Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014

Κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί


Καθόλου δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ κι ας με πεις αισθηματία: μου έλειψες βέρι βέρι μάτς, αναγνώστα! Κι αν πέρασαν μόλις τρεις μήνες που'χουμε ν'ανταμωθούμε, μου φαίνεται πολύς καιρός κι αβάσταχτος του χωρισμού ο πόνος! Αλήθεια θα στο πώ και πίστεψέ-με: κατά το διάστημα αυτό, όλο κι έλεγα να σου γράψω το κατιτίς μου, όλο και σε σκεφτόμουν κι είχα την έγνοια σου. Ε λοιπόν νάμαι που έσκασα ράμφος και ποιος με μαζεύει!

Όχι, δεν επιλύθηκαν τα ζητήματα που με κράτησαν μακριά σου (μην σου πω και καθόλου), μήτε ξαφνικά βρήκα μέσα στην καθημερινότητά μου, εκείνον τον επιπλέον χρόνο που απαιτείται για να σου σκαρώνω αναρτήσεις. Ο λόγος που επανήλθα είναι ένας και μόνος: εσύ! Διότι ναι, λύγισα με τα καλά λόγια και τις ευχές σου, τα χελόου σου στα φέιζμπουκ, τα μηνύματα και τα emails, την επικοινωνία σου μαζί μου. Και συνειδητοποίησα αυτούς τους τρεις μήνες που'μαστε χώρια, κάτι πολύ σημαντικό: μπορεί το διαδίκτυο να είναι ένα απατηλό κηνύγι του εφήμερου, μπορεί οι αναρτήσεις σε ένα μπλογκ νάναι φτερό στον άνεμο, αλλά υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι που -έστω κι εξαφορμής ενός μπλογκ- είναι πρόθυμοι ν'ανοίξουν τις ζεστές αγκαλιές τους και να σου προσφέρουν απλόχερα την αγάπη τους. Ακόμα κι αν δεν σε ξεύρουν. Ακόμα κι αν είσαι πτηνό. Δεν συνεχίζω γιατί είμαι κι ευσυγκίνητος, θα μουλιάσει η οθόνη.

Άχου, από πού να πρωτοξεκινήσω; Βλέπεις, στο διάστημα που έχουμε να τα πούμε, έχουν γίνει σημεία και τέρατα: η χώρα έβγαλε πρωτογενές πλεόνασμα, η τραγουδίστρια της Αστρίας στη Γιουροβίζιον έβγαλε μούσι, ο Θεοδωράκης έβγαλε κόμμα και η Άντζελα έβγαλε καινούργιο σιντί -με τσίλικο άσμα, εντελώς ταιριαστό με την περίσταση: καμπάκ, ντε! Δώσε Λαίδη, ν'ανέβει το τέμπο.


Όπως κατάλαβες, έχουμε πολλά τόπικς ν'αναλύσουμε, όρεξη νάχεις για φιλολογίες. Από αύριο όμως. Διότι σήμερις, έχει απλώς λιακάδες. Επέτρεψέ μου λοιπόν να σε πάρω από το χεράκι κι έτσι απλά, να αφήσουμε για λίγο τα πλεονάσματα, τα μούσια και τα κόμματα. Και να ξανοιχτούμε στ'ανοιξιάτικα λιβάδια. Μάης δεν είναι;



Έλα να παρακολουθήσουμε ένα καμπάκ πολύ πιο σημαντικό και καθηλωτικό -και από του πτηνού και από της Άντζελας. Το καμπάκ της φύσης, ντε!


Εκεί που οι ευωδιές μπερδεύονται με τα χρώματα και τα ζουζουνίσματα. Σε ένα ζούπερ χαρούμενο ψηφιδωτό αισθήσεων.


Βρισκόμαστε στο όρος Κυλλήνη. Στην ορεινή Κορινθία. Κι αυτά που βλέπεις είναι ανθισμένα σπάρτα -ναι, μπορείς ν'αναφωνήσεις "δις ιζ σπάρτα!, δεν θα σε παρεξηγήσουμε- που πολύ μου αρέσουν, διότι δεν ξεύρω αν στο έχω ξαναπεί, αλλά το κίτρινο είναι μάι φέιβοριτ κάλαρ.



Που το έχουμε και σε μαργαρίτες, μ'αγαπάει, δεν μ'αγαπάει. Είσαι εσύ αναποφάσιστος και την πληρώνει το λουλούδι.



Εδώ σ'αυτό το ολάνθιστο σκηνικό, τίποτα δεν μπορεί να σε πληγώσει. Μήτε τα προβλήματα, μήτε οι σκοτούρες, μήτε οι φόβοι σου. Γιατί αν το καλοσκεφτείς, εδώ βρίσκεται η απάντηση σε όλες σου τις ερωτήσεις.



Ξεύρεις αναγνώστα, αν έχω μάθει κάτι στις τόσες και τόσες μου περιπλανήσεις (προσοχή: ακολουθεί βαρυσήμαντη δήλωση, τύπου διδακτικό ύφος και ανοίγουμε τα τετράδια για να σημειώσουμε) είναι πως η ζωή αποτελείται από μία συρραφή εντυπώσεων. Και πως οφείλει ο καθείς στον εαυτό του, να συλλέγει όσες περισσότερες και καλύτερες εντυπώσεις μπορεί. Για να'χει ν'αναφέρεται σ'αυτές, όταν τον έβρουν τα δύσκολα. Για να'χει να τις μνημονεύει, όταν φθάσει στα στερνά.

Μία συρραφή εντυπώσεων είναι κι αυτό το μπλογκ. Των δικών μου εντυπώσεων. Κι αν βρίσκεις κάποιο ενδιαφέρον σ'αυτές, μεγάλη μου χαρά να τις μοιράζομαι μαζί σου.


Ευτυχώς ο δρόμος είναι μακρύς κι έχουμε τόσα και τόσα ν'ανακαλύψουμε παρέα. Έρχεσαι βόλτα;

74 σχόλια :

  1. ........δεν ξέρω τι να γράψω.....λυπάμαι που δεν ειστε προς το καλύτερο ,αλλά χαίρομαι που το αντιμετωπίζεις αισιόδοξα!
    καλώς μας γύρισες πτηνό !Έλειψες πολύ σε όλους μας!
    καλημέρααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξεύρεις πόσο χαίρομαι γι'αυτήν την πρώτη καλημέρα σου. Που μου είχε λείψει τόσο πολύ!
      Με αισιοδοξία και υπομονή, προσπαθώ για το καλύτερο δυνατό. Εξού και επέλεξα να γιομίσω με λουλούδια την ανάρτηση. Και με χαμόγελα. Να ξορκίσουμε τα προβλήματα και τις στεναχώριες!

      Την πιο θερμοτερότερη καλημέρα μου, Νάσια!

      Διαγραφή
  2. καλώς μας επέστρεψες!
    και με πολύ ανοιξιάτικη διάθεση. καλό αυτό!
    φιλιά και δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ, καλή μου ria! Ουχί μόνο για τις ευχές και τα φιλιά. Αλλά και για άλλους λόγους -ξεύρεις εσύ!

      Την αγάπη μου, την εκτίμησή μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. The bird is back! Τα πρωινά μας και πάλι έχουν ανάγνωση, ταξίδια και σκέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιες, άι'μ μπακ! Και θα σας βάζω και χόουμγουορκ για το σπίτι!
      Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω, Χρήστο!

      Την καλημέρα μου και ετοίμασε βαλίτσες!

