Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

Τα πτηνά χαμογελούν υπέροχα

Πριν περίπου δέκα χρόνια, σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου και κάνοντας συντροφιά στη μαμά μου που έσβηνε μέρα με τη μέρα, έσιαξα για παρέα μου αυτό το μπλογκ. Σήμερα και πάλι σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου περνώντας μία μεγάλη και δύσκολη περιπέτεια με τον μπαμπά μου, αποφάσισα να το αποχαιρετίσω.

Και παρότι ένα μπλογκ δεν είναι παρά αραδιασμένες σκέψεις σε έναν ψηφιακό καμβά, ο αποχαιρετισμός αυτός είναι δύσκολος. Γιατί το μπλογκ αυτό ήταν κομμάτι της καθημερινότητάς μου, γιατί στο μπλογκ αυτό κατέθετα ουχί μόνο την ακατάσχετη φλυαρία μου, αλλά την ειλικρινή μου αγάπη.

Προς εσένα αγαπημένε αναγνώστα. Που με περισσή ευγένεια καθόσουν και με διάβαζες. Που συζητούσες μαζί μου. Που μου έστελνες τα μηνύματά σου. Που γέλαγες μαζί μου. Που σουρτούκευες παρέα μου.

Με ένα μεγάλο ευχαριστώ προς εσένα, το πτηνό αναστέλει προσωρινά (το μέλλον θα δείξει τι σημαίνει ¨προσωρινά¨) τη λειτουργία του.

Και σου εύχεται με όλη του την καρδιά, να κάμεις μόνο υπέροχα, ουσιαστικά και εποικοδομητικά ταξίδια. Στον κόσμο, στους ανθρώπους π'αγαπάς και στα μέσα σου.

Σε γλυκοφιλώ.

Το πτηνό.

68 σχόλια :

  1. Πτηνό μου, σου εύχομαι να χαμογελάσεις ξανά σύντομα, και μας εύχομαι να σου λείψουμε αρκετά. Ώστε να επιστρέψεις σε εμάς. (Αλλά μην αργήσεις πάρα πολύ. Μην επιστρέψεις σαν 70χρονος-ποπ-τραγουδιστής-duran-που-ήρθε-να-τραγουδήσει-duran-μετα-από-πολύ-καιρό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πτηνούλη καλή ανάρρωση στον πατέρα σου και όλα να πάνε καλά εύχομαι. Το μπλογκ σου είναι ταξιδιάρικο και γλυκά ανθρώπινο και θα σε ξανακαλωσορίσει όποτε σου λείψει. Προέχει η πραγματική ζωή μας και οι άνθρωποι γύρω μας. Τα λόγια κλείνουν πόρτες οι αγκαλιές τις ανοίγουν. Σε φιλώ πολύ και εύχομαι όλα να είναι περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκό μου πτηνό στεναχωρήθηκα πάρα πολύ σήμερα!
    Λυπάμαι πολύ για αυτό που περνάς και ότι και να σου πω, για σένα είναι πολύ δύσκολο το ξέρω.
    Εύχομαι να περάσουν όλα και να ξαναείσαι κοντά μας πολύ γρήγορα γιατί ήσουν απαραίτητος πως θα μάθω εγώ τι τρώνε στην Κουαλα Λουμπουρ!
    Πέρα απο την πλάκα σου στέλνω την πιο μεγάλη αγκαλιά και ένα τεράστιο φιλί και περαστικά στον μπαμπά σου!
    Θα σε σκεφτόμαστε και θα περιμένουμε πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ αγαπητό Πτηνό.
    Ότι αποφασίζουμε πρέπει και να το στηρίζουμε. Όταν ο καιρός αλλάξει και μας φέρει πάλι στα παλιά μας δεδομένα, βρίσκουμε δύναμη για νέα αρχή
    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πτηνό μου πέρασα μια τέτοια περιπέτεια με τον αδερφό μου βαρβάτη όμως , ξέρεις
    ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ κ θα πανε! θα μας λείψεις αλλα όταν γυρίσεις θα είναι όλα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Το μπλόγκ σου ήταν ένα από αυτά που περίμενα να δω νέες αναρτήσεις. Θαυμάζω το ταλέντο σου στη γραφή και ελπίζω το προσωρινό να μην καταλήξει μονιμότερον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σου ευχομαι να πανε ολα καλα και να σε ξαναδουμε πολυ συντομα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να κανεις ο,τι εχεις αναγκη. Να ακους το σωμα σου και την ψυχη σου. Για τον μπαμπα σου θα ευχηθω τα καλυτερα.Γρηγορη και ανωδυνη αναρρωση ή γρηγορο και ανωδυνο "ταξιδι". Καλη δυναμη σε σενα και ολα να πανε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή δυναμη ΠΤΗΝΟ μου. Να εισαι δυνατός για μια ακόμη φορα. Θα ειμαι εδω και θα περιμένω να μου κλείνεις πάλι το μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δύναμη και κουράγιο ,να ξεπερασεις το πρόβλημα του πατερα σου πτηνό! Οι προσευχες μας θα σε ακολουθούν!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το διαισθανόμουν ότι θα είχε να κάνει κάτι με ασθένειες !!! :-(. Καλή Ανάρρωση στον πατέρα σου, φτερωτέ μου φίλε και Καλή Δύναμη σ' εσένα. Το email μου το ξέρεις για ό,τι χρειαστείς.

    Εδώ θα είμαστε για να τα ξαναπούμε, όποτε μπορέσεις να επανέλθεις.

    Φιλιά Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυστυχώς άργησα να σε ανακαλύψω.....
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να τα ξαναπούμε!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Lula + Sailor sou!!21 Φεβ 2014, 6:38:00 μ.μ.

    Γλυκέ μου πιγκουίνε. Πολύ λυπάμαι πρώτα για εγωϊστικούς λόγους, γιατί θα χάσω την παρέα σου, εσένα, που από τα 'συμφραζόμενα' καταλάβαινα κομμάτια του χαρακτήρα σου και απ΄όσα κατάλαβα με άρεσες πολύ! Λυπάμαι φυσικά για την δύσκολη καμπή της ζωής σου. Εύχομαι να έχεις ανθρώπους γύρω σου που σε αγαπάνε και σου συμπαραστέκονται. Εύχομαι περαστικά γρήγορα. Για να είσαι καλά, να είσαι ευτυχισμένος. Εγώ θα περιμένω να επανέλθεις στα ιντερνετικά και φεισμπουκικά δρώμενα 'δημήτριος'!!!! Θα σε σκέφτομαι και θα σου στέλνω ευχές, θετική ενέργεια και φιλιά με κοινούς φίλους!
    Αγκαλιές, πολλά φιλιά και ΕΙΣ ΤΟ 'ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ'!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λυπάμαι πολύ πτηνό μου. Εύχομαι να είναι περαστικά. Καλή δύναμη και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχομαι να ειναι περαστικο και οχι μονο για να ξαναγυρισεις στο μπλογκ αλλα για σενα τον ιδιο και περισσοτερο για τον πατερα σου!Ευχομαι μεσα απτην καρδια μου τα καλυτερα!Καλη δυναμη φιλε μου σε σενα πρωτα απ'ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύχομαι να πάνε όλα καλά....φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχχχχ....πόσο σε νιώθω Πίγκου μου......κι εγώ περνώ μία από τα ίδια γι'αυτό και χάθηκα κι από τη σελίδα μου κι από παντού......εδώ κι ένα μήνα βρίσκομαι κι εγώ σε δωμάτιο νοσοκομείου δίπλα στον άντρα μου που αργοπεθαίνει από βαρύτατη πνευμονία μετά από μακροχρόνια άνοια.....τί να λέμε τώρα.....πολύ δύσκολες ώρες.......Εύχομαι το "καλύτερο" για όλους μας.....και να τα ξαναπούμε σύντομα. Κουράγιο και σου στέλνω τη σκέψη μου και τα φιλιά μου......Elen Art.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Πίγκου μου, τί έγινε με τη νοσηλεία του μπαμπά σου......αλλά εμείς σήμερα κλείσαμε 3 μήνες ακριβώς νοσοκομείο,,,,,,και δε λέμε να συνέλθουμε. Φιλιά πολλά......

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω η περιπέτειά σου να τελειώσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται. Σε σκέφτομαι και σε πονώ. Το ξεύρω πως είναι άδικο και κρίμα. Το ξεύρω πως θέλει μεγάλα αποθέματα ψυχικής και σωματικής δύναμης. Κάνε κουράγιο. Πρόσεξε και τον εαυτό σου.

