουανίτα Μπανάνα!

      Διαγραφή
  3. ΚΑλημέρα! I always look on the bright side of life γι'αυτό και βρέθηκα να συχνάζω σ'αυτό το στέκι! τίποτα δεν είναι τυχαίο! Επίσης θέλω να τονίξω ότι ποτέ δεν μου πέρασε απ΄το μυαλό ότι είσαι πλούσιος γόνος που ανέμελος ανακαλύπτει την υδρόγειο! Απλά έχω καταλάβει ότι όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Και για σένα τα ταξίδια είναι στο τοπ θρι των προτεραιοτήτων σου!! και όχι να οδηγείς το τάδε αυτοκίνητο...
    Και για να δεις τί δυναμικό έχω ως φίλη και ως άνθρωπος, παρακολούθησα όλο το βίντεο της Αλίκης για την οποία 'δεν τρελαίνομαι'! (πολύ γατούλα για μένα!).
    Ψηφίζω Ηλιόπουλο που το τραγουδάκι είναι αξιολάτρευτο και σε κάνει να θέλεις να σκάσεις από ενδορφίνη και χαρά!!
    Με ένα χαμόγελο ηλιθίας σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πέσει εντελώς μέσα σε όλα (ακόμα και το σαραβαλο-τουτού μου πέτυχες!). Για το Αλικάκι, μπράβο, congrats, εύγε που το είδες, ντε, μέχρι τέλους! Μεγάλη χαρουμενιά δεν είναι το "σήμερα πρωτογνώρισα τη χαρά"; Αλλά και ο Ηλιόπουλος με τη Βλαχοπούλου, χάρμα!

      Πολλά πολλά χαμόγελα, φιλιά και βεβαίως Χουανίτα Μπανάνα!

      Διαγραφή
  4. Καλαμιά στην κάμπο17 Οκτ 2013, 9:39:00 π.μ.

    Τονωτική ένεση!!
    Μετά από πολλές μέρες συννεφιάς, ξυπνήσαμε σήμερα με καταγάλανο ουρανό,με ισχυρό βοριαδάκι (επιτέλους λίγο κρύο) και ο Χουανίτα Μπανάνα μαζί με το τραγούδι του Μπράϊαν (δεν πιστεύω να μην έχεις δει την ταινία) ήταν ότι πρέπει για να ξεκινήσει καλά η ημέρα (μέχρι που έχω όρεξη και για σφουγγάρισμα).

    Επειδή όμως, δεν μπορώ, θα την πω την κακία μου. Βλέποντας τους Fairground Attraction του'80, λέω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει : ένα ελληνικό συγκρότημα της δεκαετίας 2000, οι ΝΑΜΑ είχαν αντιγράψει το πιο πάνω βίντεοκλιπ με το τραγούδι Πρίγκηπας Αλήτης, μέχρι και στο καπέλο της τραγουδίστριας.
    Ευτυχώς ήταν καλό συγκρότημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι χαρούμενες μελωδίες μου, Καλαμιά! Και που φύσηξε λιγάκι να πάρει αυτήν την κιτρινίλα των τελευταίων ημερών (άρρωστο πράμα η ζέστη, στα μέσα Οκτωβρίου). Ο Henri Salvador είναι σπουδαίος καλλιτέχνης. Και εκτός από ταλέντο, διαθέτει και μπόλικο χιούμορ (που όσο να πεις, το εκτιμώ ιδιαιτέρως). Το τραγούδι του Μπράιαν είναι εξαιρετικό και ευφυές και εύστοχο. Ασφαλώς και έχω δει την ταινία (αρκετές φορές), καθότι είμαι μεγάλος φαν των Monty Pythons.

      Οι Fairground Attraction επίσης πολύ ευχάριστοι. Όπως και η Νάμα: από τις καλές περιπτώσεις συγκροτημάτων των τελευταίων δεκαετιών και με συνεπή προσέγγιση στο σουίνγκ και σε πιο φάνκι ρυθμούς.

      Τα φιλιά μου, τις καλησπέρες μου και εννοείται: Χουανίτα Μπανάνα!

      Διαγραφή
  5. Ζούμε εποχές, που ακόμη και οι άνθρωποι που πάντα κοιτούν την αισιόδοξη πλευρά της ζωής, δέχονται χτυπήματα κάτω από την ζώνη!!! Αλλά με τίποτα δεν το βάζουμε κάτω, σφυρίζουμε αδιάφορα...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δύσκολα τα πράματα. Οικονομικά, επαγγελματικά, συναισθηματικά, προσωπικά. Και ξεύρεις, καλή μου Irene, η μιζέρια εξαπλώνεται από τον έναν στον άλλον. Ακόμα κι αν εσύ χαμογελάς, έρχεται ο διπλανός σου με το (απολύτως δικαιολογημένο) πόνο του και σε βυθίζει κι εσένα στον προβληματισμό και το παράπονο.

      Είναι μία δύσκολη άσκηση η αισιοδοξία. Όσο μπορεί ο καθένας όμως, πρέπει να την επιδιώκει.

      Την καλημέρα μου και βεβαίως, Χουανίτα Μπανάνα!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική ανάρτηση πτηνούλι!
    Δεν με ενδιαφέρει με ποιο τρόπο κάνεις τα ταξίδια σου και που βρίσκεις τα λεφτά, αν ποτέ σου στερέψουν θα μου πεις να κάνω έρανο να τσοντάρω και εγώ!!
    Με τέτοιες φωτογραφίες και τέτοιες περιγραφές για κάθε ταξίδι σου μας φτιάχνεις την μέρα δεν παίζει να το χάσουμε αυτό με τίποτα!!!
    Χαχαχα!!!
    Πεθαίνω για ελληνικό κινηματογράφο και όλα τα τραγούδια μου φτιάχνουν την διάθεση ειδικά αυτό που μας έβαλες Σαν ξημερώνει η Κυριακή!!!
    Φοβερό!!!!
    Εμένα μου την έφτιαξες την διάθεση πολλά φιλιά σου στέλνω!!
    Καλημέρααααααααααα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σου την έφτιαξα τη διάθεση, πολύ χαρούμενος είμαι κι εγώ!!!
      Όσο για τα λεφτά, έχω μάθει να ζω και με πολύ λίγα (επί μακρόν), επομένως έχω αρκετές αντοχές.
      Και βόλτες θα συνεχίσω να κάμω, όσο μου το επιτρέπουν οι δυνάμεις μου -από το μακριά ως το πολύ κοντά.

      Τα φιλιά μου, τις αγάπες μου και Χουανίτα Μπανάνα!

      Διαγραφή
  7. Έχω τσάλεντζινγκ μέρα σήμερα και η ανάρτησή σου μου 'δωσε δύναμη και χαμόγελο και αισιοδοξία. Και σαν σημάδι φρομ αμπόβ, τώρα μόλις βγήκε κι ένας λαμπρότατος ήλιος μέσα απ' τα πυκνα σύννεφα που μας είχαν μαυρίσει την ψυχή τις τελευταίες μέρες :-) Όλα καλά θα πάνε, πτηνό μου !

    Και πάρε και δυο τραγουδάκια από μένα που ανεβαστικό ήχο μπορεί να μην έχουν, εμένα όμως με γεμίζουν με ομορφιά και θετική ενέργεια:

    http://www.youtube.com/watch?v=33o32C0ogVM

    http://www.youtube.com/watch?v=j2JXy1Z9ovs

    Φιλιά και χαμογελαστές καλημέρες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά θα πάνε, Αγγελική!

      Ζούπερ η Τζούλι Άντριους, ζούπερ και το Πέρφεκτ Ντέι του Λου Ριντ. Με τη μουσική, με τα χρώματα, με τους ανθρώπους που μας χαμογελάνε, με τα διαβάσματά μας και τις αναφορές μας, μόνο έτσι μπορούμε να βρούμε το νόημα.

      Τα φιλιά μου, τις αγάπες μου και Χουανίτα Μπανάνα!

      Διαγραφή
  8. Αντε να "σκασει"κανα χαμογελο εστω και βραδυνο,γιατι δεν αντεχετε η μαυριλα!Θες απο τον καιρο που βαλθηκε που ρχεται να μας αποτελειωσει,θες απο το γενικο μαυρο που ζουμε,στην καθημερινοτητα μας ......να βρισκεις συχνα τετοια διαθεση και να μας τη μεταδιδεις....ειτε ως βιομηχανος,ειτε ως ρεμπελος -γιατι δεν ειναι αυτο το ζητουμενο- το χιουμορ σου μη χασεις!!!!!!!!!!!
    και χουανιτα και τζικιτα και το ποτηρι παντα μισογεματο!χαχαχχα
    Καληνυχτες χαμογελαστες!!!!!!Ζουπερ εισαι που λεει και ενας φιλος!!!!!!!!!!!
    http://youtu.be/j7CqcsY6waY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α το χιούμορ μου δεν το χάνω με τίποτα, μην μου ανησυχείς! Και με χουανίτες και με τσικίτες και με ό,τι άλλο χρειαστεί να επιστρατεύσω, ένα χαμόγελο πάντα θα σου το χαρίζω!
      Αυτή η μουσική από το La Vita e Bella, μου αρέσει τρομερά πολύ. Θυμάμαι και την ταινία και συγκινούμαι κάθε φορά (είμαι και αισθηματίας, είναι και το στόρι πολύ ευαίσθητο, καταλαβαίνεις).
      Τα φιλιά μου, τις καληνύχτες μου και τα χαμόγελά μου! :)

      Διαγραφή
  9. Το βραβείο "Unpaixtable Blogger Award"σε περιμένει στο σπιτάκι μου.. θα το βρεις εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/sos-blogo.html ΠΡΟΣΟΧΗ! μη ξεχάσεις να απαντήσεις στη δική μου ερώτηση (7η ερώτηση) και να γράψεις τη δική σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουάου!!! Κέρδισα πράιζ; Σιδερώνω το καλό μου το φράκο και έρχομαι να το παραλάβω σούμπιτος! :)

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.