Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013

Pinguvision 2013


Ο διαγωνισμός που έγινε θεσμός, το κόντεστ που περιμένει κάθε φανατικός αναγνώστης, η υπερπαραγωγή που γεννά τους αυριανούς αστέρες της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, επιστρέφει. Κι αν αυτό σου ακούγεται απειλητικό, που να δεις και τη συμμετοχή της Ρωσίας.

Τί οφείλεις να κάμεις εσύ; Πρώτον, ανοίγεις τα ηχεία στο έλεος-όχι-άλλο. Δεύτερον, ακούς προσεκτικά τα άσματα. Και τρίτον, δίνεις τα τουέλβ πόιντς / ντουζ πουά σου στη χώρα της προτίμησής σου. Το κόντεστ είναι αδιάβλητο και είθε να κερδίσει ο καλύτερος. Πάμε μανέστρο.

Γερμανία


Η χώρα εφέτος απεφάσισε να στείλει κάτι στο εντελώς τιρολέζικο -τύπου βουνοκορφή, αγελαδίσιο γάλα και τιράντα. Η τραγουδιάρα αφού έφαγε όλη την καρδάρα, άλειψε το φυστικοβούτυρο στο ψωμί της και κατάπιε δύο λουκάνικα, επιδίδεται σε ακατάσχετο λαρυγγισμό. Στο τρίτο ρεφρέν, το τραγουδιστικό παραλήρημα δημιουργεί μία χιονοστοιβάδα και συμπαρασύρει πέντε σκιέρ, τρία πρόβατα, ένα σαλέ και δύο Κολωνακιώτισσες που πίνανε καφέ.

Γιαπωνία



Ένα μπουκέτο γιαπωνεζούλες τραγουδούν μέσα στην καλή χαρά τον μακελάρη Τζέγκινς Χαν -προφανώς δεν ήτανε και πολύ καλές στην ιστορία. Ναι, το ξεύρω ότι είναι διασκευή, αλλά εδώ δεν είμαστε τίποτις μίζεροι να κόβουμε τις συμμετοχές για ψύλλου πήδημα. Και μετά άντε να πιστέψεις τη γιαπωνέζικη κυβέρνηση που διατείνεται ότι η Φουκουσίμα δεν είχε αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία!

ΠΓΔΜ


Η Σουζάνα Γκαβάζοβα με τ'όνομα είναι μεγάλο αστέρι στα μαγαζιά της Εθνικής Οδού Σκοπίων - Οχρίδας. Ουδείς γνωρίζει αν το τραγούδι "Ντοκτορέ, ντοκτορέ" είναι αφιερωμένο (α) στον χειρούργο καρδιολόγο της Σουζάνας Γκαβάζοβα που της πήρε την καρδιά, (β) στον πλαστικό της Σουζάνας Γκαβαζοβα που της πήρε το σαγόνι ή (γ) στον οποιονδήποτε άγνωστο ανεξαρτήτως εξειδίκευσης που είναι διατεθειμένος να παίξει μαζί της το γιατρό. Κι από φωνή κορμάρα!

Ρωσία



Αν είσαι του μιλιτέρ, η συμμετοχή της Ρωσίας θα μιλήσει στο χακί που κρύβεις μέσα σου! Ο Νικαλάι Βλαντιμίρ Αλεξαντρόφ με φωνητικά από τρεις διμοιρίες φαντάρων, αναπολεί τραγουδιστικά τις ημέρες που βομβαρδίζανε το Ναγκόρνο Καραμπάχ, που ρίχνανε μπουκέτ στους Αφγανούς και το παίζανε υπερδύναμη στις δύσμοιρες Σβετλάνες του παραπετάσματος. Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, χορεύεται με κάμψεις, πουσάπς και πλήρη εξοπλισμό. Αν το δει ο Λιακόπουλος, μπορεί και να το κάμει τρέιλερ της εκπομπής του.

Ουκρανία



Σκληροπυρηνικές ουκρανέζες (μέσα από το Κίεβο) τραγουδούν με νόημα και πάθος το αλήστου μνήμης Τσέρι-Τσέρι-Λέιντι, στο δρόμο που χάραξε η Ρουσλάνα. Το κερασάκι μια φορά, το βλέπεις. Τις κυρίες είναι που δυσκολεύεσαι.