      Σε φιλώ και σε σκέφτομαι! Όλες μου τις ευχές...

      ΥΓ. Ο πατέρας μου έχει βγει από το νοσοκομείο (μετά από πολλά μπες/βγες), αλλά εξακολουθεί να είναι τρομερά ασταθής. Κάμω ό,τι καλύτερο μπορώ. Όπως είμαι βέβαιος ότι κάμεις κι εσύ.

      Διαγραφή
  18. Εύχομαι να πάνε όλα καλά κι ας μην γράψεις ποτέ εδώ. Κάθε ευχή για ανάρρωση στον μπαμπά σου και σύντομα να χαμογελάσεις ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πιγκουινέλι τόσο καιρό ήσουν απο τα λίγα blogs που παρέμεναν στους σελιδοδείκτες μου. Κι αν σταματήσεις να γράφεις πάλι θα είσαι εκεί καρφιτσωμένος και θα σε επισκέπτομαι συχνά γιατί τα γραπτά σου πάντα με έκαναν να συναισθάνομαι. Κι αυτό είναι αξεπέραστο. Κουράγιο και καλή ανάρρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σημασία έχει η υγεία του μπαμπά σου κι οι ώρες που θα περάσεις δίπλα του!
    Το έχω περάσει ... και ξέρω την αγωνία ...
    Καλή δύναμη.
    Την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περαστικά, κι ολόψυχα εύχομαι όλα όσα περνάς να είναι για καλό και μια μέρα να ξαναπεράσεις από τούτο το στέκι... Θα μου λείψεις, δε στο κρύβω... Είσαι από τους λίγους ανθρώπους που μέσα από το διαδίκτυο με προκάλεσαν (και με προσκάλεσαν με την ευφυία και την ευγένειοά τους) να εύχομαι να τους γνωρίσω μία μέρα από κοντά.
    Καλή δύναμη στο δρόμο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ακόμη και αν κατεβάσεις ρολά στο blog σου, Πιγκουίνε, αυτό δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί στις καρδιές μας για σένα! Τα μέσα σου αυτήν τη στιγμή σε καλούν.... Εύχομαι περαστικά πραγματικά από τα βάθη της καρδιάς μου και όλα να πάνε καλά. Είσαι σπουδαίος άνθρωπος, Πιγκουίνε, σπουδαίος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξέρω πως νοιώθεις,ένα χρονο πριν το πέρασα κι εγω κι η πρώτη μου σκέψη , η πρώτη μου ενέργεια να κλείσω το μπλογκ. Ενα μήνα άντεξα μακρυά του,γιατί ήταν η παρέα μου στα δύσκολα,ακόμα κι αν δεν απαντούσα,κι αν δεν σχολίαζα, γύριζα σαν την τρελλή και ξαλάφρωνα και πού και πού χαμογελούσα.
    Κι έτσι κάπως άντεξα και ήπια το πικρό μέχρι τέλους και πάλι στο μπλογκ βρήκα παρηγοριά και τρυφερά λόγια να το υπομείνω.
    Αγαπημένο μου πτηνό, μπορεί να μην σχολίαζα,αλλά πάντα σ ε διάβαζα και πάντα ή χαμογελούσα ή με προβλημάτιζες. Κάνε όπως νοιώθεις αυτή τη στιγμή,εμείς όμως θάμαστε εδώ και θα περιμένουμε να επανακάμψεις
    Σου εύχομαι ΔΥΝΑΜΗ για τον άνθρωπό σου, κάποια στιγμή όλοι το περνάμε και πρέπει νάμαστε δυνατοί να του συμπαρασταθούμε. Μακάρι να το ξεπεράσει,απο καρδιάς το εύχομαι
    Την αγάπη μου και οι σκέψεις μου κοντά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή δύναμη αγαπημένο μου πτηνό. Σου στέλνω μεγατόνους θετικής σκέψεις και για τους δυό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστώ θερμά όλους και καθέναν ξεχωριστά για τις ευχές και τα καλά λόγια! Είναι ειλικρινά συγκινητική η στήριξή σας. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να έρθει η στιγμή που θα τα ξαναπούμε. Γιατί θα τα ξαναπούμε. Εντός ή εκτός διαδικτύου. Το πτηνό άλλωστε δεν είναι απλώς ράμφος και πούπουλα, είναι αισιοδοξία και κέφι για ζωή. Είναι χαμόγελο και περιέργεια. Είναι ενδιαφέρον και κατανόηση. Από αυτά τα συστατικά, το είχα καμωμένο. Και αυτά τα συστατικά υπάρχουν στα σίγουρα, εκεί έξω. Πέραν από τις αναρτήσεις, πέραν από τις οθόνες των υπολογιστών, πέραν από τα φέιζμπουκς και τα μπλογκς. Υπάρχουν στην πραγματική ζωή. Υπάρχουν μέσα μας και γύρω μας. Κι οφείλει θαρρώ ο καθένας μας, να τα αναζητήσει και να τα εκπληρώσει στη ζωή του.

