Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Άνοιξε και κανένα βιβλίο!

Καλό το ίντερνετ αναγνώστα, αλλά πρέπει που και που ν'ανοίγεις και κάνα βιβλίο. Κι αν έχεις εξαντλήσει τα άπαντα της Χρυσηίδας Δημουλίδου και της Λένας Μαντά, πτηνό έχει να σου προτείνει τίτλους από τη διεθνή βιβλιογραφία για κουόλιτι ρίντινγκ. 


"Ναι, περνώ και μόνη μου καλά, τα καταφέρνω μια χαρά, δεν σ'έχω ανάγκη ευτυχώς, μου είσαι πλέον περιττός!"


Για το βλαστάρι του σίριαλ κίλερ, του τρομοκράτη, αλλά και του αρχιφοροφυγά. 


H Ελέανορ Μπερνς δεν φοβάται να εκτεθεί μπροστά στο κοινό της. Φορώντας το συγκεκριμένο γελεκάκι. Ή βγάζοντάς το με νόημα. 


Μαδάει ο σκύλος σου και γιομίζει το σαλόνι σου με τρίχες; Τώρα υπάρχει λύση: μαζεύεις το μαλλί και πλέκεις πουλόβερ. Διότι και γιατί περικαλώ να φοράς μάλλινα από το κάθε τυχάρπαστο πρόβατο που ουδέποτε έχεις γνωρίσει, τη στιγμή που ο Αζόρ μπορεί να σου προσφέρει την τρίχα του; Δεν ήθελα να σου το πω, αλλά αν και ο σύζυγος έχει τριχόπτωση, εσύ διατηρείς το χαμόγελό σου και πιάνεις το βελονάκι.


-Τί εννοείτε έγινε ένα τρομερό λάθος στο χειρουργείο; 


Σίγουρα όχι το ΙΚΑ.


Δυστυχώς, όταν ο πιτσιρικάς μαθαίνει να παίζει το λάθος όργανο, μπορεί να τον στιγματίσει μια ζωή.


Ακούς, Άδωνι;


Από το Happy Meal των ΜακΝτόναλντ'ς στο Happy Hour της μπυραρίας. 
Εναλλακτικός τίτλος: ο Μπόμπι και οι μπόμπες!


Όταν το κορίτσι με το άλογο γνωρίζει ένα άλλο κορίτσι. Ή ένα άλλο άλογο. 


Η Μητέρα Τερέζα και η αποστολική στάση, θεωρία και πράξη. 
Και τελοσπάντων στη θεωρία λες εντάξει. Στην πράξη, τί δείχνει; 


Είναι το επόμενο πράμα που θα μάθει να σιάχνει ο Έλληνας φορολογούμενος. Θα σκάβει και ένα λάκο και θα πέφτει μόνος του για να αποφεύγει και τα έξοδα της κηδείας.


Το κακό είναι ότι η βότκα συχνά της απαντάει.


Θέλει η Τσέλσι να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!


Πετράκη, βγες παιδί μου από τον παππού αμέσως!


Ποιες είστε και από ποιον πλανήτη έρχεστε;


Και τέλος ένα αισιόδοξο βιβλίο που πρέπει να διαβάσει κάθε ελληνόπουλο. 

43 σχόλια :

  1. χαχαχαχα να'σαι καλά ,διαβαστερό πτηνό ,μας άνοιξες εκπαιδευτικούς ορίζοντες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι γιατί κάποιοι με κατηγορούν ότι δεν κάμω πια αρκετά αφιερώματα στο καλό βιβλίο!
      Μήπως να οργανώναμε και reading group; Από αυτά που μαζεύονται οι αναγνώστες και συζητούν μετά τί κατάλαβαν. Δατ γουντ μπι ίντρεστινγκ!

      Πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. Ναι αμέ! Εγώ θα διαβάσω τον μπόμπο και τις μπόμπες και θα σας πω την κεντρική ιδέα. Και τα διδάγματα που πήρα από αυτό το βιβλίο. Αχαχαχαχαχχχαααααχαχχα

      Διαγραφή
  2. βιβλία με περιέχόμενο, όχι αστεία!!!
    καλή βροχερή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό το συνδύασα εγώ, ria! Διότι τις βροχερές ημέρες, τί καλύτερο από το να κάτσει κανείς σπίτι του με παρέα ένα καλό βιβλίο! :)

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλαμιά στον κάμπο20 Νοε 2013, 8:11:00 π.μ.

    Ωχ, Παναγία μου! Δεν ξέρω αν τα περιεχόμενα είναι τόσο χιουμοριστικά και ευφάνταστα όσο οι τίτλοι αλλά φαντάζεσαι να κυκλοφορούσαν στα ελληνικά παρόμοια; Σύγκρυο με πιάνει.
    Αν μη τι άλλο μούφτιαξες τη μέρα μου άσε που δεν μπορώ να διαλέξω ποιο μου αρέσει περισσότερο.
    (Σήμερα ξύπνησα, για άγνωστους λόγους, πολύ νωρίς, γιαυτό καλημέραααααα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς στα ελληνικά κυκλοφορούν και πολύ χειρότερα αυτών! Ίσως όχι ως τίτλοι, αλλά ως περιεχόμενο. Πάντως για μερικά αναγνώσματα, έχω πράγματι περιέργεια: πολύ θα ήθελα να διαβάσω ας πούμε το "Are Women Human?" να ιδώ πώς το σκέφτεται η συγγραφέας! Αν και μεταξύ μας, έχω γνωρίσει κάποιες γυναίκες που φαίνεται να έπεσαν από άλλους πλανήτες! :)

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  4. are these for real?κ που τα βρηκες; απιστευτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιες, εντελώς αληθινά! Και βγαλμένα μέσα από τη ζωή!

      Πολλές, πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  5. Ότι του κατέβει του καθένα το κάνει βιβλίο. Πραγματικά όμως που τα ανακαλύπτεις, ακόμα γελάω με τα εξώφυλλα των δίσκων... Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τί μου θύμησες: εκείνα τα εξώφυλλα των δίσκων είχαν χαλάσει κόσμο τότες!
      (και είχαν διαβαστεί με το κείμενό μου και σε εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού αν έχεις το θεό σου! εννοείται χωρίς να γίνει αναφορά σε μένα! Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως καλύτερα...)

      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου, καλή μου Μίκα (που με παρακολουθείς με υπομονή τόσα χρόνια!)

      Διαγραφή
  6. R-E-S-P-E-C-T!!! Δεν παίζεσαι!!! Speechless!! Congrats!! Σου βγάζω το καπέλο!!
    Τί άλλο να πω;
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η παρουσίαση στο καλό βιβλίο! Όχι για να μην αμφισβητούν μερικοί-μερικοί τον επιμορφωτικό χαρακτήρα του μπλογκ!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  7. οκ βεβαιώθηκα! Δεν ξέρω τη τύφλα μου! Είμαι απαίδευτη εντελώς!
    Πτηνούλι μου; Να μελαγχολήσω ή να λυθώ στα γέλια;
    Καλημέρααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας απαίδευτοι είμαστε, καλή μου airis! Εξού και το'χω ρίξει στα διδακτικά αναγνώσματα, μπας και μπορέσω να κατανοήσω την παράλογη πραγματικότητα που με περιβάλει!

      Και όχι, να μην μελαγχολήσεις επ'ουδενί!

      Σου στέλνω τα φιλιά μου και τα χαμόγελά μου!

      Διαγραφή
  8. Καλά πόσο πίσω είμαστε σαν λαός και νομίζουμε ότι έχουμε και κουλτούρα!
    Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι!!
    Καλά που έχουμε και εσένα βρε πτηνούλι να μας ανοίγεις τα μάτια που και που να ξεστραβωνόμαστε!!
    Καλά τι γέλιο έκανα δεν λέγετε, μα λύσε μου μια απορία αυτά τα βιβλία πωλούνται, υπάρχει κάποιος που τα αγοράζει;;
    Θα τρελαθώ Παναγία μου!!
    Γκουντμορνινγκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και πωλούνται, Έλενα (αλλά μόνο στα καλά και ενημερωμένα βιβλιοπωλεία!).
      Πάντως και πέραν της πλάκας, σκέφτομαι να αποκτήσω δική μου εκπομπή τηλε-πωλήσεων σε περιφερειακά κανάλια και να πουλάω τέτοια βιβλία! Γιατί, είναι καλύτεροι οι άλλοι τηλε-πλασιέ από το πτηνούλι;

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Απιθανος....που τα βρισκεις ολα αυτα; :)
    Αυτο με την τριχοπτωση των σκυλω μηπως να το διαβαζα. Πλακα πλακα 7 αδεσποτακια εχουμε μαζεμμενα, ως και χαλι μπορω να πλεξω :)

    Καλημερα πτηνο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με επτά αδεσποτάκια που έχετε μαζέψει (μπράβο σας, παρεμπιπτόντως!) μπορείτε ως και βιοτεχνία ετοίμων ενδυμάτων να ανοίξετε! Μπορώ να σας κάμω και κονέ με κάτι πρόβατα που ξεύρω για ακόμα περισσότερο μαλλί.

      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Ωχ παναγία μου!!!!

    Εχουν ξεφύγει εκεί στα ξένα...

    χαχαχχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως ελπίζω να μεταφραστούν και στα ελληνικά! Ή να γυριστούν και σε ταινίες! :)

      Πολλές, χαμογελαστές καλημέρες, Χριστίνα!

      Διαγραφή
  11. Έλα τώρα πτηνό, πες την αλήθεια! Δεν υπάρχουν αυτά τα βιβλία στην πραγματικότητα, έτσι δεν είναι; Πλάκα μας κάνεις πρωί πρωί, δεν μπορεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη, ουχί μόνον υπάρχουν, αλλά επειδής φέτος σκοπεύω να κάμω δώρα αποκλειστικά από αυτή την reading list, πε-μου ποιο θέλεις για να σου το στείλω για τα Χριστούγεννα!!! :)

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  12. Δεν έχω λόγια, τα θέλω όλα, μόλις ολοκλήρωσα τον Σπινόζα και θέλω κάτι πιο βαθύ. Νομίζω ότι στα 3 αγαπημένα μου είναι με την τρομαχτική κυρία την στριπτιτζού, με την κοπέλα και τη βότκα και με την ίδια κοπέλα και τα one night stands. Θα τη διαβάσω και θα την επάρω τηλέφωνο να συγκρίνουμε αναμνήσεις γλυκιές μιας άλλης εποχής. (αν γράψω εγώ βιβλίο θα τρέχει να κρυφτεί πολύς κόσμος - μαζί με μένα)

    Εκείνο που αποχαιρετά την "οικογένεια" δεν θα ήθελα να το διαβάσω, τα ιατρικά θέματα τοιαύτου τύπου με συνθλίβουν συναισθηματικώς αλλά το άλλο για τους εφήβους που τους κάμει awesome θα το ¨ρουφήξω" μπας και γενώ κι εγώ σαν το ξανθό τεκνό της φωτό...

    Οσο για τα φέρετρα, μάθε τέχνη πτηνό μου κι άστηνε. Και για σένα να μην το κάνεις, κάντο για φίλους και γνωστούς, ως δεύτερο επάγγελμα σε λογικές τιμές με δόσεις. Μέρες που είναι και που έρχονται, το χειροποίητο έχει άλλη αξία και ουσία. Το αυτό ισχύει και για το πλεκτό σκύλου, τηλεφώνησα ήδη στον αδερφό μου να κουρέψει στο ντόμπερμαν να φτιάσουμε σετ κασκόλ-σκουφί-γάντια για μέσα στο σπίτι μιας και καλοριφέρ δεν θα ανάψουμε φέτος!

    Τον μικρό Μπόμπι τον συμπονώ και συμπάσχω,βλέπεις, στα 3 μου, μετά από γιορτή στο σπίτι είχα χωθεί κρυφά στο σαλόνι και ρούφηξα όλα τα πολύχρωμα λικέρ που είχαν απομείνει στα ποτηράκια μιας και η μαμά όντας πτώμα δεν είχε μαζέψει, με αποτέλεσμα να με βρουν το πρωί ντάγκλα στο πάτωμα να σιγοτραγουδώ το πίνω και μεθώ, αχ τι εποχές αθωότητας. Και όχι, δεν με ενδιαφέρουν οι αλογίσιες λεσβίες. Αρνούμαι!

    Και για όποιον παραπονιέται ότι έχω καιρό να κάμω ανάρτησις, νάτηνε, εδώ, φρέσκια φρέσκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με ξένα κόλλυβα βγάζεις την υποχρέωση;;
      άμε μου στο μπλογκ σου να ξαραχνιάσεις,ορεξάτε νέε!

      Διαγραφή
    2. Μα με τίποτα δε φχαριστιέσαι πια;

      Διαγραφή
    3. Τρεμενς, αυτό με τα φέρετρα είναι ωραιότατη λύση για δώρο και ειδικά τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές: "αγάπη μου, κοίτα τί σου έφτιαξα!", "πεθερούλα, δοκίμασέ το να δεις αν σου έρχεται άνετα!", "κύριε Υπουργέ, ένα μικρό κατιτίς από μαόνι εις ένδειξη ευγνωμοσύνης για όσα κάνετε!" κ.λπ.

      Το ότι είχες πέσει ως νήπιο στη βότκα, η Νάσια θα το χαρακτήριζε και ως εξήγηση για διάφορα πράματα! Εγώ πάλι που είμαι πάντοτε καλοπροαίρετος και σου έχω και αδυναμία, θα έλεγα ότι σε εκείνη την εμπειρία οφείλεται μεταξύ άλλων, το εντελώς αλέγκρο και αξιαγάπητο του χαρακτήρος σου!

      Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    4. ομολογώ πως κρατιέμαι πολύ να μην το ερμηνεύσω....

      Διαγραφή
    5. Μην το εμηνεύσετε, τώρα πλέον πίνω μόνο αναψυκτικά και χυμούς, τα ήπια όλα μαζεμένα στα 3 μου!

      Διαγραφή
  13. Τρέχω να πάρω το "Are Women Human?"!!! Μου δημιούργησες ενώ σωρό υπαρξιακά προβλήματα και ερωτήματα! Δεν παίζεσαι!!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πραγματικά: καμιά σας δεν μπορεί να είναι πλέον σίγουρη....

      Πολλά, πολλά φιλιά, Σοφία!

      Διαγραφή
  14. Όλα ok με τον καφέ σήμερα, τρέχω να τα προλάβω όλα, μπας και ξεστραβωθώ λιγουλάκι! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω εντυπωσιαστεί!
    Μπας και είσαι ο penguin books ο ίδιος αυτοπροσώπως;
    Θα επιχειρήσω κι εγώ μικρό σχολιασμό...
    7) Αυτό στα γόνατα του Μπετόβεν δεν είναι ό,τι καλύτερο για εξώφυλλο, αλλά αυτά τα κλασσικά θέματα πρέπει όντως να τεμαχιστούν και να καταβροχθιστούν με κάθε απλό τρόπο... και μετά να πάμε παρακάτω μπας και γράψει και κανένας άλλος χριστιανός (και άλλου θρησκεύματος ευπρόσδεκτος) κάτι καινούργιο!!!!!!!!!!!
    1) Κάπως πρέπει να χτυπήσουμε κι αυτό το μονοπώλιο... Γιατί πραγματικά, κοντεύουμε να πλησιάσουμε το ανέκδοτο με τη σακούλα στο γραφείο τελετών... Ο θάνατος κοστίζει πιο ακριβά κι απ' τη ζωή...
    14) και το ενώνω με το παραπάνω με βάση το κείμενο του Ψαθά που είχαμε στη Γλώσσα για το "Χείμαρρο της κυκλοφορίας"... Όλοι στο μποτιλιάρισμα κίνηση "Άλλοι καθέτως και άλλοι οριζοντίως" αλλά εκεί μιλούσε για τη νεκροφόρα...
    16) Αυτό το βιβλίο ελπίζω να δώσει απαντήσεις... Για την αλλόκοτη συμπεριφορά των γυναικών στις δύσκολες μέρες, αλλά και κατά τη διάρκεια των εγκυμοσυνών... αλλά και από την άλλη στο ότι μάλλον οι γυναίκες είναι υπερ-άνθρωπες, και ειδικά οι εργαζόμενες μονογονείς στις οποίες βγάζω τη μαντήλα μου!!!

    Πολύ καλή σου μέρα!
    Φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι διάβαζα τόσα χρόνια η γυναίκα; Του ασχέτου δηλώνω και ψάχνω να βρω βιβλία αναλόγων τίτλων μήπως και ξεστραβωθώ η άχρηστη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συν όλα τ' άλλα, έχουν και εξαιρετικά εξώφυλλα!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τώρα είναι αληθινά όλα αυτά? Πρόκειται για τυπογραφικά λάθη?
    Ένα είναι σίγουρο! Λύθηκα στα γέλια!
    Όσο για το αισιόδοξο βιβλίο στο τέλος, ίσως αν το είχαμε διαβάσει και εμείς μικροί να μας είχε βοηθήσει να έχουμε μικρότερες προσδοκίες χαχα!
    Σε φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά που μας τα είπες να τα αγοράσουμε για τη βιβλιοθήκη μας. Ο μπόμπος και οι μπόμπες. Αχαχαχαχαχαχααααχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα να φοράς πουλόβερ από ένα πρόβατο που δεν γνωρίζεις?...ντροπή...
    Να φοράς όμως πουλόβερ με τις τρίχες του σκύλου ε??...είναι απλά....αηδία!!!
    Αυτά είναι βιβλία..μου άρεσε πολύ αυτό με το αισιόδοξο μήνυμα...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σορρυ πτηνό μου, αλλα δεν έχεις βάλει το "οι αγγελοι δεν έχουν φύλο" της τζενη Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. α γω είμαι ποιοτικός
    διαβάζω μονο Βλαδίμηρο Σολοβιοφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κλαίω με τα σχόλια σου!! δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω :-))))

    όσο για βιβλίο - δώρο, θέλω αυτό με τις τρίχες, μαδάει που μαδάει, καιρός να μάθω να πλέκω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παιδιά μη ξεχάσετε και το How to Avoid Huge Ships! http://www.amazon.com/Avoid-Huge-Ships-John-Trimmer/dp/0870334336

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts