Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014

Είσαι εντελώς Γκαγκά;


Σας αρέσει ο Μπραμς; Ο Μότσαρντ; Ο Βέρντι; Ο Έλβις; Οι Μπιτλς; Οι Στόουνς; Οι ΑΒΒΑ; Δεν κάμω γκάλοπ, μήτε σε ψαρεύω για να σου κάμω δώρο στα επόμενα μπέρθντεϊς (πόσα είπαμε ότι κλείνεις;). Απλώς αναρωτιέμαι. Διότι ακόμα κι αν δεν πατάς εύκολα λάικ σε κάποιον από τους παραπάνω άρτιστς, δεν μπορεί παρά να παραδεχτείς πως έχουν επηρεάσει την πορεία της παγκόσμιας μουσικής, ο καθείς με τον τρόπο του. Εντάξει, σου επιτρέπω να βάλεις στη λίστα και τα Κακά Κορίτσια (γεια σου κι εσύ και τα φιλιά σου).


Ε λοιπόν θα αποτολμήσω μία δήλωση -τύπου σιγκνίφικαντ στέιτμεντ- που θα περάσουν δεκαετίες, θα τη θυμάσαι και θα μου λες μπράβο για το πόσο διορατικός υπήρξα: και η Lady αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της σύγχρονης μουσικής. Και όχι δεν αναφέρομαι στην Άντζελα Δημητρίου (που υπήρξε και παραμένει η πρώτη Λαίδη στην καρδιά μας), αλλά στη Γκάγκα. Σταμάτα να μου φωνάζεις στ'αυτί, έχω και επιχειρηματολογία.


Ναι, είναι κραυγαλέα, ασόβαρη, αλαφρή και τελοσπάντων μοιάζει με τη Μαντόνα στην πιο μεταμοντέρνα εκδοχή της. Όμως επέτρεψέ μου να πω πως διαθέτει μερικά χαρακτηριστικά που την καθιστούν μοναδική. Πρώτον, διαθέτει φωνή -προσόν που έχει εδώ και καιρό πάψει να αποτελεί προϋπόθεση για να κάμεις καριέρα στο παλκοσένικο. Δεύτερον, έχει πει το Bad Romance -που είναι ίσως η πιο σημαντική στιγμή της ποπ από τότες που ο Μάικλ Τζάκσον εισήγαγε το moonwalking.



Και τρίτον και σημαντικότερον, μετά από κάμποσα χρόνια παντοδυναμίας του RnB και της χιπχοπ επανάληψης, η Γκάγκα πήρε από το χεράκι την ημιθανή ποπ και την προχώρησε ένα βήμα παραπέρα. Απαλλάσσοντάς μας από τη βαριεστημάρα των λογής λογής Μπρίτνεϊ Σπίαρς. Της προσέθεσε νεωτερικό ήχο, την εμπλούτισε υφολογικά, την ενέταξε σε ένα πλαίσιο αναφοράς που απλώνεται από τη μόδα και τις εικαστικές τέχνες, μέχρι το χορό και την κινηματογραφία. Και την πασπάλισε με εκκεντρικότητα.



Σε αυτό το τελευταίο, θα ήθελα πολύ να σταθώ. Διότι ακούω τριγύρω κάμποσους να χλευάζουν την κυρία. Εξ αφορμής της μπριζόλας στο κεφάλι, της σπέισκραφτ αμφίεσης, της πρασινομενεξεδιάς τούφας, της ερώτικ πρόκλησης. Εννοείται ότι το κάμει για να σκανδαλίσει και εννοείται ότι πολλές φορές δεν έχει περιεχόμενο (η πρόκληση για την πρόκληση, το μέσο είναι το μήνυμα και άλλα τσιτάτα που σου δίδαξε ο ΜακΛούαν).



Αλλά χελόου, η εκκεντρικότητα είναι ίδιον της τέχνης, εδώ και ζίλιον γίαρς. Το έκαμε ο Νταλί, o Πικάσο, ο Γουόρχολ, ο Ντέιβιντ Μπάουι. Και ανεξαρτήτως του αν σου αρέσουν, τους κατατάσσεις στο τόπικ "καταξιωμένοι καλλιτέχνες".



