Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

Καταιγίδα και τραμοντάνα


Σήμερις έχουμε πάρτι. Τύπου βάζουμε χιτάκια στο πικάπ και πιανόμαστε. Εντάξει, εσύ μπορείς να μείνεις και στον καναπέ να τρως φιστίκια (αν πεινάσεις, έχω και "μπόμπα" στο ψυγείο), αλλά θα σε πούμε ξενέρωτο και δύσκολα θα ξαναδείς πρόσκληση. Το πλέιλιστ, το επιμελήθηκα προσωπικώς και σε γενικές γραμμές είναι σέβεντις. Όπως θα διαπιστώσεις όμως, τα τραγούδια σού είναι μεν γνώριμα, αλλά τα νόμιζες αλλιώς και τη σύγχυση δεν τη γλιτώνεις. Σου έχω πάντως και το στίχο από κάτου, μην τυχόν και θέλεις να την εδείς καραόκε. Έλα να σύρουμε τις πολυθρόνες στις γωνίες, άνοιξε τα ηχεία και πάμε!


Κρήτη, Κέρκυρα και Νιο
μορφονιά με μορφονιό
Σφίγγει η θάλασσα τον ουρανό
Ύδρα, Πάρο και Ψαρά
και τον ήλιο για ψαρά
και βαρκάρη τον αυγερινό

Καλοκαιράκι μου, την αγαπώ
Μα το μεράκι μου, πώς να το πω

Πες μου σ'αγαπώ για να βγω
με μια βάρκα θαλασσιά
Άστρο να σου βρω και σταυρό
Απ'τα δώδεκα νησιά



Αγάπα με,
μ'όλα τα λάθη πουχω κάνει, 
κράτα με.
Ένοχος είμαι απέναντί σου,
τάπαμε,
μα σ'αγαπώ.

Αγάπα με,
γίνομαι δρόμος να περάσεις,
πάτα με,
Έχω ανάγκη από σένα,
νιώσε με, 
αγάπα με.



Εσένα, εσένα θέλω μόνο
Εσένα, εσένα θέλω μόνο
Αντίζηλες πάψε να βλέπεις παντού
Απίθανες σκέψεις μην βάζεις στο νου

Εσένα, εσένα θέλω μόνο
Εσένα, εσένα θέλω μόνο



Στην πλάτη ρίχνεις τα μαλλιά
φοράς κορδέλα βυσσινιά
τα βλέφαρα ζωγραφιστά
στο στήθος φυλαχτά.

Σε λένε το κορίτσι του Μάη
μα... στην καρδιά σου,
η αγάπη
δεν χωράει!



Είχα μια αγάπη κι εγώ
και το μυαλό μου θολό
για δυο ματάκια
μάτια τόσο γλυκά

Είχα μια αγάπη τρελή
κι είχα πιστέψει πολύ
πως ήταν όλα,
όλα ρομαντικά

Μα τι συμφορά μου
καημένη καρδιά μου
θα ψάχνω χρόνια
να βρω τα νερά μου

Αυτά τα μάτια ήτανε πλάνα
καταιγίδα και τραμοντάνα



Ουρανέ που περνάς
σ'όποια πόρτα σταματάς
ποιος ακόμα με θυμάται
να ρωτάς, να ρωτάς

Κάθε τόσο στ'ονειρό μου
ξαναβλέπω το πατρικό μου
στο μπαλκόνι χτίζουνε φωλιά
όσες αναμνήσεις
μου καίνε την καρδιά



Σε ζηλεύω την ώρα που στο πλάι σου γέρνω
σε ζηλεύω την ώρα που τα χείλη σου παίρνω
σ'αγαπώ μ'έναν τρόπο που με φέρνει στην τρέλα
γύρω από σένα η ζωή μου γυρνά

Αν μια μέρα σε χάσω / Αν μια μέρα σε χάσω
Αν μια μέρα σε χάσω / Αν μια μέρα σε χάσω
θα πάψω να υπάρχω
θα πάψω να ζω


Αυτό που τώρα μου συμβαίνει,
πρέπει να σας πω γιατί θα τρελαθώ
Ξέρω ότι είναι λάθος
μα δεν ξέρω πως το έπαθα αυτό

Ερωτευμένος ζω για το κορίτσι αυτό,
του φίλου μου η μικρή μ'ανοιξε πληγή
Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω
δεν θα πρέπει να το μάθουνε κι οι δυο


Όλοι με ρωτάνε να τους πω,
άραγε γιατί να σ'αγαπώ;
Κι όλοι απορούν γιατί να είσ'εσύ
σώμα μου, μυαλό μου και ψυχή

Να λοιπόν γιατί σ'αγάπησα
και όσο ζω θα σ'αγαπώ
Να λοιπόν γιατί σ'αγάπησα
σ'όλο τον κόσμο θα το πω

Γιατί είσαι η αλήθεια μες την ψευτιά,
στα γκρίζα όνειρά μου η ξαστεριά
και μάνα κι αδελφή μου κι αγάπη εσύ
τι άλλο να ζητήσω απ'τη ζωή;


Ψάξε στην καρδιά σου να βρεις
το μυστικό σου που χρόνια ζητάς
Ψάξε στην καρδιά σου να βρεις
τι ναναι αυτό που γι'αυτό ξενυχτάς
Ποιο νάναι αυτό το μυστικό
μήπως ζητάς ό,τι κι εγώ

Μην μου λες σ'αγαπώ
δεν με ξέρεις καλά κι ίσως πάθεις αγόρι κακό
Να'σαι προσεκτικό
μια γυναίκα μπορεί να σε κάνει να κλάψεις πολύ
μ'ενα φιλί, έτσι λοιπόν.


Ποτέ δεν σε ξεχνώ,
ποτέ μου κι ας χωρίσαμε
στην σκέψη μου γυρίζουνε
οι ώρες μας που ζήσαμε

Ποτέ δεν σε ξεχνώ
ποτέ μου δεν σ'αρνήθηκα
στον πόνο και στο γέλιο μου
εσένανε θυμήθηκα

Με πάει το βήμα μου στο πουθενά
αλλά σε συλλογίζομαι
στ'oρκίζομαι 
και ζητώ να σε δω
και πικρά τραγουδώ
τραγουδώ



Τώρα πια, είσαι στο σπίτι μου σκιά
είσ'ένα ράγισμα στον τοίχο
Τώρα πια, είσαι το κλάμα του βοριά
και το παράπονο στο στίχο.

Τώρα πια, για σένα είμαι μακριά
και δεν με βρίσκουνε οι δρόμοι
Τώρα πια, δεν μου αλλάζουν την καρδιά,
ούτε το δάκρυ, ούτε η συγνώμη

Τώρα πια, είσαι ανάμνηση παλιά,
κίτρινο γράμμα στο συρτάτι
Καινούργια έχτισα φωλιά
καινούργια αγάπη μ'έχει πάρει.



Φώτα, κι άλλα φώτα
Ν'ανάψουν χίλια φώτα στη στιγμή
Χρώμα, κι άλλο χρώμα
το πράσινο, το μπλε, το βυσσινί

Μες στους καπνούς και στα τσιγάρα
Μες στα τραγούδια
Σε βλέπω με φλερτάρεις 
Όχι, σε φοβάμαι
Είσαι φωτιά



Χρόνια σε περίμενα κι ήρθες μια βραδιά
που τα πάντα γύρω μου ήτανε φωτιά
Η ζωή μου άλλαξε και η μέρα χάραξε
Κι η ματιά μου γέμισε γέλιο και χαρά

(ααααα αααααα)

Τέρμα τα παράπονα, τέρμα κι οι καημοί (τέρμα κι οι καημοί)
Έγινε πιο όμορφη τώρα η ζωή (τώρα η ζωή)
Τώρα ήρθες μάτια μου, μάτια μου εσύ
Τέρμα τα παράπονα, τέρμα κι οι καημοί (τέρμα κι οι καημοί)

Σημείωση: Κι ενώ εσύ λικνίζεσαι στους ανακατεμένους ρυθμούς, το πτηνό βρίσκεται ήδη πολύ μακριά. Για να ξεκουραστεί και ν'αλλάξει τον αέρα του. Θα μου το επιτρέψεις, διότι ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι. Ραντεβού και πάλι στα μέσα Σεπτέμβρη. Ως τότε, να αγαπάς και να προσέχεις τον εαυτό σου. Σε γλυκοφιλώ.

23 σχόλια :

  1. αααααααα ααααααααααααααα
    λαλαλαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλαλαλαλα
    τραλαλα τραλαλα τραλαλα τραλαλα

    Πτηνό θα μου φερουν την αστυνομία ,πάρτι πρωινιάτικα,τους ξύπνησα όλους ,θα λένε πως ζωντάνεψε η γιαγιά μου από το υπερπέραν!
    Μα τι εποχές ! Σαν εξωγήινοι φαντάζουν τώρα !
    λαλαλαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλαλαλλα
    πάω να πιω το ουισκάκι μου.....ε τον καφέ μου ήθελα να πω....χικ......λαλαλαλαλαλαλαλαλαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, μην μου ανησυχείς καθόλου: συνέχισε να τραγουδάς δυνατά και κάλεσε και τους γείτονες! Έχω ποτάκια, γκαζόζες, περτικαλάδες και τυροπιτάκια. Θα βγάλω και τη μπόμπα από το ψυγείο! Και καταιγίδα και τραμοντάνα, Νάσια μου!

      ΥΓ. Με ρέγουλα το ουισκάκι, κυκλοφορούν και αλκοτέστ!

      Διαγραφή
  2. Την τραμοντάνα στα ηχεία τέρμα μπας και δροσίσει λίγο!

    καλημέρα σου πτηνό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πω πως δεν το'ξερα ,το'ξερα!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν την φοβόμαστε εμείς την τραμοντάνα, Τρεμενς μου!
      (από την άλλη, τη Νάσια τη φοβόμαστε λίγο...)

      Πολλά, πολλά φιλιά και α μπιεντό!

      Διαγραφή
  3. τωρα που φούρνισα το φαγητό ,ήρθα να γλεντήσω κι άλλο!
    Αντιπαρέρχομαι τα σχόλια τύπου :'' πτηνό σίγουρα ερωτευμένο ,δεν εξηγείται διαφορετικά ,πολύ love love love στίχοι!'' ή '' τι συμβαίνει νέε μου μ'εσένα; Τι ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου;;;; ''
    Αλλά παιδί μου ,βάλε κι ενα ηλικιακό όριο στο πάρτι!
    Εγώ είμαι νέα κι αντέχω τον χορό ! Εκείνον τον Τρεμένς δεν τον σκέφτεσαι που με την Τραμοντάνα θα τον χάσουμε δια παντός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, μη μου ανησυχείς δασκάλα χρυσομαλούσα, θα κάτσω εγώ στη μπερζέρα με μεταξωτό φουλάρι και κονιάκ και θα χαίρομαι εσάς τα νιάτα που θα χορεύετε!

      Διαγραφή
    2. σου αφιερώνω το 3ο από το τέλος!
      Μάκια!

      Διαγραφή
    3. Νάσια, ηλικιακό όριο δεν μπαίνει στο πάρτι, διότι παρά το ολίγον ρετρό της πλέιλιστ, είμεθα όλοι έφηβοι και νιάτα και εντελώς αλλού-γι-αλλού. Και μη βλέπεις που ο Τρεμενς με το κονιακάκι και το μεταξωτό φουλάρι, το παίζει δύσκολος και Νίκος Γαλανός. Κάτσε να ανάψει το γλέντι και τον βλέπω να σούρνει το χορό!

      ΥΓ. Όσο για τα σχόλια που αντιπαρέρχεσαι, ισχύουν όλα!

      Διαγραφή
    4. Στο 3ο από το τέλος ξεσάλωσα κι εγώ :)))
      Το ότι τα ήξερα όλα δείχνει ότι είμαι πρεσβυτέρα όλων σας;

      Καλή ξεκούραση πτηνούλι μου!
      Φιλιά ! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλά το 1ο & το 2ο κορυφαία βίντεο κλιπ! Μα πραγματικά πως ήταν έτσι .... Σου εύχομαι να περάσεις σούουουουπερ καλά!!!! Καλό ταξίδι ερωτευμένο μου πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, δεν έχουν κοινωνιολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον τα κλιπς; Είπα να σας χαιρετίσω με στυλ! Σε γλυκοφιλώ, Μίκα μου! Και ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  5. Γελάω και με την 70's αισθητική των βίντεο κλιπ, αν και προσωπικά θεωρώ την 80's λίγο πιο αστεία, αλλά και με το ότι δε γνώριζα πως αυτά τα τραγούδια ήταν ριμέικς! Που τα ανακαλύπτεις όλα βρε πτηνό!
    Καλά να περάσεις εύχομαι, γιατί μυρίζομαι ταξιδάκι οπότε εννοείται πως θέλουμε να τα φωτογραφίσεις όλα για να μας τα δείξεις!!!
    Καλή ξεκούραση (με μέτρο γιατί είπαμε θέλουμε φωτογραφίες) και καλά να περάσεις ό,τι κι αν κάνεις!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ξεκίνησα να σιάχνω ετούτη την πλέιλιστ, είχα στο μυαλό μου πεντέξι τραγούδια πούναι διασκευές ξένων, αλλά μετά όσο το σκεφτόμουν, μου έρχονταν συνέχεια κι άλλα, κι άλλα! Ώσπου στο τέλος αναγκάστηκα να αφήκω μερικά απέξω για να μην μπουκώσει υπερβολικά το ποστ και με σιχτηρίζετε! :)

      Καλώς μυρίζεσαι ταξιδάκι: πάω ν'αλλάξω τον αέρα μου! Και ν'αναπνεύσω λιγάκι ωκεανό.
      Πολλά, πολλά φιλιά και μπι-γκουντ!

      Διαγραφή
  6. Α, μα ήταν όντως έκπληξη τούτο το πάρτυ και τα τραγούδια του και μια σύγχιση την πήρα που όλα μας τα κλέβουνε!!! (γιατί, ναι, ναι, ναι, αγαπητοί μου, εξαρτάται πάντα από ποία πλευρά το κοιτάζεις το πράγμα!)
    Να περάσεις ζούπερ σου εύχομαι, να ξεκουραστείς και να γεμίσεις μπαταρίες και μπιτόνια για να έχεις ενέργεια για το χειμώνα που, ώς γνωστών, θα ξεμείνουμε από τα ενεργειακά μας!
    Φιλί γλυκό στη χνουδωτή σου μούρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες οι γελοίοι που μας τα κλέβουνε όλα; Διότι Εύα μου, όταν αυτοί ήσαν στα δέντρα, εμείς χτίζαμε το Διογένης Παλλάς. Πάντως δεν είμαι βέβαιος πως όλοι γνωρίζουν πως τα τραγούδια αυτά είναι διασκευές ξένων κομματιών. Πτηνό αποκαλύπτει την αλήθεια και ξεμπροστιάζει το Θέμη Αδαμαντίδη, τον Γιάννη Πάριο και τη Λίτσα Διαμάντη. Την Αννούλα τη Βίσση θα την πιάσω στο ράμφος μου, άλλη φορά!

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  7. Χούλιο αγάπη μου!!! Καλή ξεκούραση πτηνό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκράθιαθ, mahler! Υπόσχομαι να γυρίσω ξεκούραστος και με ανανεωμένο πούπουλο.
      Να'σαι φρόνιμος, εντάξει;

      Διαγραφή
  8. Χαχαχαχαχα!!! Μου έφτιαξες τη διάθεση!
    Καλά να περάσεις πιγκουινάκι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που θα έφευγα χωρίς να κάμω ένα χάπενινγκ, λίγο τζερτζελέ, λίγο νταβαντούρι.
      Για να φύγει μουσικά ετούτο το καλοκαίρι. Και να μας έρθουν όλα όπως τα θέλουμε και τα ονειρευόμαστε από το Σεπτέμβρη.
      Σε φιλώ, Σοφία μου. Θα τα πούμε σε καναδυο βδομάδες!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία η ιδέα σου, Πτηνό-Πτηνότατο! (Πώς λέμε ...φτηνό -φτηνότατο!)
    Κάτι τέτοια τα συγκεντρώνω κι εγώ. Μπορείς να κάνεις αφιέρωμα Νο2. Ιδού μερικά για τον εμπλουτισμό της συλλογής σου:

    Have You Ever Seen the Rain -Creedence Clearwater Revival
    https://www.youtube.com/watch?v=Gu2pVPWGYMQ
    Τραγουδώντας στη βροχή -The sounds
    https://www.youtube.com/watch?v=M0jrTNdYdiI&index=7&list=PLAEYIXFmsTdHbd-xW-hDyFty6RqpK_VfV


    Rocky Roberts ♪ Stasera Mi Butto
    https://www.youtube.com/watch?v=Lk2KfI0gJNI
    Sounds - Απόψε σε θέλω
    https://www.youtube.com/watch?v=evkIiw7uE2M


    Little Tony - Cuore Matto
    https://www.youtube.com/watch?v=st_mJwP_D_8
    Τρέμει η καρδιά μου, Αρίωνες
    https://www.youtube.com/watch?v=ptX2vGxNiQA



    The Idols - Τρικυμία Στην Καρδιά Μου (La Tempesta)
    https://www.youtube.com/watch?v=sFcXqmvLzaQ
    ROBERTO CARLOS - LA TEMPESTA 1968
    https://www.youtube.com/watch?v=5mDMtircbqc

    Nα συνεχίσω;





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συνεχίσεις όσο θέλεις, πτηνό λατρεύει τους μουσικούς αχταρμάδες! Μακράν το καλύτερο βίδεο ήταν του Rocky Roberts, το "ααααααααααααάποψε σε θέλω", με το ξεχαρβαλέ χορευτικό!
      Νομίζω πάντως ότι έχουν ενδιαφέρον αυτές οι διασκευές, καθώς σε μερικές περιπτώσεις είναι τόσο επιτυχημένες που θεωρείς πως αποκλείεται να μην είναι ελληνικό το άσμα (π.χ. πολύ πρόσφατα ανακάλυψα ότι το "Τέρμα τα Παράπονα, Τέρμα κι οι Καημοί" της Λίτσας Διαμάντη είναι διασκευή από ισραηλίτικο τραγούδι).

      Σε ευχαριστώ για τις ζούπερ προσθήκες και σε γλυκοφιλώ!

      Διαγραφή
  10. Κοντευουμε να σαραντισουμε κι ακομα μ'αρεσουν αυτα τα τραγουδια. Η φωνη του Ιγκλεσιας πολυ αγαπημενη. Για χορο δεν σηκωθηκα. Περισσοτερο με επιασε διαθεση για νοσταλγια :) Ωραια επιλογη διασκευων. Μου αρεσουν αρκετες διασκευες. Για παραδειγμα οι διακευες του συγκροτηματος "Ιμαμ μπαιλντι" θεωρω οτι ειναι εξαιρετικες!
    Προσφατα εκανα μια λιστα με τραγουδια για το αυτοκινητο και εβαλα μεσα καποια που μου θυμισαν τα νιατα μου. Οπως το "In the year 2525", το "you are my sunshine" Papa Winnie, το "I love to love" κι αλλα που προδιδουν την ηλικια μας. Χαλαλι. Εκλεισα τα 37 φετος και πολυ χαιρομαι που προλαβα αυτες τις ομορφες μελωδιες οταν ακομη χορευαμε στις ντισκο :)

    Ευχομαι να εισαι καπου μαγικα και να περνας υπεροχα πτηνουλι μου. Να καθαρισει το μυαλο σου και η ψυχη σου απο οσα δυσκολα περασες. Να μεινουν τα ομορφα και να γυρισεις ανανεομενος κι ετοιμος για την νεα "σχολικη" χρονια :)
    Να περνας ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.