Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

Το χρυσό καναρίνι



Εγώ περιοχές με ονόματα πουλιών, τις αποφεύγω. Δύσκολα θα με βρεις στο Γέρακα, σπάνια στο Περιστέρι. Είναι τελοσπάντων θέμα αρχής -πτηνό σε πτηνό δεν πάει, πώς να το κάμουμε; Εντούτοις εδώ θα σου κάμω μία εξαίρεση.



Χαζεύεις τους ουρανοξύστες και λες στα σίγουρα από μέσα σου, ώχου πάλι με σέρνει στα Μανχάτανς και στα Χονγκ Κονγκ. Μήτε Αμερική, μήτε Ασία, αγαπημένε αναγνώστα. Στην Ευρώπη είμαστε. Εντάξει, περίπου. Στο νησί, συγκεκριμένα.



Καλωσήρθες στο Canary Wharf! Στις ανατολικές παρυφές του Λονδίνου. Εδώ που χτυπάει η χρηματοπιστωτική καρδιά της παγκόσμιας οικονομίας. Ή έστω, περίπου.



Παραδοσιακά, το τραπεζικό κέντρο του Λονδίνου ήταν στο City, που βρίσκεται μερικά χιλιόμετρα από εδώ. Εντούτοις στα τέλη της δεκαετίας του 80, ένα κονσόρτιουμ τραπεζικών και ρίαλ εστέιτ συμφερόντων αγόρασε κάποιες εκτάσεις ανατολικότερα, στις όχθες του Τάμεση και ξεκίνησε την αξιοποίηση.



Σήμερις θα σου φανεί δύσκολο να το πιστέψεις, αλλά το Canary Wharf μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν εγκαταλελειμμένες αποβάθρες, βαλτότοποι και αποθήκες. Δηλαδής του πεταματού.



Εντούτοις στήθηκε εδώ ένα παιχνίδι επενδυτών (με εμπλοκή της Κρεντίτ Σουίς και της Μόργκαν Στάνλεϊ) και το μέρος έπαθε λίφτινγκ, τύπου παίρνουμε τη θεια σου την Κωστούλα και την κάμουμε Μις Γιούνιβερς.



Τεράστιοι ουρανοξύστες ξεπήδησαν από το πουθενά, γέφυρες στήθηκαν από το τίποτα, κόσμος ήρθε να δουλέψει και να αγοράσει τις λοφτ του και γενικώς, ήρθε στο μέρος μία νέα πνοή. Και μία Μαίρη Χρονοπούλου.



"Σ'αυτούς τους δρόμους που μονάχοι περπατάτε
θα περπατάει ένα πλήθος ζωηρό



Κι αντί για βάρκες με κρις κραφτ θε να πετάτε
πάνω απ' τα κύματα στον όμορφο γιαλό"



"Έκει που οι μύλοι στέκουν τώρα γκρεμισμένοι
Μοντέρνες βίλες θα χτιστούν τρομαχτικές



Κι η αμμουδιά που είναι παραμελημένη
Μια πλαζ θα γίνει απ΄τις πλέον κοσμικές!"



Το έπιασες το νόημα. Οι τιμές εκτοξεύθηκαν στον ουρανό. Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, πιο εύκολα αγόραζες βίλα στη Σάντα Μπάρμπαρα, παρά διαμερισματάκι στο Canary Wharf.



Εντάξει μετά ήρθε η κρίση και μας γείωσε. Αλλά ακόμα και σήμερα, το μέρος παραμένει πανάκριβο και προνομιούχο. Διότι κατοικείται από την φυλή των εξέκιουτιβς (παλιά τούς έλεγες γιάπηδες, αλλά τώρα είναι ντεμοντέ). Οι εξέκιουτιβς είναι πλάσματα κοστουμαρισμένα, καλοσιδερωμένα, μονίμως αγχωμένα και πάρα πολύ αποφασισμένα.



Να επιτύχουν τους στόχους. Τους οικονομικούς στόχους, τους στόχους πωλήσεων, τους στρατηγικούς στόχους, τους προσωπικούς στόχους. Δώσε στόχο στον εξέκιουτιβ και πάρτου την ψυχή.



Πολλές φορές οι εξέκιουτιβς συγκεντρώνονται όλοι μαζί για να συζητήσουν την ανάγκη για νέους στόχους ή να αξιολογήσουν την πορεία τους προς τους προηγούμενους στόχους. Τους πιάσαμε τους στόχους; Τι έκαμες εσύ για τους στόχους; Μήπως να έβαζες υψηλότερους στόχους; Και πάει λέγοντας.



Το μεσημέρι, έχουμε λαντς μπρέικ. Που πάει να πει πως οι πλατείες, τα καφέ και τα υπόγεια μολς πλημμυρίζουν με εξέκιουτιβς οι οποίοι τρώνε, πίνουν και καπνίζουν. Κάποιοι βγάζουν και τα παπούτσια τους και κάθονται ανακούρκουδα στα τσιμέντα.



Αν είναι καλός ο καιρός, βολτάρουν στις αποβάθρες και κάθονται δίπλα στα κανάλια. Αν όχι, κλείνονται μέσα στα fancy εστιατόρια και σαβουριάζουν τζανκ φουντ.



Ή συσκευασμένες σαλάτες. Που αν έχεις συνηθίσει την ελληνική τη ντοματούλα με το λαδάκι και τη ριγανούλα της, σου φαίνονται επίσης τζανκ φουντ.



Επειδής εδώ είμαστε πολιτισμός και ανεξιθρησκεία και γενικά πολύ προχώ άνθρωποι, έχουμε πρόβλεψη και για σένα τον θεοφοβούμενο.



Που θέλεις βρε αδελφέ στο μπρέικ σου, να πας να ρίξεις μία προσευχή. Μπας και βάλει ο Θεός / Βούδας / Αλλάχ / (συμπλήρωσε όποιο άλλο σουπερνάτσουραλ ον θέλεις) το χέρι του για να πιάσεις κι εσύ τους στόχους.



Και τελοσπάντων, ή είμαστε οργανωμένοι ή δεν είμαστε. Οι χριστιανοί στις 12, οι μουσουλμάνοι στη 1, οι μαοϊστές στις 2 και πάει λέγοντας. Μην πας ν'ανάψεις το κερί σου και ρίχνει ο διπλανός επικύψεις προς τη Μέκκα, καθόλου πολίτικαλ κορέκτ!



To Canary Wharf είναι μία υπέρλαμπρη πολιτεία του χρήματος. Όλα είναι φτιαγμένα για να αποθεώσουν την πιο σύγχρονη μορφή του διεθνούς καπιταλισμού. Της ελεύθερης αγοράς ντε!



Εδώ έχουν τα γραφεία τους οι μεγάλες τράπεζες, οι χρηματιστηριακές εταιρίες, οι χρηματοπιστωτικοί οίκοι, οι ασφαλιστικοί πράκτορες, τα μπροκεράδικα παραγώγων, τα funds των μεγαλοεπενδυτών και το κακό συναπάντημα!



Ιμπρέσιβ; Ω ναι, είναι εξαιρετικά ιμπρέσιβ! Εδώ καταλαβαίνεις γιατί η Αγγλία δεν θα μπει ποτέ στο Ευρώ (χελόου, σιγά μην αφήσει τη Φρανκφούρτη να ορίζει την ισοτιμία με την οποία κινείται εδώ το χρήμα) και επίσης, καταλαβαίνεις τι εννοούν όσοι μιλούν για μία τεράστια χρηματοπιστωτική φούσκα.



Γιατί μάντεψε αναγνώστα: όλοι ετούτοι οι εξέκιουτιβς δεν παράγουν ακριβώς κάτι. Ναι, ναι, υπηρεσίες. Άυλες υπηρεσίες. Αλλά επί της ουσίας, δεν παράγουν κάτι. Διαχειρίζονται υπεραξίες.

Όχι δεν ήρθαμε μέχρις εδώ για να κάμουμε βαριά οικονομική συζήτηση μη-χειρότερα. Για να θαυμάσουμε το (πραγματικά) πανέμορφο αυτό μέρος, ήρθαμε. Και για να προβληματιστούμε λιγουλάκι.



Την ώρα που εμείς στην Ελλάδα τιρβάζουμε περί των ίδιων, αστείων ζητημάτων που μας απασχολούν εδώ και χρόνια, ο κόσμος έχει προχωρήσει παρακάτω. Κινείται σε άλλους ρυθμούς, ασχολείται με άλλα πράματα, σκέφτεται και δουλεύει διαφορετικά.



Τώρα θα μου πεις, και επειδής αυτοί λειτουργούν διαφορετικά, τι με νοιάζει εμένα ωρέ πτηνό; Δυστυχώς σε νοιάζει. Γιατί αυτός είναι ο κόσμος στον οποίο κινείσαι. Αυτός είναι ο κόσμος από τον οποίο προσμένεις κεφάλαια. Αυτός είναι ο κόσμος που αποφασίζει για τις τύχες σου. Η Μόργκαν Στάνλεϊ και η Κρεντίτ Σουίς. Η Έιτς-Ες-Μπι-Σι και η Γιου-Μπι-Ες. Όχι η Μέρκελ, μήτε ο Κάμερον, μήτε καν ο Ομπάμα.

Είσαι για έναν καφέ στα Στάρμπακς; Μπορούμε να συζητήσουμε τους νέους μας στόχους.

33 σχόλια :

  1. πω πω πω,τι άγχος πρωινιάτικα! ας αποφασίσουν ό,τι θέλουν ,εγω θα κάτσω ανακούρκουδα εδψ κοντά ,σε ένα βαλτοτόπι της περιοχής.....
    σ'αυτά τα μέρη που ειναι όλο γραφεία με πιάνει μια ασφυξία ,δεν αντέχω....
    αυτά είναι για το μπίζνες αγόρι ,τον Τρεμένς! Δως του στόχους και πάρ'του την ψυχή!
    ουτε καφε δε θα μπορουσα να πιω εκεί στο κιόσκι (3η φωτο απο το τελος) να βλέπω εκεινο το θηρίο απο πάνω μου ,νομίζω πως θα πέσει να με πλακώσει,με πόνεσε η καρδιά μου!
    Καλημέρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μπίζνες αγόρι; Ζαμέ αγαπημένη μου, εγώ πάντα κοιτούσα την καλοπέρασή μου όσο σκληρά κι αν δούλεψα, απ τις οικοδομές μέχρι τις απάνθρωπες διαφημιστικές. Α, όχι, εξέκιουτιβ με τίποτα, μόνο που έχω πάρει μέρος σε κανά δυο μίτινγκ στη ζωή μου ακόμα βλέπω εφιάλτες, αυτά είναι για άλλους.

      Είπε ο άρτι αφιχθής απ το γυμναστήριο που βρίσκεται στο Περιστέρι, και, καλημέρα σας παιδάκια!

      Διαγραφή
    2. Νάσια, ορίστε που νοσταλγούσες το νησί και το νησί και μας είχες πάρει τ'αυτιά! Σε πήγα κι εγώ σε ένα νησί να σε ντύσω εξέκιουτιβ, να κοιτάς τα νούμερα.

      Άσχετο, αλλά επειδής βλέπω τον Τρεμενς λίγο χαλαρό τελευταία, μήπως να του βγάλουμε εμείς στόχους; Ξεύρεις, 12 χιλιόμετρα ποδήλατο, διακοπή καπνού, με ρέγουλα τη μπουγάτσα και τέτοια! Είμαι βέβαιος ότι θα έχεις καταπληκτικές ιδέες να προσφέρεις στη συζήτηση!!! :)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Τρεμενς, τι Περιστέρια και Κορυδαλλοί είναι αυτά που ακούω; Λοιπόν από αύριο στο Χολμ'ς να πληρώσεις ακριβά τις θερμίδες της μπουγάτσας που σαβουριάζεις! Επίσης έξτρα μπόνους: εκεί μπορείς επιτέλους να γνωρίσεις μερικούς εξέκιουτιβς! Να κάμουν κοιλιακούς και ραχιαίους, κοστουμαρισμένοι!

      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    4. 12 χιλιόμετρα; Μα αυτό είναι παιδικός περίπατος πτηνό, 25-30 καθημερινώς! Αχ τη μπουγάτσα την έκοψα ο έρμος, τώρα για το κάπνισμα χλωμό το κόβω... δυστυχώς!

      Διαγραφή
    5. Έλεος! Εικοσί πέντε με τριάντα χιλιόμετρα καθημερινώς; Μα που πας για τις δουλειές σου, στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας; (πληζ φέρε μου κάνα κιλό μουστοκούλουρα, όταν ευκαιρήσεις από τον φούρνο στην πλατεία!)

