Τετάρτη, 4 Φεβρουαρίου 2015

Φόρεσε ένα Χονγκ Κονγκ να σε χαρώ!


Επειδής το ντεμοντέ δεν σου ταιριάζει, απεφάσισα να σε φέρω να πάρεις μερικές στυλιστικές ιδέες. Στη Μέκκα της ασιατικής μόδας ντε: στο Χονγκ Κονγκ! Κράτα σημειώσεις!


Κατ'αρχάς, θα βάψεις μια τούφα κόκκινη. Διότι συνδυάζει το ολ-τάιμ-κλάσικ λουκ "Παναγιωταρέα" με κάτι πιο αριστερό και ανανεωτικό που είναι και της μοδός. Σα να λέμε, είσαι και Μνημονιακός και Σύριζα. Ντεμί-σεζόν.



Αν πάλι δεν είσαι των μεσοβέζικων λύσεων, τραβάς ένα κοκκινοπορτοκαλί που συνδυάζεται υπέροχα με το γυαλί Μούσχουρη και το μίνι που αναδεικνύει την κοιλιά. Ένα τόνο πιο κόκκινο και σε λέμε Θρυλέων.



Στον άντρα, το παπούτσι είναι βέρι ιμπόρταντ ζήτημα. Και επειδής ο Θανασάκης πάντα ήθελε να ξεχωρίζει, απεφάσισε να φορέσει κάτι χτυπητό. Και πιο συγκεκριμένα, Τούιτι στο μπλέντερ.



Ο Παυλίτο αντιθέτως ήθελε κάτι στο πιο αρρενωπό και βαρβατίλα. Αλλά η Τσιτσί Κοκό, τον μετέπεισε ότι πρέπει να συμφιλιωθεί με τη θηλυκή πλευρά του, διότι είναι της μοδός οι μετροσέξουαλς. Το ροζ παπούτσι πράγματι τον έκαμε να δει τα πράγματα με άλλο πόδι: γράφτηκε σε σεμινάρια για βελονάκι, κάμει να αποφασίσει τι θα παραγγείλει στο εστιατόριο είκοσι λεπτά, στον ελεύθερο χρόνο του συχνάζει στο μολ, ενώ πλέον άρχισε να αντιμετωπίζει και δυσκολίες στο παρκάρισμα. Κατόπιν αυτών, η Τσιτσί Κοκό αναγκάστηκε να αναλάβει και τα υδραυλικά στο σπίτι.



Η Μάνγκα Νοπήγαδο συνδυάζει πάνω της τη Μίνι Μάους, τη Σέιλορμουν και την Τρελοκοτσιδού. Το συγκεκριμένο άουτφιτ την καθιστά έτοιμη για μπαλέτο, συναυλία με τα Ζουζούνια, βροχή από ζαχαρωτά, επίσκεψη στη γιαγιά Ντακ, νοσηρή ερότικ βιντεοκασέτα και ιππασία με το Μικρό μου Πόνι. Την ομπρέλα την είδες;


Το παν στο στυλ είναι τα κομπινέισονς. Δεν μπορεί να κυκλοφορείς ας πούμε με μία μεγάλη κίτρινη σακούλα και να μην τη συνδυάζεις με ασορτί πουκαμίσα. Για να είσαι εντελώς μοδάτος, βάφεις και το αυτοκίνητο κίτρινο και βάζεις ταξίμετρο.


Αφότου πέρασε καμιά δεκαπενταριά ζωές ως λεπιδόπτερο, ιππόκαμπος και νυφίτσα, ο Χο Τσε απεφάσισε να το δουλέψει το θέμα της προσωπικής του ανάπτυξης και αφοσιώθηκε στο βουδισμό και το ζεν. Πάντως θα μου επιτρέψεις να πω πως προτιμώ την περτικαλί κελεμπία, την κίτρινη κάλτσα και το χαϊμαλί, από τη μονοχρωμία και την αυστηρότητα κάτι άλλων ρασοφόρων της ημεδαπής. Ποιος είπε άλλωστε ότι το σπιρίτσουαλ ταξίδι δεν μπορεί να συνδυαστεί με το φαντεζί στο ρούχο και τη διάθεση; Σίγουρα κάποιος κακόγουστος!



Η Τσι Μτσι Λι είναι βαμπ και ολίγον σνομπαρία. Για να σε κάμει παρέα, πρέπει νάχεις τουλάχιστον επταψήφιο τραπεζικό λογαριασμό, προφίλ στο Νετροπόλιταν (το Φέιζμπουκ, ούτε να το φτύσει!) και δικό σου ριάλιτι με τη ζωή σου. Κόρη μεγαλοεπιχειρηματία, σύζυγος μεγαλοεπιχειρηματία και μητέρα δύο μικρών μεγαλοεπιχειρηματιών (τα μεγαλώνει η Μαρί Λεονί στο σπίτι), η Τσι Μτσι Λι είναι μία απλή, καθημερινή μεγαλοεπιχειρηματίας και η ίδια.


Το Χονγκ Κονγκ -ως γνήσια μητρόπολη- σου επιτρέπει να φορέσεις την κάθε διάθεση ή άποψή σου και να βγεις στο πεζοδρόμιο. Χωρίς να φοβάσαι ότι θα σχολιαστείς ή θα επικριθείς. Και δεν σου κρύβω, πως παρότι είμαι πτηνό μετρημένο και σινιέ, την απολαμβάνω αυτή την αίσθηση της ανθρώπινης ποικιλότητας βέρι, βέρι ματς!


Τους τελευταίους μήνες, οι κάτοικοι της θαυμάσιας αυτής πόλης έχουν βγει ουκ ολίγες φορές για να υπερασπίσουν το δικαίωμά τους στην ελεύθερη έκφραση. Βλέπεις, το Χονγκ Κονγκ ανήκει πια στην Κίνα. Πούναι συντριπτική και απολυταρχική. Και καθόλου δημοκρατική. Και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, απειλεί να καταπνίξει τις ανάσες ελευθερίας πούχουν συνηθίσει να απολαμβάνουν οι άνθρωποι εδώ. 



Καλά όλα αυτά, αλλά η Μάνγκα Νοπήγαδο είναι ακόμη στην ουρά για να μπει στο εστιατόριο και της είναι εντελώς αδύνατον ν'απεφασίσει τί θα παραγγείλει. Είναι ανάμεσα στο σούσι και στο μούσι. Το πούσι, ούτε να το βάλεις με το μυαλό σου. Την καλτσούλα την είδες;


Ο Σωτηράκης είναι βέρι, βέρι απσέτ: πρώτον, τον έστησε ο Χαραλάμπης που ήταν να πάνε μαζί για ψώνια και δεύτερον, δεν έπιασε το ξανθό μελί της Κρυστάλ Κολόρ. Εξού και τον εβρίσκεις να διαγράφει αυτή τη στιγμή από το φέιζμπούκ του. Και τον Χαραλάμπη και την κομμώτρια.


Το κακό με την Ανεζούλα δεν είναι ότι έχει σταβά πόδια. Αλλά ότι έχει και στραβή μύτη. Με αποτέλεσμα σε όλες τις φωτογραφίες να θέλει να βγαίνει πλάτη. Ο κινέζικος γυναικείος σωματότυπος έχει τα θετικά του (λεπτή γραμμή, επίπεδη κοιλιά, κυτταρίτιδα γιοκ), αλλά τα πόδια θεόστραβα. Ε δεν μπορείς να τα έχεις και όλα (ίσια)!


Δηλαδής έλεος! Είκοσι λεπτά περιμένει η Μάνγκα Νοπήγαδο κι ακόμα να βρεθεί τραπέζι. Είναι που ψάχνουν να βρουν τραπεζομάντηλο πουά. Και πιάτα, καρδούλες. Και την Πόλι Πόκετ για να τη σερβίρει. Και τη Γιαγιά Ντακ να μαγειρέψει γιουβετσάκι. 'Ασχετο, αλλά το παπιγιόν το είδες;


Ναι, το Χονγκ Κονγκ είναι πολύχρωμο, μοδάτο και τρελούτσικο. Κι είναι ετούτη η παρδαλή διάθεση που το κάμει να μοιάζει με ένα τεράστιο ανθρώπινο λούνα παρκ. Χαρούμενο, ζωντανό κι εξελισσόμενο. Μία παλλόμενη κοινωνία που ανταλλάζει εντυπώσεις και προσφέρει ευκαιρίες. Μία πραγματικότητα, όπου όλα φαίνονται δυνατά. Που μπορείς να πας με τα σκέιτς στη δουλειά σου ή να βγεις φορώντας τις πιζάμες σου. Που μπορείς να πιάσεις μία ωραία δεσποινίδα και να χορέψετε εν τω μέσω του δρόμου.


Ψιτ πτηνέ! Σπάσε γιατί φωνάζω τον πολισμάνο και σου κάμει το ράμφος, φιόγκο.

20 σχόλια :

  1. Xαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!
    Εντάξει δεν μου έχει μείνει άντερο που έλεγε και η γιαγιά μου.
    Παρεμπιπτόντως καλύτερα ντυνόταν εκείνη από τους Κινέζους!
    Χαχαχα!
    Αυτή η Μανγκα Νοπήγαδο δεν μπορώ νομίζω με στιγμάτισε θα την σκέφτομαι όλη μέρα!
    Α βρε πτηνό καλή μέρα να έχεις μου έφτιαξες την διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως ελπίζω να πήρες μερικές στιλιστικές ιδέες, διότι το απλό και καθημερινό ντύσιμο είναι εντελώς μπανάλ και οφείλουμε πλέον από σήμερα κιόλας να προσθέσουμε ένα παπιγιόν, μία φιούμπα, μία ροζ τούφα και ένα εμπριμέ παπουτσάκι στην αμφίεσή μας.

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. Καλλόνα η δεσποινίς με την μήνυση... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και σου το έχω πει. Να με προειδοποιείς να μην κρατάω την κούπα με τον καφέ στο χέρι σε κάτι τέτοιες αναρτήσεις! Χάλια έγινα!
    Λάτρεψα το σοσονάκι της Μάνγκα Νοπήγαδο! Μου θύμισε τα βαφτιστικά μου σοσονάκια που έχω καταχωνιασμένα. Το ομπρελίνο όλα τα λεφτά!
    Νάσαι καλά πιγκουινάκι! Μου έφτιαξες τη μέρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά, εγώ στο μπλογκ τέτοιες αναρτήσεις θα ήθελα να γράφω, αλλά το παίζω σοβαρός και ρίχνω μερικές πχιότητες και κουλτούρες για ξεκάρφωμα.
      Το σοσονάκι της Μάνγκα Νοπήγαδο είναι έπικ. Και το εντυπωσιακό είναι πως πρόκειται πράγματι για το βαφτιστικό της!!! Είναι δύσκολοι οι καιροί, δεν πετάμε τίποτα, όλα τα αξιοποιούμε! Εγώ προχθές πήγα για μεταποίηση ένα παντελονάκι που φόραγα ως νήπιο, με κοίταζε περίεργα η μοδίστρα (Σούζι, τρως!).

      Πολλά, πολλά φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  4. μόλις γύρισα από τους γιατρούς πτηνό ,έτοιμη προς καταρρευση ήμουν ,αλλά μου ανέβασες τη διαθεση!
    Χτες να φανταστεις μόνο τον τίτλο μπόρεσα να διαβασω από την ανάρτησή σου,μετά πέφτουμε σε κώμα και οι 5 εδω μέσα!
    Καλυτερεύουμε όμως και οσωνούπω θα αναλάβω πάλι την πρωινή μου βάρδια!
    Εγώ όταν βλέπω τέτοια ντυσίματα καταλαβαίνω πως πρόκειται για ευαίσθητα και καλοσυνατα παιδιά...
    καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έσιαξε λίγο τη διάθεση, το στιλιστικό αφιέρωμα από το Χονγκ Κονγκ.
      Σου στέλνουν τα φιλιά τους και τα περαστικά τους η Μάνγκα Νοπήγαδο, η Τσι Μτσι Λι και ο Θανασάκης! Επίσης, ο Χο Τσε έκαμε μία ευχή στο Βούδα για σένα!

      Τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  5. απαπα! Έχω γάμπες για καλλιστεία! Αυτό έβγαλα ως συμπέρασμα Πτηνούλι μου!
    Σήμερα είχα μια όμορφη μέρα κι εσύ την έκανες ακόμα περισσότερο!
    Αυτή τη Μάνγκα Νοπήγαδο την περίμενα και στην αποφώνηση! Γιατί μας την στέρησες;
    Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μάνγκα Νοπήγαδο ήθελε πολύ να είναι και στην αποφώνηση, αλλά τελευταία στιγμή άνοιξαν οι λιλά πύλες της εξτρατερέστριαλ διάστασης από την οποία προέρχεται, καβάλησε εκείνη έναν πουά μονόκερο και χάθηκε στο υπερπέραν.

      Σου μιλώ για πολύ χιουτζ υπερπαραγωγή!

      Φιλιά και καλημέρες, airis!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (Ξαναγράφω γιατί έκανα ένα σωρό typos).

    Γεια σου βρε Πιγκουινάκι. Μου έλειψες. Είμαι λίγο εξαφανιζόλ την τελευταία περίοδο...
    Βρε κόλλημα που έφαγες με την Μάνγκα Νοπήγαδο!!!!!!!!!!! H τύπισσα όντως έχει ξεπεταχτεί από κάποιο καρτούν. Χαχα.
    Σου έχω πρόκληση έτοιμη. Να βγεις ως fashion policeman στην ελληνική πρωτρεύουσα να δούμε τι ψάρια θα πιάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * πρωτεύουσα (δε με πάει σήμερα. Όλο λάθη κάνω...)

      Διαγραφή
    2. Τσάλεντζ αξέπτεντ! Βουτάω τη φωτογραφική μου και ξεχύνομαι στους δρόμους της Αθήνας για νέο κύκλο στιλιστικών προτάσεων. Τώρα πια, κανείς δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί αμέριμνος! :)

      ΥΓ. Ελπίζω να είσαι εξαφανιζόλ όχι λόγω κάποιου προβλήματος, αλλά έτσι γενικά...

      Διαγραφή
  8. Καλαμιά στον Κάμπο4 Φεβ 2015, 2:48:00 μ.μ.

    Η Μάνγκα Νοπήγαδο είναι γιαπωνέζα. Για πήγαινε και κατά Γιαπωνία μεριά (μακριά από Φουκουσίμα) και θα δεις πολλές τέτοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι γιαπωνέζα (εξού και την ονόμασα Μάνγκα -ως ρέφερενς στα γιαπωνέζικα κόμικς). Και ένα θα σου πω: μην μου βάζεις ιδέες, μην μου βάζεις ιδέες! Διότι έτοιμη την έχω τη βαλίτσα!

      Διαγραφή
  9. Ακόμα γελάω και θα γελάω μέχρι η Μανγκα Νοπήγαδο βρει επιτέλους θέση στο εστιατόριο των ονείρων της. Αν ήμουν πτηνό, πιστεύω ότι θα είχα ξεπουπουλιαστεί από τα γέλια.
    Να'σαι καλά, Πιγκουίνε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου, η Μάνγκα Νοπήγαδο ήταν στημένη πράγματι για πολύ ώρα όξω από αυτό το εστιατόριο. Πέρασα μπροστά της τουλάχιστον δυο-τρεις φορές με χρονική απόσταση δεκαλέπτου και ήταν ακόμα στο περίμενε. Εκείνο που δεν μπόρεσα να αποτυπώσω είναι η χροιά της φωνής της: μιλούσε σαν καρτούν!!

      Ναι, την αγαπώ!

      Διαγραφή
  10. απο την ερετρια με πας στη κινα
    γιατι εισαι απο τα πτηνα εκεινα
    που αγαπω
    πω πω πω πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από την Κίνα, θε να δεις
      που αλλού θα πας για να με βρεις
      Μια στη Λοζάνη, μια στην Κοζάνη,
      μια στη Σητεία και μια στη Μάνη!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts