Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015

DJ Ηρώδης


Τόχα υποψιαστεί από την αρχή ότι θάχουμε πολύ κακά ξεμπερδέματα. Με την κορούλα των από πάνω ντε, την Αδαμαντία Αικατερίνη. Που της πήρανε πέρσι οι γονείς της ένα πιάνο και από τότες είμαστε όλη η γειτονιά στα ηρεμιστικά. Δεν είναι μόνο που η Αδαμαντία Αικατερίνη αποδείχθηκε απίθανα άμουση και ασυντόνιστη στο πεντάγραμμο. Είναι που έχει ξεπατικώσει διάφορα ινδάλματα από την τηλεόραση και την έχει δει Φέιμ Στόρι. Κάθε απόγευμα, έξι με επτά έχουμε το πιάνο να υποφέρει και την Αδαμαντία Αικατερίνη σε ακατάσχετους λαρυγγισμούς να ωρύεται. Ανάλογα με την περίοδο, το ρεπερτόριο καλύπτει από εθνοπατριωτικά άσματα της Βέμπο, χριστουγεννιάτικα κάλαντα, σουξέ των Μαζού εντ δε Ζου και διάφορους αυτοσχεδιασμούς. Πολλούς, ατελείωτους αυτοσχεδιασμούς.

Και επειδής δεν επιτρέπεται αγαπημένε αναγνώστα, να περνάω εγώ μόνος μου τον Γολγοθά της Αδαμαντίας Αικατερίνης κι εσύ να σφυρίζεις αδιάφορα, σου έχω σκαρώσει λίστα. Με τα πιο εκνευριστικά νήπια που έχουν κατά καιρούς πιάσει το μικρόφωνο και θα μπορούσαν επάξια να συνοδεύσουν ως φωνητικά την γλυκιά Αδαμαντία Αικατερίνη. Αν τολμάς, άνοιξε τα ηχεία σου!



Οι δίδυμες αδελφές Ολσεν παραγγέλνουν μία πίτσα για να την απολαύσουν με το παρεάκι, αλλά αντίς να τη φάνε όπως όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι, καταλήγουν να την τραγουδήσουν. Που μετά την ακρόαση αυτού του άσματος, εύχεσαι να τους είχε κάτσει η μοτσαρέλα στο λαιμό! Διότι αναμφίβολα πρόκειται για ένα από τα πιο εκνευριστικά τραγούδια έβερ, ιδανικό για μεσαιωνικά βασανιστήρια και σατανιστικές τελετές. Λέγεται πως ο τεχνικός που έκανε το μοντάζ στο συγκεκριμένο κλιπ, αμέσως μετά αυτοκτόνησε. Πάντως αν είσαι σε δίαιτα, τουλάχιστον σε βοηθάει να σιχαθείς την πίτσα και να το ρίξεις στο μπρόκολο.



Η μικρή Αϊσέ είναι ένα νήπιο βέρι στυλάτο, δύστροπο και απαιτητικό. Το χάμπουργκερ της μυρίζει, η σοκολάτα της βρωμά και τελοσπάντων -για να το θέσω κάπως ευγενικά- για βαφτιστήρα δεν τη θέλεις. Αφού για να καταλάβεις, η Μπάρμπι και η Πέπα, μήτε να τη δούνε δεν θέλουνε στα μάτια τους -την πρώτη την εξεμάλλιασε η Αϊσέ σε μία κρίση μανίας και τη δεύτερη, γουρούνα την ανεβάζει, γουρούνα την κατεβάζει. Μόνο η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια, συνεχίζει να της μιλάει. Που μεταξύ μας, δεν είναι και πρώτο μυαλό. Δηλαδής χελόου, τόσα σίζονς εξερευνάει τα νούμερα, μία διαίρεση δεν έχει καταφέρει να κάμει σωστά.



Το εν λόγω άσμα υπήρξε μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της δεκαετίας του '90, με τον μικρό Jordy να επιτυγχάνει ρεκόρ Γκίνες ως ο νεαρότερος ποπ άρτιστ που καταφέρνει να κατακτήσει τα διεθνή τσαρτς. Ήταν τεσσάρων χρονών, οπότε όπως αντιλαμβάνεσαι, για να καταρριφθεί το ρεκόρ θα πρέπει πλέον να καταφύγουμε σε κάποιο καλλίφωνο νεογέννητο ή να τρέχουμε με τα μικρόφωνα κάθε που σπάνε τα νερά. Ο Jordy έχει τραβήξει πολλά ως νήπιο: αναγκάστηκε να παρατήσει το βρεφονηπιακό σταθμό προς χάρη της τραγουδιστικής του καριέρας, λέγεται πως έπεσε θύμα εκμετάλλευσης από τους γονείς του οι οποίοι άνοιξαν ως και θεμάτικ παρκ με τον ίδιο ως κεντρικό ατράξιον και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, φιλοξενήθηκε και ως καλεσμένος στο Μπράβο Ρούλα -βάλε με το μυαλό σου πόσα σέσιονς ψυχανάλυσης χρειάζεσαι ως ενήλικας και μόνο αν σούχει τύχει το τελευταίο. Στο άσμα διατείνεται πως είναι πολύ σκληρό να είσαι μπεμπέ. Και πού να μεγαλώσεις, να ιδείς τη γλύκα!



Όταν είχε κάμει επιτυχία, εγώ το εσνόμπαρα. Εντούτοις έρχομαι σήμερα και επανεκτιμώ την αλαφράδα και τη χαρουμενιά του. Το περίεργο δεν είναι ότι οι Hanson -ένα συγκρότημα με τρία αδελφάκια- έκαμε ιντερνάσιοναλ σουξέ με ρεφρέν τον ασυνάρτητο στίχο "Mmmmbop, ba duba dop, ba du bop, ba duba dop". Το περίεργο είναι ότι (α) οι Hanson, δεκαεπτά χρόνια αργότερα ουχί μόνον υπάρχουν αλλά βγάζουν δίσκους και (β) ακούγοντας το τί λένε τα σημερινά τραγούδια, η στιχουργική του τότες μοιάζει στ'αυτιά μας με υψηλή ποίηση.



Τη λένε Σοφία Γκρέις και είναι αυτό που λέμε ανερχόμενη. Θα μου πεις, είναι επτά ετών, σίγουρα θα ρίξει μπόι. Μπορεί να ντύνεται πρίνσες, να έχει λαμπάδα Φρόουζεν και να φοράει κοκαλάκι Χέλοου Κίττι, αλλά μην ξεγελιέσαι: το Σοφάκι δεν είναι ένα τυχαίο κορτσούδι. Κυκλοφορεί με γυαλιά ηλίου και τιάρα, ραπάρει στο πάρτι γενεθλίων ντυμένη καραμελίτσα και ρίχνει χυλόπιτα στον πιτσιρικά που τολμάει να της ζητήσει να παίξουνε. Όταν τα υπόλοιπα νήπια ζητούν από τον Άγιο Βασίλη τα κλασικά πλέιστέισον, η Σοφία απαιτεί Μπέρμπερις φορεματάκι με φοδραρισμένα σβαρόφσκι και ασορτί εξτένσιονς. Και αν νομίζεις πως η ζωή της είναι εύκολη, κάμεις μεγάλο λάθος: ξέρεις τί τραβάει για να αλλάζει σε κάθε σχολική ώρα αμφίεση και μακιγιάζ; Διότι χελόου, είναι δυνατόν να αντιμετωπίσεις τα Μαθηματικά και το Εμείς κι ο Κόσμος με την ίδια μάσκαρα; Ή χωρίς ένα φρεσκάρισμα στο μαλλί κατά τα διαλείμματα; Τόσα χρόνια Μενεγάκη, ορίστε οι συνέπειες!

Μετά από όλα αυτά, σκέφτομαι να αρχίσω να μαζεύω υπογραφές στη γειτονιά. Για να απομακρύνουμε οποιοδήποτε μουσικό όργανο, μικρόφωνο ή καραόκε από την Αδαμαντία Αικατερίνη πριν να είναι πολύ αργά. Διότι έτσι όπως πάει, ικανή την έχω να γυρίζει σύντομα βίντεο κλιπ στο Γιουτιούμπ και να ετοιμάζεται για διεθνή καριέρα. Και μετά άντε να τη σταματήσεις, μη-χειρότερα!

16 σχόλια :

  1. ωραία ιδεα να βάλω και τα δικά μου να τραγουδάνε! Και το έχουν με τη μουσικη ,άλλο να στο λέω ,άλλο να τ'ακουσεις! χαχαχαχα Θα αναστηθεί ο Ηρωδης σίγουρα!
    Καλημέρααααααααααααα Πίγκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως εγώ λέω να το σκεφτείς σίριουσλι, διότι κάπως έτσι ξεκίνησαν οι Χάνσον, η Μπρίτνι Σπίαρς και ο Τζάστιν Μπίμπερ και τώρα δεν ξέρουν τί έχουν! Ενώ με τα Πανεπιστήμια και τις σπουδές δεν βλέπω μεγάλη προκοπή γενικώς...

      Την καλημέρα μου, Νάσια!

      Διαγραφή
  2. Τι σου έχουμε κάνει καλέ και θέλεις να μας βασανίσεις με τέτοιο τρόπο? Μετά το μεγαλείο του Sound of Silence ... ΑΥΤΟ??? Γιατί Πιγκουίνε μου ... ΓΙΑΤΙ?? (χααχα χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνό, πολύ μεγάλος παλιοχαρακτήρας! Αλλά πρέπει να με πιστέψεις: δεν ήμουν έτσι, η Αδαμαντία Αικατερίνη με έφερε σε αυτήν την κατάσταση! :)

      Διαγραφή
  3. ΘΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!
    Κι εγώ τα παιδιά τα λατρεύω αλλά μερικές φορές έχω ευχηθεί να υπήρχε κάπου η μετεμψύχωση του Ηρώδη.... αλλά όχι δεν φταίνε τα παιδιά.... ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ φταίνε πτηνούλι μου!
    Καλημέρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως φταίνε οι γονείς, καλή μου airis! Δηλαδή πέ-μου ειλικρινά, είναι δυνατόν να είσαι μπαμπάς και μαμά της μικρής Σοφία Γκρέις και να της επιτρέπεις να εμφανίζεται με αυτόν τον τρόπο στα YouTubes; Μιλάμε για εγκληματική ασυνειδησία! Για να μην μιλήσω για την Αδαμαντία Αικατερίνη....

      :)

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα! Είσαι απίστευτος!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγο θα είμαι και κουφός εκτός από απίστευτος, ο έρμος!
      Διότι αν συνεχίσει η Αδαμαντία Αικατερίνη τους αυτοσχεδιασμούς της, δεν με βλέπω καθόλου καλά. Και δεν με ακούω επίσης! :)

      Διαγραφή
  5. ναι αλλά μπορεί να είναι ενα κρυφό ταλέντο που ακόμα δεν έχει αναδειχτεί η καλλιτεχνική της ......εεε χμμμ...το καλλιτεχνικό της ταλέντο βρε παιδί μου..μην είσαι τόσο αυστηρός κι εσυ αχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα βίντεο δεν τα έβαλα να τα ακούσω, δεν το συζητώ...τα θέλω τα αυτιά μου HO HO HO

      Διαγραφή
    2. Πρόσεχε καημένη μου, διότι δεν τόχω σε τίποτα να σου στείλω την γλυκιά Αδαμαντία Αικατερίνη για μία πριβέ δίωρη συναυλία στο σπίτι σου! Ναι, σε απειλώ!!! :)

      Την καλησπέρα μου, μελισσούλα!

      Διαγραφή
    3. αχαχ δεν χρειάζεται...έχω τα δικά μας εδω και χρόνια που προσπαθούν να μάθουν να παίζουν ντράμς σωστά...καλές γιορτές σε όλους!!!

      Διαγραφή
  6. Απήλαυσα τις περιγραφείς αλλά ουχί τα άσματα διατί έχω βάλει μιαν Έλα κι έχω πιει και κάτι βαλεριάνες να συνέλθω. Τις περιγραφές - φυσικά - τις απήλαυσα δεόντως, τα άσματα θα τα αποφύγω - είναι ήδη κρόσι το νεύρο και πρέπει μέσα σε όλα να κάνω και χριστουγεννιάτικη εκπομπή για την Τρίτη - έχεις κάτι να προτείνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπροστά στην Έλα, τί να σου κάμει και η Αδαμαντία Αικατερίνη; Για τιμωρία που απέφυγες τα άσματα, θα σου κάμω ένα έξτρα σίζοναλ σι-ντι δώρο με τα Χριστουγεννιάτικα των Μαζού εντ δε Ζου και θα σου το χαρίσω! Όσο για την εκπομπή της Τρίτης, δώσε big bands, Φρανκ Σινάτρα, Τόνι Μπένετ και Ντιν Μάρτιν στον λαό και γέμισε τα ηχεία με κρίστμας τζαζ! Σου έχομεν τυφλή εμπιστοσύνη (και σε ακούμε πάντα, ακόμα κι όταν δεν εμφανιζόμαστε επισήμως)!

      Καλημέρες Tremens!

      Διαγραφή
  7. Αχ, λίγο συμπόνια για τους νέους καλλιτέχνες... Λες και εγώ με το βιολί να δημιουργώ ανάλογα συναισθήματα; Να σου έρθω να ακούσεις να μου πεις;
    Ίσως εκείνη την ώρα να χρειάζεσαι κάποιου είδους αντιπερισπασμό. Ίσως αν έβαζες κι εσύ μουσική την ίδια ώρα με την εξάσκηση της Α.Α. (ανυπόφορης άμουσης, όχι ανώνυμης αλκοολικής) να το άντεχες καλύτερα.
    Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω, ίσως τελικά προβλέψει και η φύση, και κουφαθείς, και γλιτώσεις οριστικά.
    Κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ικετεύω, όχι βιολί! Μετά την εμπειρία της Αδαμαντίας Αικατερίνης, έχω πια πολύ μικρές αντοχές ο κακομοίρης! Και ναι, έχω δοκιμάσει διάφορες τεχνικές για να αντιμετωπίσω τις αγριοφωνάρες της (ωτοασπίδες, ηρεμιστικά, τη στάση του λωτού), αλλά τίποτις δεν πιάνει! Διαπερνάει τοίχους και τρυπώνει στο αυτί μου, βαρώντας αλύπητα το τύμπανο! Έλεος, φωνάζω και κλαίω, κάθε απόγευμα, αλλά μάταια! Δεν με ακούει κανείς! (και πώς να με ακούσει άλλωστε, όταν την ίδια στιγμή ωρύεται η Αδαμαντία Αικατερίνη;)

      Την καλημέρα μου, καλή μου Pippi!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.