Τα βίντεο κλιπς της είναι έπικ παραγωγές με εντελώς δικό της στίγμα, τα κοστούμια που φοράει καταφέρνουν να εκπλήσσουν με το πόσο εξαντρίκ είναι (σε έναν κόσμο που δύσκολα εκπλήσσεται πλέον) και βεβαίως, η χρήση των σόσιαλ μίντια από τη Lady και το τιμ της, διδάσκεται στα μεγάλα πανεπιστήμια. Διότι κανείς άλλος δεν άδραξε τόσο αποτελεσματικά το μομέντουμ της τεχνολογικής επανάστασης, των λογής λογής φέιζμπουκ, τουίτερ, γιουτιούμπ και ινσταγκραμ, όσο η λεγάμενη.



Με ένα πλήθος αναφορών σε άλλους καλλιτέχνες, με ένα εύρος συνεργασιών (με τελευταία περίπτωση τον Τόνι Μπένετ, που ναι, ζει!) και με μία δυναμικά εξελισσόμενη καλλιτεχνική ταυτότητα, η Γκάγκα είναι το λιγότερο, ενδιαφέρουσα περίπτωση. Εξού και το πτηνό την καλοδέχεται στο σημερινό συναυλιακό της πέρασμα από την Ελλάδα -βαθύτατα συγκινημένο που σταρ του δικού της (εμπορικού τουλάχιστον) βεληνεκούς καταδέχεται να τραγουδήσει στη χώρα μας, πριν κλείσει τα ογδόντα.



Επιμένεις πως είσαι των μπουάτ, των Στόουνς ή του Σωκράτη Μάλαμα; Δεν σου κρατάμε κακία! Διότι όπως ελέγαν και οι Ρωμαίοι που κάτι παραπάνω από εμένα ξεύρανε για τέτοια θέματα, di gustibus non est disputandum. Αλλά για δώσε μία ευκαιρία, μπορεί να σε εκπλήξει.

36 σχόλια :

  1. Αυτη την κουβέντα ειχα χτες πτηνό και συμφωνώ μαζί σου! Άλλωστε η κάθε γενιά πάντα είχε ένα χαζοίνδαλμα που κυλιόταν στα πατωματα για δαύτο στην εφηβεία του(μη θυμηθώ τα δικά μου...)και αν η εφηβεία παρατεινόταν ως τα 80του ,ακολουθούσε το ίνδαλμά του ως τότε.
    Πάντως η εμφάνισή της στο αεροδρόμιο μου φάνηκε πολύ κιτς και γελοία! Οταν επιζητάς να τραβάς με κάθε τρόπο το ενδιαφέρον κάποτε θα πεσεις και στη λούμπα ,που λέμε κι εμείς στο χωριό μου.
    Καλημέρααααααααααααααααααααα!
    Deliriant isti Romani.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταφράζατε και Αστερίξ στο άγνωστο, εκτός από Χάρρυ Πόττερ, μανδάμ ;;; :-p

      Διαγραφή
    2. Μα τον Τουτάτη!
      Εχω λόξυγκα σήμερα!

      Διαγραφή
    3. Είμαι σίγουρος ότι η Lady Gaga θάναι κλάσικ κάποια στιγμή στο μέλλον. Και η εκκεντρικότητά της είναι κομμάτι του πακέτου. Όπως ήταν π.χ. στην περίπτωση του Έλτον Τζον. Ή των ABBA.

      ΥΓ. Το λατινικό σας, με τρελαίνει.

      Διαγραφή
  2. Τι να πω και εγώ η 60άρα;
    Πάντα υπήρχαν ινδάλματα χαζοχαρούμενα!
    Για τη lady, δεν έχω λόγο.. μα όλο αυτό το πανηγύρι μου φάνηκε υπερβολικό.
    Και μη πεις "τι θέλεις και εσύ γραία να κρίνεις το σήμερα;"
    Καλημέρα αγαπημένο μου πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα χρειάζονται, Αντιγόνη μου. Και η σοβαρότητα, αλλά και η αλέγκρα η διάθεση. Και η εκκεντρικότητα επίσης. Σε κάποιους καλλιτέχνες καταλήγει γραφική, σε κάποιους όμως (και υπό προϋποθέσεις) μπορεί να είναι ως και ενδιαφέρουσα.
      Πάντως ανεξαρτήτως του αμπαλάζ, έχει καλή φωνή η λεγάμενη. Και φαίνεται και στις πιο τζαζ ή ακαπέλα ερμηνείες της.

