Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Breaking Bad



Είσαι μεσήλιξ, οικογενειάρχης, μικροαστός και ζεις μία μπόρινγκ ζωή. Δουλεύεις ως χημικός σε γυμνάσιο -που σημαίνει τρεις κι εξήντα. Στα νιάτα σου είχες τη μοναδική ευκαιρία να πιάσεις την καλή, αλλά σου την έσκασαν οι δύο κολλητοί σου και σου άρπαξαν την ανακάλυψή σου μέσα από τα χέρια σου. Ο έφηβος γιος σου πάσχει από εγκεφαλική παράλυση, η γυναίκα σου είναι έγκυος και -μάντεψε μεγάλε- μόλις έλαβες τη διάγνωση από το γιατρό: πεθαίνεις σε έξι μήνες. Λάιφ ιζ ε μπιτς!



Στον Γουόλτερ Γουάιτ αναφέρομαι ντε! Τον πρωταγωνιστή της καλύτερης δραματικής σειράς των τελευταίων χρόνων! Και δεν το λέω εγώ, το λένε εκατομμύρια βιούερς ανά τον κόσμο, εκατοντάδες κριτικοί που την αποθεώνουν! Εντάξει το λέω ΚΑΙ εγώ. Το "Breaking Bad" είναι ένα αριστουργηματικό δοκίμιο πάνω στην ανθρώπινη ψυχολογία, ένα κομψοτέχνημα που αποθεώνει την αμερικάνικη μυθοπλασία και δικαιώνει την πίστη μας στην τηλεόραση (τουλάχιστον στην αμερικάνικη τηλεόραση, διότι η ελληνική επιμένει στην Ανίτα Πάνια και το Γιώργο Αυτιά).


Καλογραμμένο, εγκεφαλικό, βραδυφλεγές, είναι από τις περιπτώσεις που πέφτεις κάτω και υποκλίνεσαι στο υψηλότατο επίπεδο πχιότητας που σου προσφέρει η μικρή σου οθόνη. Οι ερμηνείες είναι απλώς εξαιρετικές. Με τον Bryan Cranston στον πρωταγωνιστικό ρόλο, να σου σκαρώνει τον πιο σατανικό ήρωα σειράς που λατρεύεις να μισείς. 


Και ένα μικρό σύμπαν χαρακτήρων, όπως η καταπληκτική σύζυγος Σκάιλερ που περνά από την κριτική και την απόρριψη στη συμμετοχή, ο νεαρός συνεργάτης Τζέσε με τους εθισμούς και τις ψυχολογικές διακυμάνσεις, ο δαιμόνιος δικηγόρος Σαούλ (που θα αποκτήσει σύντομα ως χαρακτήρας, spin off σειρά) και ο ηθικός αστυνομικός και μπατζανάκης Χανκ που προσπαθεί να ξεδιαλύνει μία χιουτζ υπόθεση εμπορίας ναρκωτικών που στην πραγματικότητα εκτυλίσσεται εντός της οικογένειάς του.


Εψές το βράδυ, ο πρωταγωνιστής Bryan Cranston προσέθεσε στη μακρά συλλογή του με τα δεκάδες βραβεία και μία Χρυσή Σφαίρα. Που επισφραγίζει με τον καλύτερο τρόπο το θρίαμβο της σειράς. Μίας σειράς που αν δεν έχεις δει, θα πρέπει σύντομα να το κάμεις. Ολοκληρωμένο πλέον και με ένα τέλος που ικανοποίησε ακόμα και τους πιο δύστροπους θεατές, το Breaking Bad αποτελεί μία από τις πεντέξι καλύτερες τηλεοπτικές σειρές όλων των εποχών. Κι αν σου φανεί αρχικώς αργό και κάπως άτονο, δείξε υπομονή και μείνε μέχρι τη δεύτερη σεζόν. Διότι από εκεί και πέρα, είναι βέβαιο ότι ο Γουόλτερ Γουάιτ θα σε έχει στρατολογήσει στη συμμορία του εγκλήματος και θα σε έχει κάμει κι εσένα συνένοχο. Κλάσικ.

32 σχόλια :

  1. Την τελείωσα την προηγούμενη εβδομάδα, δέθηκα με τον Walter, τον αγάπησα, τον κατάλαβα, πόνεσα για τον Jesse και λάτρεψα τη Skyler. Όλους, έναν έναν με τη σειρά τους, τους ήθελα για πάντα στη ζωή μου. Ακόμα και το τέλος δεν με απογοήτευσε ούτε για μία στιγμή. Αυτοί οι άνθρωποι, τον καιρό που έβλεπα τη σειρά έγιναν συντροφιά μου, και όσο ακραία κι αν γίνονταν τα πράγματα εξακολουθούσα να καταλαβαίνω. Ακόμα και τη Marie καταλάβαινα. Όχι γιατί είμαι καλός κι έξυπνος αλλά γιατί η σειρά είναι ένα υπέροχο αριστούργημα. Έτσι απλά.

    Και μπορώ πλέον να τη συγκρίνω μόνο με το 6 ft under, την άλλη οικογένεια που λάτρεψα, την άλλη σειρά που αγάπησα και το μοναδικό μέχρι το Breaking Bad τέλος που με άφησε άφωνο. Ναι, είχα αγαπήσει την Olivia, το είχα δηλώσει, αλλά δεν την ένιωσα ποτέ, δεν θα μπορούσε να είναι στην καθημερινότητά μου. Ο απίστευτος Walter θα μπορούσε. Αριστούργημα απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστούργημα, Tremens μου, αριστούργημα! Η Μαρί υπήρξε από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες. Όπως και η Σκάιλερ. Και εκείνος ο μισητός γέρος στο αναπηρικό καροτσάκι με το μπιπ-μπιπ. Και εκείνος ο παγερά ανέκφραστος τύπος από το Λος Πόλος Χερμάνος! Όλους τους αγάπησα! Και τους καλούς και τους κακούς και τους τρισχειρότερους!

      Και χαίρομαι που αναφέρεσαι στο άλλο αγαπημένο μάστερπις, το 6 ft under που επίσης συγκαταλέγεται στα πολύ αγαπημένα του πτηνού (ναι, τη λατρεύουμε την Ολίβια)!

      Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Είναι θαυμάσιο να λες απλά Ολίβια και να γνωρίζει συνομιλητής ποια είναι αυτή η έρμη. Αν και δεν τη λες έρμη την Ολίβια, ακόμα κι εγώ αναφωνώ, Θεέ μου, τι γυναίκα! Καλή βδομάδα να χουμε πτηνό!

      Διαγραφή
    3. ιδεα δεν εχω από σειρες που δεν δείχνει η τηλεοραση! Δεν μπορω με τιποτα να δω σειρές στο ιντερνετ ή να τις κατεβασω με φλασακι και να τις δω ! έχω μπουκωσει απο τοτε που ειδα το 24 ωρες ,ολες τις σεζόν μεσα σε 3 μερες ασταμάτητα!
      Τωρα θυμηθηκα πως ηθελα να δω τον δοκτωρ Χιουζ και τον ξεχασα χτες,μεχρι εκει βλέπω τωρα στα γεραματα!Εσείς είστε νεοι ,ωραιοι,ελευθεροι και έχετε χρόνο και ησυχία στο σπίτι! κλαψ κλαψ κλαψ.................
      Καλή εβδομάδα αγόρια!

      Διαγραφή
    4. Από το σχόλιό σου, Νάσια, κρατώ το "νέοι, ωραίοι" και σε ευχαριστώ και σε γλυκοφιλώ! Πράγματι θέλει μία δέσμευση χρόνου, η θέαση σειρών -και στ'ομολογώ ότι έχω κάψει αρκετές ώρες από την καθημερινότητά μου στο να βλέπω λογής λογής τέτοιες παραγωγές. Από το Game of Thrones ως το Downton Abbey και από το Walking Dead ως το American Horror Story, οφείλω να το παραδεχτώ: είμαι εθισμένος!

      Δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν ξενυχτάω, ας μου επιτραπεί κι εμένα ένας εθισμός....

      Καλημέρες και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ τα ίδια με την Νάσια. Πίκρα :-(

      Διαγραφή
    6. Άσε Αγγελική, εγώ παθαίνω κολλήματα με τέτοια πράματα (βιβλία, σειρές, μουσικές) και επειδής δεν προλαβαίνω, ρίχνω κάτι ξεγυρισμένους μαραθώνιους τα γουικέντς και τα καθαρίζω. Το συγκεκριμένο πάντως είμαι βέβαιος ότι θα σου άρεσε πάρα πολύ (αν άντεχες λίγο τα πρώτα επεισόδια που είναι κάπως βαρετά)!

      Πολλά, πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    7. Κι εγώ μία από τα ίδια με τις προλαλήσασες. Είναι unisex σειρά ή μόνο γι' αγόρια? Άκρως ενδιαφέροντα τα ενδιαφέροντά σου, Πιγκουίνε!

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δεί αλλά γιατί όχι να την δώ κι αυτή.

    Καλή σου μέρα Πτηνό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να τη δεις, οπωσδήποτε, καλέ μου Mahler!
      Αν κάμεις λίγο υπομονή στα πρώτα επεισόδια (που είναι μάλλον αργόσυρτα και ίσως αποθαρρυντικά για κάποιους), θα σε αποζημιώσει στα σίγουρα!

      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Μου κίνησες την περιέργεια..Είχα ακούσει γι' αυτή τη σειρά αλλά δεν είχα δώσει σημασία. Ξεκινάω από σήμερα κιόλας!
    Πολλά φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου κίνησα την περιέργεια, Σοφία! Διότι πραγματικά, αξίζει τον κόπο.
      Αν έπρεπε να προτείνω μία σειρά για σκεπτόμενους τηλεθεατές θα ήταν ετούτη.
      Θέλει λίγη υπομονή και αφοσίωση για να μπει κανείς στο σκεπτικό, αλλά μετά δεν μπορείς να σταματήσεις να το βλέπεις!

      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις βέβαια πως θα τη δω και θα έρθω να σου πω εντυπώσεις! Μετά το Downton Abbey που μόλις προχθές ξεκίνησα. Καλά τι ωραία σειρά! Γιατί με διακατέχει τόση άρνηση όταν κάτι ακούγεται πολύ και το βλέπω πάντα κατόπιν εορτής δεν μπορώ να καταλάβω. Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Downton Abbey εξαιρετικό (αν και ο τελευταίος κύκλος, λίγο με κούρασε). Αλλά βάλε στον προγραμματισμό σου και το Breaking Bad και θα με θυμηθείς! Μάστερπις από τα λίγα!

      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου, καλή μου Georgina!

      Διαγραφή
  5. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο. . . . .

    Στα πρώτα δύο επεισόδια είχα πει τι είναι τούτο... αλλά μετά τον τρίτο κύκλο ξέφυγε εντελώς!!!! Κολλημα μεγάλο!!!

    Το ήξερες ότι τον Τζέσε ήταν να τον σκοτώσει ο σκηνοθέτας στον πρώτο κύκλο αλλά επειδή το παιδί απλά πήγε τον ρόλο σε άλλο επίπεδο τον κράτησε? (άμα μ΄αρέσει κάτι γίνομαι σπασικλάκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου συνέβη ακριβώς το ίδιο: στα πρώτα δυοτρία επεισόδια, είχα πει "μεγάλη σαχλαμάρα, μπόρινγκ, αργό, υπερεκτιμημένο". Ευτυχώς (αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ) σε κάτι τέτοια είμαι επίμονος και συνέχισα να το βλέπω (με τη δυσφορία στο μάτι). Και άρχισε να μου αρέσει. Πολύ. Κι ύστερα να με ενθουσιάζει. Στο τέλος, είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό!

      Αυτό δε που λες με το Τζέσε, αποδεικνύει τα αντανακλαστικά των σεναριογράφων και το πόσο έξυπνα χειρίστηκαν την εξέλιξη του στόρι.

      Πολλά, πολλά φιλιά, Χριστίνα!!!

      Διαγραφή
  6. Καλαμιά στον κάμπο13 Ιαν 2014, 12:35:00 μ.μ.

    Μ' έβαλες σε σκέψεις, όταν λες ότι στην αρχή φαίνεται αργό και άτονο αλλά χρειάζεται υπομονή για τη συνέχεια. Γιατί εγώ είχα δει λίγο στην αρχή και δεν μου άρεσε καθόλου, μάλιστα, αναρωτιόμουνα γιατί όλοι κάνουν σαν τρελλοί γιαυτήν την σειρά. Προφανώς έπρεπε να συνεχίσω και παρακάτω.
    Κι επειδή σου έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη, τώρα πρέπει να το δω οπωσδήποτε.
    (Apropos, κατέβασα και είδα το The Killing 2. Δέκα επεισόδια που μπορούσαν να είναι πέντε και αξίζουν μόνο οι τελευταίες σκηνές. Καμμία σχέση με την ατμόσφαιρα του πρώτου.
    ΄Εχω να δω και το Homeland 3 αλλά δεν βιάζομαι γιατί....κατά λάθος διάβασα στη Daily News America την καθοριστική εξέλιξη και μου χάλασε το μυστήριο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι στην αρχή δεν του πολυ-φαίνεται πόσο καταπληκτικό είναι, εξού και πάρα πολλοί θεατές το εγκαταλείπουν πρόωρα. Και μη φανταστείς: κι εγώ με μεγάλη απροθυμία είδα τα πρώτα πεντέξι επεισόδια! Αλλά μετά άρχισε να μου αρέσει ολοένα και περισσότερο. Και στις επόμενες σίζονς, ενθουσιάστηκα! Με το σενάριο, με τους χαρακτήρες, με τις ερμηνείες των πρωταγωνιστών!

      Το Killing 2 είναι όντως φλύαρο. Αλλά η τρίτη σεζόν του, είναι νομίζω η καλύτερη. Όσο για το Homeland, συνεχίζω να το βλέπω από κεκτημένη και από συνήθεια. Διότι στην πραγματικότητα, δεν μου αρέσει (δηλαδής έλεος που έχουν αναθέσει τις πιο δύσκολες αποστολές σε μία πράκτορα που είναι αποδεδειγμένη ψυχολογικώς ασταθής και διαταραγμένη).

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  7. Δεν το είχα ξανακούσει πτηνό και δεν το έχω τον τελευταίο καιρό να βλέπω τίποτα!
    Προτιμώ το διάβασμα!
    Αλλά αν με πιάσει να δω κάτι θα το επιλέξω αφού το προτείνεις!
    Φιλιά πολλά καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστή η προτίμησή σου στο διάβασμα. Αλλά αν παρ'ελπίδα, σου έρθει ποτέ η επιθυμία να ιδείς μία σειρά (με μακροχρόνια δέσμευση, καθώς το Breaking Bad είναι πεντέξι σίζονς), τότε στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Από ένα σημείο και μετά, μοιάζει με μυθιστόρημα. Επομένως εκτιμώ ότι θα σου αρέσει πολύ!

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  8. ε να το δούμε άμα παίρνει τόσο καλες κριτικές από σένα και το λατρεμένο μου τρέμενς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς και να το δείτε! Τρεμενς και Πτηνό, το συστήνουν με ενθουσιασμό! :)

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες, ria μου!

      Διαγραφή
  9. Όταν την ξεκινήσαμε τον Ιούνιο ήμουν αρχικά αρνητική. Τη είχε ξετρυπώσει ο Δημήτρης και μιας που είχαμε δει ο,τι κυκλοφορεί σε ξένες σειρές, είπα άντε, ας τη δω! Το αποτέλεσμα; Εθισμός. Απίστευτη, καλογραμμένη, χαρακτήρες μοναδικοί. Όπως λες κι εσύ ποιον να πρωτοξεχωρίσεις;
    Αγαπημένος ο Λος Πόλος Χερμάνος αλλά και ο Γουόλτερ. Η Σκάιλερ στην αρχή με εκνεύριζε, μετά την αγάπησα.
    Αθηνά από www.craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Σκάιλερ είχε μεγάλη εξέλιξη ως χαρακτήρας, αλλά έμεινε και εντελώς συνεπής στην αρχική ψυχοσύνθεσή της. Αλλά και ποιος δεν είχε εξέλιξη; Ο Γουόλτερ; Ο Τζούνιορ; Ο Χανκ; Ο Τζέσε; Η Μαρί; Ο σεναριογράφος κατάφερε να σου σιάξει πεντέξι καταπληκτικούς (και εντελώς ρεαλιστικούς) χαρακτήρες και να καταγράψει τις αντιδράσεις τους σε εξτρίμ καταστάσεις έντασης.

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε κι εσένα πολύ! Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  10. μόλις τελιωσα με το revolution δηλαδή όσο δείχνει και θα το αρχίσω γιατί όλοι το εκθειάζετε
    φιλια πολλά
    όσον αφορα το 6feetunder που ανέφερε ο ντελιριουμ τρεμενς συμφωνώ άπολυτα μαζι του ειδικά στο τελευταίο επισοδειο έκλαιγα συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το αρχίσεις οπωσδήποτε, είναι καταπληκτικό! Απλώς δώστου λίγο χρόνο, γιατί είπαμε: στην αρχή είναι λίγο αργόσυρτο! Το Revolution το έχω ξεκινήσει, αλλά είμαι ακόμα στα πολύ πρώτα επεισόδια -θα έχεις feedback σύντομα! :)

      Καλημέρες και πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Κατα τύχη ξεκίνησα να τη βλέπω πριν δέκα μέρες για να δω πιά γιατί τόσος χαμός. Περιττό να πω οτι μέσα σε δέκα μέρες είδα 4 σεζόν και κρατιέμαι με νύχια και με δόντια να μην δώ την τελευταία σε μια μέρα γιατί μετά ξέρω οτι θα πάθω στέρηση. Είναι απο τις καλύτερες σειρές όλων των εποχών, την βάζω εκεί ψηλά με τους Σοπράνος. Πολλά υποσχόμενο είναι επίσης το House of cards πτηνό, αν δεν την έχεις δει (την πρώτη σεζόν γιατί τώρα αναμένουμε την δεύτερη) να την δεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω δει το House of Cards και μου άρεσε πολύ! Εξαιρετικό το πρωταγωνιστικό ζεύγος, δικαίως έχουν σαρώσει τα βραβεία με τις ερμηνείες τους! Όσο για το Breaking Bad, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε -που να ιδείς τί γίνεται παρακάτω! Ο κακός χαμός!!!

      Πολλά, πολλά φιλιά, Ερμή και καλημέρες!

      Διαγραφή
  12. Την έβλεπε μανιωδώς ο γιος μου τη σειρά, μιλούσε για αυτή με τα καλύτερα και πήρε και το δικό μου μάτι κάποια επεισόδια σκόρπια...μέχρι εκεί ήταν η σχέση μας...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον, ο γιος έχει άριστο γούστο! Δεύτερον, πρέπει και η μαμά να εντρυφήσει στις σειρές (εμπιστεύσου τις επιλογές του τέκνου σου)! Και τρίτον, πολλά πολλά φιλιά!

      Καλημέρες, Μαρία!

      Διαγραφή
  13. Είναι ίσως η μοναδική σειρά που είδα να γίνεται καλύτερη σε κάθε επεισόδιο. Χωρίς κουραστικά stretchings στην πλοκή ή "ξεπέταγμα" σκηνών, έμεινε ικανοποιητικά πάνω σε ένα από τα καλύτερα σενάρια που θα μπορούσαμε να απολαύσουμε αυτή τη περίοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επεισόδιο με το επεισόδιο, σίζον με το σίζον, η σειρά γινόταν ολοένα καλύτερη! Οι διάλογοι και οι ερμηνείες ακόμα πιο μεστές περιεχομένου. Νομίζω ότι πράγματι είναι ένα από τα καλύτερα σενάρια που έχουν γραφτεί για την τηλεόραση!

      Την καλημέρα μου, Κόμμον Άλεξ!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts