Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014

Επτά τραγούδια θα σου πω!

Πριν μερικές ημέρες, η Αγγελική και η Νάσια, που τις αγαπώ ζούπερ πολύ (και το ξεύρουν), μου χάρησαν από τα μπλογκς τους ένα viral βραβείο (δηλαδής, βραβείο που απονέμεται από μπλόγκερ σε μπλόγκερ και σουρτουκεύει στην πιάτσα -χελόου από πού είπαμε ότι σε φέραμε;) σύμφωνα με το οποίο πρέπει να πεις πέντε τραγούδια που σου αρέ κι ύστερα να το απονείμεις σε άλλους μπλόγκερς να πάει στο καλό του. Διότι τα βραβεία είναι για να τα μοιραζόμαστε, μην μας πούνε και τίποτις μονοφαγάδες.

Τώρα εγώ που είμαι ανάποδος, όχι πέντε, αλλά επτά τραγούδια θα σου πω, για να διαλέξεις το σκοπό που θα μου πεις και θα σου πω το σαγαπώ. Επειδής το τασκ ήταν πολύ τσάλεντζινγκ, αρχικώς σκέφτηκα να σου αραδιάσω τίποτις κλάσικς που μου αρέσουν, τύπου Δανάη Στρατηγοπούλου, Φώτη Πολυμέρη και Μπελίντα. Ύστερα σκέφτηκα πως η λίστα μου πρέπει νάναι πιο ιντερνάσιοναλ, με κανένα φάντος από την Πορτογαλία, ίσως μία Ουμ Καλσούμ ή κανένα χορωδιακό από την Τουρκία. Αλλά το μετάνιωσα κι αυτό και άλλαξα ρότα.

Ξεύρεις, όπως ίσως σου έχω πει (ή κι αν δεν σου έχω πει, στο λέω τώρα) τις τελευταίες ημέρες, εβδομάδες, μήνες περνάω φουρτούνες. Κι επειδής βρίσκομαι -και τώρα που σου γράφω αυτές τις γραμμές δηλαδής- σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου (μακριά από εσέ και χτύπα ξύλο), έχω για παρέα μου τη μουσικούλα μου. Κι έχω σιάξει εκ του προχείρου, μία πλέιλιστ με τραγούδια της εποχής -του συρμού ντε!-, νάχω ν´ακούω στ´ακουστικά μου. Αυτή τη λίστα εντέλει θα σου μοστράρω -όχι γιατί περιλαμβάνει τα καλυτερότερα τραγούδια μου, αλλά γιατί αυτές οι μουσικές μού κάμουνε παρέα τελευταία και είπα να τις μοιραστώ μαζί σου. Άντε άνοιξε τα ηχεία σου!









Όπως βλέπεις, το σύνθημα που κυριαρχεί είναι "γκετ χάπι" και "εφόρια" (όχι εφορία, μην μπερδεύεσαι!) και καθόλου τυχαίο δεν είναι αυτό. Άντε να ευθυμήσουμε γιατί ανοίγει ο καιρός και ήταν για πολλούς, απαλεύταμπολ ετούτος ο χειμώνας (ξεύρω εγώ και πίστεψέ με!). 

Και όχι, δεν θα προσφέρω το βραβείο σε δέκα μπλογκς (εδώ με λες και τζαναμπέτη), αλλά θα το αφιερώσω σε εσένα, αγαπημένε αναγνώστα. Που με παρακολουθείς και στις χαρές μου και στις λύπες μου. Και στα καλά μου και στ'ανάποδα. Και στις παρλάτες μου και στις σιωπές μου. Άντε, καλό βόλι.

24 σχόλια :

  1. Θέλω να είμαι μια φορά πρώτη στα σχόλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ναι, είσαι οφίσιαλι πρώτη στα σχόλια !!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχχαχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    3. θα ήμουν πρώτη αν δεν εκλαιγε ο Πετρος στον υπνο του κι ετρεχα η μάνα να το συνεφέρω....
      και με καθυστερησε ο μεγαλος που ηθελε να ακουσει το 1ο που του αρεσει πολύ ,καθώς μας πετυχες σε διαλειμματάκι ,Πίγκου απο τον ξακουστό Θουκυδίδη !
      Το προτελευταίο δεν το ήξερα ,αλλά τα άλλα υπέροχα όλα! Και μου κανει εντυπωση να τα ακους σε νοσοκομειο ,γιατί μερικά είναι ξεσηκωτικά Πίγκου ,πώς κρατιέσαι και δεν αρχίζεις το χορό στους διαδρόμους;
      κουράγιο και υπομονή! Περαστικά στον πατέρα σου ,φαντάζομαι και τη δική του κούραση!
      Είσαι υπέροχος γιος ,μας έχεις συγκινήσει!
      φιλάκια!
      καλησπέραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
    4. Κι αφού πήρα την πρωτιά απ την δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά, ας σχολιάσω τώρα με την ησυχία μου και την συνήθη πολυλογία μου :-)

      1) Κι εμείς σ' αγαπάμε πολύ και το ξέρεις :-)
      2) Εύχομαι να βγείτε γρήγορα από το νοσοκομείο και η περιπέτεια να τελειώσει αισίως.
      3) Τα τραγούδια είναι ένα κι ένα (κάνουν δύο λένε στο μηχανουργείο - ουπς, σόρρυ ... παρασύρθηκα !). Ειδικά το Happy όσο κακοδιάθετη κι αν είμαι, μόλις το ακούσω η διάθεση ανεβαίνει κάθετα. !!
      4) Καλό βόλι όντως !!! Οι καιροί είναι πονηροί κι έχουμε την τύχη στα χέρια μας !!!

      Διαγραφή
    5. Νάσια, είναι πράγματι ξεσηκωτικά τα άσματα, διότι αν εδώ που είμαι έβαζα τίποτις σλόου και έντεχνα, θα μου περνάγανε κι εμένα κανέναν ορό! Όσο για τον Θουκυδίδη, νομίζω θα συμφωνήσεις πως είναι από τα πιο ενδιαφέροντα και διδακτικά αναγνώσματα στο σχολείο. Πολλαπλώς σημαντικός! Αλλά χρειάζεται και η Indila που και που!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
    6. Αγγελική μου, οι καιροί είναι πονηροί, αλλά εμείς πονηρότεροι! Εξού και διασκεδάζουμε την καθημερινότητά μας και όσα μας πληγώνουν, με τόνους αισιοδοξίας, χαρουμενιάς, ουσιαστικής επικοινωνίας και βεβαίως, με ανεβαστικά άσματα! Όχι που θα το βάλουμε κάτω! Με την καμία, λέμε!

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλαμιά στον Κάμπο23 Μαΐ 2014, 6:45:00 μ.μ.

    Πολύ πολύ καλές επιλογές (ειδικά το Happy αλλά και το Let her go) αλλά θα σου το χαλάσω και λίγο γιατί η Λωρήν και η Γιουφόριά της μου κάθονται στο στομάχι, δεν το χωνεύω, δεν την χωνεύω και δεν μπορώ ούτε να την/το ακούω.

    (Καλό βόλι, εννοείται, για να ξεκάνουμε όσους δεν γουστάρουμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι η άλλη η Γιουφόρια, μου κάθεται στο στομάχι! Εψές υπέβαλα τη δήλωσή μου και σαν είδα το φόρο που μου αναλογεί, μου έπεσε το ράμφος!

      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Πίγκου I am back!!!
    Εμείς πτηνούλι μου βγήκαμε όλα καλά, εύχομαι και σε σας γρήγορα να γυρίσετε σπίτι σας καλά !!!
    Όλα αγαπημένα , μόνο το δεύτερο της Indila δεν γνώριζα!
    Πάντως και Δανάη Στρατηγοπούλου να μου είχες βάλει πάλι μέσα θα ήμουν!
    Φιλιά στο ράμφος σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ ευχαριστώ για τος ευχές, καλή μου airis! Χαίρομαι βέρι βέρι ματς που είστε καλά και σπίτι σας! Να ηρεμήσετε εύχομαι και να έχετε ένα ξεκούραστο και ευχάριστο καλοκαίρι!

      Επειδής λατρεύω Δανάη Στρατηγοπούλου, να είσαι σίγουρη ότι θα σου την αφιερώσω στην επόμενη ευκαιρία!

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Με το πρωτο της Indila εχω κολλημα κι εγω τελευταια. Ειναι να μη μου κολλησει κομματι εμενα, ζω με αυτον τον ηχο σαν backround στη ζωη μου τελευταια. Λες και με γυριζει ταινια ο Παπακαλιατης :) :) :)

    Ευχομαι να σου κανουν καλη παρεα αυτα τα τραγουδια πιγκουινε μου. Η τεχνη μπορει να σου δωσει πολλη δυναμη και φανταζομαι θα εισαι πολυ κουρασμενος κι εσυ και ο πατερας σου οσο περναει ο καιρος. Θα ευχηθω για πολλοστη φορα γρηγορη και ανωδυνη αναρρωση με ολη μου την δυναμη!!!

    Ξερεις κατι; Εγω την αρπαξα την αφιερωση και θα παιξω κι εγω αυτο το παιχνιδι. Αφορμη θελω για τετοια :) Απο Δευτερα θα αναρτησω κι εγω καποια αγαπημενα κομματια. Μεχρι τοτε παιρνω την Indila και φευγω να ψηφισω ;)

    Ομορφο Σαββατοκυριακο να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως είναι ολόδικό σου το βραβείο, να το πάρεις και να σιάξεις ανάρτηση με αγαπημένα τραγουδάκια να έρθουμε ν´ακούσουμε και να φχαριστηθούμε! Αυτό με τον Παπακαλιάτη, είναι πολύ ζούπερ αίσθηση! Το παθαίνω κι εγώ συχνά, αν και δεν έχω ίνοξ κουζίνα και δεν μένω σε ποστ-μόντερν μονοκατοικία!

      Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές! Αισιοδοξούμε και χαμογελούμε!

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καθως σε διαβαζω με χιλιες διακοπες...αναποφευκτα πηγα πισω σε ενα σκληρο φθινοπωρο με συνεχεια ενα πιο αγριο χειμωνα με τον πατερα μου οπου η καθημερινοτητα μου ηταν γραφειο,δωματιο νοσοκομειου,κλινικης για μερες μηνες....
    Καλη δυναμη σου ευχομαι και με συνθημα το Ηαppy ...και το καλοκαιρι να κλεινει το ματι ...-κατι θα ξερει...-να σας αποζημιωσει και τους δυο απο τα δυσκολα και ασχημα του χειμωνα...
    αντε παμε να ξεκινησουμε με Passenger που ειναι και το αγαπημενο μου....και Ιndila ...kai Ηappy φυσικααααα!!!!!!!!
    και καλο βολι...και μακαρι να μην ειναι χαλαρο....και ακριβεις δημοσκοπησεις να χουμε...και αντε να δουμε...
    Μου φτιαξες τη διαθεση σημερα ψηφιζω μουσικη ...
    καλο απογευμαααα!!!!!!!!!
    Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλες αγαπημένες και εφοριακές οι μουσικές σου λατρεμένε μας πιγκουινάκο!!!
    Η Αγγελική και η Νάσια ήξευραν τι έκαναν όταν σου αφιέρωσαν μουσικό βραβείο.
    Όπου γάμος και γιορτή, το πτηνούλι πρώτο:)
    Ειδικά αυτή την περίοδο που περνάς ζόρικα, χρειαζόσουν το διάλειμμα.
    Πολλά πολλά περαστικούλια στον Πιγκουινοπατερουλη σου:)
    Μια μέρα θέλουμε να μας μιλήσεις γι'αυτόν!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία όλα πτηνούλι και μπ΄ραβο για τις επιλογές σου, αλλά έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στην Indila μου αρέσει τόσο πολύ η φωνή της και αυτό το κάτι από άλλη εποχή που έχει!
    Σε κάνει να φτιάχνεις ιστορίες με το μυαλό σου!
    Πολλά φιλιά την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες επιλογές Πιγκουινάκι και σ΄ευχαριστούμε για την αφιέρωση. Τα τραγούδια αυτά είναι ότι πρέπει για να μας φτιάξει λίγο η διάθεση να κλείσουμε τα μάτια και να φανταστούμε ότι όλα είναι καλά. Και θα πάνε όλα καλά γιατί είμαστε και αισιόδοξοι!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άγνωστα τα άσματα και δεν έχω και κουράγιο να ακούσω, μισή μέρα headbanging στο λαπτόπι για το μεροκάματο... Πάντα viral και καλό κουράγιο με όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί κάθε φορά με συγκινείς τόσο πολύ, γιατί? Όλα καλά να σας πάνε, Πιγκουίνε, όλα! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♥♥♥http://www.youtube.com/watch?v=2hjQ4aNWtf0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφα τα μουσικά σου ακούσματα πιγκουίνε μου.
    αν θες, κάθεσαι άλλες τέσσερις μερες. το κανονίζω πρωί πρωί αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τζόνσον ο αλογόμυγας27 Μαΐ 2014, 2:12:00 π.μ.

    Πιγκουίνε, άκου κι αυτά:
    https://www.youtube.com/watch?v=Jak5ZUPSFF8&index=35&list=PLwetZ5r2jeWawDT-zuXuYLU2X-ay8yIlb
    https://www.youtube.com/watch?v=wjNJ3sE6nvY&index=26&list=PLECF624CF8C667BA0
    https://www.youtube.com/watch?v=D-dHIkF_lO4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η πινκ φιλε μου εχει πολυ καλυτερα τραγουδια απο αυτα που παιζει συνηθως το ραδιοφωνο. ειδικα αυτο ειναι χαλια. αμερικανια. η πινκ ειναι φοβερη καλλιτεχνις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts