Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Δέκα Χρόνια Επιτυχίες: τα δέκα καλύτερα χωρατατζίδικα!



Γιες, είμαστε ακόμα στα κεράσματα. Δέκα χρόνια είναι αυτά, δεν ξεμπερδεύεις έτσι εύκολα. Ένα από τα βασικά συστατικά ετούτου του μπλογκ είναι το χωρατό. Το χιουμοριστικό, η αλέγκρα η διάθεση. Και όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο πιο συνειδητή επιλογή είναι ετούτη η χαρουμενιά. Διότι από μαυρίλα, μιζέρια και μουντρουχίλα, είμαστε όλοι χορτασμένοι, θενκς μπατ νόου-θενκς! Εξού και το πτηνό κλείνει πάντα το μάτι στο γκροτέσκο και το γελαστερό.

Και ειλικρινά, αυτές τις αναρτήσεις που ίσως φαίνονται και λίγο αφελείς, τις αγαπώ ιδιαίτερα. Γιατί θυμάμαι πως γέλαγα όταν τις έγραφα. Και γελάω ακόμα όταν τις διαβάζω. Ελπίζω κι εσύ.

Κατηγορία Τρίτη: Τα δέκα καλύτερα χωρατατζίδικα



Πτηνό στη Βαβέλ: Από τα αναρίθμητα ποστς δρόμου, σου επιλέγω τυχαία ετούτο. Πούχει και τη Στρουμφίτα και το Σρεκ και τη Μάγια τη Μέλισσα. Και ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή! Στην Τάιμ Σκουέαρ της Νέας Υόρκης.


Άνοιξε και κανένα βιβλίο: Αν πατήσεις την κατηγορία "βιβλία" σε περιμένουν μεγάλες εκπλήξεις. Διότι αν περιμένεις τον Ντοστογιέφσκι, τον Καστοριάδη και την Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ, θα σε βρει η απόγνωση! Πάντως μιας και είμαστε στο τόπικ ανάγνωση, θα σου προτείνω επίσης μια άλλη, αρκετά παλιά ανάρτηση (το λινκ εδώ) που λεγόταν "Αφιέρωμα στο καλό βιβλίο" και την οποία μπορεί εσύ τότες να την είχες περάσει εντελώς στο ντούκου, αλλά εγώ τη βρίσκω ακόμα αστεία!



Χοντρές Αμερικάνες: Μία ανάρτηση έξτρα έξτρα λαρτζ! Ζούπερ κυρίες μεγάλων κυβικών στους δρόμους και τα πεζοδρόμια της Αμερικής. Κι από Δευτέρας, δίαιτα!
 

Ο Γάτος μου ο Τούρκος: Θα σου το'μολογήσω πως ετούτη είναι μία από τις πιο αγαπημένες μου αναρτήσεις! Γάτες, γατούλες, ψιψίνες και γατόνια της Κωνσταντινούπολης. Τι κάμει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;



Μου δίνει κέφι, μου δίνει στυλ: Η Νέα Υόρκη μού έχει δώσει κάμποσο υλικό για αναρχικές αναρτήσεις. Έτσι για να παίρνεις στυλιστικές ιδέες, να μην σε λέμε ντεμοντέ και σε κοροϊδεύουμε.



Όλες οι Βιεννέζες την Άνοιξη: Και για να μην με λες μονομανή με τις Αμερικές, βουαλά και κάτι στο πιο ευρωπαϊκό. Που συνοδεύεται με καφέ βιενουά και μουσική επένδυση Μότσαρντ. Και τελοσπάντων, δεν φταίω εγώ που γελάω, αυτές είναι που μου κάμουν Αυστρίες γκριμάτσες!



Δέστε καλά τις μαντήλες σας: Αμερική είδαμε, Ευρώπη είδαμε, δεν θες και κάτι στο πιο οριεντάλ; Η Χατιμέ, η Αϊσέ, η Μπούρντα και ο Κουταλιανός, σε μία ισλάμικ υπερπαραγωγή.  Πέρασα υπέροχα όταν το έγραφα (γιατί είχα και να διαλέξω ανάμεσα σε άπειρες τέτοιες φωτογραφίες που κατά καιρούς βγάζω στην Πόλη).



Η Λεωφόρος των Σταρς: Φθάνουμε στην τελική τριάδα. Ετούτη η ανάρτηση θα μπορούσε να παίξει και σε άλλες κατηγορίες (ακόμα και στην τοπ κατηγορία για καλυτερότερες έβερ αναρτήσεις γενικά), όμως απεφάσισα να την εντάξω εδώ. Δεν ξεύρω αν γέλασες όταν τη διάβασες, αλλά εγώ γέλαγα μόνος μου όταν την έγραφα. Πάρα, πάρα πολύ.



Το λιονταράκι κικιρικι κι, να σε ξυπνάει κάθε πρωί: Ακόμα μία κλάσικ ανάρτηση από τα παλιά. Πούχει το Θανασάκη, το Βαγγελάκη, τα μισητά φλαμένγκο και βεβαίως την αφεντιά μου σε τρομερές πόζες που κανονικά θα έπρεπε νάχουν πουληθεί στη Βογκ, στο Βοτρ Μποτέ και στο ΤιΒι Ζάπινγκ έναντι πολλών εκατομμυρίων. Γιατί, είναι καλύτερος ο Κλούνεϊ;



Τα καλύτερα εξώφυλλα δίσκων έβερ: Ναι, παραμένει η δεύτερη πιο δημοφιλής ανάρτηση έβερ. Ναι, έχει αναπαραχθεί ένα ζίλιον φορές (συνήθως ανυπόγραφα -καλή καρδιά!) και έχει "διαβαστεί" ακόμα και σε εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού (εντελώς ανυπόγραφα -καλή καρδιά!). Με έχουν συγχαρεί και με έχουν βρίσει γι'αυτήν την ανάρτηση (δες τα σχόλια), αλλά τη βάζω στη θέση νούμερο ένα, όχι γιατί τη θεωρώ την πιο χιουμοριστική κατανάγκη, αλλά κυρίως γιατί με αυτήν έκλεινα το μάτι στην πολιτική ορθότητα και στον καθωσπρεπισμό.

Και τελοσπάντων, τι αξία έχει ένα μπλογκ, αν δεν καλαμπουρίσουμε και λιγάκι αναγνώστα! Κάθε σου χαμόγελο είναι ένα κέρδος. Και το λογίζω για προσωπική μου επιτυχία. Εύχομαι μέσα από αυτά τα κείμενα να σου προσέφερα μερικά. Και να σε παρέσυρα όσο πιο μακριά μπορώ από τα όποια προβλήματα, τις όποιες σκοτούρες και τις κακές σου σκέψεις. Έστω και για κάναδυο λεπτά. Δεν χρειάζεται άλλωστε παραπάνω για ν'αλλάξει για λίγο η διάθεση.

Έχουμε κι άλλες κατηγορίες; Εννοείται! Τα καλύτερα έρχονται. Αύριο πάλι. 

9 σχόλια :

  1. Και τα γέλια που μου χεις χαρίσει αμέτρητα. να ναι τόσες και οι μελλοντικές σου αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, και το να έρχεται αυτό το σχόλιο από έναν μπλόγκερ, του οποίου το χιούμορ εκτιμώ τόσο απίθανα πολύ, είναι βέρι ιμπόρταντ το μι! Ακόμα κι όταν έγραφα τα πιο τριαλαρί ποστς και αναρωτιόμουν αν θα γελάσει κανείς, ήξευρα ότι εσύ τουλάχιστον θα τα καταλάβεις και θα τα εκτιμήσεις! Σε ευχαριστώ θερμά, Τρεμενς. Για όλα!

      Διαγραφή
  2. Καλά, τα εξώφυλλα των δίσκων και τα βιβλία είναι τα καλυτερότερα έβερ!! Μου τα θύμισες και μ'έχουν πιάσει τρελά γέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τις τοπ στιγμές, Σοφία μου! Και νομίζω θα πρέπει να επανέλθω με παρόμοια θεματολογία, διότι έχω καιρό να κάμω αφιέρωμα στο καλό βιβλίο και την πχιοτική μουσική!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Θα περιμένω με αγωνία τις καινούργιες προτάσεις σου σε βιβλίο και δίσκους!
      Και μόνο στη σκέψη ότι το χειμώνα θα χουχουλιάζω με ένα καλό βιβλίο και ποιοτική μουσική τέτοιου τύπου, μου έρχονται ανατριχίλες!

      Διαγραφή
  3. Εγώ σε γνώρισα στο 10ο έτος των πτήσεών σου και αν σκεφτείς οτι έχω και καλό ποδαρικό σε βλέπω να πετάς για πολλά πολλά χρόνια ακόμα! Με τόσο υλικό που έχεις μου φαίνεται πρέπει να τα repostαρεις όλα από την αρχή!!!!! Να σαι γερός και δυνατός και να κάνεις και πιγκουινάκια αληθινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πράγματι μεγάλο απόθεμα υλικού. Που σημαίνει ότι μπορώ να γιομίζω το πρόγραμμα με επαναλήψεις, τύπου Ρετιρέ, Κωνσταντίνου και Ελένης και Εγκλήματα! Που θα μούρθει και φθηνότερα! Αλλά είπαμε: είμαι πτηνός, όχι φθηνός! Κι άλλωστε έχω τόσα πράματα να πω ακόμα που δεν υπάρχει χρόνος και χώρος για επαναλήψεις!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  4. Έχουμε τα ίδια γενέθλια! Πτηνό με συγκινείς. Να τα εκατοστήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts