Τρίτη, 7 Ιανουαρίου 2014

Πάμε πάλι!


Εντάξει, αρχίζω δίαιτα! Όχι από σήμερα όμως -είναι και του άη-Γιαννιού, κρίμα να πάνε χαμένα τα κεράσματα. Από αύριο όμως σίγουρα, σου τ'ορκίζομαι! Άστα όμως αυτά και έλα να σε γλυκοφιλήσω και να σου ευχηθώ: Χρόνια Πολλά, αναγνώστα! Καλή Χρονιά! Γεροί κι ευτυχισμένοι να'μαστε, δημιουργικοί και αφοσιωμένοι σε όσα αγαπάμε! Να καλιαντρίζουμε τους καιρούς και να'ναι πάντα τα καράβια μας καλοτάξιδα! Να κεντάμε τα χρόνια που περνάνε, στο εργόχειρο της ζωής μας και να φχαριστιόμαστε -πτηνό σε κρεσέντο γλαφυρότητας, σε λίγο θα σου απαγγείλει και Ρίλκε! 

Έλα και κάτσε να μου πεις πώς τα πέρασες! Έφαγες; Αντάλλαξες ευχές και δώρα; Βρέθηκες με τις αγάπες σου; Άκουσες την πρωτοχρονιάτικη συναυλία της Βιέννης, την ετήσια πρόβλεψη της Βίκυς Παγιατάκη και το νέο σουξέ της Καιτούλας της Γαρμπή; Μη μου πεις ότι σου έπεσε και το φλουρί! Μα έλα να σε δω, λάμπεις! Είναι προφανές ότι σού πάει το δεκατέσσερα, σου τονίζει τα μάτια σου!

Ναι, κι εγώ τα πέρασα ζάχαρη! Ξεκουράστηκα λιγουλάκι, ξέφυγα από την καθημερινότητα, έφαγα, καρδάμωσα, άλλαξα πτέρωμα, πήγα και τα περαδώθε μου: άλλο πτηνό αισθάνομαι! Τώρα θα μου πεις, άλλαξε τίποτις επειδής βγάλαμε το τρία και βάλαμε το τέσσερα; Ίδια δεν είναι τα προβλήματα; Ίδια δεν είναι τ'αδιέξοδα; Ίδιοι δεν είναι οι καημοί μας; Είναι σημαντικό πράμα η ελπίδα και η αισιοδοξία, αναγνώστα. Και που και που, τη χρειαζόμαστε και την ανάπαυλα. Για να μπορούμε να παλεύουμε το παρακάτω.

Τί περιμένω λοιπόν από το Δεκατέσσερα; Πολλά. Θα ήθελα να τελειώνουμε με το Μνημόνιο, δεν πάει άλλο, το σιχάθηκε η ψυχή μας, το βαρέθηκε και η τρόικα. Σε λίγους μήνες τελειώνει, ας πάει ο καθείς σπίτι του, ας μείνουμε κι εμείς με το δημοσιονομικό μας ρημαδο-έλλειμμα να δούμε τι θα κάμνουμε. Θα ήθελα επίσης να τελειώνουμε με τα πολιτικά φαντάσματα: τους νεκροζώντανους της Βουλής που συνεχίζουν να σερβίρουν τις ελεεινές ανικανότητές τους ως μοναδική ελπίδα για τη χώρα. Θα ήθελα να απαλλαγούμε από τη βία των άκρων. Ας μην αφεθούμε παραπάνω στις διάφορες μορφές και εκδοχές της -νομίζω μάς αδικεί συνολικά ως κοινωνία. Επίσης, αναμένω καινούργιες ιδέες. Θέλω να βλέπω ξεκινήματα. Θα ανοίξει επιτέλους το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα; Θα αποτελέσει η νέα παραλία στη Θεσσαλονίκη, αφορμή για ευρύτερες παρεμβάσεις και αναπλάσεις; Θα μπορέσουν οι ρημαγμένες γειτονιές μας, να ανακάμψουν; Και πιο σημαντικό όλων: θα υπάρξουν ευκαιρίες για δουλειές; Για συνεργασίες; Για οραματικές ιδέες; 