      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. Eχει φωνή τέλος!
    Τώρα αν πρέπει να πάει πρωι πρωί στο χασάπη για να ντυθεί δεν μας νοιάζει, από την στιγμή που ακούμε τα τραγούδια της και μας αρέσουν και δεν φεύγουμε τρέχοντας από την αγριοφωνάρα μας φτάνει.
    Αυτό είναι μουσική και όχι το ντύσιμο!
    Γκουντμορνινγκ μαι φλαινγκ φρεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και έχει φωνή, Έλενα! Δυστυχώς, αρκετοί παρασύρονται από το αμπαλάζ και τείνουν να μην "ακούν" τις ερμηνείες της Λαίδης! Βλέπω πάντως ότι μετά τη συναυλία, έχουν αναθεωρήσει οι περισσότεροι τη γνώμη τους και πολύ το έχω φχαριστηθεί!

      Καλημέρες και πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Το Alejandro μ'αρεσει πολυ, αλλα δεν ηξερα οτι ειναι δικο της. Μπορω να θαυμασω την φωνη της. Την θεωρω εξαιρετικη. Ολες τις αλλες ιδιαιτεροτητες δεν τις κατακρινω, επειδη προσωπικα θεωρω οτι αποτελουν ενα ειδος εσωτερικης αναγκης για επιβεβαιωση. Ολοι εχουμε τις ανασφαλειες μας. Ο καθενας μας συμφιλιωνεται με αυτες με διαφορετικο τροπο. Νομιζω πολλα "ασχημα" κοριτσακια, οπως η Laidy Gaga, ειδικα στην εφηβεια τους, ονειρευονται να ειχαν το θαρρος να γινουν εκκεντρικες για να κερδισουν τον θαυμασμο. Εκανα κι εγω τις δικες μου εκκεντρικοτητες σε καποια ηλικια. Κι αν με πληρωναν χρυσαφη γι' αυτες, ισως ακομη να εμενα σε εκεινη τη φαση :)
    Οπως σχολιασα και για την Μποφιλιου στο Youtube, θεωρω οτι οταν, για καποιο λογο, μας ειναι συμπαθης καποιος, παραβλεπουμε πιο ευκολα καποια πραγματα. Η Laidy Gaga, δεν ανηκει πολυ στο ρεπερτοριο μου (ναι, επιμενω στις μπουατ και στον Μαλαμα), αλλα μου ειναι συμπαθητικη ως φυσιογνωμια και θαυμαζω τις φωνητικες της ικανοτητες.
    Ωραια τραγουδακια εχει. Τωρα τα ακουω στα βιντεακια που εβαλες. Και το Bad Romance το ηξερα τελικα, αλλα δεν ηξερα οτι ειναι δικο της :) Χρειαζομαι μαθηματα συγχρονης ποπ νομιζω :)

    Καλημερα πτηνουλι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, Dee Dee. Διότι και φωνή διαθέτει και άποψη και ωραιότατα τραγούδια (το Bad Romance και το Alejandro είναι πράγματι από τα καλύτερα ποπ τραγούδια της τελευταίας δεκαετίας). Και τελοσπάντων, μου αρέσει που είναι ακομπλεξάριστη (παρότι όχι όμορφη) και αυτοσαρκάζεται -οι εξτρίμ εμφανίσεις της έχουν πάντοτε μία γερή δόση σαρκασμού και χιούμορ.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  5. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!!!
    Η πλάκα είναι ότι μόλις τώρα στο γραφείο ήμουν μάρτυρας συζήτησης χλευασμού της Gaga, τόσο έντονης που δεν τόλμησα να διαφωνήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ διέκρινα μία χαιρεκακία στον τρόπο που αντιμετώπιζαν οι περισσότεροι τη Gaga ενόψει της συναυλίας της. Εντούτοις, με μεγάλη ικανοποίηση βλέπω ότι οι κριτικές ήταν εντέλει διθυραμβικές και η Λαίδη φαίνεται πως την κέρδισε την παρτίδα.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου, Snowball!

      Διαγραφή
  6. Α, πάντα μου άρεζε η Γκάγκα, για πολλούς λόγους, ένας από αυτούς είναι η φωνή της, δεύτερος τα τραγούδια της. Δυστυχώς δεν θα είμαι εκεί το βράδυ να την απολαύσω αλλά την παραδέχομαι. Θυμάμαι όταν είχε πρωτοβγεί που ένα γκομενάκι - ωραίο αλλά διήρκησε μόλις 3 μέρες - μου είπε ότι δεν θα αντέξει να βγάλει 2ο δίσκο γιατί είναι σα να μην το θέλει. Του απάντησα, ω, μα το θέλει και θα το κάνει. Είχα δίκιο. Μετά το δίωξα το γκομενάκι γιατί με σύγχισε και γιατί στα έπειλα της κραββατοκάμαρης αλλά και στη συμεριφορά προς σερβιτόρους έχανε. Πολύ. Μπορεί και να ναι εκεί απόψε, ποιος ξέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε όμως όλοι πολλοί χαιρέκακοι άνθρωποι. Κι εγώ θυμάμαι ότι όταν άκουσα τον τρίτο δίσκο (πέρσι) είπα εντάξει, τόχασε! Αλλά όσο περισσότερο τον ακούω, τόσο μεγαλώνει μέσα μου. Ωραία ποπ! Με πρωτοτυπία και ταπεραμέντο!

      ΥΓ. "Στη συμπεριφορά προς σερβιτόρους;" Καταπληκτικό κριτήριο και πάρα πολύ βοηθητικό στο να ψυχολογήσεις τους άλλους, συμφωνώ απολύτως!

      Διαγραφή
    2. Αναμεταδίδεσαι - με αναφορά - και είμαι περήφανος
      http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.gr/2014/09/blog-post_95.html

      Διαγραφή
    3. Χεχεχε, μεταδοτικό πτηνό! Ευχαριστώ για το λινκ, δεν τόχα πάρει πρέφα...

      Διαγραφή
  7. Εμένα μου αρέσει η Gaga ακριβώς γιατί έχει το θάρρος ή το θράσος; να εμφανίζεται έτσι. Μπορεί να έχει και ωραία φωνή, αλλά δεν νομίζω να είχε την απήχηση που έχει τώρα λόγω της εμφάνισης της.
    Αγαπάμε Alejandro και Bad Romance!
    Κι αυτά τα λατινικά σου και της Νάσιας πρωί πρωί! Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό τώρα είναι το regina rosas amat και το veni, vidi, vici που μπορεί να είναι του ασχέτου με το όλο θέμα, αλλά δεν θα μπορούσα να μείνω στην απέξω!! χαχαχα!
    Φιλιά πολλά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, η εμφάνιση είναι κομμάτι του πακέτου, νομίζω. Και εκείνο που μου αρέσει είναι ότι υπάρχουν πολλά στοιχεία αυτοσαρκασμού και χιούμορ στον τρόπο που διαχειρίζεται τη δημόσια εικόνα της.

      Όσο για τα λατινικά μου, δυστυχώς εξαντλούνται σε κλισέ φράσεις, ρήσεις και ατάκες που θυμάμαι. Μιλάω όμως ιταλικά, δεν ξεύρω αν βοηθάει αυτό σε τίποτα... :)

      Πολλά φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  8. Καλαμιά στον Κάμπο19 Σεπ 2014, 10:55:00 π.μ.

    Θα σε στενοχωρήσω και δεν το θέλω!
    Δεν την θεωρώ αυθεντική εκκεντρική. Αλλά κακό και κακόγουστο, ταυτόχρονα, αντίγραφο της Μαντόνας. Μπορεί η μουσική της να αρέσει αλλά δεν αποσυνδέεται εύκολα από την εικόνα της.
    Και στην σήμερον ημέραν η εικόνα είναι το παν.
    ΄Ασε που εκτός από τις αηδίες που κουβαλάει πάνω της είναι και κακάσχημη (συγγνώμη αλλά ήταν εκκεντρική ή, το επιεικέστερο, γελοία η εμφάνισή της στο αεροδρόμιο;).

    (΄Ασχετο-σχετικό : Και η Μπάρμπρα Στρέιζαντ κακάσχημη είναι αλλά ποτέ δεν χρειάστηκε να φορέσει ή να κάνει αηδίες στη σκηνή.)


    Υ.Γ. Κι εγώ τις δύο μόνο φορές που πήγα στο Πήλιο ήταν φθινόπωρο με ζεστούλα όμως και χειμώνας με βροχή. Απολαυστική ομορφιά, γαλήνη και ησυχία και μελαγχολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι η εκκεντρικότητά της είναι κομμάτι μίας περσόνας που περιφέρει (κατ'εμέ με ενδιαφέρον τρόπο) εδώ και χρόνια. Και οι περούκες, τα γυαλιά, οι αμφιέσεις και τα ευφάνταστα κοστούμια δεν είναι εφεύρεση της Γκάγκα σε καμία περίπτωση -και ο Έλτον Τζον (που τώρα χαίρει σχεδόν ευρείας αναγνώρισης) υπήρξε εκκεντρικός (και παραμένει) και οι ΑΒΒΑ (που συνεχίζουν να είναι ένα από τα τρια πιο επιτυχημένα συγκροτήματα όλων των εποχών) φορούσαν τέρατα!

      ΥΓ. Δεν είναι ένα ποίημα το Πήλιο; Το αγαπάω πολύ. Είναι καταφύγιό μου στα δύσκολα!

      Διαγραφή
  9. Έχει φωνή, ξέρει μουσική, γράφει τα τραγούδια! Πόσοι σύγχρονοι καλλιτέχνες πληρούν αυτά και μόνο τα κριτήρια;;; Και μόνο που την λένε άσχημη και αυτή συνεχίζει πιο εκκεντρικά από πριν εγώ την πάω με χίλια! Γιατί έχουμε μάθει να κρίνουμε τους τραγουδιστές από το πως φαίνονται στα "φωτοσοπαρισμένα" εξώφυλλα των περιοδικών... Δεν ακούω τέτοια μουσική συνήθως, αλλά αν τύχει η lady είναι πάντα στις επιλογές μου! Και θα συμφωνήσω απόλυτα πως καταδέχτηκε να έρθει στην Ελλαδίτσα πριν κλείσει τα 60, ενώ άλλοι το παίζουν ντίβες...
    Σε φιλώ γλυκό - γκαγκά- πτηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Rylie! Και αν ήξευρε η δύστυχη Γκάγκα, τα όσα της σούρνουμε πανεθνικώς εδώ και μήνες (ως και Μπεζαντάκου την αποκάλεσαν κάποιοι δημοσιογράφοι), νομίζω θα έπαιρνε την περούκα της, τα γυαλιά ηλιαχτίδες και τα πλοκάμια της και θα σηκωνόταν να φύγει χωρίς να εμφανιστεί στο ΟΑΚΑ.

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  10. Κι ο πατέρας μου λέει "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα"!!!
    Δεν είναι από τα ακούσματα που προτιμώ, αλλά όντως πρέπει κανείς να τής αναγνωρίσει πως έχει θάρρος και εξυπνάδα κι από φωνή πολύ καλύτερη από άλλες "σταρ" που έχουν κατά καιρούς μονοπωλήσει το τέρας που ακούει σε ονόματα όπως MTV, Charts, κτλ κτλ!
    Το πόσο θα κρατήσει πάντως όλο αυτό το πανηγύρι που έχει στήσει τριγύρω της, δεν ξέρω, γιατί πόσο να αντέξει κάποιος να σκαρφίζεται συνεχώς τρόπους να μένει στη δημοσιότητα -κυρίως- λόγω εκκεντρικότητας;
    Την καλημέρα μου πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι, Δήμητρα! Το να παραμένει κάποιος τόσα χρόνια επιτυχημένος (μετράει μία εξαετία μεγάλων επιτυχιών), σημαίνει ότι -δεν μπορεί- κάνει κάτι καλά.
      Πάντως κάθε δίσκος της είναι ως τώρα και μία νέα έκπληξη. Πάνω που λες, πάει τόχασε και θα πέσει στην αφάνεια, βρίσκει τρόπους και το πηγαίνει παρακάτω. Για να ιδούμε τι αντοχές θάχει -εγώ έχω ήδη στοιχηματίσει υπέρ της!

      Πολλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Εγώ συμφωνάω μαζί σου ως το Bad Romance !
    Σε κλασική εκτέλεση με έγχορδα ακόμα περισσότερο ! Τι; Είμαι εκτός θέματος; Ε στα 45 που πάω ολοταχώς δεν έχω ινδάλματα πια! ((μη θυμηθώ τα νιάτα μου και για ποιους έκοβα φλέβες!)

    Φιλιά πίγκου μου και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι καθόλου εκτός θέματος, αγαπημένη μου airis! Και να αφήσεις αυτά τα περί ηλικιών, διότι μακάρι νάταν όλοι όσο νέοι και μπουμπουκιασμένοι όσο είσαι εσύ.

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλησπέρες!

      Διαγραφή
  12. Θα συμφωνήσω σε όλλα με την Καλαμιά ! Ουδεμία αυθεντικότης !!! Αλλά φωνάρα, να τα λέμε αυτά !!!

    Εγώ πάντως άλλο θέλω να σχολιάσω - αν μου επιτρέπεις. Στην "Αθήνα που πεινάει" έρχεται η Γκάγκα, αλλά τα εισιτήρια των 104.5 ευρών έχουν εξαντληθεί ήδη !!!

    Αν πας στην συναυλία, καλά να περάσεις Πίγκου μου ! Και να μας πεις εντυπώσεις !!! Φιλιά και καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τη θεωρώ αρκετά πρωτότυπη (πτηνό τάχει στηλώσει και δεν καταλαβαίνει τίποτις!). Αλλά χαίρομαι που αναγνωρίζεις τα φωνητικά της προσόντα (διότι οι περισσότεροι τα αμφισβητούν εντόνως!).

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλησπέρες, Αγγελική μου!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προτιμώ να την ακούω, αν τύχει δηλαδή, δεν θα το επιδιώξω κιόλας, παρά να τη βλέπω!
    Φωνή έχει, το στυλ της μόνο με χάπια αντέχεται...ή για να κυριολεκτήσω, μόνο με χάπια το αντέχω!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Κι εγώ πάντως -για να πω την αλήθεια μου- την εξετίμησα όταν την πρωτο-άκουσα στο ραδιόφωνο. Απαλλαγμένη από την πληθωρική εικόνα της, η φωνή και τα τραγούδια της παραμένουν τα πιο ισχυρά της όπλα.

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου, Μαρία!

      Διαγραφή
  15. Σμφωνώ μαζί σου πτηνό μου!! Έχει φωνή, έχει ταλένο και προσωπικά δεν με νοιάζει αν είναι γνήσια ή φέικ εκκεντρική. Στις μέρες μας άλλες κανουν καρίερα με το κορμί και τα ρούχα που βγαζουν. Τουλαχιστον η Γκαγκα βγαζει κομματάρες!!! Δεν θα πηγαινα να την δω σε συναυλια, αλλα οταν την ακουω στο ρ/φ το δυναμωνω:)
    Φτερωτους χαιρετισμους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάζει πράγματι κομματάρες, Δήμητρά μου! Μέσα σε έξι χρόνια που βρίσκεται στην επικαιρότητα, μας έχω δώσει μερικά από τα καλύτερα ποπ τραγούδια των τελευταίων δεκαετιών. Και μπορεί να προκαλεί με τις εμφανίσεις της, αλλά στο τέλος της ημέρας, εκείνο που μένει είναι τα τραγούδια και η ερμηνεία της.

      Πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. αν δεν προκαλούσε με την εμφάνιση δεν θα ήταν και στο προσκήνιο άλλωστε και ας διαθέτει τη φωνή!!! ότι μπορούν κάνουν κι αυτές!!! να δώσουν το δικό τους στίγμα στον τεράστιο ανταγωνισμό στο χώρο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως η εμφάνιση είναι κομμάτι του επικοινωνιακού της πακέτου. Και νομίζω, έχει πλασαριστεί ιδιαιτέρως επιτυχημένα. Σε ένα δύσκολο παιχνίδι μιντιακών εντυπώσεων, όπου υπάρχουν πολύ πιο όμορφες παρουσίες και με πολύ μεγαλύτερα θέλγητρα. Σε κάθε περίπτωση, τη θεωρώ ενδιαφέρουσα καλλιτέχνιδα, ακόμα και με τις υπερβολές της.

      Τις καλημέρες μου, evonita! :)

      Διαγραφή
    2. ότι έχει ξεχωρίσει, ναι έχει!!! δε νομίζω να υπάρχει και αμφιβολία άλλωστε!! καλά το έχει παίξει το μιντιακό!!! ;) συμφωνούμε! :)

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.