Νορβηγία



Η Πετρούλα της Νορβηγίας τραγουδάει για την αγαπημένη της τσίχλα. Πρόσεχε μην την καταπιείς, καλή μου. Κανονικά για το ρεφρέν "τσού-τσου-τσούινγκ γκαμ, ιτ'ς φαν, φαν, φαν", θα έπρεπε να πάρει νόμπελ ποίησης ο στιχουργός! Παρακολουθώντας πάντως το τραγούδι, στεναχωριέσαι που εμείς στην Ελλάδα δεν κάμουμε αντίστοιχες απόπειρες να διαφημίσουμε τραγουδιστικά τα τοπικά προϊόντα μας. Ας πούμε, γιατί να μην βάλουμε την Τάμτα να τραγουδήσει το "είχα, είχα, είχα, τη γευστική μαστίχα, πάει, πάει, πάει, την έχω πλέον φάει¨ ή τον Πλούταρχο σε ένα σπαραξικάρδιο "έκατσα χθες και έκλαψα, μου λείπεις βρε μανούρι, ξέμεινα τώρα νηστικός, μόνο μ'ένα κουλούρι". Λοστ οπορτούνιτις.

Ινδία


Το "Νταντάνγκ Νταγκ" είναι ένα από τα μεγάλα φαβορί του εφετινού διαγωνισμού. Πρώτον διότι το βίδεο είναι υπερπαραγωγή και μας στοίχισε κάτι λιγότερο από την Υπολοχαγό Νατάσσα. Δεύτερον, διότι είναι τουριστίκ και αρχαιολατρικό. Και τρίτον, διότι έχει εντελώς γουάου και ξεσηκωτικό χορευτικό, πληζ ντοντ τράι ιτ ατ χόουμ.

Βουλγαρία



Τελευταία συμμετοχή, δώσε έξτρα ένταση! Η Ντένια Πεντσέβα είναι μία από τις πλέον αγαπημένες αρτίστες του πτηνού, διότι συνδυάζει την Πέγκυ Ζήνα, την Κέλυ Κελεκίδου και τους Κονιτοπουλέους σε συσκευασία δώρου. Το άσμα σού δίνει μία διαφορετική εκδοχή του τι γίνεται στα βοσκοτόπια της Ροδόπης και του πόσο δύσκολη είναι η ζωή της βουκόλας βαλκάνιας. Διότι τελοσπάντων όλη αυτή η Βουλγάρα που ψωνίζει κάθε Σάββατο στην Τσιμισκή και στο Μεντιτεράνεαν Κόσμος, κάπου πρέπει και να τα φορέσει τα λαμέ συνολάκια της! Με κάτι τέτοια νταχτιρντί πάντως, μένουν πίσω οι δουλειές στο χωράφι, πλημμυρίζουν οι ρεματιές, ξεχειλίζει ο Έβρος και σκυλοπνίγεται μετά όλη η Θράκη.

59 σχόλια :

  1. Αν και το ρώσικο αποτελεί φαντασίωση πτηνό μου, θα επιλέξω το βουλγάρικο για πρωτιά, δεν ξέβρω, κάτι με συγκίνησε. Η Νορβηγίς μπαμπαλού επίσης μίλησε στην καρδιά μου με τους πολύπλοκα θεσπέσιους στίχους της, τις γιαπωνέζες και τις ουκρανές ούτε να τις φτύσω που διασκευάζουν - η Κύπρος δε, μαγική, ναι, έχει και η Κύπρος ομορφιές, κι ένα τέτοιο - άρτιο, θαυμάσιο, υπέροχο τραγούδι τις αναδεικνύει υπέροχα και χωρίς φανφάρες.
    Στην καρδιά μου (και στα εντερικά μου) μίλησε και η Πρώην Γιουκοσλάβα Δημοκράτισσα Μακεδόνισσα (καλή επιτυχία Μακεδονία) και για το τέλος αφήνω το πρώτο.

    Τύρολο. Αισθητική. Μουσικά υπέροχο, να, σα σονάτα του Σοπέν. Ναι. Μια φωνή κελαρρυστή σα κραυγή της γίδας της Χάιντι (αλαλαιντι αλαλαιντι). Ομορφιά γερμανική, ένας καθαρός αέρας βουνίσιος. Μια απελπισία σε 3 μόλις λεπτά!

    (το ινδικό δεν το σχολιάζω, απλά αναρωτιέμαι πως γίνεται να ναι όλες οι Ινδές κούκλες και οι άντρες τόσο χάλια; Αν εξαιρέσεις τον ντόκτορ Σουρές δεν πρέπει να χω δει άλλον όμορφο Ινδο)

    Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βουλγάρικο είναι πολύ συγκινητικό πράγματι. Είναι αυτό το βαλκανο-βουκολικό που μιλάει στην καρδιά και την ψυχή μας, είναι η μυρουδιά του κατσικίσιου γάλακτος, είναι η αρτίστα που κι αν κυλιέται στις ραχούλες, δεν ρίχνει ποτές τα στάνταρντς της αναφορικά με μακιγιάζ, μαλλί και μπρίο!

      Η Νορβηγίς μπαμπαλού δεν φέρνει αρκετά σε Πάρις Χίλτον; Τη λες και μπιγκ μπάμπολ πάντως. Ή Τριντέντ καρπούζι!

      Και να φανταστείς ότι για να μην βαρύνω πολύ την ανάρτηση, έκοψα από τα προκριματικά κάτι άλλες Γουατεμάλες, Αρούμπες και Γουινέες Μπισάο.

      Πολλές καλημέρες, αγαπημένε Tremens!

      Διαγραφή
  2. Δεν φορτώνουν τα βίδεα! Δε βλέπω τίποτις! Μόνο εγώ το έχω το θεματάκι? Πάντως πριν την Νάσια έγραψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξαναδοκίμασα και δείχνουν να λειτουργούν, Georgina. Ίσως κάποια δεν παίζουν σε κινητές συσκευές, δεν εξηγείται αλλιώς! Ή που είναι προβοκάτσια της Νάσιας για να σε υπονομεύσει!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
    2. Δεν είδα φως. Που να βρω τέτχοια τεχνολογία εγώ πτηνό μου? Αφού είμαστε ακόμα με τα τόξα, που λέει κι ο Γιώργος...

      Διαγραφή
    3. Φαίνεται πως δεν είναι στο κάρμα σου να τα ιδείς αυτά τα τραγούδια (αν και για κάποια τουλάχιστον εξ αυτών, ίσως και να'σαι τυχερή που δεν τα βλέπεις). Μπορείς πάντα να δοκιμάσεις βέβαια ένα ρεπετισιόν του περσινού αντίστοιχου διαγωνισμού "Pinguvision 2012":
      http://pigkouinos.blogspot.gr/2012/11/pinguvision-2012.html

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Δυστυχώς στον υπόλοιπο κόσμο εκτός Ελλάδος (και κυρίως εδώ στο Τζερμάνια) είναι πολύ αυστηρά τα κριτήρια αναπαραγωγής βίντεο στο YouTube. Δεν βλέπω ούτε εγώ Ινδία, Βουλγαρία και Ιαπωνία... Παρ' όλα αυτά μου αρκούν τα σχόλιά σου!... :)

      Διαγραφή
    6. Αυτό είναι μεγάλη αδικία Thomas και αποτελεί άνανδρη επίθεση κατά του διαγωνισμού και γενικά των ρίλι-σίριους θεσμών. Και μετά σου λένε ότι η Τζερμάνια είναι δημοκρατική και φιλελεύθερη χώρα -είναι προφανές το παιχνιδάκι της κυρίας Μέρκελ: αποκλείει τις άλλες συμμετοχές για να ψηφιστεί η τιρολέζα!

      Διαγραφή
  3. Georgina δε φορτώνουν γιατί μάλλον έχεις ιό , όπως το λάπτοπ μου ,που μ'έσκασε γι αυτο ηρθα στον φορητό και θα σχολιασω με το λογαριασμό του Κώστα....έχω και κουρτίνες να πλύνω δε θα κάτσω να αλλαζω λογαριασμους τώρα!!! ( έχω νεύρα λόγω εργασιών,μη μου μιλάτε)

    εμένα της Κυπρου δε μου άρεσε καθόλου ,ηταν σα να βλέπω τα μικρά μου να το τραγουδούν ,θα τα βιντεοσκοπήσω για του λόγω το αληθές!

    ψηφίζω Ινδία ,γιατί είμαι φαν της ! έχουν εξαιρετικό χιούμορ στις ταινίες τους και στο δράμα τους πεθαίνω από το κλάμα ! στο χορό δεν πιάνονται ,ούτε στην ομορφιά οι γυναίκες ,για τους άντρες θα συμφωνήσω με το μελλοντικό ταξιδιάρικο αγόρι ,πιο πάνω........

    Καλημέρα !!

    ΥΓ : Τζωρτζίνα επειδής είσαι ανταγωνιστικιά .να σου καεί το κέικ μαρή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ιό!? Λείπει κι ο Γιώργος να τον φτιάξει! Πάλι κατσάδες θα ακούσω! Ανταγωνιστικιά εγώ? Πάλι καλά που δεν πήγες σε ίντερνετ καφέ για να σχολιάσεις μαρή! Ξύπνησα κι εγώ μια φορά πρωί και είπα να σχολιάσω στο πτηνό που είχε θέμα αλέγκρο σήμερα σαν τη διάθεσή μου, κι αμέσως με κατάρες ήρθες! Το κέικ μαρή? Θες να πέσω σε κατάθλιψη?

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Κώστα,

      Το πρωί υπέπεσε στην αντίληψή μου ότι άγνωστος χάκερ υπέκλεψε τα στοιχεία του κωδικού σου και μπήκε στο blog μου υπογράφοντας με τη δική σου ταυτότητα. Μάλιστα, έχω βάσιμες υποψίες ότι ο/η άγνωστος έχει ως βάση την Ινδία, διότι παραδέχτηκε ότι βλέπει Μπόλιγουντ και τρώει μπασμάτι και κάρι.

      Παρακαλώ για τις ενέργειές σου, διότι τελοσπάντων διαθέτομεν και σοβαρό μπλογκ (!) και δεν ταιριάζει με το φιζίκ μας η υπόθαλψη κυβερνοπειρατών.

      Με εκτίμηση,

      Το πτηνό

      Διαγραφή
    3. Μη καλέ το κέικ της γυναίκας, μη σου λέω κακούργα Νάσια μεταμφιεσμένη! Τι θα φάω τώρα που ανεβαίνω το βράδυ; (και για αν σε κάμω να σκάσεις έχω κι άλλο ταξίδι την άλλη βδομάδα, πιο μακρινό, ναι αμέ!!!)

      Διαγραφή
    4. Έχεις εξηγήσεις να δώκεις, κύριος. Πού θα πάμε την άλλη βδομάδα; Να πάρω μαζί μου καλοκαιρινά ή χειμωνιάτικα; Θα πάθω τζετ λανγκ; Θα αλλάξω την ώρα στο ρολόι μου; Λέγε!!!!

      Διαγραφή
    5. Θα πεταχθούμε αεροπορικώς (επιτέλους) μέχρι Θεσσαλονίκη και από κει στα Μπάνσκα όπου χιόνια δεν θα χει αλλά ένα σπα το θελα βρε πτηνό μου!

      Διαγραφή
    6. μα γι αυτό το ταξίδι σε αποκαλώ ταξιδιάριο....για τη Σολούν θα σε έλεγα;;;

      http://media.expedia.com/hotels/6000000/5630000/5625700/5625635/5625635_6_b.jpg

      Διαγραφή
    7. Τι να κάμω βρε Νάσια μου, να ξαλαγράρω λίγο, πνίγομαι...

      Διαγραφή
    8. Αυτά τα Μπάνσκα, τα'χω κι εγώ απωθημένα τόσα χρόνια. Μα να έχω πάει στη Σόφια και σε κάτι άλλα ασήμαντα και να στερούμαι τα θέρετρα και τα σπα -που τελοσπάντων, μου ταιριάζουν και μου πρέπουν; Αλλά και αυτή η μουλάρα η Ντένια Πεντσέβα, τόσο προμόσιον της κάμω, μια φορά να πει να με καλέσει, παράπονο το έχω!

      Διαγραφή
  4. Ινδια φορ εβερ... Εμαθα ήδη το χορευτικό και πάω στην Ακρόπολη να το προβάρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι να σε κινηματογραφήσω. Μετά την Ακρόπολη, θα πάμε σε Ολυμπία, Δελφούς, Κνωσό! Ή κάμουμε βίντεο κλιπ ή δεν κάμουμε, επιτέλους!

      Διαγραφή
    2. Βάζω την κάμερα να φορτίσει και ξεκινάμε!

      Διαγραφή
    3. Φέρνω εγώ τα μπαλέτα που θα σε πλαισιώσουν, τα φωνητικά και τα ειδικά εφέ. Ως και η θεά Κάλι θα ξεπηδάει πάνω από την Ακρόπολη, υπερπαραγωγή λέμε!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα :) :) :)
    Ήπια τα εσπρεσάκια μου, είδα τί καλό μου ετοίμασε το Πιγκουϊνάκι, είναι Παρασκευή, ο ήλιος λάμπει, τί άλλο να ζητήσω απ΄τη ζωή!!!

    Φιλάρες Πιγκού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως τις Παρασκευές έχει μουσικές το πτηνό, διότι (α) υποδέχεται με μπρίο το ΣΚ και (β) βαριέται να γράφει τίποτις πιο βαθυστόχαστο προς το τέλος της βδομάδας.

      Τα φιλιά μου, τις καλημέρες μου και όλες μου τις ευχές για ένα ζούπερ γουικέντ!

      Διαγραφή
  6. Χμμμ..Τώρα κατάλαβα γιατί δεν είχαμε νέα σου τόσες μέρες. Πραγματικά πρέπει να ήταν πολύ δύσκολο να επιλέξεις ποιό κομμάτι θα μοιραστείς μαζί μας...
    Έχεις σκεφτείς να ασχοληθείς επαγγελματικά με το στίχο? Το "έκατσα χθες και έκλαψα, μου λείπεις βρε μανούρι, ξέμεινα τώρα νηστικός, μόνο μ'ένα κουλούρι"αλλά και το "είχα, είχα, είχα, τη γευστική μαστίχα, πάει, πάει, πάει, την έχω πλέον φάει¨πρέπει να ομολογήσω ότι κρύβουν ένα βαθύτερο νόημα!!
    Πολλά φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη ζητάνε στίχους μου πολλά αστέρια της Εθνικής Οδού, ενώ ενδέχεται να συμμετάσχω και στον πρώτο ελληνόφωνο δίσκο της Σουζάνας Γκαβάζοβα (της αρτίστας από την ΠΓΔΜ, ντε!). Βέβαια κανονικά είμαι έντεχνος και του πχιοτικού, αλλά με έχουν φάει τα κυκλώματα.

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες, Σοφία!

      Διαγραφή
    2. Προλαβαίνω να ψηφίσω Βουλγαρία ή κλείσαν οι γραμμές; Με απορροφήσανε τόσο πολύ οι βαθυστόχαστοι στίχοι σου το πρωί που ξεχάστηκα εντελώς!

      Διαγραφή
    3. Η υποστήριξή σου προς τη Βουλγαρία, καταχωρήθηκε. Οι τηλεφωνικές γραμμές έκλεισαν το πρωί της Δευτέρας και ναι, γουι χαβ ε γουίνερ! Βουλγαρία ιτ ιζ! Συγχαρητήρια στην Ντένια Πεντσέβα! Του χρόνου ο διαγωνισμός στη Σόφια! :)

      Διαγραφή
  7. Τσβελφ πούνκτε ναχ Τυρόλ! Τέταια άνεση στο κελάρυσμα νομίζω πρέπει να επιβραβευτεί!
    Ακολουθεί η Ινδία δηλαδή τι χορευτικό, τι κοστούμια (ειδικά οι ομορφάντρες) τι σκηνοθεσία....Καλημέρα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τιρόλα-αρτίστα είναι το ίνδαλμα των απανταχού Χάιντι! Η Ινδία από την άλλη, είναι όντως μεγάλο φαβορί, γιατί έχει επενδύσει πολλά και στο προμόσιον!

      Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι ένα ζούπερ γουικέντ!

      Διαγραφή
    2. Εν τω μεταξύ, στο τιρολέζικο τραγούδι περνάνε πολύ καλά στα παρασκήνια (η αοιδός και οι κατσίκες) και αυτό βγαίνει στον κόσμο!

      Διαγραφή
  8. Καλαμιά στον κάμπο8 Νοε 2013, 11:54:00 π.μ.

    Επειδή μου αρέσουν, ως γυναίκα που είμαι, οι στολές, ψηφίζω το ρώσικο τραγούδι που βρίθει από ένστολους παίδαρους και χορταίνει το μάτι.:-)
    Με το ινδικό ξελιγώθηκα στα γέλια όχι γιατί είναι σαχλό το τραγούδι αλλά γιατί το χορευτικό τους είναι το χειρότερο που έχω δει από Ινδούς, που τουλάχιστον στα χορευτικά γενικώς είναι απολαυστικοί και συχνά πολύ πρωτότυποι.
    ΄Ολοι οι άλλοι υπό το μηδέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ρωσία είναι μία αξιοπρεπής επιλογή! Με τα φωνητικά της, τα μπαλέτα της, τα αεροπλανοφόρα της! Βάζει κάτω πολλά αμερικάνικα τραγουδάκια -στην ανάγκη, τα πυροβολεί κιόλας!
      Το ινδικό είναι λίγο αβαντ-γκαρντ (το λες και αλλοπρόσαλλο), αλλά εμένα που με ξεύρεις πόσο σουρτούκος είμαι, το μάτι μου έπεσε στις αρχαιότητες και κλείνω εισιτήρια.

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου, Καλαμιά!

      Διαγραφή
  9. Ψηφίζω δαγκωτό την Τιρολέζα!!! Εκτός του ότι τέτοια φωνή σε ερεθίζει ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ μέσα σου (εκεί γύρω στο στομάχι...), με τα δερμάτινα και το βουκολικό ντεκόρ μου ξύπνησε μέσα μου το ζώο(ν)!... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως αν το προσέξεις, από την Τιρολέζα γερμανίδα ως την Τροτέζα βαλκάνια, η κατσίκα παραμένει σταθερή στο μπαγκράουντ. Είχα χαμηλό μπάτζετ φέτος και δεν αγόρασα πολλά χορευτικά για το κοντεστ!

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου, Thomas!

      Διαγραφή
  10. διαγωνισμός δημοτικού τραγουδιού.
    η γερμανία είναι για να διαφημίσει τη λιλα πάουζε.
    η πγδμουνα, είναι σίγουρα γυναίκα η τραβεστί. προς εκεί φέρνει περισσότερο.
    γιορτάζουν και στη ρωσσία ημέρα εθνικών δυνάμεων;
    η νορβηγέζα, μήπως καλύτερα να μασαει απ το να μιλάει;
    η βουλγάρα είναι όντως επτά σε ένα. μια κατσίκα που οδηγεί τις πολλές. στην καρδίτσα τις λένε γκεσέμι

    ψηφίζω ινδία γιατί είναι ρομαντικό, γιατί είναι λιτό και γιατί είναι μινιμαλιστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναφορικά με την Τιρολέζα, μη σου πω ότι ΕΙΝΑΙ η Λίλα Πάουζε η ίδια -σε πιο προχωρημένη ηλικία! Η πουγουδουμού είναι απλώς βραχνιασμένη, αμέσως όλοι να την κακολογήσετε!
      Ο Ρώσσος έχει πολλά γαλόνια στο τραγούδι, ενώ η Νορβηγίδα δεν νομίζω να κάμει δεύτερη επιτυχία, οπότε την ελές και φούσκα ΄-ή έστω τσιχλόφουσκα!

      Η Ινδία είναι από τα μεγάλα φαβορί και κονταροχτυπιέται με την Βουλγαρία, μέχρι στιγμής! :)

      Την καλησπέρα μου, ria και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. #$%$#$^%$%$ δεν έχω ηχεία στη δουλειά, δεν μπορώ παρά να παίρνω μάτι στα κρυφά!
    Έρχομαι από το σπίτι το απόγιομα τρέχοντας , ναι;
    Μάκια πολλά , αν και σκαστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδής είναι οπτικοακουστική η εμπειρία, το ζητάει το ηχείο της!
      Πάρε καμία πίτσα, κάλεσε και παρεούλα και απήλαυσε την Pinguvision όποτε θέλεις!
      Περιμένουμε ψήφο, ναι;

      Φιλιά πολλά, πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ήρθα ήρθα με τη ψήφο μου!Αν και η Βουλγαρία μου θύμισε το βουκολισμό μου μέσα ( όπως κι η Γερμανία δεν μπορώ να πω ) η Ινδία παίρνει το 12αρι μου με δόξα και τιμή!
      Τόσο χτύπημα...Τόση φιγούρα ! Τι να πω μαγεύτηκα!
      Λέω να το πάρω για εξάσκηση τώρα που ξαναστρώνομαι ξανά στις γυμναστικές μου επιδείξεις!
      Φιλιά πτηνούλι μου!

      Ας κερδίσει ο καλύτερος!

      ΟΛΕ!

      Πάω να σε κάνω αναδημοσίευση! Το χρειαζόμαστε το γέλιο!

      Διαγραφή
  12. Κάτσε να βρω τα ακουστικά μου, διότι δεν έχω προμηθευτεί ακόμα ηχεία.

    Λοιπόν πάμε τώρα.
    Χμ, χμ, χμμμμμμμμ...

    Κατόπιν πολύ προσεκτικής ακρόασης, αν και δεν θα το ήθελα για καθαρά διπλωματικούς λόγους, θα ψηφίσω τελικώς την ΠΓΔΜ για τους δύο κάτωθι λόγους:
    Πρώτον, η γυναίκα είναι αρτίστα και πρέπει να στηρίξω τον κλάδο, ως Αρτίστα του βωβού που είμαι και
    Δεύτερον, λόγω του τίτλου του άσματος, επειδή έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις επεμβάσεις που μου έκανε ο γναθοχειρουργός μου!

    Κανονικά, και λόγω του βίδεο κλιπ και όλων αυτών των αιγοπροβάτων, θα έπρεπε να ψηφίσω την Βουλγαρία, διότι με αποκαλούν και σμερδάκι (είναι ένα ξωτικό, σου λέει, που επιτίθεται στα γίδια και στα πρόβατα), αλλά ας όψεται που πρέπει να στηρίξω τον κλάδο, όπως προείπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ναι, με το δικό σου το δωδεκάρι νάτη η Σουζάνα Γκαβάζοβα που ξεπετιέται και απειλεί τις προπορευόμενες Ινδία και Βουλγαρία! Ο πολύπαθος κλάδος της Υγείας μπορεί επιτέλους να επιχαίρει για την πρώτη του νίκη μετά από πολλά χρόνια: το Ντοκτορέ Ντοκτορέ, μπορεί να γίνει το νέο άνθεμ του Ε.Σ.Υ. και να ανακρούεται πριν από κάθε χειρουργική επέμβαση για να τονώνει το φρόνημα του ιατρικού προσωπικού (έχω ο άτιμος, ιδέες!).

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου, μάι ντίαρ Αθηνά!

      Διαγραφή
  13. μεγάλο το δίλημμα... Γερμανία ή Ινδία;;;; Νομίζω ότι τείνω προς Γερμανία, μ' έκανε και γέλασα περισσότερο απ' όλα. Η Ινδία έχει να δώσει κι άλλο... πολύ λιτό κι απέριττο για τα κυβικά της!

    Γερμανία, λοιπόν, και καλό μας ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην την επροκαλείς την Ινδία, διότι δεν το'χει σε τίποτα να σου μοστράρει ζούπερ ιμπρέσιβ χορευτικά με καμιά τριακοσαριά κομπάρσους, κοστούμια, εφέ και τη θεά Κάλι να κουνάει τα έξι χέρια της!

      Η Γερμανία και προσωπικά η φράου Μέρκελ σε ευχαριστούν για την επιλογή σου!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  14. Δεν μπορώ να αποφασίσω πτηνό μου...
    Τι να πρωτοδιαλέξω η καψερή?...το τσακίρικο βλέμμα του Ρώσου που σε συνδυασμό με την στρατιωτική πειθαρχία έκαναν το στομάχι μου να ανακατώνεται (κυριολεκτικά), την Πάρις Χίλτον της Νορβηγίας και την αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι της που αποτυπώθηκε με τόση σαφήνεια στους όλο νόημα και βάθος στίχους του τραγουδιού της, ή την Ινδία που πάντα είναι σαν να πέφτει από τον πλανήτη του LSD?
    Επειδή δεν μπορώ να ξεχωρίσω ανάμεσα σε αυτά τα μαργαριτάρια θα ψηφίσω Γερμανία γιατί σκεφτόμουν τη Μέρκελ να αλαλάζει έτσι όταν με το καλό χρεοκοπήσει η Γερμανία και μου έφτιαχνε η διάθεση που σήμερα έπιανε πάτο!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Μαρία, αυτό με την Ινδία και τον πλανήτη του LSD, εντελώς εύστοχο! Δεν ξεύρω τι καπνίζουν στο Μομπάι, αλλά είναι πραγματικά μεγάλη αδικία να μην δίνουν από αυτό και στην Πάρις Χίλτον της Νορβηγίας που έχει ξεμείνει με την τσίχλα στο στόμα!

      Η Γερμανία είναι πολύ χαρούμενη με τα τουελβ πόιντς που της έδωκες και η Μέρκελ -που είναι εξτρίμλι γαλαντώμα- εις ένδειξη ευγνωμοσύνης θα σου ελαφρύνει κατά 2% τη φορολογία του 2014. Εναλλακτικά: μπορείς να ψωνίσεις με έκπτωση από τα Lidl.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  15. Βουλγαρία δαγκωτό δεν ξέρω γιατί μην με ρωτάς!!!
    Τώρα το είδα, γιατί είμαι στας εξοχάς!!
    Τι μόνο εσύ θα πετάς από κλαδάκι σε χώρα και από χώρα σε κλαδάκι!
    Βέβαια εγώ κοντά στας Αθήνας αλλά κάτι είναι και αυτό!
    Λοιπόν Βουλγαρία!!
    Είπαμε!!
    Φιλί με ταχυδρομείο έρχεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Βουλγαρία έχει σχεδόν καβατζώσει την πρώτη θέση και μετά από τη δική σου υποστήριξη αποκτά διαφορά ασφαλείας από την πουγουδουμού, την Ινδία και τη Γερμανία! (όχι πες αλήθεια, δεν θα μπορούσα να παρουσιάζω τη Γιουροβίζιον ή τα Μουσικά Βραβεία του MAD ή έστω τα καλλιστεία Μις Πελοπόννησος;)

      Και για να έχουμε καλό ρώτημα: πού γύρναγες το ΣΚ; Λέγε, θέλω ραπόρτο!

      Πολλά πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. Αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στις βαλκάνιες γειτόνισσες βρε Πίγκου μου, που να ρίξω τα ντουζ πουάν μου . Στη Βουλγάρα ???...ή στη Σκοπιανή ???....Φοβάμαι μήπως ψηφίζοντας τη μια, παρεξηγηθεί η άλλη και δημιουργήσω διπλωματικό επεισόδιο. Δύσκολα μου έβαλες σήμερα γιατί είναι γεγονός πως τα βαλκανικά ακούσματα εμένα μου αρέσουν ιδιαίτερα. Και είναι που δεν θέλω να δώσω και πολλά θάρρητα...αλλιώς θα το έρριχνα στην πρώτη. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Βουλγαρία πολύ εκτιμάει την υποστήριξή σου, η δε πουγουδουμού είναι έξαλλη μαζί σου και ετοιμάζεται να αναρτήσει σημαία με τον Μεγαλέξανδρο όξω από την ελληνική πρεσβεία στα Σκόπια. Είναι πολύ ευαίσθητες οι γεωπολιτικές ισορροπίες, όπως καταλαβαίνεις -και κάπως έτσι είχαν ξεκινήσει και οι βαλκανικοί πόλεμοι μη-χειρότερα!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου, μάι ντίαρ!

      Διαγραφή
  17. γιαπωνια για καθαρά συναισηματικους λογους το 12 αρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξευρα ότι θα σε ρίξει ο Τζέκιγκς Χαν στο συναίσθημα! Βέβαια, η Γιαπωνία έχει μείνει λίγο πίσω στη βαθμολογία, αλλά με τη δική σου υποστήριξη κάτι γίνεται.

      Διαγραφή
  18. Η ομοιότητα της Σουζάνα με τον Φλωρινιώτη με ανησυχεί. Λες να κάνει διεθνή καριέρα ο Γιάννης με άλλο όνομα;
    Ο Νικαλάι μπροστά στον S.A.G.A.P.O. δε πιάνει μία. Μόνο τις διαστημικές στολές μας να θυμηθείς.
    Η Ουκρανία μια ορθοφωνία την χρειάζεται με το λα λα λα της στο τσερι τσερι λλλλλλέιντι.
    Η φωνή της Νορβηγής Πετρούλα είναι ίδια η Britney. Τον ίδιο παραγωγό και μείκτη έχουνε;
    Αυτά τα χορευτικά τύπου Βουλγαρίας που τα κάνω στο γυμναστήριο δε με συγκίνησαν τόσο όσο οι κουτουλιές του ζευγαριού στο βίντεο των Ινδών. Λες να τις δοκιμάσω με το σύζυγο;
    Ψηφίζω δαγκωτό Γιαπωνία γιατί ότι και να κάνουν τα παιδάκια έχουν το ελαφρυντικό της ηλικίας.

    p.s. Οι Γερμανοί μου είναι αδιάφοροι σε όλα από τότε που γεννήθηκα. Άσε που δεν αντέχω να ακούω τη γλώσσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Γιαπωνία είναι πολύ δυνατή συμμετοχή και απορώ που δεν ψηφίστηκε παραπάνω. Διότι είναι μην πάρουν ανάποδες οι γιαπωνεζούλες, ανοίξουν πάλι τους αντιδραστήρες της Φουκουσίμα και γίνει ο πλανήτης καλοκαιρινός!

      Ο Νικαλάι Βλαντιμίρ Αλεξαντρόφ πουλάει βαρβατίλα, εμφανώς μιμούμενος τον Μιχάλη και το S.A.G.A.P.O. του. Ο οποίος Μιχάλης έκαμε τότες σχολή με εκείνη την εμφάνιση: συγκεκριμένα έκαμε τη Σχολή Ευελπίδων!

      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  19. Μια οαση εισαι μες σε μια "δυσκολη βραδυα"προτσαη δυσπιστιας,ανεγκεφαλοι τριγυρω,......!!!!!!!!!!
    κλαιω....ομως με τις αναρτησεις και τα σχολια!!!!!:))))))!!!!!!!
    καλο βραδυ και καλη βδομαδα!!!!!!
    Υ.Γ και μη μασας!!!!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η Pinguvision και σου χάρισε καναδυο χαμόγελα.
      Πτηνό κάμει τη δική του αντίσταση στη βαρβαρότητα. Με ό,τι εργαλεία διαθέτει και με όσες δυνάμεις τού έχουν απομείνει.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου (και όχι, δεν μασάω!).

      Διαγραφή
  20. Καταρχήν απαιτώ άμεσα επανακυκλοφορία της pinguvision με τα κομμένα entries μέσα. Γουινέα-Μπισάου, Αρ(λ)ούμπα και τέλος Γουατεμάλα, να ακούσουμε και ισπανικά που τα μαθαίναμε τόσο καιρό στα φροντιστήρια...

    Τι να πρωτοψηφίσεις...

    Ρωσία; Νεεεξτ...!

    Όλα πάνε καλά είπε ο γιατρός στη Σκοπιανή και είπε να βγάλει την παρέα να το γιορτάσει σε σκυλάδικο.

    Η Ινδία πάντα όπως την περιμένουμε. Περίμενα ότι θα ήμουν ο μόνος που έδωσα σημασία στα αρχαία.

    Το γιαπωνέζικο είναι ότι πρέπει για greek parody subs

    Η Βουλγάρα με παραδοσιακούς ήχους, ήταν και ποτ πουρί από τα μπεστ οφ της, τρελή προώθηση τελικά!

    Η Γερμανίδα μου θύμισε τα κλασσικά αλποτράγουδα, όπως τα ξέρουμε και τα περιμένουμε να είναι


    Τι να πρωτοεπιλέξεις...θα ψηφίσω το βαλκανοτσιφτέτελο της Σκοπιανής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Σκοπιανή σε ευχαριστεί για την υποστήριξη. Υπόσχεται μάλιστα να ευχαριστήσει προσωπικά κάθε έναν που την ψήφισε στη Pinguvision, με την πρώτη ευκαιρία που θα κατέβει για guest σε μπουζουξίδικο της Εθνικής Αθηνών - Πατρών.

      Όσο για τα κομμένα entries, μην με προκαλείς εμένα, διότι θα επαναφέρω τη Γουινέα Μπισάο, την Αρούμπα και το Εκουαδόρ και θα επανεκτιμήσετε την πουγουδουμού και τη βουλγάρα ως έντεχνες αρτίστες! :)

      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.