      Αυτό με το τσιγάρο καημένε μου, θα σου το λέω κάθε μέρα! (μία κοινωνική προσφορά του πτηνού και της Μαρί Κυριακού)

      Διαγραφή
    6. ο Τρεμένς είναι σε νιρβάνα τωρα!είναι και μεγάλος άνθρωπος και καταλαβαίνεις τωρα....ένα στόχο που μπορούμε να του θέσουμε θα ήταν να προσπαθει να βρει τροπους να ξεπερνά τις ουρες στο ΙΚΑ και νοσοκομεια και να είναι ο πρωτος στη σειρα...γεράματα γαρ!

      Διαγραφή
  2. Οι ΑΑ είναι οι ανώνυμοι αλκοολικοί ε? :( poor souls...
    Κι εγώ δεν μπορώ το business environment αν και κινούμαι σ'αυτό και ακούω και γράφω για στόχους πωλήσεων όλη μέρα... Αλλά ξέρω τί θα γίνω όταν μεγαλώσω... Anyway (που λέει κι ο αγαπημένος μου παραγωγός στον Republic), thanks for the ride Πιγκού! Τάϊσες τα πεινασμένα μου ματάκια! Σωστό σε βρίσκω στον επίλογο (comme toujours) όσο για καφέ έναν διπλό εσπρέσο για μένα! ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ όταν μεγαλώσω θα γίνω γέρος! Παλιά ήθελα να γίνω συνταξιούχος, αλλά εντέλει μού είπαν να μην έχω ανεδαφικά όνειρα και το άλλαξα.

      Ωραία είναι τα νούμερα -κι εγώ ασχολούμαι μαζί τους συστηματικά. Ναι, το λέω κυριολεκτικά και μεταφορικά.

      Διπλός εσπρέσο έφθασεεεεεε.....

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα πτηνό μου!
    Ομορφο το Λονδίνο αλλά η ατμόσφαιρα του Παρισιού δεν υπάρχει πουθενά.
    Αυτό που με τρελλαίνει στο Λονδίνο είναι τα απίστευτα λουλούδια που κρέμονται από κολωνες της ΔΕΗ από στήλους, από παντού και παράδοξο πράγμα ακόμη και αν πας με καύσωνα Αυγουστο μήνα ειναι ολάνθιστες οι πετούνιες τους, δε βλέπεις ένα πράσινο φύλλο στις γλάστρες μόνο λουλουδάκια!
    Και επειδή έχω ένα κόλλημα με την κηπουρική αναρωτιέμαι το πως...!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακάδα μου, εγώ είμαι biased στο θέμα Λονδίνο vs Παρίσι και προτιμώ μακράν το πρώτο. Αλλά σέβομαι τους όσους αγαπούν το Παρίσι -είναι τελοσπάντων πανέμορφη πόλη και με ευχάριστο αξάν.

      Τα λουλούδια στα εξωτερικά τέρπνουν το μάτι και ανεβάζουν τη διάθεση. Και στο Λονδίνο και σε όλη την κεντρική Ευρώπη (από το Τιρόλο μέχρι τη Βαυαρία), αλλά και στις μεγαπόλεις της Ασίας (τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ) και στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ και στην κοντινή μας Κωνσταντινούπολη. Στην Ελλάδα, δεν τα έχουν οι Δήμοι καθόπως φαίνεται σε μεγάλη υπόληψη και σπανίως είναι φροντισμένα στα πάρκα και τους δημόσιους χώρους μας.

      Θα ήθελα να ήξευρα, αυτοί οι κηπουροί που προσλαμβάνονται εδώ, με τι ακριβώς απασχολούνται...

      Τα φιλιά και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  4. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι! και ο καφές μου decaf για να μπορώ να ελέγχω τα άγχη και τα νεύρα μου...
    Καλημέρα, όμορφη η βόλτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Canary Wharf ζούμε με καφέδες το πρωί και με αλκοόλ το απόγευμα. Και κατά τα άλλα, όλοι προσέχουν τη διατροφή τους και τρώνε σαλάτες στο λαντς μπρέικ -άντε μην ανοίξω το ράμφος μου!

      Πάντως κι εγώ δηλώνω εξαρτημένος από τον καφέ. Δεν πίνω πολλούς: δύο μόνο! Αλλά αν δεν τους πιω στην ώρα τους, παθαίνω ένα κοκομπλόκ (προσοχή: όχι κοκο-μπλόγκ!).

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  5. To AA των ανώνυμων αλκοολικών μου θύμισε ένα αστειάκι που κυκλοφορούσε παλιά στην Αγγλία: είναι τα ίδια αρχικά με της Automobile Association (κάτι σαν τη δική μας ΕΛΠΑ - αλήθεια ζει αυτή;). Βλέποντάς τα δεν ήξερες ποιας ΑΑ ήταν μέλος ο οδηγός...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα! Πιο πιθανό να ανήκε στους Ανώνυμους Αλκοολικούς, παρά στην Automobile Association. Δηλαδής χελόου, δεν έχω γνωρίσει Άγγλο που να μην γίνεται σκνίπα! (χιουτζ σόσιαλ πρόμπλεμ!)

      Την καλησπέρα μου, Γεράσιμε!

      Διαγραφή
  6. Εσύ πιγκουίνε που είσαι καλοντυμένος από τη φύση σου να γίνεις εξέκιουτιβ και να θέσεις στόχους! Εγώ θα έρθω να με κεράσεις καφέ στο Canary Wharf αφού πρώτα τελειώσω την προσευχή μου!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ να με μνημονεύσεις κι εμένα στην προσευχή σου, μπας και πετύχω τους στόχους.
      Διότι χωρίς θεία παρέμβαση (όχι της θείας καλέ, του Θεού εννοώ), δεν βλέπω να μου πέφτει το τζόκερ (αυτός είναι ο στόχος μου!).

      Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Βρε πουλάκι μου !!! Κοτζαμάν Λονδίνο ... στο Canary Wharf μας πήγες ;;; Χάθηκε το Kensington, το Notting Hill, η Camden Market, η Albert Square, το National Gallery, τα μουσεία του, το Σόχο ... ... ... ... ... ... το Buckingham Palace στην τελική, βρε αδερφέ !!! Στο Canary Wharf άμα πας σε παίρνει η μπόχα κι η δυσωδία (και κυριολεκτικά, αλλά κυρίως μεταφορικά) !!!

    Α πα πα πα πα πα !!! Δεν θέλω καφέ στο Στάρμπακς (φοροδιαφεύγει αγρίως και ανερυθριάστως ο κολοσσός, το ήξευρες ;;; Πέφτει τρελό μποϋκοτάζ από τους Άγγλους στα Σταρμπακς). Άμα θέλεις, έλα λίγο παραπάνω στην Old street να πιούμε καφε στο Look Mum No Hands και να χαζέψουμε πώς φτιάχνουν ποδήλατα ;-)

    Φιλιά και καλημέρες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική, τόση αγάπη που έχω για το Λονδίνο, θα έπρεπε να του αφιερώσω ένα μπλογκ ολάκερο! Αλλά συγκρατούμαι για να μην πλήξει και ο αναγνώστης από την ομίχλη και το ίνγκλις γουέδερ.

      Τέλοσπάντων, υπόσχομαι περισσότερα λονδρέζικα ποστς στο προσεχές μέλλον. Και για το Σόχο, και για το Camden Town και για το British Museum και για την αγαπημένη μου Tate! Είναι να μην πιάσω τα μουσεία, γιατί θα ξημερωθούμε!

      Το Look Mum No Hands δεν το ξεύρω, λέγε τι ώρα να έρθω για καφέ! :)

      Διαγραφή
    2. Το Λονδίνο είναι η πόλη που αγαπώ να μισώ ή που μισώ να αγαπώ - δεν έχω καταλήξει ακόμη ποιο απ' τα δύο αισθάνομαι.

      Ενώ λατρεύω το πολυ-πολιτισμικό του πανηγύρι, την κουλτούρα του, τα άπειρα αξιοθέατά του, τα θέατρά του, τα στενά του και τις λεωφόρους του, απεχθάνομαι την βαβούρα του και το άγχος του και το buzzing του και το κυκλοφορικό του και τον κακό χαμό στο Tube. Να το πω διαφορετικά, θα έμενα άνετα στο Λονδίνο αν μπορούσα να διακτινιστώ (ή έστω να ταξιδέψω μέσω του ΧαρυΠοττερικού Floo Network) από το ένα μέρος στο άλλο :-)

      Τι να πω ;;; Μάλλον στην περίπτωσή μου, once an επαρχιώτισσα always an επαρχιώτισσα ! Γι' αυτό να έρθεις κάποια φορά να σου γνωρίσω το πανέμορφο Γιόρκσαϊρ μας ;-)

      Διαγραφή
    3. Αυτό το πολυπολιτισμικό πανηγύρι, οι εκθέσεις, τα πάρκα, οι βόλτες στον Τάμεση, τα θέατρα, οι βιβλιοθήκες και τα μαγαζιά, είναι ένας συνδυασμός που δεν μπορώ να του αντισταθώ. Δηλώνω εντελώς ευάλωττος στη λονδρέζικη σαγήνη! Έχω μάθει να την αγαπάω αυτήν την πόλη και με τις αδυναμίες της (διότι ναι, οι αποστάσεις και η κίνηση και η ταλαιπωρία είναι εξαιρετικά painful).

      Πάντως, πτηνό σύντομα στο Γιορκσάιρ -εντ δατς ε πρόμις!

      Διαγραφή
  8. Τόσο μέταλλο και γυαλί με ψυχοπλάκωσε, να σου πω την αλήθεια! Ιμπρέσιβ, ναι, αλλά καθόλου δε θα ήθελα να ζω/εργάζομαι/κάνω βόλτα εκεί! ! Δεν είμαι καθόλου του τραπεζο-χρηματιστηριακο-ρίαλ εστέιτ - απαυτού, τέλος πάντων, κλίματος και νοοτροπίας! Είχε όμως πολλή πλάκα η αναφορά σου στους εξέκιουτιβς και τους στόχους τους, χαχα!
    Παρεμπιπτόντως, πώς τα λένε εκείνα τα ροφήματα στα Starbucks με το γάλα και την κρέμα και την καραμέλα (τα χωρίς καφέ); Ένα τέτοιο θα έπινα τώρα! :-)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το μέταλλο και το γυαλί σε μεγάλες δόσεις. Εντούτοις ένα λοφτ με θέα στον Τάμεση ή έστω σε κάποιο κανάλι ή σε καμιά πλατεία, δεν θα με χάλαγε καθόλου. Πάντοτε ονειρευόμουν να έχω μερικές εκατοντάδες εξέκιουτιβς στα πόδια μου! :)

      Στα Starbucks πηγαίνω εντελώς σπάνια, αλλά αυτό με το γάλα και την κρέμα και την καραμέλα, το θέλω κι εγώ. (αν και με αυτά τα συστατικά δεν το λες ρόφημα, αλλά πάστα!)

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  9. Καλαμιά στην κάμπο4 Οκτ 2013, 2:47:00 μ.μ.

    Εγώ, όπως έχεις καταλάβει αντιπαθώ τα τεράστια γυάλινα κτίρια και ως εκ τούτου δεν εντυπωσιάζομαι ούτε από το μέγεθός τους ούτε από το πλήθος τους. Την προσοχή μου όμως τράβηξε το κανάλι που εξισορροπεί κάπως το τσιμέντο και το γυαλί και φυσικά το όνομα της περιοχής.
    Μου κίνησε την περιέργεια γιατί ονομάζεται έτσι και τι σχέση έχει με τα καναρίνια. Καμμία.
    Όπως διάβασα στην Wiki, σε κάποιο σημείο της αποβάθρας γινόταν το εμπόριο φρούτων της Μεσογείου και των Καναρίων Νήσων και από εκεί προήλθε το όνομα.
    Το ότι έχουν και αίθουσες προσευχής μοιάζει γελοίο και κακόγουστο αλλά οι ναοί του χρήματος χρειάζονται και τους ναούς της προσευχής.

    (Τραγούδησε η Μαίρη Χρονοπούλου τους στίχους που έγραψες; Πού;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την προέλευση του ονόματος, την έμαθα κι εγώ πρόσφατα, όταν επισκέφθηκα το τοπικό μουσείο (ένα υποδειγματικό μουσείο που στην πρώτη ευκαιρία, θα σε πάω να το δεις!) Το Canary Wharf είναι πολύ ζωντανό και αποπνέει τη σιγουριά του χρήματος, των υψηλών αποδόσεων και του καπιταλιστικού σφρίγους. Έχει φανταστικά μπιστρό γιομάτα πεντανόστιμα σάντουιτς και σαλάτες και λογής λογής ροφήματα. Αλλά και μία καταπληκτικά αγορά με γκουρμέ προϊόντα σε απίθανη ποικιλία.

      Όλα αυτά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Γιατί τις Κυριακές και τα απογεύματα μετά τις 7, δεν κυκλοφορεί ούτε κουνούπι. Μόνοι όσοι μένουν στα ακριβά λοφτς και τα διαμερίσματα των ουρανοξυστών (δεν είναι και τόσοι πολλοί -για χρόνια ήταν απλησίαστες οι τιμές!).

      Όσο για τη Μαίρη Χρονοπούλου, σε παραπέμπω εδώ:
      http://www.youtube.com/watch?v=seU4aD7V5VU

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου, Καλαμιά!

      Διαγραφή
  10. Bρε πτηνούλι τι ψυχοπλάκωμα είναι αυτό!
    Πολύ βαρετό μέρος μου φαίνεται.
    Γιάπις και εξέκιουτιβς δεν μου πανε καθόλου!
    Παρόλο που δουλεύω σε ανάλογο περιβάλον!
    Χριστέ μου που έχω μπλέξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου τί κακό είναι αυτό που σε έχει βρει;
      Πώς θα ξεμπλέξεις από τους εξέκιουτιβς και τα νούμερα;
      (μιλάω κι εγώ....)

      :)

      Διαγραφή
  11. Στον αντίποδα της Νάσιας έχω καταλήξει τελευταία: πρώτη αυτή ...στο τέλος εγώ!
    Πειράζει που εγώ τη καταβρήκα με τη Χρονοπούλου; Καλέ τραγουδούσα καθώς σε διάβαζα κι άκουγα τη φωνή της σου λέω! Μη σου πω ότι έβλεπα και τα άγαρμπα λικνίσματα της καθώς επίσης Εξαρχάκο-Γεωργίτση να την κοιτάζουν σαν χάνοι!
    Α για το πλέις.... να πω ότι εντυπωσίαστηκα από τόσα λέλουδα κι ήθελα να ρωτήσω τι εποχή είναι στις φωτό αλλά πήρα απάντηση από τα σχόλια άνωθεν!
    Αναρωτιέμαι που δεν έχεις πάει πτηνό μου!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα! Απολαυστική η Χρονοπούλου, αλλά θα ήθελα να έχω ηχογραφημένη και τη δική σου εκτέλεση του άσματος!

      Οι φωτογραφίες είναι Σεπτεμβρίου, τα λουλούδια είναι σχεδόν μόνιμα. Δεν ξεύρω πώς διάολο το κάμουνε και είναι όλα ανθισμένα πάντοτε! Εγώ που είμαι και άσχετος από τις γεωπονίες, τρέφω τεράστια εκτίμηση για παρτέρια και πρασιές. :)

      Διαγραφή
  12. Εγώ λέω να πάω πάλι κατά Σκωτία μεριά...εκεί άνοιγε η καρδιά μου...εδώ πιάστηκε!
    Πτηνό μου να σου ευχηθώ εδώ χιλιόχρονο το μπλογκ!!
    Έλειπα στην επέτειο, αλλά είμαι πάντα εδώ και θα είμαι!!
    Φιλιά πολλά και να είσαι καλά να μας ταξιδεύεις πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές -πάντοτε πιάνουν τόπο και είναι ευπρόσδεκτες.
      Κι εγώ της Σκωτίας είμαι, μη-νομίζεις. Αλλά και το Λονδινάκι πολύ το αγαπώ (εντάξει όχι τόσο την εξέκιουτιβ πλευρά του, όσο την αρτίστικ).
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  13. Εμένα πάντως δε με νοιάζουν καθόλου οι στόχοι των διαφόρων εξέκιουτιβς (κι ας κανονίζουν εν πολλοίς τη μοίρα μου....) και κοιτάζω τον δικό μου στόχο.....Να διαβάζω κάθε βράδυ τουλάχιστον 10 από τις παλιές αναρτήσεις σου ....γιατί αλλού έβοσκα τότενες....μέχρι να φτάσω στο σήμερα. Τώρα βρίσκομαι στο 2007....τύφλα να 'χουν οι πανελλήνιες. Φιλιά πολλά Πίγκου μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω, μήτε που θυμάμαι τί έγραφα το 2007.
      Δέκα αναρτήσεις τη μέρα; Αυτός δεν είναι στόχος, αυτό είναι βασανιστήριο: τόσο πούπουλο, ούτε εγώ δεν το αντέχω!

      Σε ευχαριστώ πάρα ΠΑΡΑ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να κάτι τέτοια μου λες και το παίρνω πάνω μου! :)

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts