Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

Να τα πούμε;



Όχι που θα σοβαρευτώ, επειδής είναι Κρίστμας και απεφάσισες εσύ να φορέσεις τα καλά σου για το ρεβεγιόν! Αμ δε! Καλωσήρθες στην λίγο αλτέρνατιβ, λίγο πειραγμένη, λίγο πτηνή, αλλά πάντως αλέγκρα και αισιόδοξη εορταστική κρίστμας ανάρτηση -βάλε τα φωτάκια στην πρίζα και τα ηχεία στο φουλ και φύγαμε!



Η Άντζι Σαμίου τραγουδά τα πιο γλυκά Χριστούγεννα -προφανώς αναφερόμενη στα τρία κουτιά μελομακάρονα που έχω καταβοχθίσει μέχρι στιγμής. Την αρτίστα πλαισιώνουν στο βίδεο, η Ορθούλα και η Ευαγγελία που αφού είχαν ξεπαστρέψει τους υπόλοιπους παίκτες του Survivor, το έπαιζαν τώρα αγιοβασιλίτσες, αγαπάτε αλλήλους, ειρήνη υμίν, αληθώς ο Κύριος και τέτοια! Στα τελευταία δευτερόλεπτα του κλιπ, αποκαλύπτεται πάντως ότι ο τίτλος του άσματος δεν είναι "τα πιο γλυκά" αλλά "τα ποιο γλυκά". Όπως λέμε "τα ποιο απόψε το φεγγάρι".



Ο μικρός τυμπανιστής σε μία τσίζι φωνητική εκδοχή και με τη γλυκερή διάθεση να λιγώνει το βλέμμα -πιο ακαπέλα, πεθαίνεις. Το συγκρότημα λέγεται Πεντατονίξ και ο κακεντρεχής αναγνώστης θα διακρίνει μακρινή συγγένεια με τον Κακοφωνίξ. Ο κίνδυνος πάντως να πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας, είναι ορατός!


Καρτουνίστικη διάθεση, Ντίζνεϊ τζαζ και η φωνή της αξεπέραστης Μίνα στο Jingle Bell Rock. Όχι για να μην λες ότι δεν σέβομαι τον αναγνώστα και δεν του εξασφαλίζω πχιοτικές επιλογές στ'ακούσματά του.


Θέλεις να λέγεσαι τρέντι πιτσιρικάς και τριγυρνάς τα σπίτια λέγοντας τα κάλαντα με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο, χτυπώντας τα μεταλλικά σου τρίγωνα; Σε λέμε μπανάλ και γελάμε μαζί σου! Διότι χελόου, είμαστε στον 21ο αιώνα: βγάλε το σμαρτ-φόουν από την τσέπη και παίξε με την τατς σκριν, αν θέλεις να βγάλεις μεροκάματο. Προειδοποιώ ότι ο πήχης για τους επίδοξους καλανταδόρους που θα μου χτυπήσουν την πόρτα, έχει ανέβει.


Νέα είσοδος στη λίστα με τα αγαπημένα μου σίζοναλ τραγουδάκια είναι η Angie Miller και το This Christmas Song. Το έχω ακούσει ένα ζίλιον φορές από τότες που το ανακάλυψα πριν δύο εβδομάδες αλλά μην γελάς γιατί δεν το'χω σε τίποτα να πω στον κόσμο πόσες φορές έχεις βάλει εσύ ν'ακούσεις το Last Christmas των Wham στο αυτοκίνητο! Για να μην μιλήσω για το "θα πλέξω τούλι για το μικρό Χριστούλη" της Καίτης Γαρμπή!


Και επειδής πολύ σοβαρέψαμε και καθόλου δεν εγκρίνω, πεταγόμαστε στην αγαπημένη Γιαπωνία. Ένα μπουκέτο από κορτσούδια αυτοσχεδιάζουν πάνω στο κόνσεπτ "κρίστμας", προφανώς θεωρώντας ότι πρόκειται για κάποιο ποπ πάρτι που διοργανώνουμε εδώ στη Δύση, πετάμε μπουγιέλα, παίζουμε τη μακριά γαϊδούρα και κάμουμε πλεξούδες ο ένας στον άλλον! Αν υπάρχει ο Θεός της κυρίας Λουκά, οι κορασίδες θα βρεθούν στην κόλαση.



Θα σε αφήσω με χαμόγελα. Και με ευχές! Να είμαστε καλά, γεροί και δυνατοί. Να χαμογελάμε στον εαυτό μας και στους άλλους. Ν'αγαπάμε, να κατανοούμε και να συγχωρούμε. Και να προσπαθούμε πάντα για την υπέρβαση, για το παρακάτω, για το κάτι παραπέρα. Αναγνώστα, σου εύχομαι από καρδιάς να περάσεις τα πιο όμορφα Χριστούγεννα της ζωής σου. Χρόνια σου πολλά!

19 σχόλια :

  1. τουλάχιστον μας τα είπες μια λογική ώρα Πίγκου και όχι στις 5.30π.μ! Μα τι βαρβαρες ώρες τα λέγαμε οταν είμασταν μικρα...μια γιαγιά μας κυνηγησε με μια σκουπα κάποτε!
    τι ωραία που θα ήταν να μη συνδεονται τα κάλαντα με τα χρήματα,αλλά να πηγαίνουν τα παιδιά κι όλα τα σπίτια να τους άνοιγαν την πόρτα ,εστω και για μια καραμελίτσα!Εγώ τα δικά μου παιδιά ,δεν τα εχω στείλει ποτέ,δεν ήθελα να παίρνουν χρήματα από τα κάλαντα...πηγαινουν μόνο σε γιαγιά και θείες....επίσης κι εγω δεν ανοίγω σε μαντράχαλους ,μόνο σε παιδιά του Δημοτικού!
    Τωρα όμως που είδα τα μάπετ ,παω να ξυπνήσω τα μικρα ,να τα μάθουν μαπετίστικα και βουρ για πλατεία!
    α! και το Last Christmas των Wham είναι το καλύτερο τραγούδι ever!

    Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ τόσο πολύ με αυτό που λες να μην συνδέονταν τα κάλαντα με τα χρήματα και εδώ που τα λέμε κάποτε δεν έδιναν χρήματα! Στην Κρήτη πχ. έδιναν λάδι!!!! .... χαχαχαχα πάντως εγώ δίνω και σοκολατάκια!!!! Και τα δικά μου παιδιά δεν πήγαν για κάλαντα και δεν τους είπα να πάνε και λυπάμαι!!!

      Διαγραφή
  2. καλά χριστούγεννα πτηνό μου, με υγεία χαρές και γέλια!
    ε τώρα, αν είναι να σου κάτσει και το λότο, στο εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ πτηνό μου, η ανάρτησή σου είναι ο δεύτερος λόγος που χαμογέλασα πλατιά σήμερα (τον πρώτο θα τον εμάθετε σύντομα).

    Πέραν (λέξη κλειδί) της θαυμάσιας Μίνα - λάτρεψα το κινούμενο το σχέδιο σχεδόν όσο λατρεύω τη φωνή της, μου έκλεψαν την καρδιά φυσικά τα Muppets και τα παιδάκια με τα touchscreens! τα άλλα τα παιδάκια στα χωράφια όχι, αλλά άγιες μέρες είναι, ακόμα και την Ορθούλα βλέπω με ικανοποίηση (την Ευαγγελία πάλι όχι)

    Η Εφούλα είναι ζούπερ ουάου με το κόκκινο ανσάμπλ ενώ το ερωτικό που σου αρέσει είναι πράγματι εξαιρετικό αν και ολίγον νταουνιάρικον. Πτηνό, δεν θα το ξαναματαπώ, πρέπει να σε αποκαταστήσουμε άμεσα. Δεν θέλω θλίψεις. μόνο χαμόγελα, όως τα κορίτσια στολίδια της Γιαπωνίας!

    Γι αυτό κι εγώ, με τη σειρά μου θα ευχηθώ χαρούμενες γιορτές, χαρούμενη ζωή, υπέροχη, υγιή, με αγάπη, με τρέλα, με ταξίδια, με κέφι - και ναι, όλα θα τα καταφέρουμε, όλα θα τα κάνουμε δυνατά αρκεί να έχουμε δύναμη στην ψυχή και αγάπη στην καρδιά.

    Καλημέρα σε σένα και στις 2 υπέροχες κυρίες από πάνω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ποιο ωραία κάλαντα μας είπες....Επειδη είσαι πτηνό και αρα υπεράνω χρημάτων, τσάκω μια σαρδέλα...

    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α ρε Πιγκουίνε! Αυτές οι αναρτήσεις σου μας κάνουν πάντα και γελάμε!
    Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα, με αγάπη και υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς!
    Σε φιλώ!
    Rylie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Πιγκουινάκι μου!!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά!!
    Σε τόσες εκδοχές που μου τα 'πες, αξίζεις πολύ καλό χαρτζιλίκι plus μπουγατσούλα!!!!
    Πάντως σε προτιμώ σαν Έφη Θώδη! Σου αρμόζει και σου πρέπει το ταμπεραμέντο της!!!!
    ΦΙΛΑΡΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα
    χρονια πολλα! με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μου αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις σου που είναι μες το κέφι και την τρελή χαρά!!
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και αγάπη!
    Πολλά χριστουγεννιάτικα φιλιά Πιγκουίνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιγκουϊνάκι μου αγαπημένο,

    Σου εύχομαι να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα φέτος τα Χριστούγεννα, όπου κι αν βρίσκεσαι, περιτριγυρισμένος από καλή παρέα, καλό φαγητό, αρκετό αλκοόλ (όχι πολύ όμως ... ... ... ίσα για το καλό) και αυτή η ζεστή φλόγα αγάπης και ανθρωπιάς που έχεις στην παιδική καρδιά σου να συνεχίσει να καίει άσβεστη και ν' απλωθεί και να φωτίσει όλους όσους βρίσκονται κοντά σου.

    Και - ως συνήθως - θα συμπληρώσω το καταπληκτικό medley σου με ένα ακόμα βιντεάκι, το οποίο προκαλώ οποιονδήποτε αναγνώστη να το ακούσει 1 φορά κι αν έπειτα δεν του ενσωματωθεί στον εγκέφαλο για το υπόλοιπο της ζωής του, εμένα να μη με λεν Αγγελική !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=VUIAkGLbSNc (ε, ρε τι τραβάμε εμείς οι μάνες !!!)

    Christmas, Christmas time is near,
    Time for toys and time for cheer.
    We've been good, but we can't last,
    Hurry Christmas, Hurry fast.

    Want a plane that loops the loop,
    Me, I want a Hula-Hoop.
    We can hardly stand the wait,
    Please Christmas don't be late.

    Φιλιά πολλά και Καλές Γιορτές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η αλήθεια είναι ότι μου τα είπε άλλος, ο γιος του mitsopd του συνεργάτη του βλογ, αλλά θα τα ακούσω και από εσάς! Τώρα να διαλέξω και την εκτέλεση. Αν και είναι αξεπέραστη αυτή της κ. Θώδη, εν τούτοις θα προτιμήσω αυτή των Μάπετς!
    Ευχαριστώ!
    Και του χρόνου να είστε καλά να μας τα ξαναπείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανασκαφές έκανες Χριστουγεννιάτικα πτηνό μου?...πάντως βρήκες θησαυρούς!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλαμιά στον κάμπο24 Δεκ 2013, 2:42:00 μ.μ.

    Εννοείται ότι το καλυτερότερο και το χαριτωμενότερο, ανάμεσα και στ΄αστεία και στα σοβαρά, είναι αυτό με τα Μάπετς και είναι ό,τι πρέπει για να χαμογελάς και να ευφραίνεσαι.
    Τα φιλιά μου και οι ευχές μου για να περάσεις Υπέροχα Χριστούγεννα μαζί μ΄αυτούς που αγαπάς και σ΄αγαπάνε.

    Υ.Γ.
    1)Στην Αθήνα είμαι εδώ και μέρες και από σήμερα κλεισμένη στην κουζίνα, γιατί η μαμά μου στις γιορτές ξεκουράζεται και αναλαμβάνω εγώ.
    2)Γελάμε με τη βλαμμένη από το πρώτο βίντεο αλλά ουρά κάνανε για να την κλείσουνε να τραγουδήσει σε γάμους και πλήρωναν και δεκαχίλιαρο (σε ευρώ, έτσι;)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πιγκουίνι μου γλυκό σου εύχομαι να περάσεις τα καλύτερα Χριστούγεννα της ζωής σου!!!!!!!!
    Το τελευταίο μου άρεσε πιο πολύ από όλα!
    Να γίνουμε λίγο παιδιά μπας και δούμε άσπρη μέρα κάτι ξέρουν καλύτερα εκείνα!
    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και γλυκά Χριστούγεννα !!!
    Με έκανες και γέλασα.. άλλωστε αυτό δεν είναι ένα από τα νοήματα των Χριστουγέννων;
    Τα λάτρεψα όλα... μα πού τα βρήκες βρε παιδί μου;
    Με την αγάπη μου
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια σου πολλα ακριβε μου Πιγκου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τζόνσον ο αλογόμυγας27 Δεκ 2013, 3:32:00 π.μ.

    Πιγκουίνε, σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και να περάσεις τις γιορτές με παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοίτα τι είχα χάσει!!!
    Όνειρο!!!
    Χρόνια πολλά πτηνούλι μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.