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πιγκουινάκι μου, εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά με τον μπαμπά σου! Να γίνει σύντομα καλά και να λάμψει και σε εσένα το χαμογελάκι στα χείλη όπως μόνο εσύ ξέρεις.
    Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα που θα "σε χάσουμε" για κάποιο διάστημα (εύχομαι να μην εξαφανιστείς τελείως από την μπλογκόσφαιρα). Δεν κατάφερνα πάντα να σε διαβάζω, όπως επίσης δεν κατάφερνα πάντα να σου σχολιάζω, ακόμη και αν σε διάβαζα. Όμως, το blog σου ήταν μία από τις πιο ευχάριστες παρέες που είχα όταν ήθελα να χαλαρώσω. Το χιούμορ σου, μοναδικό.
    Τα φιλιά μου και όλη τη θετική μου ενέργεια να πάνε όλα κατ' ευχήν με τον μπαμπά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα αγαπημένε μου Πιγκουίνε! Καλή δύναμη σου εύχομαι σε όλο αυτό που περνάς.. Μακάρι όλα να πάνε καλά.. Σε γνώρισα πριν από ενάμιση χρόνο περίπου κι από τότε έχω ταξιδέψει μαζί σου σε τόσα μέρη, έχω γελάσει, έχω μάθει κάτι καινούριο, κι όλα αυτά μέσα από τις αναρτήσεις σου.. Σε ευχαριστώ γι'αυτό! Ό,τι κι αν γίνει, αγαπημένο πτηνό, η σελίδα σου θα μείνει εκεί, μόλις ανοίγω το ίντερνετ να τη βλέπω!.. Ελπίζω η απουσία σου να είναι όντως προσωρινή.. Θα μας λείψεις πολύ, το ξέρεις, αλλά, όπως και να 'χει, ελπίζω να είσαι εσύ και οι δικοί σου, καλά! Αυτό έχει σημασία! Φιλιά και τις ευχές μου για ό,τι καλύτερο:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Περαστικά να είναι και να πάνε όλα καλά! Μακάρι να μην σταματήσεις να γράφεις γιατί τα κείμενά σου είναι ήθος, πολιτισμός και γνώση.Ξεχωρίζουν στο διαδίκτυο.Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλή δύναμη και κουράγιο............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κουράγιο. Καλή δύναμη, κι αν χρειαστείς βοήθεια στείλε μήνυμα και θα' μαστε εκεί, όπως είμαστε εδώ μαζί σου στα καλά τόσα χρόνια. Πολλά φιλιά και περαστικά. Μου λείπεις ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δύσκολο να γράφεις στο Blog όταν η ψυχή σου βαραίνει... Ότι καλύτερο σου εύχομαι, καλή δύναμη και γρήγορη επιστροφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να πανε ολα καλα με τον μπαμπα σου και να εισαι καλα κι εσυ... Μακαρι καποτε να θελησεις να ξαναγραψεις εδω μεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπημένε μου, λατρεμένε μου, ίνδαλμά μου και φίλε μου, καθημερινή συντροφιά μου, δεν φαντάζεσαι πόσο πονώ που δαβάζω αυτήν την ανάρτηση. Πονώ όχι γιατί δεν θα σε διαβάζω με τον πρωινό μου καφέ, αλλά γιατί ένας άνθρωπος - πτηνό πες - σαν κι εσένα δοκιμάζεται δεύτερη φορά άδικα. Πονώ για τούτη την αδικία.

    Πάρε το χρόνο σου, μάζεψε τις δυνάμεις σου και να ξέρεις, εγώ είμαι εδώ για ο,τιδήποτε, οποτεδήποτε χρειαστείς κάτι. Γιατί μπορεί να μην σε γνώρισα ποτέ προσωπικά αλλά ξέρω ποιος είσαι και συ το ξέρεις αυτό, οπότε μη ντραπείς να μου ζητήσεις το ο,τιδήποτε αν χρειαστείς κάτι, έστω μια μικρή στιγμή γέλιου.

    Άκουσε πτηνό μου, δεν θα υποκριθώ ότι ξέρω τι περνάς, αυτές οι δύσκολες στιγμές είναι τόσο προσωπικές όσο το δακτυλικό μας αποτύπωμα, ούτε θα σε συμβουλεύσω - Θου Κύριε, μακριά από μας. Μόνο να ξέρεις ότι είμαι εδώ - και το εννοώ.

    Σου εύχομαι δύναμη και κουράγιο, σου εύχομαι καλές εξελίξεις, σου εύχομαι τα καλύτερα. Σε φιλώ γλυκά, ο φίλος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το έγραψα και πριν αλλά μιας και το ξαναπροτείνει ο Tremens...ό,τι χρειαστείς είμαστε εδώ. Κι επειδή δε γνωριζόμαστε προσωπικά, δείξε εσύ τον τρόπο και θα είμαστε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kαλή δύναμη, έχε πίστη και υπομονή...Θα μας λείψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Περαστικά στον μπαμπά σου... Εύχομαι ολόψυχα ο μπαμπάς πιγκουίνος να βγει νικητής και να χαμογελάνε παρέα τα ράμφη σας ως τα βαθιά του γεράματα... Να είσαι δυνατός για να τον στηρίζεις...

    Εάν το κλείσεις το μπλοκ σου να ξέρεις ότι θα μου λείψεις πολύ... Πάρα πολυ! Ησουν (είσαι) ότι πιο αξιολόγο έχω δει σε μπλοκ, βάζω και τα ξένα μέσα. Είσαι ένα απίστευτα ταλαντούχο πτηνό και χάρηκα που σε γνώρισα έστω και διαδικτυακά... Ελπίζω , πραγματικά, να τα ξαναπούμε!

    Σε φιλώ και σου στέλνω όση θετική ενέργεια διαθέτω...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλαμιά στον κάμπο24 Φεβ 2014, 11:07:00 π.μ.

    Από τότε που άρχισα να σε διαβάζω, αμέτρητες φορές μ΄έκανες να σκεφτώ, να προβληματιστώ, να ψάξω, να αναρωτηθώ, να θαυμάσω, να ζηλέψω, να συγκινηθώ. Αμέτρητες φορές μ΄έκανες να χαμογελάσω ή να γελάσω δυνατά. Αμέτρητες φορές. ΄Οσες και οι αναρτήσεις σου.
    Μόνο μία φορά, αυτήν την φορά, σήμερα μ΄έκανες να κλάψω. Δεν χρειάζεται να το εξηγήσω.

    Υ.Γ. Μην λείψεις για πολύ (Σε παρακαλώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα..δεκα χρόνια; μπράβο... περαστικά στο πατέρα σου και λυπούμαι που αποχαιρετάς το μπλοκ σου..ήταν μια ευχάριστη βόλτα εδώ μεσα..παντα κάτι μάθαινα... αλλά προηγείται η υγεία του πατέρα σου... θα μου λείψει το μπλοκ σου και η θεματολογία του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ειλικρινά σου εύχομαι καλή δύναμη και περαστικά στον μπαμπά σου. Έχω κι εγώ τρεχάματα με τη μαμά μου και μόλις τώρα είδα τον αποχαιρετισμό σου. Θα μου λείψεις και ελπίζω να τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Ελπίζω να μην το μετανιώσεις, σε εμάς θα λείψεις στα σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εύχομαι καλή δύναμη και να πάνε όλα όσο το δυνατό καλύτερα. Οι πιο θετικές μου σκέψεις είναι μαζί σου! Μου έλειψες ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ουπς! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις σου εύχομαι, χαμόγελα, θετικές σκέψεις, και δύναμη να ανταπεξέρχεσαι στα δύσκολα! Θα μας λείψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή δύναμη. Τα πέρασα κάποια στιγμή και γω. Δεν γνωριζόμαστε (αν και αν κατάλαβα καλά είσαι πατριωτάκι Θρακιώτης) αλλά πολλές φορές με ταξίδεψες με τις φωτογραφίες και τις ιστορίες σου και σ'ευχαριστώ γι'αυτό. ΝΗΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θα μου λείψεις!!Σε διάβαζα πάντα αθόρυβα χωρίς σχόλια και να που ήρθε η ώρα να σου το πω.
    Περαστικά στον πατέρα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δυστυχώς άργησα να σε ανακαλύψω...Εύχομαι όλα να πάνε καλά με τον πατέρα σου και σύντομα να επιστρέψεις γιατί θα μας λείψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ωωω! Καλή δύναμη και ευχαριστούμε για όσο κράτησε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Έλειψα λιγάκι και τι να δω!!!
    Πιγκουνίε μας, γλυκέ...
    Εύχομαι να είσαι δυνατός και να στηρίξεις τον πατέρα σου και όσους άλλους σε χρειάζονται...
    Να ξεκουραστείς και να γυρίσεις δρυμύτερος.
    Στ' αλήθεια θα ήταν υπέροχο να σε συναντούσαμε και εκτός διαδικτύου!
    Ξέρω από πρώτο χέρι πως η γραφή είναι μυστήριο πράγμα και λυτρωτικό!
    Μην υποτιμάς τη δύναμή της ;)
    Πολλά φιλιά κι αγκαλιά σφιχτή...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πτηνούλι μου εύχομαι να έιναι όλα καλά.
    Σουυ στέλνω τεράστιο φιλί!
    Μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ πααααααάρα πολύ για το φιλί! Και που με σκέφτεσαι!
      Να'σαι πάντα καλά, αγαπημένη μου Έλενα!

      Διαγραφή
  49. Τζόνσον ο αλογόμυγας23 Μαρ 2014, 11:51:00 π.μ.

    Πιγκουίνε, σου εύχομαι η ευφυϊα και η αξιοπρέπειά σου να σε βοηθήσουν σε όλες τις δύσκολες στιγμές της ζωής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε Τζόνσον, έχει η ζωή και τις αναποδιές της και τις περιπέτειές της. Φαίνεται ότι τελευταία κάτι δεν πάει καθόλου καλά με τις συναστρίες μου, αλλά προσπαθώ για το καλύτερο.

      Τα φιλιά μου και τα χαιρετίσματά μου!

      Διαγραφή
  50. Νίκη από Θεσσαλονίκη24 Μαρ 2014, 12:02:00 μ.μ.

    Εύχομαι περαστικά στον πατέρα σου, καλό κουράγιο και όλα να πάνε καλά. Να προσέχεις τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ θερμά, Νίκη! Να είσαι ζούπερ καλά!

      Διαγραφή
  51. Απαντήσεις
    1. Κι εμένα, μου λείπετε. Πολύ! Πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  52. Πιγκουίνε μου,
    Σου αφήνω τις ευχές μου για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία!!
    Εύχομαι όλα να είναι καλύτερα...

    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ **Αννιώ** μου, καλή κι αγαπημένη!
      Να'σαι καλά και πάντα γελαστή κι ευτυχισμένη!

      Διαγραφή
  53. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη πτηνούλι μας γλυκό!
    Εύχομαι να είσαι καλά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές, πολλές ευχές, καλή μου Έλενα! Να'σαι καλά και να χαίρεσαι όσους αγαπάς!
      Τα θερμοτερότερα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  54. στείλε μου μήνυμα στο μέηλ μου έχω επειγόντως κάτι να σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πιγκουίνε γλυκέ δίαβασα παραπάνω πως βγήκε ο μπαμπάκας σου απο το νοσοκομείο και χάρηκα πολύ!!! Εύχομαι να επανέλθει σύντομα και να αναρρώσει πλήρως. Είναι πολύ τυχερός που σε έχει γιο και που είσαι δίπλα του.
    Παρόλο που μας έχουν λείψει τα γραπτά και οι φωτογραφίες σου, κάνεις το σωστότερο αφιερώνοντας όλη σου την αγάπη στο μπαμπάκα σου.
    Θα περιεμένω με χαρά την επιστροφή σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.