Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Μη μου λες εμένα "Νάιν"!


Φλασμπάκ: τέτοια εποχή πριν εννιά χρόνια, ήσουν ακόμα παραζαλισμένος από το χανγκόβερ των Ολυμπιακών της Αθήνας, έβλεπες στην τηλεόραση τη Βέρα στο Δεξί, άκουγες στο αμάξι το Boom Boom Boom του Καρβέλα και της Βίσση, διάβαζες το Nitro του Κωστόπουλου και σου έλεγαν πως ήρθε η ώρα του Καραμανλή. Επίσης, θεωρούσες ότι οι πιγκουίνοι είναι συμπαθητικά και φιλήσυχα πτηνά του Νοτίου Ημισφαιρίου.

Εννιά χρόνια αργότερα είσαι ακόμα παραζαλισμένος από το χανγκόβερ της σύλληψης της ΧΑ, βλέπεις στην τηλεόραση τη Φατμαγκιούλ, ακούς στο αμάξι σου Μηδενιστή feat. Τάμτα (το "Σ' αγαπάω", ντε), διαβάζεις τους φίλους σου στο φέιζμπουκ και σου λένε πως ήρθε η ώρα του Αλέξη. Επίσης, έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν και πιγκουίνοι πολυλογάδες και μπελαλήδες.

Ναι, έχομεν επέτειο (τι εννοείς δεν το θυμήθηκες; περιμένω δώρο!), κλείσαμε τα εννιά και πάμε για δεκαετία! Παλιομπλόγκ θα με πεις και θα'χεις και δίκιο! Εννιακόσιες αναρτήσεις, τετρακόσιες πενήντα χιλιάδες προβολές της ιστοσελίδας, εννιάμισι χιλιάδες σχόλια και πλήθος αναφορών σε viral emails, σε κοινοποιήσεις στο facebook και σε εκπομπές, περιοδικά και άλλα sites. Μπερντ στατίστικς μεν, πολύ παραπάνω από την πιο φιλόδοξη σκέψη μου όταν πρωτοξεκίνησα να γράφω δε.

Ταξίδια, μουσικές, πολιτικές απόψεις, μουσεία, τέχνες, γιουροβίζιον, αφηγήσεις -όπως έχεις καταλάβει, πτηνό έχει μεγάλη εξειδίκευση στο ό,τι-να-ναι! Εξού και η θεματολογία πετάγεται από το ένα στο άλλο, με αποτέλεσμα πολλοί αναγνώστες να υποφέρουν από έντονους πονοκεφάλους, δυσεντερίες και τζετ λανγκ. Αν έπρεπε να χαρακτηρίσω με μία κουβέντα αυτό το μπλογκ, θα έλεγα ότι είναι μία διαρκής άσκηση αισιοδοξίας. Μία εντελώς ηθελημένη προσπάθεια για μικρές δόσεις λογικής μέσα σε έναν εντελώς παράλογο κόσμο. Μερικές σκέψεις, κάμποσες φωτογραφίες, τραγούδια και μπόλικα χαμόγελα. Κι αν δεν με βλέπεις κατάφατσα, με έχεις γνωρίσει και με ξεύρεις πια καλά.

Ένεκα λοιπόν του επετειακού της υπόθεσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω εσένα, αγαπημένε αναγνώστα. Που με διαβάζεις, που με σχολιάζεις, που είσαι φίλος μου στο φέιζμπουκ, που με συντροφεύεις στα πηγαινέλα και που με βοηθάς να κρατάω ζωντανό ετούτο το μπλογκ. Να ξεύρεις, πως η πρόθεσις παραμένει καλοπροαίρετη, η διάθεσις είναι πάντα χιουμοριστική και η ελπίς για το καλύτερο δεν με εγκαταλείπει ποτέ.

Δηλαδής χελόου, εννιά χρόνια αργότερα, η Βίσση έγινε γιαγιά και ο Κωστόπουλος πρωινάδικο. Πόσο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράματα;

67 σχόλια :

  1. να τα εκατοστησεις πτηνό!!!
    σπάω το κεφαλι μου να θυμηθω απο πού σε γνώρισα ,αλλά αλτσχάιμερ ,καταλαβαίνεις...
    πάντως κόλλησα εδω στο μπλογκοσπιτάκι σου ,αρμένικη επισκεψη και περιμένω πότε θα μου γίνει έξωση!
    9 χρόνια;;;; 9 χρόνια;;;;;;;;;;;;;;;;;; ζαλίστηκα πράγματι! Αν και εχω διαβασει αναρτησεις σου πριν εγκατασταθω εδω μόνιμα ,δεν εχω μπορεσει να τις διαβασω όλες ...πάντα διαβάζω τον 1ο χρονο σε καθε μπλογκ που κολλάω.....
    σου στέλνω με το ΚΤΕΛ 9 σακούλες πάγο ! Ελπίζω να ευχαριστηθείς το δωράκι μου!
    φιλιά και καλημέραααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου γίνει έξωση αποκλείεται, είσαι επίτιμη καλεσμένη! Μήτε εγώ θυμάμαι πώς πρωτοβρεθήκαμε -νομίζω πριν κάνα δίχρονο ήταν. Πάντως να ξεύρεις ότι χωρίς την πρώτη πρωινή καλημέρα σου, δεν αρχίζει καλά η μέρα μου!
      Αναμένω τις 9 σακούλες πάγο για να κάνω γρανίτες και μιλκ σέικ!
      Φιλιά πολλά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. Α, όχι ό,τι να ναι πτηνό, ό,τι πρέπει, ναι, αυτό το υπέροχο blog είναι ό,τι πρέπει. Ό,τι πρέπει για το καθημερινό μου χαμόγελο, για τα μοναδικά ταξίδια, για τις θεσπέσιες χορευτικές και μη - φιγούρες, για το κάθε τι. Και για προβληματιμσό. Χωρίς υστερίες. και αυτό γιατί είναι ολοφάνερο πως ετούτο το βλογ που μπαίνει εφηβεία, διοικείται από έναν άνθρωπο - πτηνό εξαιρετικά ισορροπημένο, με κριτική σκέψη, άποψη, διαβασμένο και με εκπληκτικό χιούμορ. Και χωρις υστερίες και βλακείες.

    Αυτό το blog- το χω δηλώσει πολλάκις, είναι το αγαπημένο μου. Και τώρα που κλείνει τα 9 - και μιας και το 9 είναι ο τυχερός μου αριθμός, ανέβηκε ακόμα ένα σκαλί. Οπότε θα ευχηθώ μέσα απ' την καρδιά μου να φτάσει χαλαρά τα 999 και τα 9999 μη σου πω. Πως; Θα βρούμε τρόπο!

    Υπέροχα ταξίδια πτηνό μου σου εύχομαι σαν όλα αυτά που μας κερνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαιρετική μου τιμή και μεγάλη μου χαρά που έχω συνομιλητές σαν εσένα, Tremens. Που μπορούμε να συζητάμε από τα πιο σοβαρά και στενάχωρα μέχρι τις μεγαλύτερες αλαφράδες. Με την ίδια ευκολία και την ίδια αμεσότητα στην επικοινωνία.

      Πολύ σε φχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Και για τη δεδηλωμένη (πλειστάκις) αδυναμία που έχεις σε ετούτο το μπλογκ (γουί λαβ γιου μπακ, να το ξεύρεις!). Ειλικρινώς θεωρώ ότι είσαι κομμάτι του.

      Καλά μας ταξίδια! Στα εντός και στα εκτός μας.

      Διαγραφή
  3. Χίλια χρόνια να ζήσεις να σε διαβάζουμε Πιγκουίνε!!!
    (ευλογάω και τα δικά μου γένια όπως βλέπεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ φχαριστώ για την ευχή! (μεταξύ μας, σε χίλια χρόνια δεν θα διαβάζομαι με τίποτα!)
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου, Χριστίνα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!
    Είναι ό,τι νά'ναι το βλονγκ?? Γι' αυτό βρέθηκα εδώ φαίνεται!! Είμαι στο στοιχείο μου!! Καλά λέει ο/η Delirium ό,τι πρέπει είναι!!!
    Όσο για τον επίλογο... τί να πω?!! Μου έδωσες τη χαριστική βολή (σαδιστικό πτηνό είσαι...) αναφέροντας 'προσωπικότητες' όπως Βίσση και Κωστόπουλο... (θου Κύριε...).
    Πτηνό μου σόρυ που έχασα 9 χρόνια από την λαμπρή σου καριέρα αλλά φαίνεται ήταν γραφτό να βρεθούμε στη ζωή αργά!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Μα κοτζάμ πτηνό σαν τα 'κρύα τα νερά' και να μην το ανταμώσω!!
    Φιλιά, να είσαι γερός να σε καμαρώνουμε και να απολαμβάνουμε τα πνευματικά σου έργα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά παρά αργότερα! Για να μην πω ότι με είχες στημένο τόσα χρόνια, περίμενα, περίμενα και ήσουν άφαντη! Τελοσπάντων, επειδής είμαι ευγενικός εκ πεποιθήσεως και έχω και μπέρθντεϊ σήμερα, θα επιδείξω μεγαλοψυχία και θα σε ευχαριστήσω θερμά για τα καλά σου λόγια, τις αγκαλιές και τις αγάπες! :)

      Να ξεύρεις ότι οι αναγνώστες σε αυτό το μπλογκ είναι το ήμισυ της μακροημέρευσής του. Πολλά πολλά φιλιά λοιπόν, καλή δύναμη σου εύχομαι για να με αντέχεις για πολύ ακόμα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά-πολλά αγαπημένο πηνό μας!
    Συμφωνώ με όλους τους παραπάνω, τι να πω τόσα χρόνια μας κρατάς συντροφιά....
    Πρέπει να σου πω οτι σε διαβάζω πάρα πολλά χρόνια (από το 2005), τότε που δεν είχες βγάλει ακόμα φτερά και είχες "tekmirio" ;) 'Eπεσα πάνω σου τυχαία, ούτε θυμάμαι πως. Δεν έμπαινα να σχολιάσω, τι να πω, ότι ντρεπόμουν???
    Ενιγουέι, πάάάάάάρα πολλά φιλιά σου στέλνω, να είσαι πάντα γερός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το 2005; Γουάου! Ούτε εγώ δεν με διάβαζα τότες! Είμαι σα να λέμε η πιο μακροχρόνια αναγνωστική σου σχέση; Τιμή μου και χαρά μου! Ειλικρινά.

      Να είσαι κι εσύ πάντα γερή και να ξεύρεις ότι εκτιμώ πάρα πολύ τα σχόλιά σου.
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. χαχαχα το επιμύθιο όλα τα λεφτά!: Δηλαδής χελόου, εννιά χρόνια αργότερα, η Βίσση έγινε γιαγιά και ο Κωστόπουλος πρωινάδικο. Πόσο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράματα;

    Aπό την πρώτη στιγμή που σε διάβασα κόλλησα και έγινες ένα από τα πολύ αγαπημένα μου μπλογκ. (νταξ μη τα θές όλα δικά σου υπάρχουν κι άλλα αγαπημένα).
    Αυτός είναι και ο λόγος που με βλέπεις και έχω πάντα τόσο έντονη την παρουσία μου εδώ.... Ποτέ δε μπορώ να διαβάσω μια ανάρτησή σου και να προσπεράσω δίχως να'χω κάτι να πω.!!
    Κι αν όχι κάτι σχετικό δε μου πάει να μπω να διαβάσω και να μην αφήσω μια Καλημεροκαλησπέρα ένα φιλί για το τσακίρ κέφι βρε παιδί μου!
    Πάντα έτσι σου εύχομαι... τόσα κι άλλα τόσα να μας γράφεις να μας ταξιδεύεις, να γελάμε και να προβληματιζόμαστε.
    Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!
    Ενα μεγάλο σβουριχτό φιλί σου στέλνω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ! Που τριγυρίζεις τόσο τακτικά στο κονάκι μου και που συζητάς με τόσο θετική και καλοπροαίρετη και εποικοδομητική διάθεση πάντα, τα όσα λέω!

      Μακάρι να έχουμε την ευκαιρία να τιτιβίζουμε (πτηνό και λιακάδα) για πολύ καιρό ακόμα.
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. 9 χρονια;;; Εγω αρχισα το 2007 και ηδη δεν ηταν καθολου γνωστο το blogging. Ουτε εγω ηξερα τι ηταν αυτο που ξεκινουσα:) Ειναι υπεροχο ομως, ετσι; Το blogging ειναι ενα υπεροχο παραθυρο στον κοσμο.

    Εχει μονο λιγους μηνες που σε e-γνωρισα και μπαινοβγαινω στο e-σπιτακι σου συχνα πυκνα. Λατρευω να ταξιδευω στα μερη που μας δειχνεις. Ειναι μαγικο πως καταφερνεις να κανεις τοσα ταξιδια και ποσο επιτυχημενα μας μεταφερεις κι εμας μαζι σου στις αποσκευες :)

    Μας ευχομαι να μοιραζεσαι μαζι μας για πολλα πολλα ακομη χρονια τα ομορφα που κρυβεις στο μυαλο, στην ψυχη και στις αισθησεις σου κι εσενα σου ευχομαι να απολαμβανεις καθε αναρτηση, καθε σχολιο, καθε μερα που περναει στην μπλογκογειτονια :)

    Πολυ καλη σου μερα και πολυχρονο το μπλογκακι σου πιγκουινε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο αυτό το ταξίδι του μπλογκινγκ. Πιο ουσιαστικό -νομίζω- από τα λοιπά σόσιαλ μίντια, δεδομένου ότι προϋποθέτει δέσμευση και σου δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξεις πληρέστερους συλλογισμούς. Κι αν το 2007, ήταν σχεδόν άγνωστο, που να ιδείς όταν ξεκίνησα το 2004. Δεν καταλάβαινα τι γράφω, για ποιον το γράφω και σε τι μπορεί να χρησιμεύει όλο αυτό. Αλλά να που εννιά χρόνια μετά είμαι ακόμα εδώ. Και η παρέα μου είναι πια μεγάλη. Και χαμογελαστή. Και αγαπησιάρικη.

      Εύχομαι να μπορούμε να επικοινωνούμε. Αυτό εύχομαι. Να μοιραζόμαστε σκέψεις και ιδέες. Να ανταλλάσσουμε συναισθήματα. Εντός και εκτός διαδικτύου. Σε μία εποχή που μοιάζει ανοιχτή αλλά έχει μέσα της πολύ απομόνωση και μοναξιά και μιζέρια.

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά και καλά σου εύχομαι πτηνό!

    Όσο έχεις εμπνεύσεις, θέλεις να μας διηγείσαι τις όμορφες ιστορίες σου, να μας δείχνεις τις εικόνες σου, και να μας δίνεις τα εύστοχα σχόλιά σου θα είμαστε επισκέπτες σου. Φρόντισε να έχεις κάτι να μας τρατάρεις! :-)

    Όσο για το συμπέρασμα σου, ποια είναι η απάντηση δεν ξέρω. Ελπίζω να έχουμε το κουράγιο να το συζητάμε στο μέλλον. Και για να γίνει αυτό, θα πρέπει να μην είμαστε στον πάτο του πηγαδιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από έμπνευση και ιδέες, άλλο τίποτα! Χρόνο να'χω να σας γράφω και διάθεση να'χετε να με διαβάζετε!

      Αχ αυτός ο πάτος του πηγαδιού: όλο τον εβρίσκουμε κι όλο παρακάτω πάει! Ας κρατιόμαστε χέρι-χέρι, μπας και καταφέρουμε να πάμε λίγο προς το φως -άλλη λύση δεν βλέπω!

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  9. καλημέρα και καλό μήνα..9 χρόνια;; δε το ξέρα...χρονια πολλά και να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη την ωραία θεματολογία σου...να μας κρατάς παρέα , να είσαι στη μπλογκογειτονιά για όσο έχεις όρεξη.... ωραία παρουσίαση ανάρτησης...
    υγ-εγώ 2 χρόνια το έχω (Ιούνιος φέτος,2 χρόνια) και άρχισα να το βαριέμαι....
    τσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν θέλω ν'ακούω ηττοπάθειες! Άκου εκεί το βαρέθηκες στο δίχρονο!
      Είναι το μπλόγκινγκ, αγώνας μεγάλων αποστάσεων. Θέλει αντοχές και βάθος χρόνου και μεγάλη υπομονή. Γι'αυτό, συνέχισε να κολυμπάς δελφινάκι -είναι απέραντοι οι ωκεανοί κι αξίζει να τους ταξιδεύεις! :)

      Τσίου!

      Διαγραφή
  10. 9??Τι λε ρε πτηνό άντεξες τόσο?Είσαι το ίνδαλμά μου,ο μέντορας μου,το πουλί μου τέλος πάντων!Σου εύχομαι καλές πτήσεις,καλή ψαριά,καλά ταξίδια στα πέρατα του κόσμου,γεμάτα αναμνήσεις που θα συντροφεύουν και σένα και εμάς μέχρι τα βαθιά γεράματα!Αμήν.(φοντάν δεν έχει?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννιά παρακαλώ! Σε χρόνια πιγκουίνου, είμαι προχωρημένη μέση ηλικία. Κλιμακτήριος, αρθριτικά, μπάκα, θέραπι και τέτοια. Μη βλέπεις που το παίζω νεανίας Miranta, τα'χω τα χρονάκια μου! :)

      Και ναι, χρωστάω κέρασμα, πάει και τελείωσε! :)

      Διαγραφή
  11. Πιγκουίνε, την ώρα που διάβαζα αυτή την ανάρτηση ήχησαν οι σειρήνες (οι δοκιμαστικές)... Τυχαίο???
    Λόγω του ότι είμαι νέα στο χώρο των blogs δε μπορώ να φανταστώ τι σημαίνει 9 χρόνια! Εσένα σε ανακάλυψα πρόσφατα, αλλά έχω σκαλίσει αρκετά και τα παλιά γιατί δε χορταίνω τις αναρτήσεις σου!
    Χρόνια πολλά και γεμάτα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στ΄ορκίζομαι, δεν τις βάραγα εγώ! Τις σειρήνες ντε! Τι έγινε; Μπήκε ο Τούρκος; Μας πήρανε το Τεπελένι; Γιατί εγώ αυτά τα περί άσκησης, δεν τα πιστεύω -ακούω το Λιακόπουλο! Για καλό και για κακό, πάω να πάρω κάνα νουνού!
      (αν και ο εχθρός είναι μάλλον εσωτερικός πια, παρά εξωτερικός ιφ γιου νόου γουατ άι μιν)

      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Να'σαι καλά και να μακροημερεύσεις κι εσύ με το υπέροχο, ρομάντικ και αισιόδοξο μπλογκ σου!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά εννιάχρονο πιγκουνινάκι !!!

    Εννιακόσιες αναρτήσεις, τετρακόσιες πενήντα χιλιάδες προβολές της ιστοσελίδας, εννιάμισι χιλιάδες σχόλια και πλήθος αναφορών σε viral emails, σε κοινοποιήσεις στο facebook και σε εκπομπές, περιοδικά και άλλα sites είναι πολύ πολύ λίγα για εσένα... Σου αξίζουν πολύ πολύ παραπάνω. Θεωρώ ότι έχεις το πιο τέλειο ελληνικό μπλοκ που έχω δει...Γράφεις υπέροχα, σχολιάζεις ακόμα πιο υπέροχα, έχεις όλες αυτές τις γνώσεις για μέρη, πολιτισμούς κτλ και έναν υπέροχο τρόπο να μας τα μεταδίδεις..

    Σου εύχομαι να συνεχίσεις να πετάς εδώ και εκεί για πολλά πολλά χρόνια. Το οτι εμείς θα σε διαβάζουμε το θεωρώ δεδομένα. Είσαι από τα πτηνά που άπαξ και τα ανακαλύψεις δεν τα εγκαταλείπεις με τίποτα. Μπορεί να φταει το ασπρόμαυρο λουκ , ίσως το αστείο σου περπάτημα... Ενα όμως είναι σίγουρο.. Είσαι αντόραμπλ και αυτό βγαίνει και προς τα έξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδής γουάου, προσλαμβάνεστε για το προμόσιον του πτηνού. Εφεξής είστε η επίσημη εξέκιουτιβ μάρκετινγκ σπέσιαλιστ με μισθά, μπόνους και ιδιωτική ασφάλιση (ελπίζω να υπάρχει η δυνατότητά σας για ταξίδια στο εξωτερικό -είναι μέρος του τζομπ ντισκρίπσιον!).

      Το πιο τέλειο ελληνικό μπλόγκ δεν νομίζω πως είμαι σε καμία περίπτωση (έχω στραβό ράμφος), αλλά το σίγουρο είναι πως πτηνούλι προσεγγίζει το πράμα με καλή διάθεση και πάντοτε με χαμόγελο.

      Πολύ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να είσαι ζούπερ καλά!!

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους... Νόμιζα ότι δε θα μου το προτείνεις ποτέ... Ελπίζω να μην κάνεις πλάκα πτηνό γιατί έχω ετοιμάσει μια βαλίτσα να..με το συμπάθειο...Φύγαμε για Κίνα, αμέσως μετά Αμέρικα και μετά πίσω στη Κίνα... Θα περάσουμε ζάχαρη...Εγώ δηλαδή! εσύ θα κάνεις απλά υπομονή!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν, για να σε δοκιμάσω στα νέα σου καθήκοντα, θα σε πάρω αύριο για ένα ταξίδι στα υψίπεδα του Νταγκεστάν: στέπες, ξηρασία, φίδια, ξεδοντιασμένες γριές, χάρμα θα τα περάσουμε!

      (εντάξει αστειεύομαι, Λονδίνο θα πάμε -stay tuned)

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και καλά, Πιγκουίνε!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πτηνό μου τόσα πολλά;
    Πας τρίτη δημοτικού; Να προσέχεις τις "δασκάλες" με τις απόχες.
    Να είσαι γερό πολυγραφότατο και κυρίως μη χάσεις το χιούμορ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Γιαγιά Αντιγόνη, ευχαριστώ για τις ευχές και για τη συμβουλή (αν προσέχω λέει!).
      Αχ άμα χάσουμε το χιούμορ μας, τι θα μας μείνει να παρηγοριόμαστε;
      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  15. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως ενώ ασχολούμει με τα μπλόγκ από το 2006 δεν σε είχα πάρει χαμπάρι από τότε, εποχή δηλαδή που η μπλογκόσφασιρα δεν είχε την σημερινή έκταση.
    Τα συγχαρητήρια μου γιατί αποτελείς πλεον ένα από τους πιονέρους των μπλογκ αλλά και τις ευχές μου να συνεχίσεις το ίδιο ακούραστος και τα επόμενα χρόνια να μας προσφέρεις τις εξαιρετικές αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πρώτα χρόνια ήμουν λόου-προφάιλ γιατί φοβόμουν το κακό μάτι! :)

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Εύχομαι και σε σένα να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα -είναι ωραία ασχολία το μπλόγκινγκ, αβανταδόρικη.

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  16. Ωρε πτηνό, από όταν πέθανε ο ρίντερ της Γκούγκλ και έβαλα τα μπλόγκια μου σε άλλο δεν είχε βγάλει ανάρτησή σου. Πόσα έχασα. Και δεν είσαι ο μόνος για τον οποίο έγινε αυτό. Τέσπα σε έβαλα τώρα χειροκίνητα. Χρόνια σου πολλά και καλές αναρτήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θε-μου συνειδητοποιώ ότι άντεξα περισσότερα χρόνια από το ρίντερ της Γκουγκλ! Δηλαδής πόσο γουάου το σκορ "Πιγκουίνος-Γκούγκλ 1-0";

      Φχαριστώ θερμά για τις ευχές! Να'σαι καλά και να συνεχίσεις κι εσύ για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμα (σε διαβάζω, μη νομίζεις)!

      Διαγραφή
  17. Ε, σε τέτοια επετειακή ανάρτηση ταιριάζει το ρεφρέν (ελαφρώς παραφρασμένο ;-)) από ένα και μόνο άσμα (εδώ το ορίτζιναλ: http://www.youtube.com/watch?v=xFRxsrzuNdE):

    Χρόνια πολλά, πτηνό μου, για τα γενέθλιά σου!
    Χρόνια πολλά, κι ας είμαι τόσο πολύ μακριά σου.
    Σου εύχομαι να ζήσεις, να τα εκατοστήσεις
    και κάποτε κοντά μου στην Σκωτία να κατοικήηηηησεις. :-)

    Χαίρομαι πάρα πολύ που έχω ενταχθεί στο αναγνωστικό σου κοινό, πτηνό μου !!! Οι αναρτήσεις μοναδικές και υπέροχες όλες !!!!

    Σ' ευχαριστούμε για τα τελευταία 9 χρόνια κι εύχομαι να έχεις όρεξη να γράφεις για ... ... ... άλλα 99 !!!

    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, ζούπερ η αφιέρωση! Θα'χω να το λέω ότι μου ευχήθηκε η Αννούλα, "χρόνια πολλά (πτηνό μου;) για τα γενέθλιά σου!" Ούτε ο Κένεντι με τη Μέριλιν, τέτοια μεγαλεία!

      Αυτό με τη Σκωτία, να το ξαναδούμε σε παρακαλώ μήπως το επισπεύδαμε. Διότι με όσα συμβαίνουν τριγύρω, έχει γυαλίσει το μάτι του πτηνού και θέλει χάιλαντς για να συνέλθει.

      Τα φιλιά μου, τις αγαπές μου και τις καλησπέρες μου, καλή μου Αγγελική!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά πιγκουίνε! Ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα το μπλογκ σου και καθε φορά που διαβάζω ανάρτησή σου ειναι σαν να γεύομαι κ εγω τα μέρη που μας παρουσιάζεις. Η γραφή σου ταξιδιάρικη και ελπιδοφόρα. Και είναι υπέροχο να βλέπεις πως τουτη η γη χωρά τόσους αλλιώτικους ανθρώπους και τις κουλτουρες τους. Εύχομαι να ταξιδεύεις και να μας ταξιδεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τα σουρτουκέματα του πτηνού! Ελπίζω να μην σε ζάλισα με τα περαδώθε και να με συντροφέψεις σε πολλές ακόμα βόλτες!

      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Να είσαι ζούπερ καλά!!

      Διαγραφή
  19. Καλαμιά στην κάμπο2 Οκτ 2013, 2:15:00 μ.μ.

    Χρόνια πολλά και αφού έχεις ήδη 900 αναρτήσεις θα σου ευχηθώ να τις κάνεις και 10.000 και 100.000 δηλ. να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις και να παραμείνεις για πάντα το ίδιο αισιόδοξος και μη στενοχωριέσαι, εγγονάκι θ΄αποκτήσεις κι εσύ κάποια στιγμή, για πρωινάδικο δεν ξέρω.

    (΄Οποιος έχει γενέθλια ΚΕΡΝΑΕΙ κιόλας, έτσι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες ημέρα, ώρα και μέρος και έρχομαι να σε κεράσω! Καλή μου Καλαμιά, αφού δεν με έχεις βαρεθεί ακόμα κι εσύ, έχω ελπίδες! Τα σχόλιά σου είναι αναπόσπαστο κομμάτι του μπλογκ. Όταν καμιά φορά ανατρέχω σε κάποια παλιά ανάρτηση, λέω κάτσε να δω τί είχε σχολιάσει και η Καλαμιά και σε ξαναδιαβάζω!

      Για 100.000 αναρτήσεις δεν υπόσχομαι. Αλλά το 10.000 το'χω! :)

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  20. Αγαπητό Πτηνό, σου μεταφέρω τις ευχές της Μεγάλης Νάνας (ξέρεις εσύ) η οποία θα ήθελε πολύ κάποια στιγμή να ποστάρεις την ιστορία της ζωής της, θεωρώντας ότι είσαι ο μόνος που μπορεί να τη διηγηθεί... Ενας υπήκόος της και μέγας θαυμαστής της πένας σου. (Βάλε μας και άλλη Σκωτία! Αυτό είναι δική μου επιθυμία...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μεγάλη Νάνα πρέπει να αποκτήσει νομίζω δικό της μπλογκ -διότι και τι να σου κάμει το έρμο πτηνό μπροστά στην εξοχότητά της (νομίζω δεν θα καταλάβει κανείς άλλος τί λέμε!).

      Τη Σκωτία την υπόσχομαι. Ρίλι! Και όχι μόνο ως ανάρτηση! :)

      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  21. Ω!Τι χαρά Πιγκουίνε! Συγχαρητήρια για τους αριθμούς και βέβαια για το κουράγιο...εννιά χρόνια τώρα! Καλή συνέχεια.Κάτι μου λέει πως έχεις ακόμη πολλά να πεις...Εμείς εδώ!Πίστοι ανγνώστες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχω λέει! Όρεξη να'χετε να με διαβάζετε! Πτηνό είναι μεγάλος γλωσσοκοπάνας!
      Γιατί νομίζεις ότι με διώξανε από το κοπάδι στην Ανταρκτική... (κλαψ!)

      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Να είσαι ζούπερ καλά!!

      Διαγραφή
  22. Τελευταία σε γνώρισα, τελευταία σε αγάπησα αλλά και τελευταία θα μείνω.
    Εδώ πιστή αναγνώστρια.. και μη σε ξεγελά το γεγονός πως κάποιες φορές (εντάξει.. εντάξει τις περισσότερες) βαριέμαι και δεν αφήνω σχόλιο...
    Σε διαβάζω όμως .. κι αυτό είναι το σημαντικό.
    Τσάκω τώρα κι αυτά από εμένα, δωράκι για τα γενέθλια.. και πού' σαι;.. μη τα φας όλα μονοκόματα και σε πιάσει τίποτα.. με ρέγουλα..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρίχνω στο τηγάνι και πατάτες για να συμπληρώσω το φις εντ τσιπς! Πολύ το εκτιμώ που με ταϊζετε, θα εισηγηθώ ειδική μνεία για εσάς στο επόμενο γκαλά της Φιλοζωικής Εταιρίας.

      Κι αν βαριέσαι να αφήνεις σχόλια, κανένα πρόβλημα. Ρίχνε κάνα ψαράκι που και που και είμαστε κομπλέ! :)

      Τα φιλιά μου (πάω να ντερλικώσω)!

      Διαγραφή
  23. Να τα εκατοστήσεις πτηνούλι.
    Τωρα τελευταία σε γνώρισα αλλά σε λάτρεψα.
    Είσαι μοναδικός και άντε μετά απο εννιά χρόνια στο υπουργείο τουρισμού.
    Θα σου ταιριαζε γάντι.
    Φιλια φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αναλαμβάνω ευχαρίστως! Αν και προτιμώ το Πολιτισμού, που πάει και με τα μάτια μου!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλά να'μαστε να τα λέμε και να κουτσομπολεύουμε!
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  24. 9 χρόνια; Τι εννοείς 9 χρόνια;
    Πριν 9 χρόνια ήμουν νια και γέρασα:))
    Χρόνια πολλά πτηνούλι !
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς που με έχει σηκώσει -χωρίς να το ξέρεις- στις φτερούγες πολλές φορές , (όπως πολύ πρόσφατα) με έχεις κάνει να χαμογελάσω, να απολαύσω μέρη που δεν πρόκειται ποτέ να δω και να γελάσω όσο δεν παίρνει ( βρε θα ξεχάσω εγώ τα αφιερώματα στη γιουρο-βιζιόν;)
    Να 'σαι καλά και πάντα να χαμογελάς!
    (Ουπς ! ήρθα χωρίς δώρο!)

    Φιλιάααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που σε έχω σηκώσει στις φτερούγες, αν έχει πράγματι συμβεί, είναι εξαιρετική χαρά μου.
      Δεν βρίσκω καλύτερο λόγο να είμαι ακόμα εδώ από το να μοιράζομαι χαμόγελα και σκέψεις και ενθουσιασμούς. Διότι από μιζέριες, άλλο τίποτα τριγύρω μας!
      Να είσαι κι εσύ πάντα καλά! Και με πολλά χαμόγελα!!!!
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  25. 9 χρονια??? δηλαδη πηγαινα εγω λυκειο?
    ελα ελα δε θελω αηδιες
    πιγκουινακι γλυκό μου εισαι αγαπημενο και θελω να γραφεις παντα γιατι μας φτιαχνεις το κεφι !
    το οτι ο κωστοπουλος πηρε εκπομπη στο μεγκα πρωινη δηλαδή μετα το λιαγκα υπαρχει και χειροτερο , δε το περίμενα
    αληθεια ποτε θα πληρωσει αυτα που χρωστα στους εργαζομενους της ΙΜΑΚΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πήγαινες λύκειο πριν 9 χρόνια (γκρρρ), εγώ έβγαινα απ'τ'αυγό μου και οι υπάλληλοι της ΙΜΑΚΟ νόμιζαν ότι δούλευαν σε έναν εύρωστο οργανισμό. Πολλά αλλάζουν μέσα σε εννιά χρόνια.
      Και το μόνο που δεν έχει καμφθεί είναι το χιούμορ μας και η αλέγκρα η διάθεση.
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  26. Όπως κάθε χρόνο, χρόνια πολλά!...και ναι! η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όπως κάθε χρόνο, σ'ευχαριστώ και σε φιλώ! Με την ελπίδα θα μείνουμε, που λένε....
      :)

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά πιγκουνίε μας!
    Γράφεις υπέροχα και δεν χρειάζεται να το αναλύεις περαιτέρω...
    Περισσότερα ταξίδια, περισσότερο γέλιο, και ό,τι άλλο σε κρατάει ζωντανό !!!!
    Σε φιλώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περισσότερα ταξίδια; Τέτοια του εύχεσαι του πτηνού και ετοιμάζει βαλίτσες για το οπουδήποτε!
      Ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Χαχαχα! Δεν υπάρχεις πιγκουινάκι μου! Μπορεί να μη σε "γνωρίζω" 9 χρόνια (παρά μόνο 9 μήνες) ωστόσο θα πω ότι είναι σαν να σε ξέρω χρόνια. Το blogάκι σου είναι ψυχοθεραπευτικό. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπω εδώ μέσα και να βγω χωρίς να γελάσω ή στη χειρότερη να χαμογελάσω. Βέβαια, ορισμένες φορές το ρίχνεις στα ψυχοπλακώματα (σπάνια ευτυχώς) αλλά απολαμβάνω το blog-o-συγγραφικό σου ταλέντο :)
    Δε μου λες. Τα πιγκουινάκια στην photo είναι μπιμπελό ή ζαχαρωτά; Εμένα πάντως μου φαίνονται για ζαχαρωτά. Ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται και τώρα στην φάση που είμαι συνεχώς πεινάω ;)
    Να τα 100στήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαχαρωτά είναι! Από αυτά που μπαίνουν απάνου στην τούρτα! Τώρα έχει μείνει μόνο ένα (τα άλλα τα έφαγα -οπότε και με λες κοιλιόδουλο στην καλύτερη και κανίβαλο στη χειρότερη). Το μπλογκάκι μου είναι σίγουρα ψυχοθεραπευτικό για εμένα. Τα λέω και βγαίνουν από πάνω μου. Αν τώρα βρίσκει και ο αναγνώστης κάποιο ενδιαφέρον, διπλή η ευτυχία!

      (κι εγώ πεινάω συνεχώς τελευταία! μήπως μας ψεκάζουν πείνα, εντέλει;)

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Να τα εκατοστήσεις αγαπητό πτηνό.... 9;;;;; Απίστευτο.... Καλέ εγώ είμαι νέοπας μπροστά σου και δεν το ξερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι μαθουσάλας σε όρους μπλόγκινγκ, έφηβος σε όρους ανθρώπου και μεσήλικας σε όρους πτηνών. Αλλά ό,τι όρους και να μου βάλεις, εγώ τείνω να τους αναιρώ, επομένως δεν έχουν νόημα η ηλικίες.
      Σου εύχομαι να γίνεις κι εσύ μεγάλη με άσπρα μαλλιά (και ποστς χαρωπά)!
      :)

      Διαγραφή
  30. XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!
    Ξέρεις πότε σε πρωτογνώρισα?
    Στην κορυφαία...φοβερή....απίστευτα αστεία ανάρτηση για τα εξώφυλλα των δίσκων (Παρτ ουαν)!!!
    ΄Εκλαιγα απ΄τα γέλια....΄Εκλαιγα....
    Το ίδιο βράδυ πήγα στης αδερφής μου και της έδειξα το πτηνοblog...όπως καταλαβαίνεις, το κλάμα συνεχίστηκε!!
    Την άλλη μέρα το διέδωσα σε φίλους στη δουλειά...εκεί να δεις τι έγινε!!!
    Πέντε - έξι κεφάλια πάνω απ΄τον υπολογιστή, να σπαρταράνε απ΄τα γέλια...
    Από τότε...κόλλησα!! Με είχες κερδίσει, με το απίθανο χιούμορ σου...

    Από τότε...γέλασα (πολύ), δάκρυσα, προβληματίστηκα, ταξίδεψα, γεύτηκα, γνώρισα.....
    Σ ευχαριστώ για όλα υπέροχο πτηνό...Σ ευχαριστώ!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά κι ευχές να τα εκατοστήσεις!!!!
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πάει καιρός από τότε! Εκείνη η ανάρτηση με τα εξώφυλλα των δίσκων (μαζί με την Τοπογραφία του Τρόμου, το Ζέιτενλικ και το πολύ παλαιότερο "Βρε Ουστ") αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά σουξέ του μπλογκ, με αναρίθμητες αναδημοσιεύσεις στο διαδίκτυο (τις περισσότερες φορές χωρίς αναφορά του συγγραφέα -κλαψ κλαψ).

      Χαίρομαι πολύ που είσαι τόσον καιρό μαζί μου. Αν σου προσέφερε ετούτο το μπλογκ καναδυο χαμόγελα, μεγάλη μου χαρά. Αυτό είναι και το νόημα του Πιγκουίνου. Προσπαθώ να χαμογελάω μέσα από αυτόν. Στον κάθε αναγνώστη ξεχωριστά. Και σε όλους σας ταυτόχρονα.

      Εγώ σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σου και την υποστήριξη. Να είσαι πάντα καλά!

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  31. Να τα 100στήσεις, θα έλεγα ...αλλά έχεις ξεφύγει προ-πολλού!
    Να τα 1000λιασεις..πάλι, ε, κοντοζυγώνει ομολογουμένως !! Αγαπητό Πτηνό.

    Όσο για το ερώτημα " Πόσο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράματα;" νομίζω πως έχει χάσει κι' αυτό προ πολλού, το στοίχημα του, και ως ρητορικό και ως φιλοσοφικό!

    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου! Ο στόχος των 1000 αναρτήσεων είναι (σχετικά) κοντά! Ελπίζω να είμαστε γεροί, δυνατοί και αισιόδοξοι, να συζητάμε, να χαμογελάμε και να διαπιστώνουμε. Ακόμα και σε αυτούς τους αδέξιους καιρούς.

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου, καλή μου Πηνελόπη!

      Διαγραφή
  32. Τζόνσον ο αλογόμυγας6 Οκτ 2013, 4:34:00 π.μ.

    Πιγκουίνε, να'χεις πάντα καλή υγεία, καλή διάθεση και καλή παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τα χιλιάσεις τα χρόνια σου.....κι εμείς μαζί σου. Εγώ πάλι αν και άκουγα από χρόνια τις φιλενάδες και τους γνωστούς να μου μιλάνε για σένα.....μόλις φέτος έγινα φανατική αναγνώστριά σου και ντροπής πράγμα που το λέω. Αλλά ήταν να μη γίνω.....τώρα και να θες να με ξεκολλήσεις....πάει και τελείωσε. Ταγάρι σου θα είμαι για πάντα. Σου εύχομαι να έχεις πάντα υγεία και να μας προσφέρεις τις γνώσεις σου και το απίστευτο χιούμορ σου για όσο αντέχεις.....Έχεις την απέραντη εκτίμηση και τον θαυμασμό μου και σου στέλνω αμέτρητα φιλιά και αγκαλιές Πίγκου μου.....να είσαι πάντα ευλογημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts