Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

Λούμπεν Ιντερνάσιοναλ


Πτηνό είναι ως γνωστόν πολύ υπέρ της πχιότητος, του πολιτισμού και της κουλτούρας! Εξού και σου διάλεξε ένα μπουκέτο από ιδιαίτερα ακούσματα ολ-αράουντ-δε-γουόρλντ για να κάμουμε λίγο κέφι μέρες που'ναι και να απολαύσουμε καλή μουσική, ταλαντούχους αρτίστες και χαρούμενα μπαλέτα. Όχι, ετούτα τα τραγούδια, έντεχνα δεν τα λες με την καμία. Αλλά έχουν κι αυτά το χάζι τους! Δώσε ήχο και πάτα το πλέι με εντελώς προσωπική σου ευθύνη!

Ουκρανία



H Βέρκα Σρεντούσκα φοράει την σπέις σκουπιδοσακούλα, το υπόλευκο καλτσόν και τα ψηλοτάκουνα παπούτσια της και σου φωνάζει "χαρασό, σπασίμπα" και "Λάσα-Ντουμπάι" στην πιο ανερυθρίαστα λούμπεν εμφάνιση που έχει περάσει ποτέ από το διαγωνισμό της Γιουροβίζιον. Δεν ξεύρω τι λες εσύ, αλλά εγώ νομίζω ότι έχει άστρο η Βέρκα. Κυριολεκτικά ντε -κοίτα απάνου στο κεφάλι της!

Νότια Κορέα



O υπερεπιτυχημένος κορεάτης Psy επανέρχεται μετά το Gangnam Style για να σκουπίσει ό,τι μπορεί από την όψιμη διασημότητα που του χάρισε το γιουτιουμπ. Το άσμα λέγεται "gentleman" και στο βίδεο, ο Psy επιδίδεται σε διάφορες χοντράδες που θα ζήλευε ο κάθε Σεφερλής. Στα όρια της πνευματικής καθυστέρησης.

Σουηδία



Οι Army of Lovers -συγκρότημα της δεκαετίας του 90- έχουν έρθει μεταξύ άλλων στην Ελλάδα για να φιλοξενηθούν σε σόου της Ρούλας. Κι αν αυτό δεν αρκεί από μόνο του για να τους εξασφαλίσει μία θέση στο λούμπεν στερέωμα, το οποιοδήποτε βιντεοκλίπ τους δεν σου αφήνει πολλά περιθώρια για αμφιβολίες. Πάντως και με δεδομένη την αποτυχία των λογής λογής επαναστάσεων, ίσως η σέξουαλ ρεβολούσιον να κάμνει εντέλει τη διαφορά.

Τσεχία



Το αλήστου μνήμης σουξέ "I'm a Barbie Girl in a Barbie world" μπορεί να ήταν αρκετά γκάου-πίου στην ορίτζιναλ εκδοχή του από τους δανέζους Aqua, αλλά έρχεται η διασκευή της τσέχας Ντομινίκα Μουσκλίκοβα και το απογειώνει. Στους ουρανούς της ροζ ελαφρότητας. Εγώ πάντως αν ήμουν ο Κεν Κεν, θα τα'χα φτιάξει με τη ΜπίμπιΜπο.

Ηνωμένο Βασίλειο



Μπορεί να τοποθετείται πάντα στις λίστες με τα πιο ενοχλητικά τραγούδια έβερ (μαζί με το Λέγκω Λέγκω της Αλεξίου και όλη τη δισκογραφία του Μαρτάκη), αλλά ας το παραδεχθούμε, δεν υπάρχει νήπιο που να μην έχει χορέψει σε αποκριάτικο πάρτι το Agadoo των Black Lace. Όμως, εκείνο που δεν έχεις ίσως δει είναι το κλιπ. Που έρχεται και δίνει μία βαθύτερη ουσία στο άσμα, καθώς επιβεβαιώνει ότι (α) οι καλλιτέχνες είναι τούτι-φρούτι ψυχολογίας, (β) οι μπανάνες φέρνουν πράγματι δυσκοιλιότητα και (γ) το άσμα δεν χορεύεται όπως νάναι, αλλά υπάρχει εντελώς συγκεκριμένη χορογραφία που πρέπει να τηρήσεις -κατά προτίμηση φορώντας πουκάμισο με λαχούρια, ξανθό περουκίνι και γυαλιά ηλίου. Αν είσαι ο Ροντ Στιούαρτ, το χορεύεις και όπως είσαι.

Γερμανία



Αφού ξεφτιλίσανε τον Τζένγκις Χαν, του κρεμάσανε ντισκομπάλα και τον πήγαν στη Γιουροβίζιον, οι Dschinghis Khan (που αν υπήρχε Γκράμι "Πιο Άσχημου Συγκροτήματος Έβερ", θα το έπαιρναν οι καημένοι άνετα!) είπαν να κεράσουν λίγη ντίσκο και τη Μόσχα. Που μια με τους τσάρους, μια με τον Πούτιν και μια με τον Ζεράρ Ντεπαρτιέ, κι αν έχει περάσει πίκρες! Το άσμα συνδυάζει το Καλίνκα, το Ρώσικο Στρατό και τον Φλας Γκόρντον, σε ένα διαγαλαξιακό μπλέντερ μιξ για γερά στομάχια. Κάπως έτσι πάντως έπεσε η Σοβιετική Ένωση και βρέθηκε ο Γκορμπατσόφ να διαφημίζει πίτσες.

22 σχόλια :

  1. εχω τον μεγάλο δίπλα μου που κανει επανάληψη ιστορια (γραφει διαγωνισμα) και δεν μπορω να τα βάλω τερμα πτηνο τα τραγουδια ,να τους ξυπνησω όλους στην πολυκατοικία!
    Χάρηκα που μου θύμησες τους Army of Lovers ! Θα ακούσω μετα τραγουδια τους στο γιουτιούμπι!
    Παλιά που ειχαμε αγορασει ένα mp4 και έπαιζε τη Μπάρμπι το είχα κάψει να τη βάζω στα μωρά τότε διδυμα ,και το τι γέλιο έκανα που έκαναν σαν τρελά αυτά! Άσε δε για την Ουκρανία! Μου άρεσε πολύ τότε!
    με λίγα λόγια είσαι μέσα στο μουσικό καθυστερημένο μου γούστο!!!!!!
    Καλημέραααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νοσηρά (μας) πνεύματα συναντώνται! Και πολύ χαίρομαι που εκτιμάς τη Μπάρμπι, τη Βέρκα και τα άλλα τα παιδιά. Διότι είπαμε, καλό το έντεχνο και η πχιότητα, αλλά θέλει η ζωή και το αλέγκρο της, το γκροτέσκο της, το λούμπεν της!

      Καλημέρες και πολλά φιλιά! (έγραψε καλά το παιδί στην Ιστορία;)

      Διαγραφή
    2. ενα παράθεμα τον μπέρδεψε......

      Διαγραφή
  2. Ελάτρεψα τον Psy, έκτακτος καλλιτέχνις και εξαιρετικός ερμηνευτής, το video clip μια ωδή στην ανθρώπινη ευαισθησία - του στομάχου.

    Θα προτιμήσω τη θεϊκή Verka, ενθυμούμαι τότε - παιδί ακόμα αμούστακο, την είχα λατρέψει τόσο που κατέβαζα απ το γιουτιούμπι όλα τα βιντεάκια που έχει κάμει και χαιρόμουν.
    Αλήθεια.
    Ανησυχω και καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Psy πράγματι πολύ υ-psy-λού επιπέδου καλλιτέχνης! Με ευγένεια, αβρότητα, καλούς τρόπους -ένας Ζαμπούνης της Άπω Ανατολής! Η δε Βέρκα, πολύ αδικημένη αρτίστα, διότι πήγε με το τακούνι της, το μπρίο της, την τσαχπινιά της και έχασε από εκείνη τη σέρβα Χάρι Πότερ με το γλειμμένο μαλλί μη-χειρότερο! Αίσχος!

      (κι εγώ ανησυχώ και για τους δυο μας) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Τη Verka την είχα λατρέψει και εγώ, περίμενα στη τότε Γιουροβίζιον πως και πως να βγει :) Οι Army of Lovers μου άρεσαν τόσο που αγόρασα CD τους! Οι δε Dschinghis Khan κάνανε μεγάλο σουξέ στη Γερμανία, οι γονείς μου έχουν δύο 45άρια βινύλια με τις επιτυχίες τους! Τώρα που τους ξαναβλέπω... ο Χριστός και η Παναγία! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίκα, τεράστιο σουξέ στη Γερμανία οι Dschinghis Khan -ήταν και άλλες οι εποχές τότες! Ντίσκο, κιτς αισθητική και σχετικά εύκολα και εύπεπτα τραγουδάκια. Δεν τα μειώνω, μήτε αναιρώ την ψυχαγωγική τους αξία. Μην σου πω ότι και τα προτιμώ από τις σημερινές Ριάνες που μου φαίνεται ότι επαναλαμβάνουν το ίδιο τραγούδι σε δεκαεννιά εκδοχές.

      Τα φιλιά και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  4. :)
    οτι μπορει ο καθενας κανει...
    τι να πει κανεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να πει κανείς και τί ν'ομολογήσει;
      Όπως πολύ εύστοχα λες κι εσύ: "εκφράσου" και άσε τους άλλους ν'ανησυχούν!
      :)

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  5. Verka...τι μου θύμισες τώρα! Ο μικρός, στα 7 του τότε, όλη μέρα αυτό άκουγε, για μήνες! Χρειάστηκε ν' αλλάξουμε ηχεία δύο φορές τότε..
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πιασάρικο, το άτιμο. Ειδικά αν είσαι νήπιο (όπως ο γιος σου τότες ή όπως εγώ πάντα!)
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου, Σοφία!

      Διαγραφή
  6. Τώρα να τα βγάλω τα οικογενειακά μας στην φόρα ή να κρατήσω το στόμα μου κλειστό μπας και διατηρήσω ένα οποιοδήποτε ίχνος αξιοπρέπειας που ίσως να μου έχει απομείνει ;;; Μπαααα, σιγά μην κρατήσω κλειστό το στόμα μου κλειστό !!! :-p

    Λοιπόν, το Agadoo είναι ... ο Εθνικός Ύμνος του σπιτιού μου !!! Μήτηρ (c' est moi, δηλαδή) τε και τέκνα χοροπηδάμε στον ρυθμό του (τα τέκνα κάνουν και την χορογραφία ολόσωστα, η μήτηρ απλά χοροπηδάει αλαλιασμένη !) σχεδόν επι καθημερινής βάσεως, συνήθως στην κουζίνα. Όταν βαρεθούμε το Agadoo, πιάνουμε το Le Freak c'est chique και το Ra- Ra- Rasputin. Αυτά είναι τα άσματα με τα οποία τραυματίζω θανάσιμα τις ψυχές των παιδιών μου, έτσι ... για να 'χουν δουλειά οι ψυχολόγοι του μέλλοντος ;-)

    Αλλά και τα παιδιά μου - ζωή να 'χουν - δεν μ' αφήνουν παραπονεμένη !!! Μου ταράζουν το νευρικό σύστημα με τον Psy και το Gangnam Style. Την καινούρια του επιτυχία δεν την έχουν ανακαλύψει ακόμα - ευτυχώς. Να θυμηθώ να εφοδιαστώ ψυχοφάρμακα για όταν την ανακαλύψουν !!!

    Φιλάκια πολλά-πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα στη φορά!!! Το Le Freak c'est chique και το Rasputin είναι επίσης ολ-τάιμ κλάσικ στον κόσμο του λούμπεν και θα έπρεπε κανονικά να μπουν σε αυτήν την ανάρτηση -αλλά ετοιμάζω άλλη για αργότερα με μεγαλύτερο φόκους στην ντισκοπόπ για να φχαριστηθούμε και να χορέψουμε!

      Το νέο άσμα του Psy μπορείς και να το αποκρύψεις από τα παιδιά (ας μείνει μεταξύ μας), διότι εντάξει έχει και ο χαβαλές τα όριά του! Εναλλακτικά, προτείνω τη γλυκιά Χουανίτα Μπανάνα (έχω κάμει αντίστοιχο ποστ, αν θυμάσαι) που είναι εξίσου πιασάρικη και πολύ πιο χαριτωμένη: http://www.youtube.com/watch?v=Dbe_DIv_Ja0

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες, Αγγελική μου!

      Διαγραφή
  7. Καλαμιά στον κάμπο10 Ιαν 2014, 1:02:00 μ.μ.

    Αν υποψιαστώ ότι το κάνεις επίτηδες...θα πεθάνω!* *
    Καθώς καταλαβαίνεις δεν άντεξα και πολύ αλλά εκεί που τα...χρειάστηκα ήταν με το τριχωτό στέρνο
    του Army of Lovers. Μου μαγνήτισε το βλέμμα και σχεδόν δεν άκουγα τίποτε (άσε που λίγο ακόμα και θα έκαιγα τα αυγά). Το Agadoo ούτε που το είχα ξανακούσει. ΄Οσο για το Τζέγκινς Χαν, τι περίμενες από Γερμανούς; Καλαισθησία ή μουσικές ευαισθησίες; Χειρότερο πάντως από τον τυλιγμένο με αλουμινόχαρτο τύπο της Ουκρανίας δεν είναι. Γενικώς, προτιμώ την Μις Πίγκυ, που δεν τραγουδάει κιόλας.


    **(διαβάζεται με το στυλ και την προφορά της μάνας Μίτση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάμω εντελώς επίτηδες, εννοείται!!!
      Γιατί είμαι πτηνό προβοκατόρικο και λατρεύω να καννιβαλίζω τη σοβαροφάνεια και το δηθενισμό (νεο-λογισμός πολύ σικ!). Οι Army of Lovers είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση, αν έχεις διάθεση και κουράγια, ψάξε λίγο παραπάνω τη δισκογραφία τους, δεν θα πιστεύεις στ'αυτιά σου (και στα μάτια σου). Το δε Agadoo, όντως ψηφίζεται πάντα στις λίστες με τα χειρότερα τραγούδια όλων των εποχών. Εγώ πάντως όταν ήμουν νήπιο, το χόρευα με μεγάλη ικανοποίηση! Θε-μου, τι παιδικά τραύματα! :)

      Φιλιά και καλημέρες, αγαπημένη μου Καλαμιά!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!
    Μου έφτιαξες την διάθεση καλέ τι καρακιτσαριό κυκλοφορεί στον κόσμο!
    Να σαι καλά βρε πτηνό με έκανες και γέλασα!
    Ανεκτίμητο!
    Φιλί τεράστιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα, πολύ χαίρομαι που την απόλαυσες ετούτην την ελαφρώς προβακατόρικη ανάρτηση.
      Πολλά, πολλά χαμόγελα και καλημέρες, καλή μου Έλενα!

      Διαγραφή
  9. αγαπητό πτηνό, κάτω τα χέρια από τη σερντούσκα. το τραγούδι αυτό πράγματι αδικήθηκε από το φιλοθεάμον κοινό της γιουροβίζιον. είχε ρυθμό, είχε μελωδία, είχε της παναγιάς τα μάτια και τον ουρανό με τα αστέρια όπως και εσύ σημέιωσες. ακόμα το ακούω ευχάριστα.

    οι κορεάτες δεν έχουν εφεύρει ακόμα τα παντελόνια. για το λόγο τούτο φορούν τις μπλούζες βάζοντας τα πόδια στα μανίκια. με τέτοια έλλειψη γούστου στα ρούχα, γιατί να έχουν γούστο στη μουσική;

    ο κεν κεν καταλάβαμε μόλις τώρα γιατί είναι γκέι!

    που τους ξετρύπωσες τους άρμυ οφ λάβερς;;; άραγε να ζουν ή τους μουμιοποιήσαν;

    και φυσικά τι κρίμα που το γερμανικό συγκρότημα δεν έτυχε της προβολής που του έπρεπε... αλλά τι να πει κανείς για τη χώρα που θαυμάζει τη μέρκελ;;;

    βίβα σερντούσκα!

    σπακόινα νότσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντα, όντως αδικήθηκε η καημένη η Βέρκα! Διότι τί της έλειπε, μου λες; Η φέστιβαλ αμφίεση; Το πιασάρικο ρεφρέν; Το αλέγκρο χορευτικό; Όλα τα είχε! Αλλά τα διαπλεκόμενα, έβγαλαν εκείνη τη χρονιά, τη Σερβία που είχε στείλει πχιοτικό και έντεχνο. Δηθενιές, ria μου!

      Εννοείς ότι ο Κεν Κεν και ο Τζον Τζον είναι κάτι παραπάνω από φίλοι; Το Brokeback Mountain στο κουκλόσπιτο της Μπάρμπι, μη-χειρότερα!

      Οι Άρμυ οφ Λάβερς ζουν και περιμένουν να ξανακάμει σόου η Κορομηλά για να έρθουν!

      Ντόμπρι τζένι, ria μου! :)

      Διαγραφή
  10. Keep up the good work!! A propos, Army of Lovers τραγούδια με αρέσουν πολύ!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Lula+Sailor! Οι Army of Lovers ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους! Ειδικά το Israelism και το Crusified, εντελώς έπικ τραγούδια!

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.