      Διαγραφή
  4. Κατά αρχήν welcome back. Κι εγώ είχα πάρει απόφαση να αφήσω στις μπλογκο-αναρτήσεις για λίγο καιρό αλλά με ξετρύπωσαν κάτι καινούριοι μπλογκοφίλοι και με ξεσηκώσανε οι άτιμοι. Ότι θες λέγε αλλά το ίντερνετ δεν είναι καθόλου απατηλό κι απρόσωπο. Μπορεί να έχει καταστρέψει κόσμο και κοσμάκι, αλλά έχει σώσει και άλλους πόσους. Φίλοι που ξαναντάμωσαν, ζευγάρια που παντρεύτηκαν, θετά παιδιά που βρέθηκαν, πλούσιοι συγγενείς από την Αυστραλία που βρέθηκαν (λέμε τώρα), φίλοι καινούριοι που προέκυψαν. Τώρα κακοί υπάρχουν πάντα αλλά κι αυτοί ξεκουκουλώνονται εδώ μέσα. Τώρα όσο για τα σπάρτα, τι να πω; Τηλεπάθεια να το πω; Μόλις τώρα περνούσα σε μια αρχιτεκτονική κάτοψη κάτι png από σπάρτα. Μακάρι να είσαι γουρλής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι γουρλής, είναι βέβαιο! Θα πάει ζούπερ η αρχιτεκτονική πρόταση, θα πέσουν βροχή οι προτάσεις και σε λίγο θα σε φθονεί ως και η Zaha Hadid!

      Όσο για το ίντερνετ, έχει πράγματι και τα καλά του. Έχω εγώ ανακαλύψει ανθρώπους που μου έγιναν σημαντικοί στη ζωή μου, έχω κερδίσει σε επικοινωνία, έχω απολαύσει τα διαδικτυακά σουρταφέρτα μου.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου! Τίγκαρε τις κατόψεις με σπάρτα!

      Διαγραφή
  5. Welcome back, πόσο χαίρομαι... Το πρωί ερχόμουν στη δουλειά και σκεφτόμουν "Σήμερα έχει πτηνό!!!".
    Η διάθεση βλέπω ανέβηκε κατά πολύ και χαίρομαι δύο φορές... Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It's good to be back, Μίκα! Μα πως να μην ανέβει η διάθεση με τόσο ωραία πράγματα που μου γράφεις;

      Ζούπερ φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  6. Καλώς ήρθες πίσω... Η απουσία σου ήταν πιο αισθητή από όσο νομίζεις!!!!

    Πολλά πολλά φιλιά και καλή , αισιόδοξη συρραφή εντυπώσεων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Χριστίνα, πόσο πολύ χαίρομαι που σε ξανανταμώνω! Δεν ξεύρω αν ήταν αισθητή η απουσία μου, αλλά πτηνό ειλικρινά χαρούμενο που ξαναβρίσκει τις παρέες του! Πάμε να συλλέξουμε όσο περισσότερες εντυπώσεις χωράνε στο μυαλό μας!

      Ζούπερ φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  7. Γλυκό μου πτηνούλι το πόσο μου έφτιαξες την διάθεση σήμερα με την επιστροφή σου δεν λέγεται!!
    Δεν μπορώ να σου πω πόσο μας έλειψες, γιατί θα μουσκέψω και εγώ την οθόνη και δεν είναι και δικιά μου!
    Χαχαχα!
    Ανοιξα τον υπολογιστή και πάνω που έλεγα άλλη μια καινούρια βαρετή μέρα πέφτω πάνω στην ανάρτησή σου μετά από τόσο καιρό!
    Παρόλο που καταλαβαίνω ότι μπορεί να περνάς δύσκολα χαίρομαι πολύ που αποφάσισες να μας χαρίσεις το χαμόγελο σου!
    Αιντε δεν το γλιτώνουμε το κλάμα σήμερης!!!
    Οι φωτογραφίες σου και το μήνυμά σου μου έφτιαξαν την διάθεση και ας γίνει ότι θέλει σήμερα, δεν θα σκάσω για κανέναν.
    Πολλά πολλά φιλιά και μην μας το ξανασκάσεις για τόσο πολύ καιρό δίνε κάτι να πορευόμαστε και εμείς!
    Την καλημέρα μου και ένα φιλί στον μπαμπά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Έλενα, κι αν τα προβλήματα και οι στεναχώριες μάς κυκλώνουν, κάποιες φορές το χαμόγελο και η αισιοδοξία είναι τα μόνα όπλα που μας απομένουν για να πορευόμαστε.

      Πέραν και πάνω από αναρτήσεις και μπλογκς και φέιζμπουκς, χαίρομαι βέρι βέρι ματς που σε ξανανταμώνω. Ειλικρινά! (πάει δεν θα τις γλιτώσουμε τις συγκινήσεις)

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!
      Έφερα κι ένα μπουκέτο άνοιξη!
      :)

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!!! 'Όλα θα πάνε καλύτερα, αρκεί να το πιστέψουμε!!! Θετική ενέργεια χρειαζόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, δυνατά και αισιόδοξα! Να επιτρέψουμε στην άνοιξη, να ξορκίσει όλους μας τους χειμώνες!
      Ζούπερ καλημέρες και πολλά, πολλά φιλιά, καλή μου Irene!

      Διαγραφή
  10. Καλώς το!!!! ματς! μουτς! ματς! μουτς! Λυπάμαι που δεν ξεπεράστηκαν τα προβλήματά σου :(((
    Σου εύχομαι δύναμη να αντιμετωπίσεις τα δύσκολα....
    Πολύ όμορφη η ανάρτηση της επιστροφής, γεμάτη ουρανό, άνοιξη, αισιοδοξία :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματς μουτς, σταυρωτά! Πολύ σε φχαριστώ αγαπημένη μου Lula + Sailor, για τις ευχές και τα κουράγια! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ανοιξιατική βόλτα.
      Είπα ν'ανοίξω το παράθυρο να μπει λιγάκι φως!

      Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  11. Γουέλκαμ μπακ λατρεμένο πτηνούλι! Μου έλειψες πολύ,το ομολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έλειψες βέρι βέρι ματς, An-Lu! Αχ, πόσα και πόσα χρόνια σε διαβάζω και με διαβάζεις; Ω ναι, ιτς γκουντ του μπι μπακ!

      Πολλά φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  12. Μι' αγκαλιά και από εμένα, Πιγκουίνε, σφιχτή για το καλωσόρισμα! Ναι, μας έλειψες πολύ, μας έλειψε η ζεστή καρδιά σου και το χαμόγελό σου! "Η φύση είναι η πιο έντιμη δασκάλα", μου λέει η καλύτερή μου φίλη κι έχει δίκιο, και χαίρομαι που ξεκίνησες με τις ομορφιές της! Όλα θα πάνε καλά, Πιγκουίνε, όλα.... Σ' ευχαριστούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάνε όλα καλά, καλή μου Αφροδίτη! Διότι παρά τα χαμόγελα και τις αισιοδοξίες, εδώ και αρκετούς μήνες δοκιμάζονται οι αντοχές μου σε όλα τα επίπεδα. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο.

      Μου έλειψες, στο είπα;

      Διαγραφή
  13. Αχ πιγκουινακο μου δεν ήταν η χρονιά μας τελικά .... Καλώς ήρθες και πάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν. Λυπάμαι πάρα πολύ για την απώλειά σου. Το διάβασα ενώ αντιμετώπιζα κι εγώ μία παρολίγον αντίστοιχη εξέλιξη με τον πατέρα μου. Εύχομαι κι ελπίζω για το καλύτερο. Δύναμη θέλει και κουράγιο. Ας δούμε μπροστά -είναι η μόνη ασφαλής επιλογή.

      Τις πιο θερμές ευχές μου! Και πάρα (μα ΠΑΡΑ) πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Με βλεπεις που κανω κωλοτουμπες απο χαρα ; :)
    Ποσο χαιρομαι που επεστρεψες πιγκουινακι μου. Ευχομαι να σου φερουμε γουρι (ή να σου δωσουμε δυναμη) και να περασουν τα ασχημα να ερθουν ξανα ομορφες αναλαφρες μερες, χωρις σκοτουρες, ειδικα για την υγεια αγαπημενων, χωρις αναποδιες!

    Εχω φορτωσει το σακο στην πλατη και περιμενω να πεις προορισμο. Ερχομαι οπου μου πεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάνε όλα καλύτερα, Dee Dee! Διότι πάει πλέον πολύς καιρός που κακοπαθαίνουμε και είναι το κακόμοιρο πτηνό αρκετά καταβεβλημένο. Ουχί όμως και ηττημένο.

      Με το σάκο στην πλάτη, πάμε για το παραπέρα. Και χαμογελάμε στη ζωή.

      Τα φιλιά μου και τις ζούπερ καλησπέρες μου!

      Διαγραφή
  15. Δεν πρόλαβα πολλές αναρτήσεις πριν την διακοπή σας. Κατά μία έννοια, σας γνώρισα αργά.
    Ή νωρίς. Νωρίς, στην αρχή της επανεκκίνησης. Καλές πτήσεις λοιπόν!
    Και ναι, υπάρχουν "άγνωστοι" που φέρονται πιο ανθρώπινα από τους γνωστούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν γνωριστήκαμε αργά, δεν έχει καμία σημασία. Εδώ είμαστε για να τα πούμε και να σουρτουκέψουμε παρέα! Μόνο, πολύ θερμά παρακαλώ, μιλάτε μου στον ενικό -πτηνό αρέσκεται πολύ στις οικειότητες! :)

      Τις καλησπέρες και τα χαιρετίσματά μου!

      Διαγραφή
  16. Πτηνό μου αγαπημένο, άργησα να έρθω να σε καλοσωρίσω πρώτος αλλά συγχώρεσέ με! Καλώς ήρθες σαν τα λουλούδια της άνοιξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε Τρεμενς, ξεύρεις πολύ καλά ότι δεν τίθεται θέμα αργοπορίας. Διότι απλώς έρχεστε πρώτος στην εκτίμηση και την αγάπη μου. Σας έχομεν αδυναμία, είναι γνωστό.

      Καλώς σε ξαναβρήκα. Και χάρηκα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ που "εκπέμπεις" ξανά. Εμένα να δεις πόσο μου έλειψες!

      Διαγραφή
  17. Καλά, ήταν όλα ένα διαφημιστικό κόλπο. Εγώ που είμαι πιο έξυπνος από ότι δείχνω, το είχα καταλάβει, και το είχα πει στην μαμά μου: "Μαμά, ο πιγκουίνος κοίτα να δεις που θα γυρίσει. Το κάνει όλο για διαφημιστικό κόλπο. Σε έξι μήνες θα είναι πάλι εδώ. Αν βέβαια αντέξει να μην γράψει για την Γιουροβίζιόν". Η μαμά μου βέβαια που δεν έχει ίντερνετ, και ξέρει μόνο τους πιγκουίνους τους άλλους, με κοίταξε, με σταύρωσε και μου είπε: "Τι λες παιδί μου, είσαι καλά?"
    (Τι νόμιζες, ότι όλοι θα σου γράφανε "καλως όρισες" και τέτοια? Εδώ είναι ίντερνετ παιδί μου. Έχει τρόλς!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάμε τρολς (πτηνό σε ντελίριο χαρουμενιάς και τσίζι καλοσύνης, ένεκα του καμπάκ)!

      Και επιβεβαιώνω ότι ήταν ένα διαφημιστικό κόλπο, τύπου κλείνω, ξανανοίγω και σας πουλάω γιαούρτια βιτάμ, μασαζοκαλσόν και σούπερ μπρα! Με κάθε τέσσερα σούπερ μπρα, προσφορά τα άπαντα των αρχαίων φιλοσόφων (είμαστε και κουλτουρέ μπλογκ επιτέλους!).

      Καλώς σας ξαναβρήκα, μάι ντίαρ koyan! :)

      Διαγραφή
  18. Πιγκουινάκι μου γλυκό καλώς μας ήρθες και πάλι! Μας έλειψες πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα, αγαπημένη μου Σοφία! Κι εμένα μου λείψατε. Και η αλήθεια είναι πως το σύνδρομο στέρησης με ξαναέφερε στο κονάκι μου!

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  19. Πιγκουίνε εισαι ωραίος...έχεις χιούμορ, οξυδέρκεια και αισθητική... καλό κάνουν όλα αυτά.
    ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό καφενείο με χαριτωμένες ατάκες, κάνει καλό στην ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σίγουρο είναι πως ετούτο το μπλογκ κάμει καλό στη δική μου την ψυχή. Αν παρουσιάζει ενδιαφέρον και για άλλους, μεγάλη μου χαρά και ικανοποίηση!

      Και φχαριστώ για το "χιούμορ, οξυδέρκεια και αισθητική". Προσόντα σπουδαία και τα τρία, μακάρι πράγματι να τα'χω! :)

      Διαγραφή
  20. ωωωωωωωωωωωωωωωωοοοοοοοοοοοοολλλλΛΛΕΕεεΕ! :)

    κι είναι βάσανο ο φίλος που φωνάζει έκδρομηηηηηηηηηη σαλαλαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τς τς τς! Ακόμα δεν έσκασα ράμφος και αμέσως η JoaN, ετοίμασε βαλίτσα, έσιαξε σάντουιτς και έβαλε εκδρομικό παπούτσι! Μ'αρέσεις!!!!

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Να μωρέ γιατί τ' αγαπάω εγώ τούτο το πτηνούλι... γιατί το φειβοριτ κάλορ και των δυο... μας είναι το κίτρινο!!
    Γιέαααα!
    Ένα θα σου πω κι ελπίζω μετά απ' αυτό να αποκτήσω μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά σου, (σλουρπ..
    σλουρπ), όταν προγραμμάτιζα το πρόσφατο ταξίδι μας στην Πόλη εδώ μέσα ήρθα κι έψαξα για πληροφορίες ... μας έχεις γίνει απαραίτητος το καταλαβαίνεις;;;;;;;

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τη σπέσιαλ θέση στην καρδιά μου, την είχες έτσι κι αλλιώς! Αλλά και με αυτό το σχόλιό σου για την Πόλη, πάει και τελείωσε: σε λατρεύω! :)

      Ελπίζω να βοήθησαν κάπως οι αναρτήσεις μου για την Πόλη. Και μην νομίζεις ότι έχομεν τελειώσει! Α, όλο και θα τριγυρνάμε ξανά και ξανά προς τα εκεί. Να διαβάζεις και να συμπληρώνεις παρακαλώ! :)

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Καλαμιά στον Κάμπο14 Μαΐ 2014, 3:08:00 μ.μ.

    Willkommen, bienvenue, welcome
    Fremde, etranger, stranger
    Gluklich zu sehen, je suis enchante,
    Happy to see you, bleibe, reste, stay
    Willkomen, bienvenue, welcome,
    (από το Καμπαρέ με την Λάιζα Μινέλλι
    αλλά ταιριάζει με την περίπτωσή μας).

    Και ελληνικά ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ !!!!!!!
    Σε φιλώ και σε γλυκοασπάζομαι γιατί πολύ χάρηκα που σε ξαναείδα.

    Υ.Γ.Μην το ξανακάνεις, ιντάξ΄;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου έλειψες, Καλαμιά! Ελπίζω να είσαι ζούπερ καλά, νάχεις φορέσει την πιο ανοιξιάτικη διάθεσή σου και να ετοιμάζεσαι για τα μπάνια σου! Εκεί κάτου από τη σκιά του Πλαταμώνα!

      Μου χρωστάς και κάτι κεράσματα, κάτι πίτες, δεν ξεχνάω εγώ. Μη σου πω ότι γιαυτό γύρισα!

      Πάρα πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  23. Αφιερωμενο γλυκα...https://www.youtube.com/watch?v=ZssBEWFQajA !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύουμε Άντζελα Ζήλια (και Άντζελα Δημητρίου και Άντζελα Γκερέκου και Άντζελα Μέρκελ)!
      Λατρεύουμε αυτό το τραγούδι για τον έρωτα!
      Λατρεύουμε AFRA!

      Διαγραφή
  24. Χαμογέλασα όταν είδα τη νέα σου ανάρτηση, χαμογέλασα λίγο παραπάνω όταν διάβασα τον τίτλο της και το χαμόγελο άνοιξε πλατιά όταν κοίταξα την πρώτη σου, ταξιδιάρικη, κίτρινο-γαλάζια-μενεξεδένια φωτογραφία ... Καλώς επέστρεψες, Πιγκουίνε! Ελπίζω όλα να σου πάνε προς το καλύτερο, από εδώ και στο εξής.
    Υ.Γ.: Μα πόσο φως πια έχει αυτός ο ουρανός μας, ε; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς πούναι έτσι φωτεινός ο ουρανός μας, διότι αν δεν είχαμε κι αυτό θάχαμε πέσει κατάχαμα και θα κλαίγαμε ολημερίς τη ρημάδα την τύχη μας!

      Πολύ σε φχαριστώ για τις ευχές και για τα καλωσορίσματα! Εύχομαι κι ελπίζω για το καλύτερο, κι εγώ. Για όλους μας!

      Ζούπερ φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  25. Πολύ χαρά μας έδωσες με την επιστροφή σου ευαίσθητο και έξυπνο πτηνούλι μας!!!!
    Ελπιζω να είσαι μπακ φορ γκουντ και τα νέα του πατερούλη σου να βελτιώνονται μέρα με τη μέρα.
    Πολλά πολλά αισιόδοξα και χαρούμενα φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, καλή μου Δήμητρα! Διότι η συσσωρευμένη κούραση και στεναχώρια των τελευταίων μηνών υπήρξε εξαντλητική! Χαμογελάμε όμως και προχωράμε.

      Ζούπερ φιλιά και ηλιόλουστες καλημέρες!

      Διαγραφή
  26. Mόλις ήρθε μήνυμα είπα...."Βρε, λες να επέστρεψε?"
    Κι έτρεξα να δω....΄Εντάξει από τους τελευταίους έφτασα αλλά δεν ευθύνομαι εγώ γι΄ αυτό...μόλις ενημερώθηκα!!
    WELCOME BACK αγαπημένε Πιγκουίνε!!!
    Μας έλλειψες! ♥ (το ξέρεις..)
    Είμαι έτοιμη για βόλτα...!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**
    *****Πολλές ευχές, για ότι καλύτερο σχετικά με την υγεία του πατέρα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις θερμοτερότερες ευχές μου και σε σένα **Αννιώ**! Μόνο γέλια και λιακάδες και χαρές νάχει η καθημερινότητά σου! Και ναι, κι εμένα μου λείψατε! Πάρα, πάρα πολύ!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  27. Μα δεν του πανε του πτηνου τα "κατεβασμενα ρολα"....μα καθολου.....παρα μονο το χαμογελο η αισιοδοξια,το χρωμα....!Σε πεισμα των οχτρων (των αλλων ροζ) χαιρομαι που βρεθηκε η διαθεση για την επιστροφη,και εχω να σου πω οτι εχουν σκασει ....με τα ρολα πανω,την υποδοχη,με ολους εδω παρεα...!
    Καλες διαδρομες,και ακομη καλυτερη εξελιξη στα δυσκολα......!!!!!!!!
    Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να σκάσουν οι οχτροί μου (τα μισητά ροζ φλαμίνγκο), βρήκα τη διάθεση και έκαμα καμπάκ, καλή μου Χριστίνα! Άντε ν'αλλάξει το φενγκ σούι μου, διότι αυτή η χρονιά δεν με συμπάθησε από την αρχή της. Μην φταίει το ράμφος μου;

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Αχ πτηνούλι!
    Πόσο, μα πόσο, μα πόσο χαίρομαι που ξαναγύρισες!
    ήταν άδεια η μπλογκόσφαιρα χωρίς εσένα.. Αλήθεια το λέω!!
    Σαν παιδάκι έκανα όταν είδα ότι έγραψες και πάλι!
    Καλώς ήρθες και πάλι λοιπόν! Μας έλειψες:):)
    Φιλιάααα:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου, πολύ σε φχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ένα πτηνό παραπάνω, ένα πτηνό παρακάτω, δεν αδειάζει η μπλογκόσφαιρα (ευτυχώς έχει πολλών λογιών ζούδια!), αλλά πολύ τιμητικό το κοπλιμάν σου!

      Σας μερσώ και σας γλυκοφιλώ!

      Διαγραφή
  29. Καλώς όρισες και πάλι!!! Πολύ χάρηκα που βρήκα ανάρτησή σου στο mail μου! Αν και είμαι νεούδι εδώ, είχα από παλιά υπόψη μου το πτηνολόγιό σου και, όποτε τύχαινε να συναπαντηθούμε στο διαδίκτυο, σε διάβαζα πάντα με μεγάλη ευχαρίστηση! Σου εύχομαι να είσαι πάντα δυνατός ό,τι και να συμβαίνει, με τις μυρωδιές, τα χρώματα και την ομορφιά της άνοιξης να κατακλύζουν τις εντυπώσεις σου, για να κεντάς με λέξεις κείμενα και να μας μεταφέρεις αυτή την άνοιξη από καρδιάς σε κάθε εποχή του χρόνου, όπως πολύ καλά ξέρεις να κάνεις!!! Να είσαι πάντα καλά, εσύ και όσοι αγαπάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς (ξαν)ανταμωθήκαμε!! Σε φχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!
      Πάντοτε προσπαθούσα ετούτο το μπλογκ νάναι αισιόδοξο και γελαστερό. Διότι τελοσπάντων, έχει τόση γκρίνια και μιζέρια τριγύρω, που θαρρώ πως μόνο το χαμόγελο μπορεί να μας σώσει.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  30. Μας λείψατε όσο δεν φαντάζεστε Πιγκουίνε μας!! :)

    Καλώς βρεθήκαμε ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου λείψατε πολύ και σας σκεφτόμουν συνέχεια και πτηνούλι ήταν θλιμμένο που'ταν μακριά σας.

      Ζούπερ φιλιά και καλημέρες, μάι ντίαρ Ανθρωποκεντρικά!!!

      Διαγραφή
  31. ♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=br9m1LAY9-s&list=RDbr9m1LAY9-s#t=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο τέλειο όμως το άσμα; Πτηνό λαβς Τσιτσάνη!
      Και σε ευχαριστεί θερμά για την αφιέρωση!!!!

      Διαγραφή
  32. Ιτσ σοοοοοοοοοο γκουντ, γιου μπι μπακ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ήρθα τελευταία για να κάμω εντύπωσις !!! (μόνο η Νάσια θα κλέβει τις εντυπώσεις με το να είναι πρώτη-πρώτη ; Πριτς ! ;-))

    Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (κραυγή ενθουσιασμού είναι αυτή !!!)

    Kι επειδή από την χαρά μου δεν έχω λόγια ... ... ... ... ... ... αυτό: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02137/love_penguin_2137240i.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χοχοχοχ Η από πάνω μου μανταμίτσα έχασε! Ήρθα εγώ τελευταία για να κλέψω τις εντυπώσεις! Αμ πώς!
    Πτηνούλι μου!!!!!
    Το΄ξερα ότι δεν θα αντέξεις μακριά μας...ότι θα σε λυγίσει η αγάπη μας!
    Εκείνο που δεν ήξευρα ήταν το φέιβοριτ κάλαρ σου! Εμένα πάλι είναι το όραντζ αλλά δεν θα τα χαλάσουμε στο χρώμα , ναι;
    ( από Δευτέρα τρέχω εγώ στα νοσοκομεία με τη μαμά μου ... φιλάκια και καλή δύναμη με τα του μπαμπά! ♥).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ, Παναΐα μ' !!! Είχα μια Πυργιώτισσα να κουλαντρίζω, τώρα έχω και δεύτερη !!! :-p

    Περαστικά στους γονείς σας και Καλή Δύναμη και στους δυο σας !!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρέμε Αγγέλω , τρέμε! Πλακώσαν οι κορασίδες από το Κάστλ της Ηλείας!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές...πτηνούλι μας συγχωρείς για τη συνομιλία ε;

      Διαγραφή
  36. Πουλάκι μου γλυκό το τι ευχαρίστηση νιώθω που είσαι και παλι πίσω δεν περιγράφεται:). Ήξερα ότι θα επέστρεφες γιαυτο δεν σου έγραψα τίποτα αποχαιρετιστήριο. Τωρα έχω ένα λόγο παραπάνω να μπαίνω ξανα στα μπλογκ . Σε διαβαζω αν και δε σχολιάζω πολυ:) ε ναι μου ελειψες . Κ τωρα στην ξενιτια θα μου κρατάς παρέα:) εύχομαι ότι καλύτερο να είστε καλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.