Είναι ψηλά ο πήχης! Λάθος. Δεν είναι ψηλά ο πήχης. Είναι που κοντύναμε εμείς πολύ, τα τελευταία χρόνια. Το Δεκατέσσερα ας ιδωθεί λοιπόν ως ευκαιρία για μερικές απόπειρες ακόμα. Ίσως -ίσως λέγω- σε κάποιο από τα επόμενα άλματα, τα καταφέρουμε κιόλας. Να υπερβούμε τους εαυτούς μας.

Εσύ κι εγώ, θα είμαστε εδώ και θα τα λέμε. Και θα ελπίζουμε πάντα για το καλύτερο.

Καλή Χρονιά! Καλή Αρχή!

30 σχόλια :

  1. καλώς το πτηνό μας. καλή χρονιά, καλή αρχή, μακάρι να πραγματοποιηθούν τα όνειρά σου!
    και που πήγες; που θα μας ταξιδέψεις στην επόμενη ανάρτησή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα, καλή μου ria! Καλή χρονιά, χρόνια πολλά και όλα τα καλά!
      Έχουμε να σουρτουκέψουμε και φέτος σε ουκ ολίγα μέρη, επομένως φόρα αθλητικό παπουτσάκι, πάρε το κατιτίς να τσιμπολογάμε για το δρόμο και φύγαμε......

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά να έχουμε και θα ευχηθώ να είμαστε μόνο γεροί. Καλή αρχή πτηνό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή χρονιά μας, να'μαστε καλά, γεροί κι ευτυχισμένοι!
      Καλή μας αρχή, Μίκα μου!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά, καλή αρχή, καλά κρασά!

    Δεν θα γκρινιάξω, δεν θέλω να είμαι αχάριστος, το 13 μου ήταν μια καλή χρονιά, θεωρώ ότι το 14 - έτσι αισθάνομαι - θα είναι ακόμα καλύτερη, μια αισιοδοξία έχω βρε πτηνό, τι να κάνω…

    Να ευχηθώ με τη σειρά μου υγεία, αγάπη, ομορφιά και χιλιάδες ταξίδια, έτσι γιατί μας αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε: κι εγώ έχω ένα κάτι σε αισιοδοξία γι'αυτό το έτος! Και παρότι όλοι τριγύρω επιμένουν ότι δεν βαριέσαι, θάναι μια απ'τα ίδια, εγώ καθόλου δεν το πιστεύω και προσβλέπω στα καλύτερα!

      Σου εύχομαι να'σαι γερός, χαρούμενος, δημιουργικός και να σου τυχαίνουν πάντα τα πιο ευχάριστα συναπαντήματα! Καλή χρονιά, Τρεμενς!!!

      Διαγραφή
  4. φτου σκόρδα μη σε ματιάξω! Σου πάει το μαγουλάκι και λίγη κοιλίτσα είναι γοητεία στον άντρα!Μη χάσεις πολύ και γίνεις απολειφάδι!
    Καλημέρα!
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι -και πέραν αυτών που λέω στο ποστ- ότι ζυγίστηκα εψές και ουχί μόνο δεν πήρα κιλά, αλλά έχασα και δύο! Δηλαδής χελόου, πόσο πολύ με μισείτε όλοι; Έσκασα μύτη την επομένη των Φώτων στη δουλειά, στυλάκι με ένα υπέρκομψο παντελονάκι που'χα να φορέσω πεντέξι χρόνια (τύπου βαφτιστικό μου) και με κοίταζαν όλοι με φθόνο έτοιμοι να σκάσουν από τη ζήλεια και από τα συσσωρευμένα λίπη τους (μπου-χα-χα-χα-χα!!!!!).

      Καλή χρονιά, είπαμε; ΖΟΥΠΕΡ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!! Να'σαι καλά Νάσια, γερή, δυνατή και τρισευτυχισμένη! Όλα τα καλά να σε βρούνε! Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά!!
    Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε, θα ελπίζουμε για το καλύτερο και για την πολυπόθητη υπέρβαση!
    Καλημέρα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή σου χρονιά, μάι ντίαρ Lula+Sailor! Μόνο καλά πράματα να μας τυχαίνουν, μόνο ευχάριστοι και χαμογελαστοί άνθρωποι να'ναι γύρω μας, μόνο χαμόγελα και αισιοδοξία να'ναι η καθημερινότητά μας. Δεν ξεύρω γιατί, αλλά εγώ το Δεκατέσσερα το'χω πάρει εξ αρχής με πολύ καλό μάτι.

      Πολλά, πολλά φιλιά και ακόμα περισσότερες ευχές!

      Διαγραφή
  6. Καλά, είσαι σκέτη γλύκα!! Το πουκαμισάκι και το πουλοβεράκι σου πάνε πολύ! Και εντάξει 1-2 κιλάκια μπορεί να τα πήραμε όλοι, αλλά χαλάλι. Περάσαμε καλά, ξεκουραστήκαμε και είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τη νέα χρονιά με δύναμη και αισιοδοξία! :D
    Καλή Χρονιά λοιπόν και Καλή Αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ σε φχαριστώ! Είναι πράγματι πολύ τσίλικο το πουκαμισάκι και το πουλοβεράκι κι αναδεικνύουν το τούτο μου! Καλές κι ευχάριστες οι γιορτές, τώρα πίσω στην καθημερινότητα. Αλλά επ'ουδενί το κεφάλι κάτω! Με χαμόγελο και όλα θα πάνε καλά! Αυτό είναι το σλόγκαν μου για τη νέα χρονιά!

      Πολλά, πολλά φιλιά και ακόμα περισσότερες ευχές, Σοφία μου! Να'σαι καλά, γερή κι ευτυχισμένη!

      Διαγραφή
  7. Καλέ τι κουκλί είσαι εσύ!!! Καλή χρονιά Πτηνό μου και ο,τι επιθυμείς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτου μου, όχι να το παινευτώ, αλλά είμαι μοντέλος! Καλή σου χρονιά, καλέ μου mahler! Να'σαι ζούπερ καλά, πάντα γερός και τρισευτυχισμένος!

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλή Αρχή! Ας ξεκινήσουμε πρώτα ν' αλλάξουμε το μέσα μας και σιγά-σιγά θ' αλλάξει και ο κόσμος μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, Αφροδίτη μου! Μακάρι! Να μαθαίνουμε, να βελτιωνόμαστε και να πηγαίνουμε παρακάτω. Αυτός είναι και ο στόχος στη ζωή μας. Η συνειδητοποίηση και η αυτοπραγμάτωση. Είθε να κάμει ο καθείς από εμάς, γενναία βήματα προς την πιο ωφέλιμη για εκείνον κατεύθυνση!

      Πολλά, πολλά φιλιά και ακόμα περισσότερες ευχές!

      Διαγραφή
  9. Καλαμιά στον κάμπο7 Ιαν 2014, 12:31:00 μ.μ.

    Καλώς μας ήρθες πάλι (άντε και πολύ έλειψες), καλό και αισιόδοξο ξεκίνημα του νέου έτους, ελπίζοντας ότι αυτήν την φορά κάτι θα αλλάξει και δεν θα μείνουμε μόνο στις ευχές.
    Εσύ, προφανώς, τα πέρασες πιο διασκεδαστικά από εμένα, που χαλαρά και χωρίς πολλά ξενύχτια και ξεφαντώματα ξεκίνησα τη νέα χρονιά. Εννοείται ότι παρακολούθησα την πρωτοχρονιάτικη συναυλία από τη Βιέννη, είναι κάτι που δεν το χάνω με τίποτε εδώ και πολλά χρόνια γιατί με αγαλλιάζει και με συγκινεί πολύ. Επίσης, εννοείται ότι κι εγώ από αύριο-μεθαύριο, το πολύ από Δευτέρα αρχίζω δίαιτα, και δεν κάνω πλάκα.
    Περιμένω λεπτομέρειες για τα πέραδώθε σου!

    (Δεν ξέρω αν κάτι θ΄αλλάξει πραγματικά στη ζωή μας αλλά κάτι άλλαξε εδώ που γράφω.Μέχρι τώρα το πεδίο για τον σχολιασμό έκανε κάτι περίεργα που από σήμερα δεν τα κάνει. Εσύ τα διόρθωσες ή το πνεύμα του νέου χρόνου; :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς ξαναβρήκα, αγαπημένη μου Καλαμιά! Μήτε ξενύχτια, μήτε ξεφαντώματα -δεν είμαι εγώ για τέτοια, ήμεθα και μίας κάποιας ηλικίας (για να μην πω μίας κάποιας νοοτροπίας και με κακοχαρακτηρίσουν), επομένως από νωρίς στο κρεβατάκι μας. Εντούτοις πέρασα πάρα (αλλά ΠΑΡΑ) πολύ ωραία, διότι σουρτούκεψα πολύ (θα σου τα πω συντόμως), είδα απίθανα πράματα, άνοιξα τους ορίζοντές μου και υποδέχθηκα το νέο έτος με χαμόγελο και με μεγάλη αισιοδοξία.

      Ορίστε, ως και το πεδίο του σχολιασμού διορθώθηκε (τυχαία, δεν έκαμα κάτι!): δεν μπορεί παρά να αποδειχθεί υπέροχο και καλότυχο το νέο έτος!

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  10. Καλή Χρονιά, Καλή Συνέχεια, Πίγκου μου !!! Εγώ τις δίαιτες τις ξεκινάω πάντα από Δευτέρα, οπότε θα συνεχίσω να τρώω κι αυτήν την εβδομάδα - χιχιχιχιχιχιχι !!!

    Χαίρομαι που ακούω πως τα πέρασες καλά και ξεκουράστηκες κι ανανεώθηκες - σου άξιζε και με το παραπάνω !!!

    Και διαβάζοντας την ανάρτησή σου, μου ήρθε στο μυαλό το αγαπημένο ποίημα του Σεφέρη (μελωποιημένο από τον Μ. Θεοδωράκη), που το αφιερώνω σε όλους μας για την καινούρια χρονιά:

    http://www.youtube.com/watch?v=8t9o1P7Xi0c

    ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ

    Λίγο ακόμα θα ιδούμε, λίγο ακόμα θα ιδούμε,
    τις αμυγδαλιές ν’ ανθίζουν, τις αμυγδαλιές ν’ ανθίζουν,
    τις αμυγδαλιές ν’ ανθίζουν.

    Λίγο ακόμα θα ιδούμε, λίγο ακόμα θα ιδούμε,
    τα μάρμαρα να λάμπουν, να λάμπουν στον ήλιο,
    τη θάλασσα να κυματίζει.
    Λίγο ακόμα να σηκωθούμε.
    Λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα.

    Λίγο ακόμα θα ιδούμε, λίγο ακόμα θα ιδούμε,
    τα μάρμαρα να λάμπουν,
    να λάμπουν στον ήλιο,
    τη θάλασσα να κυματίζει.

    Λίγο ακόμα να σηκωθούμε.
    Λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα.
    Λίγο ακόμα να σηκωθούμε.
    Λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα.

    Φιλιά Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά, Χρόνια Πολλά και όλα του κόσμου τα Καλά! Να'σαι γερή, χαμογελαστή, αισιόδοξη και τρισευτυχισμένη. Επίσης, να σε βρουν αλλεπάλληλες καλοτυχίες (τύπου "κερδίζω λαχείο", "μου προσφέρουν δουλειά με τζάμπα σπίτι στη Σκωτία" και τέτοια).

      Και πολύ σε φχαριστώ για την αφιέρωση. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αρχίσει η χρονιά από τους αισιόδοξους και ανεβαστικούς στίχους του Σεφέρη και τη μουσική του Θεοδωράκη!

      Πολλά, πολλά φιλιά και ακόμη περισσότερες ευχές, Αγγελική μου!

      Διαγραφή
  11. Καλαμιά στον κάμπο7 Ιαν 2014, 4:40:00 μ.μ.

    Το σκέφτηκα, το έψαξα και κατέληξα ότι η selfie απεικονίζει έναν Βασιλικό Πιγκουίνο του γένους Απτηνοδύτης. Σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά! Διότι είμαι τελοσπάντων και γαλαζοαίματος! :)

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιάαααααα!!!!
      Χρόνια Πολλάααααααα!!!!!
      Πολλά, πολλά φιλιάαααααα!!!!

      Διαγραφή
  13. Πέρασα γαλήνια! Πήρα δύο κιλά (παρά την υγιεινή διατροφή που κάνω) ! Δεν μου έτυχε το φλουρί και χοροπηδώ αφού για μένα αυτό ισοδυναμεί με γρουσουζιά!

    Καλή χρονιά πτηνούλι μου! Με κέφια!
    Πάμε δίαιτα από αύριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που πέρασες ήσυχα και ξεκούραστα! Τα δύο κιλά δεν είναι πρόμπλεμ, θα κάμεις δυοτρεις μέρες αποτοξίνωσης και θα επιστρέψεις στα φυσιολογικά σου! Και τί εννοείς "δεν σου έπεσε το φλουρί και αυτό ισοδυναμεί με γρουσουζιά"; Τί να πούμε κι εμείς τα έρμα πτηνά που ζήτημα είναι να μας έχει πέσει μία ή δύο φορές στη ζωή μας!!!!

      Πολλά, πολλά φιλιά airis και ακόμα περισσότερες ευχές για ένα υπέροχο, καταγέλαστο και αισιόδοξο έτος!

      Διαγραφή
  14. A, πουκαμισάκι, πλεκτό με βε, τζεντλεμας! (και τα χέρια πίσω- αγριάδες, και πολύυυ ύφος, χμμμμ)
    Καλή χρονιά, καλές βόλτες...
    Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να φορέσω το πιο ψαρωτικό μου βλέμμα για να του πάρω τον αέρα του καινούργιου χρόνου από την αρχή! :)
      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες! Καλή χρονιά νάχουμε!!!

      Διαγραφή
  15. Πτηνό πέρασα πολύ ωραία οικογενειακά με πολλές βόλτες!
    Δεν ρωτάω για σένα είμαι σίγουρη ότι κάπου ταξίδευες πάλι περιμένω ενημέρωση!
    Μας έλειψες!
    Εγώ θέλω την καινούρια χρονιά να ξαναγεννηθώ σαν πριγκίπισσα σε άλλη χώρα!
    Ζητάω πολλά;;
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που πέρασες όμορφα και που έκαμες και τις βόλτες σου! Μακάρι έτσι ευχάριστα να πάει όλη η χρονιά, με χαρούμενα συναπαντήματα και ευτυχισμένες στιγμές! Εγώ πράγματι σουρτούκευα (αχ πώς με ξεύρεις!!!), αλλά θα σου τα πω διεξοδικά εν καιρώ!
      Όσο για την ευχή σου, την κρατάω, την επεξεργάζομαι και θα ιδώ τί μπορώ να κάμνω! :)
      Πολλά, πολλά φιλιά, καλή μου Έλενα!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts