Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

Επιτέλους κάποια Βαρύτητα



Τα τελευταία χρόνια, διαπιστώνουμε με γνωστούς και φίλους την τεράστια πτώση του κινηματογράφου. Και δεν σου μιλώ σε όρους ποσότητας (αμέτρητες οι νέες ταινίες), αλλά πχιότητας. Καλών σεναρίων, δομημένων ερμηνειών, φροντισμένων παραγωγών. Διότι θα σου τ'ομολογήσω κι αν θέλεις με πιστεύεις: ως λάτρης της μεγάλης οθόνης, καημό το έχω πλέον να φχαριστηθώ ταινία που ο πρωταγωνιστής να μην είναι καρτούν, οι κομπάρσοι να μην είναι Χόμπιτς και η Μέριλ Στριπ να μην υποδύεται την καρικατούρα (τύπου "η Μέριλ Στρίπ, Μάργκαρετ Θάτσερ", "η Μέριλ Στριπ, Τζούλια Τσάιλντ", "η Μέριλ Στριπ, φούρναρης", "η Μέριλ Στρίπ, ζόμπι" κ.λπ.). Εξού και έχουν λιγοστέψει δραματικά οι αναρτήσεις μου για ταινίες (παρότι συνεχίζω να πηγαίνω σινεμά), εξού και σπάνια πλέον θα με ακούσεις να σου προτείνω να πας να ιδεις την τάδε ή τη δείνα ταινία.



Όμως τις τελευταίες εβδομάδες, έχει γίνει το εξής ανέλπιστο: έχω πετύχει ένα σερί καλών ταινιών που (α) δεν είναι σίκουελς με υπερήρωες, (β) δεν είναι ιρανικός κινηματογράφος και (γ) δεν βασίζονται σε βιβλία της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ. Πόσο γουάου;



Η πρώτη εξ αυτών είναι ναυτική περιπέτεια -αλλά μη φανταστείς τον Έρολ Φλιν να ξιφουλκεί κατά πειρατών ή τη Μανταλένα να φωνασκεί "άλλος με τη βάρκα μας"! Πρόκειται για τη νέα ταινία με τον Τομ Χανκς που υποδύεται τον κυβερνήτη ενός χιουτζ εμπορικού πλοίου που πέφτει θύμα πειρατείας ανοιχτά της Σομαλίας.



Είναι τόση η αγωνία, είναι τέτοια η ένταση και είναι τόσο συναρπαστική η κορύφωση που αλήθεια σου το λέω, ανεβαίνει η πίεσή σου στο μη-παρέκει. Έλεος φωνάζεις, ας με πετάξουν στα πελάγη να με φάνε οι χαρχαρίες.

Ο Τομ Χανκς είναι υποδειγματικός, η σκηνοθεσία υποβλητική και η κάμερα που κουνιέται συνέχεια, συμβάλει στο να σου δημιουργήσει αυτό το αίσθημα της ναυτίας και της απόγνωσης. Και μην μου πεις, ακρότητες και φαντασίες και αυτά δεν γίνονται, διότι ο Captain Philips (έτσι λέγεται η ταινία) είναι εντελώς τρου στόρι και ψάξτο θα εντυπωσιαστείς. Καλού-κακού, πάρε μαζί σου κάνα σωσίβιο και μερικές δραμαμίνες στο σινεμά.



Η δεύτερη ταινία λέγεται "All is Lost" (¨Όλα Χάθηκαν") και πρωταγωνιστεί ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ. Που τον εσυμπαθούμε, διότι πρώτον, είναι αξιοπρεπής, δεύτερον, κάμει πάντα καλές επιλογές και τρίτον, έχει σιάξει κι εκείνο το θεσμό που υποστηρίζει τον ανεξάρτητο κινηματογράφο και μπαίνει στο μάτι του Χόλιγουντ και των γνωστών κυκλωμάτων του. Δηλαδής ρισπέκτ!



Ο Ρόμπερτ βρίσκεται κατάμονος εν τω μέσω του Ινδικού (που αναδεικνύεται και οφίσιαλι στον πιο γκαντέμικο ωκεανό), με χαλασμένο τζι-πι-ες και ασύρματο. Όχι ούτε η Κοσμοτέ πιάνει! Χωρίς να το ξεύρει λοιπόν, κατευθύνεται προς μία εντελώς απαλεύταμπολ καταιγίδα από αυτές που σαρώνουν τη Νότια Ασία και εμείς στέλνουμε γάλατα στους επιζώντες. Μουλιάζει το είναι σου!



Και σαν να μην έφθανε η καταιγίδα και τραμοντάνα, η φουρτούνα και συμφορά, ο δύσμοιρος θαλασσόλυκος έχει ελάχιστες προμήθειες, παρέα του τους χαρχαρίες που λέγαμε πριν και μάντεψε: παθαίνει και ρήγμα το σκαρί. Δηλαδής, όχι ειλικρινά, πε-μου ποιός τον έχει μουτζώσει!

Επειδής το κατάμονος παραπέμπει όπως καταλαβαίνεις σε σιωπές και καθόλου διαλόγους, εκ πρώτης το φοβήθηκα. Αλλά εκεί φαίνεται ο αβανταδόρος ο ηθοποιός και ο βιρτουόζος ο σκηνοθέτης: είναι τόσο καλοδουλεμένη η ταινία, που μοιάζει με ένα ντοκιουμένταρι και στην πραγματικότητα δεν χρειάζεσαι μπλα-μπλα, διότι χελόου, σκυλοπνίγεσαι -δεν θα πιάσουμε και την κουβέντα καταμεσίς τ'ωκεανού!



Κράτησα το καλύτερο για το τέλος. Η Σάντρα η Μπούλοκ και ο Γιώργος ο Κλούνης είναι το πρωταγωνιστικό δίδυμο της πολυδιαφημισμένης "Βαρύτητας". Όπου δύο αστροναύτες τη στιγμή που επιδιορθώνουν μία μηχανική βλάβη στο διεθνή διαστημικό σταθμό, πέφτουν πάνω σε κάτι άλλα άσχετα συντρίμμια, χάνουν την επαφή τους με τη γη και βρίσκονται μετέωροι στην απεραντοσύνη του διαστήματος.



Το στόρι μπορεί να σου φαίνεται τραβηγμένο (αν και δεν είναι ιδιαίτερα!), το κόνσεπτ μπορεί να σε παραπέμπει σε επιστημονική φαντασία (αν και δεν είναι καθόλου!), αλλά αναγνώστα μην προσπεράσεις αυτήν την ταινία σε καμία περίπτωση. Διότι είναι ένα μικρό αριστούργημα. Ένα έργο που θα μπορούσε (τηρουμένων των αναλογιών) να συγκριθεί ίσως με την Οδύσσεια του Διαστήματος του Κιούμπρικ.



Διότι μπορεί επί ενενηντατόσα λεπτά να παρακολουθείς την απελπισμένη προσπάθεια της Σάντρας και του Γιώργου για επιβίωση, αλλά ταυτόχρονα ξεδιπλώνονται μπροστά σου υπαρξιακά ερωτήματα, έξυπνες αλληγορίες, συναρπαστικές δραματουργικά σκηνές. Τελειώνει και έχεις φουντ φορ θοτ, να κοιτάξεις το εκεί ψηλά καθώς θα γυρνάς σπίτι σου και να νιώσεις πόσο μικρός, αλλά και πόσο σημαντικός και πόσο τυχερός είσαι.



Η ταινία είναι ουσιαστικά ένας χειμαρρώδης μονόλογος της Σάντρας (νομίζω αξίζει ένα Όσκαρ εδώ), αλλά συνάμα και ένα ποιητικό ταξίδι σε τροχιά γύρω από τη γη. Μάλιστα, θα σε παρακαλέσω να το ιδείς σε θρι-ντι, διότι αξίζει τον κόπο να θαυμάσεις τον πλανήτη σου όπως δεν τον έχεις ξαναδεί ποτές. Και γιατί τόσες ταινίες έχω δει σε θρι-ντι, ετούτη είναι η πρώτη στην οποία βρίσκει πραγματικά νόημα η νέα τεχνολογία και λόγο ύπαρξης.



Και οι τρεις ταινίες, σου αφηγούνται έναν αγώνα για επιβίωση αναγνώστα. Και οι τρεις ταινίες, στηρίζονται πέρα και πάνω από τα εφέ σε ένα δυνατό σενάριο και σε καλοδουλεμένες ερμηνείες. Και στις τρεις ταινίες, βγήκα ικανοποιημένος.



Γιατί αυτό είναι το σινεμά που θυμόμουν. Αυτό είναι το σινεμά που αγάπησα. Αυτό είναι το σινεμά που σε παίρνει από το χέρι και σου δείχνει τον κόσμο με άλλα μάτια. Μιλώντας όμως με έναν τρόπο για εσένα και τη ζωή σου και τα όσα σε αφορούν. 

39 σχόλια :

  1. τσίου! πήγαινε να δεις τον "εχθρό" την ελληνική ταινία! είναι καλη
    την καλημέρα μου και καλη βδομαδουλα να χούμε (που λέει και μια κοινη μας φίλη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το'χω σκοπό να πάω να τη δω αυτήν την ταινία, άσωτε. Γιατί νομίζω ότι ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος είναι από τους πιο συνεπείς και αξιοπρεπείς δημιουργούς στο σημερινό ελληνικό σινεμά.

      Την καλημέρα μου και καλή βδομαδούλα, λοιπόν! :)

      Διαγραφή
  2. στην πρωτη ειχα μαζι μου και τον πατέρα μου ,που ηταν ως το '83 στα καραβια ....μ'έπρηξε πτηνο μου ,όλη την ωρα να μου εξηγει τα μερη του πλοίου ,''αυτο το ειχαμε κι εμεις ,αυτο δεν το είχαμε τότε'' ''κι αυτο αλήθεια ,κι αυτο αλήθεια ,ετσι γινόταν '' ''και πηγαιναμε απο εκεινα τα μερη γι αυτο το λόγο ''...ουφ! άσε μετα το τέλος ανάλυση της ταινίας ,την κάθε λεπτομέρεια! μου έρεσε πολύ όμως ,είχα παρακολουθησει και στο ίντερνετ τότε την ιστορία κι το έχω δει σε ντοκυμαντερ!

    τη δεύτερη δεν την ειδα γιατι δεν την εχουν φερει ακομα ...

    την τρίτη την είδα και στενοχωρηθηκα! μα να φυγει μετά το τέταρτο ο Κλούνης;;;; για ποιον πήγα εγωωωωωωωωωωωωω;;;;;;;;;; τα νευρα μου ,δε σου λέω τίποτα! άσε εκει που παρουσιάστηκε μετά και λέω ,εντάξει ,δεν άντεχαν οι αμερικάνοι να μη βάλουν τη βλακεία τους! αλλά ήταν σε όνειρο όπως είδες και πάλι στενοχωρήθηκα που τον έχασα κλαψ κλαψ κλαψ .....

    είδα και μια άλλη που θα πρότεινα να δει το φιλοθεάμον κοινό σου το PRISONERS.Πάρα πολύ καλή για εμένα ,με αγωνια ,καθόλου βαρετή!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς να ξεύρω τίποτις από καράβια και ναυτοσύνη, μου φάνηκε κι εμένα εντελώς ρεαλιστική η απεικόνιση της πραγματικότητας του πλοίου στον Captain Phillips. Την ιστορία την είχα παρακολουθήσει ελάχιστα τότες, αλλά ανέτρεξα και την ξαναδιάβασα μετά την ταινία. Και εντυπωσιάστηκα με τα όσα συνέβησαν.

      Χαίρομαι που σου άρεσε και το Gravity! Εκεί που παρουσίαστηκε ο Γιώργος ο Κλούνης (δεν λέω παραπάνω για να μην κάμω spoiler για τους όσους δεν το έχουν δει, αλλά εσύ θα καταλάβεις) ξενέρωσα για μερικές στιγμές απίθανα πολύ, αλλά ευτυχώς δεν ήταν αυτό που φοβόμουν. Η Σάντρα πάντως έπαιζε πάρα πολύ ωραία, δεν συμφωνείς;

      Όσο για το Prisoners, επίσης καταπληκτικό! Ο μόνος λόγος που δεν το έβαλα στην ανάρτηση είναι γιατί δεν εμπίπτει στο τόπικ "επιβίωση σε ακραίες συνθήκες" που ας-πούμε ότι είναι οι τρεις ταινίες που περιγράφω εδώ. Αλλά πράγματι, είχε κι εκείνη πολύ αγωνία και δεν ήταν καθόλου βαρετή!

      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου, Νάσια!

      Διαγραφή
    2. Νάσια βάλε ένα σποιλερ αλέρτ βρε πουλί μου! Εγώ ευτυχώς την έχω δει, οπότε δεν έγινε το κακό, αλλά περιγράφεις την μισή ταινία σε μία παράγραφο :P

      Διαγραφή
    3. Το κάμει σκόπιμα για να εκδικηθεί τον Γιώργο τον Κλούνη που την απαράτησε μετά το πρώτο τέταρτο της ταινίας! Ουπς, νέο σπόιλερ! Φτου!!!!

      Διαγραφή
    4. Λοιπόν, πήγα χθες βράδυ και την είδα την ταινία. Thanks to you pinguin ;) Την είχα στα υπόψιν, αλλά η ανάρτησή σου μου έδωσε το boost να την δω χθες. Βέβαια, να ομολογήσω και εγώ ότι αφού διάβασα την ανάρτησή σου, άρχισα να διαβάζω τα σχόλια και μόλις διάβασα την αρχή του σχολίου της Νάσιας, σταμάτησα να διαβάζω παρακάτω...γιατί θα μάθαινα το τέλος και θα το κατέστρεφα :)
      Πάντως να σχολιάσω και εγώ ότι τη στιγμή που εμφανίστηκε ο Κλούνης (ξέρετε εσείς), λέω μέσα μου "αυτό ήταν! Πάει η ταινία. Καταστράφηκε μόνο και μόνο από αυτή τη σκηνή". Τελικά ανακουφίστηκα που όπως ήρθε, έφυγε. Και ας έκλαιγε η Νάσια. Τουλάχιστον χαρήκαμε όλοι οι υπόλοιποι :)
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση τις δύο πρώτες δεν τις ήξερα, αλλά θα πάω να της δώ μετά από τέτοια περιγραφή!!
    Μας λείπουν οι καλές ταινίες!
    Καλά αυτός ο Γιώργος ο Κλούνης χαχαχα Ελληνας κι΄αυτός;;;
    Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιώργος ο Κλούνης (α) είναι μπον-βιβέρ, (β) έχει δηλώσει ότι λατρεύει τη μαμά του και (γ) πίνει ολημερίς εσπρέσο. Δηλαδής πιο Έλληνας δεν γίνεται! :)

      Να πας να ιδείς Έλενα τις ταινίες. Και ιδίως το Gravity που είναι αριστούργημα!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα δίκιο έχεις!!

      Διαγραφή
  4. To Gravity θέλω πολύ να το δω. Σκεφτόμουν εάν πρέπει να το δω σε 3D (το οποίο το αποφεύγω γιατί με ζαλίζει) αλλά σε αυτή την ταινία νομίζω ότι αξίζει. Χαίρομαι που με επιβεβαιώνεις. Και τον καπετάν -Μιχάλη θέλω να δω..

    Τώρα για την άλλη με τον άλλον που θαλλασοπνίγεται δεν πείστηκα ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα, εγώ το θρι-ντι παρότι το επιλέγω πάντα, τις τελευταίες φορές έχει αρχίσει να με κουράζει και να με απογοητεύει. Εντούτοις εδώ για πρώτη φορά, είναι σημαντικό και αναβαθμίζει την κινηματογραφική εμπειρία.

      Να πας και στον καπετάνιο, είναι σπουδαία περιπέτεια κι έχει πολύ αγωνία και δράση!

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  5. Τις δύο πρώτες δεν τις ήξερα, αλλά το Gravity θέλω πολύ να το δω αφού παίζει και ο Γιωργάκης ο Κλούνης αλλά και η Σάντρα Μπούλοκ την οποία και συμπαθώ. Οι ταινίες θρι-ντι με κουράζουν πολύ αλλά μάλλον γι' αυτή την ταινία θα είναι όντως ότι πρέπει. Θα ήθελα να δω και την πρώτη γιατί μου αρέσει ο Χανκς σαν ηθοποιός, όσο για τον Ρέντφορντ δεν ξέρω..θα δούμε.
    Φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία, η Σάντρα η Μπούλοκ και ο Γιώργος ο Κλούνης είναι αμφότεροι εξαιρετικοί στην ταινία. Το δε θρι-ντι είναι μαστ, διότι το να βλέπεις τον πλανήτη από αψηλά και τρισδιάστατο είναι μοναδική εμπειρία! Αλλά και ο Τομ Χανκς πάρα πολύ καλός, να τον εδείς, θα τρομάξεις πολύ με τους Σομαλούς πειρατές!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
    2. Να σου πω βρε πιγκουινάκι. Αν πάω να δω τον καπετάνιο, λες να τρομάξω πολύ με τους Σομαλούς; Είμαι και έγκυος γυναίκα, μη γεννήσω μέσα στο σινεμά. Γιορ οπίνιον ις βέρυ ματς απρεσιέτιντ :)

      Διαγραφή
  6. Έρχονται οι μπέιμπι-σίττερς ... ... ... εεεεεεε, οι γονείς μου ήθελα να πω ... την Κυριακή, οπότε θα οργώσουμε τους σινεμάδες και τα θέατρα (ένα μήνα το χρόνο μπορούμε κα βγαίνουμε λιγουλάκι έξω, οι κακομοίρηδες) !!! Γιούπιιιι !!! Το Gravity θα πάμε να το δούμε στον IMAX κινηματογράφο του Bradford, το οποίο θα είναι ανπαίχταμπλ εμπειρία !!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούληδες! Να το αξιοποιήσετε όσο μπορείτε και να βγείτε και να διασκεδάσετε και να περάσετε όμορφα εντός και εκτός του φάμιλι κοντεξτ! Αυτός ο IMAX κινηματογράφος του Bradford ακούγεται πολύ ζούπερ -ως και με δελεάζεις να έρθω για να το ξαναδώ το Gravity (αν και εντάξει, μην είμαι αχάριστος, στην έξτρα μπιγκ οθόνη του Village πήγα και ήταν μια-χαρά!).

      Πολλά φιλιά και καλημέρες, Αγγελική!

      Διαγραφή
  7. Υποκλίνομαι στον ταλαντούχο Τομ Χάνκς, σέβομαι τον εναλλακτικό Ρόμπερτ Ρέντφορντ, προβληματιζόμουν πάντα με τη Σάντρα Μπούλοκ, αλλά για το GRAVITY έχω ακούσει τα καλύτερα! Τώρα, όμως, που τ' ακούω και από εσένα, που εμπιστεύομαι απόλυτα, πείστηκα εντελώς! Το θέμα είναι τί θα καταλάβω στα μεταγλωττισμένα γερμανικά τους! Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφροδίτη, αυτό με τη μεταγλώττιση στην κεντρική Ευρώπη και την Ιταλία/Ισπανία, δεν θα το καταλάβω ποτές! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πάει κανείς να ιδεί τον Γιώργο τον Κλούνη να μιλάει γερμανικά στο διάστημα; Θα μου πεις, όλα συνήθεια είναι. But still....

      Τεσπά, όπως και να'χει το πράμα, προτείνω Gravity ανεπιφύλακτα. Αλλά και Τομ Χανκς και Ρόμπερτ Ρέντφορντ! Επιστροφή στο σινεμά, με μπόλικο ποπ κορν (ή νάτσος, που προτιμώ εγώ) και κοκακολίτσα! Μιαμ μιαμ!

      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Αν σου πω ότι το ΣΚ έψαχνα στο αθηνόραμα ταινίες για να πάω σινεμά και αν σου πω ότι το Gravity και το Captain Phillips ήταν οι 2 από τις 3 που είχα στα υπόψιν - η άλλη ήταν του Μπέργκμαν η ταινία Persona (την άλλη με τον Redford δεν την έχω ακούσει καν)...Άσχετα που τελικά δεν πήγα για άλλους λόγους.
    Ευτυχώς που σε διάβασα λοιπόν και με κάνεις να θέλω να τις δω. Λέω να ξεκινήσω με το Gravity.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με το Gravity λέω να ξεκινήσεις -είναι εξαιρετική περίπτωση! Αλλά αν έχεις έξτρα χρόνο, δες και κάτι από τα υπόλοιπα. Υπάρχει και το Prisoners που είχε βγει πριν κάνα μήνα και είναι αξιοπρεπές! Για πρώτη φορά εδώ και καιρό, υπάρχουν αρκετές επιλογές στο σινεμά και προσωπικά, χαίρομαι πολύ γι'αυτό! :)

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
    2. Τελικά πήγα χθες και είδα το Gravity. Για να μην τα ξαναγράφω εδώ, δες σχόλιο στο σχόλιο της Νάσιας. Επίσης δες ερώτημα στο σχόλιο της Σοφίας :)
      Να 'σαι καλά που με έκανες να πάω να δω το Gravity. Θα σου το χρωστάω :)

      Διαγραφή
  9. Μου φαίνεται ότι θα ξαναδώ το Gravity σε θρη-ντι αυτή τη φορά. Τα θαλασσοδαρμένα δεν τα έχω δει ακόμα αλλά το έργο με τον Θωμά, μάλλον έχω δει το πρωτότυπό του το νορβηγικό που είναι σαν μοκουμένταρι. Θενκς για τις ιδέες πτηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν εξαιρετικό το Gravity; Ως και θα το ξανάβλεπα ευχαρίστως! Και ναι, στο θρι-ντι έρχεται και αναδεικνύεται αυτή η καταπληκτική σκηνοθεσία και φωτογραφία. Φαντάζομαι ότι τα τεχνικά τουλάχιστον Όσκαρς, θα τα σαρώσει. Αλλά κάτι μου λέει ότι θα ιδούμε και τη Σάντρα υποψήφια.

      Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου, μάι ντίαρ An-Lu!

      Διαγραφή
  10. Και οι τρεις ταινιάρες και είναι ήδη στα must μου!!!!
    Για το Captain Philips έχω διαβάσει πως είναι από τις καλύτερες ερμηνείες του Tom μετά το forest gump.
    Η Σάντρα τελευταία έχει ανέβει και έγινε πιο ποιοτικιά. Το blind side και το οσκαράκι την απογείωσε. Εντάξει ο Ρόμπερτ είναι δυνατό χαρτί έτσι κι αλλιώς.
    thanks σινεφίλ πτηνό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, το καλό με όλους τους εν λόγω ηθοποιούς είναι ότι πέραν από το όποιο σταριλίκι, φροντίζουν να κάμνουν αξιοπρεπείς επιλογές και να χτίζουν την καριέρα τους με συνέπεια και σεβασμό στο θεατή. Και ο Γιώργος ο Κλούνης κάμει πάντα προσεκτικές κινήσεις και ο Ρέντφορντ βεβαίως, αλλά και ο Τομ Χανκς με τη Σάντρα Μπούλοκ -που κι αν ξεκίνησες από πιο "ελαφρύ" σινεμά με διάφορες κομεντί της σειράς, έχουν καταφέρει να επιτύχουν μία στροφή προς την πχιότητα.

      Πολλές σινεφίλ καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. Είδα προχτές το Gravity σε 3D και μαγεύτηκα!!! Σε κάποιο σημείο έκανε λίγο κοιλιά, αλλά ελάχιστα. Ήταν από τις ταινίες που δεν κατάλαβα πότε πέρασε η ώρα και δεν κοίταξα ρολόι ούτε μία φορά!!!
      Ευτυχώς δεν διάβασα όλη την παράγραφο της Νάσιας και εγώ και τη γλύτωσα! Έτσι ξενέρωσα όταν εμφανίστηκε ο Γιώργος και σκέφτκα αμέσως "αμερικανιές" αλλά ευτυχώς διαψεύτηκα!!!
      Να είστε καλά που με ξεσηκώσατε εσύ και η Ασπασία που το είδε και εκείνη και με πόρωσε τρελά!!!

      Διαγραφή
  11. Γεια!
    Ο Καπταιν ειναι πραγματικα μοναδικη ταινια, την απολαυσα. Τη δευτερη δεν την ειδα ακομα. Το Γκραβιτυ με απογοητευσε γιατι μετα απο τοσο εκθειαστικες κριτικες, ειχα πιστεψει οτι δε θα εχει το cheesy στοιχειο. Παρ'ολα αυτα, μου δημιουργησε την εντυπωση πτι εκαναν τοσο κοπο να ειναι τελεια τα εφε που το σεναριο το περασαν στο πολυ βιαστικο.

    Θα προτεινω Dallas Buyers Club, που ηταν καταπληκτικο και σου στελνω το τρειλερ για την καινουρια Μεριλ Στριπ που φαινεται πολυ ενδιαφερουσα: http://youtu.be/9Hd_uO72h1s

    Ωραιο ποστ, καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Evi, ο Κάπταιν ήταν καταπληκτικός -μα τί αγωνία ήταν αυτή; Και πολύ ρεαλιστική απόδοση των συνθηκών στα καράβια που διασχίζουν εκείνες τις θάλασσες.

      Τώρα αναφορικά με το Gravity, παρότι το cheesy στοιχείο δεν μας εγκαταλείπει ποτές στον αμερικάνικο κινηματογράφο (αλλά ποτές), θεωρώ ότι το σενάριο ήταν αρκετά καλοδουλεμένο και ακόμα και στις υπερβολές του, επιτύγχανε να παίξει με τις συναισθηματικές κορυφώσεις και να υπονοήσει κάποιες αλληγορίες. Ενδεχομένως μία αντίστοιχη ευρωπαϊκή ταινία να ήταν πολύ πιο "εσωτερική" και "ουσιαστική" -αλλά σίγουρα δεν θα μπορούσε να πετύχει αυτά τα εξαιρετικά εφέ και την αίσθηση ότι όντως αιωρείσαι στο αχανές του διαστήματος.

      Το Dallas Buyers Club είναι στη λίστα με αυτά που θέλω να ιδώ. Όσο για τη Μέριλ, δηλώνω πιστός φαν (ακόμα και όταν την κριτικάρω για κάποιες πιο "σχηματικές" της ερμηνείες) και θα πάω οπωσδήποτε στη νέα της ταινία (φαίνεται καλή από το τρέιλερ -ευχαριστώ!).

      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Καλαμιά στον κάμπο18 Νοε 2013, 6:28:00 μ.μ.

    Μπούλοκ, Χανκς και Ρεντφορντ (έστω και με ρυτίδες και βαμμένα μαλλιά) είναι από τους ηθοποιούς που μου αρέσουν πολύ ό,τι και να παίζουν. Αλλά, ταινίες αγωνίας με σκάφη που περιτριγυρίζονται από ωκεανούς ή που αρμενίζουν σε κενό αέρος δεν είναι για τις δικές μου αντοχές και νεύρα.
    Μου κόπηκε η αναπνοή μόνο που διάβασα ολόκληρη την υπόθεση του Gravity στο ίντερνετ. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω.-:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως για γερά νεύρα. Ειδικά στην ταινία με τον Τομ Χανκς, υπήρξαν στιγμές που δεν άντεχα άλλο και ήθελα να τελειώσει -ειλικρινά στο λέω, με είχε πιάσει ταχυπαλμία! Είμαι και αισθηματίας, είμαι και σε ευαίσθητη ηλικία, δεν είμαι εγώ για τέτοια. Αλλά είναι όντως πολύ ωραία ταινία και ο Τομ Χανκς μετρημένος, συνεπής στο ρόλο, χωρίς υποκριτικές ακρότητες -που πολύ το εκτιμώ, ο θεατής!

      Λοιπόν, επειδής σε βλέπω επιφυλακτική στις σινε-επιλογές, έχω να σου προτείνω και μερικά ωραία θέατρα που θα'ναι νομίζω πιο πολύ του γούστου σου! Αν τυχόν κατέβεις προς Αθήνα, πες μου.

      Διαγραφή
    2. Για πες κανένα καλό θεατράκι μιας και εμπιστεύομαι το γούστο σου :)

      Διαγραφή
  13. Δεν εχω δει ποτε 3D ταινια :) Ναι υπαρχουμε κι εμεις, ζουμε αναμεσα σας :)
    Φαινονται πολυ ενδιαφερον οι ταινιες και θα τις εχω πανω πανω στην λιστα μου. Αν και τελευταια δεν εχω πολυ διαθεση για ταινια. Ειμαι με τα κεφια μου. Δυσκολη περιπτωση :)

    Καλη εβδομαδα πιγκουινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί εννοείς ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΘΡΙ-ΝΤΙ ΤΑΙΝΙΑ; Τέλος, αυτό το ΣΚ, μπαίνουμε σε σινεφίλ διάθεση, πάμε στην κοντινότερη αίθουσα, φοράμε τα ειδικά γυαλάκια και απολαμβάνουμε βόλτα στο διάστημα μαζί με τη Σάντρα και το Γιώργο (τον Κλούνη). Που θα μου πας, θα σε ξεσηκώσω! Είμαι πτηνό πολύ προβοκατόρικο εγώ! Και δεν θα επέμενα, αν δεν ήμουν σίγουρος ότι θα σου αρέσει και θα το βρεις ενδιαφέρον. Αν όχι ως ταινία, στα σίγουρα ως εμπειρία.

      Πολύ καλημέρα σου, μάι ντίαρ Dee Dee!

      Διαγραφή
    2. Ειμαι σιγουρη οτι αν εμενες Θεσσαλονικη θα ερχοσουν να με τραβηξεις απο την κοτσιδα να μπω σε μια αιθουσα χαχαχα. Οκ λοιπον, με ξεσηκωσες, θα ψαξω το προγραμμα των σινεμα για 3D ταινιες :)

      Διαγραφή
  14. Πάω στοίχημα πως εδώ δεν ξέρουν ακόμα τι είναι το 3D, οπότε θα βολευτώ όπως όπως..αν καταφέρω να δω και μία από τις τρεις τυχερή θα είμαι...χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ελπίζω να τα καταφέρεις και να ιδείς τις ταινίες -και δη σε θρι-ντι που είναι ζούπερ ιμπρέσιβ!
      Με όλα αυτά που μας συμβαίνουν, ένα ταξίδι στο παραπέρα (έστω και κινηματογραφικό, έστω και αγωνιώδες) είναι ως και πολύ ευπρόσδεκτο, νομίζω!

      Πολλά, πολλά φιλιά, καλή μου Μαρία!

      Διαγραφή
  15. Αφού το λες εσύ, θα τις δω οπωσδήποτε και ΟΤΑΝ τις δω θα σου πω εντυπώσεις!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts